Wat een sierlijke post.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:17 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel.
Wat mij betreft valt Jaap nu dood neer, wat een comediant .
jaap werkt hier al aan sinds hij door t stof moest voor brian.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien, StookJaap dus.
?????????????????????????????????????????????.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:17 schreef EdAtTheBar het volgende:
Grappig om te zien hoe iedereen hier zwaar pro H en L is, maar als het er op aan komt toch duidelijk voorkeur heeft voor of H of L.
Ik geloof ook niets meer van Jaap.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:17 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel.
Afluisteren is natuurljik niet netjes, maar in dit geval kan Huub er misschien iets van op steken en zien wat voor spelletje Jaap speelt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:16 schreef riri het volgende:
Zat Huub nou af te luisteren bij het gesprek van Lieke en Jaap?
Had nooit gedacht dat bij Huub als eerste de paranoïa zo toe zou slaan...ik had hem toch echt sterker ingeschat
Ja, ja. Iedereen mag of doet het maar Huub niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:16 schreef riri het volgende:
Zat Huub nou af te luisteren bij het gesprek van Lieke en Jaap?
Had nooit gedacht dat bij Huub als eerste de paranoïa zo toe zou slaan...ik had hem toch echt sterker ingeschat
Ik kan me haast niet voorstellen dat je als ex zo graag de gastspeler wil uithangen. Of je moet camerageil zijn ...en wanhopig zijn qua centen (mochten ze een bedrag krijgen).quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:09 schreef coldstar het volgende:
Als dit zo is, dan heb je kans dat inderdaad Hedda erin komt als gastspeelster. Dan weet je in ieder geval zeker dat het spoedig afgelopen is met deze relatie.
en weer zijn stoornis verhaal zekerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:17 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel.
Tapla verzorgt vast wel een mooie begrafenis voor Jaap, dit ipv zijn bruiloft.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat een sierlijke post.
Kans-loos.
Kan Cora dan toch nog haar jurk aanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tapla verzorgt vast wel een mooie begrafenis voor Jaap, dit ipv zijn bruiloft.![]()
Hij is niet gek, hij wil weten waar dit ineens vandaan komt bij Jaap. Hij voelt al aan dat Jaap aan het stoken is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afluisteren is natuurljik niet netjes, maar in dit geval kan Huub er misschien iets van op steken en zien wat voor spelletje Jaap speelt.
totaal mee eens....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:21 schreef schatje het volgende:
Jaap wil ook gewoon winnen. Als Lieke en Huub zo stom zijn dat ze het niet in de gaten hebben dat hij aan het stoken is in hun relatie kun je hem dat niet kwalijk nemen.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan Cora dan toch nog haar jurk aan![]()
Als Brian het doet is het sneaky, als Huub het notabene bij zijn eigen teammates doet valt het WEL te begrijpen ???quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afluisteren is natuurljik niet netjes, maar in dit geval kan Huub er misschien iets van op steken en zien wat voor spelletje Jaap speelt.
Niet zoveel. Kijk naar zijn mimiek, dan weet je genoeg.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:20 schreef Deisyy het volgende:
Wat moet ik nou weer geloven van dit emo-Jaap-verhaal?![]()
Het is een leugen. Hij vertelde het laatst aan Nadia en na afloop moest hij lachen en riep: als je dit gelooft ben je echt gek.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:21 schreef arneaux het volgende:
Als dít échtwaar is, wat Jaap allemaal zegt, en hij het écht zo denkt, dan is het onverantwoordelijk van DGK om hem erin te laten.
och, afluisteren vind ik van niemand meer snieky..... heb het al geaccepteerd, dat het erbij hoort (dgk) danquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:23 schreef neehe het volgende:
[..]
Als Brian het doet is het sneaky, als Huub het notabene bij zijn eigen teammates doet valt het WEL te begrijpen ???
Hallo hoe krom kun je denken![]()
Niet alleen Amanda heeft een bord voor haar kop, wat Huub ook doet of zegt jij lult altijd met hem mee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:22 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Hij is niet gek, hij wil weten waar dit ineens vandaan komt bij Jaap. Hij voelt al aan dat Jaap aan het stoken is.
Als je bij Lieke appelleert aan haar superioriteit, stinkt ze er wel in. Jaap heeft dat al lang door.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:24 schreef daWeasel het volgende:
Wat een acteur die Jaap, dat Lieke hier intrapt.
+ 1quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:24 schreef Desii het volgende:
Jaap speelt het spel op zo'n harde manier en intrieste manier om Lieke te paaien, door die nepsmartlappen van hem......
Ik kots erop
En ik kots op Lieke dat ze hier met open ogen intrapt, stom wijf.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:24 schreef Desii het volgende:
Jaap speelt het spel op zo'n harde manier en intrieste manier om Lieke te paaien, door die nepsmartlappen van hem......
Ik kots erop
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De weekend-regiseur trapt zelfs in het verhaal van Japio ..... streamlock![]()
Zoals je dat nu omschrijft lijk het te gaan om wat vrijwilligers van het dorpshuis.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De weekend-regiseur trapt zelfs in het verhaal van Japio ..... streamlock![]()
Precies wat ik ervan denk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
En ik kots op Lieke dat ze hier met open ogen intrapt, stom wijf.
Huub zou hem keihard uitgelachen hebben.
En weer veroorzaakt hij een SL.![]()
Lieke is verbaal zeer sterk....Speltechnisch zwak.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke heeft Japio echt wel door.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies.... alles draait om geld.... en die 50% van Huub die herverdeeld wordt. Hij noemt Lieke een opportunist maar dat is ie zelf ook tussen z'n depressies door.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:29 schreef BarryK het volgende:
Dit is een knap lastige situatie voor Huub. Relatie met Lieke loopt niet zo lekker, er zijn enige twijfels aan haar oprechtheid en ook geeft hij nogmaals aan dat het spel voor gaat… dat kan nog lekker conflicteren met Lieke als twijfel groter wordt. Naar wie zou Huub toe moeten trekken als het echt niet meer te houden is met Lieke? Jaap, die waarschijnlijk meer lol maakt met Huub, maar tevens weet dat hij niet van hem wint… hij is stikjaloers op Huub z’n fanbase…
Geen idee. Wellicht is ie nu in de gevangenis beland.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:34 schreef beequeen het volgende:
FF tussendoor. Hoe staat het met MONOPOLY. Heeft Brian inmiddels alle stations, hotels en vette straten al in zijn bezit ?![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:36 schreef ruby het volgende:
[..]
Geen idee. Wellicht is ie nu in de gevangenis belandt.
Geen ideequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:34 schreef beequeen het volgende:
FF tussendoor. Hoe staat het met MONOPOLY. Heeft Brian inmiddels alle stations, hotels en vette straten al in zijn bezit ?![]()
Al zijn fanmail aan het uitzoeken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:36 schreef misslady83 het volgende:
Waar is 0% ik begin hem zowaar te missen
Toch wel opvallend: Vroeger was Huub c.s veel bezig met gezellig samenzijn en overal lol over maken behalve het spel, en nu is het (vanavond dan even) helemaal omgekeerd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:34 schreef beequeen het volgende:
Mis je double D, Dooie Dennix ??quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:36 schreef misslady83 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:36 schreef ruby het volgende:
[..]
Geen idee. Wellicht is ie nu in de gevangenis beland.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:36 schreef misslady83 het volgende:
Ik zeg toch dat het niet netjes isquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:23 schreef neehe het volgende:
[..]
Als Brian het doet is het sneaky, als Huub het notabene bij zijn eigen teammates doet valt het WEL te begrijpen ???
Hallo hoe krom kun je denken![]()
Niet met je eens. Huub is altijd gegaan voor het spel, dus opportunist, dat zal hij ook nooit ontkennen.Lieke is het spel binnengekomen als partner van de sterkste speler, dat zie ik meer als golddigger.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies.... alles draait om geld.... en die 50% van Huub die herverdeeld wordt. Hij noemt Lieke een opportunist maar dat is ie zelf ook tussen z'n depressies door.
Jahaaa, hij werd er helemaal gek van, hij had zoveeeeel kaarten dat hij niet meer wist waar hij ze allemaal moest latenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Al zijn fanmail aan het uitzoeken.
Reken maar dat we dan zijn dark side zullen zien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
![]()
(Hopelijk zit hij zwaar aan de Sambuca en flipt ie straks weer helemaal door)
Huub heeft het helemaal gehad met het hokje en de wannabees. Vanmiddag was hij even vrolijk maar dat is inmiddels ook verdwenen. Lieke slokt hem volledig op........quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch wel opvallend: Vroeger was Huub c.s veel bezig met gezellig samenzijn en overal lol over maken behalve het spel, en nu is het (vanavond dan even) helemaal omgekeerd.
Dit is niet de eerste keer dat hij dat doet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Jaap neem Lieke gewoon in de seik volgens mij
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:43 schreef dgk_fan het volgende:
HALLO !!! REDAKTIE !!!!!
Streams weer effe op Dennis aub !! 't is zaterdagavond he !!
Jaap kijkt hoe de kaarten erbij liggen. Hij heeft maar 1 goede opmerking nodig om Huub te laten knallen en dan kan Jaap beslissen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Jaap neem Lieke gewoon in de seik volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |