dr frustraties wegpraten....quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:19 schreef misslady83 het volgende:
Wat is lieke gaan doen daar dan?
Zie jij het verschil tussen kop of kont bij die gozer?quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:20 schreef misslady83 het volgende:
waarom staat er een cam op 0 zijn kont
quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:57 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik wel omdat het een beetje laat zien wat de fam echt vind
huub en z'n familie zijn zo'n goed geoliede publiciteits machine
dat ik zo'n slip van de tong heel grappig vind
Ik denk het wel... ze ging iets aantrekken direkt nadat de 'juf' rechtstreeks in haar kruis had kunnen kijken.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:20 schreef lorence1 het volgende:
zal naad daar echt zonder slip hebben gelegen
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie jij het verschil tussen kop of kont bij die gozer?
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:20 schreef lorence1 het volgende:
zal naad daar echt zonder slip hebben gelegen
iemands relatie is net uit...... hij geeft, imo, oprecht om haar.... logisch toch dat je daar mee zit... niet alles is spel.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:25 schreef Nomrc2 het volgende:
huubje is aan het miepen
wat een mietje
hij is gewoon bang dat ze wegloopt
Omdat ze iedere keer de verkeerde aandacht vraagt?quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
Het is wel duidelijk, N kan ook al nix. Die meiden besteden ook geen enkele aandacht aan haar, alleen aan Amanda.
Juist om alles goed te kunnen verwerken, moet je praten met elkaarquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:28 schreef Nomrc2 het volgende:
huub wil alles in de villa houden
waarom ??
btw
waarom moet lieke met hem praten ?
het is toch uit ?
maar het spel/tv show staat bij onze hubert voorop
Het was ook pure machtsstrijd van haar volgens mij om niet direkt te willen praten (=gevoelens uiten).quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:29 schreef Desii het volgende:
[..]
Juist om alles goed te kunnen verwerken, moet je praten met elkaar
voor huub welquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:28 schreef Desii het volgende:
[..]
iemands relatie is net uit...... hij geeft, imo, oprecht om haar.... logisch toch dat je daar mee zit... niet alles is spel.
Tja... je neemt een belangrijke beslissing en hij valt in een groot zwart gat.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:35 schreef cobain94 het volgende:
Huub word bang volgens mij....Hoe nu verder zonder lieke's backup?
preciesquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:35 schreef cobain94 het volgende:
Huub word bang volgens mij....Hoe nu verder zonder lieke's backup?
je hormomen rijsen de pan uit zo te lezenquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:37 schreef StephanL het volgende:
Die meid in die witte broek kan lekker bewegen met die kont![]()
preciesquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:35 schreef DrsH het volgende:
Even voor alle duidelijkheid ondanks dat Huubje het spel voor een groot deel draagt is hij qua karakter vergelijkbaar met Nadia er is er maar een van wie hij houdt en dat is van zichzelf. Een zekere vorm van overcompensatie voor zijn lengte, zijn zijn grote veel te rappe mond en zijn competatieve gedrag, een eng kereltje vind ik het met een enorme zelfoverschatting.![]()
![]()
Ze kan net zo goed stoppen, dit wordt nooit wat, ze staat compleet voor joker.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:40 schreef arneaux het volgende:. Hahaha. Nadia bakt er echt niets van.
Hoezo sterk verwaarloosd er komt toch elke week een paardenmeisje?quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:41 schreef DrsH het volgende:
Zo langzamerhand heb ik de insteek, op basis van mijn kijk op de spelers dat Fries maar als winnaar uit de bus moet komen, een welkome finale voor een sterk verwaarloosd paard.![]()
![]()
![]()
![]()
Een onderbewuste aanval op huub..quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:41 schreef misslady83 het volgende:
Dat lied wat jaap opheeft: this is my house!
Precies, gastspeler erin -> Lieke eruit. Maar ook Lieke is wel van de hebberige en zal haar 'halfjaarfeestje' misschien niet op willen geven.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:41 schreef Darklight het volgende:
Wanner is die halfjardag van dat zeikwijf?
Kan ze eindelijk weg, al snap ik niet waarom ze wacht
idd hij heeft t zelf niet door, nu weer een heel depri nummer van massive attackquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:43 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Een onderbewuste aanval op huub..
En daarmee verloor ook Huub het laatste beetje respect wat ik nog voor hem had......quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:36 schreef cobain94 het volgende:
Huub:Val dood....
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was ook pure machtsstrijd van haar volgens mij om niet direkt te willen praten (=gevoelens uiten).
Nou ja zeg, sta jij ook graag op stal met eens per week een mensenmeisje?????????quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:43 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Hoezo sterk verwaarloosd er komt toch elke week een paardenmeisje?![]()
knipquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:41 schreef Darklight het volgende:
Ik hoorde ze tegen Huub en Jaap iets zeggen daarover dat het een vrijdag is.( ik weet niet of dat wel de bedoeling is)quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:41 schreef Darklight het volgende:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:46 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nou ja zeg, sta jij ook graag op stal met eens per week een mensenmeisje?????????
+ einde DGK gezien zijn grote achterban ondertussen, niet echt slimquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:48 schreef neehe het volgende:
Lieke eruit = Jaap weer naar Dennix = exit Huub met ontslagronde, dan is Japp ze'n grootste rivaal weg.
Ik kan me niet voorstellen dat Lieke zich daarvoor laat gebruiken door achter.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:47 schreef cobain94 het volgende:
Of zou lieke stiekem verliefd op luc zijn geworden? Double L luc en lieke?
De bewoners denken volgens mij dat DGK een miljoenenpubliek trekt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:49 schreef KimiK het volgende:
[..]
+ einde DGK gezien zijn grote achterban ondertussen, niet echt slim![]()
Het stopt toch al in december, dus dat maakt niets meer uit, een week of drie zonder Huub.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:49 schreef KimiK het volgende:
[..]
+ einde DGK gezien zijn grote achterban ondertussen, niet echt slim![]()
dat hebben ze alle 7quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:35 schreef DrsH het volgende:
Even voor alle duidelijkheid ondanks dat Huubje het spel voor een groot deel draagt is hij qua karakter vergelijkbaar met Nadia er is er maar een van wie hij houdt en dat is van zichzelf.
N is te stijf voor dit soort dansen, het ziet er echt niet uitquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:51 schreef misslady83 het volgende:
kan iemand een bewegend beeld gebeuren posten van naads vreselijke danskunsten?
weet iemand eigenlijk hoe hoog de kijkcijfers van de afgelopen tijd zijn??quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
De bewoners denken volgens mij dat DGK een miljoenenpubliek trekt.
Volgens mij kan lieke zich heel snel anders opstellen en met de wind mee waaien..Gezien haar uitspattingen met amanda.etcquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:51 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Lieke zich daarvoor laat gebruiken door achter.
Lieke weet ook dat iemand anders gek op hem is.
Luc is ook haar type niet.
Zonder nu te beweren dat Lieke verliefd is op Bwian maar ik kan me nog herinneren dat Lieke in de jacuzzi op zijn been aan het glijden was.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:47 schreef cobain94 het volgende:
Denk niet dat Lieke verliefd is op Luc.. maar het is niet onwaarschijnlijk dat die verhaallijn wordt ingezet. (de verhaallijn met Nadia is toch mislukt..) Mocht dat het geval zijn ben ik bang dat Huub dat niet trekt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:47 schreef cobain94 het volgende:
Volgens mij heeft BSOL je gisteren al verteld dat dat niet kan bij een ongecastreerde hengst, dat wordt vechten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:49 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Ja daarom moet er een paard bij waarom zit niemand dat!![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:51 schreef misslady83 het volgende:
kan iemand een bewegend beeld gebeuren posten van naads vreselijke danskunsten?
Het woord huppelkutje heeft er in Nadia's dans-capaciteiten een betekenis bij.quote:
Dat dus.quote:
Naad danst alsof ze opnieuw bedraad moet wordenquote:
Niet rot bedoeld, maar je achtergrond, het nest waar je uitkomt, je opvoeding,quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:38 schreef beequeen het volgende:
Wat een ongelofelijk star wijf is Lieke zeg,
Daar had gewoon NOOIT een printplaat en batterijen in gemoeten !!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Naad danst alsof ze opnieuw bedraad moet worden![]()
Sorry ben net weer thuis.... maar 48 dagen tot wat?quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:27 schreef Disana het volgende:
Huub: nog 48 dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |