jaquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:55 schreef Varen het volgende:
Jaap leest de brief van Lieke?
Ik word dood en doodziek van Lieke, wat een achterbaks loeder, daar is toch geen normaal gesprek mee te voeren.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:58 schreef Desii het volgende:
Ik weet dat Huub daarna nog vroeg, weet je zeker dat je er niet mee wil stoppen....... daarop zei ze nee, ik wil het echt proberen.
Wat ze zei is dat Huub al lang geleden duidelijk heeft gemaakt "of je werkt aan onze relatie of ik stem je eruit"quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:58 schreef Desii het volgende:
[..]
ja
Ze snapt Huub niet.... ze wilde dit al maanden terug en had alles heel anders gelopen
Waarom heeft ze dan de woorden gesproken op haar verjaardag, kaartje bij massage en bij Anita spreekt ze ook uit dat ze verder wil
Ik weet dat Huub daarna nog vroeg, weet je zeker dat je er niet mee wil stoppen....... daarop zei ze nee, ik wil het echt proberen.
Ik heb toch sterk de indruk dat alles om Huub draait en als er iemand even niet meedraait is Huub boos. Huub moet nou ff zijn mond houden. Hij hoeft niet altijd het laatste woord te hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:00 schreef noekje het volgende:
Lieke: omdat alles om jou draait!
Nou trut, bij jou draait toch ook alles om Huub.
Ga maar janken!
Volgens mij heeft G.I. Lieke hier wel een puntje. Het lijkt wel alsof Held Huub het oude ''ren achter Nada aan script'' van Dennix heeft. Laat haar gewoon even met rust Huupkuhquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik word dood en doodziek van Lieke, wat een achterbaks loeder, daar is toch geen normaal gesprek mee te voeren.
Nu begint ze weer te janken, alleen omdat Huub zegt dat hij het niet begrijpt dat ze wel met andere wil praten maar niet met hem.
Hij zei het ook zo begripvol, he ... NOTquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik word dood en doodziek van Lieke, wat een achterbaks loeder, daar is toch geen normaal gesprek mee te voeren.
Nu begint ze weer te janken, alleen omdat Huub zegt dat hij het niet begrijpt dat ze wel met anderen wil praten maar niet met hem.
zeker niet....... maar Huub wilde haar gewoon zeggen, dat hij wil proberen samen verder te spelenquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb toch sterk de indruk dat alles om Huub draait en als er iemand een niet meedraait is Huub boos. Huub moet nou ff zijn mond houden. Hij hoeft niet altijd het laatste woord te hebben.![]()
Eens.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:05 schreef Borga het volgende:
[..]
Volgens mij heeft G.I. Lieke hier wel een puntje. Het lijkt wel alsof Held Huub het oude ''ren achter Nada aan script'' van Dennix heeft. Laat haar gewoon even met rust Huupkuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |