Hier hetzelfde.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:40 schreef Yeahinho het volgende:
Duurt (gelukkig) nog wel effe voordat ik ben. Weet echt niet wie ik moet kiezen.
Maar nu ben ik voor jouquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:19 schreef tong80 het volgende:
Mijn 3 eerstvolgende opties staan nog open
Succesquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ronaldo nu pas gekozen!.
tong80, dankzij jou ben ik op een idee gekomen qua nog eenmiddenvelder keuze.
ik verklap alvast, tis een Brazilliaan
Ik had m wel op mn lijstje staan. Niet bovenaan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:52 schreef The_Verve het volgende:
Best opvallend dat Vasovic nog niet gekozen was. Alhoewel, met golfer weet je het maar nooit...
quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:52 schreef The_Verve het volgende:
Best opvallend dat Vasovic nog niet gekozen was. Alhoewel, met golfer weet je het maar nooit...
Ik heb de keuzes van Amin en Mich ontvangen, mocht het nodig zijn dan kan ik morgen het tempo in het spel houden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:08 schreef methodmich het volgende:
Hmm, gaat redelijk snel. Straks maar eens mailen met mijn keuze en die van AminBen, want denk dat wij morgen overdag wel aan de beurt komen.
Eens. Goeie keus golfer.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Prachtige man was dat. 1 van de meest aansprekende aanvoerders en verdedigers die we ooit bij Ajax hebben gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |