Wat een sierlijke post.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:17 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel.
Wat mij betreft valt Jaap nu dood neer, wat een comediant .
jaap werkt hier al aan sinds hij door t stof moest voor brian.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien, StookJaap dus.
?????????????????????????????????????????????.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:17 schreef EdAtTheBar het volgende:
Grappig om te zien hoe iedereen hier zwaar pro H en L is, maar als het er op aan komt toch duidelijk voorkeur heeft voor of H of L.
Ik geloof ook niets meer van Jaap.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:17 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel.
Afluisteren is natuurljik niet netjes, maar in dit geval kan Huub er misschien iets van op steken en zien wat voor spelletje Jaap speelt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:16 schreef riri het volgende:
Zat Huub nou af te luisteren bij het gesprek van Lieke en Jaap?
Had nooit gedacht dat bij Huub als eerste de paranoïa zo toe zou slaan...ik had hem toch echt sterker ingeschat
Ja, ja. Iedereen mag of doet het maar Huub niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:16 schreef riri het volgende:
Zat Huub nou af te luisteren bij het gesprek van Lieke en Jaap?
Had nooit gedacht dat bij Huub als eerste de paranoïa zo toe zou slaan...ik had hem toch echt sterker ingeschat
Ik kan me haast niet voorstellen dat je als ex zo graag de gastspeler wil uithangen. Of je moet camerageil zijn ...en wanhopig zijn qua centen (mochten ze een bedrag krijgen).quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:09 schreef coldstar het volgende:
Als dit zo is, dan heb je kans dat inderdaad Hedda erin komt als gastspeelster. Dan weet je in ieder geval zeker dat het spoedig afgelopen is met deze relatie.
en weer zijn stoornis verhaal zekerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:17 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel.
Tapla verzorgt vast wel een mooie begrafenis voor Jaap, dit ipv zijn bruiloft.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat een sierlijke post.
Kans-loos.
Kan Cora dan toch nog haar jurk aanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tapla verzorgt vast wel een mooie begrafenis voor Jaap, dit ipv zijn bruiloft.![]()
Hij is niet gek, hij wil weten waar dit ineens vandaan komt bij Jaap. Hij voelt al aan dat Jaap aan het stoken is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afluisteren is natuurljik niet netjes, maar in dit geval kan Huub er misschien iets van op steken en zien wat voor spelletje Jaap speelt.
totaal mee eens....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:21 schreef schatje het volgende:
Jaap wil ook gewoon winnen. Als Lieke en Huub zo stom zijn dat ze het niet in de gaten hebben dat hij aan het stoken is in hun relatie kun je hem dat niet kwalijk nemen.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan Cora dan toch nog haar jurk aan![]()
Als Brian het doet is het sneaky, als Huub het notabene bij zijn eigen teammates doet valt het WEL te begrijpen ???quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afluisteren is natuurljik niet netjes, maar in dit geval kan Huub er misschien iets van op steken en zien wat voor spelletje Jaap speelt.
Niet zoveel. Kijk naar zijn mimiek, dan weet je genoeg.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:20 schreef Deisyy het volgende:
Wat moet ik nou weer geloven van dit emo-Jaap-verhaal?![]()
Het is een leugen. Hij vertelde het laatst aan Nadia en na afloop moest hij lachen en riep: als je dit gelooft ben je echt gek.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:21 schreef arneaux het volgende:
Als dít échtwaar is, wat Jaap allemaal zegt, en hij het écht zo denkt, dan is het onverantwoordelijk van DGK om hem erin te laten.
och, afluisteren vind ik van niemand meer snieky..... heb het al geaccepteerd, dat het erbij hoort (dgk) danquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:23 schreef neehe het volgende:
[..]
Als Brian het doet is het sneaky, als Huub het notabene bij zijn eigen teammates doet valt het WEL te begrijpen ???
Hallo hoe krom kun je denken![]()
Niet alleen Amanda heeft een bord voor haar kop, wat Huub ook doet of zegt jij lult altijd met hem mee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:22 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Hij is niet gek, hij wil weten waar dit ineens vandaan komt bij Jaap. Hij voelt al aan dat Jaap aan het stoken is.
Als je bij Lieke appelleert aan haar superioriteit, stinkt ze er wel in. Jaap heeft dat al lang door.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:24 schreef daWeasel het volgende:
Wat een acteur die Jaap, dat Lieke hier intrapt.
+ 1quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:24 schreef Desii het volgende:
Jaap speelt het spel op zo'n harde manier en intrieste manier om Lieke te paaien, door die nepsmartlappen van hem......
Ik kots erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |