Zal wel weer aanpassingsproblemen hebbenquote:Op donderdag 1 november 2007 21:59 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Waarom brengt Bert Lee niet in? De wedstrijd is ideaal voor hem om wedstrijd ritme op te doen. Die miste hij toch? Of is hij stiekem toch niet goed genoeg?
Ik heb die aankoop nooit begrepen. Was er dan nergens in Europa een speler voor 2,5 mil te vinden van het niveau Lee?quote:Op donderdag 1 november 2007 21:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zal wel weer aanpassingsproblemen hebben
Juwel, maar die waren volgens Bosz onhaalbaar.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:01 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Ik heb die aankoop nooit begrepen. Was er dan nergens in Europa een speler voor 2,5 mil te vinden van het niveau Lee?
Lekker buitenspel opgeheftquote:Op donderdag 1 november 2007 22:04 schreef renz0r het volgende:
Lucius doet het opzich nog aardig!
Neem mn woorden terug...Kan je nagaan dat je ff in de verleiding wordt gebrachtquote:Op donderdag 1 november 2007 22:07 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Lekker buitenspel opgeheft
Kutzooi nu gaat van Marwijk Buijs en Wijnaldum niet meer brengen.
Hierna.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:34 schreef foetre het volgende:
wanneer is de loting
zou lekker zijn.maar denk eerder 020-heerenveen altijd hetzelfde verhaalquote:Op donderdag 1 november 2007 22:35 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Hierna.
Maar t wordt toch Jong Heerenveen uit
Lucius sowieso. Kijkt van Marwijk nooit een wedstrijd terug ofzo? Hij moet toch ook zien dat Lucius bijna bij elk tegendoelpunt in de fout gaat.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:40 schreef Malibu-06 het volgende:
Alsjeblieft, tief die Buijs en Lucius per direct de basis uit
Ver-trou-wen.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:41 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Lucius sowieso. Kijkt van Marwijk nooit een wedstrijd terug ofzo? Hij moet toch ook zien dat Lucius bijna bij elk tegendoelpunt in de fout gaat.
Snap sowieso niet dat ie m niet wat vaker laat invallen. Als je 3 - 0 voor staat met de rust kan je toch wel wat mensen inbrengen lijkt me. Waarom je dan wacht tot de 70ste minuut is mij een raadsel.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Voortaan Wijnaldum op de plek van Buijs graag.
Hij verloor weer elk duel, was overal te laat en pakte natuurlijk weer een kaart.
Precies. Geef Wijnaldum gewoon een kans.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Voortaan Wijnaldum op de plek van Buijs graag.
Hij verloor weer elk duel, was overal te laat en pakte natuurlijk weer een kaart.
Tuurlijk valt hij mee, want het is een goede verdediger. Dat heb je een aantal seizoenen geleden al kunnen zien...quote:Op donderdag 1 november 2007 21:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het is nog steeds geen topper hoor, maar hij valt me gewoon mee.
Moet je wat meer wedstrijden kijken...quote:Ik heb bij Buijs nooit door wat ie nou aan het doen is, dus vaststellen of het een aanvallende of verdedigende spelers is, is nogal lastig
quote:Op donderdag 1 november 2007 22:31 schreef EnactedChaos het volgende:
Pfff
En weer door naar de Graafschap, die we vervolgens ook wel zullen winnen waarna we verschrikkelijk op onze bek gaan tegen ajax. Nou ja, als we t bij ajax, psv, az en twente houden worden we wel kampioen moeten we maar denken...
Jij hebt je ogen in je achterhoofd zitten? Of heb je gewoon niet gekeken?quote:Op donderdag 1 november 2007 22:41 schreef EnactedChaos het volgende:
En Mols nog inbrengen in de blessuretijdWat een lul is die Bert toch ook...
Jonge jonge. Echt, wat is daar nou het voordeel van?!
Hij heeft vorig jaar wel bewezen dat hij de basis aan kan hoor.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:19 schreef Merkie het volgende:
Wijnaldum speelde best leuk, maar een beetje opportunistisch, weet niet of het basismateriaal is.
Hij had hem beter op de bank kunnen laten zitten, ik vond het niet veel.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:59 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Waarom brengt Bert Lee niet in? De wedstrijd is ideaal voor hem om wedstrijd ritme op te doen. Die miste hij toch? Of is hij stiekem toch niet goed genoeg?
Zeg maar gerust waardeloos.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij had hem beter op de bank kunnen laten zitten, ik vond het niet veel.
Dat kan je er ook van maken.quote:
Vol op de aanval spelen en de wedstrijd leuk uitspelen is nogal een verschil. Natuurlijk hoef je niet meer vol op de aanval, maar als je met de rust 3-0 voorstaat mag je na rust wel iets meer verwachten dan wat ze nu lieten zien.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeik toch niet. Feijenoord staat 3-0 voor dus er is geen enkele reden meer om de hele ploeg vol op de aanval te laten spelen. Lekker uitballen en op naar de volgende wedstrijd. Eerste helft was goed om te zien, meteen druk en binnen 4 minuten de 1-0. Daarna goed blijven spelen tot de 3-0 en daarna Groningen het spel laten maken, echt totaal niet boeiend dat er dan nog een tegengoal valt.
[..]
en dan dat ge-"Lee Lee Lee" als de bal ook maar bij hem in de buurt komtquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij had hem beter op de bank kunnen laten zitten, ik vond het niet veel.
klopt, maar dat maakt geen donder uit als je al met 3-0 voor staatquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:10 schreef EnactedChaos het volgende:
Je mag toch gewoon zeggen dat t kut was de 2e helft? Dat was t namelijk.
Ja, het was kut, omdat Feijenoord op halve kracht speelde en Groningen het spel liet maken, maar wat boeit dat in godsnaam als ze 3-0 voorstaan? Alleen de verdediging moet beter gaan spelen, want die maken er regelmatig een zooitje van. Dat is het enige. Als dat goed gaat lopen, dan zullen ook wedstrijden tegen psv en twente gewonnen kunnen worden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:10 schreef EnactedChaos het volgende:
Het gaat me ook niet zozeer om deze wedstrijd maar het is toch gewoon niet best? Dat zie jij toch ook wel? We hebben geen kans gehad in de 2e helft. Lucius die steeds vergeet op buitenspel te spelen, bijna geen goedlopende aanval meer. En de ruimte om te wisselen die niet wordt benut in mijn ogen.
Je mag toch gewoon zeggen dat t kut was de 2e helft? Dat was t namelijk.
ben je al met je sinterklaas rijmpjes bezig?quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:33 schreef Happel het volgende:
Sahin viel overigens weer tegen. Zit in een dipje de laatste weken.
Want? Tegen en weken rijmt op elkaarquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:40 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ben je al met je sinterklaas rijmpjes bezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |