abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54249146
Lieke!
Nu is het Huub z'n schuld dat hij nu pas zegt dat het niet werkt. Ze verwijt hem echt alles he.
Anita als relatietherapeut
[ - ] geschikt
[X ] ongeschikt
Go hard or go home
pi_54249155
Lieke snapt niet, dat Huub het nu pas in ziet. (Ze vertelde net, dat ze het al zo voelde met de halfjaardag van Amanda)
het water roept
pi_54249158
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 18:55 schreef Varen het volgende:
Jaap leest de brief van Lieke?
ja

Ze snapt Huub niet.... ze wilde dit al maanden terug en had alles heel anders gelopen
Waarom heeft ze dan de woorden gesproken op haar verjaardag, kaartje bij massage en bij Anita spreekt ze ook uit dat ze verder wil

Ik weet dat Huub daarna nog vroeg, weet je zeker dat je er niet mee wil stoppen....... daarop zei ze nee, ik wil het echt proberen.
pi_54249169
Krijg een gevoel dat ze dit moeten spelen.De vragen van Jaap waren zo vreemd.Ilona achtig,je ouders hebben toch de helft betaald.
pi_54249205
Lieke: omdat alles om jou draait!

Nou trut, bij jou draait toch ook alles om Huub.
Ga maar janken!
Go hard or go home
pi_54249207
Dáág Huub. Ga iemand anders lastigvallen. Nadia of zo.
pi_54249214
Huub komt weer en zegt dat het lullig is voor Jan-Willem dat iedereen niet komt eten.
Lieke is boos dat ze niet haar ei kwijt kan
het water roept
pi_54249226
Amanda wil appelstrudel en Brian meteen "eet eerst je groenten op"
pi_54249227
  † In Memoriam † maandag 29 oktober 2007 @ 19:02:03 #285
135305 beequeen
Lost.
pi_54249232
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 18:58 schreef Desii het volgende:

Ik weet dat Huub daarna nog vroeg, weet je zeker dat je er niet mee wil stoppen....... daarop zei ze nee, ik wil het echt proberen.
Ik word dood en doodziek van Lieke, wat een achterbaks loeder, daar is toch geen normaal gesprek mee te voeren.
Nu begint ze weer te janken, alleen omdat Huub zegt dat hij het niet begrijpt dat ze wel met anderen wil praten maar niet met hem.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54249245
Huub en Lieke hebben weer ruzie

Huub is kwaad omdat Lieke met Jaap spreekt en niet met hem wil praten
pi_54249269
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 18:58 schreef Desii het volgende:

[..]

ja

Ze snapt Huub niet.... ze wilde dit al maanden terug en had alles heel anders gelopen
Waarom heeft ze dan de woorden gesproken op haar verjaardag, kaartje bij massage en bij Anita spreekt ze ook uit dat ze verder wil

Wat ze zei is dat Huub al lang geleden duidelijk heeft gemaakt "of je werkt aan onze relatie of ik stem je eruit"
En omdat hij niet de optie "we worden vrienden" wilde bleef ze maar doorgaan om te proberen de relatie te redden.

Huub is gewoon een egoïstisch rancuneus mannetje die dat onder het mom van "ik ben eerlijk" hardop de meest rottige en gemene dingen zegt.
pi_54249275
Jaap. jullie hebben toch een gesprek gehad samen met Anita.
Lieke. ja maar het werkt gewoon niet.

Dat snap ik wel.omdat Lieke de meeste fouten maakte.
Ga je eerst met Anita praten een week later kap je de relatie af.
pi_54249282
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 19:00 schreef noekje het volgende:
Lieke: omdat alles om jou draait!

Nou trut, bij jou draait toch ook alles om Huub.
Ga maar janken!
Ik heb toch sterk de indruk dat alles om Huub draait en als er iemand even niet meedraait is Huub boos. Huub moet nou ff zijn mond houden. Hij hoeft niet altijd het laatste woord te hebben.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_54249288
Nou heeft Lieke weer Joris uitgenodigd voor Huub..... beetje raar allemaal hoor; er zit zoveel woede richting Huub
pi_54249291
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik word dood en doodziek van Lieke, wat een achterbaks loeder, daar is toch geen normaal gesprek mee te voeren.
Nu begint ze weer te janken, alleen omdat Huub zegt dat hij het niet begrijpt dat ze wel met andere wil praten maar niet met hem.
Volgens mij heeft G.I. Lieke hier wel een puntje. Het lijkt wel alsof Held Huub het oude ''ren achter Nada aan script'' van Dennix heeft. Laat haar gewoon even met rust Huupkuh
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_54249298
Lieke doet net of Huub niet wil dat ze met een ander mag praten, het gaat Huub erom dat ze niet met hem wil praten.
Goedemorgen :W
pi_54249299
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nu begint ze weer te janken, alleen omdat Huub zegt dat hij het niet begrijpt dat ze wel met anderen wil praten maar niet met hem.
Hij zei het ook zo begripvol, he ... NOT
pi_54249304
ah ! Huub is de volgende die dus naar huis gaat, dit is mij duidelijk genoeg.
pi_54249327
En toch denk ik dat ze eruit moet en dat het gewoon een verhaallijn is.
Go hard or go home
pi_54249328
lieke investeerd niet in een relatie maar wil er alleen maar dingen uithalen
pi_54249341
wat is de autotheorie?
pi_54249345
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 19:05 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ik heb toch sterk de indruk dat alles om Huub draait en als er iemand een niet meedraait is Huub boos. Huub moet nou ff zijn mond houden. Hij hoeft niet altijd het laatste woord te hebben.
zeker niet....... maar Huub wilde haar gewoon zeggen, dat hij wil proberen samen verder te spelen

Het is al van vanochend uit en ze wil niet praten......... zal wel aan mij liggen; maar dat lijkt me juist beter van wel.
pi_54249346
pi_54249349
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 19:05 schreef Borga het volgende:

[..]

Volgens mij heeft G.I. Lieke hier wel een puntje. Het lijkt wel alsof Held Huub het oude ''ren achter Nada aan script'' van Dennix heeft. Laat haar gewoon even met rust Huupkuh
Eens.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')