quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:43 schreef sjimz het volgende:
oke excuses, verkeerd gekeken.
Mij keus is nu
7e ronde, 1e keuze, 193e totaal: Djalma Santos [Fides]
7e ronde, 2e keuze, 194e totaal: Luis Enrique [RayMania]
7e ronde, 3e keuze, 195e totaal: Trifon Ivanov [The_Verve]
7e ronde, 4e keuze, 196e totaal: Gheorghe Popescu [Bliksemschigt]
7e ronde, 5e keuze, 197e totaal: Barry Hulshoff[borisz]
7e ronde, 6e keuze, 198e totaal: Eric Gerets [sjimz]
7e ronde, 7e keuze, 199e totaal: javier zanetti [DANILXL]
quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:32 schreef Blawh het volgende:
7e ronde, 8e keuze, 199e totaal:Javier zanetti [DANILXL]
7e ronde, 9e keuze, 200e totaal: Andoni Goikoetxea Olaskoaga
Wou eerst Luis Enrique.Nu maar een verdediger, heb nog redelijk wat middenvelders op mijn lijstje.
| 1 2 3 4 5 6 7 | ---------------Baggio--------------------- --------x-------------Valderrama---------- --x---------------------------------Cafu-- ----------x-------------Nesta------------- -------------Goikoetxea------------------- -----------------x------------------------ |
Arme Bliksemschigtquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:32 schreef Blawh het volgende:
7e ronde, 7e keuze, 199e totaal:javier zanetti [DANILXL]
7e ronde, 8e keuze, 200e totaal: Andoni Goikoetxea Olaskoaga
Wou eerst Luis Enrique.Nu maar een verdediger, heb nog redelijk wat middenvelders op mijn lijstje.
Edit: Goede keuze DANILXL, zwaar onderschatte speler die mijn 2e keuze zou zijn als Cafu niet meer vrij was.
Hoezo?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Arme Bliksemschigt
Die heeft Maradona. En je zult wel weten wat jouw niet-spelbare speler bij Maradona heeft gedaan?quote:
Ooow, op die manier haha.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die heeft Maradona. En je zult wel weten wat jouw niet-spelbare speler bij Maradona heeft gedaan?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | x----------------x-----------------x Breitner -- Vinnie Jones--x-----Gerets De Munck |
Middenvelders zijn nog zoveel goede spelers te vinden! Gelukkig zijn mijn back posities en de keeper plek al ingevuld.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:58 schreef Blawh het volgende:
Nog geen middenvelder sjimz.
Ik moet nog 1 middenvelder en twijfel daar tussen 2 middenvelders van wereldtop en 1 waar ik gewoon een enorm zwak voor heb. Denk dat ik die laatste plaats invul met de persoon waar ik een zwak voor heb.
Keeper is bij mij geen probleem verwacht ik. Ik ga namelijk niet puur op kwaliteiten of maar ook voor spelers die voor mij iets speciaal hebben. Wou eerst ook Escobar kiezen aangezien zijn verhaal me erg aangreep toen ik nog klein was (nu nog steeds, maar dat doet er niet toe). Maar ik speel nu eenmaal niet met pure backs.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Middenvelders zijn nog zoveel goede spelers te vinden! Gelukkig zijn mijn back posities en de keeper plek al ingevuld.
Dat je ze gewoon alledrie hebtquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:11 schreef Fides het volgende:
Zamora
Djalma Santos-xxx-xxx-Facchetti
xxx-Mazzola-xxx
Swart-Cruyff-Keizer
Vrijwel allemaal wereldkampioen (met club of land) geworden. Afgezien van Zamora (die werd 2e op de Spelen van 1920).
Helaas nooit wereldkampioen geworden dus geen winnende formatiequote:Op zaterdag 3 november 2007 22:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat je ze gewoon alledrie hebt![]()
Wel wereld-club-kampioen natuurlijkquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Helaas nooit wereldkampioen geworden dus geen winnende formatie![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Helaas nooit wereldkampioen geworden dus geen winnende formatie![]()
Ja, maar dat werd Sonny Silooy ook.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:26 schreef Fides het volgende:
[..]
Wel wereld-club-kampioen natuurlijk![]()
Verklap mijn keuze voor centraal in de verdediging nou niet!quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, maar dat werd Sonny Silooy ook.
en di stefano is beter dan puskasquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:53 schreef RayMania het volgende:
Nou, Laudrup, Brehme en Keegan wil ik toch niet de beste in hun tijd noemen. En Friedenreich heeft niemand hier zien spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |