abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator donderdag 25 oktober 2007 @ 20:06:37 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54166681
Sorry ik kreeg even telefoon, net toen ik een nieuwe wilde openen.

Game on!
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 19:42 schreef jessie het volgende:
Lady S gefeliciteert met je baan!!!!!

En verder kom ik hier na een poosje weer ff binnenvallen.
Ik sta 2e voor een huis!!!!!
Oooooooo ik hoop zo dat de 1e t afzegt. Sommige woningen worden verloot (je kan ook reageren via wooningstichting via inschrijving, amar aangezien ik nog maar net ingeschreven staat duurt dat nog jaren)
Vorige keren was ik 35e en 11e met de loting en nu dus 2e.
En meestal vallen er wel mensen af.
Duimen jullie voor me mee.
Morgen ga ik gelijk de woningstichting bellen.
Ik was half 7 uit me werk ik gelijk kijken op internet hoeveelste ik was geworden. 2e dus. Ik wilde het niet geloven heb al tig keer gekeken amarhet is echt zo.
Het is op een flat, maar dan op de 1e etage. Is zeg maar een halve etage, dus halve trap en dan ben je er al.
Woonkamer 21 vierkante meter, en dan 3!!!! slaapkamers. 9, 10 en 13 vierkante meter. Balkon kijkt uit op een groot grasveld wat tussen de flats ligt. Echt super leuk. 10 minuutjes fietsen hiervandaan. Dus ook vlak bij mijn werk enzo.
Ik ben hyper en kan vast niet slapen vanavond
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 25 oktober 2007 @ 20:12:41 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54166817
Jessie!
Wat spannend joh! Ik ga voor je duimen hoor!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 20:18:12 #3
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_54166936
Spannend Jessie
pi_54166962
Whoei, spannend Jessie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_54167241
Spannend Jessie!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 20:57:45 #6
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_54167834
Aan het duimen slaat

Hier gaan wij morgen een heerlijke weekendje weg en ben er ook echt aan toe. Pffff wat kan je het soms zat zijn zeg
pi_54167859
Dan komt dat weekendje dus net op tijd Rottdog! Veel plezier.
pi_54168411
veel plezier rottdog!

jessie, succes, ik duim met je mee!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 21:31:18 #9
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_54168647
Mag ik even crossen?

De leukste kinderboeken .. Omdat het betreffende topic snel zakt, en ik het voor zondag al hebben moet..

Jessie.. ik duim mee !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_54168991
Ik duim voor je Jessie
Saartje
  donderdag 25 oktober 2007 @ 21:45:07 #11
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54168992
Jessie, spannend!
Fijn dat het zo dichtbij is, dat lijkt me voor je meiden best prettig
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54169006
Veel plezier Rottdog!

Jessie, ik hoop voor je dat je geluk hebt!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 21:45:45 #13
3011 E.T.
pi_54169015
Veel plezier Rottdog!
Waar ga je heen? (of heb ik daar overheen gelezen?)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 23:41:22 #14
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54172235
Het is wel echt verhuistijd he? Veel geluk Jessie
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 00:54:28 #15
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54173726
Jessie ook hier word voor je geduimt

Rockabella wanneer vier je de verjaardag van je zoon?

* _Bar_ is net een goed half uurtje thuis van een werk/proefavondje
heb overgens meer gezeten, gedronken, en gegeten dan echt gewerkt te hebben, maar werd telkens terug naar de stoel gefloten als ik wat wilde gaan doen, door de eigenares

Het was super en leuk, en heb weer veel geleerd, en omdat het nu offcieel is er staat namelijk een personeelsadvertentie in het advertentieblad ga ik ook hier nu maar de naam bekend maken
De zaak voormalige naam/tot halverwege november heet nu nog de bomvrije en Anno1840
En vanaf half november gaan we verder onder de naam SYDNEY Greet & Eat
We serveren door de naam tappas van over de hele wereld, wijnen van door de hele wereld, drankjes van door de hele wereld, en loungen kunt u bij ons ook
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 01:43:26 #16
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54174551
Bar, ik vind het fijn dat het zo goed met je gaat.

En lieve Jessie, ik zal voor je duimen. Spannend!
pi_54175809
Bar wat fijn en een leuke naam trouwens...

Hier werden vanmorgen om half zes uit bed gebeld met de mededeling dat mijn oma is overleden. Had Alzheimer en Parkinson en zat in een gesloten afdeling van het verzorgingstehuis maar juist de laatste weken ging het goed. Was vorige week nog mee geweest op bewonersvakantie dus naar Dolfinarium, de Apenheul en een huifkartocht maar vannacht ging ze plassen met een zuster en de zuster zet haar op bed en ze zit op de rand en zegt ik vind het genoeg ik ga. Ze gaat liggen en sluit haar ogen om ze nooit meer open te doen. Verpleging helemaal verbaasd omdat ze verreweg de helderste patient was die verder nooit ziek was. Aankomende week begraven we mijn oma maar in 2000 heb ik mijn gevoelsoma al begraven. Is dit nog duidelijk?

De laatste zes/zeven jaar was er geen conversatie meer mogelijk behalve over koekjes bij de koffie..
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  † In Memoriam † vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:46:03 #18
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54175847
klinkt misschien heel raar, maar ik vind het wel een hele mooie manier van doodgaan.

maar ik kan me voorstellen dat de achterblijvers verbijsterd en geschrokken zijn omdat het zo plotseling is.
sterkte mibos.
  † In Memoriam † vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:47:13 #19
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54175863
waar is spuuglokje eigenlijk? ik kom hier niet meer zo heel vaak, maar volgens mij heb ik 'r al een tijdje gemist.

joehoe spuuglokje, hoe is het met de oude tangen en is je rokje voor sterre al af?
pi_54175871
Lady-wrb wij (spreek ik namens mijzelf/manlief/ouders en zussen met fam) dat dit veel beter is dan helemaal in een rolstoel en niks meer kunnen. Wij tekenen er ook voor zeg maar om zo uit te kunnen stappen...

Nou het komt nooit gelegen maar dit is alles beter dan lijden!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:50:03 #21
24188 Belana
kloon van belana
pi_54175888
mibos gecondoleerd. op zich vind ik het ook wel mooi zoals ze gegaan is en ik snap wel wat je bedoeld, je was haar al kwijt natuurlijk.
stormy waters...
sailin'
pi_54175916
Daarom en nu heb ik nog drie oma's over en kaith nog drie opoe's en 2 oma's...
pi_54175938
Mibos, gecondoleerd. Wat stoer van je oma om zo het leven uit te stappen.

LadyS, nog gefeliciteerd met je baan.

Jessie, ik ken het gevoel. Zeker als zo'n huis helemaal te mooi is.

Rottdog, lekker ff weg. Zij wel

Ik begin maandag met stage en dan moet ik heel vroeg van huis weg. Ik probeer dan om 08:15 op de stageschool te zijn.... in Utrecht
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  † In Memoriam † vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:59:12 #24
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54175993
ik krijg zo visite van mijn vroegere buurvrouw en die neemt dr 3jarige slopertje zoontje mee.
vorige keer kostte het me een klok
nu hoop ik dat ik alles goed weggezet heb (en we hebben de vitrinekast met zijn racebaanautoverzameling dichtgeplakt met plakband )

ik ben de grijpgrage handjes een beetje ontgroeid vrees ik
pi_54176077
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 08:59 schreef lady-wrb het volgende:
ik krijg zo visite van mijn vroegere buurvrouw en die neemt dr 3jarige slopertje zoontje mee.
vorige keer kostte het me een klok
nu hoop ik dat ik alles goed weggezet heb (en we hebben de vitrinekast met zijn racebaanautoverzameling dichtgeplakt met plakband )

ik ben de grijpgrage handjes een beetje ontgroeid vrees ik
Een klok? En hangklok, staande klok? Succes
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:07:16 #26
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_54176094
Rottdog, heel veel plezier. lekker hoor een weekendje weg.

Jessie, spannend hoor, ik ga voor je duimen.

Mibos, gecondoleerd!!

Ik heb bericht gehad dat de baan definitief niet doorgaat, niet omdat ik niet goed was, integendeel zelfs, maar omdat ze niet om de interne kandidaat heen kunnen. Over mij was er niets dan lof en ik had de baan ook gekregen als de interne kandidaat er niet was geweest. Wel balen en een beetje rotgevoel omdat het op deze manier is gegaan...... gelukkig hoef ik hier niet weg en heb ik nu ook een leuke baan. Deze nieuwe baan was gewoon een leuke en mooie stap vooruit geweest.

Maar wie weet wat er nog op mijn pad komt...

Gisterenavond naar Leo Blokhuis en Ricky Koole geweest, dat was erg leuk en bijzonder. Na de voorstelling nog even met ze gepraat en LP en boek laten signeren...

Ow, lady_wrb sterkte straks!! Hopelijk blijft alles heel.
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:10:39 #27
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54176147
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 09:06 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Een klok? En hangklok, staande klok? Succes
eentje die nog opgehangen moest worden. (eentje van expo, dus nog een dure ook )
hij had hem op de grond neergelegd, was erop gaan zitten en had de wijzers gesloopt.

ik heb nu een megavoorraad duplo neergezet en nu maar hopen dat hij zich daarmee kan vermaken.
pi_54176464
Oh Diaan, wat k*t zeg!
Nja, je hebt idd je baan nog. Maar toch heel jammer.

Lady-wrb: Hopen dattie idd de duplo ziet staan.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:46:23 #29
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54176644
Mibos sterkte met alles wat nog gaat komen

Jessie wat onwijs spannend zeg dat je 2de geworden bent! Ik zal duimen dat nummer 1 hem niet neemt.
Zou wel fijn zijn als je zo snel iets voor jezelf en de meiden hebt gevonden!

Succes Lady-wrb met de visite hopelijk krijgt de duplo de aandacht en laat hij de rest met rust!

Bar wat klink je super blij met je nieuwe baan! Geniet ervan!

Diaan wat jammer dat ze niet om de interne kandidaad heen konden, balen zeg
pi_54176646
gecondoleerd Mibos!
Lady-wrb sterkte vandaag
Saartje
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:49:39 #31
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_54176688
LadyS, ik had helemaal over je baan heengelezen. Gefeliciteerd

Diaan, jammer van die baan maar ik kan me voorstellen dat je goed kan leven met de reden waarom je het niet bent geworden. Volgende keer beter. Die theatervoorstelling leek me ook geweldig. Toch maar eens kijken of die hier in de buurt ook een keertje komt (al zal het wel helemaal uitverkocht zijn).

Lady-wrb, kan je dat joch niet vastplakken met plakband?

Lekker al die vakantieplannen hier zeg. Geniet ervan Rottdog

Mibos, gecondoleerd

Jessie, ik ga heel hard voor je duimen. Een eigen huis is heeeeeeeeeeeeeeeerlijk
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_54176755
Mibos Ken het precies. Mijn oma was toen ze dood ging ook al jaren heel dement. Toen ze dus dood ging (3 keer ) was ze eigenlijk alleen lichamelijk niet meer aanwezig.

Ben gister ook met een vriendin naar het theater geweest, na Sexual Perversity. Die was zo gaaf. Als je de kans krijgt om er na toe te kunnen moet je zeker gaan. Gaat over sex en relaties enzo. Was super
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:28:31 #33
190853 RockabeIIa
pi_54177338
Mibos

Bar, we vieren het in 2 keer. Vrijdag de opa's, oma's en zijn ooms en tantes en dan zondag onze vrienden en hun kids. En dan nog denk ik dat het hartstikke druk wordt voor hem... dus ik zie er een beetje tegenop. Ik vermoed dat er zelfs een 3e middagje aan zit te komen.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:02:20 #34
114177 Diaan73
pi_54177986
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 09:54 schreef MeNicole het volgende:
Mibos Ken het precies. Mijn oma was toen ze dood ging ook al jaren heel dement. Toen ze dus dood ging (3 keer ) was ze eigenlijk alleen lichamelijk niet meer aanwezig.

Ben gister ook met een vriendin naar het theater geweest, na Sexual Perversity. Die was zo gaaf. Als je de kans krijgt om er na toe te kunnen moet je zeker gaan. Gaat over sex en relaties enzo. Was super
Die voorstelling is echt super ja Wij hebben die begin dit jaar gezien. Wij zaten toen zelfs op de 1e rij.

Op mijn huidige werk wisten ze dat ik een gesprek had en zijn nu erg blij dat het niet doorgaat en ik dus blijf. Ze vonden het voor mij een geweldige kans.... maar vonden het wel erg jammer dat ik misschien weg zou gaan. Dat doet me ook erg goed.
Make love, not war ☮
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:30:00 #35
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54178660
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 10:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Mibos

Bar, we vieren het in 2 keer. Vrijdag de opa's, oma's en zijn ooms en tantes en dan zondag onze vrienden en hun kids. En dan nog denk ik dat het hartstikke druk wordt voor hem... dus ik zie er een beetje tegenop. Ik vermoed dat er zelfs een 3e middagje aan zit te komen.
Mibos gecondoleer

Hier konden we de verjaardag van Thijs in 1 keer vieren, lekker met zijn allen in de tuin, was gezellig en er was maar 1 kindje bij dus dat was goed te overzien

Maar kan me voorstellen dat je het te druk vind met vrienden en kinderen, hihi s6 in elk geval met een eventuele 3de verjaardags feestje
pi_54180129
Mibos gecondoleerd
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:12:55 #37
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54180783
* _Bar_ is verbaasd, ik zit muziek te luisteren, komt schijnbaar de hele lijst nummers voorbij die tijdens de begrafenis gedraaid zijn, en kan er gewoon naar luisteren zonder in huilen uit te barsten....
Wat een vooruitgang
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:44:24 #38
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54181351
Bar, wat moet dat bijzonder zijn, maar ook fijn denk ik?

Mibos, gecondoleerd met het verlies van je oma.

Ik ben gisteren bij de HEMA geweest, maar de tentjes waren op, zoals verwacht. Wel vreemd dat die tv-reclame nog steeds op is daarvan.

En ik ben gisteren naar Carel Kraayenhof geweest, erg mooi was het

PV, succes met je stage-reis!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:28:51 #39
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54182094
Hoi Lady-wrb , ik was even een weekje naar Egypte! Woensdag waren we weer terug en ik kom nu pas weer een beetje aan computeren toe. Ik ben afgelopen woensdag niet naar naailes gegaan, want ik kon mijn ogen bijna niet openhouden 's avonds.
  † In Memoriam † vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:41:17 #40
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54183355
wat leuk : naar egypte
met het hele gezin?
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:42:27 #41
114177 Diaan73
pi_54184538
Egypte, is zo mooi ik wil graag nog een keer met Peaceman.

Bar leuk om te lezen dat het zo goed met je gaat!!!
Make love, not war ☮
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:52:16 #42
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54184705
Mijn ouders hadden ons meegevraagd omdat ze volgende week 40 jaar getrouwd zijn, en mijn zus met haar vriend en hun kind ook. Dus we waren er met z'n tienen. Echt zó lekker, de hele dag in het zwembad en snorkelen in zee en eten en drinken. Heerlijk!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:08:34 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54186065
Wat balen Diaan... En idd gek dat het zo gegaan is...

Mibos, gecondoleerd...

Lady-wrb, hoe is het gegaan?
  † In Memoriam † vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:34:01 #44
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54190241
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:08 schreef Brighteyes het volgende:
...

Lady-wrb, hoe is het gegaan?
ehm nou.... de duplo vloog laag vandaag, hij heeft geprobeerd om mijn kauwgomballenautomaat te slopen, kreeg een woedeaanval toen zijn moeder hem iets verbood en stond toen op de duplo te stampen.
hij was idd helemaal gek op de vitrine met racebaanautootjes, maar die was gelukkig goed dichtgeplakt.
en hij wou van alles mee naar huis nemen: een paperclip, smarties, de bak met duplo en zelfs de spongebob-billendoekjes van het toilet
maar verder was het wel gezellig

(o en hij was geen 3, maar net 2,5 )

en komt het bekend voor dat als kleine kinderen op bezoek zijn geweest, je je inboedel op de gekste plaatsen terugvindt?
pi_54190542
Ligt er aan welke kleine kinderen denk ik Mijn moeder had vroeger een vriendin, als die kwam gingen zij en mijn vader eerst alle breekbare zaken op ooghoogte zetten.

Mijn zus en ik waren van die dooien. Wij deden niks. Mijn zus ging alleen keihard huilen als er onverwacht geluiden werden gemaakt
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:54:08 #46
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54190681
Lieve mensen, ik kom even zomaar binnenvallen. Heel egoïstisch, zonder bijgelezen te zijn en zo.
De afgelopen weken zijn we erg bezig geweest met het "wijzigen van onze woonsituatie op hopelijk korte termijn".

En.... dat is gelukt. Sorry voor het crossposten, maar ik moet het even kwijt! phluphy heeft een huis gevonden!
... ♥ ik mis je ♥
pi_54190903
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:38:08 #48
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_54191593
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 13:12 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ is verbaasd, ik zit muziek te luisteren, komt schijnbaar de hele lijst nummers voorbij die tijdens de begrafenis gedraaid zijn, en kan er gewoon naar luisteren zonder in huilen uit te barsten....
Wat een vooruitgang
Het stomme is dat ik dat ook prima kan (wel geroerd, maar ik kan er wel naar luisteren), terwijl ik bij de meest onverwachte liedjes gewoon volkomen onderuit ga... Wat dat betreft ben ik echt weer het emo diertje geworden dat ik vroeger ook was. Ik raak ontroerd door de meest onverwachte situaties en muziek, en de hele serie Evita heb ik niet met droge ogen kunnen kijken.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:46:34 #49
190853 RockabeIIa
pi_54191767
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 11:30 schreef _Bar_ het volgende:

[..]
Hier konden we de verjaardag van Thijs in 1 keer vieren, lekker met zijn allen in de tuin, was gezellig en er was maar 1 kindje bij dus dat was goed te overzien

Maar kan me voorstellen dat je het te druk vind met vrienden en kinderen, hihi s6 in elk geval met een eventuele 3de verjaardags feestje
Ik wil daar best graag eens een leuke foto van zien
Ons huis is echt te klein voor feestjes. Er kan hooguit met extra stoelen erbij gepakt een man of 8-9 in de woonkamer zitten en dan is het vol.... We doen morgen trouwens wel een herfstbbq En er komt ook nog een wintervariant, en ook oliebolls gaan we lekker buiten bakken. ***gezellig!***
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:50:46 #50
190853 RockabeIIa
pi_54191869
phlupher van harte met je nieuwe woning!

En bar en buzz, sommige nummers zullen je hoe dan ook altijd kippenvel blijven bezorgen of je terug nemen naar een andere tijd voor heel even... Tenminste dat is wat ik ervaar. Ik heb dat trouwens ook bij parfum, etensluchtjes e.d.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:08:57 #51
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54192325
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 22:46 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik wil daar best graag eens een leuke foto van zien
Ons huis is echt te klein voor feestjes. Er kan hooguit met extra stoelen erbij gepakt een man of 8-9 in de woonkamer zitten en dan is het vol.... We doen morgen trouwens wel een herfstbbq En er komt ook nog een wintervariant, en ook oliebolls gaan we lekker buiten bakken. ***gezellig!***
uhmm ja dat zou wel kunnen maar dan moet ik ze opnieuw inscannen denk ik.... ik ga zo eens spieken voor je, ben net thuis van een toppie avond werk

Hmm kan ze niet meer vinden op de pc hier.... wel van ervoor en van ernaa, maar tijdens zijn verjaardag geen enkele.... zelf niet meer van detaart, en ik weet dat ze er zijn, heb ze maandag nog in mijn handen gehad

[ Bericht 12% gewijzigd door _Bar_ op 26-10-2007 23:23:29 ]
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:10:53 #52
190853 RockabeIIa
pi_54192372
Ik ben ook net thuis van 't werk! Doe maar rustig an hoor Ik kijk morgen wel weer.. Zo lekker op mijn donzen onderdek liggen.. zo lekker warm <3
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:11:49 #53
190853 RockabeIIa
pi_54192393
Diaan, hoe staat het met dat mooie huis van je? Mag er al visite komen?
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:30:21 #54
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54192837
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 22:50 schreef RockabeIIa het volgende:

En bar en buzz, sommige nummers zullen je hoe dan ook altijd kippenvel blijven bezorgen of je terug nemen naar een andere tijd voor heel even... Tenminste dat is wat ik ervaar. Ik heb dat trouwens ook bij parfum, etensluchtjes e.d.
Heel herkenbaar, mijn moeder is alweer 7 jr geleden overleden, en ik heb haar winterjassen en 1 daarvan is een knal gele skijas, die hangt in het halletje, en hoe vaak die ook al gewassen is, telkens hangt daar de geur van mijn moeder, de ene keer gaat dat goed, en de andere keer schieten de tranen door mijn ogen...
Zo ook met een foto van mijn pa en mij ma die hier in de woonkamer hangt, de ene keer kan ik er uren naar kijken zonder maar 1 traan te laten en de andere keer stort ik in.
pi_54196999
Mag ik ff op het bankje storten ? Ben gesloopt na een week school en stagebezoeken...
En leuk die leerlingen die besluiten hun schoolloopbaan maar de vernieling in te helpen door geen stage te doen maar thuis te hangen (hadden blijkbaar het idee dat er toch niet gecontroleerd werd...wel dus)

pfffffffffff......

(zorry voor het ego praatje)
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 08:03:06 #56
114177 Diaan73
pi_54197048
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 23:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Diaan, hoe staat het met dat mooie huis van je? Mag er al visite komen?
Maar natuurlijk.... no problem. Maar ik moet nog eerst even bij jou een gebakje komen halen....
Make love, not war ☮
pi_54197254
Balen Diaan!

Jessie, ik duim ook voor je!

Pluph, gefeliciteerd met je huis!!

Mibos, gecondoleerd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_54197313
Oh oh oh vergeten jullie de klok niet!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_54197432
Komende nacht toch pas Vicky?
Fake it till you make it...
pi_54197476
ja idd komende nacht
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:10:30 #61
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54197482
Ben blij dat ik het lees. Dat zou ik dus glad vergeten zijn!
Vicky, you just saved me a lot of trouble!

Dank allemaal voor de felicitaties. Ik ben nog helemaal confuus. Toen ik wakker werd vanochtend, realiseerde ik me dat ik mijn all-time-droomhuis heb gekocht. Dat gelóóf je toch niet?
... ♥ ik mis je ♥
pi_54197514
phluphy gefeliciteerd! Heb gisteren je topic even doorgelezen en er vannacht van gedroomd Maar droomde dat ik zelf een huis had gekocht in Dld en het afschuwelijk vond, en maar hoopte dat jij en Rewimo snel langs zouden komen om me wegwijs te maken
Saartje
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:15:28 #63
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54197532
Maneki je FOK!t te veel hoor!
Maar mócht het realiteit worden, dan zorg ik wel voor je hoor!
... ♥ ik mis je ♥
pi_54197536
geweldig phluph, gefeliciteerd! ziet er echt hartstikke mooi uit. maar niet naar Limburg dus, of had ik verkeerd onthouden dat je dat ook wel eens overwogen hebt?
pi_54197558
Phluphy, huis gekocht super !
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:20:30 #66
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54197596
Goed onthouden, Bixis! Tot 2 maanden geleden waren dat de plannen. Maar het voelde toch niet helemaal tof, en we besloten om in Gelderland te blijven. Vorig weekend nog dachten we na over een huis in Dieren.

Afgelopen maandag liet iemand de term "Duitsland" vallen, en gisteren hebben we er een huis gekocht.
Voor sommigen/velen zou dit veel te snel gaan, maar ach, zo zitten wij in mekaar.
We gaan af op intuïtie, en door alles rondom Danyel zijn we gewend raakt aan "snel omschakelen".
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:25:40 #67
3011 E.T.
pi_54197660
zo'n snelle actie zou hier ook niet misstaan, phluph Wij doen ook vaak dingen intuitief en snel

Gefeliciteerd!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:32:20 #68
190853 RockabeIIa
pi_54197737
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 08:03 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Maar natuurlijk.... no problem. Maar ik moet nog eerst even bij jou een gebakje komen halen....

Voor mij of voor Brent? Want dan ben je 2x aan de beurt!
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 10:10 schreef phluphy het volgende:
Ben blij dat ik het lees. Dat zou ik dus glad vergeten zijn!
Vicky, you just saved me a lot of trouble!

Dank allemaal voor de felicitaties. Ik ben nog helemaal confuus. Toen ik wakker werd vanochtend, realiseerde ik me dat ik mijn all-time-droomhuis heb gekocht. Dat gelóóf je toch niet?
Wat een zalig vooruitzicht Richting Kleve ergens ofzo?

Bar, ik heb heel veel geurtjes (ook niet te omschrijven geuren) die terug reiken in het verleden. Ik heb er in bed nog een tijdje over nagedacht en dan ruik het zelfs bijna weer. Eigenlijk wel een mooi iets, toch? Dat je emotioneel kunt worden van kleine dingen helemaal van jezelf uit.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:43:58 #69
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54197907
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 10:25 schreef E.T. het volgende:
zo'n snelle actie zou hier ook niet misstaan, phluph Wij doen ook vaak dingen intuitief en snel

Gefeliciteerd!
Snelle akties zijn cool! Ik hou niet van lang nadenken, dat creëert allleen dilemma's!

Rock, nog dichter bij Ned dan Kleve. Bij Zevenaar nét over de grens (ook vlakbij Arnhem dus).
Jeroen woont daar dichter bij zijn werk dan waar we nu wonen!
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:50:30 #70
190853 RockabeIIa
pi_54197997
pi_54198322
ik ben vrij vandaag, en wil wat doen ipv alleen maar opruimen.... denk denk

Pluphy, geniet van alle voorpret
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:22:46 #72
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54198388
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 11:18 schreef _Bar_ het volgende:
ik ben vrij vandaag, en wil wat doen ipv alleen maar opruimen.... denk denk
Dat roept om een spontane verwen-jezelf-dag!
Uitgebreid badderen of douchen, shoppen en leuke dingen kopen, hondje extra verwennen, wandelen of lezen, iets lekkers koken of halen, lekker wijntje.

Je verdient het! Je nieuwe baan moet toch (nog / alweer) gevierd worden?
... ♥ ik mis je ♥
pi_54198433
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 11:22 schreef phluphy het volgende:

[..]

Dat roept om een spontane verwen-jezelf-dag!
Uitgebreid badderen of douchen, shoppen en leuke dingen kopen, hondje extra verwennen, wandelen of lezen, iets lekkers koken of halen, lekker wijntje.

Je verdient het! Je nieuwe baan moet toch (nog / alweer) gevierd worden?
Oeh dit is wel heeel verleidelijk hoor, vooral omdat ik maar alleen thuis ben.... hmmm wijntje halen vanmiddag, en mezelf verwennen met lekker eten, en straks shoppen... moet toch nog andere schoenen hebben
Hondje is vanmorgen al lekker verwend met heerlijke wandeling langs het water op

Mijn nieuwe baan moet nog steeds gevierd worden de opening moet nog officieel worden he
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:30:00 #74
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54198504
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 11:25 schreef _Bar_ het volgende:
Oeh dit is wel heeel verleidelijk hoor, vooral omdat ik maar alleen thuis ben.... hmmm wijntje halen vanmiddag, en mezelf verwennen met lekker eten, en straks shoppen... moet toch nog andere schoenen hebben
Hondje is vanmorgen al lekker verwend met heerlijke wandeling langs het water op

Mijn nieuwe baan moet nog steeds gevierd worden de opening moet nog officieel worden he
Nou, dan is het gewoon een voorproefje op je officiele aanvang.

Andere redenen voor een verwen-jezelf-dag:
Het is de laatste dag van de zomertijd.
Een heleboel mensen zijn jarig vandaag.
FOK! is best snel vanochtend.
etc. etc.

Go for it.
... ♥ ik mis je ♥
pi_54198545
hehehe het moet helemaal goed komen met me

En jij nog leuke plannen Pluphy? ideeen opdoen voor de nieuwe woning? of heb je em al helemaal voorjezelf in gedachten ingericht?
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:46:07 #76
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54198735
Zoveel plannen en ideeën dat mijn hoofd overloopt. Ik weet niet waar te beginnen.
Met mij zit het voorlopig ook wel snor, dus.

Nou, geniet ze vandaag hé! En denk erom jezelf goed te verwennen, heur!
... ♥ ik mis je ♥
pi_54200314
Mooi huis Phluphy!
pi_54200712
Wat mooi Phluph! Gefeliciteerd!
En apart, zo'n verzonken bad
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:28:25 #79
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54209331
Weet iemand bij welke koortstemperatuur je het ziekenhuis belt bij een zuigeling van twee maanden?
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:32:51 #80
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54209450
quote:
Bel een dokter als:
#
het meer dan 39,5°C koorts heeft;
#
het jonger is dan drie maanden;
#
het uitslag heeft: rode vlekken of (streperige) blauwe plekken;
#
het moet braken of te diep slaapt;
#
de koorts niet binnen 24 uur daalt.
http://www.e-gezondheid.b(...)en-11719-874-art.htm
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:45:16 #81
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54209724
Ik weet zulke dingen nooit, Floripas. Sterkte ermee.

Moet de klok nou vooruit vannacht of achteruit? Ben alleen met de kinderen tot morgenochtend laat, dus wel handig om het goed te doen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:47:15 #82
24188 Belana
kloon van belana
pi_54209766
de klok gaat achteruit sugar.
en dat is niet leuk
dat betekent dat wij morgenochtend ws om 5 uur al wakker zijn

ik zeg: afschaffen die onzin
stormy waters...
sailin'
pi_54209811
ow ja klok achteruit... . Ga ik zo dan maar vast even doen hier boven, want ik ga zo mn bed in.
Was het alweer vergeten.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:51:12 #84
130955 Floripas
Blast from the past
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:54:30 #85
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54209914
Ja, dat wordt het hier ook, Belana. Gezellig vroeg op.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54209988
* _Bar_ schenkt de dames van het vroege opstaan een glas wijn in zomaar
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:01:49 #87
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54210064
Nou, nu je het zegt, bar... Ik heb nog rode wijn open én rosé! Even kiezen.
pi_54210116
* _Bar_ heeft rose openstaan en is heerlijk
pi_54210124
zuip ze gewoon lekker alletwee leeg joh
Saartje
pi_54210153
achteruit is juist heerlijk: zomaar een uur kado!!
pi_54210178
klopt, morgen uurtje langer blijven liggen
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:07:10 #92
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54210183
Een uur dauwtrappen?

Enne, bar, dat jij heerlijk bent wisten we al, maar wat heeft dat met die rosé te maken?

Ik kies rood.
pi_54210198
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:07 schreef Sugar het volgende:
Een uur dauwtrappen?

Enne, bar, dat jij heerlijk bent wisten we al, maar wat heeft dat met die rosé te maken?

Ik kies rood.
Nou mijn rose smaakt heerlijk, ach je moet toch wat he als je maar alleen thuis bent
pi_54210215
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 21:47 schreef Belana het volgende:
de klok gaat achteruit sugar.
en dat is niet leuk
dat betekent dat wij morgenochtend ws om 5 uur al wakker zijn

ik zeg: afschaffen die onzin
Voor 2003 vond ik het altijd heerlijk als de klok een uur terug ging
Maar zondag is mijn uitslaapdag dus morgen moet dat vast goedkomen (alleen de rest van de week/het jaar zal het wel weer even duren voor het uur teruggewonnen is, en het stomme is, met de zomertijd werkt dat niet andersom )
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_54210249
Zijn er hier ook scrapbookers?
Hier zit een hyper meisje naast me. Ze vind de avatars wel heel mooi.
pi_54210277
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:10 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zijn er hier ook scrapbookers?
Hier zit een hyper meisje naast me. Ze vind de avatars wel heel mooi.
hahahhaha, ben je aan het knutselen geslagen Ingrid?
Scrapbookers ik moet er nog steeds aan verder maar het lukt me nog niet zo goed

dat jou dochter zo maar lekker zal gaan slapen
pi_54210335
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:11 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

hahahhaha, ben je aan het knutselen geslagen Ingrid?
Scrapbookers ik moet er nog steeds aan verder maar het lukt me nog niet zo goed

dat jou dochter zo maar lekker zal gaan slapen
Yep. De pompoen is dus af en herfststukjes ook. Wil iets leuks doen met de foto's van oa Kim.
Die zijn nog steeds niet ingeplakt. Ik vind scrapbooken er leuk uit zien. Maar is wel duur. Denk dat dat best goedkoper kan, moet nog uitzoeken hoe.
pi_54210367
easy, jij hebt het ook al over 'het uur terugwinnen'? ik ervaar het juist echt als extra, dat uur. voor jezelf is het dan de komende tijd toch ook minder erg om vroeg op te staan bijvoorbeeld, als je nog een beetje in het zomertijd ritme zit. de omschakeling naar zomertijd vind ik wel een probleem. zomaar een uur inleveren, bwehgk.

ingrid ik dacht even dat je een scrapbook meisje naast je had zitten , maar je hebt 't over kim neem ik aan. nee ik scrapbook niet.

ik heb ook nog wijn open staan, goed idee meiden!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:18:09 #99
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54210429
ik sluit me even bij de wijndrinkenkende clan aan...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:18:11 #100
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54210430
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:14 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Yep. De pompoen is dus af en herfststukjes ook. Wil iets leuks doen met de foto's van oa Kim.
Die zijn nog steeds niet ingeplakt. Ik vind scrapbooken er leuk uit zien. Maar is wel duur. Denk dat dat best goedkoper kan, moet nog uitzoeken hoe.
scrapbooken hoeft helemaal niet duur te zijn ingrid...
serieus je kunt gewoon frutsels gebruiken die wel ergens in huis te vinden zijn, knoopjes, draadjes, stukjes pappier enzenz je kunt het zo gek en erg maken als je zelf wilt
en ook zo duur als je zelf wilt....
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:19:18 #101
24188 Belana
kloon van belana
pi_54210457
sinds ik kinderen heb vind ik dat hele zomer/wintertijd gebeuren echt rampzalig. of we nou naar zomer of naar wintertijd gaan, die kleintjes hebben er enorm last van en het duurt idd best lang voordat het gewend is.
Nou slaapt Ezra altijd wel lang (nou ja, nadat ie heeeeeel vroef 'sochtends nog een fles heeft gehad dan..) maar Liam is altijd al zo vroeg wakker.
de druppeltjes dormeasan lijken helaas toch niet zo veel verschil te maken...
Ik ga binnenkort eens naar een homeopaat, want hij komt gewoon echt slaap tekort.
Nou zei een vriendin vanmiddag dat haar zoontje dit ook had vlak voor hij naar school ging en dat het recht getrokken is sinds ie naar school gaat, dus ik heb hoop
stormy waters...
sailin'
pi_54210510
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:18 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

scrapbooken hoeft helemaal niet duur te zijn ingrid...
serieus je kunt gewoon frutsels gebruiken die wel ergens in huis te vinden zijn, knoopjes, draadjes, stukjes pappier enzenz je kunt het zo gek en erg maken als je zelf wilt
en ook zo duur als je zelf wilt....
Maar dat kun je toch niet in een gewoon fotoalbum doen? Blijft dat wel mooi?

Ik bedenk me net dat het ook wel in een mooie multomap kan. En dan op wat dikker papier en dan in zo'n insteekhoes. Ik heb bij zeeman leuke 3d stickers. En op inet heb ik al leuke tips gezien en zal er nog wel meer vinden. Tnx!

Enne Bix, idd Kim die rondvliegt. Zo maar weer een poging wagen om haar op bed te krijgen.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:23:54 #103
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54210551
nou ben ik de laatste die je hoop de grond in wil trappen...
wij hebben hier ook zo'n waakhond en die slaapt écht ook zo kort. Mega wallen. half zes is mijnheer alweer wakker. en vroeger naar bed, later naar bed, lezen tot ie moe is alles al geprobeerd.
en hij zit toch al in groep 6...
ik putte juist hoop uit de dormeasan verhalen. Was al bijna tot aanschaf overgegaan. Maar toch ook niet het gewenste resultaat?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:25:54 #104
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54210584
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:21 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Maar dat kun je toch niet in een gewoon fotoalbum doen? Blijft dat wel mooi?
ik heb het hier in een ordnerfotoalbum gedaan, maar opzich als je alleen een album aanschaft ben je nog altijd goedkoper uit dan alle spulletjes bij een speciaalzaak halen
zelfs de action heeft genoeg rommeltjes ervoor waar je veel mee kunt voor heel weinig geld
de zeeman soms ook
bristol ook wel
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:26:09 #105
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54210591
Ingrid, Kim is toch mooi genoeg, joh. Lekker laten varen dat scrapbookidee.
Of heb ik nu te snel, te diep in het glaasje gekeken?
pi_54210707
@Bar, tussendoor nog ge-edit.

@Sugar. Zit wat in
Zit te denken aan een gewoon album, met de 3d stickers en hier en daar een tekst erbij. Pffff, weet het niet meer. Nouja, ik slaap er nog een nachtje over ...

Nu bankhangen.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:33:18 #107
24188 Belana
kloon van belana
pi_54210752
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
nou ben ik de laatste die je hoop de grond in wil trappen...
wij hebben hier ook zo'n waakhond en die slaapt écht ook zo kort. Mega wallen. half zes is mijnheer alweer wakker. en vroeger naar bed, later naar bed, lezen tot ie moe is alles al geprobeerd.
en hij zit toch al in groep 6...
ik putte juist hoop uit de dormeasan verhalen. Was al bijna tot aanschaf overgegaan. Maar toch ook niet het gewenste resultaat?
het helpt wel wat hoor, een tijd lang werd ie 'snacht ook wakker en vaak was ie om half 5 alweer wakker, tegenwoordig is dat dan een uur of 6. maar ik ben nog steeds niet echt tevreden nee.
ik denk dat een klassiek homeopaat hem wel kan helpen, die kan iets gerichter iets geven.
stormy waters...
sailin'
pi_54210762
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:15 schreef bixister het volgende:
easy, jij hebt het ook al over 'het uur terugwinnen'? ik ervaar het juist echt als extra, dat uur. voor jezelf is het dan de komende tijd toch ook minder erg om vroeg op te staan bijvoorbeeld, als je nog een beetje in het zomertijd ritme zit. de omschakeling naar zomertijd vind ik wel een probleem. zomaar een uur inleveren, bwehgk.
Ik ben gewoon niet zo'n ochtendmens, opstaan is altijd moeilijk, en als die klok dan nog zo vroeg staat helemaal.
Het slaat eigenlijk nergens op hoor, in de periode dat Sven om 6 uur wakker was leek het me heerlijk als hij tot 7 uur zou slapen. Als hij tot 7 uur slaapt is half 8 ineens weer zo lekker
Het fijnste zou gewoon een kind zijn dat tot een uur of 9 / half 10 slaapt, maar dat is de komende jaren nog een illusie
(En over een jaar of 10 is hij waarschijnlijk niet uit zijn bed te rammen en denk ik met weemoed terug aan deze tijd )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:34:26 #109
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54210783
@ Jessie, en is t huisje voor jou?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:34:57 #110
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54210790
Oeh, zou ze dat nu al kunnen weten?
Spannend, ik hoop het!!
pi_54210838
Ik kom er ook nooit uit s morgens. Hbe Mikael vanavond extra uurtje later na bed gedaan en nu hoop ik heel stiekum dat het goed gaat
Liefde
pi_54210853
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:19 schreef Belana het volgende:
Nou zei een vriendin vanmiddag dat haar zoontje dit ook had vlak voor hij naar school ging en dat het recht getrokken is sinds ie naar school gaat, dus ik heb hoop
Sven slaapt nu echt de hele nacht door sinds hij op school zit, dat vind ik al een luxe. Daarvoor was er toch wel zo'n 2a3x per week 's nachts iets waarvoor ik er weer uitkon cq er niet voor uitging maar toch wakker van hem was geworden.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:39:27 #113
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54210904
Belana, je vroeg in het fototopic of ik met fotografie bezig ben: ja, in FOT ben ik allemaal dingen aan het proberen en leren. Ik ben er wel meteen een ontzettende spammerd, hoor.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:39:56 #114
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54210914
ik heb daar nog nooit echt hinder van gehad die omschakelingen..

ik verveel me echt gewoon, en dat voor een zaterdagavond
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:40:10 #115
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54210916
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:39 schreef Sugar het volgende:
Belana, je vroeg in het fototopic of ik met fotografie bezig ben: ja, in FOT ben ik allemaal dingen aan het proberen en leren. Ik ben er wel meteen een ontzettende spammerd, hoor.
Maar ze doet t wel lekker meteen heel goed
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:40:42 #116
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54210929
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:33 schreef Belana het volgende:

[..]

het helpt wel wat hoor, een tijd lang werd ie 'snacht ook wakker en vaak was ie om half 5 alweer wakker, tegenwoordig is dat dan een uur of 6. maar ik ben nog steeds niet echt tevreden nee.
ik denk dat een klassiek homeopaat hem wel kan helpen, die kan iets gerichter iets geven.
absoluut waar. ik moet er toch ook maar eens aan. gewoon ook voor zijn algemene welbevinden. het is zo een dromer. ik dacht door slaapgebrek, maar er speelt wellicht veel meer...
pi_54210931
easy, kom es vertellen in 't kleutertopic hoe 't met sven op school gaat? ben wel benieuwd!

en debuurvrouw: ook proost dan maar he!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:42:36 #118
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54210969
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:40 schreef bixister het volgende:
easy, kom es vertellen in 't kleutertopic hoe 't met sven op school gaat? ben wel benieuwd!

en debuurvrouw: ook proost dan maar he!
proost! niet te lang nadenken over dat geschuif met de klok. Het komt zoals het komt...
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:44:14 #119
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54211019
Ja Jessie, vertel eens! Weet je al wat?! Ik hoop zo voor je dat het wat wordt!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:44:25 #120
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54211026
Hihi Ynske, dankjewel.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:45:20 #121
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54211048
ynske... apparte vraag misschien hoor, maar hoe kun je het beste begraafplaats foto's maken?
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:45:37 #122
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54211056
Spuug, ik zag net je foto's van jullie vakantie, heerlijk, die kinderen in het zwembad! Je moet vlug een vakantiefoto kiezen en meedoen aan de wedstrijd van oktober, joh. Volgens mij heb je veel mooie foto's!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:50:16 #123
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54211157
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:44 schreef Sugar het volgende:
Hihi Ynske, dankjewel.
Ben nog een ventje van je tegen gekomen...

Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:51:33 #124
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54211185
Lief.
En jeeeeeeeeeetje, hij is zo veel groter nu. Echt een lopende baby was hij daar, maar hij is nu zo'n stoer ventje!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:53:12 #125
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54211220
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:45 schreef _Bar_ het volgende:
ynske... apparte vraag misschien hoor, maar hoe kun je het beste begraafplaats foto's maken?
zorg dat je gaat als de zon aanwezig is, maar niet te fel is. Dus of de zon achter de wolken of iets later op de dag.
Je verlagen qua positie, ga op je knieen zitten, op niveau met het grafje. Probeer niet met je rug in t zonlicht te gaan staan, iig probeer schaduwen te voorkomen.
Je kunt eventueel inflitsen maar probeer een harde flits te voorkomen door eventueel je flitser af te dekken met een tissue.
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:53:52 #126
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54211241
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:51 schreef Sugar het volgende:
Lief.
En jeeeeeeeeeetje, hij is zo veel groter nu. Echt een lopende baby was hij daar, maar hij is nu zo'n stoer ventje!
gaat snel he
was net de foto's van die eerste meet dit jaar aan het kijken, ondanks dat daar maar een maand tussen zat is er echt een enorm verschil tussen foto's van Storm bij de eerste en de tweede
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:54:33 #127
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54211262
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:45 schreef Sugar het volgende:
Spuug, ik zag net je foto's van jullie vakantie, heerlijk, die kinderen in het zwembad! Je moet vlug een vakantiefoto kiezen en meedoen aan de wedstrijd van oktober, joh. Volgens mij heb je veel mooie foto's!
Wedstrijd? Altijd leuk! Maar ik zou echt niet weten welke ik dan zou moeten kiezen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:55:13 #128
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54211280
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:54 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Wedstrijd? Altijd leuk! Maar ik zou echt niet weten welke ik dan zou moeten kiezen.
je hebt nog tot 12 uur morgenochtend om in te zenden
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:56:17 #129
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54211302
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:53 schreef Ynske het volgende:

[..]

zorg dat je gaat als de zon aanwezig is, maar niet te fel is. Dus of de zon achter de wolken of iets later op de dag.
Je verlagen qua positie, ga op je knieen zitten, op niveau met het grafje. Probeer niet met je rug in t zonlicht te gaan staan, iig probeer schaduwen te voorkomen.
Je kunt eventueel inflitsen maar probeer een harde flits te voorkomen door eventueel je flitser af te dekken met een tissue.
hmmm maandag of dinsdag me maar eens aan gaan wagen, al zal het nog lastig worden ivm de groene heg die precies achter het grafje van Thijs staat....
Maar ga weer eens beetje spelen met de camera, tijdje geleden en hij ligt er toch
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:59:25 #130
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54211379
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:56 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

hmmm maandag of dinsdag me maar eens aan gaan wagen, al zal het nog lastig worden ivm de groene heg die precies achter het grafje van Thijs staat....
Maar ga weer eens beetje spelen met de camera, tijdje geleden en hij ligt er toch
Probeer met een kleiner diafragma te werken, dan word t hegje wat waziger op de achtergrond, dat is prettiger
Ben benieuwd naar t plekje van Thijs
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:02:41 #131
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54211475
er is in feite nog weinig aan veranderd hoor
en er zijn wat windmolentjes weg, de brander is weg, er is een lampje voor in de plaats gekomen
alleen er komt maandag een paddestoelen kaars bij te staan en ik ga de ondertussen kapotte beren er eens van tussen halen en een verse lading terug neerzetten, waaronder een teletubbie gekregen van isa diana en davy
  zondag 28 oktober 2007 @ 00:54:59 #132
190853 RockabeIIa
pi_54213867
Die windmolentjes zijn altijd zo leuk. Komt er wel eens een zuchtje wind?
'k Ben benieuwd naar je nieuwe foto's, Bar.
  zondag 28 oktober 2007 @ 07:38:18 #133
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_54217283
Die foto van Storm Wat een geconcentreerd koppie daar

Hier valt de schade mee qua vroeg wakker. Ze (Amber) werd een kwartiertje geleden wakker. Terwijl ze de laatste tijd wel om 06.45 uur, zomertijd dus, wakker werd.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zondag 28 oktober 2007 @ 07:45:56 #134
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54217297
Hier was het (nieuwe tijd) half zes. Maar het had ook makkelijk half vijf kunnen worden, dus ik was al best tevreden.
  zondag 28 oktober 2007 @ 07:47:48 #135
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_54217300
Ja, ik ben ook tevreden Iris slaapt nog, maar die verwacht ik niet voor 09.00 (nieuwe tijd dus, 10.00 uur oude tijd ). Dat is echt een slaapkop
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 oktober 2007 @ 07:48:31 #136
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54217301
Zo... hier hebben we het tot 7 uur wintertijd kunnen rekken...
  zondag 28 oktober 2007 @ 08:51:34 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54217451
Ik was het straal vergeten en zat dus ook heel suf naar mijn computerscherm te kijken 'hoezo 8 uur...' Aangezien ik mezelf echt een soort van gedwongen had tot '9 uur' in bed te blijven.

Nou ja goed, hebben we een lekkere lange dag voor de boeg.
pi_54217475
wij hebben de wintertijd ook overleefd

Amber lag er gister om 19.45 uur oude tijd in en was vanmorgen 7.30 nieuwe tijd wakker

Ik ga alvast dag zeggen! Morgen gaan we een midweekje relaxen in Center Parcs
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_54217478
Die van mij was al om 5 uur aan het spoken

Ik heb even een vraagje en gooi het hier maar neer want ik vindt het niet echt in een kinderwagentopic horen.

Het zit namelijk zo, ik heb een opel corsa, niet groot dus. Onze kinderwagen is een Maxi Cosi Speedy SX (ergens uit 2004), maar ingeklapt achter in de kofferbak moeten de wielen er van af en dan is het gewoon vol. Nou gaan we in juni wanneer de jongste een half jaar oud is met de auto op vakantie naar Frankrijk. We gaan al een dakkoffer aanschaffen zodat we in ieder geval normaal volume bagage mee kunnen nemen maar ik zit nog altijd met het probleem kinderwagen. Morgaine kon met een half jaar zitten en kon ik in de grote buggy (in voetenzak) zetten (aangezien dat meer ligstand is dan zitten), moet ik straks nou in juni de buggy mee nemen van de maxi cosi speedy sx of de kleine handzame buggy van een paar tientjes model prenatal, met meerdere standen of zal ik kijken of ik een quinny zapp voor weinig kan aanschaffen adapters erop en maxi cosi erop? De gewone quinny zapp kan maar in 1 stand en dat is zitten, wat denk ik best vermoeiend is voor een kind van 6 maanden. Overigens gaan we naar de Ardeche, een bergzaam gebied, misschien speelt dat ook nog mee in de overweging. Mijn vraag is dus wat zouden jullie doen met een kind van 6 maanden? Gewone buggy, buggy speedy sx of andere compacte kinderwagen charteren?
  zondag 28 oktober 2007 @ 09:01:21 #140
3011 E.T.
pi_54217495
Ik zou toch voor de speedy gaan (en aangezien de kleine al de hele autoreis in de maxi-cosi zit, zou ik die verder zo min mogelijk gebruiken.. geen zapp met MC dus voor wandelingen)
  zondag 28 oktober 2007 @ 09:17:38 #141
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54217592
Kun je niet voor de duur van de vakantie een kinderwagen huren die minder ruimte in beslag neemt?
Als die er zijn, natuurlijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 28 oktober 2007 @ 09:54:52 #142
24188 Belana
kloon van belana
pi_54217862
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:39 schreef Sugar het volgende:
ja dat spammen was al opgevallen ja
maar ook de verbetering in je foto's dus. welk topic is dat? vind ik ook wel interessant.
stormy waters...
sailin'
  zondag 28 oktober 2007 @ 09:56:57 #143
24188 Belana
kloon van belana
pi_54217882
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:40 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

absoluut waar. ik moet er toch ook maar eens aan. gewoon ook voor zijn algemene welbevinden. het is zo een dromer. ik dacht door slaapgebrek, maar er speelt wellicht veel meer...
een homeopaat wordt vaak (grotendeels) vergoed ook door de verzekering dus daar hoeven we het niet om te laten. ik hou je op de hoogte als ik nieuws heb

overigens was Liam vanmorgen half 6 (half 7 zomertijd) wakker, dus dat was best goed.
stormy waters...
sailin'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 28 oktober 2007 @ 10:09:21 #144
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54217980
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:02 schreef _Bar_ het volgende:
[ afbeelding ] er is in feite nog weinig aan veranderd hoor
en er zijn wat windmolentjes weg, de brander is weg, er is een lampje voor in de plaats gekomen
alleen er komt maandag een paddestoelen kaars bij te staan en ik ga de ondertussen kapotte beren er eens van tussen halen en een verse lading terug neerzetten, waaronder een teletubbie gekregen van isa diana en davy
Als je hier gebruik maakt van het Kikvorsperspectief komt het grafje mooier uit, en heb je minder omgeving erop staan.
Ligt Thijs in een achterste rij? alsin niet meteen aan het pad?
Leuk van die teletubbie
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 28 oktober 2007 @ 10:35:03 #145
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54218291
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 10:09 schreef Ynske het volgende:

[..]

Als je hier gebruik maakt van het Kikvorsperspectief komt het grafje mooier uit, en heb je minder omgeving erop staan.
Ligt Thijs in een achterste rij? alsin niet meteen aan het pad?
Leuk van die teletubbie
Als je de fotos zo ziet, is het idd de achterste rij, achter de heg, staan de muren waar men de mensen neerzet die gecremeerd zijn, naast Thijs vanaf de foto gezien heeft hij alleen aan de linker kant nog niemand naast zich liggend, en de andere kant is nog helemaal vrij en zouden we als we willen bij het plekje van Thijs mogen betrekken.
Tenzij er weer een kindje komt te overlijden, dan is de kanst aanwezig dat die rechts van Thijs komt te liggen.
Precies voor Thijs liggen alleen maar graven van kindjes, alleen tussen zeg maar het Voeteind van Thijs en het volgende grafje, daar ligt nog niks tussen dan een zandpad en daar gaan we dan ook een aantal tegeltjes neerleggen

@ Rockabella... er staat daar best een aardig windje je merkt toch wel dat je in een kustprovincie woont
  zondag 28 oktober 2007 @ 10:55:13 #146
190853 RockabeIIa
pi_54218504
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 10:35 schreef _Bar_ het volgende:

[..]
@ Rockabella... er staat daar best een aardig windje je merkt toch wel dat je in een kustprovincie woont
Ohja, daar had ik niet aan gedacht. Mag ik ook een tegeltje maken? En hoe ga je die vastmaken? Of worden die er los op gelegd?
  zondag 28 oktober 2007 @ 11:01:11 #147
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54218575
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 10:55 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ohja, daar had ik niet aan gedacht. Mag ik ook een tegeltje maken? En hoe ga je die vastmaken? Of worden die er los op gelegd?
ik neem je vraag even mee naar het engeltjes topic
  zondag 28 oktober 2007 @ 11:05:02 #148
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54218630
:w mensen een fijne dag nog, ik ga eens zondag houden, wat inhoud werken
tot later vanavond
  zondag 28 oktober 2007 @ 11:11:59 #149
190853 RockabeIIa
pi_54218723
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:05 schreef _Bar_ het volgende:
:w mensen een fijne dag nog, ik ga eens zondag houden, wat inhoud werken
tot later vanavond
you too! Je hebt ook ene PM-etje trouwens
  zondag 28 oktober 2007 @ 11:56:23 #150
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54219532
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:11 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

you too! Je hebt ook ene PM-etje trouwens
ik had het al gezien, kom er vanavond op terug, enne eerst maar eens kijken of ik em ook daadwerkelijk krijg
  zondag 28 oktober 2007 @ 13:32:37 #151
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54221452
Sugar, tip: in het voorjaar gaat de klok vooruit, in het najaar dus achteruit. Zo onthoud ik het altijd!

Faja, ik zeg: draagdoek voor daar!

Hoe lang kun je een zelf gemaakte monchoutaart bewaren (=eetbaar houden)?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_54223523
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 13:32 schreef PM-girl het volgende:
Sugar, tip: in het voorjaar gaat de klok vooruit, in het najaar dus achteruit. Zo onthoud ik het altijd!
Als ik het daar niet mee kan onthouden, is het gewoon helemaal hopeloos
  zondag 28 oktober 2007 @ 15:25:33 #153
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54224052
Hai, sorry dat het gisteravond wat raar liep! Liam is oké, hij was alleen verkouden ( ), maar ik had nog nooit een baby met zulke hevige koorts gezien, dus het zag er voor mijn ongetrainde oog nogal dramatisch uit, en dan met zo'n wurmpje van twee maanden dat niet eens van mij was.
Zijn moeder is ook prima, die mocht vanochtend al gewoon naar huis, maar ze mag nog even drie dagen geen borstvoeding geven en ik heb beloofd nog langs te komen als zij een middagdutje wil doen om op hem te passen. Dat wordt nog leuk, want die kleine is erg slijmerig, maar er kon daarstraks alweer een soort van lachje vanaf (of een grimas). Bedankt voor degenen die met me meeleefden!
Niets aan de hand dus, en Floripas is vrolijk!

NB, voor de voorgeschiedenis, zie dit wat vreemdlopende topic: Over verantwoordelijkheid enzo...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 oktober 2007 @ 15:28:02 #154
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54224122
Vandaag weer naar huis nadat ze gisterenavond aan een acute blindedarm is geopereerd.

Misselijk type.
  zondag 28 oktober 2007 @ 15:32:38 #155
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54224219
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 15:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag weer naar huis nadat ze gisterenavond aan een acute blindedarm is geopereerd.

Misselijk type.
Ze zeiden dat het routineus was en dat ze niet hoefde te blijven. Ze moet wel nog heel veel slapen.
Ik ben allang blij dat ik niet de halve komende week over elke boer van een klein kindje zit te piepen.
Overigens bedankt voor die drinkentip. Ik weet niet of het heeft geholpen, maar het was fijn dat ik me daarop kon storten ("drínk!!!! nóu!!!!!")
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 oktober 2007 @ 15:35:17 #156
163650 Greys
pi_54224279
EDIT: laat ook maar. Kan beter in het modtopic.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:31:53 #157
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54225794
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 13:32 schreef PM-girl het volgende:
En ik denk altijd aan "Spring forward, fall back". Ook een manier.
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:47:59 #158
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54226097
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:55 schreef Ynske het volgende:

[..]

je hebt nog tot 12 uur morgenochtend om in te zenden
Ik was gelukkig net op tijd (1 minuut voor twaalf geloof ik ), maar ik vrees dat ik geen enkele kans maak omdat er zoveel prachtige ansichtkaartachtige foto's zijn ingestuurd. Maar ja, misschien vinden er toch mensen een nabibberend meisje net uit de Texelse zee net als ik heel vakantieachtig.
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:03:59 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54226413
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:31 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

En ik denk altijd aan "Spring forward, fall back". Ook een manier.
Daar doe ik het idd ook mee.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 oktober 2007 @ 18:42:24 #160
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54228359
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 15:32 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ze zeiden dat het routineus was en dat ze niet hoefde te blijven. Ze moet wel nog heel veel slapen.
Right. NIEMAND wordt na een blindedarm operatie binnen 12 uur naar huis gestuurd. Kan je je verhaal nog IETS ongeloofwaardiger maken?
pi_54228413
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:42 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Right. NIEMAND wordt na een blindedarm operatie binnen 12 uur naar huis gestuurd. Kan je je verhaal nog IETS ongeloofwaardiger maken?
tegenwoordig doen ze blindedarmoperaties dmv 3 gaatjes in de buik. Mijn vroegere overbuurmeisje was ook heel snel weer thuis.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 oktober 2007 @ 18:59:48 #162
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54228681
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:45 schreef Vicky het volgende:

[..]

tegenwoordig doen ze blindedarmoperaties dmv 3 gaatjes in de buik. Mijn vroegere overbuurmeisje was ook heel snel weer thuis.
Klopt, iets langer dan een dag.
Niet als je gisterenavond met spoed wordt opgenomen, dat je dan vanmorgen voor 10'en weer thuis bent.
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:40:54 #163
190853 RockabeIIa
pi_54229456
Blij dat ik geen dokter ben en 0 medische kennis heb zoals menigeen hier wel
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:55:10 #164
1762 YPPY
Yppiaans
pi_54229751
Mijn medische kennis gaat zover dat ik de HAP bel als ik het niet meer weet en vraag wat ik moet doen. Gelukkig nog maar drie keer nodig gehad.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54229949
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:59 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Klopt, iets langer dan een dag.
Niet als je gisterenavond met spoed wordt opgenomen, dat je dan vanmorgen voor 10'en weer thuis bent.

Ik werd 's nachts om half 1 geholpen. De volgende middag om half 1 mocht ik weer naar huis. Ligt er net aan hoe je je voelt (en of ze je bed nodig hebben ) Dus het zou best wel kunnen.
En toen was ik zelfs nog laat omdat de arts maar niet kwam.
Liefde
pi_54230242
FF iets tussendoor: er was een topic waar dit filmpje leuk zou passen, maar omdat ik t nu niet kan vinden zet ik het maar even hier neer http://www.youtube.com/watch?v=10qQyq8NXYs&NR=1
pi_54233887
hehheh ik weet wel welk topic je bedoelde ja. ik vind 't overigens helemaal geen leuk filmpje, eerder heel naar. de toon, de inhoud, behoorlijk misselijkmakend eigenlijk.
  zondag 28 oktober 2007 @ 23:12:47 #168
1762 YPPY
Yppiaans
pi_54234167
Bix, je bent ok en je hebt gelijk. Duidelijk dat iemand hier niet vaak komt om juist jou aan te vallen.

Ik ben wel blij dat J. al slaapt, anders waren mijn kloons vast weer geband.

Heeft iemand nog een tip voor het maken van een fotoalbum? Mijn schoonmoeder wil een fotoalbum met Anna's naam op de voorkant met de Kerst.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  zondag 28 oktober 2007 @ 23:14:04 #169
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54234205
Net nog even met de eigenaren de kokkin getoost op onze nieuwe toekomst, de nieuwe zaak, hebben nog heerlijk 1,5 uur na zitten kletsen en ideeen opgedaan, en tappas gesnoept
pi_54234356
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:12 schreef YPPY het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor het maken van een fotoalbum? Mijn schoonmoeder wil een fotoalbum met Anna's naam op de voorkant met de Kerst.
*Komt even uit lurkstand gekropen

Hier hebben ze fotoboeken waar je een naam op de voorkant kan laten plaatsen...
Succes ermee!

*Kruipt terug in lurkstand
*The waves you made will always be*
  zondag 28 oktober 2007 @ 23:23:38 #171
1762 YPPY
Yppiaans
pi_54234476
Wat supergaaf is dat! Dank je wel, echt leuke albums.
*OUD heilige*
pi_54234559
Yppy, wellicht is een vilten omslag iets voor een wat standaard fotoboek (ik houd zelf niet zo van boeken zonder die schutbladen)? Je kan dan zelf de letters erop maken en wat pimpen met bloemetjes of iets dergelijks.

Lishe en DeLiedje hebben daar vast wel leuke ideetjes voor
pi_54234567
lekkere bijkomstigheden bar!
heu dankjewel yppy. maarre vanwaar deze lof? heb je 't over die 'rel' die m.i. wat al te graag wordt aangegrepen door iedereen die nog wat op z'n lever had. pfff. vermoeiend! niet omdat ik zo ok ben volgens mij trouwens, maar zulke 'discussies' trek ik gewoon niet. ik duik snel weer terug in m'n boek, leest een stuk lekkerder weg!
  zondag 28 oktober 2007 @ 23:28:27 #174
1762 YPPY
Yppiaans
pi_54234629
We hebben ook een album waar een gat in de voorkant zit, daar kun je een foto instoppen. Van de ene kant vind ik het wel leuk om te gaan knutselen, van de andere kant is iets bestellen ook wel lekker makkelijk.

Die rel idd Bix, nepgebeuren dat wel, het echte rellen zie je niet meer. Maar toch. Juist omdat het idd niks voor jou is.
*OUD heilige*
pi_54234633
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:26 schreef bixister het volgende:
lekkere bijkomstigheden bar!
heu dankjewel yppy. maarre vanwaar deze lof? heb je 't over die 'rel' die m.i. wat al te graag wordt aangegrepen door iedereen die nog wat op z'n lever had. pfff. vermoeiend! niet omdat ik zo ok ben volgens mij trouwens, maar zulke 'discussies' trek ik gewoon niet. ik duik snel weer terug in m'n boek, leest een stuk lekkerder weg!
Nouja, ik snap ook niet echt hoe men op jou reageerde, maar misschien komt dat omdat ik je alleen ken als je lief doet
  zondag 28 oktober 2007 @ 23:29:27 #176
1762 YPPY
Yppiaans
pi_54234657
Bix is altijd lief en ze heeft een leuke man en leuke fok!kindjes
*OUD heilige*
  zondag 28 oktober 2007 @ 23:30:37 #177
3011 E.T.
pi_54234692
Niet alleen leuke foto-albums daar

(ik had de site al eens gezien, maar dan vanwege de koeltasjes die ze hebben die veel gebruikt worden als kolftasje Maar toen niet zo goed gekeken.. )
pi_54234713
oh die bulbby site ken ik wel ja, leuke dingen inderdaad! al ben ik er ooit gezwicht voor de veel-te-dure rugzakjes-met-naamopschrift, die in gebruik niet zo praktisch blijken. ik dacht zelf gewoon aan de HEMA, daar hebben ze ook mooie foto-albums(-print-service) waarbij je zelf als extraatje een tekst op de omslag kunt laten zetten. of een foto + tekst. maar dit is ook leuk!
pi_54234738
Haha, ja Bix is tof

Die hele website is trouwens leuk! Bedankt Moi-.com. Ik zocht nog iets voor op de deur. Nu zie ik daar een leuke naam-sticker.
Variety is the spice of life
  zondag 28 oktober 2007 @ 23:32:45 #180
1762 YPPY
Yppiaans
pi_54234775
Zo'n hema album kan niet, want mijn schoonmoeder wil zelf foto's plakken. Het moet dus iets zijn met van die lege bladen en velletjes ertussen. Ik ga vannacht nog even nadenken. Doe ik ook wat nuttigs.
*OUD heilige*
pi_54234781
jahoor, stelletje slijmballen! *kusknuffelkroel*

jullie posttempo ligt me veel te hoog trouwens! deze ouwe taart haakt even af.

denk-ze, yppy!
  zondag 28 oktober 2007 @ 23:34:44 #182
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54234818
* _Bar_ heeft wel zin in een glas witte droge wijn? wie nog meer
pi_54234846
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:23 schreef YPPY het volgende:
Wat supergaaf is dat! Dank je wel, echt leuke albums.
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:31 schreef nebelung het volgende:
Die hele website is trouwens leuk! Bedankt Moi-.com. Ik zocht nog iets voor op de deur. Nu zie ik daar een leuke naam-sticker.
You're welcome
*The waves you made will always be*
pi_54234884
Nee dank je Bar, aan drank doe ik niet. Maar neem er zelf wel eentje, na je leuke avondje!!

Kun je ook niet slapen YPPY? Ik slaap al weken slecht/niet. En ik ben ook nog niet helemaal beter.
Maar de wekker gaat wel vroeg, dus ik ga toch maar slapen lezen, doeg allemaal!
Variety is the spice of life
  zondag 28 oktober 2007 @ 23:38:33 #185
1762 YPPY
Yppiaans
pi_54234912
Wijn mag niet met de medicijnen.

Slapen gaat ook in fases, nu weer een fase van weinig slaap, maar dat gaat ook over. Trusten allemaal.
*OUD heilige*
  zondag 28 oktober 2007 @ 23:38:40 #186
3011 E.T.
pi_54234916
Ik heb de hele avond al zin in een glas wijn..
Dezelfde drang als dat je een sigaret wilt terwijl je 2 weken gestopt bent

Nog maar ff wachten
  zondag 28 oktober 2007 @ 23:40:11 #187
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54234957
wil voor jou wel aan de sinasappelsap gaan hoor ET

Ach we hadden een aantal kindertjes in huis, was zo grappig ze gingen verstoppertje spelen in de zaak....
Ineens vlogen ze allemaal achter de bar door, de andere ruimte in....
Onder tafels, achter stoelen, kapstokken, de koffiehoek, en achter de bar her en der zaten kleine meiskes en jochies verstopt...
Toen de gene ging zoeken, gingen ze keihard lachen, zo grappig

En snoepkettingkjes en spiesjes van frikandel zijn wel erg lekker mevjuffrouw mogen wij misschien nog zo iets lekker van U

[ Bericht 74% gewijzigd door _Bar_ op 28-10-2007 23:53:19 ]
  maandag 29 oktober 2007 @ 08:14:34 #188
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_54237750
Yppy, die foto-albums zijn echt van een hele goede kwaliteit. Wij hebben er ook 1 voor Lotte.
Een paarse met een vlinder en haar naam. Ik ben er heel blij mee!
  maandag 29 oktober 2007 @ 08:19:17 #189
108648 cattie
lieve moeder
pi_54237792
Goedemorgen.
Gisteren had ik een vrijgezellenfeestje, waardoor ik pas om 12 uur ging slapen. En vanochtend ging om 6.30 uur een klein rothondje blaffen waardoor Ive wakker werd. Hij wilde daarna niet meer slapen, dus het was een kjort nachtje voor mij.
Gelukkig is Ive wel vrolijk. En vandaag wordt onze nieuwe bank bezorgd!
pi_54237808
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 15:32 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik ben allang blij dat ik niet de halve komende week over elke boer van een klein kindje zit te piepen.
Overigens bedankt voor die drinkentip. Ik weet niet of het heeft geholpen, maar het was fijn dat ik me daarop kon storten ("drínk!!!! nóu!!!!!")
Ff: ik werk als leerling verpleegkundige op een chirurgische afdeling, een blindedarm ok (ook die met 3 gaatjes) betekent minimaal 3 dagen ziekenhuis.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_54237867
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 08:21 schreef Fuente het volgende:

[..]

Ff: ik werk als leerling verpleegkundige op een chirurgische afdeling, een blindedarm ok (ook die met 3 gaatjes) betekent minimaal 3 dagen ziekenhuis.
Dat is blijkbaar overal verschillend. Ik was toch echt met 12 uur weer thuis.
Liefde
  maandag 29 oktober 2007 @ 08:34:00 #192
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_54237926
LadyS, de tent staat! Het is een mega-succes, ik moet de hele dag ijsjes kopen en hij staat zo heerlijk vrolijk in de woonkamer, nu het buiten zo'n rotweer is. Nogmaals dankjewel!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 29 oktober 2007 @ 08:37:37 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54237961
Ja zeg Lishe... dat kan natuurlijk niet zonder foto ter illustratie he.

Nah... ik om 7 uur mijn bed uit, dakkapel-meneer zou tussen half 8 en 8 uur hier zijn...
Nou, mooi niet dus. Had ik gewoon nog wat langer in bed kunnen leggen.
  maandag 29 oktober 2007 @ 08:40:11 #194
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_54237981
Ja maar BE... Ik ben met een competernerd-meneer... En mijn foto-upload-kunsten zijn daardoor niet ontwikkeld. Ik zal vanavond even vragen of hij een fotootje kan plaatsen.
En zo vroeg uit bed.... Oefening baart kunst. :p . (Ter geruststelling, onze kleine wurm lugt nu weer lekker te slapen, vroeg opstaan en wakker blijven komt pas later... Hehehehe)
  maandag 29 oktober 2007 @ 08:43:33 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54238022
Ach, ik ben sowieso niet zo'n enorme uitslaper hoor, maar het is dan gewoon irritant dat je er echt op zit te wachten.

Foto vanavond is ook goed hoor! Altijd lastig met die computernerdmeneren in de buurt.
pi_54238026
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 08:28 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Dat is blijkbaar overal verschillend. Ik was toch echt met 12 uur weer thuis.
Jeetje echt?
Da's wel snel joh! Nah ja, 't zal dan overal anders zijn
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 29 oktober 2007 @ 08:44:46 #197
3011 E.T.
pi_54238039
Wel balen dat 't niet droog is vandaag, BE

edit: of doen ze eerst de dakkapel erop en dan gat in het dak? heb eigenlijk geen idee
  maandag 29 oktober 2007 @ 08:45:02 #198
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_54238044
Wachten is irritant ja. Bah.
Fijne dag allemaal, ik ga ijsjes kopen.
pi_54238089
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:30 schreef E.T. het volgende:
Niet alleen leuke foto-albums daar

(ik had de site al eens gezien, maar dan vanwege de koeltasjes die ze hebben die veel gebruikt worden als kolftasje Maar toen niet zo goed gekeken.. )
ET, wat je bedoelt als koel/kolftasje zijn de lunchkoffertjes die ze daar hebben staan??
Ik zoek namelijk nog een leuk (koel)tasje om Pepijn zijn melk mee naar het kdv te geven, en dit ziet er wel erg leuk uit!
  maandag 29 oktober 2007 @ 09:08:24 #200
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_54238303
Mijn kind is vandaag voor het eerst naar groep 1...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_54238376
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 09:08 schreef Ireth het volgende:
Aah groep 1 al.. wat spannend voor d'r! Hoe vond ze het zelf vanmorgen?
Sara
Merel
Ukje
  maandag 29 oktober 2007 @ 09:15:05 #202
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_54238403
Ze vond het schitterend en fantastisch en spannend en leuk en en en ... "ga maar naar huis mama!!"

En ik.. heb de halve nacht liggen dromen dat ik achtervolgd werd door afgeknipte vingertopjes en oorlellen...
pi_54238484
meestal krijg je ze weer onbeschadigd thuis hoor Ireth
Sterkte met het doden van de tijd
Saartje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 oktober 2007 @ 09:23:36 #204
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54238530
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 09:08 schreef Ireth het volgende:
ze word snel groot he
Today is life -

Dale Carnegie
pi_54238544
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 09:15 schreef Ireth het volgende:
Ze vond het schitterend en fantastisch en spannend en leuk en en en ... "ga maar naar huis mama!!"

En ik.. heb de halve nacht liggen dromen dat ik achtervolgd werd door afgeknipte vingertopjes en oorlellen...
Aaahhh
Fijn dat Suus het zo leuk vond! Je went er wel aan meissie
Sara
Merel
Ukje
  maandag 29 oktober 2007 @ 09:27:45 #206
3011 E.T.
pi_54238594
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 08:49 schreef p_iglet het volgende:

[..]

ET, wat je bedoelt als koel/kolftasje zijn de lunchkoffertjes die ze daar hebben staan??
Ik zoek namelijk nog een leuk (koel)tasje om Pepijn zijn melk mee naar het kdv te geven, en dit ziet er wel erg leuk uit!
Idd zijn leuke koeltasjes en worden dus veel gebruikt door kolvende mama's
  maandag 29 oktober 2007 @ 09:34:13 #207
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54238688
Ireth wat spannend!
  maandag 29 oktober 2007 @ 09:51:57 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54238988
Oh, ik ben toch altijd zo'n muts met dit soort dingen.
Die werklui, wilden even binnen eten, geen probleem, kopje koffie erbij.
Maar ik maak me dan altijd heel druk over 'moet ik een praatje met ze maken, of niet' etc. etc. Pffff, ik ben daar echt niet goed in.

Ireth, het komt vast goed!
pi_54239144
Ik ben contactgestoord genoeg om m`n eigen ding te gaan doen BE, maar weet uit ervaring dat het wel leuk is als je een beetje aandacht krijgt van de mensen waar je aan het werk bent
Saartje
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:03:59 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54239203
Ja, ik ben op de bank gaan zitten met mijn lapje, maar heb idd wel een soort van praatje gemaakt.
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:06:01 #211
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54239243
Dat is dan een voordeel van kinderen hebben, BE. Ik ben er ook slecht in, maar toen we vorig jaar de verbouwing hadden hielden de kinderen de aannemer met zijn jongens wel aangenaam bezig in de koffie/lunchpauzes.

Katja en Job vonden het ook echt jammer toen het was afgelopen. Ze hebben nog wel een tijd lang gevraagd wanneer Wilco (de aannemer) weer eens zou komen. Voor hen natuurlijk ook best onbegrijpelijk. Zo zie je iemand wekenlang elke dag en dan ineens nooit meer.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_54239397
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, ik ben toch altijd zo'n muts met dit soort dingen.
Die werklui, wilden even binnen eten, geen probleem, kopje koffie erbij.
Maar ik maak me dan altijd heel druk over 'moet ik een praatje met ze maken, of niet' etc. etc. Pffff, ik ben daar echt niet goed in.
Mijn beste vriendinnetje en ik hadden het daar laatst ook over, dat we dan gewoon niet weten wat we moeten met die mensen En jezelf maar opfokken en heel blij zijn als ze weg zijn, niet omdat ze niet aardig zijn, maar gewoon, omdat je denkt dat je je als een ei hebt gedragen.

En toen ging de meneer die bij mij wat dingetjes kwam fixxen ook nog eens 30 minuten op m'n wc zitten. te poepen denk ik En ik zat maar te wachten, want ik wilde nog weg. "Jezus. Hij zit toch niet te sch*?! Hij blijft wel erg lang weg..."
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_54239443
Ireth, spannend! Fijn dat Suus er zelf in elk geval zin in had, maar voor mama lijkt het me lastig .

Kan ik hier iemand verblijden met 18 superdeboer-boodschappen-pakket-zegels?
Ik ga even een klein meiske badderen .
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:17:48 #214
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54239463
Syrena heb jij weer, een poepende fixxer op je wc.
Brighteyes, lastig he, ik kan niet zomaar gaan zitten kleppen dan hoor, ik zou ook de laptop pakken, of tussen een stapel papieren gaan zitten bladeren, alsof ik iets héél belangrijks aan het doen ben.
pi_54239508
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 09:27 schreef E.T. het volgende:

[..]

Idd zijn leuke koeltasjes en worden dus veel gebruikt door kolvende mama's
Zucht wat wordt je ongelofelijk hebberig van dat mama worden

Ow dit is leuk, ow en dit is ook leuk, ow en dat wil ik ook wel....
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:21:19 #216
62233 Jelief
ikke lief!
pi_54239529
Daar ben ik ook zo verschrikkelijk slecht in. Meestal lukt het mij nog net om te informeren of het werk een beetje vlot maar verder
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_54239554
Ja dat dacht ik dus ook ja, heb ik weer. Gelukkig heb ik twee wc's, en die waar hij op zat gebruik ik zelf amper. Alleen om te poetsen.

Ik heb die dag mijn was maar opgehangen enzo En toen de meneer van de CV-ketel er was ben ik maar achter de pc gekropen. Ging ie me nog even uitleggen hoe Bitlord werkte Ja wist hij veel dat ik een nerdmeisje ben en dat zelf wel weet Ik heb maar braaf geknikt met grote hertenoogjes.
pi_54239569
Spannend Ireth!

Tot vrijdag! WIj gaan zo richting Center Parcs
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_54239584
veel plezier Vicky!
Saartje
pi_54239597
Veel plezier !!!
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:27:30 #221
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54239640
Geniet ervan, Vicky
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:32:08 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54239728
Veel plezier Vicky!

Syrena!
Ik ben iig blij te lezen dat ik niet de enige ben die dat lastig vind.
Livelink, idd zijn kinderen wat dat betreft heerlijke bliksemafleiders.
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:33:26 #223
108648 cattie
lieve moeder
pi_54239754
Veel plezier Vicky!

Ik ben niet de enige die niet om kan gaan met werkers in eigen huis. Ik weet nooit wat ik met ze aan moet. Wel drinken aanbieden of niet? En wat dan? Dan moet ik met ze praten, maar waarover? Enz.
Syrena, dat heb jij weer, een sch**tende fixxer!

Onze bank komt vanmiddag tussen 3 en 7.
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:33:49 #224
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_54239761
Ik heb altijd het 'geluk' dat ik een praatgrage klusser treft. Hoe vaak er niet 1 na zijn werkzaamheden mijn huis verliet terwijl ik bijna van zijn hele leven op de hoogte was gebracht... Tot aan prostaatoperaties aan toe... Jottum...

Veel plezier Vick!

(is het al kwart voor 12??? )
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:40:02 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54239883
Ow... ze zijn al weer klaar...
Heb ik daar een hele dag vrij voor genomen...

Hmm... nu zou ik in theorie nog wel naar mijn werk kunnen gaan... maar ja, daar ben ik dan ook pas over een uur... Dat schiet ook niet op, voordat ik dan daar eens op gang ben...

Ik kan ook gewoon lekker hier op de bank blijven zitten en vanmiddag wat lekkere meidenfilms huren ofzo.
stinkie gaat straks paintballen met zijn werk en is dus ook pas laat thuis, dus ik heb het huis voor mezelf.
pi_54239927
Veel plezier Vicky!

Dat van klussers in huis, ik weet ook nooit wat ik ermee moet. Lastig hoor, ik bied ze altijd maar wat koffie aan, maar als ze echt hele verhalen gaan houden over technische zaken, pffff.
Soms heb je ook hele gezellige, waar je echt 'leuk' mee kan kletsen zeg maar

Eigenlijk is dat net zo als in een taxi zitten, kweet ook nooit wat ik met zo'n chauffeur moet.
Sara
Merel
Ukje
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:47:32 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54240021
Dat heb ik idd ook Fuente! Ik heb daar echt een enorme hekel aan!
Laat mij maar gewoon lekker zitten dan!
pi_54240119
Dat heb ik altijd bij de kapper Soms heb je van die zeurkappers dat ik echt denk hou je smoel ik kom hier om mij haren te laten knippen. Als ik praten wil ga ik wel naar iemand die daarvoor geleerd heeft.
Liefde
pi_54240408
Oh ja, kappers ook. Ik vind dit soort dingen echt afschuwelijk, ik ben denk ik niet zo sociaal
Sara
Merel
Ukje
  maandag 29 oktober 2007 @ 11:11:33 #230
3011 E.T.
pi_54240493
Huh?? Zit die dakkapel er nu al op???????

Dat doen ze snel
pi_54240603
Meestal zet ik koffie of iets dergelijks klaar, maar ik ben ooit zo dom geweest om een schilder te melden dat als hij wat drinken wilde, dat hij dat maar moest pakken (tenslotte stonden er wat flessen frisdrank op het aanrecht met een glas). Waardoor hij dus echt in mijn voorraadschuur heeft zitten graaien en aan de Extran ging die daar helemaal achterin stond en een krentenbol en een heleboel mini-chocolaatjes ophad.
pi_54241021
Pruk DIe nam het dus wel heel letterlijk.

Ik kwam zojuist tot de ontdekking dat je een bed verschonen veeeel beter alleen kunt doen
Liefde
  maandag 29 oktober 2007 @ 14:25:45 #233
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54244357
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 10:54 schreef MeNicole het volgende:
Dat heb ik altijd bij de kapper Soms heb je van die zeurkappers dat ik echt denk hou je smoel ik kom hier om mij haren te laten knippen. Als ik praten wil ga ik wel naar iemand die daarvoor geleerd heeft.
Dat is idd heel erg, ze stellen dan ook altijd van die standaard vragen waarvan je merkt dat ze niet eens écht geinteresseerd zijn (en ik ook niet, dus houd dan gewoon je klep ofzo) of ze maken stomme opmerkingen, zoals: (tegen mijn moeder met uitgezaaide borstkanker waar je echter niets aan ziet verder) "Als je maar gezond bent! " Ehh, Mja..

Of van die insinuerende opmerkingen : "Kleur je je haar altijd zelf?" "het is wel droog he.." óf ze proberen je een of ander 85,-- euro kostende cremespoeling aan te smeren.

Ik heb wel eens geprobeerd om hardnekkig in een roddelblad te duiken maar dan ben ik altijd bang dat ze expres mijn haar verknippen omdat ze me niet aardig vindt ofzo

Werklui vind ik nooit zo erg, die zijn meestal wel lekker joviaal dus daar blaat ik wel een end mee weg, al haaaaaaaaaaat ik het als iemand op mijn toilet "moet" (ik haat het al als mijn eigen vriend moet )
maar ik vind het gewoon onbeschoft om bij een klant te gaan zitten poepen hoor!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 29 oktober 2007 @ 14:52:04 #234
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54244824
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 14:25 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat is idd heel erg, ze stellen dan ook altijd van die standaard vragen waarvan je merkt dat ze niet eens écht geinteresseerd zijn (en ik ook niet, dus houd dan gewoon je klep ofzo) of ze maken stomme opmerkingen, zoals: (tegen mijn moeder met uitgezaaide borstkanker waar je echter niets aan ziet verder) "Als je maar gezond bent! " Ehh, Mja..
Ik weet nog goed dat ik kort na het overlijden van thijs echt keertje naar de kapper moest, zit je daar in de stoel, je zegt weinig tot niets, alleen dat er wel een stukje af mag
gaat het gesprek ineens over "goh wat erg he van dat vrouwtje dat haar zoontje verloren heeft"
Ik zou niet weten wat ik tegen haar zeggen moet....
Ja heel erg mevrouw
Maar hoe is het met jou kindje? jij hebt toch ook een kindje toch?

Jawel alleen is mijn zoontje onlangs overleden...
Stilte
(ergens hielp het wel)
  maandag 29 oktober 2007 @ 15:08:29 #235
62233 Jelief
ikke lief!
pi_54245083
Oh Bar dat is wel heel ongelukkig.

Ik ben met Emma aankleden aan het oefenen in het kader van de zelfstandigheid. Nou is mijn meisje dus zo zelfstandig dat ze persé bretels aanwilde. Met dit als resultaat:

Let vooral op de haren zonder staart en de broek op hoog water
pi_54245088
Ow Jakkie Bar dat is dan wel echt een rotsituatie.

Ik heb ook helemaal niets met werklui en ook de kapper vind ik niets... Maar voor dat laatste heb ik nu een oplossing. Mijn haar moet altijd gewoon op 1 lengte kort. Dus niets moeilijks, maar duurt wel ff met mijn lange haar. Ik laat het tegenwoordig altijd knippen bij de kappersopleiding, koste een stuk minder (maar 8 euro) en die leerlingen zijn zo druk bezig met knippen dat ze meestal geen tijd hebben voor onzinnige gesprekken.

Iemand een beetje concentratievermogen over???
Ik moet eigenlijk 24/7 studeren t/m vrijdag, dan belangrijk tentamen. Maar mijn concentratie en opname vermogen is echt ronduit klote op dit moment. Na 3 keer lezen ofzo blijft het nog niet hangen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 oktober 2007 @ 15:11:40 #237
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54245134
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 15:08 schreef p_iglet het volgende:
Ow Jakkie Bar dat is dan wel echt een rotsituatie.

Ik heb ook helemaal niets met werklui en ook de kapper vind ik niets... Maar voor dat laatste heb ik nu een oplossing. Mijn haar moet altijd gewoon op 1 lengte kort. Dus niets moeilijks, maar duurt wel ff met mijn lange haar. Ik laat het tegenwoordig altijd knippen bij de kappersopleiding, koste een stuk minder (maar 8 euro) en die leerlingen zijn zo druk bezig met knippen dat ze meestal geen tijd hebben voor onzinnige gesprekken.

Iemand een beetje concentratievermogen over???
Ik moet eigenlijk 24/7 studeren t/m vrijdag, dan belangrijk tentamen. Maar mijn concentratie en opname vermogen is echt ronduit klote op dit moment. Na 3 keer lezen ofzo blijft het nog niet hangen.
je mag die van mij wel hebben is ook nul komma nul
krijg mezelf niet echt gemotiveerd om iets te doen, jah in bed hangen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_54245236
Dan is het toch wel handig dat de latten weer in je bed zitten
  maandag 29 oktober 2007 @ 15:19:55 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54245281
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 11:11 schreef E.T. het volgende:
Huh?? Zit die dakkapel er nu al op???????

Dat doen ze snel
Nee, er staat alleen nog maar een steiger in de achtertuin en er ligt een berg materiaal. That's all. Morgen doen ze het meeste werk.

Bar, volgens mij heb je dat van de kapper wel eens verteld ja. Lijkt me vreselijk...

Emma! Lekkertje!

* Brighteyes heeft net een tukkie liggen doen op de bank hier...
Mja, volgens mij gaat dat wel lukken zo met mijn verlof over 2 weken.
  maandag 29 oktober 2007 @ 15:20:46 #240
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54245297
Bar jeetje, dat lijkt me echt moeilijk zeg! En voor hun uiteindelijk ook natuurlijk.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 29 oktober 2007 @ 15:31:07 #241
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54245483
* _Bar_ is internet aan het afzoeken opzoek naar een goed voorbeeld voor het maken van een lantaarntje..
kan nergens een echt duidelijk voorbeeld vinden helaas...
  maandag 29 oktober 2007 @ 15:39:58 #242
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54245657
wat voor een lantaarntje zoek je bar?
pi_54245743
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 15:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, er staat alleen nog maar een steiger in de achtertuin en er ligt een berg materiaal. That's all. Morgen doen ze het meeste werk.

Ik voelde al een lichte blijdschap opkomen ivm onze a.s. dakkapel over een week of 10.

Nou ja ik reken maar op een dag of twee aan werk. En wat betreft het kletsen met klussers, ik laat dat meestal aan mijn over. Die is wel van de technische dingen en prietpraat. Nou ben ik zelf ook niet zo moeilijk met praatjes houden, maar heb er niet altijd zin in.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_54246363
Mijn mams heeft vandaag ook een dakkapel gekregen. Man o man, ze stuurde net foto's, kep gewoon medelijden!
Sara
Merel
Ukje
  maandag 29 oktober 2007 @ 17:40:20 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54247696
Hoezo? Zo'n zooitje?

Ik ga morgen werken en dan mag stinkie hier de honneurs waarnemen.
Ze hadden sowieso al wel gezegd 2 dagen, maar wij dachten 1 dag plaatsen, 1 dag afwerken, maar het is dus andersom. Althans, dat hoop ik maar, want stinkie heeft niet veel dagen meer en ik vind het lullig om zo kort voor mijn verlof nog meer vrij te nemen. Sowieso kan dat woensdag echt niet, dan heb ik allemaal afspraken.

Nou ja goed, we gaan er maar gewoon vanuit dat het morgen niet te veel regent, want anders gaan ze sowieso niet beginnen.
  maandag 29 oktober 2007 @ 19:20:42 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54249630
Hmmm... ik had al een paar dagen trek in pannekoeken, maar geen zin om ze te bakken.
Dus ik dacht vandaag 'ik haal van die kant en klare dingen'.
Op zich ruiken ze prima, maar ze zijn net even iets te gezoet om lekker te zijn met kaas erop.
Beetje tegenvaller...
pi_54250960
Mijn oom bakt pannenkoeken die weinig gesuikerd zijn zodat ze nog in restaurants kunnen gebruikt worden

Maar daar ben jij nu natuurlijk niets mee, BE

Maar euh, pannenkoeken met kaas? Met bruine suiker toch gewoon
  maandag 29 oktober 2007 @ 20:30:49 #248
3011 E.T.
pi_54251035
c1000 heeft kant en klare kaaspannenkoeken (en ook kant en klare spekpannenkoeken)
  maandag 29 oktober 2007 @ 20:39:15 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54251220
Ga ik daar de volgende keer eens kijken dan E.T.

Leonieke, ik bak ze normaal ook zelf hoor, maar nu zo voor mezelf alleen vond ik dat echt even te veel werk.
Enneh... natuuuuuurlijk pannekoeken met kaas!
Met stroop bleken deze het lekkerst.
pi_54251583
Wat heeft iedereen vandaag toch met pannenkoeken
pi_54251758
Ik niks hoor . Moet er niet aan denken, pannenkoeken... Maar goed op het moment is er maar weinig avondeten wat mn goedkeuring kan wegdragen (lees: wat ik niet met lange tanden naar binnen schuif).
  maandag 29 oktober 2007 @ 21:11:22 #252
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54252049
Pannenkoeken. Denk dat ik binnenkort maar eens ga kijken of dat ook met rijstmelk kan. Misschien dat Maud dat lust.
  Moderator maandag 29 oktober 2007 @ 21:16:48 #253
5428 crew  miss_sly
pi_54252183
Pannenkoeken met spek en kaas
maar ook met gewone suikerstroop

Hmmm, ook maar weer eens pannenkoeken bakken, hier.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_54252505
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 20:53 schreef Pruk het volgende:
Wat heeft iedereen vandaag toch met pannenkoeken
Geen idee, ik had ze ook bijna gemaakt
Maar bij nader inzien werden het kaassouffle's met erwtensoep.
Als ik het zo teruglees denk ik maar het was heus wel lekker (eerst de kaasdingen pas daarna de soep).
  Moderator maandag 29 oktober 2007 @ 21:37:47 #255
5428 crew  miss_sly
pi_54252651
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef Syrena het volgende:

[..]

Als ik het zo teruglees denk ik maar het was heus wel lekker (eerst de kaasdingen pas daarna de soep).
Ik vind de combi ook niet zo heel erg lekker klinken
Erwtensoep wil ik trouwens ook weer eens maken. Is jaaaaaren geleden, dus ben benieuwd of ik het nog kan
  maandag 29 oktober 2007 @ 21:40:42 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54252718
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ieuw!

Ik had overigens eerst om 5 uur een ceasar salad op en toen om 7 uur de pannekoeken. Te dicht op elkaar leek me ook niet lekker.

Hoe is het met je lover? Is het al een beetje leuker daar?
  maandag 29 oktober 2007 @ 21:44:51 #257
3011 E.T.
pi_54252803
kaassouffle's en erwtensoep..

....

nee.. ook zwanger niet echt een optie
pi_54253244
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 21:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ieuw!

Ik had overigens eerst om 5 uur een ceasar salad op en toen om 7 uur de pannekoeken. Te dicht op elkaar leek me ook niet lekker.

Hoe is het met je lover? Is het al een beetje leuker daar?
Ik ben wel van de rare combinaties En te lui om echt te koken, of beter, te benauwd Krijg al een week geen lucht, maar het wordt niet erger of beter. Heul raar.

Vandaag weer met de lover gebeld Het wordt al een beetje leuker, hij heeft aapjes gezien en hele grote vlinders (huuh). En tijdens het bellen zat het babietje van de dochter daar aan zijn voet te voelen. Ze is 8 maanden "En heel schattig!". En gelukkig ook erg rustig enzo dus hopelijk maakt het fenomeen "baby" nu een goeie indruk op 'm.

En daarna moest hij weer ouderwets mopperen op alles. Dat er niks geregeld is, de Amerikaanse dames er alleen zijn om te feesten en om achter de lokale keerls aan te zitten. En toen zei ik dat ik dat niet raar vond, ik ben zelf 19-20 geweest . Dus. Nog twee maanden, twee weken en een paar dagen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 oktober 2007 @ 22:06:28 #259
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54253310
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 22:03 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik ben wel van de rare combinaties En te lui om echt te koken, of beter, te benauwd Krijg al een week geen lucht, maar het wordt niet erger of beter. Heul raar.

Vandaag weer met de lover gebeld Het wordt al een beetje leuker, hij heeft aapjes gezien en hele grote vlinders (huuh). En tijdens het bellen zat het babietje van de dochter daar aan zijn voet te voelen. Ze is 8 maanden "En heel schattig!". En gelukkig ook erg rustig enzo dus hopelijk maakt het fenomeen "baby" nu een goeie indruk op 'm.

En daarna moest hij weer ouderwets mopperen op alles. Dat er niks geregeld is, de Amerikaanse dames er alleen zijn om te feesten en om achter de lokale keerls aan te zitten. En toen zei ik dat ik dat niet raar vond, ik ben zelf 19-20 geweest . Dus. Nog twee maanden, twee weken en een paar dagen.
misschien een rare vraag, maar is t dan nu weer goed tussen jullie?

Grote vlinders is dan wel weer
Today is life -

Dale Carnegie
pi_54253498
Verdorie, tik ik een heel bericht, druk op verzenden, error
Fok doet de hele tijd al raar *klaag*

Maar het is nog aan dus Ynske . We hebben in de dagen dat hij nog hier was veel gepraat en ook nu nog via mail en de telefoon. Ik had niet echt trek om een tweede topic te openen omdat het eerste op het eind gewoonweg "je post in OUD dus we gaan je bashen" was geworden. En probeer ze in R&P maar eens aan hun verstand te peuteren hoe je dingen ziet als zij al bepaald hebben hoe het in elkaar zit en hoe je het moet zien
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 oktober 2007 @ 22:23:58 #261
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54253681
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 22:16 schreef Syrena het volgende:
Verdorie, tik ik een heel bericht, druk op verzenden, error
Fok doet de hele tijd al raar *klaag*

Maar het is nog aan dus Ynske . We hebben in de dagen dat hij nog hier was veel gepraat en ook nu nog via mail en de telefoon.
ik had t gewoon niet meegekregen
quote:
Ik had niet echt trek om een tweede topic te openen omdat het eerste op het eind gewoonweg "je post in OUD dus we gaan je bashen" was geworden. En probeer ze in R&P maar eens aan hun verstand te peuteren hoe je dingen ziet als zij al bepaald hebben hoe het in elkaar zit en hoe je het moet zien
als je daar niets voor voelt moet je dat zeker niet doen.
en ach, zoals oud een kliekje is r&p dat net zo erg daar worden mensen ook weggepest
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 29 oktober 2007 @ 22:25:58 #262
62233 Jelief
ikke lief!
pi_54253727
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 21:11 schreef chacama het volgende:
Pannenkoeken. Denk dat ik binnenkort maar eens ga kijken of dat ook met rijstmelk kan. Misschien dat Maud dat lust.
Gewoon met water ipv met melk chaca, ik weet eigenlijk van huis uit niet beter.
  maandag 29 oktober 2007 @ 22:26:06 #263
108648 cattie
lieve moeder
pi_54253730
Nog even aftellen dus Syrena!
Pannekoeken, die ga ik binnenkort ook maar weer eens bakken. Of we gaan met zijn 3-en naar een pannenkoekenrestaurant, ook leuk. Voor het eerst "uit eten" met Ive.

Mag ik jullie trouwens voorstellen aan mijn nieuwe bank:

Hij is erg groot! Ik schrok er eerst wel van, maar nu ben ik er erg blij mee.
Dat zwarte hoopje is trouwens poes Nala.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 oktober 2007 @ 22:28:51 #264
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54253806
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 22:26 schreef cattie het volgende:
Nog even aftellen dus Syrena!
Pannekoeken, die ga ik binnenkort ook maar weer eens bakken. Of we gaan met zijn 3-en naar een pannenkoekenrestaurant, ook leuk. Voor het eerst "uit eten" met Ive.

Mag ik jullie trouwens voorstellen aan mijn nieuwe bank:
[ afbeelding ]

Hij is erg groot! Ik schrok er eerst wel van, maar nu ben ik er erg blij mee.
Dat zwarte hoopje is trouwens poes Nala.
ik wil ook zo'n grote bank
maar eerst een ruimte voor mezelf die groter is dan 14m2
Today is life -

Dale Carnegie
pi_54253864
quote:
chacama, uit ervaring kan ik je melden dat pannekoeken met rijstmelk prima gaat! Sojamelk gaat nog beter, maar weet niet of maud dat mag hebben. Rijstmelkpannenoeken worden wel wat minder snel bruin als gewone.
  Moderator maandag 29 oktober 2007 @ 22:35:47 #266
5428 crew  miss_sly
pi_54253942
Wat een heerlijke grote bank! Ik vind hem erg mooi
  maandag 29 oktober 2007 @ 23:09:13 #267
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54254874
Wat een gigantische bank, Cattie

Ik wil graag even terugkomen op de kerststalletjes. Ik ben net terug van vijfdecemberknutselcadeauvoorjeeigenkroostavond. Ook wij zullen dit jaar een kerststal in huis hebben Om het vervolgens te verbranden, me dunkt

pi_54255166
LB wat een wanstaltig ding Ik vind hem geweldig, omdat hij zo fout is

Cattie mooie bank
Saartje
  maandag 29 oktober 2007 @ 23:23:41 #269
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54255373
Cattie geef mij zo een bank lijkt me een heerlijke luier hang bank

Chacama ik zocht naar een Lantaarn die kabouters bij zich hebben maar ondertussen is er al 1tje als frame al helemaal af, dus komt wel goed
  maandag 29 oktober 2007 @ 23:26:11 #270
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54255439
Goed he Ik moest steeds zo lachen ondertussen Dat foute effect is maar weinig andere mensen geluk vanavond! Wat een karwei en wat heb je dan uiteindelijk Mijn kindje in kribbe ziet er in het echt overigens wel goed uit, ja!
pi_54255551
heb je dat met fimo gemaakt? of helemaal met kaarsenwas?
Saartje
  maandag 29 oktober 2007 @ 23:34:10 #272
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54255637
Die kaars ik vind em grappig
  maandag 29 oktober 2007 @ 23:36:54 #273
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54255680
Bijenwas. En dat had ik echt nog nooit eerder in handen gehad. Dus ik moest nog afkijken ook.
pi_54255708
Ik ben trots op je!
Saartje
  maandag 29 oktober 2007 @ 23:46:41 #275
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54255824
Ik bedoel maar. En om mijn stomme gedrag goed te maken, heb ik me vrijwillig aangeboden om kabouters te maken van stukjes hout. Tof.
pi_54255857
gaat het verder wel goed met je?
Saartje
pi_54255883
die kabouters zijn vast ook als was in je handen. ik vind 't wel een lief kaars-stalletje!
  maandag 29 oktober 2007 @ 23:56:45 #278
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54255962
Het is ook best een lief dingetje hoor. Heus. Maar door dat goed enzo, is het zo viezig vind ik.

Dit is het enige goede dat ik gedaan heb, ja. Ik vind het altijd zo vervelend als niemand dan reageert als zo'n juf probeert ouders iets te laten doen.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 01:04:47 #279
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54256607
Je doet het hartstikke goed mens! Ik wil nog niet dood gevonden worden op zo'n knutselavond, ik ga dus ook nooit Dat doe je dan toch maar weer.

Ik wil wèl computermoeder zijn, maar die hebben ze vooralsnog niet nodig op de school van mijn kind .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 06:13:29 #280
24188 Belana
kloon van belana
pi_54257206
cattie wat een prachtige bank, ik zou willen dat zoiets hier zou passen, maar dat gaat niet helaas.

LB, wat een kunstwerk ik ben ook niet zo van het knutselen, dus ik heb al snel bewondering
Ik ga wel binnenkort met Lois samen naar een cursus bonbons maken
dat lijkt me vooral lekker
stormy waters...
sailin'
pi_54257293
Wauw Cattie wat een heerlijke mooie bank! Zo'n soort bank hebben wij ook. Nadeel vind ik (hier dan he) dat er snel vlekken op komen. Iemand nog tips over hoe die goed te verwijderen zijn?

LB, mooi gemaakt joh!

Ik heb gisteren bij de Lidl Winnie de Pooh bakfiguren gehaald. Ga komend weekend denk ik met Sara cakejes en koekjes bakken. Heb ook een aantal koekjesfiguren gemaakt. Heb d;r nu al zin in!
Sara
Merel
Ukje
pi_54257317
Die bank is leuk Cattie, En gedurfd met dat wit. Wij hebben zoiets in het donkerblauw. Met hoezen die in de wasmachine passen.

Luchtbel. Had ik nou niet echter je gezocht. Ik vind zoiets echt leuk, hoe fouter hoe beter. En knutselen is toch al leuk.

Waar gaan jullie Belana? Wij gingen in Schiedam, dat was echt leuk. Ik heb maar weinig bonbon op tijdens die middag, maar het smaakte achteraf ook nog goed.
*OUD heilige*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 30 oktober 2007 @ 07:44:59 #283
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54257441
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 06:13 schreef Belana het volgende:

Ik ga wel binnenkort met Lois samen naar een cursus bonbons maken
dat lijkt me vooral lekker
dat lijkt me nu echt leuk
zou je ook mogen kiezen welke chocola je gebruikt? Ik lust geen puur

donderdag mag ik weer aansluiten bij mijn cursus, heb er zin in
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 07:56:00 #284
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54257520
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 01:04 schreef Leah het volgende:
Je doet het hartstikke goed mens! Ik wil nog niet dood gevonden worden op zo'n knutselavond, ik ga dus ook nooit Dat doe je dan toch maar weer.

Ik wil wèl computermoeder zijn, maar die hebben ze vooralsnog niet nodig op de school van mijn kind .
Ja maar als ik niet ga, dan krijgt Jolietje geen cadeautje. Dat kan toch niet.
  Moderator dinsdag 30 oktober 2007 @ 07:56:29 #285
5428 crew  miss_sly
pi_54257523
Fout of niet, ik vind het echt ontzettend knap, die kaars! Ik zou het niet voor elkaar krijgen, er zou echt geen kerststalletje van te maken zijn

Cursus bonbons maken lijkt me ook echt geweldig
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:22:35 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54257727
Tjesis LB!
Maar... idd wel heel goed dat je gedaan heb.
En in al zijn foutheid is hij stiekem echt leuk!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:26:45 #287
24188 Belana
kloon van belana
pi_54257751
het is een cursus via onze personeelsvereniging, die organiseren altijd wel leuke dingen.
het is in Amsterdam.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:52:28 #288
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54258074
Wat nou, foute kaars? Stelletje cultuurbarbaren!
Het is potdomme een unicum!

Ik krijg er creakriebels van. Ik zou wel willen weten hoe je zoiets doet, dan wil ik kaarsen met groene bloemen maken.
... ♥ ik mis je ♥
pi_54258081
cursus bonbons maken dat wil ik ook eens doen!
Saartje
  † In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:59:42 #290
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54258193
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 07:56 schreef miss_sly het volgende:
Fout of niet, ik vind het echt ontzettend knap, die kaars! Ik zou het niet voor elkaar krijgen, er zou echt geen kerststalletje van te maken zijn
ik had het eerlijk gezegd op het eerste gezicht niet als kerststalletje herkend. ik dacht dat het een open haard moest voorstellen
maar toen las ik dus: kerststalletje
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:02:15 #291
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54258226
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
cursus bonbons maken dat wil ik ook eens doen!
Zullen we samen?
pi_54258256
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:52 schreef phluphy het volgende:

Ik krijg er creakriebels van. Ik zou wel willen weten hoe je zoiets doet, dan wil ik kaarsen met groene bloemen maken.
Het is heel makkelijk. Je hebt was die je gewoon tussen je handen kunt laten smelten en dan opplakt op een kaars.
quote:
Versierde kaarsen
Dit heb je nodig
stevige, dikke kaarsen
was
waskrijtjes
waxinelichtjes

Zo ga je te werk
Zorg zelf voor stevige, dikke kaarsen of laat ieder kind er één van thuis meenemen. De kaarsen
kunnen worden versierd met gekleurde was, bijv. stockmar kneed- of versierwas, te verkrijgen bij
een hobbywinkel. De was is niet goedkoop, maar je hebt per kind maar weinig nodig. De kinderen
kunnen de in stukjes gesneden was op de kaars plakken. Door de warmte van de handen wordt de
was zacht en blijft het kleven. Ze kunnen ook zelf met de zachte was figuurtjes boetseren of de
was heel dun over de kaars uitwrijven. Ook is het leuk om de kaarsen te versieren met waskrijtjes.
Laat de kinderen eerst duidelijk zien wat de bedoeling is, voor je ze in kleine groepjes aan
Verwijder de papiertjes. Steek een waxinelichtje aan en verwarm het uiteinde van een krijtje.
Breng er dan stippen mee aan op de kaars. Dan gaan de kleuren smelten en door elkaar lopen.
Houdt de kaars hierbij niet te lang stil, anders smelt hij zelf!!
Zet de versierde kaarsen in een zelfgemaakt kerststukje of standaardje (gemaakt van gips of klei)
of geef ze, versierd met een lint en kerstwens, aan de kinderen mee naar huis.
*OUD heilige*
pi_54258426
Voor de dames die graag bon bons wilen maken, ik heb het ook weleens gedaan in schiedam en dat is echt erg leuk!!

http://www.debontekoe.nl/
Forever yours, forever mine, forever ours...
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:17:09 #294
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54258492
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:03 schreef YPPY het volgende:

[..]

Het is heel makkelijk.

Maar zo werkt het inderdaad. In theorie vooral. Mijn handen waren uiteraard niet warm genoeg om die was echt soepel te krijgen. En dan probeer je het echt te scheppen ja met warmte lichaamswarmte voor het kroost Gelukkig had ik een kopje thee om het aan te warmen.
pi_54258501
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:02 schreef Yoni het volgende:

[..]

Zullen we samen?
Juaaah!
Saartje
pi_54258540
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:17 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Maar zo werkt het inderdaad. In theorie vooral. Mijn handen waren uiteraard niet warm genoeg om die was echt soepel te krijgen. En dan probeer je het echt te scheppen ja met warmte lichaamswarmte voor het kroost Gelukkig had ik een kopje thee om het aan te warmen.
Sorry. Het ligt er ook wel aan of je graag knutselt denk ik.
*OUD heilige*
pi_54258611
quote:
Pannenkoeken zijn ook prima te maken met water Het is even wennen, maar qua smaak is het echt nog prima te doen!

Spuit 11. heel duidelijk spuit 11
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:34:47 #298
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54258800
Ha ha ha Pruk!

Ik vind 'm mooi Luchtbel! Beetje apart (waarom ik 'm dan apart vind weet ik weer niet) maar mooi.
Knap gedaan zeg!

Hmmmmmmmmm.... Bonbons... Chooocooooolaaaaaaaaaaa..
(is het te merken dat ik weer 's ongesteld ben? Nee he? Valt niet op.. )
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:35:41 #299
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54258824
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:52 schreef phluphy het volgende:

je kan vellen bijenwas kopen in allerlei kleuren. ik ga voor je bedenken hoe het heet.... (*dement is)
heb in een verantwoorde bui ook van die bijenwas gekocht ipv klei. maar de vingers van de jongens zijn nog niet sterk genoeg.

-edit- Stockmar kneedwas dus. speciaal voor kaarsen. in het antroposofische segment.

[ Bericht 6% gewijzigd door debuurvrouw op 30-10-2007 09:38:01 (gevonden!) ]
  Moderator dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:35:46 #300
5428 crew  miss_sly
pi_54258827
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:26 schreef Belana het volgende:
het is een cursus via onze personeelsvereniging, die organiseren altijd wel leuke dingen.
het is in Amsterdam.
Weet je ook toevallig waar in Amsterdam? Ben benieuwd hoe het is
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:39:56 #301
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54258904
Ik heb het ook ooit eens gedaan, in A'dam idd.
Even nadenken of ik nog weet waar.
Ik weet wel dat het voornamelijk lekker was, behalve die met balsamico.

Heeft Spuuglokje niet ook bonbons gemaakt niet al te lang geleden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')