Kies wat leuks danquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Aah, ik ben
Hier hetzelfde.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:40 schreef Yeahinho het volgende:
Duurt (gelukkig) nog wel effe voordat ik ben. Weet echt niet wie ik moet kiezen.
Maar nu ben ik voor jouquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:19 schreef tong80 het volgende:
Mijn 3 eerstvolgende opties staan nog open
Succesquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ronaldo nu pas gekozen!.
tong80, dankzij jou ben ik op een idee gekomen qua nog eenmiddenvelder keuze.
ik verklap alvast, tis een Brazilliaan
Ik had m wel op mn lijstje staan. Niet bovenaan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:52 schreef The_Verve het volgende:
Best opvallend dat Vasovic nog niet gekozen was. Alhoewel, met golfer weet je het maar nooit...
quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:52 schreef The_Verve het volgende:
Best opvallend dat Vasovic nog niet gekozen was. Alhoewel, met golfer weet je het maar nooit...
Ik heb de keuzes van Amin en Mich ontvangen, mocht het nodig zijn dan kan ik morgen het tempo in het spel houden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:08 schreef methodmich het volgende:
Hmm, gaat redelijk snel. Straks maar eens mailen met mijn keuze en die van AminBen, want denk dat wij morgen overdag wel aan de beurt komen.
Eens. Goeie keus golfer.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Prachtige man was dat. 1 van de meest aansprekende aanvoerders en verdedigers die we ooit bij Ajax hebben gehad.
Het leuke is dat er niet een 'echte' winnaar is. Iedereen beordeelt een elftal anders, het kan wel zo zijn dat de meerderheid een bepaald elftal het beste vindt, maar anderen kunnen een ander elftal weer beter vinden. Feitelijk is het onmogelijk om een winaar te kiezen, maar op basis van de meeste stemmen zou je in principe het beste elftal kunnen kiezen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:05 schreef Tarado het volgende:
tvp
Ik weet bij God niet hoe er straks een winnaar aan dit spel kan zijn maar ik vind het leuke dat vele toppers van de afgelopen jaren de revu passeren.
Yupz, lijkt mij ook de beste en enige optie.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:17 schreef tong80 het volgende:
Misschien iedere deelnemer éénmalig laten stemmen op een team van een ander.
Daar de top 5 uit nemen en een verkiezing houden.
Ik ook. Maar had toch voor Makelele gekozen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:39 schreef Blawh het volgende:
Effenberg wou ik ook. Geweldig irritante speler en dat middelvingerincident was ook geweldig.
Ik zat te twijfelen tussen Effenberg en een andere, hopelijk blijft die vrij de komende tijd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ook. Maar had toch voor Makelele gekozen.
Over dat toernooi, dat zien we later wel
Wees niet bang dat ik hem kies. Effenberg stond ook op mijn lijst.....van de meest overgewaardeerde spelers.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen tussen Effenberg en een andere, hopelijk blijft die vrij de komende tijd.
Edwin van Bueren, de witte Makélélé.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:14 schreef sjimz het volgende:
Ik zit al druk te brainstormen over welke cultheld ik uit mijn mouw ga schudden.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wees niet bang dat ik hem kies. Effenberg stond ook op mijn lijst.....van de meest overgewaardeerde spelers.
Harry zekerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:14 schreef sjimz het volgende:
Ik zit al druk te brainstormen over welke cultheld ik uit mijn mouw ga schudden.
De shaver?quote:
Doe maar nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:41 schreef PhifeDawg het volgende:
Ik kies Fernando Hierro. Roberto Ayala.![]()
Die komt straks om een uur of 20:30 wel een keer z'n nest uit om te ontbijten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:15 schreef tha_dark het volgende:
Wachten op tong80, het moet niet gekker worden!
Ik hou het in de gaten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:20 schreef methodmich het volgende:
Nou nou... Denk dat mijn keuze en die van AminBen maar moet blijven staan voor Vaduz, want morgen wordt het ook niks hier qua posten. Wachten op tong.
Hij heeft zich een beetje verslapen, denk ik.quote:
Nou nog op z'n minst een keeper zien te vinden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:19 schreef tong80 het volgende:
Aanval : Keegan, Friedenreich, Garrincha
Middenveld : Puskas, Laudrup
Achter : Brehme
Laat je geheugen je in de steek?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:16 schreef golfer het volgende:
Suggestie
Vast wel, maar waar kan ik het alfabetische lijstje vinden dan?quote:
Matige voetballer.quote:
Ctrl + F in de OP en het laatste lijstje is te moeilijk?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:16 schreef golfer het volgende:
Suggestie
Is er een nerd of een whizzkid die via een bepaald progje (excell?) alle tot nu toe gekozen spelers een keer even op alfabetische volgorde van achternaam kan zetten, zodat we niet elke keer alle lijstjes die al geplaatst zijn moeten nakijken om te voorkomen een dubbele keuze te doen?
Stond op mijn lijstje, maar me 2e spits kies ik pas als laatste. Met Gerd Muller heb ik al een hele aanvalsmacht. Maar Keegan is een redelijke voetballerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:44 schreef tong80 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn keuze voor Keegan. 2 keer voetballer van het jaar en de beste van zijn tijd. Erg raar dat ie niet eerder werd gekozen.
Sommige mensen moeten ook werkenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Verdorie, weer een aantal uur zonder drafts verstreken.
Je bent geweldigquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:
PM is ook geregeld.
Geweldenaarquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:06 schreef Grimm het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten ook werken![]()
6e ronde, 16e keuze, 176e totaal: Sándor Kocsis [Grimm]
Done.quote:De PM gaat zo de deur uit.
quote:---------------------------------------------------
--Moulijn-----------------------------------------
------------------------Charlton----------------------
------------------------------------Andrade----
-------------------------Vieira------------------------
-----------------
---------------Thuram-----
---------------------| Jongbloed |---------------------
Misschien is López bij mij wel laatste manquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:51 schreef Fides het volgende:
Er worden nog steeds veel vleugelspelers en aanvallers genoemd. Grappig dat Claudio Lopez in het rijtje Ronaldo, Keegan, Kocsis zit.
Ik ga jou niet meer wijzer makenquote:Op donderdag 1 november 2007 15:19 schreef sjimz het volgende:
Ik heb ook al mijn 2 keuzes in mijn hoofd.
Hopelijk denkt niemand hetzelfde als dat ik denk.
Ik ga voor de Hollanders!quote:Op donderdag 1 november 2007 16:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga jou niet meer wijzer maken
Ik heb wel een Belg in gedachten en een Braziliaan
Precies, jammer dat hij mij niet te binnen schoot. Had hem liever gewild in plaats van Schuster.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:59 schreef Yeahinho het volgende:
Was er ook al verbaasd over dat Seedorf nog niet genoemd was.
Hij schoot me eind vorige week (na mijn vorige keuze) ineens te binnen.
Ben niet echt een fan van em ofzo, maar met zoveel CL-bekers op z'n naam is het zeker geen slechte voor in je draft-team.
Hij stond al vanaf het begin op mijn lijstje, maar niet als eerste keus trouwens. Verrassend dat ik hem toch nog heb kunnen krijgen. Maar ik had liever Bergomi gehad.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:55 schreef methodmich het volgende:
Hmm, DivineJester pikt mijn rechtsback in (Thuram dus). Da's jammer.
Jezus, hoe debiel.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:50 schreef The_Verve het volgende:
Zitten we weer op iemand te wachten die dit topic gewoon niet in de gaten houdt...
Laatste bezoek: 24 minuten, 6 seconden geleden.
Ik denk dat je niet de enige was die hem in gedacht had als back...quote:Op donderdag 1 november 2007 19:55 schreef methodmich het volgende:
Hmm, DivineJester pikt mijn rechtsback in (Thuram dus). Da's jammer.
Tuurlijk mag dat!quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mag ik U complimenteren met Uw keuze?
Mijn complimenten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat!
Borisz is trouwens naar de VU dus die zal nog niet online zijn.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:35 schreef sjimz het volgende:
6e ronde, 1e keuze, 161e totaal: Ronaldo Luis Nazário de Lima [pekel]
6e ronde, 2e keuze, 162e totaal: Guiseppe Bergomi [Tarado]
6e ronde, 3e keuze, 163e totaal: Rivaldo [Ordinair]
6e ronde, 4e keuze, 164e totaal: Claude Makélélé [EnGCatjuh]
6e ronde, 5e keuze, 165e totaal: Claudio López [Gordon_Shumway]
6e ronde, 6e keuze, 166e totaal: Stefan Effenberg [Prosac]
6e ronde, 7e keuze, 167e totaal: Gary Neville [-Vaduz-]
6e ronde, 8e keuze, 168e totaal: Velibor Vasovic [Golfer]
6e ronde, 9e keuze, 169e totaal: Kevin Sheedy [Schimpie]
6e ronde, 10e keuze, 170e totaal: Graeme Le Saux [mcyodogg]
6e ronde, 11e keuze, 171e totaal: Martin Peters [Deoxyribonucleic]
6e ronde, 12e keuze, 172e totaal: Roberto Fabian Ayala [PhifeDawg]
6e ronde, 13e keuze, 173e totaal: Jairzinho (Jair Ventura Filho) [egoTRON]
6e ronde, 14e keuze, 174e totaal: Kevin Keegan [tong80]
6e ronde, 15e keuze, 175e totaal: Iker Casillas [Colplay]
6e ronde, 16e keuze, 176e totaal: Sándor Kocsis [Grimm]
6e ronde, 17e keuze, 177e totaal: Matthias Sammer [methodmich]
6e ronde, 18e keuze, 178e totaal: Luis Figo [AminBen]
6e ronde, 19e keuze, 179e totaal: Dejan Savicevic [Beschouw]
6e ronde, 20e keuze, 180e totaal: Lilian Thuram [DivineJester]
6e ronde, 21e keuze, 181e totaal: Robbie de Wit [Karrel_Laaglawaai]
6e ronde, 22e keuze, 182e totaal: Giancarlo Antognoni [pfaf]
6e ronde, 23e keuze, 183e totaal: Riccardo Ferri [Steven184]
6e ronde, 24e keuze, 184e totaal: Clarence Seedorf [Yeahinhodinges]
6e ronde, 25e keuze, 185e totaal: Alessandro Nesta [Blawh]
6e ronde, 26e keuze, 186e totaal: Carlos Alberto [DANILXL] ik kon hem iig niet vinden met search
6e ronde, 27e keuze, 187e totaal: Frans de Munck [sjimz]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:27 schreef DANILXL het volgende:
6e ronde, 26e keuze, 186e totaal: Carlos Alberto [DANILXL]![]()
6e ronde, 27e keuze, 187e totaal: Frans de Munck [sjimz] en ook![]()
Ik had hem al enkele keren laten zitten voor andere spelers, omdat ik die eerder had verwacht bij anderen.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:43 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Hij stond al vanaf het begin op mijn lijstje, maar niet als eerste keus trouwens. Verrassend dat ik hem toch nog heb kunnen krijgen. Maar ik had liever Bergomi gehad.
Lichtelijk overdreven lijkt me. Of heb je per ongeluk een volleyballer gedraft?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:57 schreef Fides het volgende:
7e ronde, 1e keuze, 193e totaal: Djalma Santos [Fides]
- 181 interlands
Die 2 samen, denk ik.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:45 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Lichtelijk overdreven lijkt me. Of heb je per ongeluk een volleyballer gedraft?
Hehe, Mazzola en Djalma Santos samen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:45 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Lichtelijk overdreven lijkt me. Of heb je per ongeluk een volleyballer gedraft?
Kan chel ik ?quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:57 schreef sjimz het volgende:
Kan ik al kiezen????
Dat is niet zoquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:09 schreef tong80 het volgende:
Kiest is Sandro Mazzola terwijl zijn vader 2 keer wereldkampioen werd
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:43 schreef sjimz het volgende:
7e ronde, 2e keuze, 194e totaal: Luis Enrique [RayMania]
7e ronde, 3e keuze, 195e totaal: Trifon Ivanov [The_Verve]
7e ronde, 4e keuze, 196e totaal: Gheorghe Popescu [Bliksemschigt]
7e ronde, 5e keuze, 197e totaal: Barry Hulshoff[borisz]
7e ronde, 6e keuze, 198e totaal: Eric Gerets [sjimz]
7e ronde, 8e keuze, 199e totaal:Wim Suurbier [DANILXL]
Maar EnGCatjuh bedoelde Ruud Krol...quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:06 schreef borisz het volgende:
Suurbier is in de eerste ronde al verkozen![]()
ik zie het ja. Ik dacht dat hij toen krol bedoeldequote:Op zaterdag 3 november 2007 21:06 schreef borisz het volgende:
Suurbier is in de eerste ronde al verkozen![]()
Doe eens CTRL-F in de OP. Krol is al bezet.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:12 schreef DANILXL het volgende:
en anders kies ik ruud krol :p
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:43 schreef sjimz het volgende:
oke excuses, verkeerd gekeken.
Mij keus is nu
7e ronde, 7e keuze, 199e totaal: javier zanetti [DANILXL]
quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:32 schreef Blawh het volgende:
7e ronde, 8e keuze, 199e totaal:Javier zanetti [DANILXL]
7e ronde, 9e keuze, 200e totaal: Andoni Goikoetxea Olaskoaga
Wou eerst Luis Enrique.Nu maar een verdediger, heb nog redelijk wat middenvelders op mijn lijstje.
1 2 3 4 5 6 7 | ---------------Baggio--------------------- --------x-------------Valderrama---------- --x---------------------------------Cafu-- ----------x-------------Nesta------------- -------------Goikoetxea------------------- -----------------x------------------------ |
Arme Bliksemschigtquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:32 schreef Blawh het volgende:
7e ronde, 7e keuze, 199e totaal:javier zanetti [DANILXL]
7e ronde, 8e keuze, 200e totaal: Andoni Goikoetxea Olaskoaga
Wou eerst Luis Enrique.Nu maar een verdediger, heb nog redelijk wat middenvelders op mijn lijstje.
Edit: Goede keuze DANILXL, zwaar onderschatte speler die mijn 2e keuze zou zijn als Cafu niet meer vrij was.
Hoezo?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Arme Bliksemschigt
Die heeft Maradona. En je zult wel weten wat jouw niet-spelbare speler bij Maradona heeft gedaan?quote:
Ooow, op die manier haha.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die heeft Maradona. En je zult wel weten wat jouw niet-spelbare speler bij Maradona heeft gedaan?
1 2 3 4 5 6 7 8 | x----------------x-----------------x Breitner -- Vinnie Jones--x-----Gerets De Munck |
Middenvelders zijn nog zoveel goede spelers te vinden! Gelukkig zijn mijn back posities en de keeper plek al ingevuld.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:58 schreef Blawh het volgende:
Nog geen middenvelder sjimz.
Ik moet nog 1 middenvelder en twijfel daar tussen 2 middenvelders van wereldtop en 1 waar ik gewoon een enorm zwak voor heb. Denk dat ik die laatste plaats invul met de persoon waar ik een zwak voor heb.
Keeper is bij mij geen probleem verwacht ik. Ik ga namelijk niet puur op kwaliteiten of maar ook voor spelers die voor mij iets speciaal hebben. Wou eerst ook Escobar kiezen aangezien zijn verhaal me erg aangreep toen ik nog klein was (nu nog steeds, maar dat doet er niet toe). Maar ik speel nu eenmaal niet met pure backs.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Middenvelders zijn nog zoveel goede spelers te vinden! Gelukkig zijn mijn back posities en de keeper plek al ingevuld.
Dat je ze gewoon alledrie hebtquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:11 schreef Fides het volgende:
Zamora
Djalma Santos-xxx-xxx-Facchetti
xxx-Mazzola-xxx
Swart-Cruyff-Keizer
Vrijwel allemaal wereldkampioen (met club of land) geworden. Afgezien van Zamora (die werd 2e op de Spelen van 1920).
Helaas nooit wereldkampioen geworden dus geen winnende formatiequote:Op zaterdag 3 november 2007 22:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat je ze gewoon alledrie hebt![]()
Wel wereld-club-kampioen natuurlijkquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Helaas nooit wereldkampioen geworden dus geen winnende formatie![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Helaas nooit wereldkampioen geworden dus geen winnende formatie![]()
Ja, maar dat werd Sonny Silooy ook.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:26 schreef Fides het volgende:
[..]
Wel wereld-club-kampioen natuurlijk![]()
Verklap mijn keuze voor centraal in de verdediging nou niet!quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, maar dat werd Sonny Silooy ook.
en di stefano is beter dan puskasquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:53 schreef RayMania het volgende:
Nou, Laudrup, Brehme en Keegan wil ik toch niet de beste in hun tijd noemen. En Friedenreich heeft niemand hier zien spelen.
Die zijn gelijkwaardig in mijn ogen. Beide absolute wereldtop.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:01 schreef DANILXL het volgende:
[..]
en di stefano is beter dan puskas
Noem een betere aanvallende middenvelder dan Laudrup uiit die tijd. Betere linksachter uit die tijd.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:53 schreef RayMania het volgende:
Nou, Laudrup, Brehme en Keegan wil ik toch niet de beste in hun tijd noemen. En Friedenreich heeft niemand hier zien spelen.
quote:Op zondag 4 november 2007 11:01 schreef Fides het volgende:
Begin jaren 90 was Roberto Baggio beter.
Het zijn meningen, en jouw mening is niet persee waarheidquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem een betere aanvallende middenvelder dan Laudrup uiit die tijd. Betere linksachter uit die tijd.
Om over Keegan maar te zwijgen. 2 keer speler van het jaar in europa. De enige die dit deed zonder op een groot toernooi te spelen.
Ik zou het wel humor vinden als tong bijna geen stemmen vergaardquote:Op zondag 4 november 2007 13:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het zijn meningen, en jouw mening is niet persee waarheid.
Ik zou het niet zo gek vinden, net zoals anderen met oudere namen, bijv golfer. Veel namen zeggen me amper en weinig, zoals vooroorlogse spelers. Dan moet je alleen naar het verhaaltje en de statistieken kijken.quote:Op zondag 4 november 2007 14:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zou het wel humor vinden als tong bijna geen stemmen vergaard![]()
Mensen die legendarische spelers als bijvoorbeeld Puskas, Di Stefano, Cruijff, Pelé, Krol, Rensenbrink, Charlton etc. niet kennen hebben niets te zoeken in een voetbalforum.quote:Op zondag 4 november 2007 14:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou het niet zo gek vinden, net zoals anderen met oudere namen, bijv golfer. Veel namen zeggen me amper en weinig, zoals vooroorlogse spelers. Dan moet je alleen naar het verhaaltje en de statistieken kijken.
En je hebt Rivaldo voor de reservebank?quote:Op zondag 4 november 2007 14:56 schreef Ordinair het volgende:
- Abe Lenstra - Lionel Messi -
-------- Jari Litmanen ----------
------ ? ------ ? ------ ? -------
-- Frank de Boer - ? - ? - ? --
----------- Barthez ------------
Muah..
Je vergeet je paradepaardje.quote:Op zondag 4 november 2007 15:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Mensen die legendarische spelers als bijvoorbeeld Puskas, Di Stefano, Cruijff, Pelé, Krol, Rensenbrink, Charlton etc. niet kennen hebben niets te zoeken in een door mij opgezet voetbalforum.
Maakt namelijk niet oud hoe oud je bent, heeft met algemene voetbal-ontwikkeling te maken.
Dat zijn ook gewoon legendarische voetballers hoor.quote:Op zondag 4 november 2007 16:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je vergeet je paradepaardje.
Dixie Dean, Josef Masopust en Omar Sivori zijn namen bijv die mij echt compleet niets zeggen.
ik heb ook lang na zitten denken over die positie. Ik heb zanetti gekozen.quote:Op zondag 4 november 2007 16:36 schreef methodmich het volgende:
Ik zit al een tijdje te denken welke rechtsback ik moet nemen nu Thuram eruit is. Heb nog wel even denk ik, gezien het tempo.
quote:Op zondag 4 november 2007 16:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je vergeet je paradepaardje.
Dixie Dean, Josef Masopust en Omar Sivori zijn namen bijv die mij echt compleet niets zeggen.
Ssstquote:Op zondag 4 november 2007 17:40 schreef Fides het volgende:
Tassotti was wel okee, had alleen nogal wat moeite om een basisplek in het Italiaanse elftal te krijgen. Reiziger...mwah...dan weet ik nog wel een Duitser die het 30/40 jaar geleden wel aardig deed..
bedankt Fidesquote:Op zondag 4 november 2007 17:57 schreef methodmich het volgende:
Ik ben voor egoTRON. Ik neem die Duitser.
Dan moet je nog op mij wachten. Ik zit nog te twijfelen tussen deze Duitser en een ander. Dus wacht maar af. Beide zijn ongeveer even goed, dus tsja.quote:Op zondag 4 november 2007 17:57 schreef methodmich het volgende:
Ik ben voor egoTRON. Ik neem die Duitser.
Ik heb er al eentje gevonden.quote:Op zondag 4 november 2007 16:36 schreef methodmich het volgende:
Ik zit al een tijdje te denken welke rechtsback ik moet nemen nu Thuram eruit is. Heb nog wel even denk ik, gezien het tempo.
- Abe Lenstra - Rivaldo - Lionel Messi -quote:Op zondag 4 november 2007 16:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
En je hebt Rivaldo voor de reservebank?
We zijn nu al ruim twee uur verder, dus beetje tempo mag wel zeg...quote:Op zondag 4 november 2007 18:28 schreef Yeahinho het volgende:
Uitgerekend op het moment dat ik twee keer 24 uur niet op de pc te vinden ben, ben ik weer aan de beurt.
Ik ga er even over nadenken en kom z.s.m. met een keuze!
Euhm, kan dat roepen om spelers achterwege gelaten wordenquote:Op zondag 4 november 2007 17:29 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, we hebben Michael Reiziger en Mauro Tassotti nog.
ik had nog een ajacied nodigquote:Op zondag 4 november 2007 14:04 schreef golfer het volgende:
Verdorie, heeft die dekselse Borisz mijn volgende keuze die ik in gedachten had al ingepikt.
Sorry, helemaal vergeten. Heb nog steeds niemand.quote:Op zondag 4 november 2007 20:51 schreef Colplay het volgende:
[..]
We zijn nu al ruim twee uur verder, dus beetje tempo mag wel zeg...
Ja inderdaad. Er zijn maar weinig spelers die al zo lang aan de top meedraaien en meer dan 100 interlands voor hun nationaal elftal hebben gespeeld.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:32 schreef Blawh het volgende:
Edit: Goede keuze DANILXL, zwaar onderschatte speler die mijn 2e keuze zou zijn als Cafu niet meer vrij was.
quote:Op maandag 5 november 2007 11:46 schreef Steven184 het volgende:
Jammer Yeahinho, dan ga ik maar eerst. Zijn nog zat spelers te kiezen. Ik heb toch maar niet voor de Duitser gekozen. Ik heb van beide veel wedstrijden gezien en mijn keuze speelde vaak meer geconcentreerder en dat is wat ik nodig heb op die positie. Maarja, zoveel scheelt het ook weer niet tussen beide. Moeilijke keuze.
7e ronde, 7e keuze, 199e totaal:javier zanetti [DANILXL]
7e ronde, 8e keuze, 200e totaal: Andoni Goikoetxea Olaskoaga
7e ronde, 9e keuze, 201e totaal: ????????????? [Yeahinho]
7e ronde, 10e keuze, 202e totaal: Tarcisio Burgnich [Steven184]
misschien even wat erbij vertellen, aangezien weinig mensen hem waars kennen.![]()
Misschien wel even handig. Wat Fides al zei, Burgnich was net als Facchetti en Mazzola een speler van 'La Grande Inter' en was een belangrijke pion in het catenacchio systeem. Facchetti op links en Burgnich op recht, al speelde hij ook als libero. Waar Facchetti ook de aanvallende impulsen had, waarmee hij Beckenbauer inspireerde om dat door het midden te doen, was Burgnich de echte verdediger. Hij bekommerde zich enkel en alleen om het verdedigen en stond bekend om zijn geconcentreerde, agressieve verdedigingstijl. Hard en resoluut in de duels.quote:Op maandag 5 november 2007 11:53 schreef DANILXL het volgende:
[..]
misschien even wat erbij vertellen, aangezien weinig mensen hem waars kennen.
daarom wordt er ook wat info bijgezet hequote:Op maandag 5 november 2007 13:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar te weinig mensen kennen die spelers, dus bij een stemronde lig je er zo uit....
Ook een beetje het probleem hiervan. Voor 1990 zijn er zo ontzettend veel geweldige voetballers geweest. Op dit forum zitten echter mensen die helemaal niets weten van voetbalgeschiedenis. Er zitten teams bij met spelers die alleen de afgelopen 10 jaar hebben gespeeld. Maar omdat de mensen hier die spelers wel kennen, zullen betere teams sneuvelen.quote:Op maandag 5 november 2007 15:04 schreef Fides het volgende:
Daarom vind ik ook dat voor het stemmen iedereen een beetje reclame mag maken voor zijn team.
Het moet niet zo zijn dat een team met F. de Boer, Zanetti en Kaka (=wat random bekende namen) sterker geachtzou worden dan Krol, C. Alberto en Zico omdat die 'onbekender' zijn.
lol 3 vd 6 die je noemt heb ik in mn teamquote:Op maandag 5 november 2007 15:04 schreef Fides het volgende:
Daarom vind ik ook dat voor het stemmen iedereen een beetje reclame mag maken voor zijn team.
Het moet niet zo zijn dat een team met F. de Boer, Zanetti en Kaka (=wat random bekende namen) sterker geachtzou worden dan Krol, C. Alberto en Zico omdat die 'onbekender' zijn.
Ik hoop het welquote:Op maandag 5 november 2007 17:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zouden we trouwens nog spelers onderling mogen ruilen?
als ik reiziger kies, wil iemand hem dan ruilen tegen pele, cruyff of maradona ?quote:Op maandag 5 november 2007 18:00 schreef RayMania het volgende:
Ruilen geeft wel een extra 'dimensie aan het spel'. Zou leuk zijn als iedereen maximaal drie keer mag ruilen oid.
Ik heb toen Maradona gehouden; die werd door mijn voorganger gekozen, maar nu ik zo wat verder ben, heb ik er eigen compleet niets mee en past hij nergens echt goed.quote:Op maandag 5 november 2007 17:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik hoop het wel![]()
Is nog wel een speler uit de eerste ronde die ik wil
tegen messi?quote:Op maandag 5 november 2007 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb toen Maradona gehouden; die werd door mijn voorganger gekozen, maar nu ik zo wat verder ben, heb ik er eigen compleet niets mee en past hij nergens echt goed.
Ik zou hem graag tegen Rijkaard, Messi of Keane willen ruilen.
En Zubizarreta tegen Schmeichel, maar dat gebeurd nooit.
Ik wil Gaizka. Voor Neeskens ofzo, gewoon gescoord in een WK finale.quote:Op maandag 5 november 2007 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb toen Maradona gehouden; die werd door mijn voorganger gekozen, maar nu ik zo wat verder ben, heb ik er eigen compleet niets mee en past hij nergens echt goed.
Ik zou hem graag tegen Rijkaard, Messi of Keane willen ruilen.
En Zubizarreta tegen Schmeichel, maar dat gebeurd nooit.
Nou, je mag best discussiëren en suggesties doen. Taribo West.quote:Op zondag 4 november 2007 21:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Euhm, kan dat roepen om spelers achterwege gelaten worden.
Suggesties doen is stomquote:Op maandag 5 november 2007 19:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, je mag best discussiëren en suggesties doen. Taribo West.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |