Dummy account lijkt me, hij heeft complete achievements voor alle games, inclusief alle games met online achievements terwijl hij die game nooit online gespeeld heeftquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:28 schreef Eppie_NL het volgende:
check dit![]()
http://live.xbox.com/en-US/profile/profile.aspx?pp=0&GamerTag=Sufoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PGR 4PES 2008
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:50 schreef AQuila360 het volgende:
TT change!
[Xbox 360 #279] Waar we geen ouwe quote's uit de sloot gaan halen!
Helaas Morp![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:30 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens! Waarom steeds halo co-op? Waarom gaan jullie geen Two Worlds spelen?!?!
Dat kan ook co-op en dan heb je paarden en helmen en shit!
Is ook.. die gast heeft achievemnt hack of zoiets was het..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dummy account lijkt me, hij heeft complete achievements voor alle games, inclusief alle games met online achievements terwijl hij die game nooit online gespeeld heeft
Geen co-op dus NEXT.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:23 schreef Koentje3 het volgende:
Eidos Interactive, one of the world's leading publishers and developers of entertainment software, today announced Kane & Lynch: Dead Men has achieved gold status. The company also revealed an all-new ship date of November 13th, shortening the time until release of Kane & Lynch: Dead Men to stores nationwide by a full week.
Ben nu even aan het PESsen (PS2 versie offcourse) met een paar vrienden. Later on misschienquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ok zullen we dan nu Vegas co-op doen? Ajax is toch al beslist
De demo was inderdaad tof, maar de game is gewoon teleurstellend.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:46 schreef AQuila360 het volgende:
We hebben er weer eentje:
[ afbeelding ]
Het spel komt bijna uit en ik ben redelijk hyped!![]()
De demo was erg tof om te spelen!
Er is nog iemand die hem gaat halen! Alleen weet ik niet meer wiequote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Blacksite
Uitgerekend Aquila is de enige die het spel gaat halen
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:23 schreef Koentje3 het volgende:
Eidos Interactive, one of the world's leading publishers and developers of entertainment software, today announced Kane & Lynch: Dead Men has achieved gold status. The company also revealed an all-new ship date of November 13th, shortening the time until release of Kane & Lynch: Dead Men to stores nationwide by a full week.
morgen is die ook pas officieel uit in nederlandquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:41 schreef Scarface2004 het volgende:
Ze hadden geen Naruto bij de MM.
Dan maar morgen naar FRS of Bart smit.
ik!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is er iemand anders die Vegas co-op met mij wil doen aangezien Cyb weer schittert in afwezigheid?![]()
![]()
serieus wtf is er mis met die graphics , dit zuigt zwaarquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:42 schreef BMH het volgende:
[ afbeelding ]
Uhooh
Unreal Engine 3 texture pop am back!
BMH weet altijd alleen de negatieve punten te belichten, tenzij het om zijn geliefde Nintendo gaat natuurlijk alleen op dat front is ie erg stil de laatste tijd. Dus wordt er maar extra gezeken op de (goede) games op de 360.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
serieus wtf is er mis met die graphics , dit zuigt zwaar
Extra gezeken nog wel. Das knap.. Ik ben er nooit. En ga eens ontopic je negeert het feit dat een bijna retail versie er zo uitziet. Iets wat best belachelijk is voor zo'n (goede) game.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:59 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
BMH weet altijd alleen de negatieve punten te belichten, tenzij het om zijn geliefde Nintendo gaat natuurlijk alleen op dat front is ie erg stil de laatste tijd. Dus wordt er maar extra gezeken op de (goede) games op de 360.
Weet ik, maar MM is altijd zo lief om spel X één dag van te voren in de schappen te leggen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:36 schreef DJ_ het volgende:
[..]
morgen is die ook pas officieel uit in nederland
ik ga hem zelf morgen malen bij nedgame
Zijn er nog steeds hoor. Dat gebash op 360 exclusives non-stop hier. Echt, eerst een uur zoeken naar één slechte screenshot dan posten en vervolgens heilig van overtuigd zijn dat hij weer niet heeft kunnen boeien.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog meer
Waar zijn die eye candy graphics van de E3 nou?![]()
Ik had grafisch zoveel verwacht van Mass Effect, maar zoveel weet het spel inderdaad niet te imponeren Demon![]()
Maar ach ik koop het spel toch wel alhoewel het wel ergens in januari zal zijn![]()
FIFA zuigt ars. Vraag Morph maarquote:Op donderdag 1 november 2007 00:45 schreef VoreG het volgende:
Iemand die FIFA wil ruilen voor PES?
Dat lijkt echt puur op een screenshot waar de textures net de game in worden geladen..*zucht*quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:42 schreef BMH het volgende:
[ afbeelding ]
Uhooh
omdat dat een middelmatige game isquote:Op donderdag 1 november 2007 03:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
hoor hier eigenlijk niemand over timeshift ouwenhoeren?
told you so...quote:Op donderdag 1 november 2007 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog meer
Waar zijn die eye candy graphics van de E3 nou?![]()
Ik had grafisch zoveel verwacht van Mass Effect, maar zoveel weet het spel inderdaad niet te imponeren Demon![]()
Maar ach ik koop het spel toch wel alhoewel het wel ergens in januari zal zijn![]()
Want?quote:Op donderdag 1 november 2007 08:45 schreef DJ_ het volgende:
ga anders lekker cod4 bashen , das toch een kut game
CoD 4 is een top game Jorgenquote:Op donderdag 1 november 2007 08:45 schreef DJ_ het volgende:
ga anders lekker cod4 bashen , das toch een kut game
nee het is een inspiratie loze 13 dozijns shooter met geen verhaalquote:
Oja, daarom krijgt die allemaal 10'en ed, omdat het dat dus waarschijnlijk niet is, you fail.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee het is een inspiratie loze 13 dozijns shooter met geen verhaal![]()
om cyberia's trend voort te zetten : de reviewers worden betaald om de game zo'n hoog cijfer te gevenquote:Op donderdag 1 november 2007 09:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oja, daarom krijgt die allemaal 10'en ed, omdat het dat dus waarschijnlijk niet is, you fail.
Dan ís het dus geen schijtgame, jij vind het een schijtgame, net zoals The Orange box, wat nu op nummer 2 staat van beste spellen aller tijden.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
om cyberia's trend voort te zetten : de reviewers worden betaald om de game zo'n hoog cijfer te geven![]()
maar ff serieus , kan best zijn dat die hoge cijfers krijgt maar ik vind het echt een schijt game
hou al niet van shooters dus zo'n standaard shooter kan mij al helemaal niet boeien
Er worden wel ergere dingen gedaan in gamelandquote:Op donderdag 1 november 2007 09:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Krijgen reviewers ook betaald van Bungie om CoD4 een 6 te geven?
Ben er bijna! Nu in the citadel. Echt een fantastische game (nog nooit eerder gespeeld, wel half-life 1) en na twee jaar ben ik nog best impressed met de graphics.quote:Op donderdag 1 november 2007 08:24 schreef AQuila360 het volgende:
Screens van Mass Effect zijn ruim voldoende![]()
Gister half life 2 uitgespeeld![]()
Ik vond het altijd een verschrikkelijke takkegame en kapte steeds al bij Ravelholm. Maar deze keer doorgespeeld en nu vind ik het toch schitterend!
FIFA 08quote:Op donderdag 1 november 2007 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
FIFA zuigt ars. Vraag Morph maar![]()
Dat gehuil om een screen,... de laatste bewegende beelden van de dev presentatie die IGN liet zien waren prachtig. Ze benadrukten de prachtige graphics ook nog eensquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:42 schreef BMH het volgende:
[ afbeelding ]
Uhooh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |