Helemaal mee eens, de hoge stand in de popupoll is hem duidelijk naar het hoofd gestegen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:35 schreef DrsH het volgende:
Even voor alle duidelijkheid ondanks dat Huubje het spel voor een groot deel draagt is hij qua karakter vergelijkbaar met Nadia er is er maar een van wie hij houdt en dat is van zichzelf. Een zekere vorm van overcompensatie voor zijn lengte, zijn zijn grote veel te rappe mond en zijn competatieve gedrag, een eng kereltje vind ik het met een enorme zelfoverschatting.![]()
![]()
zijn jaardag en daarmee zijn vrije uurtjes in de blije buitenwereldquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry ben net weer thuis.... maar 48 dagen tot wat?
Ah... tnx..quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:10 schreef lorence1 het volgende:
[..]
zijn jaardag en daarmee zijn vrije uurtjes in de blije buitenwereld
Gewoon de VPRO opzoekenquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:10 schreef Kinga het volgende:
Help, ik heb bij HiDiHo's streams ergens op geduwd en heb nou de vara op stream 2, hoe krijg ik dit weg.
Ik begrijp wat je bedoelt maar ze moet toch begrijpen dat in dat hok andere regels gelden, dit soort dingen moet je uitpraten, weglopen heeft geen zin. Je komt elkaar 100 maal per dag tegen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik lijk in mijn starre bui op mijn moeder.![]()
ik denk dat ze niet weg zal gaanquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:11 schreef blomst het volgende:
Lieke zal wel haar halfjaardag afwachten, Sylvia vertrok ook vlak na haar halfjaardag.
- geloof ikquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:10 schreef Kinga het volgende:
Help, ik heb bij HiDiHo's streams ergens op geduwd en heb nou de vara op stream 2, hoe krijg ik dit weg.
Tot het einde van DGK misschienquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry ben net weer thuis.... maar 48 dagen tot wat?
Die regel kun je vergeten natuurlijk, dat pikken Amanda en Brian never nooit. Ik zou het ook een beetje gek vinden om die regel nu pas in te voeren.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:14 schreef akveor het volgende:
Aangezien de febo toch te pas en te onpas regeltjes invoert en spontaan weer intrekt mogen ze wat mij betreft wel invoeren dat de heren en damens vanaf vanavond gescheiden moeten slapen.
Verder zouden Huub en Lieke uit respekt voor elkaar kunnen uitspreken dat ze (voorlopig) niets met een ander zullen beginnen. Huub heeft het dan wel moeilijl om Lieke met een ander te zien maar ik denk dat wanneer ie de kans krijgt als eerste bovenop een andere vrouw ligt.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:19 schreef DrsH het volgende:
Een andere optie zou kunnen zijn dat Huub een relatie met Dennix begint. Maakt voor Huub niets uit want die is Bi en is voor Dennix een mooie gelegenheid om eindelijk uit de kast te komen met zijn vermeende homoseksualiteit. Vind dat aan de andere kant wel weer zielig voor DGK fan
Ik vraag me af of wanneer Huub een TV momentje kan pakken hij dan niet voorbij zal gaan aan Lieke's gevoelens. Opzettelijk of niet Huub's liefde heet DGK.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die regel kun je vergeten natuurlijk, dat pikken Amanda en Brian never nooit. Ik zou het ook een beetje gek vinden om die regel nu pas in te voeren.
Wat Huub betreft: Ik geloof nooit dat hij opzettelijk Lieke pijn wil doen dus op een ander duiken, denk het niet.
Dat vraag ik me ook af en eerlijk gezegd zou het me niets verbazen dat ook dat televisiemomentje boven het gevoel van Lieke gaat.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:24 schreef akveor het volgende:
Ik vraag me af of wanneer Huub een TV momentje kan pakken hij dan niet voorbij zal gaan aan Lieke's gevoelens. Opzettelijk of niet Huub's liefde heet DGK.
ik denk het ookquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vraag me af of wanneer Huub een TV momentje kan pakken hij dan niet voorbij zal gaan aan Lieke's gevoelens. Opzettelijk of niet Huub's liefde heet DGK.
Het zou wel heel "disrespectfull" zijnquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:24 schreef akveor het volgende:
[..]
quote:
Tsja, daar heb je gelijk in maar ik geloof ook in zijn gevoelens voor Lieke. Eerst maar eens afwachten wat ze elkaar nog te vertellen hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:24 schreef akveor het volgende:
[..]
persoonlijk denk ik dat het te maken heeft met het niet drinken van alcohol, de beste acties van Huub waren toch wel als hij iets gedronken had. Bij feestjes of avonddingen van de laatste tijd werd hij eigenlijk alleen maar sjacho over het feit dat hij niet mocht/wilde drinken ipv gebruik te maken van de dronkenschap van anderen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:27 schreef riri het volgende:
persoonlijk vind ik dat Huub niet goed gespeeld heeft de afgelopen maandan....heel erg lui,traag altijd dat geeuwen van hem op beeld....zeer weinig initiatief en dat met zulke tegenspelers....
Lieke daarentegen wou wel maar werd in die negatieve spiraal meegetrokken van lui zijn en niks doen
die rest van die bewoners is zo simpel en zo echte nobodys,buiten jaap om dan,dat ik dat van een goede speler toch niet verwacht....
Jij vergeet dat hij last heeft gehad van de Ziekte van Pfeiffer, daar word je niet vrolijk van en uit zich in vermoeidheid.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:27 schreef riri het volgende:
persoonlijk vind ik dat Huub niet goed gespeeld heeft de afgelopen maandan....heel erg lui,traag altijd dat geeuwen .
Hebben ze al een gesprek gehad na het verbreken vd relatie?quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, daar heb je gelijk in maar ik geloof ook in zijn gevoelens voor Lieke. Eerst maar eens afwachten wat ze elkaar nog te vertellen hebben.![]()
Lieke doet al weken niks anders dan zuigen en de boel frustreren. Van mij mag ze lekker weggaan, dan kunnen jaap en huub weer voor dat spel gaan.En dan alle ballen op walgelijke Naadquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:46 schreef lorence1 het volgende:
[..]
![]()
ze weet dat huub daar niet tegen kan
Ik denk in het kantoor. Ze wilde iig nog niet met Huub praten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:32 schreef Desii het volgende:
Waar is Lieke nu?
perfect verwoordquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:40 schreef blomst het volgende:
Wat zeuren jullie toch over het beëindigen van de relatie van Huub en Lieke.
................
Laat ze toch hun fouten maken en heb niet direkt achter de pc een oordeel over.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:40 schreef blomst het volgende:
Het was toch te verwachten, Lieke wil Huub veranderen dat is geen goede start voor een relatie, een persoon zijn karakter verander je niet zomaar.
Huub wil niet te veel gezeur in zijn relatie, maar dat kon hij verwachten Lieke zeurde al toen ze nog in de kooi werkte, dus de relatie zou nooit stand houden.
Beide zullen ze er nu op hun eigen manier mee om moeten gaan, ze hebben beide wel gevoelens naar elkaar, en dan is het niet vreemd dat ze er beide nog niet op een normale manier mee om kunnen gaan.\
Huub heeft ook van het begin laten weten dat in deze setting de Kooi voor zou gaan.
dus kan het zomaar zijn dat hij Lieke er uit gaat stemmen, en andersom kan het ook zomaar zijn, het is even afwachten wat Jaap gaat doen. Het zij zo.
Hear, Hear.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:40 schreef blomst het volgende:
Het was toch te verwachten, Lieke wil Huub veranderen dat is geen goede start voor een relatie, een persoon zijn karakter verander je niet zomaar.
Huub wil niet te veel gezeur in zijn relatie, maar dat kon hij verwachten Lieke zeurde al toen ze nog in de kooi werkte, dus de relatie zou nooit stand houden.
Beide zullen ze er nu op hun eigen manier mee om moeten gaan, ze hebben beide wel gevoelens naar elkaar, en dan is het niet vreemd dat ze er beide nog niet op een normale manier mee om kunnen gaan.\
Huub heeft ook van het begin laten weten dat in deze setting de Kooi voor zou gaan.
dus kan het zomaar zijn dat hij Lieke er uit gaat stemmen, en andersom kan het ook zomaar zijn, het is even afwachten wat Jaap gaat doen. Het zij zo.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:30 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
ik wist niet dat stewardessen ook vliegtuigen binnen loodsen.
Meteen inwilligen!quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:50 schreef misslady83 het volgende:
naad wil eruit
Klinkt me als muziek in de oren.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:50 schreef misslady83 het volgende:
naad wil eruit
ik zie het aan die handdoek die ze om heeftquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:44 schreef misslady83 het volgende:
naad is ongesteld
quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:58 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ik zie het aan die handdoek die ze om heeft
en ze heeft er alles voor gedaan, flirten met Luc, Dennix alleen laten slapen en nu krijgt ze haar beloning nog niet. Gelukkig heeft ze haar oorbellen wel gekregen voor het binnen houden van Dennix.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:49 schreef Varen het volgende:
Nadia zit in een dip, ze baalt van haar buik, de kapper komt niet en dr haar zit kut. de studies, niemand vertelt haar hoe het zit. Klaag klaag
Wat is het toch een smerige tering hoer,die PLATREET HOER. ze noemen haar naaaaaaaaaaad.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:53 schreef Varen het volgende:
Nadia vindt het erg, dat ze dingen niet kan regelen
Dat is chantage, zo van ,regel snel dingen voor mij of ik ga naar huis. ( zogenaamd )quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:05 schreef ericahysterica het volgende:
Ik geloof er eerlijk gezegd niets van dat die nadia eruit wil. Ik heb die sloerie nog nooit kunnen betrappen op een waarheid......
Hallo, ik ben niet doof !!quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:12 schreef Jewscky het volgende:
NADIA DE HOER,HOER HOER HOER HOER HOERHOER,OM HET AF TE SLUITEN SLET DER SLETTEN
STRAK WEER MET LUC NAAR BED,SLET,HOOP DAT ZE EEN GESACHTZIEKTE KRIJGT.
Ja idd... dat is ongeveer net zo logisch als nooit je make up eraf wassen, en dan een dag voor de panorama shoot een gezichtsmaskertje opdoenquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:12 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Denkt Nadia dr haar te kunnen redden met hele dagen met een masker in te lopen?
En daarna weer lekker verder gaan met stijlen zeker.
Natuurlijk wil ze er niet uit, ze wil actrice worden of presentatrice maar het gaat Mata Hoeri niet snel genoeg.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:05 schreef ericahysterica het volgende:
Ik geloof er eerlijk gezegd niets van dat die nadia eruit wil. Ik heb die sloerie nog nooit kunnen betrappen op een waarheid......
Wie interresseert het nog wat deze losers brengen. Zelfs Amanda presteert nog 100 x beter en dat is al verdomt weinig. Als het over relatie perikelen gaat dan lijkt het me verstandig dat die losers zich er idd zo snel mogelijk meegaan bemoeien. Heerlijk als je liefdesverdriet hebt en je je focus kunt verleggen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:17 schreef blomst het volgende:
wat zullen Brian en Amanda blij en gemeen reageren als ze er achter komen dat Huub en Lieke geen relatie meer hebben. en ook Dennix en Nadia, Dennix helemaal omdat hij dan verwacht dat alle getreiter naar Lieke zal worden gericht.
WEET NIET HOE IK HET MOET,NOG DUIDELIJK MOET WEZEN,MET DIE SNOL,KAN HET NIET VOLGEN DAT IEMAND ZO KAN ZIJN.quote:
De wet sletlook, dan toch?quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
Amanda gaat voor de wetlook.![]()
[ afbeelding ]
Ik, komt door Nix & Naad, doodmoe wordt ik van ze...quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:34 schreef misslady83 het volgende:
wie is dr ook vet moe nu:S
quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik, komt door Nix & Naad, doodmoe wordt ik van ze...![]()
Wat maakt het uit, ze praat met D, die doet hier toch nix mee, of denk je van wel?quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:37 schreef riri het volgende:
dat hebben ze helemaal niet gezegd amanda...
dat kind maakt overal haar eigen verhaal van
Go Girl !!quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:46 schreef riri het volgende:
Nadia kan absoluut niet dansen
Lieke gaat extra toekijken om te klieren
Ik doe dat sinds donderdag en het bevalt inderdaad uitstekendquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Misschien is het een idee om die 2 stumperds vanaf nu te negeren
Ze voegen toch nix toe...
Waarom denk je dat de COSsen zo langzaam gaan, de meeste users posten nix over die 2 hooguit als het in combinatie is met een andere bewoner.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Misschien is het een idee om die 2 stumperds vanaf nu te negeren
Ze voegen toch nix toe...
Fungeert het nu als oersoep voor nieuwe soorten ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:44 schreef avonne het volgende:de evolutie van Amanda's kapsel is weerzinwekkend
Ik las ergens dat de NASA wel interesse had in heur haar als zequote:Op maandag 29 oktober 2007 17:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Fungeert het nu als oersoep voor nieuwe soorten ?
Dat weet niemand. A belde met het hokje en hoorde dat DOB niet zou komen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:45 schreef Verida het volgende:
Waarom is dob dan niet geweest, het is toch maandag?
een OUDJE van 40.............quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:40 schreef misslady83 het volgende:
amandas stem lijkt wel een oudje van 40
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |