quote:
Wat is daar zo raar aan als je Lucius en Buijs in de basis hebt staan, Mols moet laten invallen en je je centrale verdediger Vlaar voor de rest van dit seizoen kwijt bent?quote:
Waarom dan juist geen Boateng? En wat zijn jouw suggesties? Engelaar is te duur en te aanvallend in gesteld.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:51 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
De balans vind ik in ons geval niet echt uit te drukken in verdedigend - aanvallend, maar meer in techniek - kracht. Het 1e hebben we voldoende, maar het 2e missen we ontzettend.
Omdat die al 32 of 33 is, hij in mijn ogen te weinig inzicht heeft en als ik het niet fout heb redelijk vaak geblesseerd.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Waarom dan juist geen Boateng? En wat zijn jouw suggesties? Engelaar is te duur en te aanvallend in gesteld.
2quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Eén nederlaagje en meteen een zeik TT.
De vraagprijs van Twente is 7 miljoen.. voor een 28jarige speler.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Omdat die al 32 is, hij in mijn ogen te weinig inzicht heeft en als ik het niet fout heb redelijk vaak geblesseerd.
Hoe duur zou Engelaar dan moeten zijn?
En wat denk je dat Boateng als salaris wil, die speelt in de PL.
Hoeft ook niet. Maar het is nu niet zo dat je lekker achterover kunt gaan zitten en nog 2 jaar kunt teren op een goede zomer.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:10 schreef Blawh het volgende:
Die TT.Alsof je na vorig seizoen direct een elftal kunt kopen waarmee je zeker kampioen wordt.
goede TT, ik ben het met je eens (quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:17 schreef Malibu-06 het volgende:
Pff kansloze debielen hier ook weer. Dus iedereen vindt dat we met deze selectie het seizoen wel af kunnen maken![]()
Helemaal mee eens, je staat gelijk met 020 en 2 punten achter PSV.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:17 schreef renz0r het volgende:
Ach, we staan nu derde met maar een paar punten achter de nummer één...We staan er nu al 10x beter voor dan vorig jaar. Feyenoord is gewoon alive and kicking en van Twente kan je eenmaal verliezen, supersterke ploeg net als PSV...Gewoon thuis goedmaken
Feyenoord
Maar het spel moet wel beter. Er zit totaal geen diepgang in. Zou Slory, Makaay en Lee wel eens samen willen zien.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, je staat gelijk met 020 en 2 punten achter PSV.
Dan heb je wel al uit gespeeld tegen de nummers 1,4,5 en 6.
Wat is er mis met die TT? Iedereen wil met deze selectie nog een jaar verder? Als je niet van mening bent dat er nog een middenvelder en verdediger bij de huidige selectie zouden moeten dan ga je maar lekker posten in het Poker-topic ofzo, want dan heb je echt geen voetbal-verstand in je kop.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:59 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Zullen we gewoon afspreken dat Malibu voortaan geen topics mag aanmaken?
Dat Feyenoord er nog wel een speler bij kan gebruiken zag ik voor die nederlaag ook al wel hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Eén nederlaagje en meteen een zeik TT.
Eensch. Wat een tyvusTT.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:59 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Zullen we gewoon afspreken dat Malibu voortaan geen topics mag aanmaken?
We hebben al drie rechtsbacks. Verdedigende middenvelder is echt veel belangrijker.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:24 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
goede TT, ik ben het met je eens ()
een rechtsback en een spits moeten erbij
We staan gewoon weer waar we horen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:17 schreef renz0r het volgende:
Ach, we staan nu derde met maar een paar punten achter de nummer één...We staan er nu al 10x beter voor dan vorig jaar. Feyenoord is gewoon alive and kicking en van Twente kan je eenmaal verliezen, supersterke ploeg net als PSV...Gewoon thuis goedmaken
Feyenoord
Vergeleken met vorig jaar gaat het gewoon idd fantastisch. Maar de titelstrijd is nog heel lang en dan denk ik dat je een bredere selectie nodig hebt omdat je anders teveel afhankelijke wordt van dingen als pech en vorm van je spelers.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:08 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
1. Feyenoord verliest van Twente uit, kan gebeuren.
2. Als je het vergelijkt met vorig seizoen gaat het al hartstikke goed.
3. Versterking halen is al niet zo makkelijk als je denkt. Waar moet je het geld vandaan halen? Wie wil er naar Feyenoord als ie ook naar grotere clubs kan?
4. Je hebt geweldig ingekocht van de zomer. Voor hetzelfde geld was Lucius nog steeds aanvoerder en de aanjager van het stel.
5. En wie ik ben? Gewoon een jongen die de Feyenoordtopics volgt (en weinig post) en al jaren fan is van de club\! En soms erger ik me wel eens aan de overslaande emoties, dan weer hosanna, dan weer is t niks en moet je versterkingen halen. Heb vertrouwen!
Klopt. Maar de wijze waarop niet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:08 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
1. Feyenoord verliest van Twente uit, kan gebeuren.
Vorig seizoen is geen vergelijkingsmateriaal. Zelfs VVV speelt nu beter dan ons vorig seizoen.quote:2. Als je het vergelijkt met vorig seizoen gaat het al hartstikke goed.
Ok, heb je een punt. Maar wil niet zeggen dat je achterover moet leunen en je kan teren op 1 goede zomer.quote:3. Versterking halen is al niet zo makkelijk als je denkt. Waar moet je het geld vandaan halen? Wie wil er naar Feyenoord als ie ook naar grotere clubs kan?
Lucius staat nog steeds in de basis, dat is eigenlijk al slecht... Nog liever een jeugdspeler erin ofzo.quote:4. Je hebt geweldig ingekocht van de zomer. Voor hetzelfde geld was Lucius nog steeds aanvoerder en de aanjager van het stel.
Uh de trainer en TD vinden ook dat er nog wel een stuk of 2 spelers bij mogen. Waarom is het dan zo gek als ik hetzelfde zeg? Het lijkt me gewoon een feit.quote:5. En wie ik ben? Gewoon een jongen die de Feyenoordtopics volgt (en weinig post) en al jaren fan is van de club\! En soms erger ik me wel eens aan de overslaande emoties, dan weer hosanna, dan weer is t niks en moet je versterkingen halen. Heb vertrouwen!
zielige jankTT omdat je twente uit, 1 van de moeilijkste wedstrijden van het seizoen verliestquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:05 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat is er mis met die TT? Iedereen wil met deze selectie nog een jaar verder? Als je niet van mening bent dat er nog een middenvelder en verdediger bij de huidige selectie zouden moeten dan ga je maar lekker posten in het Poker-topic ofzo, want dan heb je echt geen voetbal-verstand in je kop.
Dat ziet iedereen, behalve dat stel zwakzinnigen hierquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat Feyenoord er nog wel een speler bij kan gebruiken zag ik voor die nederlaag ook al wel hoor.
Dat bedoelde ik. En verder dat borderline gedoe (we worden kampioen, lucius is verschrikkelijk, we hebben NU versterkingen nodigd etc.) Relax Malibu! Ik had in ieder geval niet durven dromen dat het zo snel zo goed zou gaan met Feyenoord!quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:13 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
zielige jankTT omdat je twente uit, 1 van de moeilijkste wedstrijden van het seizoen verliest![]()
Iedereen weet dat we in elke linie nog iemand kunnen gebruiken, hoeft niet in de TT alsof er ineens een crisis op handen is.
Buiten dat, het is nog lang geen winterstop.
Heeft niet alleen met de wedstrijd tegen Twente te maken hoor, je zag het de afgelopen weken ook al wel.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:13 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
zielige jankTT omdat je twente uit, 1 van de moeilijkste wedstrijden van het seizoen verliest
Dat doe ik ook niet. Er is geen crisis, en een TT waarin ik om 1 of 2 nieuwe spelers roep is niet meteen hetzelfde als roepen dat we in crisis verkeren.quote:Iedereen weet dat we in elke linie nog iemand kunnen gebruiken, hoeft niet in de TT alsof er ineens een crisis op handen is.
Dat verandert niets aan de zaakquote:Buiten dat, het is nog lang geen winterstop.
ben nu niet zo onder de indruk van Lucius, jij wel?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:09 schreef Happel het volgende:
We hebben al drie rechtsbacks.
dat wel jaquote:Verdedigende middenvelder is echt veel belangrijker.
Tuurlijk. En ik zie ook graag spelers erbij. Maar dat uitroepteken komt zo paniekerig over en ik zou nu echt niet weten wie er haalbaar is. Zo´n Engelaar komt niet. En Boateng ook niet (hoeft van mij ook niet te komen). Kom met wat alternatieven en dan is alles weer goed, jochiequote:Op zondag 28 oktober 2007 17:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Uh de trainer en TD vinden ook dat er nog wel een stuk of 2 spelers bij mogen. Waarom is het dan zo gek als ik hetzelfde zeg? Het lijkt me gewoon een feit.
Iedereen ziet het allang, maar 'toevallig' ga je nu ergerlijk lopen janken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Heeft niet alleen met de wedstrijd tegen Twente te maken hoor, je zag het de afgelopen weken ook al wel.
[..]
Dat doe ik ook niet. Er is geen crisis, en een TT waarin ik om 1 of 2 nieuwe spelers roep is niet meteen hetzelfde als roepen dat we in crisis verkeren.
[..]
Dat verandert niets aan de zaak
Ik loop hier volgens velen altijd al te janken, ook na winst, dus dat klopt al niet, mafkeesquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:22 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Iedereen ziet het allang, maar 'toevallig' ga je nu ergerlijk lopen janken.
En weet jij nog dat hij volgens veel mensen het jaar daarvoor op weg was naar het nederlands elftal?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:19 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
weet je nog dat vorig jaar iedereen Greene uitkotste?
[..]
Ik baseer mijn oordeel niet op één uitroepteken. Ook op de andere posts in de Feyenoordtopics. Ik heb toch nooit eerder op je gereageerd. Ik gaf je nog een "kans" (Noem wat versterkeringen, dan is alles weer goed). Je reageert weer zo als ik het net omschreef. Relax alsjeblieft een beetje. We dragen toch met z'n allen Feyenoord een warm hart toe?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Gejank hier weerBoehoe hij zet een uitroepteken achter de TT
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
Totaal niet. Greene moet lekker *** en Tiendalli moet maar eens goed getest worden, wanneer hij weer speelklaar is. Feit is echter dat we drie (eigenlijk vier: Pieter Collenquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:19 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ben nu niet zo onder de indruk van Lucius, jij wel?
en die 2 apen heb ik ook geen vertrouwen in, weet je nog dat vorig jaar iedereen Greene uitkotste?
Die post was ook niet voor jou bedoeldquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:27 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
[..]
Ik baseer mijn oordeel niet op één uitroepteken. Ook op de andere posts in de Feyenoordtopics. Ik heb toch nooit eerder op je gereageerd. Ik gaf je nog een "kans" (Noem wat versterkeringen, dan is alles weer goed). Je reageert weer zo als ik het net omschreef. Relax alsjeblieft een beetje. We dragen toch met z'n allen Feyenoord een warm hart toe?
En ik vind het niet erg dat mensen die vinden dat Feyenoord 5e mag worden en dat geweld bij de club hoort het niet met mij eens zijn (maar goed, dat is een andere discussie).quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:30 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Helaas voor jou vind ongeveer 95% van Fok! dat van jou
Ik poste hier 5 jaar geleden al, dus waarom heb jij zo'n grote bek? Je komt hier sinds een half jaartje ofzo kijken en meteen bepalen dat mensen die het niet met jou eens zijn maar weg moeten?quote:Waarom blijf je hier eigenlijk nog posten?
Ik ben het ook niet altijd eens met Malibu-06, maar jij ben een stuk erger.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:30 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Waarom blijf je hier eigenlijk nog posten?
Nee, vrij aan de TS. Als iedereen hier gewoon normaal argumenten post waarom de TT onjuist is, of niet, dan schieten we daar stukken meer mee op.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:08 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Eensch. Wat een tyvusTT.![]()
kan een modje dat niet ff veranderen?
Oh, jawel hoor, alleen misschien niet meer direct. Toegelaten wordt het niet, dus kappen ermee.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, doodsverwensing is hier geen ban meer.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:27 schreef RayMania het volgende:
Nee, vrij aan de TS. Als iedereen hier gewoon normaal argumenten post waarom de TT onjuist is, of niet, dan schieten we daar stukken meer mee op.
Dat is niet concequent, ik ben er wel een stuk of 2 keer direct voor geband ooit. Dan kom het een beetje vreemd op me over als het bij anderen wel toegelaten wordt, dat kun je je toch wel voorstellen?quote:Oh, jawel hoor, alleen misschien niet meer direct. Toegelaten wordt het niet, dus kappen ermee.
Jawel, dat kan ik mij voorstellen, alleen het beleid van nu is niet helemaal hetzelfde meer als van een half jaar terug. Verder vragen graag in het feedback-topic, laten we het hier over Feijenoord hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:31 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Eensch.
[..]
Dat is niet concequent, ik ben er wel een stuk of 2 keer direct voor geband ooit. Dan kom het een beetje vreemd op me over als het bij anderen wel toegelaten wordt, dat kun je je toch wel voorstellen?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:27 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
En weet jij nog dat hij volgens veel mensen het jaar daarvoor op weg was naar het nederlands elftal?
en dat die andere aap 1 van de beste spelers van jong oranje op het EK was?
populist.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:50 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
![]()
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
collectorsitem voor jequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Welke twee? Ben ook constant aan het zoeken naar oude shirtjes. Toevallig gekocht op Ebay?
quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:22 schreef TC03 het volgende:
Wat een stelletje kneuzen hier (Steve, Tomasso). Dat overdreven gezeik op Malibu altijd, als iemand anders dit in de TT had gezet klaagde er niemand. Probeer eens niet altijd ruzie te schoppen, kindjes.
Dat is dus wat ik bedoelde ja. Overigens waren het er wel meer mensen met me eens (zie je als je tussen de posts doorleest), maar die laten zich niet horen omdat ik het ben.quote:TT is gewoon prima, en 100% terecht. Het enige 'verrassende' wat Bert zaterdag kon doen was het inbrengen van Lee. Zegt wel genoeg. In elke linie kan Feyenoord nog wel iemand gebruiken.
Belachelijk idd. Blijkbaar zit hun haat diep ofzoquote:Echt hoor, hoe krijgt men het voor elkaar om een discussie over een topictitel (!) te starten wat resulteert in een dozijn gewijzigde post door een moderator.!!11111 Omfg.
Jammer dat het nog te vroeg is. Als je die man in de zomer kon halen en de selectie bij elkaar kon houden (en in de breedte iets versterken) dan waren we topfavoriet voor de titel volgend seizoen.quote:"Van Bommel voelt wel wat voor Feyenoord"
Mark van Bommel voelt zich ook dit seizoen goed bij de koploper in de Bundesliga Bayern München. ‘Zoals ik nu speel is lekker, we hebben meer kwaliteit voorin (Klose, Toni en Podolski, red) en een bredere selectie. Ik ben blij dat ik met dit elftal kan spelen.’
De middenvelder keek na de 0-0 bij Borussia Dortmund van afgelopen zaterdag op RTL7 ook nog even vooruit. ‘Of ik na Bayern bij PSV of Feyenoord ga spelen?’ Van Bommels schoonvader, Bert van Marwijk is coach van Feyenoord. ‘Ik heb zes jaar bij PSV gevoetbald en heb een familieband met Feyenoord. Het is een ongeschreven afspraak dat ik bij PSV terugkeer, maar het zou leuk zijn om met mijn schoonvader te werken. Wellicht zou het er nog eens van kunnen komen.’
quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jammer dat het nog te vroeg is. Als je die man in de zomer kon halen en de selectie bij elkaar kon houden (en in de breedte iets versterken) dan waren we topfavoriet voor de titel volgend seizoen.
Maar hij weet dat Bert een 2-jarig contract heeft? Dan zou ie het dus over de komende zomer hebben óf hij gaat er vanuit dat Bert verlengd.
Spelers voor de breedte hebben we zat, directe versterking moeten ze halen, en anders kunnen ze beter der centen bewaren.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:31 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik heb al Engelaar genoemd, die Klavan (mits niet te duur) mag ook best voor de breedte gehaald worden en N'Kufo mag ook best naast Makaay komen.
Sjesus, heb het interviewtje gezien, er zou en kansje bestaan dat hij ooit nog eens met z'n schoonvader zal samenwerken, en dan gelijk zulke reacties, dream on, die komt echt nooit hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jammer dat het nog te vroeg is. Als je die man in de zomer kon halen en de selectie bij elkaar kon houden (en in de breedte iets versterken) dan waren we topfavoriet voor de titel volgend seizoen.
Maar hij weet dat Bert een 2-jarig contract heeft? Dan zou ie het dus over de komende zomer hebben óf hij gaat er vanuit dat Bert verlengd.
Dat is toch die speler die het Feyenoord-publiek meerdere keren een gebroken been gunde?quote:
Tuurlijk moeten er versterkingen komen, maar Malibu loopt alleen maar te janken en nog eens te janken, en er wordt gelijk effe verwacht dat Feyenoord wel even kampioen zal worden. Met dit team moeten we gewoon bij de 1e 5 eindigen en zo lang mogelijk voor het kampioenschap mee spelen, er word even snel over heen gestapt dat Feyenoord uit een diep dal komt, voor relatief weinig een aantal zeer goede spelers heeft aangetrokken, maar we absoluut nog geen kampioenselftal hebben. Verwacht in de winterstop ook geen wonderen, want ik denk dat ze daar het geld niet voor hebben, en als ze het wel hebben, maar ze kunnen die versterking niet vinden, moeten ze da hand gewoon op de knip houden, en volgend seizoen moeten ze door groeien.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:22 schreef TC03 het volgende:
Wat een stelletje kneuzen hier (Steve, Tomasso). Dat overdreven gezeik op Malibu altijd, als iemand anders dit in de TT had gezet klaagde er niemand. Probeer eens niet altijd ruzie te schoppen, kindjes.
TT is gewoon prima, en 100% terecht. Het enige 'verrassende' wat Bert zaterdag kon doen was het inbrengen van Lee. Zegt wel genoeg. In elke linie kan Feyenoord nog wel iemand gebruiken.
Echt hoor, hoe krijgt men het voor elkaar om een discussie over een topictitel (!) te starten wat resulteert in een dozijn gewijzigde post door een moderator.!!11111 Omfg.
Als hij bij de tegenstander speelt jaquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is toch die speler die het Feyenoord-publiek meerdere keren een gebroken been gunde?
Ik heb een bloedhekel aan hem, maar zou hem er graag bij Feyenoord bij hebben hoor, een echte winnaar!quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is toch die speler die het Feyenoord-publiek meerdere keren een gebroken been gunde?
Onzin, dat verwacht ik niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Tuurlijk moeten er versterkingen komen, maar Malibu loopt alleen maar te janken en nog eens te janken, en er wordt gelijk effe verwacht dat Feyenoord wel even kampioen zal worden.
Dat klopt.quote:Met dit team moeten we gewoon bij de 1e 5 eindigen en zo lang mogelijk voor het kampioenschap mee spelen, er word even snel over heen gestapt dat Feyenoord uit een diep dal komt, voor relatief weinig een aantal zeer goede spelers heeft aangetrokken, maar we absoluut nog geen kampioenselftal hebben.
Als je in de winter geen geld hebt kun je net zo goed Makaay etc. weer verkopen, wat heb je anders aan die spelers? In de zomer zullen er toch een stuk of 3 echte versterkingen bij moeten komen, anders is alle moeite voor niets geweest. Dit jaar mag er nog gebouwd worden, volgend jaar moet er definitief geoogst gaan worden.quote:Verwacht in de winterstop ook geen wonderen, want ik denk dat ze daar het geld niet voor hebben, en als ze het wel hebben, maar ze kunnen die versterking niet vinden, moeten ze da hand gewoon op de knip houden, en volgend seizoen moeten ze door groeien.
Nee, dan zingen we : van Bommel breek die jood z'n beenquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:48 schreef denthemen het volgende:
" Van bommel breek je been " , gaan jullie dat dan nog steeds zingen?
quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:45 schreef Malibu-06 het volgende:
Als je in de winter geen geld hebt kun je net zo goed Makaay etc. weer verkopen
hij scoorde het doelpunt voor psv en was man of the matchquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:02 schreef EnactedChaos het volgende:
Dat van Bommel ook een beetje Feyenoorder is liet ie al weten met zn rode kaart in kwartfinale van de Uefa Cup in 2002 natuurlijk...
Ik bedoelde zomerquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:11 schreef Steve_I. het volgende:
[..]waar tover je die idiote uitspraken iedere keer weer vandaan
Europees voetbal haal je ook wel met mindere spelers. En die titel is juist m'n punt, die pak je niet als je dit team niet aanvult met versterkingen volgende zomer. Het is net als een porsche of ferrari kopen terwijl je geen geld voor benzine en onderhoud hebt? Dan kun je beter een iets oudere Audi of BMW kopen, ook een mooie bak en je bereikt er hetzelfde doel mee.quote:misschien brengen ze je wel europees voetbal? misschien brengen ze je volgend jaar de titel? of, onwaarschijnlijk maar nooit geheel onmogelijk, dit jaar al? of de beker?
Dat zeiden ze over Stam ookquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:11 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Van Bommel komt no way. Waarom zou hij als ras-PSVer naar Feyenoord willen. Als ik er zelf over
Stam speelt nergens meerquote:
Ondanks dat ie niet meer de oude Stam was, toch een verzwakking voor onze A'damse vrienden.quote:Stam kan het niet meer opbrengen en stopt
29/10/2007 11:10
Aan de carrière van Jaap Stam is abrupt een einde gekomen. De verdediger van Ajax heeft op 20 oktober tegen NEC zijn laatste minuten gespeeld.
De 35-jarige Stam had nog een contract tot medio 2008. Maar de oud-international kan het niet langer opbrengen en heeft zijn contract ingeleverd.
Stam maakte anderhalf jaar geleden zijn opwachting in Amsterdam. De oud-international was de Italiaanse trainingskampen zat. De verdediger koos voor Ajax om zijn carrière af te sluiten. Mede door blessures werd het niet wat hij ervan had verwacht.
Stam kende een rustig begin van zijn carrière. Via FC Zwolle, Cambuur Leeuwarden en Willem II kwam hij in 1995 terecht een topclub. Drie jaar PSV leverden hem een transfer op naar Manchester United.
Na een ruzie met manager Alex Ferguson vertrok Stam opnieuw na drie seizoenen naar Lazio, dat de verdediger in 2004 overdeed aan AC Milan. Ondanks een doorlopend contract verliet hij na twee jaar San Siro.
Hey, waarom wordt mijn verkapte TT weggehaald en mag die van jou wel blijven??quote:
Er waren ook wat familieomstandigheden welke zeer waarschijnlijk zijn besluit hebben doen nemen..quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:42 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Het moet wel heel fout zitten daar in Amsterdam als je aanvoerder er in eind oktober de brij aan geeft, omdat hij zich niet meer kan motiveren.
Wat lul jij weer een onzin zeg, hoezo zou je die verkopen, omdat je weer een keer verloren hebt? Tuurlijk moeten er versterkingen bij komen, maar als er geen geld is houd het op, je kan niet verwachten dat ze in de winter er weer effe 3 topaankopen doen. Volgende zomer zal er inderdaad doorgebouwd moeten worden, anders is het zonde van deze investering, maar alles op z'n tijd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:45 schreef Malibu-06 het volgende:
Als je in de winter geen geld hebt kun je net zo goed Makaay etc. weer verkopen, wat heb je anders aan die spelers? In de zomer zullen er toch een stuk of 3 echte versterkingen bij moeten komen, anders is alle moeite voor niets geweest. Dit jaar mag er nog gebouwd worden, volgend jaar moet er definitief geoogst gaan worden.
Stam deed het ook, dus wat is het verschil?quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Van Bommel naar Feyenoord
Alsof hij een Europese topploeg gaat verlaten voor een team met eenheidsworsten als Lucius en Buys. Ja dat zet hem zeker nog aan het denken![]()
![]()
Gio en Makaay deden dat ook.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Van Bommel naar Feyenoord
Alsof hij een Europese topploeg gaat verlaten voor een team met eenheidsworsten als Lucius en Buys. Ja dat zet hem zeker nog aan het denken![]()
![]()
Mwah, lees alleen dat Japie zich niet meer kon motiveren. Lichamelijk en in de kopf.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Er waren ook wat familieomstandigheden welke zeer waarschijnlijk zijn besluit hebben doen nemen..![]()
Mwah, in principe zou dit weleens z'n laatste Europese topavontuur kunnen zijn... Aangezien het feit dat'ie van deze datum is: 22 april 1977.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klopt. Enig verschil is dat Van Bommel nog lang niet uitgebald is in Europa
LE-ZEN!!! Wat jij zegt, zeg ik toch ook???quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat lul jij weer een onzin zeg, hoezo zou je die verkopen, omdat je weer een keer verloren hebt? Tuurlijk moeten er versterkingen bij komen, maar als er geen geld is houd het op, je kan niet verwachten dat ze in de winter er weer effe 3 topaankopen doen. Volgende zomer zal er inderdaad doorgebouwd moeten worden, anders is het zonde van deze investering, maar alles op z'n tijd.
We? Jij bent altijd thuis als Feyenoord speeltquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, dan zingen we : van Bommel breek die jood z'n been
Ja, daarom zat ik vorige week in Rotterdam en zaterdag in Enschede.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
We? Jij bent altijd thuis als Feyenoord speelt![]()
![]()
Tis gewoon zowiezo een jodensysteem. Ik ben beter dan jij, dus ikke mag wel..quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:10 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Zal er ooit wat gaan veranderen aan de verkoop van de kaarten voor uitwedstrijden? Vorig jaar was er opzich best makkelijk aan kaarten voor uitwedstrijden te komen. Alleen tegen Ajax, PSV en Utrecht konden we er niet aan komen. Dit seizoen is er geen doorkomen aan met een silvercard. Telkens zijn de wedstrijden binnen no-time uitverkocht. Mensen met een Diamond of Goldcard spelen die kaart gewoon door aan derden als ze niet kunnen. Zodat ze wel gewoon de punten voor hun kaart blijven pakken.
Zo gaat het ons nooit lukken om aan een Goldcard te komen.
ik weet mijn 1e keer in De Kuip ook nog goedquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja, daarom zat ik vorige week in Rotterdam
quote:Houd je tyfussmoel toch eens jullie met je vooroordelen.
2e ring weer dicht neem ik aan?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:59 schreef FrankyMcG het volgende:
Donderdag winnen tegen Groningen voor de beker, hopelijk een lekker sfeertje...
ja, helaas welquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:09 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
2e ring weer dicht neem ik aan?
Ik vind het nooit zo erg. De mensen die er met zulke wedstrijden niet zijn, zijn toch niet de sfeermakers.quote:
Idd, liever 10.000 - 15.000 man die de sfeer brengen, dan een uitverkocht huis waar alles inkakt...quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:14 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Ik vind het nooit zo erg. De mensen die er met zulke wedstrijden niet zijn, zijn toch niet de sfeermakers.
heb je gelijk in, maar sta liever in m'n eigen vakquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:14 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Ik vind het nooit zo erg. De mensen die er met zulke wedstrijden niet zijn, zijn toch niet de sfeermakers.
Soulmate.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:01 schreef renz0r het volgende:
Donderdag moet ik helaas laten schieten door tentamens....
Behalve Vak VV als 't goed is.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:09 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
2e ring weer dicht neem ik aan?
Ik moet nog ff kijken of ik ga. De dag erna namelijk een belangrijk tentamen over boekhouden.
Qua sfeer is het dan inderdaad meestal veel gezelliger, maar Feyenoord zal het ook nooit leren, als ze prijs rond een ¤ of 12 zouden doen komen er 10.000 meer, tis nu natuurlijk vrij prijzig en die live uitzending werk natuurlijk ook niet mee.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd, liever 10.000 - 15.000 man die de sfeer brengen, dan een uitverkocht huis waar alles inkakt...
20:45uquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:06 schreef blueangel_ het volgende:
Welk uur is die wedstrijd donderdag? ff kijken of ik op dat uur nog een treinverbinding heb naar België, want dat treinsysteem is bij jullie nog meer bescheten dan bij ons
Het zal weer eens nietquote:29-10-2007 BELOFTEN WINNEN BEKERTHRILLER OP VARKENOORD: 4-3
Jong Feyenoord heeft maandagavond in een matig duel Jong NAC verslagen met 4-3. Het bekerduel werd vier minuten voor het einde beslist door Georginio Wijnaldum. Ook Kevin Wattamaleo, Michel Poldervaart en Jerson Anes Ribeiro wisten het net te vinden. Na afloop van de wedstrijd werden de Feyenoorders voor de achtste finales gekoppeld aan Jong Ajax.
Voor Feyenoord betekende de confrontatie met de club uit Breda de laatste wedstrijd in de eerste ronde van de KNVB-beker. Door de zege komen de Rotterdammers op een totaal van vijf punten, voldoende voor kwalificatie bij de laatste zestien clubs. Het treft daarin Jong Ajax, dat Feyenoord maandag 3 december ontvangt.
Zoals al het hele seizoen gebeurt bij Jong Feyenoord, begon de ploeg dramatisch aan de wedstrijd. Bal- en duelverlies volgden elkaar in hoog tempo op, zodat de bezoekers direct het initiatief konden nemen. Na tien minuten lag de eerste er alweer in. Keeper Erik Cummins schoot een terugspeelbal recht in de voeten van een tegenstander, die simpel afrondde: 0-1.
Omdat Feyenoord de bal niet in de ploeg kon houden, counterde NAC zich veelvuldig richting het Rotterdamse strafschopgebied. ‘Vreselijk’, noemde trainer Raymond Verheijen die fase. ‘Ik heb me langs de kant kapot zitten ergeren.’ Na dertig minuten viel de tweede Bredase treffer. Een schot van dertig meter afstand van het doel werd aangeraakt, waardoor de bal dusdanig van richting veranderde dat Cummins kansloos was.
Vlak voor rust werd Feyenoord door de scheidsrechter in het zadel geholpen. Een ongelukkige handsbal werd bestraft met een strafschop voor de thuisploeg. Wattamaleo nam zijn verantwoordelijkheid en faalde niet: 1-2. Wat Poldervaart in de slotminuut van het eerste bedrijf liet zien, was een applaus waard. De flankspeler waagde een poging van zo’n 25 meter en zag zijn inzet over de keeper in het doel eindigen: 2-2.
‘De jongen hadden zich knap teruggevochten’, constateerde de trainer toen hij richting kleedkamers liep. Het vertoonde spel zat hem echter dermate dwars dat hij na een korte toelichting de spelers zelf liet beslissen over het vervolg van de wedstrijd. ‘Het is het hele seizoen al hetzelfde verhaal. We begin belabberd aan de wedstrijd en moeten dat in de tweede helft altijd weer rechttrekken. De spelers nemen hun verantwoordelijkheid niet. We moeten vanavond voor de vierde keer een vroeg opgelopen achterstand ombuigen. Hoe dat moest gebeuren, liet ik nu een keer aan de jongens over.’
In de tweede helft ging keeper Cummins opnieuw in de fout. Hij schatte een diepe bal totaal verkeerd in, waarna NAC opnieuw afstand kon nemen: 2-3. Tot en met de zestigste minuut bleef de technische staf zich verbijten langs de kant. Verheijen greep in en haalde de tegenvallende en egoïstisch spelende Biseswar naar de kant, om A-junior Louis Pedro in te brengen. De bewegelijke aanvaller bracht direct een bepaalde frisheid in de ploeg. Hij zocht de combinaties en bleek dreigend vanaf de zijkant. Ook Wijnaldum bloeide op, Feyenoord leek zich niet neer te willen leggen bij een vroegtijdige uitschakeling in het bekertoernooi.
In de tachtigste minuut legde Anes Ribeiro aan voor een schot. Met veel gevoel in zijn been mikte hij van grote afstand raak: 3-3. Niet veel later zorgde Wijnaldum voor de beslissing, waardoor Feyenoord na een slechte start de wedstrijd toch weer had weten te kantelen.
Jong Feyenoord – Jong NAC 4-3
Scoreverloop:
10’ 0-1
30’ 0-2
40’ 1-2 Wattamaleo (strafschop)
45’ 2-2 Poldervaart
48’ 2-3
80’ 3-3 Anes Ribeiro
86’ 4-3 Wijnaldum
Geel: Ozçelik, Anes Ribeiro, Davids
Opstelling Jong Feyenoord:
Cummins: Davids, J. Buijs, Ozçelik, Waisapij (85’ Ramsteijn); Biseswar (60’ Pedro), Wattamaleo, Anes Ribeiro; The, Wijnaldum en Poldervaart
iddquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
heb je gelijk in, maar sta liever in m'n eigen vak![]()
hij is snel ingeburgerd, "joden lopen altijd weg"quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:42 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Het moet wel heel fout zitten daar in Amsterdam als je aanvoerder er in eind oktober de brij aan geeft, omdat hij zich niet meer kan motiveren.
Type Buijs, Gregoor van Dijk. liefst heb je ze zelf..quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:34 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Als hij bij de tegenstander speelt ja![]()
In mijn eigen elftal zou ik hem er graag bij hebben.
OMGquote:Feyenoord niet uitgenodigd voor uitbreiding G14
Spaanse media hebben beslag weten te leggen op de namen van de clubs die zijn uitgenodigd om toe te treden tot de G14. Het doorgaans zeer betrouwbare El Pais meldt dat Nederland met ajax en PSV in de groep van 40 clubs twee vertegenwoordigers houdt.
Feyenoord zou dus niet uitgenodigd worden. Italie, Engeland, Frankrijk en Duitsland krijgen vier vertegenwoordigers. Daarnaast krijgen veel landen een vertegenwoordiger. De G14 hoopt door de bredere achterban uit in totaal 23 landen meer zeggenschap te krijgen. De poging van ajax om Feyenoord er alsnog bij te krijgen zou dus niet gewerkt hebben.
De volledige lijst: Real Madrid, FC Barcelona, Valencia CF, Sevilla FC, Manchester United, Chelsea, Arsenal, Liverpool,Inter, Milan, Roma,Juventus, Olympique Lyon, Marsella, Mónaco, PSG, Bayern Munich, Werder Bremen, Bayer Leverkusen, Borusia Dortmund, Porto, Benfica, PSV, ajax, Steaua Bucarest, CSKA Moskou, Celtic, Dinamo Kiev, Anderlecht, Sparta Praag, Fenerbahce, Olympiakos, Levski Sofía, FC Basel, Maccabi Haifa, Rosenborg, Rode Ster, FC Kopenhagen, Austria Wien, Wisla Krakau.
Omdat Nederland al is vertegenwoordigd met twee landen., doh.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
OMGWaarom van die minderwaardige tyfusclubjes als Rosenborg en Austria Wien wel en wij niet?
Dan maken ze er 3 van of pleuren ze die joden er uitquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat Nederland al is vertegenwoordigd met twee landen., doh.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets met een dooie mus...![]()
Omdat je met de top 10 landen weer hetzelfde elite groepje hebt. En ze wilden juist een breed draagvlak om tegenwicht te bieden tegen de UEFA.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dan maken ze er 3 van of pleuren ze die joden er uit
Waarom 23 landen? Doe gewoon de top 10 landen ofzo.
Lezen! Ze willen een bredere achterban om meer zeggenschap te krijgen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nederland stelt geen reet voor Europees. Drie landen zijn dus teveel van het goede en de joden hebben meer betekent in Europa dan Feijenoord, dus is het logisch dat zij er wel in zitten en wij niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat dus. Maargoed, malibu moet weer wat te janken hebben.....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Nederland stelt geen reet voor Europees. Drie landen zijn dus teveel van het goede en de joden hebben meer betekent in Europa dan Feijenoord, dus is het logisch dat zij er wel in zitten en wij niet.
Waarom niet 23 landen?
Nutteloze discussie, begrijpelijke keuze van de huidige G14. Het is ook totaal niet boeiend of Feijenoord er wel of niet inzit...
Die betekenen al jaren niets meer in Europa. Bovendien : als je op basis van Europees succes in het verleden zou gaan kijken zou Feyenoord daar ipv PSV moeten staan. PSV presteert pas sinds een paar jaar Europees.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Nederland stelt geen reet voor Europees. Drie landen zijn dus teveel van het goede en de joden hebben meer betekent in Europa dan Feijenoord, dus is het logisch dat zij er wel in zitten en wij niet.
Omdat sommige van die landen competities hebben waar postbode's en bakkers in voetballen.quote:Waarom niet 23 landen?
Niet echt, maar Feyenoord had er wmb wel bij gemogen, waarom PSV en Ajax wel en wij niet?quote:Nutteloze discussie, begrijpelijke keuze van de huidige G14. Het is ook totaal niet boeiend of Feijenoord er wel of niet inzit...
Dat zou heel erg mooi zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:14 schreef Steve_I. het volgende:
[quote]Slory beschikbaar voor Feyenoord-Ajax
Door DAAN SCHIPPERS Dinsdag, 30 oktober 2007, 12:34
Bert van Marwijk kan mogelijk al over twee weken in het duel met Ajax een beroep doen op Andwélé Slory. De 25-jarige aanvaller is volledig hersteld van een gebroken middenvoetsbeentje en trainde vandaag volledig mee met de selectie van Feyenoord. Komende maandag doet Slory mee met Jong Feyenoord tegen Jong Excelsior, waarna hij weer volledig beschikbaar is voor de A-selectie.
Slory speelde tot nu toe slechts één wedstrijd voor Feyenoord. In de wedstrijd tegen Feyenoord viel de aanvaller uit na een botsing met Franck Grandel.
[quote]knullig.....
maar mooi als we weer iets meer mogelijkheden krijgen...
Ook wel begrijpelijk dat Feyenoord niet uitgenodigt wordt, maar vind het wel vreemd dat PSG er wel bij zit, die presteren toch ook al jaren niks?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom niet 23 landen?
Nutteloze discussie, begrijpelijke keuze van de huidige G14. Het is ook totaal niet boeiend of Feijenoord er wel of niet inzit...
Ssst.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Ook wel begrijpelijk dat Feyenoord niet uitgenodigt wordt, maar vind het wel vreemd dat PSG er wel bij zit, die presteren toch ook al jaren niks?
quote:
Hoeveel hadden we ook alweer voor hem gevangen?quote:Boze Drenthe weer buiten selectie
Royston Drenthe zal ook woensdagavond tegen Valencia niet in actie komen. De oud-Feyenoorder is door coach Bernd Schuster wederom buiten de wedstrijdselectie gelaten. Afgelopen weekeinde zat de Rotterdammer ook tijdens het thuisduel van Real Madrid tegen Deportivo la Coruña op de tribune.
Het gezicht van Drenthe stond bij het verlaten van het trainingscomplex in Valdebebas op onweer. De jeugdinternational is het voornaamste slachtoffer van de ontwikkeling van Marcelo. De jonge Braziliaan heeft het vertrouwen gewonnen van Schuster en stond in acht van de laatste negen wedstrijden in de basis. Alléén tegen Recreativo de Huelva (2-0 winst) was Marcelo niet van de partij.
Schuster gaf op de persconferentie min of meer toe dat Drenthe bijzonder boos was. “Ik hoef aan niemand wat uit te leggen. Alléén aan hem. Over en uit.” Fabio Cannavaro, Gabriel Heinze en Mahamadou Diarra zijn weer hersteld van diverse fysieke ongemakken en ontbreken niet in Mestalla.
Het gaat nu wel erg hard achteruit met hem.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:45 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Hoeveel hadden we ook alweer voor hem gevangen?![]()
Laat hem maar lekker wegkwijnen op de tribune!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:09 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Het gaat nu wel erg hard achteruit met hem.
Toch wel gek dat hij niet eens bij de selectie zit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:29 schreef EnactedChaos het volgende:
Tsja, neem toch niet aan dat ie dit zelf niet had verwacht
Wat een gozer ook. Eerst na t stappen z'n auto helemaal in de prak rijden, huis kopen van 2.4 miljoen en nu een beteje boos gaan zijn dat je niet mee mag doen bij Real Madrid. Pfff.
Meen je niet serieus toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toch wel gek dat hij niet eens bij de selectie zit.
Mwah, had eerlijk gezegd ook wel verwacht dat'ie er iets langer bij zou zitten.quote:
En natuurlijk kan ie best voetballen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah, had eerlijk gezegd ook wel verwacht dat'ie er iets langer bij zou zitten.
Puur om het feit dat het een aankoop van deze trainer was en dat'ie niet bepaald goedkoop was...
Maar het is absoluut geen speler voor het niveau Real Madrid.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En natuurlijk kan ie best voetballen.
Daar ben ik het dan ook wel mee eens.. Maar toc vind ik het, door mijn eerder gegeven redenen, vreemd dat'ie er nu al niet meer bij zitquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar het is absoluut geen speler voor het niveau Real Madrid.
Gezien zijn gedrag lijkt het me sterk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:07 schreef Malibu-06 het volgende:
Nu nog niet, het had wel een soort nieuwe Edgar Davids kunnen worden.
Nee, Davids was een lieverdjequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Gezien zijn gedrag lijkt het me sterk.
Hij kan toch wel op de bank zitten? Een speler voor 13 miljoen kopen hem naar de tribune sturen?quote:
Wihihiquote:Tribuneklant Drenthe loopt boos weg bij Real
31 oktober 2007
De beslissing van Real Madrid-trainer Bernd Schuster om Royston Drenthe niet op te nemen in zijn selectie voor de wedstrijd tegen Valencia, is slecht gevallen bij de oud-Feyenoorder. Volgens diverse Spaanse en Nederlandse media verliet Drenthe boos het trainingscomplex, toen hij hoorde dat hij buiten de boot gevallen was.
Het is al de zoveelste keer dit seizoen dat Drenthe, die in de eerste weken van de competitie nog regelmatig in actie kwam voor de Spaanse topclub, buiten de selectie valt. Zo moest hij afgelopen weekend ook de competitiewedstrijd tegen Deportivo la Coruna vanaf de tribune bekijken.
Weet nog wat dat ik vroeger, een jaar of 15 geleden, altijd een kaartje moest halen op zaterdagmorgen, aan zo'n gammel loketje, op de een of andere manier regende het altijd, maar je was wel als een kind zo blij als het weer gelukt was.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:28 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Tis gewoon zowiezo een jodensysteem. Ik ben beter dan jij, dus ikke mag wel..
Dan krijg je ook van naaipraktijken dat het uitvak gewoon vol zit als er geboycot wordt.
quote:Pechvogel Hofs wacht operatie
Nicky Hofs ontbreekt de komende weken in de selectie van Feyenoord. De middenvelder moest woensdagochtend met een knieblessure aangeslagen het trainingsveld verlaten.
Het gewricht schoot op slot en Hofs moest van het veld gedragen worden. De eenmalig international had vanaf het begin van het seizoen al last van het gewricht en zijn inzetbaarheid was vorig weekeinde tegen FC Twente al twijfelachtig.
Het is de bedoeling dat de 24-jarige Arnhemmer deze week nog onder het mes gaat. Voor een dergelijke ingreep staat een herstelperiode van drie tot vier weken op het programma.
Dit is wel extreem slecht nieuwsquote:
was ie niet lekker op dreef , mede door dat doelpunt tegen zijn oude club (quote:
Ja klopt , en van Basten zal hem wel niet zo snel oproepen die kijkt liever in een andere hoek.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:11 schreef Malibu-06 het volgende:
Trouwens, Hofs heeft toch nog nooit gespeeld voor oranje?
Buijs zal gewoon spelen als Hofs niet speelt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dit is wel extreem slecht nieuwsMet name omdat ie er dan tegen de joden niet bij is
Dan moet Lee dus in de basis, Buijs is geen optie.
Greene zal niet spelen. Lucius heeft het vertrouwen.quote:Gelukkig kunnen we Lucius dan nog wisselen voor Greene en Lee voor Slory (of andersom).
Een keer volgens mij.quote:Trouwens, Hofs heeft toch nog nooit gespeeld voor oranje?
quote:International debut: March 2006, v Ecuador
Caps: 1
Mag hopen dat hij af weet van die duikelaar in de spits bij Ajax.quote:Klassieker Feyenoord-Ajax in Belgische handen
De Belgische scheidsrechter Frank de Bleeckere zal de klassieker Feyenoord-Ajax fluiten.
Het is voor de eerste keer dat een topper wordt gefloten door een buitenlandse scheidsrechter. Het duel wordt op zondag 11 november afgewerkt in de Rotterdamse Kuip.
De Bleeckere floot al eerder wedstrijden in de eredivisie. Tussen 2004 en 2006 floot hij 2 duels op het hoogste niveau in Nederland. De KNVB en de Belgische voetbalbond wisselen al enkele jaren scheidsrechters uit.
Dan is Bert niet goed bij z'n hoofd, die man hoort niet in het eerste van Feyenoord thuisquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Buijs zal gewoon spelen als Hofs niet speelt.
Dat vertrouwen heeft ie idd gewonnen de afgelopen zaterdagquote:Greene zal niet spelen. Lucius heeft het vertrouwen.
Ok, had het idee dat ie nog nooit opgeroepen was.quote:Een keer volgens mij.
Tuurlijk wel! Buijs schopt toch altijd alle Ajacieden doormdden?quote:Op donderdag 1 november 2007 00:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dan is Bert niet goed bij z'n hoofd, die man hoort niet in het eerste van Feyenoord thuis
Als ie dat nou eens een keer deed dan mocht ie van mij spelenquote:Op donderdag 1 november 2007 00:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Buijs schopt toch altijd alle Ajacieden doormdden?
flikker nou eens opquote:Op donderdag 1 november 2007 00:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dan is Bert niet goed bij z'n hoofd, die man hoort niet in het eerste van Feyenoord thuis
[..]
Dat vertrouwen heeft ie idd gewonnen de afgelopen zaterdag![]()
[..]
Flikker zelf op, idioot. Tegen Twente was het weer overduidelijk dat Buijs en Lucius niet thuishoren bij Feyenoord. Lekker aan Utrecht verkopen ofzo.quote:
Idd, laat Huntelaar z'n been breken morgen op de training en Suarez een dwarslaesie graagquote:Op donderdag 1 november 2007 00:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat er nog meer geblesseerden mogen volgen![]()
Tegen Twente deed Buijs het niet eens zo slecht hoor, Lucius daarentegen was een drama.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Flikker zelf op, idioot. Tegen Twente was het weer overduidelijk dat Buijs en Lucius niet thuishoren bij Feyenoord. Lekker aan Utrecht verkopen ofzo.
Tegenvaller; hij speelt dus waarschijnlijk nog niet (lang) tegen 020. Hopen dat Lee tegen die tijd fit is dan, anders houdt je wel heel weinig aanvallende intenties over....quote:Andwelé Slory brengt Bert van Marwijk bijna in verleiding
In de aanloop naar de bekerwedstrijd tegen FC Groningen kende Feyenoord naast het drama Nicky Hofs, die voor de zoveelste keer aan zijn knie geblesseerd raakte en nu een meniscusoperatie wacht, gisteren ook een meevaller. Andwélé Slory maakte op het trainingsveld zo’n goede indruk, dat Bert van Marwijk stiekem al even dacht aan een rentree van de snelle aanvaller.
Uiteraard bleek die gedachte na overleg met de medische staf nog te voorbarig. De van zijn voetblessure herstelde Slory trainde gisteren pas voor de tweede keer mee met de groep. ,,Het is nog niet verantwoord om hem te laten spelen,’’ weet Van Marwijk. ,,Maar ik kwam wel bijna in de verleiding. Hij is echt fit. Zijn blessure is helemaal genezen en ik heb de indruk dat hij geen angst kent.’’
De van Excelsior overgenomen Slory kende een beroerde start bij Feyenoord. In de eerste competitiewedstrijd brak hij al na een kwartier zijn middenvoetsbeentje toen hij in botsing kwam met FC Utrecht-doelman Franck Grandel. Van Marwijk: ,,Daar staat een herstel van drie, vier maanden voor. Normaal gesproken hoop je dan op drie, maar duurt het in de praktijk vaak vier tot vijf maanden. Slory hersteld sneller dan verwacht.’’
Na een afwezigheid van ‘slechts’ tweeënhalve maand kon de aanvaller deze week de groepstraining hervatten. Tot opluchting van Van Marwijk. ,,Hij voegt agressiviteit en snelheid toe aan het team.’’
Normaal gesproken speelt Sloy maandagavond eerst een halve wedstrijd met Jong Feyenoord (tegen Jong Excelsior) en wordt hij een week daarna nog eens negentig minuten getest bij de beloftes. Waarschijnlijk is hij er eind deze maand weer bij als Feyenoord uit speelt tegen FC Groningen.
De ploeg van trainer Ron Jans komt vanavond op bezoek in de Kuip, die voor het duel in de derde bekerrronde maar half gevuld zal zijn. ,,We moeten er alles aan doen om zo ver mogelijk te komen,’’ sprak Van Marwijk, die niet voor niets figureert in een reclamecampagne met de slogan ‘de kortste weg naar Europa’. ,,Dat is de KNVB beker natuurlijk ook. Bovendien kun je in Nederland maar twee prijzen winnen.’’
De voorbereiding van Feyenoord werd dus overschaduwd door het uitvallen van Nicky Hofs, die een mentale dreun kreeg te verwerken toen zijn knie tijdens de training op slot schoot. Zaterdag ontbrak de Arnhemmer wegens knieklachten ook al tegen FC Twente. ,,Ik had gehoopt dat Nicky zou kunnen spelen. Dit is heel vervelend voor hem. Ik heb dit als speler zelf ook vaak meegemaakt. Vroeger werd je meniscus eruit gehaald, tegenwoordig maken ze twee gaatjes in je knie. Daardoor word je knie zo weinig mogelijk belast. We proberen hem voor het weekeinde nog te laten opereren.’’
Hofs zal waarschijnlijk worden vervangen door Danny Buijs, die ook zaterdag de voorkeur kreeg boven de Koreaan Chun-soo Lee.
Bron: AD Sportwereld
Ik ook. Morgen een belangrijk tentamen bedrijfseconomie.quote:Op donderdag 1 november 2007 15:05 schreef Happel het volgende:
Ik laat de wedstrijd ook voor het eerst sinds lange tijd schieten. Balen, maar het is niet anders...
Moet tot laat werken, dus ik kijk hem ook thuis.quote:Op donderdag 1 november 2007 15:07 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Ik ook. Morgen een belangrijk tentamen bedrijfseconomie.
Gewoon dit weekend z'n minuten laten maken, en tegen de joden een half uurtje ofzo. Als ie nu al zo fit is als gezegd, kan ie dit weekend best 10 minuutjes spelen.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:57 schreef Steve_I. het volgende:
Iedereen weet dat Lucius de laatste tijd gewoon zwaar klote speelt. Het heeft alleen weinig nut om dat elk topic 28 keer te melden, of 'heil bijlmerjood' te gaan roepen. Die heeft nog niet eens wedstrijdritme.
[..]
Tegenvaller; hij speelt dus waarschijnlijk nog niet (lang) tegen 020. Hopen dat Lee tegen die tijd fit is dan, anders houdt je wel heel weinig aanvallende intenties over....
ik zal de wedstrijd van vanavond op m'n radiotje op m'n mp3-spelertje op m'n werk moeten luisteren
Buijsquote:Eerste basisplaats Lee bij Feyenoord
Eerste basisplaats Lee bij Feyenoord KNVB Beker - Chun-Soo Lee lijkt vanavond in het bekerduel tussen Feyenoord en FC Groningen voor het eerst in de basis te starten bij zijn nieuwe club. De Koreaan speelde al twee keer mee in de hoofdmacht van Feyenoord, maar dat was nog als invaller.
De vermoedelijke basisplaats van Lee gaat ten kosten van Danny Buijs, die afgelopen zondag tegen FC Twente (2-0 verlies) al werd vervangen door de aanvaller. Overigens hoopt trainer Bert van Marwijk dat zijn ploeg revanche neemt op de nederlaag tegen Twente. “Ik wil een geladen Feyenoord zien”, aldus de coach op de website van de Stadionclub.
boboquote:Op donderdag 1 november 2007 15:16 schreef Luni het volgende:
[..]
Moet tot laat werken, dus ik kijk hem ook thuis.
ha ha toch niet! Zit vanavond Business Seats met diner.
Dat wordt dus een uitschakeling in de beker...quote:Op donderdag 1 november 2007 17:40 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Mooi, niet meer dat verdedigende geneuzel.
Is ons middenveld zo zwak dat we met 5 middenvelders moeten spelen?quote:Op donderdag 1 november 2007 18:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat wordt dus een uitschakeling in de beker...
Juist niet, die kans was groter geweest met Buijs in de basis.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat wordt dus een uitschakeling in de beker...
Hofland ziek? Mooi! Geef Jordy Buijs maar een kans.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Verdomme.. Hofland is ziek? Dit wordt echt een drama.
Ik verwacht trouwens dat Buijs gewoon in de basis begint.
Uh Greene is redelijk aanvallend ingesteld hoor. Aanvallender dan Buijs en Lucius in elk geval.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:56 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
GVD Greene start. Man man man...
Ik word zo moe van die van Marwijk. Buijs speelt ook nog eens....
Word een beetje moet van van Marwijk. Koeman speelde nog aanvallender vorig seizoen.
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:57 schreef Steve_I. het volgende:
Iedereen weet dat Lucius de laatste tijd gewoon zwaar klote speelt. Het heeft alleen weinig nut om dat elk topic 28 keer te melden, of 'heil bijlmerjood' te gaan roepen. Die heeft nog niet eens wedstrijdritme.
[..]
op m'n radiotje op m'n mp3-spelertje op m'n werk moeten luisteren
Wat is AFCA Ajax?quote:Op donderdag 1 november 2007 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Tegen een gehavend Groningen kan iedereen de sterren van de hemel spelen. Zelfs Buys!!
Ja, en zelfs Ajax nogquote:Op donderdag 1 november 2007 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Tegen een gehavend Groningen kan iedereen de sterren van de hemel spelen. Zelfs Buys!!
Goh, verrassend zeg...quote:Op donderdag 1 november 2007 21:14 schreef Malibu-06 het volgende:
En Bahia begint zich zowaar nog te ontwikkelen ook![]()
Man, zeik toch niet. Beide goede bruikbare spelers. En stellen dat Buijs een verdedigende speler is.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:56 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
GVD Greene start. Man man man...
Ik word zo moe van die van Marwijk. Buijs speelt ook nog eens....
Word een beetje moet van van Marwijk. Koeman speelde nog aanvallender vorig seizoen.
Het is nog steeds geen topper hoor, maar hij valt me gewoon mee.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Goh, verrassend zeg...
Zo zie je maar dat het kansloze gescheld van de meesten hier nergens over gaat.
Ik heb bij Buijs nooit door wat ie nou aan het doen is, dus vaststellen of het een aanvallende of verdedigende spelers is, is nogal lastigquote:Man, zeik toch niet. Beide goede bruikbare spelers. En stellen dat Buijs een verdedigende speler is.
ZIjn tijd bij FC Groningen alweer vergeten?
Wat is daar grappig aan?quote:Op donderdag 1 november 2007 21:54 schreef renz0r het volgende:
Wel grappig dat er vele hier niet kunnen door tentamensman o man
Zal wel weer aanpassingsproblemen hebbenquote:Op donderdag 1 november 2007 21:59 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Waarom brengt Bert Lee niet in? De wedstrijd is ideaal voor hem om wedstrijd ritme op te doen. Die miste hij toch? Of is hij stiekem toch niet goed genoeg?
Ik heb die aankoop nooit begrepen. Was er dan nergens in Europa een speler voor 2,5 mil te vinden van het niveau Lee?quote:Op donderdag 1 november 2007 21:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zal wel weer aanpassingsproblemen hebben
Juwel, maar die waren volgens Bosz onhaalbaar.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:01 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Ik heb die aankoop nooit begrepen. Was er dan nergens in Europa een speler voor 2,5 mil te vinden van het niveau Lee?
Lekker buitenspel opgeheftquote:Op donderdag 1 november 2007 22:04 schreef renz0r het volgende:
Lucius doet het opzich nog aardig!
Neem mn woorden terug...Kan je nagaan dat je ff in de verleiding wordt gebrachtquote:Op donderdag 1 november 2007 22:07 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Lekker buitenspel opgeheft
Kutzooi nu gaat van Marwijk Buijs en Wijnaldum niet meer brengen.
Hierna.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:34 schreef foetre het volgende:
wanneer is de loting
zou lekker zijn.maar denk eerder 020-heerenveen altijd hetzelfde verhaalquote:Op donderdag 1 november 2007 22:35 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Hierna.
Maar t wordt toch Jong Heerenveen uit
Lucius sowieso. Kijkt van Marwijk nooit een wedstrijd terug ofzo? Hij moet toch ook zien dat Lucius bijna bij elk tegendoelpunt in de fout gaat.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:40 schreef Malibu-06 het volgende:
Alsjeblieft, tief die Buijs en Lucius per direct de basis uit
Ver-trou-wen.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:41 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Lucius sowieso. Kijkt van Marwijk nooit een wedstrijd terug ofzo? Hij moet toch ook zien dat Lucius bijna bij elk tegendoelpunt in de fout gaat.
Snap sowieso niet dat ie m niet wat vaker laat invallen. Als je 3 - 0 voor staat met de rust kan je toch wel wat mensen inbrengen lijkt me. Waarom je dan wacht tot de 70ste minuut is mij een raadsel.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Voortaan Wijnaldum op de plek van Buijs graag.
Hij verloor weer elk duel, was overal te laat en pakte natuurlijk weer een kaart.
Precies. Geef Wijnaldum gewoon een kans.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij verloor weer elk duel, was overal te laat en pakte natuurlijk weer een kaart.
Tuurlijk valt hij mee, want het is een goede verdediger. Dat heb je een aantal seizoenen geleden al kunnen zien...quote:Op donderdag 1 november 2007 21:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het is nog steeds geen topper hoor, maar hij valt me gewoon mee.
Moet je wat meer wedstrijden kijken...quote:Ik heb bij Buijs nooit door wat ie nou aan het doen is, dus vaststellen of het een aanvallende of verdedigende spelers is, is nogal lastig
quote:Op donderdag 1 november 2007 22:31 schreef EnactedChaos het volgende:
Pfff
En weer door naar de Graafschap, die we vervolgens ook wel zullen winnen waarna we verschrikkelijk op onze bek gaan tegen ajax. Nou ja, als we t bij ajax, psv, az en twente houden worden we wel kampioen moeten we maar denken...
Jij hebt je ogen in je achterhoofd zitten? Of heb je gewoon niet gekeken?quote:Op donderdag 1 november 2007 22:41 schreef EnactedChaos het volgende:
En Mols nog inbrengen in de blessuretijdWat een lul is die Bert toch ook...
Jonge jonge. Echt, wat is daar nou het voordeel van?!
Hij heeft vorig jaar wel bewezen dat hij de basis aan kan hoor.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:19 schreef Merkie het volgende:
Wijnaldum speelde best leuk, maar een beetje opportunistisch, weet niet of het basismateriaal is.
Hij had hem beter op de bank kunnen laten zitten, ik vond het niet veel.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:59 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Waarom brengt Bert Lee niet in? De wedstrijd is ideaal voor hem om wedstrijd ritme op te doen. Die miste hij toch? Of is hij stiekem toch niet goed genoeg?
Zeg maar gerust waardeloos.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij had hem beter op de bank kunnen laten zitten, ik vond het niet veel.
Dat kan je er ook van maken.quote:
Vol op de aanval spelen en de wedstrijd leuk uitspelen is nogal een verschil. Natuurlijk hoef je niet meer vol op de aanval, maar als je met de rust 3-0 voorstaat mag je na rust wel iets meer verwachten dan wat ze nu lieten zien.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeik toch niet. Feijenoord staat 3-0 voor dus er is geen enkele reden meer om de hele ploeg vol op de aanval te laten spelen. Lekker uitballen en op naar de volgende wedstrijd. Eerste helft was goed om te zien, meteen druk en binnen 4 minuten de 1-0. Daarna goed blijven spelen tot de 3-0 en daarna Groningen het spel laten maken, echt totaal niet boeiend dat er dan nog een tegengoal valt.
[..]
en dan dat ge-"Lee Lee Lee" als de bal ook maar bij hem in de buurt komtquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij had hem beter op de bank kunnen laten zitten, ik vond het niet veel.
klopt, maar dat maakt geen donder uit als je al met 3-0 voor staatquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:10 schreef EnactedChaos het volgende:
Je mag toch gewoon zeggen dat t kut was de 2e helft? Dat was t namelijk.
Ja, het was kut, omdat Feijenoord op halve kracht speelde en Groningen het spel liet maken, maar wat boeit dat in godsnaam als ze 3-0 voorstaan? Alleen de verdediging moet beter gaan spelen, want die maken er regelmatig een zooitje van. Dat is het enige. Als dat goed gaat lopen, dan zullen ook wedstrijden tegen psv en twente gewonnen kunnen worden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:10 schreef EnactedChaos het volgende:
Het gaat me ook niet zozeer om deze wedstrijd maar het is toch gewoon niet best? Dat zie jij toch ook wel? We hebben geen kans gehad in de 2e helft. Lucius die steeds vergeet op buitenspel te spelen, bijna geen goedlopende aanval meer. En de ruimte om te wisselen die niet wordt benut in mijn ogen.
Je mag toch gewoon zeggen dat t kut was de 2e helft? Dat was t namelijk.
ben je al met je sinterklaas rijmpjes bezig?quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:33 schreef Happel het volgende:
Sahin viel overigens weer tegen. Zit in een dipje de laatste weken.
Want? Tegen en weken rijmt op elkaarquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:40 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ben je al met je sinterklaas rijmpjes bezig?
Gosamme, ben jij een kloon vanquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:52 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Kunnen we in plek van Lee Lee Lee Lee Lee bij elk balcontact van Lee niet Wie? Wie? Wie? Wie? Wie? gaan zingen? Dat gast kan echt niets![]()
Eerste helft ging alles over het middenveld. Tweede helft af en toe, maar toen was het meer de bal blind naar voren schieten vanuit de verdediging. Puntje van verbetering.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:16 schreef Steve_I. het volgende:
Vond het verder voor geen banaan lopen, het stond gewoon niet goed, nergens. Het hele middenveld werd ook weer overgeslagen.
quote:Het ene moment jankt iedereen dat Lee er in moet, het volgende moment kan hij absoluut niets, hadden ze hem nooit moeten halen, gaat hij vast aanpassingsproblemen krijgen en zulks.
Eerst `Lee` verdedigen, en daarna Tiendalli Kuipvrees aanpratenquote:TiendalliDie kerel heeft al een jaar niet kunnen voetballen, is blessuregevoelig en kan de druk amper aan. Kan een goede voetballer zijjn, maar totaal nutteloos om nu al te bespreken.
Snap jij het `spel` voetbal wel? Makaay staat voorin helemaal alleen als de tegenstander de bal heeft. Omdat hij helemaal alleen staat kan hij geen druk op de verdediging zitten, waardoor de tegenstander makkelijk met 2 backs aan kan sluiten bij hun middenveld. Hierdoor komt er grote druk op ons middenveld te staan! Als een middenvelder wisselt voor een aanvaller, dan is het voor de tegenstander moeilijker om van achter uit op te bouwen. Of snap je dat niet?quote:Buijs, makkelijk he, zo'n kerel slachtofferen die zowieso al amper basisspeler is. Altijd simpel om zo'n gozer af te zeiken, maar als je nou verder kijkt dan je kleine lulletje lang is, had je gezien dat het middenveld WEER werd overlopen, en je dus geen extra aanvaller, en ook geen extra jonkie als Wijnaldum, nodig hebt!.
Die gast is 16. Hoe kun je hem dat kwalijk nemen?quote:Wijnaldum maakte ook een aantal flinke fouten. Een onmogelijk goed te raken bal TOCH arrogant op doel willen schieten. Nonchalant de andere kant op kijken terwijl je de bal speelt, en er dan achterkomen dat daar geen Feyenoorder maar een groninger stond etc..
Vrij goedquote:Lucius, al net zo makkelijk af te zeiken, klopt, hij speelt al een tijd kut, dat weet iedereen, maar dat eeuwige gezeik helpt voor geen flikker. Daarbij speelde hij gisteren gewoon vrij goed voor zijn doen. Verdedigend nog wat slippertjes, aanvallend beter dan ik hem de laatste maanden heb gezien.
In die situatie was hij nooit gekomen als Lucius op had gelet.quote:Greene, speelde best aardig, maar dat eigen doelpunt had hij nooit mogen maken. Hij stond ver genoeg voor de goal, en hij schoot hem niet eens in de hoek alsof hij hem weg probeerde te schieten maar zowat recht vooruit, terwijl je WEET dat die bal voorlangs gaat komen.
Als je je spelers wilt sparen voor blessures. Dan had van Marwijk meteen na de rust (de wedstrijd was toch al gespeeld) Wijnaldum moeten brengen. Goed voor zijn ontwikkeling, en hij is gretig.quote:Dat je de tweede helft niet meer scoor en een tegendoelpunt krijgt IS NIET ERG! met zo'n smalle selectie moet je het gewoon rustig uitspelen. Wat ik wel erg vind is dat je wordt overlopen door een echt niet zo sterk spelend groningen; het stond positioneel voor geen meter en er was geen middenveld te vinden, middenvelders stonden of in de aanval of in de verdediging, maar vrijwel nooit waar ze moesten staan.
Volgend jaar dan toch eindelijk weer eens kampioen?quote:G-14 start eigen competitie
vrijdag 02-11-2007
-
De achttien leden van de G-14, waaronder Ajax en PSV, overwegen een Super League op te richten als UEFA-voorzitter Michel Platini zijn plannen om de Champions League te hervormen doorzet. Dat bericht The Daily Telegraph.
Op 30 november beslist de UEFA over de plannen van Platini. Ze komen erop neer dat clubs uit ‘kleine’ landen zich makkelijker kunnen kwalificeren voor de Champions League. Belangrijk onderdeel is de introductie van een separaat kwalificatietoernooi voor bekerwinnaars.
Arsenal zou het initiatief tot de boycot op zich hebben genomen tijdens een bijeenkomst van de G-14 twee weken geleden. Bestuurders van FC Barcelona, Porto, Juventus, FC Barcelona en Bayern München zouden de Engelse topclub steunen. ‘Willen we Platini’s plan? Nee. Is dit een reële bedreiging? Ja. De voorstellen moeten van tafel, zegt een anonieme Arsenal-bron in The Daily Telegraph.
De UEFA hoopt dat er tijdens een bijeenkomst op 12 november met vertegenwoordigers van spelers, clubs en competities een compromis wordt gevonden.
Kun jij begrijpend lezen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:55 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Volgend jaar dan toch eindelijk weer eens kampioen?![]()
Heb alleen de laatste 35 minuten gezien ofzo, en heb daarbij geen middenveld gezien.... Dat moet gewoon beter.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Eerste helft ging alles over het middenveld. Tweede helft af en toe, maar toen was het meer de bal blind naar voren schieten vanuit de verdediging. Puntje van verbetering.
Timmer word je ook gek van. Je moet er eens op letten. Elke bal die hij uittrapt lijd tot balverlies.
Lee kuipvrees?quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:53 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
[..]
Eerst `Lee` verdedigen, en daarna Tiendalli Kuipvrees aanpraten![]()
Een speler als Buijs heeft ook aanvallende intenties, als je hem die rol ook geeft. Heeft ook wel rechtsbuiten gespeeld. 1 op 1 verlies je het ook op het middenveld, gewoon omdat de Guzman een leuke speler is aanvallend, maar verdedigend geen kut kan, en daar ook niet de bouw/kracht voor heeft. Hetzelfde voor Bruins, en ook Sahin vind ik geen verdedigende topper. Het gaat dus niet eens om het opbouwen; zodra die bal, al is 't door de Keeper, op 't middenveld wordt geschoten, ben je hem kwijt, is het erop en er over, en komen ze al ver op je helft. Daarbij zijn spelers als Lee en Slory niet de mensen die voorkomen dat verdedigers kunnen helpen opbouwen.quote:Snap jij het `spel` voetbal wel? Makaay staat voorin helemaal alleen als de tegenstander de bal heeft. Omdat hij helemaal alleen staat kan hij geen druk op de verdediging zitten, waardoor de tegenstander makkelijk met 2 backs aan kan sluiten bij hun middenveld. Hierdoor komt er grote druk op ons middenveld te staan! Als een middenvelder wisselt voor een aanvaller, dan is het voor de tegenstander moeilijker om van achter uit op te bouwen. Of snap je dat niet?
Kan je hem niet kwalijk nemen, maar als het resultaat heilig is moet je daar wel mee uitkijken. Daarbij; als hij nu al egoistisch en/of nonchalant gaat spelen vind ik dat geen goede ontwikkeling, een lesje nederigheid kan hij dan wel gebruiken. Hij moet z'n plaats weten.quote:Die gast is 16. Hoe kun je hem dat kwalijk nemen?![]()
Je zag aan alles dat hij gister graag wilde scoren. Ik weet zeker dat hij zo niet voetbalt als je hem vanaf het begin laat starten (zie vorig seizoen).
Niet goed gezien, was bezig, maar zei al, verdedigend nog wat slippertjes, kan ook echt wel een eind beter, maar een hele vooruitgang ten opzichte van de laatste tijd, en veel aanvallende impulsen.quote:Vrij goedJij hebt denk ik een andere wedstrijd gezien dan mij. Die goal van Groningen viel omdat Lucius de buitenspelval ophief. Als hij gewoon mee was gestap was er niets aan de hand geweest. 5 of 10 minuten later verzuimde hij het weer om met de rest mee te stappen waardoor het wederom gevaarlijk werd.
Doet er niets aan af. Was gewoon stom.quote:In die situatie was hij nooit gekomen als Lucius op had gelet.
Had hij kunnen doen. Hoeft opzich niet. Je kan heus wel een wedstrijd normaal uitspelen zonder problemen, als je het goed aanpakt, en je posities houdt. Anders had hij hem wmb voor de Guzman moeten laten invallen. Maar Bert zal z'n redenen wel hebben.quote:Als je je spelers wilt sparen voor blessures. Dan had van Marwijk meteen na de rust (de wedstrijd was toch al gespeeld) Wijnaldum moeten brengen. Goed voor zijn ontwikkeling, en hij is gretig.
whehe foutje, niet zo goed gelezenquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:58 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Kun jij begrijpend lezen?
Ze willen een vervangende competitie voor de CL. Ze verlaten niet de nationale competities.
De tijd zal het leren, maar gisteren deed hij echt niks goed en struikelde hij over z'n eigen benenquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:29 schreef Malibu-06 het volgende:
Overigens heeft Lee echt wel potentie, laat hem eerst eens wat wedstrijden in de basis spelen.
Waar zeg ik dat Lee Kuipvrees heeft? Ik kan niet terug vinden dat ik dat gezegt zou moeten hebben.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:40 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Lee kuipvrees?gaat nergens over. Laat Lee nou eerst maar eens goed fit zijn, laat hem nou eerst maar eens de tijd krijgen zich te bewijzen etc. daarbij, dan moet je 'm ook niet aanbidden als halfgod als ze hem willen halen.
[..]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:29 schreef Malibu-06 het volgende:
Vat0s_L0cos is geen kloon van mij Steve_Ei, al is ie wel een stuk intelligenter dan jou
Tevreden zijn over Lucius en Buijs aanbidden![]()
Overigens heeft Lee echt wel potentie, laat hem eerst eens wat wedstrijden in de basis spelen.
?quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:28 schreef ruud_fr het volgende:
zijn de goals nog ergens terug te zien?
en dan zn benen brekenquote:Op zaterdag 3 november 2007 12:49 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Zou leuk zijn als huilebalk Leo mee zou doen de 11e.
Dream on kakkerlakquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
en dan zn benen breken![]()
maar whatever.. winst tegen die neuzen zit er echt wel in![]()
Buijs valt idd tegen dit jaar..........had hem hoger ingeschat in goed feyenoord.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Feijenoord is nog niet goed. En Buijs valt niet tegen. Hij doet wat hij moet doen. Loopt gaten dicht die de jonkies laten vallen en sleurt als een bezetene. Kan alleen maar beter worden als jongens als de Guzman wat minder gaten laten vallen verdedigend.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Buijs valt idd tegen dit jaar..........had hem hoger ingeschat in goed feyenoord.
Beetje jammer dat hij het spel niet begrijpt. En te veel foutieve passes aflevert. Nog niet zo erg als Lucius, maargoed.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord is nog niet goed. En Buijs valt niet tegen. Hij doet wat hij moet doen. Loopt gaten dicht die de jonkies laten vallen en sleurt als een bezetene. Kan alleen maar beter worden als jongens als de Guzman wat minder gaten laten vallen verdedigend.
thanksquote:Op zaterdag 3 november 2007 12:51 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
http://www.voetbalfilmpje(...)noord-groningen.html
en dan een middenveld met de guzmanquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik zie hem totaal geen gaten dichtlopen hoor.. eerder gaten creëren. Hij komt gewoon zo duidelijk snelheid tekort, zowel bij het handelen als gewoon bij het lopen. Hij verliest daardoor teveel duels en zijn passen komen ook niet vaak aan. Ik zie daarom liever Georginio op het moment. En volgende week gewoon Slory.
Utopie helaasquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:18 schreef hello_moto1992 het volgende:
Gewoon Van Bommel is de zomerstop halen.
2006-2007: 2-0quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:49 schreef Steve_I. het volgende:
die neusjes hebben ook nogal eens moeite met roda
Die redenatie gaat natuurlijk niet op.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:09 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
en dan een middenveld met de guzmansahin
en bruins
waarvan bruins ook nog een valse linksbuiten is
Of haal Bruins er ook gelijk maar af voor Lee, wordt het helemaal 1 lange stormloop op het Feyenoord=doel
Tegen dit soort clubjes mag dat, maar volgende week moet je vanaf minuut 1 vechten voor elke meter, anders sta je zo met 2-0 achter tegen dat tuig.quote:Op zondag 4 november 2007 16:26 schreef TC03 het volgende:
Waarom begint Feyenoord altijd pas in de tweede helft te voetballen...
quote:Op zondag 4 november 2007 16:36 schreef Merkie het volgende:
Wordt toch gewoon weer kansloos 0-3 of 0-4.
Ik niet.quote:Op zondag 4 november 2007 16:35 schreef TC03 het volgende:
Toch heb ik véél meer vertrouwen in de klassieker met Van Marwijk, dan metKoeman
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |