Het gaat niet om de OP maar om de inhoudquote:
Nog wel ff ben ik bang. Maar AC komt er aanquote:
Echt DJ_quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:53 schreef DJ_ het volgende:
vrijdag is naruto rise of a ninja uit![]()
hopelijk is die regio vrij dan hoef ik niet weer een week te wachten voor ik hem heb
zijn ubisoft games wel vaker regio vrij of niet ?
Elke Ubi game is regio vrijquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:53 schreef DJ_ het volgende:
vrijdag is naruto rise of a ninja uit![]()
hopelijk is die regio vrij dan hoef ik niet weer een week te wachten voor ik hem heb
zijn ubisoft games wel vaker regio vrij of niet ?
naruto is vet manquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Echt DJ_![]()
Wat speel je toch voor spellen de laatste tijd jong!
mooi vrijdag even naar de winkel danquote:
quote:
duh, in die demo zit ook een kut motor.quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:18 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Motoren vind ik zwaar klote rijden in de demo iig.. En je valt er best snel vanaf.. En zoveel sneller zijn ze uiteindelijk niet..
Yeah ik ook, en daarnaast is er ook nog zoveel te spelen de komende tijd.... Mass Effect kijk ik de kat ook nog even van uit de boom...quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:47 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben echt zo bang dat Assasins Creed tegen gaat vallen he... Ik ga hem toch maar niet kopen met de release maar wacht het weekje af tot er een hoop meer reacties hier zijn over de game
Juiste een perfecte combinatie! Assassin's Creed voor de single en Call of Duty 4 voor de multiplayerquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:51 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik zit dan sowieso CoD4 MP te doen, dus geen tijd voor AC.
level 65 Prestige mode zsm halen.
Ik hoop dat Bart Smit weer gaat stunten en het spel 5 dagen van te voren in de winkels legt, net als bij PES2008
Whehe geniaalquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:31 schreef AQuila360 het volgende:
N.Frufo is echt gek men![]()
1 en 2
Echt te grappig![]()
15-11-2007quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:02 schreef zatoichi het volgende:
Wanneer komt AC? Mijn gamesboer zei de laatste keer 9 nov, maar dat was nog niet zeker.
Ik kan het niet meer aanIk heb Blue dragon nog niet eens uitgespeeld, maar toen kwam Halo 3 en Orange box alweer. Halo 3 ben ik nog lang niet klaar mee, en orange box al helemaal niet (alleen portal uitgespeeld en half-life 2 nu net voorbij de ant lions...)
En nou komt AC alweer bijna!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
quote:
Vergeet zijn recensie niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:31 schreef AQuila360 het volgende:
N.Frufo is echt gek men![]()
1 en 2
Echt te grappig![]()
Wie zegt dat?quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:44 schreef Scarface2004 het volgende:
Jammer dat ze AC eerder gaan releasen.
Ik en goed ideequote:Op maandag 29 oktober 2007 12:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Wie gaan er hier trouwens allemaal CoD 4 halen?
Misschien is het leuk om meerdere FOK clans op te starten en elkaar finaal af te slachten
Ik en ik wil bij jou in de clanquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Wie gaan er hier trouwens allemaal CoD 4 halen?
Misschien is het leuk om meerdere FOK clans op te starten en elkaar finaal af te slachten
naruto , AC , mass effect , dmc4quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga deze week kijken of ik Virtua Fighter 5 voor een leuke prijs kan kopen, en daarna AC en Mass Effect.
Hopelijk houdt het dan even op qua toffe games voor mij.
Dat was ik, en elke keer als je level up gaat gaan je vijanden ook 1 level omhoog.quote:Bedankt degene die in het vorige topic mij vertelde hoe ik lvl up moest in oblivion . Moest idd slapen om level up te gaan, ben nu wel meteen naar lvl4 en zit meteen vast omdat de npcs veel sterker zijn
dan heb ik 2 weken de tijd om naruto uit te spelenquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:06 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Dat was ik, en elke keer als je level up gaat gaan je vijanden ook 1 level omhoog.
@ Cyberia, Ubisoft gaat AC 15-11 uitbrengen ipv 23-11
En ik ga geen clan joinen, zodra ik level 12 ben zet ik mijn [VMBO] tag weer op
Een van de mindere punten van Oblivion. Kreeg je opeens lvl 50 struikrovers met de meest exotische harnassen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:06 schreef Scarface2004 het volgende:Dat was ik, en elke keer als je level up gaat gaan je vijanden ook 1 level omhoog.
Tip: Begin een nieuw char en pak het goed aan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:34 schreef viezerdt het volgende:
Bedankt degene die in het vorige topic mij vertelde hoe ik lvl up moest in oblivion. Moest idd slapen om level up te gaan, ben nu wel meteen naar lvl4 en zit meteen vast omdat de npcs veel sterker zijn, moet voor de main Q een mijn clearen waar ik de eerste tegenstanders met schild tegenkom en die rammen me helemaal kansloos kapot
. Is GH3 ook al uit in Nederland trouwens ? En nog maar een weekje tot CoD 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |