Sommige mensen moeten ook werkenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Verdorie, weer een aantal uur zonder drafts verstreken.
Je bent geweldigquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:
PM is ook geregeld.
Geweldenaarquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:06 schreef Grimm het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten ook werken![]()
6e ronde, 16e keuze, 176e totaal: Sándor Kocsis [Grimm]
Done.quote:De PM gaat zo de deur uit.
quote:---------------------------------------------------
--Moulijn-----------------------------------------
------------------------Charlton----------------------
------------------------------------Andrade----
-------------------------Vieira------------------------
-----------------
---------------Thuram-----
---------------------| Jongbloed |---------------------
Misschien is López bij mij wel laatste manquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:51 schreef Fides het volgende:
Er worden nog steeds veel vleugelspelers en aanvallers genoemd. Grappig dat Claudio Lopez in het rijtje Ronaldo, Keegan, Kocsis zit.
Ik ga jou niet meer wijzer makenquote:Op donderdag 1 november 2007 15:19 schreef sjimz het volgende:
Ik heb ook al mijn 2 keuzes in mijn hoofd.
Hopelijk denkt niemand hetzelfde als dat ik denk.
Ik ga voor de Hollanders!quote:Op donderdag 1 november 2007 16:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga jou niet meer wijzer maken
Ik heb wel een Belg in gedachten en een Braziliaan
Precies, jammer dat hij mij niet te binnen schoot. Had hem liever gewild in plaats van Schuster.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:59 schreef Yeahinho het volgende:
Was er ook al verbaasd over dat Seedorf nog niet genoemd was.
Hij schoot me eind vorige week (na mijn vorige keuze) ineens te binnen.
Ben niet echt een fan van em ofzo, maar met zoveel CL-bekers op z'n naam is het zeker geen slechte voor in je draft-team.
Hij stond al vanaf het begin op mijn lijstje, maar niet als eerste keus trouwens. Verrassend dat ik hem toch nog heb kunnen krijgen. Maar ik had liever Bergomi gehad.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:55 schreef methodmich het volgende:
Hmm, DivineJester pikt mijn rechtsback in (Thuram dus). Da's jammer.
Jezus, hoe debiel.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:50 schreef The_Verve het volgende:
Zitten we weer op iemand te wachten die dit topic gewoon niet in de gaten houdt...
Laatste bezoek: 24 minuten, 6 seconden geleden.
Ik denk dat je niet de enige was die hem in gedacht had als back...quote:Op donderdag 1 november 2007 19:55 schreef methodmich het volgende:
Hmm, DivineJester pikt mijn rechtsback in (Thuram dus). Da's jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |