Zal wel weer aanpassingsproblemen hebbenquote:Op donderdag 1 november 2007 21:59 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Waarom brengt Bert Lee niet in? De wedstrijd is ideaal voor hem om wedstrijd ritme op te doen. Die miste hij toch? Of is hij stiekem toch niet goed genoeg?
Ik heb die aankoop nooit begrepen. Was er dan nergens in Europa een speler voor 2,5 mil te vinden van het niveau Lee?quote:Op donderdag 1 november 2007 21:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zal wel weer aanpassingsproblemen hebben
Juwel, maar die waren volgens Bosz onhaalbaar.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:01 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Ik heb die aankoop nooit begrepen. Was er dan nergens in Europa een speler voor 2,5 mil te vinden van het niveau Lee?
Lekker buitenspel opgeheftquote:Op donderdag 1 november 2007 22:04 schreef renz0r het volgende:
Lucius doet het opzich nog aardig!
Neem mn woorden terug...Kan je nagaan dat je ff in de verleiding wordt gebrachtquote:Op donderdag 1 november 2007 22:07 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Lekker buitenspel opgeheft
Kutzooi nu gaat van Marwijk Buijs en Wijnaldum niet meer brengen.
Hierna.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:34 schreef foetre het volgende:
wanneer is de loting
zou lekker zijn.maar denk eerder 020-heerenveen altijd hetzelfde verhaalquote:Op donderdag 1 november 2007 22:35 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Hierna.
Maar t wordt toch Jong Heerenveen uit
Lucius sowieso. Kijkt van Marwijk nooit een wedstrijd terug ofzo? Hij moet toch ook zien dat Lucius bijna bij elk tegendoelpunt in de fout gaat.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:40 schreef Malibu-06 het volgende:
Alsjeblieft, tief die Buijs en Lucius per direct de basis uit
Ver-trou-wen.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:41 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Lucius sowieso. Kijkt van Marwijk nooit een wedstrijd terug ofzo? Hij moet toch ook zien dat Lucius bijna bij elk tegendoelpunt in de fout gaat.
Snap sowieso niet dat ie m niet wat vaker laat invallen. Als je 3 - 0 voor staat met de rust kan je toch wel wat mensen inbrengen lijkt me. Waarom je dan wacht tot de 70ste minuut is mij een raadsel.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Voortaan Wijnaldum op de plek van Buijs graag.
Hij verloor weer elk duel, was overal te laat en pakte natuurlijk weer een kaart.
Precies. Geef Wijnaldum gewoon een kans.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij verloor weer elk duel, was overal te laat en pakte natuurlijk weer een kaart.
Tuurlijk valt hij mee, want het is een goede verdediger. Dat heb je een aantal seizoenen geleden al kunnen zien...quote:Op donderdag 1 november 2007 21:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het is nog steeds geen topper hoor, maar hij valt me gewoon mee.
Moet je wat meer wedstrijden kijken...quote:Ik heb bij Buijs nooit door wat ie nou aan het doen is, dus vaststellen of het een aanvallende of verdedigende spelers is, is nogal lastig
quote:Op donderdag 1 november 2007 22:31 schreef EnactedChaos het volgende:
Pfff
En weer door naar de Graafschap, die we vervolgens ook wel zullen winnen waarna we verschrikkelijk op onze bek gaan tegen ajax. Nou ja, als we t bij ajax, psv, az en twente houden worden we wel kampioen moeten we maar denken...
Jij hebt je ogen in je achterhoofd zitten? Of heb je gewoon niet gekeken?quote:Op donderdag 1 november 2007 22:41 schreef EnactedChaos het volgende:
En Mols nog inbrengen in de blessuretijdWat een lul is die Bert toch ook...
Jonge jonge. Echt, wat is daar nou het voordeel van?!
Hij heeft vorig jaar wel bewezen dat hij de basis aan kan hoor.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:19 schreef Merkie het volgende:
Wijnaldum speelde best leuk, maar een beetje opportunistisch, weet niet of het basismateriaal is.
Hij had hem beter op de bank kunnen laten zitten, ik vond het niet veel.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:59 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Waarom brengt Bert Lee niet in? De wedstrijd is ideaal voor hem om wedstrijd ritme op te doen. Die miste hij toch? Of is hij stiekem toch niet goed genoeg?
Zeg maar gerust waardeloos.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij had hem beter op de bank kunnen laten zitten, ik vond het niet veel.
Dat kan je er ook van maken.quote:
Vol op de aanval spelen en de wedstrijd leuk uitspelen is nogal een verschil. Natuurlijk hoef je niet meer vol op de aanval, maar als je met de rust 3-0 voorstaat mag je na rust wel iets meer verwachten dan wat ze nu lieten zien.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeik toch niet. Feijenoord staat 3-0 voor dus er is geen enkele reden meer om de hele ploeg vol op de aanval te laten spelen. Lekker uitballen en op naar de volgende wedstrijd. Eerste helft was goed om te zien, meteen druk en binnen 4 minuten de 1-0. Daarna goed blijven spelen tot de 3-0 en daarna Groningen het spel laten maken, echt totaal niet boeiend dat er dan nog een tegengoal valt.
[..]
en dan dat ge-"Lee Lee Lee" als de bal ook maar bij hem in de buurt komtquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij had hem beter op de bank kunnen laten zitten, ik vond het niet veel.
klopt, maar dat maakt geen donder uit als je al met 3-0 voor staatquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:10 schreef EnactedChaos het volgende:
Je mag toch gewoon zeggen dat t kut was de 2e helft? Dat was t namelijk.
Ja, het was kut, omdat Feijenoord op halve kracht speelde en Groningen het spel liet maken, maar wat boeit dat in godsnaam als ze 3-0 voorstaan? Alleen de verdediging moet beter gaan spelen, want die maken er regelmatig een zooitje van. Dat is het enige. Als dat goed gaat lopen, dan zullen ook wedstrijden tegen psv en twente gewonnen kunnen worden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:10 schreef EnactedChaos het volgende:
Het gaat me ook niet zozeer om deze wedstrijd maar het is toch gewoon niet best? Dat zie jij toch ook wel? We hebben geen kans gehad in de 2e helft. Lucius die steeds vergeet op buitenspel te spelen, bijna geen goedlopende aanval meer. En de ruimte om te wisselen die niet wordt benut in mijn ogen.
Je mag toch gewoon zeggen dat t kut was de 2e helft? Dat was t namelijk.
ben je al met je sinterklaas rijmpjes bezig?quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:33 schreef Happel het volgende:
Sahin viel overigens weer tegen. Zit in een dipje de laatste weken.
Want? Tegen en weken rijmt op elkaarquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:40 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ben je al met je sinterklaas rijmpjes bezig?
Gosamme, ben jij een kloon vanquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:52 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Kunnen we in plek van Lee Lee Lee Lee Lee bij elk balcontact van Lee niet Wie? Wie? Wie? Wie? Wie? gaan zingen? Dat gast kan echt niets![]()
Eerste helft ging alles over het middenveld. Tweede helft af en toe, maar toen was het meer de bal blind naar voren schieten vanuit de verdediging. Puntje van verbetering.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:16 schreef Steve_I. het volgende:
Vond het verder voor geen banaan lopen, het stond gewoon niet goed, nergens. Het hele middenveld werd ook weer overgeslagen.
quote:Het ene moment jankt iedereen dat Lee er in moet, het volgende moment kan hij absoluut niets, hadden ze hem nooit moeten halen, gaat hij vast aanpassingsproblemen krijgen en zulks.
Eerst `Lee` verdedigen, en daarna Tiendalli Kuipvrees aanpratenquote:TiendalliDie kerel heeft al een jaar niet kunnen voetballen, is blessuregevoelig en kan de druk amper aan. Kan een goede voetballer zijjn, maar totaal nutteloos om nu al te bespreken.
Snap jij het `spel` voetbal wel? Makaay staat voorin helemaal alleen als de tegenstander de bal heeft. Omdat hij helemaal alleen staat kan hij geen druk op de verdediging zitten, waardoor de tegenstander makkelijk met 2 backs aan kan sluiten bij hun middenveld. Hierdoor komt er grote druk op ons middenveld te staan! Als een middenvelder wisselt voor een aanvaller, dan is het voor de tegenstander moeilijker om van achter uit op te bouwen. Of snap je dat niet?quote:Buijs, makkelijk he, zo'n kerel slachtofferen die zowieso al amper basisspeler is. Altijd simpel om zo'n gozer af te zeiken, maar als je nou verder kijkt dan je kleine lulletje lang is, had je gezien dat het middenveld WEER werd overlopen, en je dus geen extra aanvaller, en ook geen extra jonkie als Wijnaldum, nodig hebt!.
Die gast is 16. Hoe kun je hem dat kwalijk nemen?quote:Wijnaldum maakte ook een aantal flinke fouten. Een onmogelijk goed te raken bal TOCH arrogant op doel willen schieten. Nonchalant de andere kant op kijken terwijl je de bal speelt, en er dan achterkomen dat daar geen Feyenoorder maar een groninger stond etc..
Vrij goedquote:Lucius, al net zo makkelijk af te zeiken, klopt, hij speelt al een tijd kut, dat weet iedereen, maar dat eeuwige gezeik helpt voor geen flikker. Daarbij speelde hij gisteren gewoon vrij goed voor zijn doen. Verdedigend nog wat slippertjes, aanvallend beter dan ik hem de laatste maanden heb gezien.
In die situatie was hij nooit gekomen als Lucius op had gelet.quote:Greene, speelde best aardig, maar dat eigen doelpunt had hij nooit mogen maken. Hij stond ver genoeg voor de goal, en hij schoot hem niet eens in de hoek alsof hij hem weg probeerde te schieten maar zowat recht vooruit, terwijl je WEET dat die bal voorlangs gaat komen.
Als je je spelers wilt sparen voor blessures. Dan had van Marwijk meteen na de rust (de wedstrijd was toch al gespeeld) Wijnaldum moeten brengen. Goed voor zijn ontwikkeling, en hij is gretig.quote:Dat je de tweede helft niet meer scoor en een tegendoelpunt krijgt IS NIET ERG! met zo'n smalle selectie moet je het gewoon rustig uitspelen. Wat ik wel erg vind is dat je wordt overlopen door een echt niet zo sterk spelend groningen; het stond positioneel voor geen meter en er was geen middenveld te vinden, middenvelders stonden of in de aanval of in de verdediging, maar vrijwel nooit waar ze moesten staan.
Volgend jaar dan toch eindelijk weer eens kampioen?quote:G-14 start eigen competitie
vrijdag 02-11-2007
-
De achttien leden van de G-14, waaronder Ajax en PSV, overwegen een Super League op te richten als UEFA-voorzitter Michel Platini zijn plannen om de Champions League te hervormen doorzet. Dat bericht The Daily Telegraph.
Op 30 november beslist de UEFA over de plannen van Platini. Ze komen erop neer dat clubs uit ‘kleine’ landen zich makkelijker kunnen kwalificeren voor de Champions League. Belangrijk onderdeel is de introductie van een separaat kwalificatietoernooi voor bekerwinnaars.
Arsenal zou het initiatief tot de boycot op zich hebben genomen tijdens een bijeenkomst van de G-14 twee weken geleden. Bestuurders van FC Barcelona, Porto, Juventus, FC Barcelona en Bayern München zouden de Engelse topclub steunen. ‘Willen we Platini’s plan? Nee. Is dit een reële bedreiging? Ja. De voorstellen moeten van tafel, zegt een anonieme Arsenal-bron in The Daily Telegraph.
De UEFA hoopt dat er tijdens een bijeenkomst op 12 november met vertegenwoordigers van spelers, clubs en competities een compromis wordt gevonden.
Kun jij begrijpend lezen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:55 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Volgend jaar dan toch eindelijk weer eens kampioen?![]()
Heb alleen de laatste 35 minuten gezien ofzo, en heb daarbij geen middenveld gezien.... Dat moet gewoon beter.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Eerste helft ging alles over het middenveld. Tweede helft af en toe, maar toen was het meer de bal blind naar voren schieten vanuit de verdediging. Puntje van verbetering.
Timmer word je ook gek van. Je moet er eens op letten. Elke bal die hij uittrapt lijd tot balverlies.
Lee kuipvrees?quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:53 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
[..]
Eerst `Lee` verdedigen, en daarna Tiendalli Kuipvrees aanpraten![]()
Een speler als Buijs heeft ook aanvallende intenties, als je hem die rol ook geeft. Heeft ook wel rechtsbuiten gespeeld. 1 op 1 verlies je het ook op het middenveld, gewoon omdat de Guzman een leuke speler is aanvallend, maar verdedigend geen kut kan, en daar ook niet de bouw/kracht voor heeft. Hetzelfde voor Bruins, en ook Sahin vind ik geen verdedigende topper. Het gaat dus niet eens om het opbouwen; zodra die bal, al is 't door de Keeper, op 't middenveld wordt geschoten, ben je hem kwijt, is het erop en er over, en komen ze al ver op je helft. Daarbij zijn spelers als Lee en Slory niet de mensen die voorkomen dat verdedigers kunnen helpen opbouwen.quote:Snap jij het `spel` voetbal wel? Makaay staat voorin helemaal alleen als de tegenstander de bal heeft. Omdat hij helemaal alleen staat kan hij geen druk op de verdediging zitten, waardoor de tegenstander makkelijk met 2 backs aan kan sluiten bij hun middenveld. Hierdoor komt er grote druk op ons middenveld te staan! Als een middenvelder wisselt voor een aanvaller, dan is het voor de tegenstander moeilijker om van achter uit op te bouwen. Of snap je dat niet?
Kan je hem niet kwalijk nemen, maar als het resultaat heilig is moet je daar wel mee uitkijken. Daarbij; als hij nu al egoistisch en/of nonchalant gaat spelen vind ik dat geen goede ontwikkeling, een lesje nederigheid kan hij dan wel gebruiken. Hij moet z'n plaats weten.quote:Die gast is 16. Hoe kun je hem dat kwalijk nemen?![]()
Je zag aan alles dat hij gister graag wilde scoren. Ik weet zeker dat hij zo niet voetbalt als je hem vanaf het begin laat starten (zie vorig seizoen).
Niet goed gezien, was bezig, maar zei al, verdedigend nog wat slippertjes, kan ook echt wel een eind beter, maar een hele vooruitgang ten opzichte van de laatste tijd, en veel aanvallende impulsen.quote:Vrij goedJij hebt denk ik een andere wedstrijd gezien dan mij. Die goal van Groningen viel omdat Lucius de buitenspelval ophief. Als hij gewoon mee was gestap was er niets aan de hand geweest. 5 of 10 minuten later verzuimde hij het weer om met de rest mee te stappen waardoor het wederom gevaarlijk werd.
Doet er niets aan af. Was gewoon stom.quote:In die situatie was hij nooit gekomen als Lucius op had gelet.
Had hij kunnen doen. Hoeft opzich niet. Je kan heus wel een wedstrijd normaal uitspelen zonder problemen, als je het goed aanpakt, en je posities houdt. Anders had hij hem wmb voor de Guzman moeten laten invallen. Maar Bert zal z'n redenen wel hebben.quote:Als je je spelers wilt sparen voor blessures. Dan had van Marwijk meteen na de rust (de wedstrijd was toch al gespeeld) Wijnaldum moeten brengen. Goed voor zijn ontwikkeling, en hij is gretig.
whehe foutje, niet zo goed gelezenquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:58 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Kun jij begrijpend lezen?
Ze willen een vervangende competitie voor de CL. Ze verlaten niet de nationale competities.
De tijd zal het leren, maar gisteren deed hij echt niks goed en struikelde hij over z'n eigen benenquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:29 schreef Malibu-06 het volgende:
Overigens heeft Lee echt wel potentie, laat hem eerst eens wat wedstrijden in de basis spelen.
Waar zeg ik dat Lee Kuipvrees heeft? Ik kan niet terug vinden dat ik dat gezegt zou moeten hebben.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:40 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Lee kuipvrees?gaat nergens over. Laat Lee nou eerst maar eens goed fit zijn, laat hem nou eerst maar eens de tijd krijgen zich te bewijzen etc. daarbij, dan moet je 'm ook niet aanbidden als halfgod als ze hem willen halen.
[..]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:29 schreef Malibu-06 het volgende:
Vat0s_L0cos is geen kloon van mij Steve_Ei, al is ie wel een stuk intelligenter dan jou
Tevreden zijn over Lucius en Buijs aanbidden![]()
Overigens heeft Lee echt wel potentie, laat hem eerst eens wat wedstrijden in de basis spelen.
?quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:28 schreef ruud_fr het volgende:
zijn de goals nog ergens terug te zien?
en dan zn benen brekenquote:Op zaterdag 3 november 2007 12:49 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Zou leuk zijn als huilebalk Leo mee zou doen de 11e.
Dream on kakkerlakquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
en dan zn benen breken![]()
maar whatever.. winst tegen die neuzen zit er echt wel in![]()
Buijs valt idd tegen dit jaar..........had hem hoger ingeschat in goed feyenoord.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Feijenoord is nog niet goed. En Buijs valt niet tegen. Hij doet wat hij moet doen. Loopt gaten dicht die de jonkies laten vallen en sleurt als een bezetene. Kan alleen maar beter worden als jongens als de Guzman wat minder gaten laten vallen verdedigend.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Buijs valt idd tegen dit jaar..........had hem hoger ingeschat in goed feyenoord.
Beetje jammer dat hij het spel niet begrijpt. En te veel foutieve passes aflevert. Nog niet zo erg als Lucius, maargoed.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord is nog niet goed. En Buijs valt niet tegen. Hij doet wat hij moet doen. Loopt gaten dicht die de jonkies laten vallen en sleurt als een bezetene. Kan alleen maar beter worden als jongens als de Guzman wat minder gaten laten vallen verdedigend.
thanksquote:Op zaterdag 3 november 2007 12:51 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
http://www.voetbalfilmpje(...)noord-groningen.html
en dan een middenveld met de guzmanquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik zie hem totaal geen gaten dichtlopen hoor.. eerder gaten creëren. Hij komt gewoon zo duidelijk snelheid tekort, zowel bij het handelen als gewoon bij het lopen. Hij verliest daardoor teveel duels en zijn passen komen ook niet vaak aan. Ik zie daarom liever Georginio op het moment. En volgende week gewoon Slory.
Utopie helaasquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:18 schreef hello_moto1992 het volgende:
Gewoon Van Bommel is de zomerstop halen.
2006-2007: 2-0quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:49 schreef Steve_I. het volgende:
die neusjes hebben ook nogal eens moeite met roda
Die redenatie gaat natuurlijk niet op.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:09 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
en dan een middenveld met de guzmansahin
en bruins
waarvan bruins ook nog een valse linksbuiten is
Of haal Bruins er ook gelijk maar af voor Lee, wordt het helemaal 1 lange stormloop op het Feyenoord=doel
Tegen dit soort clubjes mag dat, maar volgende week moet je vanaf minuut 1 vechten voor elke meter, anders sta je zo met 2-0 achter tegen dat tuig.quote:Op zondag 4 november 2007 16:26 schreef TC03 het volgende:
Waarom begint Feyenoord altijd pas in de tweede helft te voetballen...
quote:Op zondag 4 november 2007 16:36 schreef Merkie het volgende:
Wordt toch gewoon weer kansloos 0-3 of 0-4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |