Hij kan toch wel op de bank zitten? Een speler voor 13 miljoen kopen hem naar de tribune sturen?quote:
Wihihiquote:Tribuneklant Drenthe loopt boos weg bij Real
31 oktober 2007
De beslissing van Real Madrid-trainer Bernd Schuster om Royston Drenthe niet op te nemen in zijn selectie voor de wedstrijd tegen Valencia, is slecht gevallen bij de oud-Feyenoorder. Volgens diverse Spaanse en Nederlandse media verliet Drenthe boos het trainingscomplex, toen hij hoorde dat hij buiten de boot gevallen was.
Het is al de zoveelste keer dit seizoen dat Drenthe, die in de eerste weken van de competitie nog regelmatig in actie kwam voor de Spaanse topclub, buiten de selectie valt. Zo moest hij afgelopen weekend ook de competitiewedstrijd tegen Deportivo la Coruna vanaf de tribune bekijken.
Weet nog wat dat ik vroeger, een jaar of 15 geleden, altijd een kaartje moest halen op zaterdagmorgen, aan zo'n gammel loketje, op de een of andere manier regende het altijd, maar je was wel als een kind zo blij als het weer gelukt was.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:28 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Tis gewoon zowiezo een jodensysteem. Ik ben beter dan jij, dus ikke mag wel..
Dan krijg je ook van naaipraktijken dat het uitvak gewoon vol zit als er geboycot wordt.
quote:Pechvogel Hofs wacht operatie
Nicky Hofs ontbreekt de komende weken in de selectie van Feyenoord. De middenvelder moest woensdagochtend met een knieblessure aangeslagen het trainingsveld verlaten.
Het gewricht schoot op slot en Hofs moest van het veld gedragen worden. De eenmalig international had vanaf het begin van het seizoen al last van het gewricht en zijn inzetbaarheid was vorig weekeinde tegen FC Twente al twijfelachtig.
Het is de bedoeling dat de 24-jarige Arnhemmer deze week nog onder het mes gaat. Voor een dergelijke ingreep staat een herstelperiode van drie tot vier weken op het programma.
Dit is wel extreem slecht nieuwsquote:
was ie niet lekker op dreef , mede door dat doelpunt tegen zijn oude club (quote:
Ja klopt , en van Basten zal hem wel niet zo snel oproepen die kijkt liever in een andere hoek.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:11 schreef Malibu-06 het volgende:
Trouwens, Hofs heeft toch nog nooit gespeeld voor oranje?
Buijs zal gewoon spelen als Hofs niet speelt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dit is wel extreem slecht nieuwsMet name omdat ie er dan tegen de joden niet bij is
Dan moet Lee dus in de basis, Buijs is geen optie.
Greene zal niet spelen. Lucius heeft het vertrouwen.quote:Gelukkig kunnen we Lucius dan nog wisselen voor Greene en Lee voor Slory (of andersom).
Een keer volgens mij.quote:Trouwens, Hofs heeft toch nog nooit gespeeld voor oranje?
quote:International debut: March 2006, v Ecuador
Caps: 1
Mag hopen dat hij af weet van die duikelaar in de spits bij Ajax.quote:Klassieker Feyenoord-Ajax in Belgische handen
De Belgische scheidsrechter Frank de Bleeckere zal de klassieker Feyenoord-Ajax fluiten.
Het is voor de eerste keer dat een topper wordt gefloten door een buitenlandse scheidsrechter. Het duel wordt op zondag 11 november afgewerkt in de Rotterdamse Kuip.
De Bleeckere floot al eerder wedstrijden in de eredivisie. Tussen 2004 en 2006 floot hij 2 duels op het hoogste niveau in Nederland. De KNVB en de Belgische voetbalbond wisselen al enkele jaren scheidsrechters uit.
Dan is Bert niet goed bij z'n hoofd, die man hoort niet in het eerste van Feyenoord thuisquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Buijs zal gewoon spelen als Hofs niet speelt.
Dat vertrouwen heeft ie idd gewonnen de afgelopen zaterdagquote:Greene zal niet spelen. Lucius heeft het vertrouwen.
Ok, had het idee dat ie nog nooit opgeroepen was.quote:Een keer volgens mij.
Tuurlijk wel! Buijs schopt toch altijd alle Ajacieden doormdden?quote:Op donderdag 1 november 2007 00:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dan is Bert niet goed bij z'n hoofd, die man hoort niet in het eerste van Feyenoord thuis
Als ie dat nou eens een keer deed dan mocht ie van mij spelenquote:Op donderdag 1 november 2007 00:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Buijs schopt toch altijd alle Ajacieden doormdden?
flikker nou eens opquote:Op donderdag 1 november 2007 00:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dan is Bert niet goed bij z'n hoofd, die man hoort niet in het eerste van Feyenoord thuis
[..]
Dat vertrouwen heeft ie idd gewonnen de afgelopen zaterdag![]()
[..]
Flikker zelf op, idioot. Tegen Twente was het weer overduidelijk dat Buijs en Lucius niet thuishoren bij Feyenoord. Lekker aan Utrecht verkopen ofzo.quote:
Idd, laat Huntelaar z'n been breken morgen op de training en Suarez een dwarslaesie graagquote:Op donderdag 1 november 2007 00:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat er nog meer geblesseerden mogen volgen![]()
Tegen Twente deed Buijs het niet eens zo slecht hoor, Lucius daarentegen was een drama.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Flikker zelf op, idioot. Tegen Twente was het weer overduidelijk dat Buijs en Lucius niet thuishoren bij Feyenoord. Lekker aan Utrecht verkopen ofzo.
Tegenvaller; hij speelt dus waarschijnlijk nog niet (lang) tegen 020. Hopen dat Lee tegen die tijd fit is dan, anders houdt je wel heel weinig aanvallende intenties over....quote:Andwelé Slory brengt Bert van Marwijk bijna in verleiding
In de aanloop naar de bekerwedstrijd tegen FC Groningen kende Feyenoord naast het drama Nicky Hofs, die voor de zoveelste keer aan zijn knie geblesseerd raakte en nu een meniscusoperatie wacht, gisteren ook een meevaller. Andwélé Slory maakte op het trainingsveld zo’n goede indruk, dat Bert van Marwijk stiekem al even dacht aan een rentree van de snelle aanvaller.
Uiteraard bleek die gedachte na overleg met de medische staf nog te voorbarig. De van zijn voetblessure herstelde Slory trainde gisteren pas voor de tweede keer mee met de groep. ,,Het is nog niet verantwoord om hem te laten spelen,’’ weet Van Marwijk. ,,Maar ik kwam wel bijna in de verleiding. Hij is echt fit. Zijn blessure is helemaal genezen en ik heb de indruk dat hij geen angst kent.’’
De van Excelsior overgenomen Slory kende een beroerde start bij Feyenoord. In de eerste competitiewedstrijd brak hij al na een kwartier zijn middenvoetsbeentje toen hij in botsing kwam met FC Utrecht-doelman Franck Grandel. Van Marwijk: ,,Daar staat een herstel van drie, vier maanden voor. Normaal gesproken hoop je dan op drie, maar duurt het in de praktijk vaak vier tot vijf maanden. Slory hersteld sneller dan verwacht.’’
Na een afwezigheid van ‘slechts’ tweeënhalve maand kon de aanvaller deze week de groepstraining hervatten. Tot opluchting van Van Marwijk. ,,Hij voegt agressiviteit en snelheid toe aan het team.’’
Normaal gesproken speelt Sloy maandagavond eerst een halve wedstrijd met Jong Feyenoord (tegen Jong Excelsior) en wordt hij een week daarna nog eens negentig minuten getest bij de beloftes. Waarschijnlijk is hij er eind deze maand weer bij als Feyenoord uit speelt tegen FC Groningen.
De ploeg van trainer Ron Jans komt vanavond op bezoek in de Kuip, die voor het duel in de derde bekerrronde maar half gevuld zal zijn. ,,We moeten er alles aan doen om zo ver mogelijk te komen,’’ sprak Van Marwijk, die niet voor niets figureert in een reclamecampagne met de slogan ‘de kortste weg naar Europa’. ,,Dat is de KNVB beker natuurlijk ook. Bovendien kun je in Nederland maar twee prijzen winnen.’’
De voorbereiding van Feyenoord werd dus overschaduwd door het uitvallen van Nicky Hofs, die een mentale dreun kreeg te verwerken toen zijn knie tijdens de training op slot schoot. Zaterdag ontbrak de Arnhemmer wegens knieklachten ook al tegen FC Twente. ,,Ik had gehoopt dat Nicky zou kunnen spelen. Dit is heel vervelend voor hem. Ik heb dit als speler zelf ook vaak meegemaakt. Vroeger werd je meniscus eruit gehaald, tegenwoordig maken ze twee gaatjes in je knie. Daardoor word je knie zo weinig mogelijk belast. We proberen hem voor het weekeinde nog te laten opereren.’’
Hofs zal waarschijnlijk worden vervangen door Danny Buijs, die ook zaterdag de voorkeur kreeg boven de Koreaan Chun-soo Lee.
Bron: AD Sportwereld
Ik ook. Morgen een belangrijk tentamen bedrijfseconomie.quote:Op donderdag 1 november 2007 15:05 schreef Happel het volgende:
Ik laat de wedstrijd ook voor het eerst sinds lange tijd schieten. Balen, maar het is niet anders...
Moet tot laat werken, dus ik kijk hem ook thuis.quote:Op donderdag 1 november 2007 15:07 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Ik ook. Morgen een belangrijk tentamen bedrijfseconomie.
Gewoon dit weekend z'n minuten laten maken, en tegen de joden een half uurtje ofzo. Als ie nu al zo fit is als gezegd, kan ie dit weekend best 10 minuutjes spelen.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:57 schreef Steve_I. het volgende:
Iedereen weet dat Lucius de laatste tijd gewoon zwaar klote speelt. Het heeft alleen weinig nut om dat elk topic 28 keer te melden, of 'heil bijlmerjood' te gaan roepen. Die heeft nog niet eens wedstrijdritme.
[..]
Tegenvaller; hij speelt dus waarschijnlijk nog niet (lang) tegen 020. Hopen dat Lee tegen die tijd fit is dan, anders houdt je wel heel weinig aanvallende intenties over....
ik zal de wedstrijd van vanavond op m'n radiotje op m'n mp3-spelertje op m'n werk moeten luisteren
Buijsquote:Eerste basisplaats Lee bij Feyenoord
Eerste basisplaats Lee bij Feyenoord KNVB Beker - Chun-Soo Lee lijkt vanavond in het bekerduel tussen Feyenoord en FC Groningen voor het eerst in de basis te starten bij zijn nieuwe club. De Koreaan speelde al twee keer mee in de hoofdmacht van Feyenoord, maar dat was nog als invaller.
De vermoedelijke basisplaats van Lee gaat ten kosten van Danny Buijs, die afgelopen zondag tegen FC Twente (2-0 verlies) al werd vervangen door de aanvaller. Overigens hoopt trainer Bert van Marwijk dat zijn ploeg revanche neemt op de nederlaag tegen Twente. “Ik wil een geladen Feyenoord zien”, aldus de coach op de website van de Stadionclub.
boboquote:Op donderdag 1 november 2007 15:16 schreef Luni het volgende:
[..]
Moet tot laat werken, dus ik kijk hem ook thuis.
ha ha toch niet! Zit vanavond Business Seats met diner.
Dat wordt dus een uitschakeling in de beker...quote:Op donderdag 1 november 2007 17:40 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Mooi, niet meer dat verdedigende geneuzel.
Is ons middenveld zo zwak dat we met 5 middenvelders moeten spelen?quote:Op donderdag 1 november 2007 18:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat wordt dus een uitschakeling in de beker...
Juist niet, die kans was groter geweest met Buijs in de basis.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat wordt dus een uitschakeling in de beker...
Hofland ziek? Mooi! Geef Jordy Buijs maar een kans.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Verdomme.. Hofland is ziek? Dit wordt echt een drama.
Ik verwacht trouwens dat Buijs gewoon in de basis begint.
Uh Greene is redelijk aanvallend ingesteld hoor. Aanvallender dan Buijs en Lucius in elk geval.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:56 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
GVD Greene start. Man man man...
Ik word zo moe van die van Marwijk. Buijs speelt ook nog eens....
Word een beetje moet van van Marwijk. Koeman speelde nog aanvallender vorig seizoen.
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:57 schreef Steve_I. het volgende:
Iedereen weet dat Lucius de laatste tijd gewoon zwaar klote speelt. Het heeft alleen weinig nut om dat elk topic 28 keer te melden, of 'heil bijlmerjood' te gaan roepen. Die heeft nog niet eens wedstrijdritme.
[..]
op m'n radiotje op m'n mp3-spelertje op m'n werk moeten luisteren
Wat is AFCA Ajax?quote:Op donderdag 1 november 2007 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Tegen een gehavend Groningen kan iedereen de sterren van de hemel spelen. Zelfs Buys!!
Ja, en zelfs Ajax nogquote:Op donderdag 1 november 2007 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Tegen een gehavend Groningen kan iedereen de sterren van de hemel spelen. Zelfs Buys!!
Goh, verrassend zeg...quote:Op donderdag 1 november 2007 21:14 schreef Malibu-06 het volgende:
En Bahia begint zich zowaar nog te ontwikkelen ook![]()
Man, zeik toch niet. Beide goede bruikbare spelers. En stellen dat Buijs een verdedigende speler is.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:56 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
GVD Greene start. Man man man...
Ik word zo moe van die van Marwijk. Buijs speelt ook nog eens....
Word een beetje moet van van Marwijk. Koeman speelde nog aanvallender vorig seizoen.
Het is nog steeds geen topper hoor, maar hij valt me gewoon mee.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Goh, verrassend zeg...
Zo zie je maar dat het kansloze gescheld van de meesten hier nergens over gaat.
Ik heb bij Buijs nooit door wat ie nou aan het doen is, dus vaststellen of het een aanvallende of verdedigende spelers is, is nogal lastigquote:Man, zeik toch niet. Beide goede bruikbare spelers. En stellen dat Buijs een verdedigende speler is.
ZIjn tijd bij FC Groningen alweer vergeten?
Wat is daar grappig aan?quote:Op donderdag 1 november 2007 21:54 schreef renz0r het volgende:
Wel grappig dat er vele hier niet kunnen door tentamensman o man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |