abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54306462
Kutstudenten
pi_54306472
jij bent er ook nog....wat is jouw rede?
pi_54306477
Waarom brengt Bert Lee niet in? De wedstrijd is ideaal voor hem om wedstrijd ritme op te doen. Die miste hij toch? Of is hij stiekem toch niet goed genoeg?
pi_54306480
loopt warm
  donderdag 1 november 2007 @ 21:59:49 #205
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54306486
quote:
Op donderdag 1 november 2007 21:59 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Waarom brengt Bert Lee niet in? De wedstrijd is ideaal voor hem om wedstrijd ritme op te doen. Die miste hij toch? Of is hij stiekem toch niet goed genoeg?
Zal wel weer aanpassingsproblemen hebben
  donderdag 1 november 2007 @ 22:00:05 #206
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54306493
quote:
Op donderdag 1 november 2007 21:59 schreef renz0r het volgende:
loopt warm
Net als Mols
pi_54306504
Had die maar die 4 wedstrijden genomen....Net of we hem missen voor die 4 wedstrijden....of 40
pi_54306514
quote:
Op donderdag 1 november 2007 21:59 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Zal wel weer aanpassingsproblemen hebben
Ik heb die aankoop nooit begrepen. Was er dan nergens in Europa een speler voor 2,5 mil te vinden van het niveau Lee?
  donderdag 1 november 2007 @ 22:02:34 #209
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54306529
quote:
Op donderdag 1 november 2007 22:01 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:

[..]

Ik heb die aankoop nooit begrepen. Was er dan nergens in Europa een speler voor 2,5 mil te vinden van het niveau Lee?
Juwel, maar die waren volgens Bosz onhaalbaar.
pi_54306550
Nou Bertje doe ff een 3 dubbele wissel. Lee, Wijnaldum en Buijs erin.
pi_54306565
Best, alles behalve Mols
pi_54306573
Lucius doet het opzich nog aardig!
pi_54306635
quote:
Op donderdag 1 november 2007 22:04 schreef renz0r het volgende:
Lucius doet het opzich nog aardig!
Lekker buitenspel opgeheft

Kutzooi nu gaat van Marwijk Buijs en Wijnaldum niet meer brengen.
pi_54306654
quote:
Op donderdag 1 november 2007 22:07 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:

[..]

Lekker buitenspel opgeheft

Kutzooi nu gaat van Marwijk Buijs en Wijnaldum niet meer brengen.
Neem mn woorden terug...Kan je nagaan dat je ff in de verleiding wordt gebracht
pi_54306693
Het kan toch niet anders dan dat dit einde Lucius in de basis is? Ik zie nog liever Buijs rechtsback dan Lucius.
pi_54306784
GODVER alweer Lucius die niet stapt!
pi_54306861
Wijnaldum!
pi_54307056
Ik droom al van dit middenveld:

Fer----Janotta----Wijnaldum
pi_54307088
Pfff

En weer door naar de Graafschap, die we vervolgens ook wel zullen winnen waarna we verschrikkelijk op onze bek gaan tegen ajax. Nou ja, als we t bij ajax, psv, az en twente houden worden we wel kampioen moeten we maar denken...
pi_54307101
De Cler
  donderdag 1 november 2007 @ 22:34:53 #221
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_54307134
wanneer is de loting
pi_54307154
quote:
Op donderdag 1 november 2007 22:34 schreef foetre het volgende:
wanneer is de loting
Hierna.

Maar t wordt toch Jong Heerenveen uit
  donderdag 1 november 2007 @ 22:39:28 #223
66186 foetre
pi_54307219
quote:
Op donderdag 1 november 2007 22:35 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Hierna.

Maar t wordt toch Jong Heerenveen uit
zou lekker zijn.maar denk eerder 020-heerenveen altijd hetzelfde verhaal
  donderdag 1 november 2007 @ 22:40:25 #224
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54307237
Alsjeblieft, tief die Buijs en Lucius per direct de basis uit
pi_54307268
quote:
Op donderdag 1 november 2007 22:40 schreef Malibu-06 het volgende:
Alsjeblieft, tief die Buijs en Lucius per direct de basis uit
Lucius sowieso. Kijkt van Marwijk nooit een wedstrijd terug ofzo? Hij moet toch ook zien dat Lucius bijna bij elk tegendoelpunt in de fout gaat.
Gelukkig is Greene weer fit. En Tiendalli komt er ook weer aan. Het zal me benieuwen hoe Tiendalli speelt in een draaiend Feyenoord.
pi_54307271
En Mols nog inbrengen in de blessuretijd Wat een lul is die Bert toch ook...

Jonge jonge. Echt, wat is daar nou het voordeel van?!
  donderdag 1 november 2007 @ 22:42:22 #227
66186 foetre
pi_54307281
Buijs heeft volgens mij balvrees .in balbezit verstopt ie zich
pi_54307288
quote:
Op donderdag 1 november 2007 22:41 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:

[..]

Lucius sowieso. Kijkt van Marwijk nooit een wedstrijd terug ofzo? Hij moet toch ook zien dat Lucius bijna bij elk tegendoelpunt in de fout gaat.
Ver-trou-wen.

Dat heeft Bert boven z'n bed hangen.
  donderdag 1 november 2007 @ 22:49:29 #229
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_54307428
Voortaan Wijnaldum op de plek van Buijs graag.
Hij verloor weer elk duel, was overal te laat en pakte natuurlijk weer een kaart.
pi_54307470
quote:
Op donderdag 1 november 2007 22:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij verloor weer elk duel, was overal te laat en pakte natuurlijk weer een kaart.
Snap sowieso niet dat ie m niet wat vaker laat invallen. Als je 3 - 0 voor staat met de rust kan je toch wel wat mensen inbrengen lijkt me. Waarom je dan wacht tot de 70ste minuut is mij een raadsel.
  donderdag 1 november 2007 @ 22:52:18 #231
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54307485
Idd, Wijnaldum mag best in de basis. Heb je voor volgend seizoen misschien al wel direct een vervanger voor Buijs
pi_54307533
quote:
Precies. Geef Wijnaldum gewoon een kans.
Hij is fysiek al aardig sterk trouwens voor een 16 jarige.
pi_54308292
Nou, de volgende ronde wordt knap lastig.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 2 november 2007 @ 08:06:01 #234
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54308431
quote:
Op donderdag 1 november 2007 21:50 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Het is nog steeds geen topper hoor, maar hij valt me gewoon mee.
Tuurlijk valt hij mee, want het is een goede verdediger. Dat heb je een aantal seizoenen geleden al kunnen zien...
quote:
Ik heb bij Buijs nooit door wat ie nou aan het doen is, dus vaststellen of het een aanvallende of verdedigende spelers is, is nogal lastig
Moet je wat meer wedstrijden kijken...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 2 november 2007 @ 08:11:31 #235
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54308469
quote:
Op donderdag 1 november 2007 22:31 schreef EnactedChaos het volgende:
Pfff

En weer door naar de Graafschap, die we vervolgens ook wel zullen winnen waarna we verschrikkelijk op onze bek gaan tegen ajax. Nou ja, als we t bij ajax, psv, az en twente houden worden we wel kampioen moeten we maar denken...

Zeik toch niet. Feijenoord staat 3-0 voor dus er is geen enkele reden meer om de hele ploeg vol op de aanval te laten spelen. Lekker uitballen en op naar de volgende wedstrijd. Eerste helft was goed om te zien, meteen druk en binnen 4 minuten de 1-0. Daarna goed blijven spelen tot de 3-0 en daarna Groningen het spel laten maken, echt totaal niet boeiend dat er dan nog een tegengoal valt.
quote:
Op donderdag 1 november 2007 22:41 schreef EnactedChaos het volgende:
En Mols nog inbrengen in de blessuretijd Wat een lul is die Bert toch ook...

Jonge jonge. Echt, wat is daar nou het voordeel van?!
Jij hebt je ogen in je achterhoofd zitten? Of heb je gewoon niet gekeken?
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 2 november 2007 @ 08:19:44 #236
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_54308547
Wijnaldum speelde best leuk, maar een beetje opportunistisch, weet niet of het basismateriaal is.
2000 light years from home
pi_54308751
quote:
Op donderdag 1 november 2007 17:37 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Buijs
Malibu
pi_54308830
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 08:19 schreef Merkie het volgende:
Wijnaldum speelde best leuk, maar een beetje opportunistisch, weet niet of het basismateriaal is.
Hij heeft vorig jaar wel bewezen dat hij de basis aan kan hoor.
pi_54308839
quote:
Op donderdag 1 november 2007 21:59 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Hij had hem beter op de bank kunnen laten zitten, ik vond het niet veel.
  vrijdag 2 november 2007 @ 08:49:13 #240
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54308879
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 08:46 schreef Luni het volgende:

[..]

Zeg maar gerust waardeloos.
Elite
Tegen TTIP
pi_54308939
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 08:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Zeg maar gerust waardeloos.
Dat kan je er ook van maken.

Gisteren Businessseats gezeten, was leuk voor een x maar niet echt mijn ding, wel echt bier en lekker vreten.
pi_54309240
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 08:11 schreef Happel het volgende:

[..]

Zeik toch niet. Feijenoord staat 3-0 voor dus er is geen enkele reden meer om de hele ploeg vol op de aanval te laten spelen. Lekker uitballen en op naar de volgende wedstrijd. Eerste helft was goed om te zien, meteen druk en binnen 4 minuten de 1-0. Daarna goed blijven spelen tot de 3-0 en daarna Groningen het spel laten maken, echt totaal niet boeiend dat er dan nog een tegengoal valt.
[..]
Vol op de aanval spelen en de wedstrijd leuk uitspelen is nogal een verschil. Natuurlijk hoef je niet meer vol op de aanval, maar als je met de rust 3-0 voorstaat mag je na rust wel iets meer verwachten dan wat ze nu lieten zien.

Het gaat me ook niet zozeer om deze wedstrijd maar het is toch gewoon niet best? Dat zie jij toch ook wel? We hebben geen kans gehad in de 2e helft. Lucius die steeds vergeet op buitenspel te spelen, bijna geen goedlopende aanval meer. En de ruimte om te wisselen die niet wordt benut in mijn ogen.

Je mag toch gewoon zeggen dat t kut was de 2e helft? Dat was t namelijk.
pi_54309557
Greene en Bahia waren goed
Makaay

zijn de goals nog ergens terug te zien?
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 08:46 schreef Luni het volgende:

[..]

en dan dat ge-"Lee Lee Lee" als de bal ook maar bij hem in de buurt komt
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 09:10 schreef EnactedChaos het volgende:
klopt, maar dat maakt geen donder uit als je al met 3-0 voor staat
  vrijdag 2 november 2007 @ 09:33:35 #244
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54309638
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 09:10 schreef EnactedChaos het volgende:
Het gaat me ook niet zozeer om deze wedstrijd maar het is toch gewoon niet best? Dat zie jij toch ook wel? We hebben geen kans gehad in de 2e helft. Lucius die steeds vergeet op buitenspel te spelen, bijna geen goedlopende aanval meer. En de ruimte om te wisselen die niet wordt benut in mijn ogen.

Ja, het was kut, omdat Feijenoord op halve kracht speelde en Groningen het spel liet maken, maar wat boeit dat in godsnaam als ze 3-0 voorstaan? Alleen de verdediging moet beter gaan spelen, want die maken er regelmatig een zooitje van. Dat is het enige. Als dat goed gaat lopen, dan zullen ook wedstrijden tegen psv en twente gewonnen kunnen worden.

Sahin viel overigens weer tegen. Zit in een dipje de laatste weken.
Elite
Tegen TTIP
pi_54309764
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 09:33 schreef Happel het volgende:
Sahin viel overigens weer tegen. Zit in een dipje de laatste weken.
ben je al met je sinterklaas rijmpjes bezig?
pi_54309883
Nou het boeit mij in zoverre, dat wanneer we met 3-0 voorstaan, er makkelijk gevoetbald zou moeten kunnen worden toch? Ook al laat je Groningen het spel maken want die bakten er maar weinig van.

We maken het onszelf gewoon onnodig moeilijker dan, ook al deed Groningen er niks mee. Ik denk dat andere ploegen er wel wat mee doen. Of daar ben ik eerder bang voor. Dit wordt op een gegeven moment afgestraft.
pi_54309898
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 09:40 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

ben je al met je sinterklaas rijmpjes bezig?
Want? Tegen en weken rijmt op elkaar
pi_54312893
Kunnen we in plek van Lee Lee Lee Lee Lee bij elk balcontact van Lee niet Wie? Wie? Wie? Wie? Wie? gaan zingen? Dat gast kan echt niets

[ Bericht 2% gewijzigd door Vat0s-L0c0s op 02-11-2007 11:58:18 ]
  vrijdag 2 november 2007 @ 11:54:19 #249
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_54312948
Wat zijn jullie hier soms toch ook een jankerds zeg..

Iedereen zit te piepen dat de selectie zo smal is en bang voor blessures.
Staat Feyenoord voor en ze gaan rustig aan doen om blessures te voorkomen, waardoor je het andere team juist wat meer ruimte en kansen geeft is het ook weer niet.

Tis niet zo dat ze het laten komen tot een achterstand ofzo. Ik geloof best dat Feyenoord dan wel weer kan omschakelen om de winst te waarborgen.
  vrijdag 2 november 2007 @ 12:16:49 #250
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54313432
Bahia is een hele aardige voetballer... behalve op de allerbelangrijkste momenten als hij er echt moet staan zo lijkt het tenminste tot nu toe. Hij is in ieder geval aardig overdreven afgezeken.

malibu, gefeliciteerd met het geweldige doelpunt van je grote held de bijlmerjood, al stond hij niet in plaats van Greene er in.

Ik snap werkelijk niet dat iedereen hier niet ziet dat we echt een gruwelijk zwak middenveld hebben, en dat we ongelooflijk op moeten passen dat we daar niet overlopen worden. Kan je wel leuk 4-3-3 gaan spelen met Lee, en slory of bruins als andere buitenspeler, maar dan wordt je helemaal weggespeeld. Dan kan je nog zo'n goede verdediging hebben, als ze er daardoor 30 keer gevaarlijk uit kunnen komen houdt geen enkele verdediging er 30 tegen.

Buijs

Overigens speelde Lucius het stukkie wat ik nog heb kunnen zien (vroeg klaar met werk) beter dan ik hem de laatste tijd heb gezien.

Vond het verder voor geen banaan lopen, het stond gewoon niet goed, nergens. Het hele middenveld werd ook weer overgeslagen.
  vrijdag 2 november 2007 @ 12:36:06 #251
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54313908
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 11:52 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Kunnen we in plek van Lee Lee Lee Lee Lee bij elk balcontact van Lee niet Wie? Wie? Wie? Wie? Wie? gaan zingen? Dat gast kan echt niets
Gosamme, ben jij een kloon van malibu ofzo? dat ie er deze keer vast een aanmaakt VOOR hij z'n volgende permban krijgt?

Het ene moment jankt iedereen dat Lee er in moet, het volgende moment kan hij absoluut niets, hadden ze hem nooit moeten halen, gaat hij vast aanpassingsproblemen krijgen en zulks.

Buijs, makkelijk he, zo'n kerel slachtofferen die zowieso al amper basisspeler is. Altijd simpel om zo'n gozer af te zeiken, maar als je nou verder kijkt dan je kleine lulletje lang is, had je gezien dat het middenveld WEER werd overlopen, en je dus geen extra aanvaller, en ook geen extra jonkie als Wijnaldum, nodig hebt!.
Wijnaldum maakte ook een aantal flinke fouten. Een onmogelijk goed te raken bal TOCH arrogant op doel willen schieten. Nonchalant de andere kant op kijken terwijl je de bal speelt, en er dan achterkomen dat daar geen Feyenoorder maar een groninger stond etc..

Lucius, al net zo makkelijk af te zeiken, klopt, hij speelt al een tijd kut, dat weet iedereen, maar dat eeuwige gezeik helpt voor geen flikker. Daarbij speelde hij gisteren gewoon vrij goed voor zijn doen. Verdedigend nog wat slippertjes, aanvallend beter dan ik hem de laatste maanden heb gezien.

Greene, speelde best aardig, maar dat eigen doelpunt had hij nooit mogen maken. Hij stond ver genoeg voor de goal, en hij schoot hem niet eens in de hoek alsof hij hem weg probeerde te schieten maar zowat recht vooruit, terwijl je WEET dat die bal voorlangs gaat komen.

Tiendalli Die kerel heeft al een jaar niet kunnen voetballen, is blessuregevoelig en kan de druk amper aan. Kan een goede voetballer zijjn, maar totaal nutteloos om nu al te bespreken.

Dat je de tweede helft niet meer scoor en een tegendoelpunt krijgt IS NIET ERG! met zo'n smalle selectie moet je het gewoon rustig uitspelen. Wat ik wel erg vind is dat je wordt overlopen door een echt niet zo sterk spelend groningen; het stond positioneel voor geen meter en er was geen middenveld te vinden, middenvelders stonden of in de aanval of in de verdediging, maar vrijwel nooit waar ze moesten staan.

Ik ben het grotendeels met happel eens (op laatstgenoemde dus na) malibu, jostis-locos bok es op....
pi_54314042
Waarom moeten we trouwens een centrale verdediger halen? Keus genoeg als je het mij vraagt. Laten ze Jordy Buijs maar een kans geven.

Rechtsback: Greene, Tiendalli, Lucius, Danny Buijs
CV: Hofland, Bahia, Greene, Jordy Buijs (in het uiterste geval Lucius)
Linksback: de Cler, Gio, Bahia.

Ik zie liever een VM en een spits komen.
  vrijdag 2 november 2007 @ 12:53:45 #253
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54314320
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 12:16 schreef Steve_I. het volgende:
Vond het verder voor geen banaan lopen, het stond gewoon niet goed, nergens. Het hele middenveld werd ook weer overgeslagen.
Eerste helft ging alles over het middenveld. Tweede helft af en toe, maar toen was het meer de bal blind naar voren schieten vanuit de verdediging. Puntje van verbetering.

Timmer word je ook gek van. Je moet er eens op letten. Elke bal die hij uittrapt lijd tot balverlies.
Elite
Tegen TTIP
pi_54314321
quote:
Het ene moment jankt iedereen dat Lee er in moet, het volgende moment kan hij absoluut niets, hadden ze hem nooit moeten halen, gaat hij vast aanpassingsproblemen krijgen en zulks.
quote:
Tiendalli Die kerel heeft al een jaar niet kunnen voetballen, is blessuregevoelig en kan de druk amper aan. Kan een goede voetballer zijjn, maar totaal nutteloos om nu al te bespreken.
Eerst `Lee` verdedigen, en daarna Tiendalli Kuipvrees aanpraten
quote:
Buijs, makkelijk he, zo'n kerel slachtofferen die zowieso al amper basisspeler is. Altijd simpel om zo'n gozer af te zeiken, maar als je nou verder kijkt dan je kleine lulletje lang is, had je gezien dat het middenveld WEER werd overlopen, en je dus geen extra aanvaller, en ook geen extra jonkie als Wijnaldum, nodig hebt!.
Snap jij het `spel` voetbal wel? Makaay staat voorin helemaal alleen als de tegenstander de bal heeft. Omdat hij helemaal alleen staat kan hij geen druk op de verdediging zitten, waardoor de tegenstander makkelijk met 2 backs aan kan sluiten bij hun middenveld. Hierdoor komt er grote druk op ons middenveld te staan! Als een middenvelder wisselt voor een aanvaller, dan is het voor de tegenstander moeilijker om van achter uit op te bouwen. Of snap je dat niet?
quote:
Wijnaldum maakte ook een aantal flinke fouten. Een onmogelijk goed te raken bal TOCH arrogant op doel willen schieten. Nonchalant de andere kant op kijken terwijl je de bal speelt, en er dan achterkomen dat daar geen Feyenoorder maar een groninger stond etc..
Die gast is 16. Hoe kun je hem dat kwalijk nemen?
Je zag aan alles dat hij gister graag wilde scoren. Ik weet zeker dat hij zo niet voetbalt als je hem vanaf het begin laat starten (zie vorig seizoen).
quote:
Lucius, al net zo makkelijk af te zeiken, klopt, hij speelt al een tijd kut, dat weet iedereen, maar dat eeuwige gezeik helpt voor geen flikker. Daarbij speelde hij gisteren gewoon vrij goed voor zijn doen. Verdedigend nog wat slippertjes, aanvallend beter dan ik hem de laatste maanden heb gezien.
Vrij goed Jij hebt denk ik een andere wedstrijd gezien dan mij. Die goal van Groningen viel omdat Lucius de buitenspelval ophief. Als hij gewoon mee was gestap was er niets aan de hand geweest. 5 of 10 minuten later verzuimde hij het weer om met de rest mee te stappen waardoor het wederom gevaarlijk werd.
quote:
Greene, speelde best aardig, maar dat eigen doelpunt had hij nooit mogen maken. Hij stond ver genoeg voor de goal, en hij schoot hem niet eens in de hoek alsof hij hem weg probeerde te schieten maar zowat recht vooruit, terwijl je WEET dat die bal voorlangs gaat komen.
In die situatie was hij nooit gekomen als Lucius op had gelet.
quote:
Dat je de tweede helft niet meer scoor en een tegendoelpunt krijgt IS NIET ERG! met zo'n smalle selectie moet je het gewoon rustig uitspelen. Wat ik wel erg vind is dat je wordt overlopen door een echt niet zo sterk spelend groningen; het stond positioneel voor geen meter en er was geen middenveld te vinden, middenvelders stonden of in de aanval of in de verdediging, maar vrijwel nooit waar ze moesten staan.
Als je je spelers wilt sparen voor blessures. Dan had van Marwijk meteen na de rust (de wedstrijd was toch al gespeeld) Wijnaldum moeten brengen. Goed voor zijn ontwikkeling, en hij is gretig.
  vrijdag 2 november 2007 @ 12:55:22 #255
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54314350
quote:
G-14 start eigen competitie

vrijdag 02-11-2007
-
De achttien leden van de G-14, waaronder Ajax en PSV, overwegen een Super League op te richten als UEFA-voorzitter Michel Platini zijn plannen om de Champions League te hervormen doorzet. Dat bericht The Daily Telegraph.

Op 30 november beslist de UEFA over de plannen van Platini. Ze komen erop neer dat clubs uit ‘kleine’ landen zich makkelijker kunnen kwalificeren voor de Champions League. Belangrijk onderdeel is de introductie van een separaat kwalificatietoernooi voor bekerwinnaars.

Arsenal zou het initiatief tot de boycot op zich hebben genomen tijdens een bijeenkomst van de G-14 twee weken geleden. Bestuurders van FC Barcelona, Porto, Juventus, FC Barcelona en Bayern München zouden de Engelse topclub steunen. ‘Willen we Platini’s plan? Nee. Is dit een reële bedreiging? Ja. De voorstellen moeten van tafel, zegt een anonieme Arsenal-bron in The Daily Telegraph.

De UEFA hoopt dat er tijdens een bijeenkomst op 12 november met vertegenwoordigers van spelers, clubs en competities een compromis wordt gevonden.
Volgend jaar dan toch eindelijk weer eens kampioen?
pi_54314424
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 12:55 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Volgend jaar dan toch eindelijk weer eens kampioen?
Kun jij begrijpend lezen?
Ze willen een vervangende competitie voor de CL. Ze verlaten niet de nationale competities.
  vrijdag 2 november 2007 @ 13:25:38 #257
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54315060
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 12:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Eerste helft ging alles over het middenveld. Tweede helft af en toe, maar toen was het meer de bal blind naar voren schieten vanuit de verdediging. Puntje van verbetering.

Timmer word je ook gek van. Je moet er eens op letten. Elke bal die hij uittrapt lijd tot balverlies.
Heb alleen de laatste 35 minuten gezien ofzo, en heb daarbij geen middenveld gezien.... Dat moet gewoon beter.
Timmer ook niet zo veel uit zien trappen, maar dat dat meestal balverlies oplevert is al langer bekend. Moet wel zeggen dat ik gewoon heel tevreden ben over hoe hij keept dit jaar.

Ergerde me er wel dood aan dat ie op een gegeven moment van vlak bij de middenlijn terug ging op geloof Greene, die hem vervolgens maar weer teruggeeft aan Timmer, die er een zwiepert aan geeft en hem daarmee verspeelt...
  vrijdag 2 november 2007 @ 13:40:15 #258
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54315431
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 12:53 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:

[..]

[..]

Eerst `Lee` verdedigen, en daarna Tiendalli Kuipvrees aanpraten
Lee kuipvrees? gaat nergens over. Laat Lee nou eerst maar eens goed fit zijn, laat hem nou eerst maar eens de tijd krijgen zich te bewijzen etc. daarbij, dan moet je 'm ook niet aanbidden als halfgod als ze hem willen halen.
quote:
Snap jij het `spel` voetbal wel? Makaay staat voorin helemaal alleen als de tegenstander de bal heeft. Omdat hij helemaal alleen staat kan hij geen druk op de verdediging zitten, waardoor de tegenstander makkelijk met 2 backs aan kan sluiten bij hun middenveld. Hierdoor komt er grote druk op ons middenveld te staan! Als een middenvelder wisselt voor een aanvaller, dan is het voor de tegenstander moeilijker om van achter uit op te bouwen. Of snap je dat niet?
Een speler als Buijs heeft ook aanvallende intenties, als je hem die rol ook geeft. Heeft ook wel rechtsbuiten gespeeld. 1 op 1 verlies je het ook op het middenveld, gewoon omdat de Guzman een leuke speler is aanvallend, maar verdedigend geen kut kan, en daar ook niet de bouw/kracht voor heeft. Hetzelfde voor Bruins, en ook Sahin vind ik geen verdedigende topper. Het gaat dus niet eens om het opbouwen; zodra die bal, al is 't door de Keeper, op 't middenveld wordt geschoten, ben je hem kwijt, is het erop en er over, en komen ze al ver op je helft. Daarbij zijn spelers als Lee en Slory niet de mensen die voorkomen dat verdedigers kunnen helpen opbouwen.
quote:
Die gast is 16. Hoe kun je hem dat kwalijk nemen?
Je zag aan alles dat hij gister graag wilde scoren. Ik weet zeker dat hij zo niet voetbalt als je hem vanaf het begin laat starten (zie vorig seizoen).
Kan je hem niet kwalijk nemen, maar als het resultaat heilig is moet je daar wel mee uitkijken. Daarbij; als hij nu al egoistisch en/of nonchalant gaat spelen vind ik dat geen goede ontwikkeling, een lesje nederigheid kan hij dan wel gebruiken. Hij moet z'n plaats weten.
quote:
Vrij goed Jij hebt denk ik een andere wedstrijd gezien dan mij. Die goal van Groningen viel omdat Lucius de buitenspelval ophief. Als hij gewoon mee was gestap was er niets aan de hand geweest. 5 of 10 minuten later verzuimde hij het weer om met de rest mee te stappen waardoor het wederom gevaarlijk werd.
Niet goed gezien, was bezig, maar zei al, verdedigend nog wat slippertjes, kan ook echt wel een eind beter, maar een hele vooruitgang ten opzichte van de laatste tijd, en veel aanvallende impulsen.
quote:
In die situatie was hij nooit gekomen als Lucius op had gelet.
Doet er niets aan af. Was gewoon stom.
quote:
Als je je spelers wilt sparen voor blessures. Dan had van Marwijk meteen na de rust (de wedstrijd was toch al gespeeld) Wijnaldum moeten brengen. Goed voor zijn ontwikkeling, en hij is gretig.
Had hij kunnen doen. Hoeft opzich niet. Je kan heus wel een wedstrijd normaal uitspelen zonder problemen, als je het goed aanpakt, en je posities houdt. Anders had hij hem wmb voor de Guzman moeten laten invallen. Maar Bert zal z'n redenen wel hebben.
  vrijdag 2 november 2007 @ 13:42:14 #259
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54315466
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 12:58 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:

[..]

Kun jij begrijpend lezen?
Ze willen een vervangende competitie voor de CL. Ze verlaten niet de nationale competities.
whehe foutje, niet zo goed gelezen
tijd geleden was er ook eens sprake van een eventuele super league, als zijnde een topcompetitie., dus dacht dat het daar weer over ging...
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:29:06 #260
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54319299
Vat0s_L0cos is geen kloon van mij Steve_Ei, al is ie wel een stuk intelligenter dan jou
Tevreden zijn over Lucius en Buijs aanbidden

Overigens heeft Lee echt wel potentie, laat hem eerst eens wat wedstrijden in de basis spelen.
pi_54320185
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:29 schreef Malibu-06 het volgende:
Overigens heeft Lee echt wel potentie, laat hem eerst eens wat wedstrijden in de basis spelen.
De tijd zal het leren, maar gisteren deed hij echt niks goed en struikelde hij over z'n eigen benen
pi_54320278
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:40 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Lee kuipvrees? gaat nergens over. Laat Lee nou eerst maar eens goed fit zijn, laat hem nou eerst maar eens de tijd krijgen zich te bewijzen etc. daarbij, dan moet je 'm ook niet aanbidden als halfgod als ze hem willen halen.
[..]
Waar zeg ik dat Lee Kuipvrees heeft? Ik kan niet terug vinden dat ik dat gezegt zou moeten hebben.
pi_54320910
Feit blijft wel dat er kut gevoetbald wordt. Of t nou komt door de aanval, het middenveld of de verdediging...

En als je kut blijft voetballen verlies je punten, zie psv vorig seizoen.

Hoe zien ze die nieuwe CL eigenlijk voor zich? Het zou teoretisch zo kunnen zijn namelijk dat geen van de G14 clubs zich plaatst. Gaat t dan nog wel door?
  vrijdag 2 november 2007 @ 18:03:50 #264
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54321308
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:29 schreef Malibu-06 het volgende:
Vat0s_L0cos is geen kloon van mij Steve_Ei, al is ie wel een stuk intelligenter dan jou
Tevreden zijn over Lucius en Buijs aanbidden

Waar zeg ik exact dat ik tevreden ben over Lucius?
En waar zeg ik dat ik Buijs aanbid? (wat jij overigens wel lang genoeg gedaan hebt, maar opeens kan hij niets goed meer bij je doen)
pi_54322325

hij is jarig
pi_54322345
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:58 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]

hij is jarig
Heeft hij al een eigen topic?
  vrijdag 2 november 2007 @ 19:36:00 #267
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54323204
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:58 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]

hij is jarig
pi_54324122
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 09:28 schreef ruud_fr het volgende:
zijn de goals nog ergens terug te zien?
?
pi_54334604
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 20:12 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

?
Ik heb ze niet kunnen vinden.

Misschien binnenkort op Feyenoord.tv...
pi_54336097
Zou leuk zijn als huilebalk Leo mee zou doen de 11e.
pi_54337604
Hahaha die keeper van Groningen in dat filmpje hahaha
  zaterdag 3 november 2007 @ 14:59:05 #273
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
  zaterdag 3 november 2007 @ 16:47:47 #274
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_54339715
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:49 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Zou leuk zijn als huilebalk Leo mee zou doen de 11e.
en dan zn benen breken

maar whatever.. winst tegen die neuzen zit er echt wel in
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_54340081
Wat een kut interview met van Loo zeg !_!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  zaterdag 3 november 2007 @ 17:24:46 #276
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_54340381
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 16:47 schreef don-diablo het volgende:

[..]

en dan zn benen breken

maar whatever.. winst tegen die neuzen zit er echt wel in
Dream on kakkerlak jullie zullen vast weer zoals gewoonlijk met de staart tussen de benen afdruipen naar de catacomben
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_54340483
quote:
Buijs valt idd tegen dit jaar..........had hem hoger ingeschat in goed feyenoord.

Lucius op de brandstapel!!
  zaterdag 3 november 2007 @ 17:57:29 #278
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54341088
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 17:30 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Buijs valt idd tegen dit jaar..........had hem hoger ingeschat in goed feyenoord.
Feijenoord is nog niet goed. En Buijs valt niet tegen. Hij doet wat hij moet doen. Loopt gaten dicht die de jonkies laten vallen en sleurt als een bezetene. Kan alleen maar beter worden als jongens als de Guzman wat minder gaten laten vallen verdedigend.
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 3 november 2007 @ 18:02:28 #279
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_54341240
Ik vind Buijs opzich wel meevallen, hij doet wat die moet zoals Happel al zei. Hij kan alleen maar groeien in zn rol denk ik.
Love will tear us apart (Joy Division)
  zaterdag 3 november 2007 @ 18:06:24 #280
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_54341341
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 17:57 schreef Happel het volgende:

[..]

Feijenoord is nog niet goed. En Buijs valt niet tegen. Hij doet wat hij moet doen. Loopt gaten dicht die de jonkies laten vallen en sleurt als een bezetene. Kan alleen maar beter worden als jongens als de Guzman wat minder gaten laten vallen verdedigend.
Beetje jammer dat hij het spel niet begrijpt. En te veel foutieve passes aflevert. Nog niet zo erg als Lucius, maargoed.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 3 november 2007 @ 19:10:10 #281
123545 DatMeenJeNiet
pi_54342471
Ik zie hem totaal geen gaten dichtlopen hoor.. eerder gaten creëren. Hij komt gewoon zo duidelijk snelheid tekort, zowel bij het handelen als gewoon bij het lopen. Hij verliest daardoor teveel duels en zijn passen komen ook niet vaak aan. Ik zie daarom liever Georginio op het moment. En volgende week gewoon Slory.
  zaterdag 3 november 2007 @ 19:23:38 #282
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_54342800
Deurne uit is wel een leuke tegenstander, jammer dat ze (logischere wijze) uit gaan wijken naar een andere accomodatie, maar is voor mij alsnog een redelijke thuiswedstrijd.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_54345555
quote:
thanks
  zaterdag 3 november 2007 @ 21:09:54 #284
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54345778
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 19:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik zie hem totaal geen gaten dichtlopen hoor.. eerder gaten creëren. Hij komt gewoon zo duidelijk snelheid tekort, zowel bij het handelen als gewoon bij het lopen. Hij verliest daardoor teveel duels en zijn passen komen ook niet vaak aan. Ik zie daarom liever Georginio op het moment. En volgende week gewoon Slory.
en dan een middenveld met de guzman sahin en bruins
waarvan bruins ook nog een valse linksbuiten is
Of haal Bruins er ook gelijk maar af voor Lee, wordt het helemaal 1 lange stormloop op het Feyenoord=doel
  zaterdag 3 november 2007 @ 21:14:17 #285
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_54345894

Ten percent faster with a sturdier frame
pi_54346046
Gewoon Van Bommel is de zomerstop halen .
  zaterdag 3 november 2007 @ 21:36:08 #287
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54346511
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 21:18 schreef hello_moto1992 het volgende:
Gewoon Van Bommel is de zomerstop halen .
Utopie helaas

Overigens : laat die Been alsjeblieft nooit trainer worden bij ons. Ondanks dat het een prima vent is, bakt ie er echt weinig van als trainer.
  zaterdag 3 november 2007 @ 21:49:19 #288
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54346801
Morgen dus weer (gedeeld?) bovenaan
die neusjes hebben ook nogal eens moeite met roda, dus wie weet. Eerst maar eens zien te winnen van de Graafschap. Is gelukkig niet het team wat zich meestal met 11 man in de loopgraven vesrchanst.

Wat zou het lekkerzijn als je morgen (gedeeld) eerste sta en je wint volgende week en az-psv zou gelijk worden een ngekende luxe Heb er alleen weinig hoop op.
pi_54348925
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 21:49 schreef Steve_I. het volgende:
die neusjes hebben ook nogal eens moeite met roda
2006-2007: 2-0
2005-2006: 4-1
2004-2005: 1-0
2003-2004: 4-2
2002-2003: 4-2

????
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_54352161
Over een kwartiertje weer richting Rotterdam! Ik heb het gevoel dat we na vanmiddag weer alleen aan kop staan!
pi_54353040
De Graafschap krijgt klopt, gegarandeerd.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_54353442
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 21:09 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

en dan een middenveld met de guzman sahin en bruins
waarvan bruins ook nog een valse linksbuiten is
Of haal Bruins er ook gelijk maar af voor Lee, wordt het helemaal 1 lange stormloop op het Feyenoord=doel
Die redenatie gaat natuurlijk niet op.

Als je goede aanvallers hebt betekent die automatisch dat er minder druk staat op de verdediging en er dus ook makkelijker verdedigd kan worden.

Probleem van ons is dat we gewoon geen volwaardige (top)verdediging hebben, waardoor er te veel middenvelders nodig zijn om verdedigend werk te doen naar mijn mening. Als Hofland niet speelt is alleen de Cler volwaardig. Hierdoor kun je inderdaad niet met de 3 aanvallende middenvelders spelen. Maar met een goed verdedigend blok kan dit makkelijk. Zeker met van Bronckhorst en Sahin die als het goed is veel verdedigend werk doen.

Kijk naar (sorry) ajax - Heerenveen bijvoorbeeld. Speelt ajax "gewoon" met maduro en gabri als enige verdedigend ingestelde middenvelders. Daarbij stonden dan de jong, suarez, huntelaar en luque. Waarom zouden wij dit niet kunnen? Je moet gewoon een beetje lef tonen. En van Bronckhorst en Sahin hoeven echt niet minder te zijn dan maduro en gabri.

En zeker tegen ajax hebben we die lef wel nodig. Als die joden namelijk beginnen zoals ze de laatse 2 wedstrijden zijn begonnen staan we binnen 15 min. met 2-0 achter.

Ik zou op t moment zo spelen:

....................Timmer
Lucius..Greene..Hofland..de Cler
..........Sahin...v Bronckhorst
de Guzman...Bruins....Lee(Slory)
...................Makaay
  zondag 4 november 2007 @ 15:19:27 #293
123545 DatMeenJeNiet
pi_54356709
Wat een kutwedstrijd. Waarom laten ze de Graafschap nou isteeds het spel maken? Hebben wij tijd teveel ofzo teeeering. Buijs eruit voor een bewegelijke speler graag.. een Biseswar of een fitte Lee. Het is veel te statisch voorin.
  zondag 4 november 2007 @ 16:25:41 #294
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_54358396
2-0 ,volgende week tegen kneuzen

[ Bericht 23% gewijzigd door dvdfreak op 04-11-2007 16:32:33 ]
  zondag 4 november 2007 @ 16:26:33 #295
53267 TC03
pi_54358415
Waarom begint Feyenoord altijd pas in de tweede helft te voetballen...
  zondag 4 november 2007 @ 16:28:35 #296
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54358483
Thuis nog steeds geen puntenverlies én geen tegendoelpunt dit seizoen Zou wel mooi zijn om dat volgende week zo te houden
  zondag 4 november 2007 @ 16:30:37 #297
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54358540
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:26 schreef TC03 het volgende:
Waarom begint Feyenoord altijd pas in de tweede helft te voetballen...
Tegen dit soort clubjes mag dat, maar volgende week moet je vanaf minuut 1 vechten voor elke meter, anders sta je zo met 2-0 achter tegen dat tuig.
  zondag 4 november 2007 @ 16:35:45 #298
53267 TC03
pi_54358692
Toch heb ik véél meer vertrouwen in de klassieker met Van Marwijk, dan met Koeman .
  zondag 4 november 2007 @ 16:36:08 #299
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_54358705
Wordt toch gewoon weer kansloos 0-3 of 0-4 .
2000 light years from home
  zondag 4 november 2007 @ 16:38:01 #300
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_54358761
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:36 schreef Merkie het volgende:
Wordt toch gewoon weer kansloos 0-3 of 0-4 .
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')