quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:42 schreef jessie het volgende:
Lady S gefeliciteert met je baan!!!!!
En verder kom ik hier na een poosje weer ff binnenvallen.
Ik sta 2e voor een huis!!!!!
Oooooooo ik hoop zo dat de 1e t afzegt. Sommige woningen worden verloot (je kan ook reageren via wooningstichting via inschrijving, amar aangezien ik nog maar net ingeschreven staat duurt dat nog jaren)
Vorige keren was ik 35e en 11e met de loting en nu dus 2e.
En meestal vallen er wel mensen af.
Duimen jullie voor me mee.
Morgen ga ik gelijk de woningstichting bellen.
Ik was half 7 uit me werk ik gelijk kijken op internet hoeveelste ik was geworden. 2e dus. Ik wilde het niet geloven heb al tig keer gekeken amarhet is echt zo.
Het is op een flat, maar dan op de 1e etage. Is zeg maar een halve etage, dus halve trap en dan ben je er al.
Woonkamer 21 vierkante meter, en dan 3!!!! slaapkamers. 9, 10 en 13 vierkante meter. Balkon kijkt uit op een groot grasveld wat tussen de flats ligt. Echt super leuk. 10 minuutjes fietsen hiervandaan. Dus ook vlak bij mijn werk enzo.
Ik ben hyper en kan vast niet slapen vanavond
Een klok? En hangklok, staande klok? Succesquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:59 schreef lady-wrb het volgende:
ik krijg zo visite van mijn vroegere buurvrouw en die neemt dr 3jarige slopertje zoontje mee.
vorige keer kostte het me een klok
nu hoop ik dat ik alles goed weggezet heb (en we hebben de vitrinekast metzijn racebaanautoverzameling dichtgeplakt met plakband
)
ik ben de grijpgrage handjes een beetje ontgroeid vrees ik
eentje die nog opgehangen moest worden. (eentje van expo, dus nog een dure ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:06 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Een klok? En hangklok, staande klok? Succes
Die voorstelling is echt super jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:54 schreef MeNicole het volgende:
MibosKen het precies. Mijn oma was toen ze dood ging ook al jaren heel dement. Toen ze dus dood ging (3 keer
) was ze eigenlijk alleen lichamelijk niet meer aanwezig.
Ben gister ook met een vriendin naar het theater geweest, na Sexual Perversity. Die was zo gaaf. Als je de kans krijgt om er na toe te kunnen moet je zeker gaan. Gaat over sex en relaties enzo. Was super![]()
Mibos gecondoleerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Mibos![]()
Bar, we vieren het in 2 keer. Vrijdag de opa's, oma's en zijn ooms en tantes en dan zondag onze vrienden en hun kids. En dan nog denk ik dat het hartstikke druk wordt voor hem... dus ik zie er een beetje tegenop. Ik vermoed dat er zelfs een 3e middagje aan zit te komen.
ehm nou.... de duplo vloog laag vandaag, hij heeft geprobeerd om mijn kauwgomballenautomaat te slopen, kreeg een woedeaanval toen zijn moeder hem iets verbood en stond toen op de duplo te stampen.quote:
Het stomme is dat ik dat ook prima kan (wel geroerd, maar ik kan er wel naar luisteren), terwijl ik bij de meest onverwachte liedjes gewoon volkomen onderuit ga... Wat dat betreft ben ik echt weer het emo diertje geworden dat ik vroeger ook was. Ik raak ontroerd door de meest onverwachte situaties en muziek, en de hele serie Evita heb ik niet met droge ogen kunnen kijken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:12 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ is verbaasd, ik zit muziek te luisteren, komt schijnbaar de hele lijst nummers voorbij die tijdens de begrafenis gedraaid zijn, en kan er gewoon naar luisteren zonder in huilen uit te barsten....
Wat een vooruitgang
Ik wil daar best graag eens een leuke foto van zienquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:30 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Hier konden we de verjaardag van Thijs in 1 keer vieren, lekker met zijn allen in de tuin, was gezellig en er was maar 1 kindje bij dus dat was goed te overzien
Maar kan me voorstellen dat je het te druk vind met vrienden en kinderen, hihi s6 in elk geval met een eventuele 3de verjaardags feestje
uhmm ja dat zou wel kunnen maar dan moet ik ze opnieuw inscannen denk ik.... ik ga zo eens spieken voor je, ben net thuis van een toppie avond werkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:46 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik wil daar best graag eens een leuke foto van zien![]()
Ons huis is echt te klein voor feestjes. Er kan hooguit met extra stoelen erbij gepakt een man of 8-9 in de woonkamer zitten en dan is het vol.... We doen morgen trouwens wel een herfstbbqEn er komt ook nog een wintervariant, en ook oliebolls gaan we lekker buiten bakken. ***gezellig!***
Heel herkenbaar, mijn moeder is alweer 7 jr geleden overleden, en ik heb haar winterjassen en 1 daarvan is een knal gele skijas, die hangt in het halletje, en hoe vaak die ook al gewassen is, telkens hangt daar de geur van mijn moeder, de ene keer gaat dat goed, en de andere keer schieten de tranen door mijn ogen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:50 schreef RockabeIIa het volgende:
En bar en buzz, sommige nummers zullen je hoe dan ook altijd kippenvel blijven bezorgen of je terug nemen naar een andere tijd voor heel even... Tenminste dat is wat ik ervaar. Ik heb dat trouwens ook bij parfum, etensluchtjes e.d.![]()
Maar natuurlijk.... no problem. Maar ik moet nog eerst even bij jou een gebakje komen halen....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Diaan, hoe staat het met dat mooie huis van je? Mag er al visite komen?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 08:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.... no problem. Maar ik moet nog eerst even bij jou een gebakje komen halen....
Wat een zalig vooruitzichtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:10 schreef phluphy het volgende:
Ben blij dat ik het lees. Dat zou ik dus glad vergeten zijn!
Vicky, you just saved me a lot of trouble!
Dank allemaal voor de felicitaties. Ik ben nog helemaal confuus. Toen ik wakker werd vanochtend, realiseerde ik me dat ik mijn all-time-droomhuis heb gekocht. Dat gelóóf je toch niet?![]()
![]()
![]()
Snelle akties zijn cool!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:25 schreef E.T. het volgende:
zo'n snelle actie zou hier ook niet misstaan, phluphWij doen ook vaak dingen intuitief en snel
![]()
Gefeliciteerd!
Dat roept om een spontane verwen-jezelf-dag!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:18 schreef _Bar_ het volgende:
ik ben vrij vandaag, en wil wat doen ipv alleen maar opruimen.... denk denk
Oeh dit is wel heeel verleidelijk hoor, vooral omdat ik maar alleen thuis ben.... hmmm wijntje halen vanmiddag, en mezelf verwennen met lekker eten, en straks shoppen... moet toch nog andere schoenen hebbenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:22 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat roept om een spontane verwen-jezelf-dag!
Uitgebreid badderen of douchen, shoppen en leuke dingen kopen, hondje extra verwennen, wandelen of lezen, iets lekkers koken of halen, lekker wijntje.
Je verdient het! Je nieuwe baan moet toch (nog / alweer) gevierd worden?![]()
Nou, dan is het gewoon een voorproefje op je officiele aanvang.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:25 schreef _Bar_ het volgende:
Oeh dit is wel heeel verleidelijk hoor, vooral omdat ik maar alleen thuis ben.... hmmm wijntje halen vanmiddag, en mezelf verwennen met lekker eten, en straks shoppen... moet toch nog andere schoenen hebben![]()
Hondje is vanmorgen al lekker verwend met heerlijke wandeling langs het water op
Mijn nieuwe baan moet nog steeds gevierd wordende opening moet nog officieel worden he
![]()
http://www.e-gezondheid.b(...)en-11719-874-art.htmquote:Bel een dokter als:
#
het meer dan 39,5°C koorts heeft;
#
het jonger is dan drie maanden;
#
het uitslag heeft: rode vlekken of (streperige) blauwe plekken;
#
het moet braken of te diep slaapt;
#
de koorts niet binnen 24 uur daalt.
Dank, ik bel de dokter even.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:32 schreef gronk het volgende:
[..]
http://www.e-gezondheid.b(...)en-11719-874-art.htm
Nou mijn rose smaakt heerlijk, ach je moet toch wat he als je maar alleen thuis bentquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:07 schreef Sugar het volgende:
Een uur dauwtrappen?
Enne, bar, dat jij heerlijk bent wisten we al, maar wat heeft dat met die rosé te maken?![]()
![]()
![]()
Ik kies rood.
Voor 2003 vond ik het altijd heerlijk als de klok een uur terug gingquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:47 schreef Belana het volgende:
de klok gaat achteruit sugar.
en dat is niet leuk
dat betekent dat wij morgenochtend ws om 5 uur al wakker zijn
ik zeg: afschaffen die onzin
hahahhaha, ben je aan het knutselen geslagen Ingrid?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:10 schreef _Ingrid_ het volgende:Zijn er hier ook scrapbookers?
Hier zit een hyper meisje naast me. Ze vind de avatars wel heel mooi.
Yep. De pompoen is dus af en herfststukjes ook. Wil iets leuks doen met de foto's van oa Kim.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:11 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
hahahhaha, ben je aan het knutselen geslagen Ingrid?
Scrapbookers ik moet er nog steeds aan verder maar het lukt me nog niet zo goed
dat jou dochter zo maar lekker zal gaan slapen
scrapbooken hoeft helemaal niet duur te zijn ingrid...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Yep. De pompoen is dus af en herfststukjes ook. Wil iets leuks doen met de foto's van oa Kim.
Die zijn nog steeds niet ingeplakt. Ik vind scrapbooken er leuk uit zien. Maar is wel duur. Denk dat dat best goedkoper kan, moet nog uitzoeken hoe.
Maar dat kun je toch niet in een gewoon fotoalbum doen? Blijft dat wel mooi?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:18 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
scrapbooken hoeft helemaal niet duur te zijn ingrid...
serieus je kunt gewoon frutsels gebruiken die wel ergens in huis te vinden zijn, knoopjes, draadjes, stukjes pappier enzenz je kunt het zo gek en erg maken als je zelf wilt
en ook zo duur als je zelf wilt....
ik heb het hier in een ordnerfotoalbum gedaan, maar opzich als je alleen een album aanschaft ben je nog altijd goedkoper uit dan alle spulletjes bij een speciaalzaak halenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Maar dat kun je toch niet in een gewoon fotoalbum doen? Blijft dat wel mooi?
het helpt wel wat hoor, een tijd lang werd ie 'snacht ook wakker en vaak was ie om half 5 alweer wakker, tegenwoordig is dat dan een uur of 6. maar ik ben nog steeds niet echt tevreden nee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
nou ben ik de laatste die je hoop de grond in wil trappen...
wij hebben hier ook zo'n waakhond en die slaapt écht ook zo kort. Mega wallen. half zes is mijnheer alweer wakker. en vroeger naar bed, later naar bed, lezen tot ie moe is alles al geprobeerd.
en hij zit toch al in groep 6...![]()
ik putte juist hoop uit de dormeasan verhalen. Was al bijna tot aanschaf overgegaan. Maar toch ook niet het gewenste resultaat?
Ik ben gewoon niet zo'n ochtendmens, opstaan is altijd moeilijk, en als die klok dan nog zo vroeg staat helemaal.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:15 schreef bixister het volgende:
easy, jij hebt het ook al over 'het uur terugwinnen'? ik ervaar het juist echt als extra, dat uur. voor jezelf is het dan de komende tijd toch ook minder erg om vroeg op te staan bijvoorbeeld, als je nog een beetje in het zomertijd ritme zit. de omschakeling naar zomertijd vind ik wel een probleem. zomaar een uur inleveren, bwehgk.
Sven slaapt nu echt de hele nacht door sinds hij op school zit, dat vind ik al een luxe. Daarvoor was er toch wel zo'n 2a3x per week 's nachts iets waarvoor ik er weer uitkon cq er niet voor uitging maar toch wakker van hem was geworden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:19 schreef Belana het volgende:
Nou zei een vriendin vanmiddag dat haar zoontje dit ook had vlak voor hij naar school ging en dat het recht getrokken is sinds ie naar school gaat, dus ik heb hoop
Maar ze doet t wel lekker meteen heel goedquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:39 schreef Sugar het volgende:
Belana, je vroeg in het fototopic of ik met fotografie bezig ben: ja, in FOT ben ik allemaal dingen aan het proberen en leren.Ik ben er wel meteen een ontzettende spammerd, hoor.
![]()
absoluut waar. ik moet er toch ook maar eens aan. gewoon ook voor zijn algemene welbevinden. het is zo een dromer. ik dacht door slaapgebrek, maar er speelt wellicht veel meer...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:33 schreef Belana het volgende:
[..]
het helpt wel wat hoor, een tijd lang werd ie 'snacht ook wakker en vaak was ie om half 5 alweer wakker, tegenwoordig is dat dan een uur of 6. maar ik ben nog steeds niet echt tevreden nee.
ik denk dat een klassiek homeopaat hem wel kan helpen, die kan iets gerichter iets geven.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:40 schreef bixister het volgende:
easy, kom es vertellen in 't kleutertopic hoe 't met sven op school gaat? ben wel benieuwd!
en debuurvrouw: ook proost dan maar he!
Ben nog een ventje van je tegen gekomen...quote:
zorg dat je gaat als de zon aanwezig is, maar niet te fel is. Dus of de zon achter de wolken of iets later op de dag.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:45 schreef _Bar_ het volgende:
ynske... apparte vraag misschien hoor, maar hoe kun je het beste begraafplaats foto's maken?
gaat snel hequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:51 schreef Sugar het volgende:
Lief.
En jeeeeeeeeeetje, hij is zo veel groter nu. Echt een lopende baby was hij daar, maar hij is nu zo'n stoer ventje!![]()
![]()
Wedstrijd? Altijd leuk! Maar ik zou echt niet weten welke ik dan zou moeten kiezen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:45 schreef Sugar het volgende:
Spuug, ik zag net je foto's van jullie vakantie, heerlijk, die kinderen in het zwembad!Je moet vlug een vakantiefoto kiezen en meedoen aan de wedstrijd van oktober, joh. Volgens mij heb je veel mooie foto's!
![]()
je hebt nog tot 12 uur morgenochtend om in te zendenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:54 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Wedstrijd? Altijd leuk! Maar ik zou echt niet weten welke ik dan zou moeten kiezen.
hmmm maandag of dinsdag me maar eens aan gaan wagen, al zal het nog lastig worden ivm de groene heg die precies achter het grafje van Thijs staat....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
zorg dat je gaat als de zon aanwezig is, maar niet te fel is. Dus of de zon achter de wolken of iets later op de dag.
Je verlagen qua positie, ga op je knieen zitten, op niveau met het grafje. Probeer niet met je rug in t zonlicht te gaan staan, iig probeer schaduwen te voorkomen.
Je kunt eventueel inflitsen maar probeer een harde flits te voorkomen door eventueel je flitser af te dekken met een tissue.
Probeer met een kleiner diafragma te werken, dan word t hegje wat waziger op de achtergrond, dat is prettigerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:56 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
hmmm maandag of dinsdag me maar eens aan gaan wagen, al zal het nog lastig worden ivm de groene heg die precies achter het grafje van Thijs staat....
Maar ga weer eens beetje spelen met de camera, tijdje geleden en hij ligt er toch
ja dat spammen was al opgevallen jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:39 schreef Sugar het volgende:
Belana, je vroeg in het fototopic of ik met fotografie bezig ben: ja, in FOT ben ik allemaal dingen aan het proberen en leren.Ik ben er wel meteen een ontzettende spammerd, hoor.
![]()
een homeopaat wordt vaak (grotendeels) vergoed ook door de verzekering dus daar hoeven we het niet om te laten. ik hou je op de hoogte als ik nieuws hebquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
absoluut waar. ik moet er toch ook maar eens aan. gewoon ook voor zijn algemene welbevinden. het is zo een dromer. ik dacht door slaapgebrek, maar er speelt wellicht veel meer...![]()
Als je hier gebruik maakt van het Kikvorsperspectief komt het grafje mooier uit, en heb je minder omgeving erop staan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:02 schreef _Bar_ het volgende:
[ afbeelding ] er is in feite nog weinig aan veranderd hoor
en er zijn wat windmolentjes weg, de brander is weg, er is een lampje voor in de plaats gekomen
alleen er komt maandag een paddestoelen kaars bij te staanen ik ga de ondertussen kapotte beren er eens van tussen halen en een verse lading terug neerzetten, waaronder een teletubbie gekregen van isa diana en davy
Als je de fotos zo ziet, is het idd de achterste rij, achter de heg, staan de muren waar men de mensen neerzet die gecremeerd zijn, naast Thijs vanaf de foto gezien heeft hij alleen aan de linker kant nog niemand naast zich liggend, en de andere kant is nog helemaal vrij en zouden we als we willen bij het plekje van Thijs mogen betrekken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
Als je hier gebruik maakt van het Kikvorsperspectief komt het grafje mooier uit, en heb je minder omgeving erop staan.
Ligt Thijs in een achterste rij? alsin niet meteen aan het pad?
Leuk van die teletubbie
Ohja, daar had ik niet aan gedacht. Mag ik ook een tegeltje maken? En hoe ga je die vastmaken? Of worden die er los op gelegd?quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:35 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
@ Rockabella... er staat daar best een aardig windje je merkt toch wel dat je in een kustprovincie woont
ik neem je vraag even mee naar het engeltjes topicquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:55 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ohja, daar had ik niet aan gedacht. Mag ik ook een tegeltje maken? En hoe ga je die vastmaken? Of worden die er los op gelegd?
you too! Je hebt ook ene PM-etje trouwensquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:05 schreef _Bar_ het volgende:
:w mensen een fijne dag nog, ik ga eens zondag houden, wat inhoud werken![]()
tot later vanavond
ik had het al gezien, kom er vanavond op terug, enne eerst maar eens kijken of ik em ook daadwerkelijk krijgquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:11 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
you too! Je hebt ook ene PM-etje trouwens
quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:32 schreef PM-girl het volgende:
Sugar, tip: in het voorjaar gaat de klok vooruit, in het najaar dus achteruit. Zo onthoud ik het altijd!
Ze zeiden dat het routineus was en dat ze niet hoefde te blijven. Ze moet wel nog heel veel slapen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:28 schreef Swetsenegger het volgende:Vandaag weer naar huis nadat ze gisterenavond aan een acute blindedarm is geopereerd.
Misselijk type.
En ik denk altijd aan "Spring forward, fall back". Ook een manier.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:32 schreef PM-girl het volgende:
Sugar, tip: in het voorjaar gaat de klok vooruit, in het najaar dus achteruit. Zo onthoud ik het altijd!
Ik was gelukkig net op tijd (1 minuut voor twaalf geloof ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
je hebt nog tot 12 uur morgenochtend om in te zenden
Daar doe ik het idd ook mee.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:31 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
En ik denk altijd aan "Spring forward, fall back". Ook een manier.
Right. NIEMAND wordt na een blindedarm operatie binnen 12 uur naar huis gestuurd. Kan je je verhaal nog IETS ongeloofwaardiger maken?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ze zeiden dat het routineus was en dat ze niet hoefde te blijven. Ze moet wel nog heel veel slapen.
tegenwoordig doen ze blindedarmoperaties dmv 3 gaatjes in de buik. Mijn vroegere overbuurmeisje was ook heel snel weer thuis.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Right. NIEMAND wordt na een blindedarm operatie binnen 12 uur naar huis gestuurd. Kan je je verhaal nog IETS ongeloofwaardiger maken?
Klopt, iets langer dan een dag.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
tegenwoordig doen ze blindedarmoperaties dmv 3 gaatjes in de buik. Mijn vroegere overbuurmeisje was ook heel snel weer thuis.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Klopt, iets langer dan een dag.
Niet als je gisterenavond met spoed wordt opgenomen, dat je dan vanmorgen voor 10'en weer thuis bent.
*Komt even uit lurkstand gekropenquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:12 schreef YPPY het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor het maken van een fotoalbum? Mijn schoonmoeder wil een fotoalbum met Anna's naam op de voorkant met de Kerst.
Nouja, ik snap ook niet echt hoe men op jou reageerde, maar misschien komt dat omdat ik je alleen ken als je lief doetquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:26 schreef bixister het volgende:
lekkere bijkomstigheden bar!![]()
heu dankjewel yppy.maarre vanwaar deze lof? heb je 't over die 'rel' die m.i. wat al te graag wordt aangegrepen door iedereen die nog wat op z'n lever had. pfff. vermoeiend! niet omdat ik zo ok ben volgens mij trouwens, maar zulke 'discussies' trek ik gewoon niet.
ik duik snel weer terug in m'n boek, leest een stuk lekkerder weg!
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:23 schreef YPPY het volgende:
Wat supergaaf is dat! Dank je wel, echt leuke albums.
You're welcomequote:Op zondag 28 oktober 2007 23:31 schreef nebelung het volgende:
Die hele website is trouwens leuk! Bedankt Moi-.com. Ik zocht nog iets voor op de deur. Nu zie ik daar een leuke naam-sticker.
Ff: ik werk als leerling verpleegkundige op een chirurgische afdeling, een blindedarm ok (ook die met 3 gaatjes) betekent minimaal 3 dagen ziekenhuis.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ze zeiden dat het routineus was en dat ze niet hoefde te blijven. Ze moet wel nog heel veel slapen.
Ik ben allang blij dat ik niet de halve komende week over elke boer van een klein kindje zit te piepen.
Overigens bedankt voor die drinkentip. Ik weet niet of het heeft geholpen, maar het was fijn dat ik me daarop kon storten ("drínk!!!! nóu!!!!!")
Dat is blijkbaar overal verschillend. Ik was toch echt met 12 uur weer thuis.quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:21 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ff: ik werk als leerling verpleegkundige op een chirurgische afdeling, een blindedarm ok (ook die met 3 gaatjes) betekent minimaal 3 dagen ziekenhuis.
Jeetje echt?quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:28 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar overal verschillend. Ik was toch echt met 12 uur weer thuis.
ET, wat je bedoelt als koel/kolftasje zijn de lunchkoffertjes die ze daar hebben staan??quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:30 schreef E.T. het volgende:
Niet alleen leuke foto-albums daar
(ik had de site al eens gezien, maar dan vanwege de koeltasjes die ze hebben die veel gebruikt worden als kolftasjeMaar toen niet zo goed gekeken.. )
Aahquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:08 schreef Ireth het volgende:
Mijn kind is vandaag voor het eerst naar groep 1...![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:08 schreef Ireth het volgende:
Mijn kind is vandaag voor het eerst naar groep 1...![]()
Aaahhhquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:15 schreef Ireth het volgende:
Ze vond het schitterend en fantastisch en spannend en leuk en en en ... "ga maar naar huis mama!!"
En ik.. heb de halve nacht liggen dromen dat ik achtervolgd werd door afgeknipte vingertopjes en oorlellen...![]()
Iddquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:49 schreef p_iglet het volgende:
[..]
ET, wat je bedoelt als koel/kolftasje zijn de lunchkoffertjes die ze daar hebben staan??
Ik zoek namelijk nog een leuk (koel)tasje om Pepijn zijn melk mee naar het kdv te geven, en dit ziet er wel erg leuk uit!
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, ik ben toch altijd zo'n muts met dit soort dingen.
Die werklui, wilden even binnen eten, geen probleem, kopje koffie erbij.
Maar ik maak me dan altijd heel druk over 'moet ik een praatje met ze maken, of niet' etc. etc. Pffff, ik ben daar echt niet goed in.
Zucht wat wordt je ongelofelijk hebberig van dat mama wordenquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:27 schreef E.T. het volgende:
[..]
Iddzijn leuke koeltasjes en worden dus veel gebruikt door kolvende mama's
![]()
Dat is idd heel erg, ze stellen dan ook altijd van die standaard vragen waarvan je merkt dat ze niet eens écht geinteresseerd zijn (en ik ook niet, dus houd dan gewoon je klep ofzo) of ze maken stomme opmerkingen, zoals: (tegen mijn moeder met uitgezaaide borstkanker waar je echter niets aan ziet verder) "Als je maar gezond bent! " Ehh, Mja..quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:54 schreef MeNicole het volgende:
Dat heb ik altijd bij de kapper
Soms heb je van die zeurkappers dat ik echt denk hou je smoel ik kom hier om mij haren te laten knippen. Als ik praten wil ga ik wel naar iemand die daarvoor geleerd heeft.
![]()
Ik weet nog goed dat ik kort na het overlijden van thijs echt keertje naar de kapper moest, zit je daar in de stoel, je zegt weinig tot niets, alleen dat er wel een stukje af magquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat is idd heel erg, ze stellen dan ook altijd van die standaard vragen waarvan je merkt dat ze niet eens écht geinteresseerd zijn (en ik ook niet, dus houd dan gewoon je klep ofzo) of ze maken stomme opmerkingen, zoals: (tegen mijn moeder met uitgezaaide borstkanker waar je echter niets aan ziet verder) "Als je maar gezond bent! " Ehh, Mja..
je mag die van mij wel hebbenquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:08 schreef p_iglet het volgende:
Ow Jakkie Bar dat is dan wel echt een rotsituatie.
Ik heb ook helemaal niets met werklui en ook de kapper vind ik niets... Maar voor dat laatste heb ik nu een oplossing. Mijn haar moet altijd gewoon op 1 lengte kort. Dus niets moeilijks, maar duurt wel ff met mijn lange haar. Ik laat het tegenwoordig altijd knippen bij de kappersopleiding, koste een stuk minder (maar 8 euro) en die leerlingen zijn zo druk bezig met knippen dat ze meestal geen tijd hebben voor onzinnige gesprekken.
Iemand een beetje concentratievermogen over???
Ik moet eigenlijk 24/7 studeren t/m vrijdag, dan belangrijk tentamen. Maar mijn concentratie en opname vermogen is echt ronduit klote op dit moment. Na 3 keer lezen ofzo blijft het nog niet hangen.
Nee, er staat alleen nog maar een steiger in de achtertuin en er ligt een berg materiaal. That's all. Morgen doen ze het meeste werk.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:11 schreef E.T. het volgende:
Huh?? Zit die dakkapel er nu al op???????![]()
Dat doen ze snel![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, er staat alleen nog maar een steiger in de achtertuin en er ligt een berg materiaal. That's all. Morgen doen ze het meeste werk.
Geen idee, ik had ze ook bijna gemaaktquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:53 schreef Pruk het volgende:
Wat heeft iedereen vandaag toch met pannenkoeken
Ik vind de combi ook niet zo heel erg lekker klinkenquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Geen idee, ik had ze ook bijna gemaakt![]()
Maar bij nader inzien werden het kaassouffle's met erwtensoep.
Als ik het zo teruglees denk ikmaar het was heus wel lekker
(eerst de kaasdingen pas daarna de soep).
Ieuw!quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Geen idee, ik had ze ook bijna gemaakt![]()
Maar bij nader inzien werden het kaassouffle's met erwtensoep.
Als ik het zo teruglees denk ikmaar het was heus wel lekker
(eerst de kaasdingen pas daarna de soep).
Ik ben wel van de rare combinatiesquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ieuw!
Ik had overigens eerst om 5 uur een ceasar salad op en toen om 7 uur de pannekoeken. Te dicht op elkaar leek me ook niet lekker.
Hoe is het met je lover? Is het al een beetje leuker daar?
misschien een rare vraag, maar is t dan nu weer goed tussen jullie?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben wel van de rare combinatiesEn te lui om echt te koken, of beter, te benauwd
Krijg al een week geen lucht, maar het wordt niet erger of beter. Heul raar.
Vandaag weer met de lover gebeldHet wordt al een beetje leuker, hij heeft aapjes gezien en hele grote vlinders (huuh). En tijdens het bellen zat het babietje van de dochter daar aan zijn voet te voelen. Ze is 8 maanden "En heel schattig!". En gelukkig ook erg rustig enzo
dus hopelijk maakt het fenomeen "baby" nu een goeie indruk op 'm.
En daarna moest hij weer ouderwets mopperen op alles. Dat er niks geregeld is, de Amerikaanse dames er alleen zijn om te feesten en om achter de lokale keerls aan te zitten. En toen zei ik dat ik dat niet raar vond, ik ben zelf 19-20 geweest. Dus. Nog twee maanden, twee weken en een paar dagen.
ik had t gewoon niet meegekregenquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:16 schreef Syrena het volgende:
Verdorie, tik ik een heel bericht, druk op verzenden, error
Fok doet de hele tijd al raar *klaag*
Maar het is nog aan dus Ynske. We hebben in de dagen dat hij nog hier was veel gepraat en ook nu nog via mail en de telefoon.
als je daar niets voor voelt moet je dat zeker niet doen.quote:Ik had niet echt trek om een tweede topic te openen omdat het eerste op het eind gewoonweg "je post in OUD dus we gaan je bashen" was geworden. En probeer ze in R&P maar eens aan hun verstand te peuteren hoe je dingen ziet als zij al bepaald hebben hoe het in elkaar zit en hoe je het moet zien
Gewoon met water ipv met melk chaca, ik weet eigenlijk van huis uit niet beter.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:11 schreef chacama het volgende:
Pannenkoeken. Denk dat ik binnenkort maar eens ga kijken of dat ook met rijstmelk kan. Misschien dat Maud dat lust.
ik wil ook zo'n grote bankquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:26 schreef cattie het volgende:
Nog even aftellen dus Syrena!
Pannekoeken, die ga ik binnenkort ook maar weer eens bakken. Of we gaan met zijn 3-en naar een pannenkoekenrestaurant, ook leuk. Voor het eerst "uit eten" met Ive.
Mag ik jullie trouwens voorstellen aan mijn nieuwe bank:
[ afbeelding ]
Hij is erg groot! Ik schrok er eerst wel van, maar nu ben ik er erg blij mee.
Dat zwarte hoopje is trouwens poes Nala.
chacama, uit ervaring kan ik je melden dat pannekoeken met rijstmelk prima gaat! Sojamelk gaat nog beter, maar weet niet of maud dat mag hebben. Rijstmelkpannenoeken worden wel wat minder snel bruin als gewone.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:11 schreef chacama het volgende:
Pannenkoeken. Denk dat ik binnenkort maar eens ga kijken of dat ook met rijstmelk kan. Misschien dat Maud dat lust.
dat lijkt me nu echt leukquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 06:13 schreef Belana het volgende:
Ik ga wel binnenkort met Lois samen naar een cursus bonbons maken
dat lijkt me vooral lekker
Ja maar als ik niet ga, dan krijgt Jolietje geen cadeautje. Dat kan toch niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:04 schreef Leah het volgende:
Je doet het hartstikke goed mens! Ik wil nog niet dood gevonden worden op zo'n knutselavond, ik ga dus ook nooitDat doe je dan toch maar weer.
Ik wil wèl computermoeder zijn, maar die hebben ze vooralsnog niet nodig op de school van mijn kind.
ik had het eerlijk gezegd op het eerste gezicht niet als kerststalletje herkend. ik dacht dat het een open haard moest voorstellenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:56 schreef miss_sly het volgende:
Fout of niet, ik vind het echt ontzettend knap, die kaars! Ik zou het niet voor elkaar krijgen, er zou echt geen kerststalletje van te maken zijn
Zullen we samen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
cursus bonbons makendat wil ik ook eens doen!
Het is heel makkelijk. Je hebt was die je gewoon tussen je handen kunt laten smelten en dan opplakt op een kaars.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:52 schreef phluphy het volgende:
Wat nou, foute kaars?Stelletje cultuurbarbaren!
Het is potdomme een unicum!![]()
Ik krijg er creakriebels van. Ik zou wel willen weten hoe je zoiets doet, dan wil ik kaarsen met groene bloemen maken.![]()
quote:Versierde kaarsen
Dit heb je nodig
stevige, dikke kaarsen
was
waskrijtjes
waxinelichtjes
Zo ga je te werk
Zorg zelf voor stevige, dikke kaarsen of laat ieder kind er één van thuis meenemen. De kaarsen
kunnen worden versierd met gekleurde was, bijv. stockmar kneed- of versierwas, te verkrijgen bij
een hobbywinkel. De was is niet goedkoop, maar je hebt per kind maar weinig nodig. De kinderen
kunnen de in stukjes gesneden was op de kaars plakken. Door de warmte van de handen wordt de
was zacht en blijft het kleven. Ze kunnen ook zelf met de zachte was figuurtjes boetseren of de
was heel dun over de kaars uitwrijven. Ook is het leuk om de kaarsen te versieren met waskrijtjes.
Laat de kinderen eerst duidelijk zien wat de bedoeling is, voor je ze in kleine groepjes aan
Verwijder de papiertjes. Steek een waxinelichtje aan en verwarm het uiteinde van een krijtje.
Breng er dan stippen mee aan op de kaars. Dan gaan de kleuren smelten en door elkaar lopen.
Houdt de kaars hierbij niet te lang stil, anders smelt hij zelf!!
Zet de versierde kaarsen in een zelfgemaakt kerststukje of standaardje (gemaakt van gips of klei)
of geef ze, versierd met een lint en kerstwens, aan de kinderen mee naar huis.
quote:
Sorry.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:17 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
![]()
Maar zo werkt het inderdaad. In theorie vooral. Mijn handen waren uiteraardniet warm genoeg om die was echt soepel te krijgen. En dan probeer je het echt te scheppen ja
met warmte
lichaamswarmte
voor het kroost
Gelukkig had ik een kopje thee om het aan te warmen.
Pannenkoeken zijn ook prima te maken met waterquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:11 schreef chacama het volgende:
je kan vellen bijenwas kopen in allerlei kleuren. ik ga voor je bedenken hoe het heet.... (*dement is)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:52 schreef phluphy het volgende:
Wat nou, foute kaars?Stelletje cultuurbarbaren!
Het is potdomme een unicum!![]()
Ik krijg er creakriebels van. Ik zou wel willen weten hoe je zoiets doet, dan wil ik kaarsen met groene bloemen maken.![]()
Weet je ook toevallig waar in Amsterdam? Ben benieuwd hoe het isquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:26 schreef Belana het volgende:
het is een cursus via onze personeelsvereniging, die organiseren altijd wel leuke dingen.
het is in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |