WTFquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:18 schreef N.Frufo het volgende:
26
27
28
29
30
Hai ik bezit een gamecube ik heb 25 spelletjes maar ik wil het getal 30 bereiken! En helaas er zitten ook floppers in die collectie! Hallo NINTENDO mensen kunnen jullie mijn lijstje compleet?
Nou waarde proeven houd het leuker dan veranderingen en spel na spel na spel na spel in het huisje halen!quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:24 schreef JoPiDo het volgende:
www.marktplaats.nl
en gamecube, die hoort toch allang in het museum thuis?
Lid JoPido het is goed bedoeld dank u maar ik wil het van NINTENDO fans zelf horen wat word er ingevuld?quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:53 schreef N.Frufo het volgende:
Vul deze getallen met gamecube games in de ogen van jou toppers zijn ZIE>
26
27
28
29
30
mn haren gaan recht overeind staan als ik jouw zinnen leesquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:55 schreef N.Frufo het volgende:
[..]
Lid JoPido het is goed bedoeld dank u maar ik wil het van NINTENDO fans zelf horen wat word er ingevuld?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:57 schreef --- het volgende:
Ow wee als je me lid noemt
Dat vind ik een beetje onbeschofd om dat zo maar te vragen aan mij! (het staat ook op mijn website dat ik gelieve dat niet zeg)wat ik heb! maar ja ik begrijp het Gebruiker --- en mischien ben jij wel een aardige meid zo doende ik voor u een uitzondering maak.Hier zijn wat spelletjes die erg populair zijn denk ik en heb ZIE>quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:54 schreef --- het volgende:
Uhm welke eerste 25 heb je al, zodat je nummer 26 tot 30 niet dubbel hebt.
groet
Dude Maak je een moord altijd zo langdradig? Kom op serial killertje steek dat mes meteen in mijn nek, Ik duld geen psycho praat, ik wil gelijk daad.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:02 schreef N.Frufo het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje onbeschofd om dat zo maar te vragen aan mij! (het staat ook op mijn website dat ik gelieve dat niet zeg)wat ik heb! maar ja ik begrijp het Gebruiker --- en mischien ben jij wel een aardige meid zo doende ik voor u een uitzondering maak.Hier zijn wat spelletjes die erg populair zijn denk ik en heb ZIE>
Super Monkey Ball
Super Mario Kart
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:02 schreef N.Frufo het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje onbeschofd om dat zo maar te vragen aan mij! (het staat ook op mijn website dat ik gelieve dat niet zeg)wat ik heb! maar ja ik begrijp het Gebruiker --- en mischien ben jij wel een aardige meid zo doende ik voor u een uitzondering maak.Hier zijn wat spelletjes die erg populair zijn denk ik en heb ZIE>
Super Monkey Ball
Super Mario Kart
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:06 schreef --- het volgende:
[..]
Dude Maak je een moord altijd zo langdradig? Kom op serial killertje steek dat mes meteen in mijn nek, Ik duld geen psycho praat, ik wil gelijk daad.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:25 schreef N.Frufo het volgende:
[..]
Nou ja zeg!
A)= Vriend
B)=Boosdoener
het gaat mij de B kant op jullie vormen mij wie ik ben! jullie doen B heb ik het gevoel ik zal B terug doen! Zien jullie mij als vriend of vijand naar mijn inziens gaat het een vijandige kant op!
Lid FuQ bedankt voor die 2 games Mario Kart ik heb deze cros game al die ik erg leuk vind ik heb ook een ander topic getiteld Leuke Mario Spellen voor gamecube.
Lid HuHu nee ik kan geen gamecube spellen meer ook niet meer in velen winkels helaasquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:20 schreef HuHu het volgende:
Verkopen ze die niet meer bij de FreeRecordShop dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |