Als dat gebeurt wordt Huub door al zijn stemmers uitgekotstquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:14 schreef neehe het volgende:
Hopenlijk is het script niet zo dat het nu Huub en Naad wordt, BAH, driewerf BAH.
hehehehe als dat gebeurt ben ik weg.........quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Als dat gebeurt wordt Huub door al zijn stemmer uitgekotst
(overigens was het naad die vanmorgen tegen amanda uitsprak dat huub haar kont zou likken als zij dat wilde)
toch een beetje te vroeg het script verklapt naad?
Jammer dat Huub hier niet op reageert.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:16 schreef mootie het volgende:
Nadia: Als Lieke zegt: jij bent dik, denk ik, kijk in de spiegel pffffffff!![]()
Ahahahahhahahahahaha![]()
nee, dat snap ik ook nietquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:11 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. ik vraag me af waarom je zo aardig tegen mijn bent?
[ afbeelding ]
Ze is toch ook gewoon dik?quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:16 schreef mootie het volgende:
Nadia: Als Lieke zegt: jij bent dik, denk ik, kijk in de spiegel pffffffff!![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:15 schreef farscapevr6 het volgende:
wat een zaadVRAGEND gesprek weer, naad is beledigt omdat ze geen aandacht krijgt?
teleurgesteld dat niet alle ballen op haar gaan??
N wel maar Lieke niet.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:16 schreef mootie het volgende:
Ik zie dat niet zo het is gewoon een eerlijk gesprek.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:26 schreef Ziet het volgende:
ze lijkt wel tien keer slimmer naast huub
maar laat huub nu maar eens zijn kop houden,
want ze zit hem gewoon uit te horen
nee hoor, volgende popo weer 50%quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Als dat gebeurt wordt Huub door al zijn stemmers uitgekotst
Dit is Huub ten voeten uit. Het kan hem geen bal schelen wat N met zijn woorden doet, zo denkt en voelt hij en zal dit ook absoluut niet ontkennen . Misschien denkt N dat ze iets met zijn info kan doen, no way.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:26 schreef Ziet het volgende:
ze lijkt wel tien keer slimmer naast huub
maar laat huub nu maar eens zijn kop houden,
want ze zit hem gewoon uit te horen
huub praat erg eerlijk jaquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:29 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik zie dat niet zo het is gewoon een eerlijk gesprek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |