Kies wat leuks danquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Aah, ik ben
Hier hetzelfde.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:40 schreef Yeahinho het volgende:
Duurt (gelukkig) nog wel effe voordat ik ben. Weet echt niet wie ik moet kiezen.
Maar nu ben ik voor jouquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:19 schreef tong80 het volgende:
Mijn 3 eerstvolgende opties staan nog open
Succesquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ronaldo nu pas gekozen!.
tong80, dankzij jou ben ik op een idee gekomen qua nog eenmiddenvelder keuze.
ik verklap alvast, tis een Brazilliaan
Ik had m wel op mn lijstje staan. Niet bovenaan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:52 schreef The_Verve het volgende:
Best opvallend dat Vasovic nog niet gekozen was. Alhoewel, met golfer weet je het maar nooit...
quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:52 schreef The_Verve het volgende:
Best opvallend dat Vasovic nog niet gekozen was. Alhoewel, met golfer weet je het maar nooit...
Ik heb de keuzes van Amin en Mich ontvangen, mocht het nodig zijn dan kan ik morgen het tempo in het spel houden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:08 schreef methodmich het volgende:
Hmm, gaat redelijk snel. Straks maar eens mailen met mijn keuze en die van AminBen, want denk dat wij morgen overdag wel aan de beurt komen.
Eens. Goeie keus golfer.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Prachtige man was dat. 1 van de meest aansprekende aanvoerders en verdedigers die we ooit bij Ajax hebben gehad.
Het leuke is dat er niet een 'echte' winnaar is. Iedereen beordeelt een elftal anders, het kan wel zo zijn dat de meerderheid een bepaald elftal het beste vindt, maar anderen kunnen een ander elftal weer beter vinden. Feitelijk is het onmogelijk om een winaar te kiezen, maar op basis van de meeste stemmen zou je in principe het beste elftal kunnen kiezen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:05 schreef Tarado het volgende:
tvp
Ik weet bij God niet hoe er straks een winnaar aan dit spel kan zijn maar ik vind het leuke dat vele toppers van de afgelopen jaren de revu passeren.
Yupz, lijkt mij ook de beste en enige optie.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:17 schreef tong80 het volgende:
Misschien iedere deelnemer éénmalig laten stemmen op een team van een ander.
Daar de top 5 uit nemen en een verkiezing houden.
Ik ook. Maar had toch voor Makelele gekozen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:39 schreef Blawh het volgende:
Effenberg wou ik ook. Geweldig irritante speler en dat middelvingerincident was ook geweldig.
Ik zat te twijfelen tussen Effenberg en een andere, hopelijk blijft die vrij de komende tijd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ook. Maar had toch voor Makelele gekozen.
Over dat toernooi, dat zien we later wel
Wees niet bang dat ik hem kies. Effenberg stond ook op mijn lijst.....van de meest overgewaardeerde spelers.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen tussen Effenberg en een andere, hopelijk blijft die vrij de komende tijd.
Edwin van Bueren, de witte Makélélé.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:14 schreef sjimz het volgende:
Ik zit al druk te brainstormen over welke cultheld ik uit mijn mouw ga schudden.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wees niet bang dat ik hem kies. Effenberg stond ook op mijn lijst.....van de meest overgewaardeerde spelers.
Harry zekerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:14 schreef sjimz het volgende:
Ik zit al druk te brainstormen over welke cultheld ik uit mijn mouw ga schudden.
De shaver?quote:
Doe maar nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:41 schreef PhifeDawg het volgende:
Ik kies Fernando Hierro. Roberto Ayala.![]()
Die komt straks om een uur of 20:30 wel een keer z'n nest uit om te ontbijten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:15 schreef tha_dark het volgende:
Wachten op tong80, het moet niet gekker worden!
Ik hou het in de gaten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:20 schreef methodmich het volgende:
Nou nou... Denk dat mijn keuze en die van AminBen maar moet blijven staan voor Vaduz, want morgen wordt het ook niks hier qua posten. Wachten op tong.
Hij heeft zich een beetje verslapen, denk ik.quote:
Nou nog op z'n minst een keeper zien te vinden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:19 schreef tong80 het volgende:
Aanval : Keegan, Friedenreich, Garrincha
Middenveld : Puskas, Laudrup
Achter : Brehme
Laat je geheugen je in de steek?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:16 schreef golfer het volgende:
Suggestie
Vast wel, maar waar kan ik het alfabetische lijstje vinden dan?quote:
Matige voetballer.quote:
Ctrl + F in de OP en het laatste lijstje is te moeilijk?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:16 schreef golfer het volgende:
Suggestie
Is er een nerd of een whizzkid die via een bepaald progje (excell?) alle tot nu toe gekozen spelers een keer even op alfabetische volgorde van achternaam kan zetten, zodat we niet elke keer alle lijstjes die al geplaatst zijn moeten nakijken om te voorkomen een dubbele keuze te doen?
Stond op mijn lijstje, maar me 2e spits kies ik pas als laatste. Met Gerd Muller heb ik al een hele aanvalsmacht. Maar Keegan is een redelijke voetballerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:44 schreef tong80 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn keuze voor Keegan. 2 keer voetballer van het jaar en de beste van zijn tijd. Erg raar dat ie niet eerder werd gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |