Doe het!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Moet ik je bericht wat je op 9/10/2007 om 21:30 stuurde via Live nog een keer quoten?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Morp kan het stokje wel over nemen van mijDie speelt of koopt nu ook steeds vaker van die vage toei
![]()
Als ik weer thuis ben, ik weet de quote nog net niet uit m'n hoofdquote:
Het is dus nu nog maar even afwachten hoe lang het duurt totdat we beelden gaan zien van de game, maar als de game net zo wordt als de eerste kunnen de fans hun lol opquote:Quote:
And yes, The Darkness game will have a sequel. It may be late 2008 or 2009!
Als je een Xbox 360 met HDMI aansluiting hebt is dat idd aan te radenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:43 schreef VoreG het volgende:
Ik heb een HD-Ready tv, is het de moeite waard om een HDMI kabel te kopen?
Zijn er vergelijkingsbeelden? En is HDMi eigenlijk niet alleen voor Full HD tv's?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je een Xbox 360 met HDMI aansluiting hebt is dat idd aan te raden
Dope, The Darkness vond ik nog best heel cool.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:35 schreef Scarface2004 het volgende:
Woensdag 31 oktober 2007 - Top Cow comics heeft aangegeven dat ontwikkelaar Starbreeze bezig is met de ontwikkeling van The Darkness 2. De game welke een directe opvolger zal zijn op de vorige game, wordt eind 2008 of begin 2009 verwacht.
Op het moment wordt er aan deze game in het geheim gewerkt, maar dit nieuws kwam naar buiten door middel van een Top Cow medewerker die zijn mond voorbij heeft gepraat. De nederlandse rapper 'Lycan-Strife', welke onlangs voor The Darkness een rap uit heeft gebracht, heeft een goede band opgebouwd met Top Cow en is ook terug te vinden op hun officiele blog pagina.
De medewerker liet het volgende in een e-mail weten aan de rapper:
[..]
Het is dus nu nog maar even afwachten hoe lang het duurt totdat we beelden gaan zien van de game, maar als de game net zo wordt als de eerste kunnen de fans hun lol op
Nog 15 toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:30 schreef MMaRsu het volgende:
ASSASINS CREED NOG 17 DAAGJESSSSSSSSS
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Koentje3 op 31-10-2007 12:57:50 ]
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:43 schreef Koentje3 het volgende:
Ik heb in bioshock nu net dat bos geredEigenlijk wel raar.. moet nu naar die Andrew kerel maar ik wil hem helemaal niet dood
die gast leeft z'n utopie
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Ik welquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als ik weer thuis ben, ik weet de quote nog net niet uit m'n hoofd
Die van Microsoft zelf!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:15 schreef Lyzio het volgende:
Dag lieve mede Boxers van me. Ik moet een racestuurtje hebben voor de 360. Welke is het beste, of welke raden jullie aan?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik moet The Darkness nog steeds uit spelen, gaat me zeker lukken voordat deel 2 er is.
Speel het echt 1 keer per 2 weken ofzo, en denk dan iedere keer weer : ''deze game is eigenlijk wel erg tof'' om m daarna weer 2 weken stof te laten happen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |