2e ring weer dicht neem ik aan?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:59 schreef FrankyMcG het volgende:
Donderdag winnen tegen Groningen voor de beker, hopelijk een lekker sfeertje...
ja, helaas welquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:09 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
2e ring weer dicht neem ik aan?
Ik vind het nooit zo erg. De mensen die er met zulke wedstrijden niet zijn, zijn toch niet de sfeermakers.quote:
Idd, liever 10.000 - 15.000 man die de sfeer brengen, dan een uitverkocht huis waar alles inkakt...quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:14 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Ik vind het nooit zo erg. De mensen die er met zulke wedstrijden niet zijn, zijn toch niet de sfeermakers.
heb je gelijk in, maar sta liever in m'n eigen vakquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:14 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Ik vind het nooit zo erg. De mensen die er met zulke wedstrijden niet zijn, zijn toch niet de sfeermakers.
Soulmate.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:01 schreef renz0r het volgende:
Donderdag moet ik helaas laten schieten door tentamens....
Behalve Vak VV als 't goed is.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:09 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
2e ring weer dicht neem ik aan?
Ik moet nog ff kijken of ik ga. De dag erna namelijk een belangrijk tentamen over boekhouden.
Qua sfeer is het dan inderdaad meestal veel gezelliger, maar Feyenoord zal het ook nooit leren, als ze prijs rond een ¤ of 12 zouden doen komen er 10.000 meer, tis nu natuurlijk vrij prijzig en die live uitzending werk natuurlijk ook niet mee.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd, liever 10.000 - 15.000 man die de sfeer brengen, dan een uitverkocht huis waar alles inkakt...
20:45uquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:06 schreef blueangel_ het volgende:
Welk uur is die wedstrijd donderdag? ff kijken of ik op dat uur nog een treinverbinding heb naar België, want dat treinsysteem is bij jullie nog meer bescheten dan bij ons
Het zal weer eens nietquote:29-10-2007 BELOFTEN WINNEN BEKERTHRILLER OP VARKENOORD: 4-3
Jong Feyenoord heeft maandagavond in een matig duel Jong NAC verslagen met 4-3. Het bekerduel werd vier minuten voor het einde beslist door Georginio Wijnaldum. Ook Kevin Wattamaleo, Michel Poldervaart en Jerson Anes Ribeiro wisten het net te vinden. Na afloop van de wedstrijd werden de Feyenoorders voor de achtste finales gekoppeld aan Jong Ajax.
Voor Feyenoord betekende de confrontatie met de club uit Breda de laatste wedstrijd in de eerste ronde van de KNVB-beker. Door de zege komen de Rotterdammers op een totaal van vijf punten, voldoende voor kwalificatie bij de laatste zestien clubs. Het treft daarin Jong Ajax, dat Feyenoord maandag 3 december ontvangt.
Zoals al het hele seizoen gebeurt bij Jong Feyenoord, begon de ploeg dramatisch aan de wedstrijd. Bal- en duelverlies volgden elkaar in hoog tempo op, zodat de bezoekers direct het initiatief konden nemen. Na tien minuten lag de eerste er alweer in. Keeper Erik Cummins schoot een terugspeelbal recht in de voeten van een tegenstander, die simpel afrondde: 0-1.
Omdat Feyenoord de bal niet in de ploeg kon houden, counterde NAC zich veelvuldig richting het Rotterdamse strafschopgebied. ‘Vreselijk’, noemde trainer Raymond Verheijen die fase. ‘Ik heb me langs de kant kapot zitten ergeren.’ Na dertig minuten viel de tweede Bredase treffer. Een schot van dertig meter afstand van het doel werd aangeraakt, waardoor de bal dusdanig van richting veranderde dat Cummins kansloos was.
Vlak voor rust werd Feyenoord door de scheidsrechter in het zadel geholpen. Een ongelukkige handsbal werd bestraft met een strafschop voor de thuisploeg. Wattamaleo nam zijn verantwoordelijkheid en faalde niet: 1-2. Wat Poldervaart in de slotminuut van het eerste bedrijf liet zien, was een applaus waard. De flankspeler waagde een poging van zo’n 25 meter en zag zijn inzet over de keeper in het doel eindigen: 2-2.
‘De jongen hadden zich knap teruggevochten’, constateerde de trainer toen hij richting kleedkamers liep. Het vertoonde spel zat hem echter dermate dwars dat hij na een korte toelichting de spelers zelf liet beslissen over het vervolg van de wedstrijd. ‘Het is het hele seizoen al hetzelfde verhaal. We begin belabberd aan de wedstrijd en moeten dat in de tweede helft altijd weer rechttrekken. De spelers nemen hun verantwoordelijkheid niet. We moeten vanavond voor de vierde keer een vroeg opgelopen achterstand ombuigen. Hoe dat moest gebeuren, liet ik nu een keer aan de jongens over.’
In de tweede helft ging keeper Cummins opnieuw in de fout. Hij schatte een diepe bal totaal verkeerd in, waarna NAC opnieuw afstand kon nemen: 2-3. Tot en met de zestigste minuut bleef de technische staf zich verbijten langs de kant. Verheijen greep in en haalde de tegenvallende en egoïstisch spelende Biseswar naar de kant, om A-junior Louis Pedro in te brengen. De bewegelijke aanvaller bracht direct een bepaalde frisheid in de ploeg. Hij zocht de combinaties en bleek dreigend vanaf de zijkant. Ook Wijnaldum bloeide op, Feyenoord leek zich niet neer te willen leggen bij een vroegtijdige uitschakeling in het bekertoernooi.
In de tachtigste minuut legde Anes Ribeiro aan voor een schot. Met veel gevoel in zijn been mikte hij van grote afstand raak: 3-3. Niet veel later zorgde Wijnaldum voor de beslissing, waardoor Feyenoord na een slechte start de wedstrijd toch weer had weten te kantelen.
Jong Feyenoord – Jong NAC 4-3
Scoreverloop:
10’ 0-1
30’ 0-2
40’ 1-2 Wattamaleo (strafschop)
45’ 2-2 Poldervaart
48’ 2-3
80’ 3-3 Anes Ribeiro
86’ 4-3 Wijnaldum
Geel: Ozçelik, Anes Ribeiro, Davids
Opstelling Jong Feyenoord:
Cummins: Davids, J. Buijs, Ozçelik, Waisapij (85’ Ramsteijn); Biseswar (60’ Pedro), Wattamaleo, Anes Ribeiro; The, Wijnaldum en Poldervaart
iddquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
heb je gelijk in, maar sta liever in m'n eigen vak![]()
hij is snel ingeburgerd, "joden lopen altijd weg"quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:42 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Het moet wel heel fout zitten daar in Amsterdam als je aanvoerder er in eind oktober de brij aan geeft, omdat hij zich niet meer kan motiveren.
Type Buijs, Gregoor van Dijk. liefst heb je ze zelf..quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:34 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Als hij bij de tegenstander speelt ja![]()
In mijn eigen elftal zou ik hem er graag bij hebben.
OMGquote:Feyenoord niet uitgenodigd voor uitbreiding G14
Spaanse media hebben beslag weten te leggen op de namen van de clubs die zijn uitgenodigd om toe te treden tot de G14. Het doorgaans zeer betrouwbare El Pais meldt dat Nederland met ajax en PSV in de groep van 40 clubs twee vertegenwoordigers houdt.
Feyenoord zou dus niet uitgenodigd worden. Italie, Engeland, Frankrijk en Duitsland krijgen vier vertegenwoordigers. Daarnaast krijgen veel landen een vertegenwoordiger. De G14 hoopt door de bredere achterban uit in totaal 23 landen meer zeggenschap te krijgen. De poging van ajax om Feyenoord er alsnog bij te krijgen zou dus niet gewerkt hebben.
De volledige lijst: Real Madrid, FC Barcelona, Valencia CF, Sevilla FC, Manchester United, Chelsea, Arsenal, Liverpool,Inter, Milan, Roma,Juventus, Olympique Lyon, Marsella, Mónaco, PSG, Bayern Munich, Werder Bremen, Bayer Leverkusen, Borusia Dortmund, Porto, Benfica, PSV, ajax, Steaua Bucarest, CSKA Moskou, Celtic, Dinamo Kiev, Anderlecht, Sparta Praag, Fenerbahce, Olympiakos, Levski Sofía, FC Basel, Maccabi Haifa, Rosenborg, Rode Ster, FC Kopenhagen, Austria Wien, Wisla Krakau.
Omdat Nederland al is vertegenwoordigd met twee landen., doh.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
OMGWaarom van die minderwaardige tyfusclubjes als Rosenborg en Austria Wien wel en wij niet?
Dan maken ze er 3 van of pleuren ze die joden er uitquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat Nederland al is vertegenwoordigd met twee landen., doh.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets met een dooie mus...![]()
Omdat je met de top 10 landen weer hetzelfde elite groepje hebt. En ze wilden juist een breed draagvlak om tegenwicht te bieden tegen de UEFA.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dan maken ze er 3 van of pleuren ze die joden er uit
Waarom 23 landen? Doe gewoon de top 10 landen ofzo.
Lezen! Ze willen een bredere achterban om meer zeggenschap te krijgen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nederland stelt geen reet voor Europees. Drie landen zijn dus teveel van het goede en de joden hebben meer betekent in Europa dan Feijenoord, dus is het logisch dat zij er wel in zitten en wij niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat dus. Maargoed, malibu moet weer wat te janken hebben.....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Nederland stelt geen reet voor Europees. Drie landen zijn dus teveel van het goede en de joden hebben meer betekent in Europa dan Feijenoord, dus is het logisch dat zij er wel in zitten en wij niet.
Waarom niet 23 landen?
Nutteloze discussie, begrijpelijke keuze van de huidige G14. Het is ook totaal niet boeiend of Feijenoord er wel of niet inzit...
Die betekenen al jaren niets meer in Europa. Bovendien : als je op basis van Europees succes in het verleden zou gaan kijken zou Feyenoord daar ipv PSV moeten staan. PSV presteert pas sinds een paar jaar Europees.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Nederland stelt geen reet voor Europees. Drie landen zijn dus teveel van het goede en de joden hebben meer betekent in Europa dan Feijenoord, dus is het logisch dat zij er wel in zitten en wij niet.
Omdat sommige van die landen competities hebben waar postbode's en bakkers in voetballen.quote:Waarom niet 23 landen?
Niet echt, maar Feyenoord had er wmb wel bij gemogen, waarom PSV en Ajax wel en wij niet?quote:Nutteloze discussie, begrijpelijke keuze van de huidige G14. Het is ook totaal niet boeiend of Feijenoord er wel of niet inzit...
Dat zou heel erg mooi zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:14 schreef Steve_I. het volgende:
[quote]Slory beschikbaar voor Feyenoord-Ajax
Door DAAN SCHIPPERS Dinsdag, 30 oktober 2007, 12:34
Bert van Marwijk kan mogelijk al over twee weken in het duel met Ajax een beroep doen op Andwélé Slory. De 25-jarige aanvaller is volledig hersteld van een gebroken middenvoetsbeentje en trainde vandaag volledig mee met de selectie van Feyenoord. Komende maandag doet Slory mee met Jong Feyenoord tegen Jong Excelsior, waarna hij weer volledig beschikbaar is voor de A-selectie.
Slory speelde tot nu toe slechts één wedstrijd voor Feyenoord. In de wedstrijd tegen Feyenoord viel de aanvaller uit na een botsing met Franck Grandel.
[quote]knullig.....
maar mooi als we weer iets meer mogelijkheden krijgen...
Ook wel begrijpelijk dat Feyenoord niet uitgenodigt wordt, maar vind het wel vreemd dat PSG er wel bij zit, die presteren toch ook al jaren niks?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom niet 23 landen?
Nutteloze discussie, begrijpelijke keuze van de huidige G14. Het is ook totaal niet boeiend of Feijenoord er wel of niet inzit...
Ssst.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Ook wel begrijpelijk dat Feyenoord niet uitgenodigt wordt, maar vind het wel vreemd dat PSG er wel bij zit, die presteren toch ook al jaren niks?
quote:
Hoeveel hadden we ook alweer voor hem gevangen?quote:Boze Drenthe weer buiten selectie
Royston Drenthe zal ook woensdagavond tegen Valencia niet in actie komen. De oud-Feyenoorder is door coach Bernd Schuster wederom buiten de wedstrijdselectie gelaten. Afgelopen weekeinde zat de Rotterdammer ook tijdens het thuisduel van Real Madrid tegen Deportivo la Coruña op de tribune.
Het gezicht van Drenthe stond bij het verlaten van het trainingscomplex in Valdebebas op onweer. De jeugdinternational is het voornaamste slachtoffer van de ontwikkeling van Marcelo. De jonge Braziliaan heeft het vertrouwen gewonnen van Schuster en stond in acht van de laatste negen wedstrijden in de basis. Alléén tegen Recreativo de Huelva (2-0 winst) was Marcelo niet van de partij.
Schuster gaf op de persconferentie min of meer toe dat Drenthe bijzonder boos was. “Ik hoef aan niemand wat uit te leggen. Alléén aan hem. Over en uit.” Fabio Cannavaro, Gabriel Heinze en Mahamadou Diarra zijn weer hersteld van diverse fysieke ongemakken en ontbreken niet in Mestalla.
Het gaat nu wel erg hard achteruit met hem.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:45 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Hoeveel hadden we ook alweer voor hem gevangen?![]()
Laat hem maar lekker wegkwijnen op de tribune!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:09 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Het gaat nu wel erg hard achteruit met hem.
Toch wel gek dat hij niet eens bij de selectie zit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:29 schreef EnactedChaos het volgende:
Tsja, neem toch niet aan dat ie dit zelf niet had verwacht
Wat een gozer ook. Eerst na t stappen z'n auto helemaal in de prak rijden, huis kopen van 2.4 miljoen en nu een beteje boos gaan zijn dat je niet mee mag doen bij Real Madrid. Pfff.
Meen je niet serieus toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toch wel gek dat hij niet eens bij de selectie zit.
Mwah, had eerlijk gezegd ook wel verwacht dat'ie er iets langer bij zou zitten.quote:
En natuurlijk kan ie best voetballen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah, had eerlijk gezegd ook wel verwacht dat'ie er iets langer bij zou zitten.
Puur om het feit dat het een aankoop van deze trainer was en dat'ie niet bepaald goedkoop was...
Maar het is absoluut geen speler voor het niveau Real Madrid.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En natuurlijk kan ie best voetballen.
Daar ben ik het dan ook wel mee eens.. Maar toc vind ik het, door mijn eerder gegeven redenen, vreemd dat'ie er nu al niet meer bij zitquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar het is absoluut geen speler voor het niveau Real Madrid.
Gezien zijn gedrag lijkt het me sterk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:07 schreef Malibu-06 het volgende:
Nu nog niet, het had wel een soort nieuwe Edgar Davids kunnen worden.
Nee, Davids was een lieverdjequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Gezien zijn gedrag lijkt het me sterk.
Hij kan toch wel op de bank zitten? Een speler voor 13 miljoen kopen hem naar de tribune sturen?quote:
Wihihiquote:Tribuneklant Drenthe loopt boos weg bij Real
31 oktober 2007
De beslissing van Real Madrid-trainer Bernd Schuster om Royston Drenthe niet op te nemen in zijn selectie voor de wedstrijd tegen Valencia, is slecht gevallen bij de oud-Feyenoorder. Volgens diverse Spaanse en Nederlandse media verliet Drenthe boos het trainingscomplex, toen hij hoorde dat hij buiten de boot gevallen was.
Het is al de zoveelste keer dit seizoen dat Drenthe, die in de eerste weken van de competitie nog regelmatig in actie kwam voor de Spaanse topclub, buiten de selectie valt. Zo moest hij afgelopen weekend ook de competitiewedstrijd tegen Deportivo la Coruna vanaf de tribune bekijken.
Weet nog wat dat ik vroeger, een jaar of 15 geleden, altijd een kaartje moest halen op zaterdagmorgen, aan zo'n gammel loketje, op de een of andere manier regende het altijd, maar je was wel als een kind zo blij als het weer gelukt was.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:28 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Tis gewoon zowiezo een jodensysteem. Ik ben beter dan jij, dus ikke mag wel..
Dan krijg je ook van naaipraktijken dat het uitvak gewoon vol zit als er geboycot wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |