Die zijn gelijkwaardig in mijn ogen. Beide absolute wereldtop.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:01 schreef DANILXL het volgende:
[..]
en di stefano is beter dan puskas
Noem een betere aanvallende middenvelder dan Laudrup uiit die tijd. Betere linksachter uit die tijd.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:53 schreef RayMania het volgende:
Nou, Laudrup, Brehme en Keegan wil ik toch niet de beste in hun tijd noemen. En Friedenreich heeft niemand hier zien spelen.
quote:Op zondag 4 november 2007 11:01 schreef Fides het volgende:
Begin jaren 90 was Roberto Baggio beter.
Het zijn meningen, en jouw mening is niet persee waarheidquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem een betere aanvallende middenvelder dan Laudrup uiit die tijd. Betere linksachter uit die tijd.
Om over Keegan maar te zwijgen. 2 keer speler van het jaar in europa. De enige die dit deed zonder op een groot toernooi te spelen.
Ik zou het wel humor vinden als tong bijna geen stemmen vergaardquote:Op zondag 4 november 2007 13:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het zijn meningen, en jouw mening is niet persee waarheid.
Ik zou het niet zo gek vinden, net zoals anderen met oudere namen, bijv golfer. Veel namen zeggen me amper en weinig, zoals vooroorlogse spelers. Dan moet je alleen naar het verhaaltje en de statistieken kijken.quote:Op zondag 4 november 2007 14:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zou het wel humor vinden als tong bijna geen stemmen vergaard![]()
Mensen die legendarische spelers als bijvoorbeeld Puskas, Di Stefano, Cruijff, Pelé, Krol, Rensenbrink, Charlton etc. niet kennen hebben niets te zoeken in een voetbalforum.quote:Op zondag 4 november 2007 14:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou het niet zo gek vinden, net zoals anderen met oudere namen, bijv golfer. Veel namen zeggen me amper en weinig, zoals vooroorlogse spelers. Dan moet je alleen naar het verhaaltje en de statistieken kijken.
En je hebt Rivaldo voor de reservebank?quote:Op zondag 4 november 2007 14:56 schreef Ordinair het volgende:
- Abe Lenstra - Lionel Messi -
-------- Jari Litmanen ----------
------ ? ------ ? ------ ? -------
-- Frank de Boer - ? - ? - ? --
----------- Barthez ------------
Muah..
Je vergeet je paradepaardje.quote:Op zondag 4 november 2007 15:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Mensen die legendarische spelers als bijvoorbeeld Puskas, Di Stefano, Cruijff, Pelé, Krol, Rensenbrink, Charlton etc. niet kennen hebben niets te zoeken in een door mij opgezet voetbalforum.
Maakt namelijk niet oud hoe oud je bent, heeft met algemene voetbal-ontwikkeling te maken.
Dat zijn ook gewoon legendarische voetballers hoor.quote:Op zondag 4 november 2007 16:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je vergeet je paradepaardje.
Dixie Dean, Josef Masopust en Omar Sivori zijn namen bijv die mij echt compleet niets zeggen.
ik heb ook lang na zitten denken over die positie. Ik heb zanetti gekozen.quote:Op zondag 4 november 2007 16:36 schreef methodmich het volgende:
Ik zit al een tijdje te denken welke rechtsback ik moet nemen nu Thuram eruit is. Heb nog wel even denk ik, gezien het tempo.
quote:Op zondag 4 november 2007 16:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je vergeet je paradepaardje.
Dixie Dean, Josef Masopust en Omar Sivori zijn namen bijv die mij echt compleet niets zeggen.
Ssstquote:Op zondag 4 november 2007 17:40 schreef Fides het volgende:
Tassotti was wel okee, had alleen nogal wat moeite om een basisplek in het Italiaanse elftal te krijgen. Reiziger...mwah...dan weet ik nog wel een Duitser die het 30/40 jaar geleden wel aardig deed..
bedankt Fidesquote:Op zondag 4 november 2007 17:57 schreef methodmich het volgende:
Ik ben voor egoTRON. Ik neem die Duitser.
Dan moet je nog op mij wachten. Ik zit nog te twijfelen tussen deze Duitser en een ander. Dus wacht maar af. Beide zijn ongeveer even goed, dus tsja.quote:Op zondag 4 november 2007 17:57 schreef methodmich het volgende:
Ik ben voor egoTRON. Ik neem die Duitser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |