Het gaat niet om de OP maar om de inhoudquote:
Nog wel ff ben ik bang. Maar AC komt er aanquote:
Echt DJ_quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:53 schreef DJ_ het volgende:
vrijdag is naruto rise of a ninja uit![]()
hopelijk is die regio vrij dan hoef ik niet weer een week te wachten voor ik hem heb
zijn ubisoft games wel vaker regio vrij of niet ?
Elke Ubi game is regio vrijquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:53 schreef DJ_ het volgende:
vrijdag is naruto rise of a ninja uit![]()
hopelijk is die regio vrij dan hoef ik niet weer een week te wachten voor ik hem heb
zijn ubisoft games wel vaker regio vrij of niet ?
naruto is vet manquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Echt DJ_![]()
Wat speel je toch voor spellen de laatste tijd jong!
mooi vrijdag even naar de winkel danquote:
quote:
duh, in die demo zit ook een kut motor.quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:18 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Motoren vind ik zwaar klote rijden in de demo iig.. En je valt er best snel vanaf.. En zoveel sneller zijn ze uiteindelijk niet..
Yeah ik ook, en daarnaast is er ook nog zoveel te spelen de komende tijd.... Mass Effect kijk ik de kat ook nog even van uit de boom...quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:47 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben echt zo bang dat Assasins Creed tegen gaat vallen he... Ik ga hem toch maar niet kopen met de release maar wacht het weekje af tot er een hoop meer reacties hier zijn over de game
Juiste een perfecte combinatie! Assassin's Creed voor de single en Call of Duty 4 voor de multiplayerquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:51 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik zit dan sowieso CoD4 MP te doen, dus geen tijd voor AC.
level 65 Prestige mode zsm halen.
Ik hoop dat Bart Smit weer gaat stunten en het spel 5 dagen van te voren in de winkels legt, net als bij PES2008
Whehe geniaalquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:31 schreef AQuila360 het volgende:
N.Frufo is echt gek men![]()
1 en 2
Echt te grappig![]()
15-11-2007quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:02 schreef zatoichi het volgende:
Wanneer komt AC? Mijn gamesboer zei de laatste keer 9 nov, maar dat was nog niet zeker.
Ik kan het niet meer aanIk heb Blue dragon nog niet eens uitgespeeld, maar toen kwam Halo 3 en Orange box alweer. Halo 3 ben ik nog lang niet klaar mee, en orange box al helemaal niet (alleen portal uitgespeeld en half-life 2 nu net voorbij de ant lions...)
En nou komt AC alweer bijna!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
quote:
Vergeet zijn recensie niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:31 schreef AQuila360 het volgende:
N.Frufo is echt gek men![]()
1 en 2
Echt te grappig![]()
Wie zegt dat?quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:44 schreef Scarface2004 het volgende:
Jammer dat ze AC eerder gaan releasen.
Ik en goed ideequote:Op maandag 29 oktober 2007 12:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Wie gaan er hier trouwens allemaal CoD 4 halen?
Misschien is het leuk om meerdere FOK clans op te starten en elkaar finaal af te slachten
Ik en ik wil bij jou in de clanquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Wie gaan er hier trouwens allemaal CoD 4 halen?
Misschien is het leuk om meerdere FOK clans op te starten en elkaar finaal af te slachten
naruto , AC , mass effect , dmc4quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga deze week kijken of ik Virtua Fighter 5 voor een leuke prijs kan kopen, en daarna AC en Mass Effect.
Hopelijk houdt het dan even op qua toffe games voor mij.
Dat was ik, en elke keer als je level up gaat gaan je vijanden ook 1 level omhoog.quote:Bedankt degene die in het vorige topic mij vertelde hoe ik lvl up moest in oblivion . Moest idd slapen om level up te gaan, ben nu wel meteen naar lvl4 en zit meteen vast omdat de npcs veel sterker zijn
dan heb ik 2 weken de tijd om naruto uit te spelenquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:06 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Dat was ik, en elke keer als je level up gaat gaan je vijanden ook 1 level omhoog.
@ Cyberia, Ubisoft gaat AC 15-11 uitbrengen ipv 23-11
En ik ga geen clan joinen, zodra ik level 12 ben zet ik mijn [VMBO] tag weer op
Een van de mindere punten van Oblivion. Kreeg je opeens lvl 50 struikrovers met de meest exotische harnassen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:06 schreef Scarface2004 het volgende:Dat was ik, en elke keer als je level up gaat gaan je vijanden ook 1 level omhoog.
Tip: Begin een nieuw char en pak het goed aan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:34 schreef viezerdt het volgende:
Bedankt degene die in het vorige topic mij vertelde hoe ik lvl up moest in oblivion. Moest idd slapen om level up te gaan, ben nu wel meteen naar lvl4 en zit meteen vast omdat de npcs veel sterker zijn, moet voor de main Q een mijn clearen waar ik de eerste tegenstanders met schild tegenkom en die rammen me helemaal kansloos kapot
. Is GH3 ook al uit in Nederland trouwens ? En nog maar een weekje tot CoD 4
ik heb zn grote broerquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:18 schreef Koentje3 het volgende:
ik zit eraan te denken deze tv te halen voor mijn 360![]()
iemand toevallig ervaringen mee?
83 centimeter zul je bedoelenquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik heb zn grote broer
de 83'' versie dus
geweldig mooie tv
geloof dat Morpheus ook 1 uit die reeks heeft
Als hij een gemiddelde kamper met zilvergrijze (gejatte) Mercedes E-klasse is, dan wel.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
83 centimeter zul je bedoelen
neem iig niet aan dat jij geen tv van 2 meter 10 in je huiskamer hebt![]()
tja die tv kost bijna net zoveel als die mercedes danquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als hij een gemiddelde kamper met zilvergrijze (gejatte) Mercedes E-klasse is, dan wel.
Jaja, er is altijd een excuus om het onderwerp op kansloze kutkampers te brengen.
Als die niet goed is dan is het geen must have meerquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:22 schreef Gupje het volgende:
goed of niet het is gewoon een must have
Ik luister enkel naar de mening van Skate the Great.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:12 schreef AQuila360 het volgende:
Voor iedereen die twijfeld of AC wel vet wordt!!
Jan,Boris en Dennis van de Gamekings vinden hem geweldig!!! Dat zit wel goed dus![]()
![]()
Jawel.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als die niet goed is dan is het geen must have meer![]()
je hebt me meteen overtuigtquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:12 schreef AQuila360 het volgende:
Voor iedereen die twijfeld of AC wel vet wordt!!
Jan,Boris en Dennis van de Gamekings vinden hem geweldig!!! Dat zit wel goed dus![]()
![]()
Tsja...Kermisvolk kan dat betalen, want die betalen geen belasting. Misdaad loont dus wel.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja die tv kost bijna net zoveel als die mercedes dan
ja smerige kut kampers en mollukers hier in apeldoornquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tsja...Kermisvolk kan dat betalen, want die betalen geen belasting. Misdaad loont dus wel.
Goed, nu houd ik maar op met het afzeiken van een bevolkingsgroep, want ent zoals met kutmarokkanen zijn ze niet allemaal zo, en binnen de kortste keren heb ik vast een knokploegje op de stoep staan om van mijn kop een stacaravan te maken.
DJ weet vast dat de regio Apeldoorn vol zit met die mensen, dus het is maar beter te zwijgen
PS: Ik weet dat dergelijk grote TV's niet bestaan. Hoewel, op de IFA in Berlijn hadden ze een TV met een diamater van 4 meter. Die is al net zo lang als de gemiddelde stacaravan, kunnen ze hun lol op daar op het kamp. Moeten ze eerst weer een bouwvergunning vervalsen om hun caravan te verlengen.
On-topic: AC zou zo maar eens tegen kunnen vallen...Ik ben een beetje bang dat dat het geval gaat zijn, maar zoniet, dan ben ik de eerste die hem koopt.
Kolere jij hebt echt een hele verzameling van die kansloze plaatjes he?quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
83 centimeter zul je bedoelen
neem iig niet aan dat jij geen tv van 2 meter 10 in je huiskamer hebt![]()
Vooral dat hysterische huilende wijf. Sommige gifjes zijn echt niet bevorderend voor de eetlust.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kolere jij hebt echt een hele verzameling van die kansloze plaatjes he?
Vergeet het nou maarquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ohja, ik heb straks tentamen en dat wordt een hell dus vanavond laat nog ff Vegas spelen? Even afreageren!
ach kan gebeuren , denk ik vraag het maar even anders kom ik je tv jatten als die wel 2.10 isquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
size does matter
83 cm idd dacht niet na toen ik het tikte
ik ben een gamer geen bolleboos!
quote:
Kansloos hé?quote:Kolere jij hebt echt een hele verzameling van die kansloze plaatjes he?
Ahhhhhh heb ik je beledigd!quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Kansloos hé?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ZOMG!!!BBQ!!!SAUCE!!!!11111!!!![]()
zo maar een vraagquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:39 schreef Def1987 het volgende:
Jahoor, vandaag na een kleine 2 jaar dienst mn eerste RROD![]()
En nu net voor de release van AC!!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ahhhhhh heb ik je beledigd!Nou ik ga naar school, hopelijk land er een engeltje op m'n schouder!
wat ben ik blij met mijn amerikaanse 360 =D , mag dan wel een M ( 17+ ) rating krijgen maar ze houden het bloed er iig inquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Freakin insane!![]()
Nu maar hopen dat het spel regiovrij want ik wil gore, gore en nog eens gore DAMMIT!!!!
![]()
ja idd kansloosquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Kansloos hé?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ZOMG!!!BBQ!!!SAUCE!!!!11111!!!![]()
Het begon gisteren toen ik bezig was met guitar hero demo. Hij stond na enkele minuten vast. Uitgezet en uurtje geleden weer aangezet. Starte weer die demo op en hij stond weer vast na 2 min. Daarna weer hetzelfde gedaan en na het aanzetten kreeg ik code 0102. Bel morgen microsoft en dan hoor ik het wel verderquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
zo maar een vraag
welk spel was je aan het spelen?
wat deed je ?
ik heb voor 20,- zo'n extra koeling gekocht voor mn 360 vraag me af of dat toegevoegde waarde heeft
hoezo regio vrij?quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Freakin insane!![]()
Nu maar hopen dat het spel regiovrij want ik wil gore, gore en nog eens gore DAMMIT!!!!
![]()
De Xbox versie was gecensureerd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:04 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
hoezo regio vrij?
Krijgen wij een gecensureerde versie?
quote:Ninja Gaiden zal in Europa toch gecensureerd op de markt verschijnen. Eerder gingen er al speculaties, die later weer ontkent werden. Vandaag heeft Microsoft echter eindelijk toegegeven dat de PAL versie niet helemaal gelijk zal zijn aan de Amerikaanse versie. Zo is de veel besproken onthoofdingmogelijkheid geschrapt.
Zitten er paarden in dan?quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:42 schreef AQuila360 het volgende:
AC gaat niet tegenvallen!!! Dat spel is af en super vet!! Dit gaat niet meer mis!!!
Ziet er goed uit,.... wel nog wat steriel!quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Freakin insane!![]()
![]()
muhahaha dan ga ik lekker hoofden afhakken , en jullie nietquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De Xbox versie was gecensureerd.
[..]
![]()
Ga er vanuit dat dit nu gewoon wel beschikbaar is voor PAL, aangezien het commentaar wat er toen op kwam. Zo niet, kan je eventueel de PS3 versie importeren. Ik wil hem zelf voor 360quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
muhahaha dan ga ik lekker hoofden afhakken , en jullie niet![]()
( heb ook de amerikaanse xbox versie btw)
Whahaha. Wrijf het lekker in wil jequote:Op maandag 29 oktober 2007 18:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
muhahaha dan ga ik lekker hoofden afhakken , en jullie niet![]()
( heb ook de amerikaanse xbox versie btw)
het viel me eigenlijk pas op dat de pal versie was gecensureerd nadat ik de amerikaanse in mijn bezit hadquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Whahaha. Wrijf het lekker in wil je![]()
![]()
De paardrij animaties schijnen super te zijnquote:
paard rijden in twilight princess is veel tofferquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De paardrij animaties schijnen super te zijn![]()
![]()
En zullen we zaterdag Worms doen?
@ Koentje: voor jou is het gratis, normaal is het 5 euro!![]()
Niet waarquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
paard rijden in twilight princess is veel toffer![]()
hoe laat is dat ? want weet niet hoe laat ik er weer ben van mijn werk en ga die avond naar de stadquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet waar![]()
DJ_ Zaterdagavond Worms doen?Na idols
![]()
Welke stad? Apeldoorn?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hoe laat is dat ? want weet niet hoe laat ik er weer ben van mijn werk en ga die avond naar de stad
zondag kan wel dan heb ik niks te doen![]()
jaquote:
Vet chillen.quote:
bestond al jaren http://audition.en.alaplaya.eu/quote:
Als ik niet bezopen ben welquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De paardrij animaties schijnen super te zijn![]()
![]()
En zullen we zaterdag Worms doen?
@ Koentje: voor jou is het gratis, normaal is het 5 euro!![]()
dan is het juist lachequote:
Halo 3....ach die loopt inmiddels alweer in de kast te rotten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:27 schreef Zeiksnor het volgende:
Ik heb Halo3 maar te koop gezet, want wat een schijtgame.
Toen ik op het einde weer terug moest door die flood richting uitgang...was de maat vol.
Hoelang kun je een game rekken en eentonig houden.
De eerste Halo vond ik fantastisch, want dat was echt iets nieuws en interesseerde die eentonige levels niet, maar daar kunnen ze nu toch niet meer mee wegkomen.
Teleurstelling van het jaar.
Ahhhquote:
tja daar heb ik niks aanquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Andersom wel.
Je bent er toch al achterquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja daar heb ik niks aan, is er een manier om er snel ( zoals nu gelijk ) achter te komen ?
quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Halo 3....ach die loopt inmiddels alweer in de kast te rotten.
moet wachten tot de 1st dan kan ik mijn US CC weer gebruikenquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent er toch al achterDat het niet kan
![]()
Nee. Ik heb 'm de plek gegeven die ie verdient. Helemaal onderaan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:44 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
![]()
Kost je vast vet veel moeite om hem in de kast te houden en niet te spelen.![]()
Nou weet niet wat er te zien moet zijn, maar wazig is het welquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 02:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=MbAZRi0ndMM
zal wel fake zijn toch??
waarom ? de winkel kan hem best hebben , ze verkopen hem alleen nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 02:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=MbAZRi0ndMM
zal wel fake zijn toch??
zijn al mensen in de USA die hem spelen..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waarom ? de winkel kan hem best hebben , ze verkopen hem alleen niet
dan ben je 1 van de weinige, want hier doet hij het nog steeds niet en de klantenservice heeft het bevestigd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:02 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik heb verbinding met Live.
jaquote:
Hij is regio vrij, confirmedquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja, donderdag gelijk halen , en dan maar op gokken dat die regio vrij is
![]()
al uitgespeeldquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:22 schreef -Dries- het volgende:
Spelen hier nog mensen Eternal Sonata?
mooi scheelt import tijd , en godver heb ik weer voor het eerst online racen met forzaquote:
is volgens mij al bevestigd , iig er staat mij wat van bij dat dat werdt gezegtquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:54 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wil naruto ook hebben, alleen ik wacht eerst ff op confirmation dat de singleplayer ook japanse stemmen heeft..engelse shit hoef ik niet..
http://www.insidegamer.nl(...)Japanse-stemmen.htmlquote:Nieuws | 4 juni 2007 - Naruto: Rise of a Ninja voor de Xbox 360 zal naast de Engelse stemmen ook beschikken over de originele Japanse stemmen. Volgens de website van Microsoft heeft men dit gedaan voor puristen en fans van de Japanse animé. Wanneer de Japanse stemmen worden geselecteerd zullen deze uiteraard ondertiteld worden.
De game, die gebaseerd is op de populaire animé en manga-reeks, verschijnt aankomende herfst voor de Xbox 360.
ik download de stemmen dan gewoon , maar ik haal hem wel gelijk , ik heb anders niks te spelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:57 schreef MMaRsu het volgende:
Japanse stemmen is straks te downloaden ( gratis ) en ook shikimaru ( extra character ).
Of het voor de hele singleplayer is is echter nog niet bekend..baal er zelf ook van. Ik haal em pas op als ik het weet!
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:07 schreef AQuila360 het volgende:
Call of Snuty 4
Ik ga hem alleen voor de SP halen.. ooit!
Die ga ik niet spelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Voor jou komt Virtua Fighter 5 deze week uit
Echt WOW!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
OMG dan speel je tot je dood dat zijn geen halve maatregelen Cybquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Right![]()
Call of Duty 4 zal overuren draaien!!!! Net zo lang totdat Juiced 2 classic is en de 1 miljoen verkopen heeft bereikt![]()
![]()
![]()
GOTYquote:Content: Looney Tunes: ACME Arsenal
Price: Free
Availability: European Xbox LIVE regions
Dash Text: [ESRB: E10+ (Everyone 10+) CARTOON VIOLENCE] Available 10/9/07 - Join the Looney Tunes as they fight for their lives in this combat-packed adventure. Visit www.ACMEarsenal.com
Size: 557.93 MB
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:52 schreef gamefreek het volgende:
Vergeet COD4 en Mass Effect, die games verbleken bij deze:
[..]
GOTY[/Aquila360-mode]
![]()
Ik doelde op een positief keurmerkquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:10 schreef Cyberia18 het volgende:
WARNING
'This product is rated for TeQuila 360''
![]()
En het is nou echt zo'n spel voor jouquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Dat spel ga ik niet spelen! Echt niet![]()
AQuila360 kan wel een soort van keurmerk worden! Geen triple A spel maar een AQuila360 spel!
Voor spellen tussen de 5 en de 7! Dan weet je tenminste dat je goed zit![]()
WTFquote:Geachte klant,
De uitgever Activision meldt dat zij de Collectors versie van Call of Duty 4 heeft geannuleerd.
Wij zetten uw order om naar de standaard versie. Indien u het hier niet mee eens bent, dan verzoeken wij u ons dit kenbaar te maken door het beantwoorden van deze mail.
Heeft u reeds een vooruitbetaling gedaan, dan verzoeken wij uw bank/giro gegevens aan ons kenbaar te maken, in beantwoording van deze mail.
Ons excuus voor deze situatie, wij hadden graag anders gezien.
Met vriendelijke groet,
quote:
Ongeveer een week.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:24 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258
Iemand enig idee hoe snel Play.com levert?
Die was vorige week al uit en is DE fighter van deze generatie tot nu toe.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Voor jou komt Virtua Fighter 5 deze week uit
Hij zal ook bij lange na niet het verkooprecord halen van Halo3 en dat is 1 van de redenen. Ze hadden hem beter nog een paar maanden kunnen uitstellen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:12 schreef Chocobo het volgende:
Ben blij dat CoD4 niet mijn spel is,..... heb voorlopig genoeg shooters gespeeld. Ga me concentreren op Mass Effect.
Avatar hebben?quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:39 schreef Def1987 het volgende:
Jahoor, vandaag na een kleine 2 jaar dienst mn eerste RROD![]()
En nu net voor de release van AC!!![]()
![]()
![]()
Sigma op de PS3 is ook wederom gecencureert, echt kutquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat dit nu gewoon wel beschikbaar is voor PAL, aangezien het commentaar wat er toen op kwam. Zo niet, kan je eventueel de PS3 versie importeren. Ik wil hem zelf voor 360
Mijn laatste 5 bestellingen koste maar 3 wekenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ongeveer een week.
Douna controle?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mijn laatste 5 bestellingen koste maar 3 weken
90 euro ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand ervaring met de volgende webshop ?
http://www.12game.com/XBOX_360/Guitar_Hero_3_bundel.aspx
Lijkt me wel een mooie "aanbieding", weet alleen niet hoe het met de verzendkosten zit en of het natuurlijk allemaal aan komt![]()
Das toch geen mooie aanbieding, kun je beter wachten ofdat mediamarkt hem weer voor 77 euro gaat verkopen.quote:
Ja dat kan ik ook zeggen over een spel als Halo 3 of GoW, wacht totdat MM hem verkoopt voor 30 euro!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:39 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Das toch geen mooie aanbieding, kun je beter wachten ofdat mediamarkt hem weer voor 77 euro gaat verkopen.
Ik heb Guiter Hero 2 bij de release voor 77 euro gehaald bij media markt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook zeggen over een spel als Halo 3 of GoW, wacht totdat MM hem verkoopt voor 30 euro!
Lijkt mij niet dat MM na 1 week al naar 77 euro gaat.
Mja, alleen hebben ze maar drie vragen per onderdeel er in gestopt zodat de demo iedere keer precies het zelfde is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net de demo van Scene It! gespeeld. Hoe supervet is datIk ben een enorme filmfan dus dit spel vind ik geweldig
Nog een must-have
Ik vond die demo ook vetquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Douna controle?
Net de demo van Party Animals gespeeld, dat is vetEen perfect spel voor een avondje fun en bier met vrienden!
Weer een must-have erbij.
Maar dat is logischquote:
Ga bij Cyb wonen danquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:17 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb echt geen idee hoe ik in godsnaam al die games moet gaan betalen deze komende maand..
Naruto ( 8.4 op ign )
CoD4
Assasin's Creed
Mass Effect![]()
![]()
Ga anders even werken ofzoquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:17 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb echt geen idee hoe ik in godsnaam al die games moet gaan betalen deze komende maand..
Naruto ( 8.4 op ign )
CoD4
Assasin's Creed
Mass Effect![]()
![]()
Stel je niet aan, ik ga nog verder dan blutquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:17 schreef MMaRsu het volgende:
Naruto ( 8.4 op ign )
CoD4
Assasin's Creed
Mass Effect![]()
![]()
WTF is dat werken? Is dat ook op de 360?quote:
Heb je lijstje ff ingekort, Skate heb ik gelukkig al kunnen kopen, dat is echt een topgame trouwens, daar ben ik zeker blij meequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Stel je niet aan, ik ga nog verder dan blut
Moet nog kopen:
Skate
Ga nog kopen:
Call of Duty 4
Assassin's Creed
Mass Effect (misschien)
Guitar Hero III
Kane & Lynch
De kroeg, waar andersquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:29 schreef MMaRsu het volgende:
Mja werk al fulltime maar moet ook eten en mn veel te dure kamer betalen
waar denk je dat ik net tot 10 uur heb gezeten
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heb je lijstje ff ingekort, Skate heb ik gelukkig al kunnen kopen, dat is echt een topgame trouwens, daar ben ik zeker blij mee. Die andere games die ik verwijderd heb uit je lijst zijn toch bagger
Geen idee, doe het namelijk ook nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WTF is dat werken? Is dat ook op de 360?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Maar dat is logischKunnen we tegen elkaar spelen via Xbox Live
Moet ik je bericht wat je op 9/10/2007 om 21:30 stuurde via Live nog een keer quoten?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Waar komt dat vandaan dat ik alleen maar pruts spellen speel want dat is helemaal niet![]()
![]()
Heb ik al gedaan, 1 keer per maand een Red Ring of Death, werd er ziek van. Ingeruild voor een PS3.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:30 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ga anders spullen verkopen, zoals vriendin ofzo![]()
o.O lollllll, kerel met teveel tijd en teveel geldquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:28 schreef Eppie_NL het volgende:
check dit![]()
http://live.xbox.com/en-US/profile/profile.aspx?pp=0&GamerTag=Sufoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PGR 4PES 2008
![]()
![]()
Ik ben al stilquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Moet ik je bericht wat je op 9/10/2007 om 21:30 stuurde via Live nog een keer quoten?
Marketplace doet het hier.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:25 schreef cw2cu het volgende:
Eerder vroeg ik of Marketplace het bij jullie ook niet doet.. blijkbaar ben ik de enige want heb het ook niet gevonden..
helpdesk gemaild en die zeiden dat er werkzaamheden zouden zijn tot vandaag.. misschien voorbereidingen uitgebreidere Video Marketplace?
Toch niet voor de volle pond hé?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Stel je niet aan, ik ga nog verder dan blut
Moet nog kopen:
FIFA 08
Skate
Ga nog kopen:
Scene It
Viva Pinata: Party Animals
Soldier of Fortune: Payback
Alsof dat ook moetquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij zal ook bij lange na niet het verkooprecord halen van Halo3 en dat is 1 van de redenen.
Mmarsu woont ook in het noorden dus.....akkoord!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga bij Cyb wonen danDan hoef je CoD4 al niet meer te kopen
![]()
Ben ik niet van plan neequote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Toch niet voor de volle pond hé?![]()
Morp kan het stokje wel over nemen van mijquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Toch niet voor de volle pond hé?![]()
Doe het!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Moet ik je bericht wat je op 9/10/2007 om 21:30 stuurde via Live nog een keer quoten?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Morp kan het stokje wel over nemen van mijDie speelt of koopt nu ook steeds vaker van die vage toei
![]()
Als ik weer thuis ben, ik weet de quote nog net niet uit m'n hoofdquote:
Het is dus nu nog maar even afwachten hoe lang het duurt totdat we beelden gaan zien van de game, maar als de game net zo wordt als de eerste kunnen de fans hun lol opquote:Quote:
And yes, The Darkness game will have a sequel. It may be late 2008 or 2009!
Als je een Xbox 360 met HDMI aansluiting hebt is dat idd aan te radenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:43 schreef VoreG het volgende:
Ik heb een HD-Ready tv, is het de moeite waard om een HDMI kabel te kopen?
Zijn er vergelijkingsbeelden? En is HDMi eigenlijk niet alleen voor Full HD tv's?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je een Xbox 360 met HDMI aansluiting hebt is dat idd aan te raden
Dope, The Darkness vond ik nog best heel cool.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:35 schreef Scarface2004 het volgende:
Woensdag 31 oktober 2007 - Top Cow comics heeft aangegeven dat ontwikkelaar Starbreeze bezig is met de ontwikkeling van The Darkness 2. De game welke een directe opvolger zal zijn op de vorige game, wordt eind 2008 of begin 2009 verwacht.
Op het moment wordt er aan deze game in het geheim gewerkt, maar dit nieuws kwam naar buiten door middel van een Top Cow medewerker die zijn mond voorbij heeft gepraat. De nederlandse rapper 'Lycan-Strife', welke onlangs voor The Darkness een rap uit heeft gebracht, heeft een goede band opgebouwd met Top Cow en is ook terug te vinden op hun officiele blog pagina.
De medewerker liet het volgende in een e-mail weten aan de rapper:
[..]
Het is dus nu nog maar even afwachten hoe lang het duurt totdat we beelden gaan zien van de game, maar als de game net zo wordt als de eerste kunnen de fans hun lol op
Nog 15 toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:30 schreef MMaRsu het volgende:
ASSASINS CREED NOG 17 DAAGJESSSSSSSSS
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Koentje3 op 31-10-2007 12:57:50 ]
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:43 schreef Koentje3 het volgende:
Ik heb in bioshock nu net dat bos geredEigenlijk wel raar.. moet nu naar die Andrew kerel maar ik wil hem helemaal niet dood
die gast leeft z'n utopie
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Ik welquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als ik weer thuis ben, ik weet de quote nog net niet uit m'n hoofd
Die van Microsoft zelf!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:15 schreef Lyzio het volgende:
Dag lieve mede Boxers van me. Ik moet een racestuurtje hebben voor de 360. Welke is het beste, of welke raden jullie aan?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik moet The Darkness nog steeds uit spelen, gaat me zeker lukken voordat deel 2 er is.
Speel het echt 1 keer per 2 weken ofzo, en denk dan iedere keer weer : ''deze game is eigenlijk wel erg tof'' om m daarna weer 2 weken stof te laten happen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Dummy account lijkt me, hij heeft complete achievements voor alle games, inclusief alle games met online achievements terwijl hij die game nooit online gespeeld heeftquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:28 schreef Eppie_NL het volgende:
check dit![]()
http://live.xbox.com/en-US/profile/profile.aspx?pp=0&GamerTag=Sufoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PGR 4PES 2008
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:50 schreef AQuila360 het volgende:
TT change!
[Xbox 360 #279] Waar we geen ouwe quote's uit de sloot gaan halen!
Helaas Morp![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:30 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens! Waarom steeds halo co-op? Waarom gaan jullie geen Two Worlds spelen?!?!
Dat kan ook co-op en dan heb je paarden en helmen en shit!
Is ook.. die gast heeft achievemnt hack of zoiets was het..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dummy account lijkt me, hij heeft complete achievements voor alle games, inclusief alle games met online achievements terwijl hij die game nooit online gespeeld heeft
Geen co-op dus NEXT.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:23 schreef Koentje3 het volgende:
Eidos Interactive, one of the world's leading publishers and developers of entertainment software, today announced Kane & Lynch: Dead Men has achieved gold status. The company also revealed an all-new ship date of November 13th, shortening the time until release of Kane & Lynch: Dead Men to stores nationwide by a full week.
Ben nu even aan het PESsen (PS2 versie offcourse) met een paar vrienden. Later on misschienquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ok zullen we dan nu Vegas co-op doen? Ajax is toch al beslist
De demo was inderdaad tof, maar de game is gewoon teleurstellend.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:46 schreef AQuila360 het volgende:
We hebben er weer eentje:
[ afbeelding ]
Het spel komt bijna uit en ik ben redelijk hyped!![]()
De demo was erg tof om te spelen!
Er is nog iemand die hem gaat halen! Alleen weet ik niet meer wiequote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Blacksite
Uitgerekend Aquila is de enige die het spel gaat halen
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:23 schreef Koentje3 het volgende:
Eidos Interactive, one of the world's leading publishers and developers of entertainment software, today announced Kane & Lynch: Dead Men has achieved gold status. The company also revealed an all-new ship date of November 13th, shortening the time until release of Kane & Lynch: Dead Men to stores nationwide by a full week.
morgen is die ook pas officieel uit in nederlandquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:41 schreef Scarface2004 het volgende:
Ze hadden geen Naruto bij de MM.
Dan maar morgen naar FRS of Bart smit.
ik!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is er iemand anders die Vegas co-op met mij wil doen aangezien Cyb weer schittert in afwezigheid?![]()
![]()
serieus wtf is er mis met die graphics , dit zuigt zwaarquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:42 schreef BMH het volgende:
[ afbeelding ]
Uhooh
Unreal Engine 3 texture pop am back!
BMH weet altijd alleen de negatieve punten te belichten, tenzij het om zijn geliefde Nintendo gaat natuurlijk alleen op dat front is ie erg stil de laatste tijd. Dus wordt er maar extra gezeken op de (goede) games op de 360.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
serieus wtf is er mis met die graphics , dit zuigt zwaar
Extra gezeken nog wel. Das knap.. Ik ben er nooit. En ga eens ontopic je negeert het feit dat een bijna retail versie er zo uitziet. Iets wat best belachelijk is voor zo'n (goede) game.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:59 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
BMH weet altijd alleen de negatieve punten te belichten, tenzij het om zijn geliefde Nintendo gaat natuurlijk alleen op dat front is ie erg stil de laatste tijd. Dus wordt er maar extra gezeken op de (goede) games op de 360.
Weet ik, maar MM is altijd zo lief om spel X één dag van te voren in de schappen te leggen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:36 schreef DJ_ het volgende:
[..]
morgen is die ook pas officieel uit in nederland
ik ga hem zelf morgen malen bij nedgame
Zijn er nog steeds hoor. Dat gebash op 360 exclusives non-stop hier. Echt, eerst een uur zoeken naar één slechte screenshot dan posten en vervolgens heilig van overtuigd zijn dat hij weer niet heeft kunnen boeien.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog meer
Waar zijn die eye candy graphics van de E3 nou?![]()
Ik had grafisch zoveel verwacht van Mass Effect, maar zoveel weet het spel inderdaad niet te imponeren Demon![]()
Maar ach ik koop het spel toch wel alhoewel het wel ergens in januari zal zijn![]()
FIFA zuigt ars. Vraag Morph maarquote:Op donderdag 1 november 2007 00:45 schreef VoreG het volgende:
Iemand die FIFA wil ruilen voor PES?
Dat lijkt echt puur op een screenshot waar de textures net de game in worden geladen..*zucht*quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:42 schreef BMH het volgende:
[ afbeelding ]
Uhooh
omdat dat een middelmatige game isquote:Op donderdag 1 november 2007 03:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
hoor hier eigenlijk niemand over timeshift ouwenhoeren?
told you so...quote:Op donderdag 1 november 2007 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog meer
Waar zijn die eye candy graphics van de E3 nou?![]()
Ik had grafisch zoveel verwacht van Mass Effect, maar zoveel weet het spel inderdaad niet te imponeren Demon![]()
Maar ach ik koop het spel toch wel alhoewel het wel ergens in januari zal zijn![]()
Want?quote:Op donderdag 1 november 2007 08:45 schreef DJ_ het volgende:
ga anders lekker cod4 bashen , das toch een kut game
CoD 4 is een top game Jorgenquote:Op donderdag 1 november 2007 08:45 schreef DJ_ het volgende:
ga anders lekker cod4 bashen , das toch een kut game
nee het is een inspiratie loze 13 dozijns shooter met geen verhaalquote:
Oja, daarom krijgt die allemaal 10'en ed, omdat het dat dus waarschijnlijk niet is, you fail.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee het is een inspiratie loze 13 dozijns shooter met geen verhaal![]()
om cyberia's trend voort te zetten : de reviewers worden betaald om de game zo'n hoog cijfer te gevenquote:Op donderdag 1 november 2007 09:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oja, daarom krijgt die allemaal 10'en ed, omdat het dat dus waarschijnlijk niet is, you fail.
Dan ís het dus geen schijtgame, jij vind het een schijtgame, net zoals The Orange box, wat nu op nummer 2 staat van beste spellen aller tijden.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
om cyberia's trend voort te zetten : de reviewers worden betaald om de game zo'n hoog cijfer te geven![]()
maar ff serieus , kan best zijn dat die hoge cijfers krijgt maar ik vind het echt een schijt game
hou al niet van shooters dus zo'n standaard shooter kan mij al helemaal niet boeien
Er worden wel ergere dingen gedaan in gamelandquote:Op donderdag 1 november 2007 09:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Krijgen reviewers ook betaald van Bungie om CoD4 een 6 te geven?
Ben er bijna! Nu in the citadel. Echt een fantastische game (nog nooit eerder gespeeld, wel half-life 1) en na twee jaar ben ik nog best impressed met de graphics.quote:Op donderdag 1 november 2007 08:24 schreef AQuila360 het volgende:
Screens van Mass Effect zijn ruim voldoende![]()
Gister half life 2 uitgespeeld![]()
Ik vond het altijd een verschrikkelijke takkegame en kapte steeds al bij Ravelholm. Maar deze keer doorgespeeld en nu vind ik het toch schitterend!
FIFA 08quote:Op donderdag 1 november 2007 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
FIFA zuigt ars. Vraag Morph maar![]()
Dat gehuil om een screen,... de laatste bewegende beelden van de dev presentatie die IGN liet zien waren prachtig. Ze benadrukten de prachtige graphics ook nog eensquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:42 schreef BMH het volgende:
[ afbeelding ]
Uhooh
ow?quote:
present! Lekker knallenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er is nog iemand die hem gaat halen! Alleen weet ik niet meer wie![]()
Wil diegene zich melden in dit topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |