quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:43 schreef sjimz het volgende:
oke excuses, verkeerd gekeken.
Mij keus is nu
7e ronde, 1e keuze, 193e totaal: Djalma Santos [Fides]
7e ronde, 2e keuze, 194e totaal: Luis Enrique [RayMania]
7e ronde, 3e keuze, 195e totaal: Trifon Ivanov [The_Verve]
7e ronde, 4e keuze, 196e totaal: Gheorghe Popescu [Bliksemschigt]
7e ronde, 5e keuze, 197e totaal: Barry Hulshoff[borisz]
7e ronde, 6e keuze, 198e totaal: Eric Gerets [sjimz]
7e ronde, 7e keuze, 199e totaal: javier zanetti [DANILXL]
quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:32 schreef Blawh het volgende:
7e ronde, 8e keuze, 199e totaal:Javier zanetti [DANILXL]
7e ronde, 9e keuze, 200e totaal: Andoni Goikoetxea Olaskoaga
Wou eerst Luis Enrique.Nu maar een verdediger, heb nog redelijk wat middenvelders op mijn lijstje.
1 2 3 4 5 6 7 | ---------------Baggio--------------------- --------x-------------Valderrama---------- --x---------------------------------Cafu-- ----------x-------------Nesta------------- -------------Goikoetxea------------------- -----------------x------------------------ |
Arme Bliksemschigtquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:32 schreef Blawh het volgende:
7e ronde, 7e keuze, 199e totaal:javier zanetti [DANILXL]
7e ronde, 8e keuze, 200e totaal: Andoni Goikoetxea Olaskoaga
Wou eerst Luis Enrique.Nu maar een verdediger, heb nog redelijk wat middenvelders op mijn lijstje.
Edit: Goede keuze DANILXL, zwaar onderschatte speler die mijn 2e keuze zou zijn als Cafu niet meer vrij was.
Hoezo?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Arme Bliksemschigt
Die heeft Maradona. En je zult wel weten wat jouw niet-spelbare speler bij Maradona heeft gedaan?quote:
Ooow, op die manier haha.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die heeft Maradona. En je zult wel weten wat jouw niet-spelbare speler bij Maradona heeft gedaan?
1 2 3 4 5 6 7 8 | x----------------x-----------------x Breitner -- Vinnie Jones--x-----Gerets De Munck |
Middenvelders zijn nog zoveel goede spelers te vinden! Gelukkig zijn mijn back posities en de keeper plek al ingevuld.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:58 schreef Blawh het volgende:
Nog geen middenvelder sjimz.
Ik moet nog 1 middenvelder en twijfel daar tussen 2 middenvelders van wereldtop en 1 waar ik gewoon een enorm zwak voor heb. Denk dat ik die laatste plaats invul met de persoon waar ik een zwak voor heb.
Keeper is bij mij geen probleem verwacht ik. Ik ga namelijk niet puur op kwaliteiten of maar ook voor spelers die voor mij iets speciaal hebben. Wou eerst ook Escobar kiezen aangezien zijn verhaal me erg aangreep toen ik nog klein was (nu nog steeds, maar dat doet er niet toe). Maar ik speel nu eenmaal niet met pure backs.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Middenvelders zijn nog zoveel goede spelers te vinden! Gelukkig zijn mijn back posities en de keeper plek al ingevuld.
Dat je ze gewoon alledrie hebtquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:11 schreef Fides het volgende:
Zamora
Djalma Santos-xxx-xxx-Facchetti
xxx-Mazzola-xxx
Swart-Cruyff-Keizer
Vrijwel allemaal wereldkampioen (met club of land) geworden. Afgezien van Zamora (die werd 2e op de Spelen van 1920).
Helaas nooit wereldkampioen geworden dus geen winnende formatiequote:Op zaterdag 3 november 2007 22:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat je ze gewoon alledrie hebt![]()
Wel wereld-club-kampioen natuurlijkquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Helaas nooit wereldkampioen geworden dus geen winnende formatie![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Helaas nooit wereldkampioen geworden dus geen winnende formatie![]()
Ja, maar dat werd Sonny Silooy ook.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:26 schreef Fides het volgende:
[..]
Wel wereld-club-kampioen natuurlijk![]()
Verklap mijn keuze voor centraal in de verdediging nou niet!quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, maar dat werd Sonny Silooy ook.
en di stefano is beter dan puskasquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:53 schreef RayMania het volgende:
Nou, Laudrup, Brehme en Keegan wil ik toch niet de beste in hun tijd noemen. En Friedenreich heeft niemand hier zien spelen.
Die zijn gelijkwaardig in mijn ogen. Beide absolute wereldtop.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:01 schreef DANILXL het volgende:
[..]
en di stefano is beter dan puskas
Noem een betere aanvallende middenvelder dan Laudrup uiit die tijd. Betere linksachter uit die tijd.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:53 schreef RayMania het volgende:
Nou, Laudrup, Brehme en Keegan wil ik toch niet de beste in hun tijd noemen. En Friedenreich heeft niemand hier zien spelen.
quote:Op zondag 4 november 2007 11:01 schreef Fides het volgende:
Begin jaren 90 was Roberto Baggio beter.
Het zijn meningen, en jouw mening is niet persee waarheidquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem een betere aanvallende middenvelder dan Laudrup uiit die tijd. Betere linksachter uit die tijd.
Om over Keegan maar te zwijgen. 2 keer speler van het jaar in europa. De enige die dit deed zonder op een groot toernooi te spelen.
Ik zou het wel humor vinden als tong bijna geen stemmen vergaardquote:Op zondag 4 november 2007 13:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het zijn meningen, en jouw mening is niet persee waarheid.
Ik zou het niet zo gek vinden, net zoals anderen met oudere namen, bijv golfer. Veel namen zeggen me amper en weinig, zoals vooroorlogse spelers. Dan moet je alleen naar het verhaaltje en de statistieken kijken.quote:Op zondag 4 november 2007 14:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zou het wel humor vinden als tong bijna geen stemmen vergaard![]()
Mensen die legendarische spelers als bijvoorbeeld Puskas, Di Stefano, Cruijff, Pelé, Krol, Rensenbrink, Charlton etc. niet kennen hebben niets te zoeken in een voetbalforum.quote:Op zondag 4 november 2007 14:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou het niet zo gek vinden, net zoals anderen met oudere namen, bijv golfer. Veel namen zeggen me amper en weinig, zoals vooroorlogse spelers. Dan moet je alleen naar het verhaaltje en de statistieken kijken.
En je hebt Rivaldo voor de reservebank?quote:Op zondag 4 november 2007 14:56 schreef Ordinair het volgende:
- Abe Lenstra - Lionel Messi -
-------- Jari Litmanen ----------
------ ? ------ ? ------ ? -------
-- Frank de Boer - ? - ? - ? --
----------- Barthez ------------
Muah..
Je vergeet je paradepaardje.quote:Op zondag 4 november 2007 15:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Mensen die legendarische spelers als bijvoorbeeld Puskas, Di Stefano, Cruijff, Pelé, Krol, Rensenbrink, Charlton etc. niet kennen hebben niets te zoeken in een door mij opgezet voetbalforum.
Maakt namelijk niet oud hoe oud je bent, heeft met algemene voetbal-ontwikkeling te maken.
Dat zijn ook gewoon legendarische voetballers hoor.quote:Op zondag 4 november 2007 16:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je vergeet je paradepaardje.
Dixie Dean, Josef Masopust en Omar Sivori zijn namen bijv die mij echt compleet niets zeggen.
ik heb ook lang na zitten denken over die positie. Ik heb zanetti gekozen.quote:Op zondag 4 november 2007 16:36 schreef methodmich het volgende:
Ik zit al een tijdje te denken welke rechtsback ik moet nemen nu Thuram eruit is. Heb nog wel even denk ik, gezien het tempo.
quote:Op zondag 4 november 2007 16:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je vergeet je paradepaardje.
Dixie Dean, Josef Masopust en Omar Sivori zijn namen bijv die mij echt compleet niets zeggen.
Ssstquote:Op zondag 4 november 2007 17:40 schreef Fides het volgende:
Tassotti was wel okee, had alleen nogal wat moeite om een basisplek in het Italiaanse elftal te krijgen. Reiziger...mwah...dan weet ik nog wel een Duitser die het 30/40 jaar geleden wel aardig deed..
bedankt Fidesquote:Op zondag 4 november 2007 17:57 schreef methodmich het volgende:
Ik ben voor egoTRON. Ik neem die Duitser.
Dan moet je nog op mij wachten. Ik zit nog te twijfelen tussen deze Duitser en een ander. Dus wacht maar af. Beide zijn ongeveer even goed, dus tsja.quote:Op zondag 4 november 2007 17:57 schreef methodmich het volgende:
Ik ben voor egoTRON. Ik neem die Duitser.
Ik heb er al eentje gevonden.quote:Op zondag 4 november 2007 16:36 schreef methodmich het volgende:
Ik zit al een tijdje te denken welke rechtsback ik moet nemen nu Thuram eruit is. Heb nog wel even denk ik, gezien het tempo.
- Abe Lenstra - Rivaldo - Lionel Messi -quote:Op zondag 4 november 2007 16:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
En je hebt Rivaldo voor de reservebank?
We zijn nu al ruim twee uur verder, dus beetje tempo mag wel zeg...quote:Op zondag 4 november 2007 18:28 schreef Yeahinho het volgende:
Uitgerekend op het moment dat ik twee keer 24 uur niet op de pc te vinden ben, ben ik weer aan de beurt.
Ik ga er even over nadenken en kom z.s.m. met een keuze!
Euhm, kan dat roepen om spelers achterwege gelaten wordenquote:Op zondag 4 november 2007 17:29 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, we hebben Michael Reiziger en Mauro Tassotti nog.
ik had nog een ajacied nodigquote:Op zondag 4 november 2007 14:04 schreef golfer het volgende:
Verdorie, heeft die dekselse Borisz mijn volgende keuze die ik in gedachten had al ingepikt.
Sorry, helemaal vergeten. Heb nog steeds niemand.quote:Op zondag 4 november 2007 20:51 schreef Colplay het volgende:
[..]
We zijn nu al ruim twee uur verder, dus beetje tempo mag wel zeg...
Ja inderdaad. Er zijn maar weinig spelers die al zo lang aan de top meedraaien en meer dan 100 interlands voor hun nationaal elftal hebben gespeeld.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:32 schreef Blawh het volgende:
Edit: Goede keuze DANILXL, zwaar onderschatte speler die mijn 2e keuze zou zijn als Cafu niet meer vrij was.
quote:Op maandag 5 november 2007 11:46 schreef Steven184 het volgende:
Jammer Yeahinho, dan ga ik maar eerst. Zijn nog zat spelers te kiezen. Ik heb toch maar niet voor de Duitser gekozen. Ik heb van beide veel wedstrijden gezien en mijn keuze speelde vaak meer geconcentreerder en dat is wat ik nodig heb op die positie. Maarja, zoveel scheelt het ook weer niet tussen beide. Moeilijke keuze.
7e ronde, 7e keuze, 199e totaal:javier zanetti [DANILXL]
7e ronde, 8e keuze, 200e totaal: Andoni Goikoetxea Olaskoaga
7e ronde, 9e keuze, 201e totaal: ????????????? [Yeahinho]
7e ronde, 10e keuze, 202e totaal: Tarcisio Burgnich [Steven184]
misschien even wat erbij vertellen, aangezien weinig mensen hem waars kennen.![]()
Misschien wel even handig. Wat Fides al zei, Burgnich was net als Facchetti en Mazzola een speler van 'La Grande Inter' en was een belangrijke pion in het catenacchio systeem. Facchetti op links en Burgnich op recht, al speelde hij ook als libero. Waar Facchetti ook de aanvallende impulsen had, waarmee hij Beckenbauer inspireerde om dat door het midden te doen, was Burgnich de echte verdediger. Hij bekommerde zich enkel en alleen om het verdedigen en stond bekend om zijn geconcentreerde, agressieve verdedigingstijl. Hard en resoluut in de duels.quote:Op maandag 5 november 2007 11:53 schreef DANILXL het volgende:
[..]
misschien even wat erbij vertellen, aangezien weinig mensen hem waars kennen.
daarom wordt er ook wat info bijgezet hequote:Op maandag 5 november 2007 13:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar te weinig mensen kennen die spelers, dus bij een stemronde lig je er zo uit....
Ook een beetje het probleem hiervan. Voor 1990 zijn er zo ontzettend veel geweldige voetballers geweest. Op dit forum zitten echter mensen die helemaal niets weten van voetbalgeschiedenis. Er zitten teams bij met spelers die alleen de afgelopen 10 jaar hebben gespeeld. Maar omdat de mensen hier die spelers wel kennen, zullen betere teams sneuvelen.quote:Op maandag 5 november 2007 15:04 schreef Fides het volgende:
Daarom vind ik ook dat voor het stemmen iedereen een beetje reclame mag maken voor zijn team.
Het moet niet zo zijn dat een team met F. de Boer, Zanetti en Kaka (=wat random bekende namen) sterker geachtzou worden dan Krol, C. Alberto en Zico omdat die 'onbekender' zijn.
lol 3 vd 6 die je noemt heb ik in mn teamquote:Op maandag 5 november 2007 15:04 schreef Fides het volgende:
Daarom vind ik ook dat voor het stemmen iedereen een beetje reclame mag maken voor zijn team.
Het moet niet zo zijn dat een team met F. de Boer, Zanetti en Kaka (=wat random bekende namen) sterker geachtzou worden dan Krol, C. Alberto en Zico omdat die 'onbekender' zijn.
Ik hoop het welquote:Op maandag 5 november 2007 17:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zouden we trouwens nog spelers onderling mogen ruilen?
als ik reiziger kies, wil iemand hem dan ruilen tegen pele, cruyff of maradona ?quote:Op maandag 5 november 2007 18:00 schreef RayMania het volgende:
Ruilen geeft wel een extra 'dimensie aan het spel'. Zou leuk zijn als iedereen maximaal drie keer mag ruilen oid.
Ik heb toen Maradona gehouden; die werd door mijn voorganger gekozen, maar nu ik zo wat verder ben, heb ik er eigen compleet niets mee en past hij nergens echt goed.quote:Op maandag 5 november 2007 17:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik hoop het wel![]()
Is nog wel een speler uit de eerste ronde die ik wil
tegen messi?quote:Op maandag 5 november 2007 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb toen Maradona gehouden; die werd door mijn voorganger gekozen, maar nu ik zo wat verder ben, heb ik er eigen compleet niets mee en past hij nergens echt goed.
Ik zou hem graag tegen Rijkaard, Messi of Keane willen ruilen.
En Zubizarreta tegen Schmeichel, maar dat gebeurd nooit.
Ik wil Gaizka. Voor Neeskens ofzo, gewoon gescoord in een WK finale.quote:Op maandag 5 november 2007 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb toen Maradona gehouden; die werd door mijn voorganger gekozen, maar nu ik zo wat verder ben, heb ik er eigen compleet niets mee en past hij nergens echt goed.
Ik zou hem graag tegen Rijkaard, Messi of Keane willen ruilen.
En Zubizarreta tegen Schmeichel, maar dat gebeurd nooit.
Nou, je mag best discussiėren en suggesties doen. Taribo West.quote:Op zondag 4 november 2007 21:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Euhm, kan dat roepen om spelers achterwege gelaten worden.
Suggesties doen is stomquote:Op maandag 5 november 2007 19:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, je mag best discussiėren en suggesties doen. Taribo West.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |