Als jij je daar geroepen toe voelt, mag je van mij/ons wel een tegeltjes maken hoor, leuk en lief zelfsquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:55 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ohja, daar had ik niet aan gedacht. Mag ik ook een tegeltje maken? En hoe ga je die vastmaken? Of worden die er los op gelegd?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:35 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Als je de fotos zo ziet, is het idd de achterste rij, achter de heg, staan de muren waar men de mensen neerzet die gecremeerd zijn, naast Thijs vanaf de foto gezien heeft hij alleen aan de linker kant nog niemand naast zich liggend, en de andere kant is nog helemaal vrij en zouden we als we willen bij het plekje van Thijs mogen betrekken.
Tenzij er weer een kindje komt te overlijden, dan is de kanst aanwezig dat die rechts van Thijs komt te liggen.
Precies voor Thijs liggen alleen maar graven van kindjes, alleen tussen zeg maar het Voeteind van Thijs en het volgende grafje, daar ligt nog niks tussen dan een zandpad en daar gaan we dan ook een aantal tegeltjes neerleggen
Nee dat is helaas zo kaal, we hebben gesproken met de man die daar het onderhoud doet en dier vertelde ons dat daar al jaren nooit meer iemand komt...quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:08 schreef Bluezz het volgende:
Dat grafje naast Thijs, is dat nou zo kaal of lijkt dat maar zo?
Uhmm nee niet echt, meestal ben ik er alleen of met marco, of met vrienden of de burenquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:05 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
_Bar_: kom je wel eens iemand tegen bij het bezoeken van het grafje van Thijs? Een ouder die ook een kindje is verloren? 't Lijkt me dan dat je je op een gekke manier met elkaar verbonden voelt. Of is dat niet
zo?
Hihi zou wel gemakkelijk wezen he, een proefsteenquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:31 schreef YPPY het volgende:
Sterkte nog Irule.
Dat lijkt me moeilijk Bar, iets te verzinnen voor altijd. Je kan niet over twee jaar bedenken dat je toch iets anders wilt. Kunnen ze niet een soort van proef steen maken. Een soort van plastic iets. Dat je er een paar mee kunt nemen om te proberen wat mooi staat zeg maar. Of zeg ik nu iets heel stoms?
We hebben ideeen genoeg, het komt goed hoor, en het word ook erg mooi daar zijn we al over uitquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:40 schreef YPPY het volgende:
Dat je een beetje kunt kijken hoe het eruit ziet. Met die heg erachter is groen misschien wel niet leuk. Of wordt rood meteen zo kerstboom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |