ik heb zn grote broerquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:18 schreef Koentje3 het volgende:
ik zit eraan te denken deze tv te halen voor mijn 360![]()
iemand toevallig ervaringen mee?
83 centimeter zul je bedoelenquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik heb zn grote broer
de 83'' versie dus
geweldig mooie tv
geloof dat Morpheus ook 1 uit die reeks heeft
Als hij een gemiddelde kamper met zilvergrijze (gejatte) Mercedes E-klasse is, dan wel.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
83 centimeter zul je bedoelen
neem iig niet aan dat jij geen tv van 2 meter 10 in je huiskamer hebt![]()
tja die tv kost bijna net zoveel als die mercedes danquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als hij een gemiddelde kamper met zilvergrijze (gejatte) Mercedes E-klasse is, dan wel.
Jaja, er is altijd een excuus om het onderwerp op kansloze kutkampers te brengen.
Als die niet goed is dan is het geen must have meerquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:22 schreef Gupje het volgende:
goed of niet het is gewoon een must have
Ik luister enkel naar de mening van Skate the Great.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:12 schreef AQuila360 het volgende:
Voor iedereen die twijfeld of AC wel vet wordt!!
Jan,Boris en Dennis van de Gamekings vinden hem geweldig!!! Dat zit wel goed dus![]()
![]()
Jawel.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als die niet goed is dan is het geen must have meer![]()
je hebt me meteen overtuigtquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:12 schreef AQuila360 het volgende:
Voor iedereen die twijfeld of AC wel vet wordt!!
Jan,Boris en Dennis van de Gamekings vinden hem geweldig!!! Dat zit wel goed dus![]()
![]()
Tsja...Kermisvolk kan dat betalen, want die betalen geen belasting. Misdaad loont dus wel.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja die tv kost bijna net zoveel als die mercedes dan
ja smerige kut kampers en mollukers hier in apeldoornquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tsja...Kermisvolk kan dat betalen, want die betalen geen belasting. Misdaad loont dus wel.
Goed, nu houd ik maar op met het afzeiken van een bevolkingsgroep, want ent zoals met kutmarokkanen zijn ze niet allemaal zo, en binnen de kortste keren heb ik vast een knokploegje op de stoep staan om van mijn kop een stacaravan te maken.
DJ weet vast dat de regio Apeldoorn vol zit met die mensen, dus het is maar beter te zwijgen
PS: Ik weet dat dergelijk grote TV's niet bestaan. Hoewel, op de IFA in Berlijn hadden ze een TV met een diamater van 4 meter. Die is al net zo lang als de gemiddelde stacaravan, kunnen ze hun lol op daar op het kamp. Moeten ze eerst weer een bouwvergunning vervalsen om hun caravan te verlengen.
On-topic: AC zou zo maar eens tegen kunnen vallen...Ik ben een beetje bang dat dat het geval gaat zijn, maar zoniet, dan ben ik de eerste die hem koopt.
Kolere jij hebt echt een hele verzameling van die kansloze plaatjes he?quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
83 centimeter zul je bedoelen
neem iig niet aan dat jij geen tv van 2 meter 10 in je huiskamer hebt![]()
Vooral dat hysterische huilende wijf. Sommige gifjes zijn echt niet bevorderend voor de eetlust.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kolere jij hebt echt een hele verzameling van die kansloze plaatjes he?
Vergeet het nou maarquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ohja, ik heb straks tentamen en dat wordt een hell dus vanavond laat nog ff Vegas spelen? Even afreageren!
ach kan gebeuren , denk ik vraag het maar even anders kom ik je tv jatten als die wel 2.10 isquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
size does matter
83 cm idd dacht niet na toen ik het tikte
ik ben een gamer geen bolleboos!
quote:
Kansloos hé?quote:Kolere jij hebt echt een hele verzameling van die kansloze plaatjes he?
Ahhhhhh heb ik je beledigd!quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Kansloos hé?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ZOMG!!!BBQ!!!SAUCE!!!!11111!!!![]()
zo maar een vraagquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:39 schreef Def1987 het volgende:
Jahoor, vandaag na een kleine 2 jaar dienst mn eerste RROD![]()
En nu net voor de release van AC!!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ahhhhhh heb ik je beledigd!Nou ik ga naar school, hopelijk land er een engeltje op m'n schouder!
wat ben ik blij met mijn amerikaanse 360 =D , mag dan wel een M ( 17+ ) rating krijgen maar ze houden het bloed er iig inquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Freakin insane!![]()
Nu maar hopen dat het spel regiovrij want ik wil gore, gore en nog eens gore DAMMIT!!!!
![]()
ja idd kansloosquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Kansloos hé?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ZOMG!!!BBQ!!!SAUCE!!!!11111!!!![]()
Het begon gisteren toen ik bezig was met guitar hero demo. Hij stond na enkele minuten vast. Uitgezet en uurtje geleden weer aangezet. Starte weer die demo op en hij stond weer vast na 2 min. Daarna weer hetzelfde gedaan en na het aanzetten kreeg ik code 0102. Bel morgen microsoft en dan hoor ik het wel verderquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
zo maar een vraag
welk spel was je aan het spelen?
wat deed je ?
ik heb voor 20,- zo'n extra koeling gekocht voor mn 360 vraag me af of dat toegevoegde waarde heeft
hoezo regio vrij?quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Freakin insane!![]()
Nu maar hopen dat het spel regiovrij want ik wil gore, gore en nog eens gore DAMMIT!!!!
![]()
De Xbox versie was gecensureerd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:04 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
hoezo regio vrij?
Krijgen wij een gecensureerde versie?
quote:Ninja Gaiden zal in Europa toch gecensureerd op de markt verschijnen. Eerder gingen er al speculaties, die later weer ontkent werden. Vandaag heeft Microsoft echter eindelijk toegegeven dat de PAL versie niet helemaal gelijk zal zijn aan de Amerikaanse versie. Zo is de veel besproken onthoofdingmogelijkheid geschrapt.
Zitten er paarden in dan?quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:42 schreef AQuila360 het volgende:
AC gaat niet tegenvallen!!! Dat spel is af en super vet!! Dit gaat niet meer mis!!!
Ziet er goed uit,.... wel nog wat steriel!quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Freakin insane!![]()
![]()
muhahaha dan ga ik lekker hoofden afhakken , en jullie nietquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De Xbox versie was gecensureerd.
[..]
![]()
Ga er vanuit dat dit nu gewoon wel beschikbaar is voor PAL, aangezien het commentaar wat er toen op kwam. Zo niet, kan je eventueel de PS3 versie importeren. Ik wil hem zelf voor 360quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
muhahaha dan ga ik lekker hoofden afhakken , en jullie niet![]()
( heb ook de amerikaanse xbox versie btw)
Whahaha. Wrijf het lekker in wil jequote:Op maandag 29 oktober 2007 18:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
muhahaha dan ga ik lekker hoofden afhakken , en jullie niet![]()
( heb ook de amerikaanse xbox versie btw)
het viel me eigenlijk pas op dat de pal versie was gecensureerd nadat ik de amerikaanse in mijn bezit hadquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Whahaha. Wrijf het lekker in wil je![]()
![]()
De paardrij animaties schijnen super te zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |