Helemaal mee eens, de hoge stand in de popupoll is hem duidelijk naar het hoofd gestegen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:35 schreef DrsH het volgende:
Even voor alle duidelijkheid ondanks dat Huubje het spel voor een groot deel draagt is hij qua karakter vergelijkbaar met Nadia er is er maar een van wie hij houdt en dat is van zichzelf. Een zekere vorm van overcompensatie voor zijn lengte, zijn zijn grote veel te rappe mond en zijn competatieve gedrag, een eng kereltje vind ik het met een enorme zelfoverschatting.![]()
![]()
zijn jaardag en daarmee zijn vrije uurtjes in de blije buitenwereldquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry ben net weer thuis.... maar 48 dagen tot wat?
Ah... tnx..quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:10 schreef lorence1 het volgende:
[..]
zijn jaardag en daarmee zijn vrije uurtjes in de blije buitenwereld
Gewoon de VPRO opzoekenquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:10 schreef Kinga het volgende:
Help, ik heb bij HiDiHo's streams ergens op geduwd en heb nou de vara op stream 2, hoe krijg ik dit weg.
Ik begrijp wat je bedoelt maar ze moet toch begrijpen dat in dat hok andere regels gelden, dit soort dingen moet je uitpraten, weglopen heeft geen zin. Je komt elkaar 100 maal per dag tegen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik lijk in mijn starre bui op mijn moeder.![]()
ik denk dat ze niet weg zal gaanquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:11 schreef blomst het volgende:
Lieke zal wel haar halfjaardag afwachten, Sylvia vertrok ook vlak na haar halfjaardag.
- geloof ikquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:10 schreef Kinga het volgende:
Help, ik heb bij HiDiHo's streams ergens op geduwd en heb nou de vara op stream 2, hoe krijg ik dit weg.
Tot het einde van DGK misschienquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry ben net weer thuis.... maar 48 dagen tot wat?
Die regel kun je vergeten natuurlijk, dat pikken Amanda en Brian never nooit. Ik zou het ook een beetje gek vinden om die regel nu pas in te voeren.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:14 schreef akveor het volgende:
Aangezien de febo toch te pas en te onpas regeltjes invoert en spontaan weer intrekt mogen ze wat mij betreft wel invoeren dat de heren en damens vanaf vanavond gescheiden moeten slapen.
Verder zouden Huub en Lieke uit respekt voor elkaar kunnen uitspreken dat ze (voorlopig) niets met een ander zullen beginnen. Huub heeft het dan wel moeilijl om Lieke met een ander te zien maar ik denk dat wanneer ie de kans krijgt als eerste bovenop een andere vrouw ligt.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:19 schreef DrsH het volgende:
Een andere optie zou kunnen zijn dat Huub een relatie met Dennix begint. Maakt voor Huub niets uit want die is Bi en is voor Dennix een mooie gelegenheid om eindelijk uit de kast te komen met zijn vermeende homoseksualiteit. Vind dat aan de andere kant wel weer zielig voor DGK fan
Ik vraag me af of wanneer Huub een TV momentje kan pakken hij dan niet voorbij zal gaan aan Lieke's gevoelens. Opzettelijk of niet Huub's liefde heet DGK.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die regel kun je vergeten natuurlijk, dat pikken Amanda en Brian never nooit. Ik zou het ook een beetje gek vinden om die regel nu pas in te voeren.
Wat Huub betreft: Ik geloof nooit dat hij opzettelijk Lieke pijn wil doen dus op een ander duiken, denk het niet.
Dat vraag ik me ook af en eerlijk gezegd zou het me niets verbazen dat ook dat televisiemomentje boven het gevoel van Lieke gaat.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:24 schreef akveor het volgende:
Ik vraag me af of wanneer Huub een TV momentje kan pakken hij dan niet voorbij zal gaan aan Lieke's gevoelens. Opzettelijk of niet Huub's liefde heet DGK.
ik denk het ookquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vraag me af of wanneer Huub een TV momentje kan pakken hij dan niet voorbij zal gaan aan Lieke's gevoelens. Opzettelijk of niet Huub's liefde heet DGK.
Het zou wel heel "disrespectfull" zijnquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:24 schreef akveor het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |