Ik, komt door Nix & Naad, doodmoe wordt ik van ze...quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:34 schreef misslady83 het volgende:
wie is dr ook vet moe nu:S
quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik, komt door Nix & Naad, doodmoe wordt ik van ze...![]()
Wat maakt het uit, ze praat met D, die doet hier toch nix mee, of denk je van wel?quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:37 schreef riri het volgende:
dat hebben ze helemaal niet gezegd amanda...
dat kind maakt overal haar eigen verhaal van
Go Girl !!quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:46 schreef riri het volgende:
Nadia kan absoluut niet dansen
Lieke gaat extra toekijken om te klieren
Ik doe dat sinds donderdag en het bevalt inderdaad uitstekendquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Misschien is het een idee om die 2 stumperds vanaf nu te negeren
Ze voegen toch nix toe...
Waarom denk je dat de COSsen zo langzaam gaan, de meeste users posten nix over die 2 hooguit als het in combinatie is met een andere bewoner.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Misschien is het een idee om die 2 stumperds vanaf nu te negeren
Ze voegen toch nix toe...
Fungeert het nu als oersoep voor nieuwe soorten ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:44 schreef avonne het volgende:de evolutie van Amanda's kapsel is weerzinwekkend
Ik las ergens dat de NASA wel interesse had in heur haar als zequote:Op maandag 29 oktober 2007 17:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Fungeert het nu als oersoep voor nieuwe soorten ?
Dat weet niemand. A belde met het hokje en hoorde dat DOB niet zou komen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:45 schreef Verida het volgende:
Waarom is dob dan niet geweest, het is toch maandag?
een OUDJE van 40.............quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:40 schreef misslady83 het volgende:
amandas stem lijkt wel een oudje van 40
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |