Wat een sierlijke post.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:17 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel.
Wat mij betreft valt Jaap nu dood neer, wat een comediant .
jaap werkt hier al aan sinds hij door t stof moest voor brian.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien, StookJaap dus.
?????????????????????????????????????????????.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:17 schreef EdAtTheBar het volgende:
Grappig om te zien hoe iedereen hier zwaar pro H en L is, maar als het er op aan komt toch duidelijk voorkeur heeft voor of H of L.
Ik geloof ook niets meer van Jaap.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:17 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel.
Afluisteren is natuurljik niet netjes, maar in dit geval kan Huub er misschien iets van op steken en zien wat voor spelletje Jaap speelt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:16 schreef riri het volgende:
Zat Huub nou af te luisteren bij het gesprek van Lieke en Jaap?
Had nooit gedacht dat bij Huub als eerste de paranoïa zo toe zou slaan...ik had hem toch echt sterker ingeschat
Ja, ja. Iedereen mag of doet het maar Huub niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:16 schreef riri het volgende:
Zat Huub nou af te luisteren bij het gesprek van Lieke en Jaap?
Had nooit gedacht dat bij Huub als eerste de paranoïa zo toe zou slaan...ik had hem toch echt sterker ingeschat
Ik kan me haast niet voorstellen dat je als ex zo graag de gastspeler wil uithangen. Of je moet camerageil zijn ...en wanhopig zijn qua centen (mochten ze een bedrag krijgen).quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:09 schreef coldstar het volgende:
Als dit zo is, dan heb je kans dat inderdaad Hedda erin komt als gastspeelster. Dan weet je in ieder geval zeker dat het spoedig afgelopen is met deze relatie.
en weer zijn stoornis verhaal zekerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:17 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel.
Tapla verzorgt vast wel een mooie begrafenis voor Jaap, dit ipv zijn bruiloft.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat een sierlijke post.
Kans-loos.
Kan Cora dan toch nog haar jurk aanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tapla verzorgt vast wel een mooie begrafenis voor Jaap, dit ipv zijn bruiloft.![]()
Hij is niet gek, hij wil weten waar dit ineens vandaan komt bij Jaap. Hij voelt al aan dat Jaap aan het stoken is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afluisteren is natuurljik niet netjes, maar in dit geval kan Huub er misschien iets van op steken en zien wat voor spelletje Jaap speelt.
totaal mee eens....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:21 schreef schatje het volgende:
Jaap wil ook gewoon winnen. Als Lieke en Huub zo stom zijn dat ze het niet in de gaten hebben dat hij aan het stoken is in hun relatie kun je hem dat niet kwalijk nemen.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan Cora dan toch nog haar jurk aan![]()
Als Brian het doet is het sneaky, als Huub het notabene bij zijn eigen teammates doet valt het WEL te begrijpen ???quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afluisteren is natuurljik niet netjes, maar in dit geval kan Huub er misschien iets van op steken en zien wat voor spelletje Jaap speelt.
Niet zoveel. Kijk naar zijn mimiek, dan weet je genoeg.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:20 schreef Deisyy het volgende:
Wat moet ik nou weer geloven van dit emo-Jaap-verhaal?![]()
Het is een leugen. Hij vertelde het laatst aan Nadia en na afloop moest hij lachen en riep: als je dit gelooft ben je echt gek.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:21 schreef arneaux het volgende:
Als dít échtwaar is, wat Jaap allemaal zegt, en hij het écht zo denkt, dan is het onverantwoordelijk van DGK om hem erin te laten.
och, afluisteren vind ik van niemand meer snieky..... heb het al geaccepteerd, dat het erbij hoort (dgk) danquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:23 schreef neehe het volgende:
[..]
Als Brian het doet is het sneaky, als Huub het notabene bij zijn eigen teammates doet valt het WEL te begrijpen ???
Hallo hoe krom kun je denken![]()
Niet alleen Amanda heeft een bord voor haar kop, wat Huub ook doet of zegt jij lult altijd met hem mee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:22 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Hij is niet gek, hij wil weten waar dit ineens vandaan komt bij Jaap. Hij voelt al aan dat Jaap aan het stoken is.
Als je bij Lieke appelleert aan haar superioriteit, stinkt ze er wel in. Jaap heeft dat al lang door.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:24 schreef daWeasel het volgende:
Wat een acteur die Jaap, dat Lieke hier intrapt.
+ 1quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:24 schreef Desii het volgende:
Jaap speelt het spel op zo'n harde manier en intrieste manier om Lieke te paaien, door die nepsmartlappen van hem......
Ik kots erop
En ik kots op Lieke dat ze hier met open ogen intrapt, stom wijf.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:24 schreef Desii het volgende:
Jaap speelt het spel op zo'n harde manier en intrieste manier om Lieke te paaien, door die nepsmartlappen van hem......
Ik kots erop
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De weekend-regiseur trapt zelfs in het verhaal van Japio ..... streamlock![]()
Zoals je dat nu omschrijft lijk het te gaan om wat vrijwilligers van het dorpshuis.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De weekend-regiseur trapt zelfs in het verhaal van Japio ..... streamlock![]()
Precies wat ik ervan denk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
En ik kots op Lieke dat ze hier met open ogen intrapt, stom wijf.
Huub zou hem keihard uitgelachen hebben.
En weer veroorzaakt hij een SL.![]()
Lieke is verbaal zeer sterk....Speltechnisch zwak.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke heeft Japio echt wel door.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies.... alles draait om geld.... en die 50% van Huub die herverdeeld wordt. Hij noemt Lieke een opportunist maar dat is ie zelf ook tussen z'n depressies door.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:29 schreef BarryK het volgende:
Dit is een knap lastige situatie voor Huub. Relatie met Lieke loopt niet zo lekker, er zijn enige twijfels aan haar oprechtheid en ook geeft hij nogmaals aan dat het spel voor gaat… dat kan nog lekker conflicteren met Lieke als twijfel groter wordt. Naar wie zou Huub toe moeten trekken als het echt niet meer te houden is met Lieke? Jaap, die waarschijnlijk meer lol maakt met Huub, maar tevens weet dat hij niet van hem wint… hij is stikjaloers op Huub z’n fanbase…
Geen idee. Wellicht is ie nu in de gevangenis beland.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:34 schreef beequeen het volgende:
FF tussendoor. Hoe staat het met MONOPOLY. Heeft Brian inmiddels alle stations, hotels en vette straten al in zijn bezit ?![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:36 schreef ruby het volgende:
[..]
Geen idee. Wellicht is ie nu in de gevangenis belandt.
Geen ideequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:34 schreef beequeen het volgende:
FF tussendoor. Hoe staat het met MONOPOLY. Heeft Brian inmiddels alle stations, hotels en vette straten al in zijn bezit ?![]()
Al zijn fanmail aan het uitzoeken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:36 schreef misslady83 het volgende:
Waar is 0% ik begin hem zowaar te missen
Toch wel opvallend: Vroeger was Huub c.s veel bezig met gezellig samenzijn en overal lol over maken behalve het spel, en nu is het (vanavond dan even) helemaal omgekeerd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:34 schreef beequeen het volgende:
Mis je double D, Dooie Dennix ??quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:36 schreef misslady83 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:36 schreef ruby het volgende:
[..]
Geen idee. Wellicht is ie nu in de gevangenis beland.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:36 schreef misslady83 het volgende:
Ik zeg toch dat het niet netjes isquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:23 schreef neehe het volgende:
[..]
Als Brian het doet is het sneaky, als Huub het notabene bij zijn eigen teammates doet valt het WEL te begrijpen ???
Hallo hoe krom kun je denken![]()
Niet met je eens. Huub is altijd gegaan voor het spel, dus opportunist, dat zal hij ook nooit ontkennen.Lieke is het spel binnengekomen als partner van de sterkste speler, dat zie ik meer als golddigger.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies.... alles draait om geld.... en die 50% van Huub die herverdeeld wordt. Hij noemt Lieke een opportunist maar dat is ie zelf ook tussen z'n depressies door.
Jahaaa, hij werd er helemaal gek van, hij had zoveeeeel kaarten dat hij niet meer wist waar hij ze allemaal moest latenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Al zijn fanmail aan het uitzoeken.
Reken maar dat we dan zijn dark side zullen zien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
![]()
(Hopelijk zit hij zwaar aan de Sambuca en flipt ie straks weer helemaal door)
Huub heeft het helemaal gehad met het hokje en de wannabees. Vanmiddag was hij even vrolijk maar dat is inmiddels ook verdwenen. Lieke slokt hem volledig op........quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch wel opvallend: Vroeger was Huub c.s veel bezig met gezellig samenzijn en overal lol over maken behalve het spel, en nu is het (vanavond dan even) helemaal omgekeerd.
Dit is niet de eerste keer dat hij dat doet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Jaap neem Lieke gewoon in de seik volgens mij
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:43 schreef dgk_fan het volgende:
HALLO !!! REDAKTIE !!!!!
Streams weer effe op Dennis aub !! 't is zaterdagavond he !!
Jaap kijkt hoe de kaarten erbij liggen. Hij heeft maar 1 goede opmerking nodig om Huub te laten knallen en dan kan Jaap beslissen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Jaap neem Lieke gewoon in de seik volgens mij
Meer dan 3% knallen (plop, plop, plop) gaat het niet worden. En zijn plekje waar de zon nooit schijnt wil ik helemal nooit zien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:40 schreef ruby het volgende:
[..]
Reken maar dat we dan zijn dark side zullen zien.
DARKSIDEquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:40 schreef ruby het volgende:
[..]
Reken maar dat we dan zijn dark side zullen zien.
soap he...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat is er toch aan de hand met de stelletjes ? Brian moeite met Amanda, Dennix en Nadia ruzie en Huub en Lieke ook al problemen. Is dat de nieuwe verhaallijn ?
Op de Hei??quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:43 schreef ruby het volgende:
Lieke heeft zelfs op de Hei maar liefst 3 x "Nooit meer naar huis" gezongen.
Inderdaad, hij zal niet harder knallen dan een zakje magnetronpopcorn hehe.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Meer dan 3% knallen (plop, plop, plop) gaat het niet worden. En zijn plekje waar de zon nooit schijnt wil ik helemal nooit zien.![]()
![]()
de huub die mocht drinken was bezig met lol, sinds hij niet meer drinkt doet hij eigenlijk niets leuks meerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch wel opvallend: Vroeger was Huub c.s veel bezig met gezellig samenzijn en overal lol over maken behalve het spel, en nu is het (vanavond dan even) helemaal omgekeerd.
Tijdens het paardrijden met Nadia en Amanda. Dus terwijl ze aan het rijden was op haar paardje, heeft ze blijkbaar een aantal keren Huub z'n nummertje gezongen. Daarmee wil ze dus aangeven dat ze wel degelijk achter Huub z'n nummer staat.quote:
Tijdens het paardrij-uitje samen met A en N.quote:
Oh, op de hei (zonder hoofdletter)quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tijdens de buitenrit met Amanda en Nadia
Nee Hoor, dan gaat Jaap met Lieke verder en is Huub eruit, Jaap weet dat hij toch niet van Huub kan winnen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou gaat Jaap effe acteren.......
hij ziet een kans om huub en lieke op te breken
![]()
![]()
is dit nu goed of juist niet
eigenlijk wordt ik ook wel een beetje gek van dat gezeik van lieke dus als het hem lukt stemt huub lieke er gewoon uit heeft ie een uurtje geleden gezegd tegen jaap
![]()
ik zou ook strondchagerijnig worden van dat zooitje, heeft niets met drank te makenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:49 schreef gomi het volgende:
[..]
de huub die mocht drinken was bezig met lol, sinds hij niet meer drinkt doet hij eigenlijk niets leuks meer
Misschien woont ze alleen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:45 schreef Dark het volgende:
Pardon, hoor ik Lieke nu zeggen dat ze thuis nooit discussies heeft?
Nou Lieke, dat geloof ik niet, hoor!
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:50 schreef neehe het volgende:
[..]
Nee Hoor, dan gaat Jaap met Lieke verder en is Huub eruit, Jaap weet dat hij toch niet van Huub kan winnen.
Een stuk chagrijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:49 schreef gomi het volgende:
[..]
de huub die mocht drinken was bezig met lol, sinds hij niet meer drinkt doet hij eigenlijk niets leuks meer
opportunist en golddigger kan toch prima naast elkaar. Lieke heeft nooit de kans gehad maar als ze in het begin de kans had gekregen had ze zich ook net zo gemakkelijk bij Brian aan kunnen sluiten. Helaas was daar het domme wicht Amanda. Vanaf het begin al een storende factor als het om speltechnische zaken ging. Zij is er ook de oorzaak van dat de stemmingen niet meer leuk gespeeld kunnen worden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet met je eens. Huub is altijd gegaan voor het spel, dus opportunist, dat zal hij ook nooit ontkennen.Lieke is het spel binnengekomen als partner van de sterkste speler, dat zie ik meer als golddigger.
Onzin, Huub is iedereen verbaal de baas in dat hok, met of zonder alcohol.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:49 schreef gomi het volgende:
[..]
Ik dacht dat de hei daar zo tussen Hilversum en alles een officiële naam was ofzo. Hilversumse Hei toch? Of zit ik nu te ijlen?quote:
Dat hoop ik ook echt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:53 schreef Desii het volgende:
Toch zeggen zowel Huub als Lieke, dat ze echt van elkaar houden en na de kooi wel zien hoe het verder loopt...
dat is de rode draad in de beide gesprekken......... hoop dat dat tussen hun beide naar voren komt en dat ze het gestook van Jaap door krijgen.
iki heb t niet over verbaal iemand de baas zijn, maar over lol maken. dat doet huub allang niet meer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onzin, Huub is iedereen verbaal de baas in dat hok, met of zonder alcohol.
Ik baal van Jaap en Lieke.![]()
Hei is geen eigennaam, maar ik dacht dat je het over een manifestatie of beurs hadquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:53 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik dacht dat de hei daar zo tussen Hilversum en alles een officiële naam was ofzo. Hilversumse Hei toch? Of zit ik nu te ijlen?
Idem!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:53 schreef Desii het volgende:
Toch zeggen zowel Huub als Lieke, dat ze echt van elkaar houden en na de kooi wel zien hoe het verder loopt...
dat is de rode draad in de beide gesprekken......... hoop dat dat tussen hun beide naar voren komt en dat ze het gestook van Jaap door krijgen.
Dan zullen ze duidelijk stelling moeten nemen en beskuiten Jaap weg te stemmen. Ook prima....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:53 schreef Desii het volgende:
Dit slaat dus nergens op imo. Lieke is binnengekomen als poets en bij het eerste het beste personeelsfeestje ligt ze te neuken met Huub terwijl ze aan gegeven had nooit sex te hebben in dat hok.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:51 schreef akveor het volgende:
[..]
opportunist en golddigger kan toch prima naast elkaar. Lieke heeft nooit de kans gehad maar als ze in het begin de kans had gekregen had ze zich ook net zo gemakkelijk bij Brian aan kunnen sluiten. Helaas was daar het domme wicht Amanda. Vanaf het begin al een storende factor als het om speltechnische zaken ging. Zij is er ook de oorzaak van dat de stemmingen niet meer leuk gespeeld kunnen worden.
Yep, I feel youquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:56 schreef Sonique het volgende:
Heb het lef om dat Nadia en Dennix verhaal verder uit te melken, daqn kan ik me voorstellen dat Huub depri is en Jaap met zelfmoord neigingen rondloopt..
Die twee moeten gehaakt worden, en wel per direct!
Wees blij, er komt geen zinnig woord uit alleen gekweel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:57 schreef Sonique het volgende:
Ik versta ook 99% van wat Dennix lult niet...
3. We sturen een superdildo met een kaartje eraan "Fok Jou!!"quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Time to place your bets: Heeft Naad weer genoeg jeuk om zich te laten neuken door Dennis?
1. Ja, ze houdt het niet meer en gaat voor Dennis
2. Nee, ze houdt het niet meer en ze gaat voor Luc (de manager zit er toch niet bij).
![]()
Ga je nu weer wedden?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Time to place your bets: Heeft Naad weer genoeg jeuk om zich te laten neuken door Dennis?
2. Nee, ze houdt het niet meer en ze gaat voor Luc (de manager zit er toch niet bij).
![]()
Ja morgen dus dat is nooit.Kan he woordje morgen niet meer horen van hunquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:58 schreef Kaleddis het volgende:
!% tegen 0%:"Zullen we anders morgen samen onze 24 uur aanvragen ? Ik zat er zowieso al aan te denken..."
Wat voor ergs is er nu weer gebeurd dan? De Mascara is op?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:58 schreef Kaleddis het volgende:
!% tegen 0%:"Zullen we anders morgen samen onze 24 uur aanvragen ? Ik zat er zowieso al aan te denken..."
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat voor ergs is er nu weer gebeurd dan? De Mascara is op?
BQ gaat voor optie 1.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Ik hoop ook dat zij Jaap doorkrijgen.Uit de antwoorden van Lieke is overduidelijk dat Jaap net tegen Huub heeft zitten liegen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:53 schreef Desii het volgende:
Is dit serieus?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:58 schreef Kaleddis het volgende:
Je weet wie er de vorige keer heeft gewonnen he?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet omdat jij 1 zegt, maar ik ga voor 2.![]()
Weekendje bungalowpark van iemand wiens naam en adres ik hiier niet ga noemen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
BQ gaat voor optie 1.
Wat levert het op?![]()
dat komt omdat jaap hem vóór het gesprek met lieke een gesprek met huub had.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:05 schreef ruby het volgende:
Huub is enorm spraakzaam.
hij zit hier enorm meequote:Op zondag 28 oktober 2007 00:05 schreef ruby het volgende:
Huub is enorm spraakzaam.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weekendje bungalowpark van iemand wiens naam en adres ik hiier niet ga noemen.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:05 schreef 2live het volgende:
[..]
Je weet wie er de vorige keer heeft gewonnen he?![]()
Misschien kan ie dan beter effe met Lieke praten.quote:
iddquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit slaat dus nergens op imo. Lieke is binnengekomen als poets en bij het eerste het beste personeelsfeestje ligt ze te neuken met Huub terwijl ze aan gegeven had nooit sex te hebben in dat hok.
iemand?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:08 schreef MisterO het volgende:
Hee mensen, ik wil de uitzending van vrijdag terugzien, is dat mogelijk en waar? thnx.
+1quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:08 schreef MisterO het volgende:
Hee mensen, ik wil de uitzending van vrijdag terugzien, is dat mogelijk en waar? thnx.
De TV uitzendingen lopen een week achter, lees de COS en je weet alles.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:08 schreef MisterO het volgende:
Neehee, ik wil die van vrijdag terugzien, is het nu niet mogelijk sinds Tien gestopt is?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
De TV uitzendingen lopen een week achter, lees de COS en je weet alles.![]()
Op mij kun je rekenenquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar als tegenprestatie verwacht ik hetzelfde, ook van BQ.
Nou ja, dat vroeg ze aan 0%. Maarja, ut kwam van 0%, dus ja, kun je dat serieus nemen ???quote:
Slim van Huub dit..Jaap zit mooi klemquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik hoor aan Huub's stem dat ie jaap doorheeft
Ik ook. Ik hoor achterdocht.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ja, ik ook.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef riri het volgende:
wat zit huub erbij......krijg haast een hekel aan hem
yepquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Slim van Huub dit..Jaap zit mooi klem
Skattie, geen idee. Ik volg geen TV uitzendingen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neehee, ik wil die van vrijdag terugzien, is het nu niet mogelijk sinds Tien gestopt is?![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
OK, thnxquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou ja, dat vroeg ze aan 0%. Maarja, ut kwam van 0%, dus ja, kun je dat serieus nemen ???
Opvallend was wel dat ze dit eerder op de avond ook al cryptisch voorstelde aan 0%.
Overigens was 0%'s antwoord dat hij het in de kooi wilde doen. Dus misschien is het wel een test van 1%....
Ik hoop dat Lieke en Huub samen Jaap doorhebben nuquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:15 schreef ToughLove het volgende:
Ik hoop zo dat Huub Jaap doorheeft.
Gek he. In een plek zoals DGK moet je continue op je hoede zijn. Doe je dat niet, dan kan dat je vonnis tekenen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:13 schreef agter het volgende:
[..]
ja, ik ook.
hij is echt een control freak.
wat wil hij horen dan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:17 schreef ruby het volgende:
Ja Huub, spreek het nu maar uit. Ophouden met die ongein.
Ik bedoelde het meer voor Lieke want ze wist niet waar Huub het over had.quote:
waar slaat dat op..... hij staat op huilen hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef riri het volgende:
wat zit huub erbij......krijg haast een hekel aan hem
Oke.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:20 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer voor Lieke want ze wist niet waar Huub het over had.
Nu wordt het dus wel besproken.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:20 schreef dgk_fan het volgende:
Wat een saaie streams ! IK WIL DENNIS !!
(Ben uit verveling maar vast alle klokken een uur vooruit aan het zetten)
Bedankt voor de tip. Een uurtje extra morgenochtend.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:20 schreef dgk_fan het volgende:
Gelukkig maar, want van de rest van de DGK moeten de meesten het niet hebben...quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:20 schreef beequeen het volgende:
Yep, Huub heeft het door. Sinds Jaap zich aangesloten heeft bij Huub en Lieke zijn de ruzie's en discussies niet van de lucht.
Zet ze dan een uur achteruit, anders wordt je zo vroeg wakkerquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:20 schreef dgk_fan het volgende:
idd, dat zei ik begin van de avond ook al....het is enorm toegenomen sinds ze weer met z'n drieeen een team zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:20 schreef beequeen het volgende:
Yep, Huub heeft het door. Sinds Jaap zich aangesloten heeft bij Huub en Lieke zijn de ruzie's en discussies niet van de lucht.
Wat ben je toch een lekkere grapjas!quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:20 schreef dgk_fan het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:22 schreef crimescene het volgende:
[..]
Ga je ze dan morgen weer allemaal 2uur terugzetten?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:20 schreef dgk_fan het volgende:
Was het maar waar, het is vanacht helaas een uurtje korter.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:22 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zet ze dan een uur achteruit, anders wordt je zo vroeg wakker![]()
Waar is Dennis?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:20 schreef dgk_fan het volgende:
Ze zitten te lang op elkaars lip. Normale reacties kun je niet meer verwachten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub is slimmer dan wij hoor, hij weet dat Jaap onzin zit te verkondigen en Huub vertrouwd Jaap echt niet...
Maar ik heb er geen zin in, beetje moeite bij elkaar doen, ga toch aub op die anderen
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Was het maar waar, het is vanacht helaas een uurtje korter.
(Ezelsbruggetje: In de winter zet je de kachel HOGER dus de klok gaat VOORUIT,
in de zomer zet je de kachel LAGER, dus de klok ACHTERUIT !!)
Wat je zegt is 100% zowiezo niet goed hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja, als je echt constant bij elkaar op de lip zit... jezus dan had ik thuis ook ruzie gehadquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze zitten te lang op elkaars lip. Normale reacties kun je niet meer verwachten.![]()
Idols was ook wel leuk hè.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weekendje bungalowpark van iemand wiens naam en adres ik hiier niet ga noemen.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
nog makkelijker:quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Huub zit uit zijn nek te lullen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:29 schreef neehe het volgende:
Huub gaat weer ouwe koeien uit de sloot halen, ik vindt Lieke nu sterker dan Huub.
Mee eens.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:29 schreef neehe het volgende:
Huub gaat weer ouwe koeien uit de sloot halen, ik vindt Lieke nu sterker dan Huub.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:28 schreef crimescene het volgende:
Wat je zegt is 100% zowiezo niet goed hoor.
bron:knmi.nl
Yeah sure !!quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:29 schreef Guuskeee het volgende:
nog makkelijker:
in het VOORjaar zet je de klok VOORuit...
Jaap laat beiden niet gaan. Huub heeft hij nodig voor de broodnodige lol, Lieke voor dekking als Huub gekke dingen doet. Wat wel zou kunnen is dat beiden Jaap laten gaan....quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:29 schreef yellowfirst het volgende:
Jaap is dus nu de lachende derde en kan zijn partner uitkiezen....
En dan het spreekwoordelijke mes in zijn eigen rug steekt......quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap laat beiden niet gaan. Huub heeft hij nodig voor de broodnodige lol, Lieke voor dekking als Huub gekke dingen doet. Wat wel zou kunnen is dat beiden Jaap laten gaan....
Zet je Puch in het voorjaar in zijn VOORUIt en in het najaar in zijn ACHTERUIT.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
hier dan dokus:quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:31 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[..]
Yeah sure !!Mij maak je niet gek hoor !!
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wintertijdquote:De wintertijd duurt vijf maanden en begint steeds op de laatste zondag van de maand oktober. Om 03.00 uur zomertijd wordt de klok teruggedraaid naar 02.00 uur wintertijd.
Ik hoop het wel.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:34 schreef riri het volgende:
Of zou achter willen dat Huub dit moest zeggen omdat ze dit tussen Huub en Lieke uit de weg willen hebben? Dat het echt tussen ze uitgesproken moet worden...omdat ze steeds strubbelingen hebben hierdoor?
Zou kunnen, maar ik denk echt dat Jaap wil dat Huub en Lieke goed met elkaar zijn. Hij heeft op dit moment geen enkel voordeel als er trammelant komt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:33 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En dan het spreekwoordelijke mes in zijn eigen rug steekt......
Ja inderdaad, Huub is niet goed bezig nu ..... beetje jammerquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:35 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer Huub. Ga los los op Mata Hoerie en niet op Lieke.![]()
Dat Wiki is volgens mij niet te vertrouwen ! Hoe lang bestaat dat nou ? Mijn ezelsbruggetjequote:Op zondag 28 oktober 2007 00:33 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hier dan dokus:
[..]
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wintertijd
Wederom neemikjenietserieus.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik denk echt dat Jaap wil dat Huub en Lieke goed met elkaar zijn. Hij heeft op dit moment geen enkel voordeel als er trammelant komt.
Het maakt ook niet uit....doe jij het lekker op je eigen manier ;-)quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat Wiki is volgens mij niet te vertrouwen ! Hoe lang bestaat dat nou ? Mijn ezelsbruggetje
komt van wijlen-mijn-Oma en die was van 1913 !!!!
Huub is arrogant, wil de beste zijn, is een "ik" figuur, plaatst zichzelf altijd in het middelpunt, is te kort dat hij iets tekort komt, etc. Een rasechte egoïst. Lieke heeft in mindere mate hetzelfde met als resultaat gedonder.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Huub is niet goed bezig nu ..... beetje jammer![]()
Keer het eens om.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:38 schreef avonne het volgende:
even denken, wat klopt hieraan niet:
Huub wil de winnaar, leider en koning van de Gouden Kooi zijn.
Maar het zint hem niet dat Lieke niet meer is dan het "vriendinnetje van Huub"
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:39 schreef akveor het volgende:
Huub doet dit gesprek top... Waar Lieke Huub vorige week buitensloot... gaat hij meteen het gesprek met z'n drieen aan zodat ze van elkaar meteen weten wat er speelt. Eerlijk en direkt.
Het is toch wel logisch volgens mij. Jaap is weg gegaan bij Dennis, omdat hij weer lol wilde. Als hij met Lieke zou overblijven heeft hij wederom geen lol, dat heeft hij alleen met Huub. Maar......Huub twijfelt, wil weg, wil weer niet weg, is agressief en kan zichzelf verliezen in een ruzie. Waarom zou hij ze dan nu uit elkaar willen spelen? Integendeel, hij houdt ze voor om gewoon gezellig met elkaar te zijn....keer op keer.quote:
Juist wel.... het heeft veel te lang geduurt dat dit gesprek plaats vind. Dit zijn toch precies de dingen waar we vraagtekens bijzetten?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Huub is niet goed bezig nu ..... beetje jammer![]()
Jaap sprak daarstraks uit dat hij Lieke een slap aftreksel vindt van Huub en dat ze geen 'karakter' is voor de show.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:38 schreef avonne het volgende:
even denken, wat klopt hieraan niet:
Huub wil de winnaar, leider en koning van de Gouden Kooi zijn.
Maar het zint hem niet dat Lieke niet meer is dan het "vriendinnetje van Huub"
Lieke valt volledig door de mand , vandaar.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:44 schreef Dreamboy het volgende:
En een SL
Soms zit het mee, soms zit het tegen...quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:45 schreef Ziet het volgende:
nah leuk... kom binnen en meteen streamlock...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |