quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:42 schreef jessie het volgende:
Lady S gefeliciteert met je baan!!!!!
En verder kom ik hier na een poosje weer ff binnenvallen.
Ik sta 2e voor een huis!!!!!
Oooooooo ik hoop zo dat de 1e t afzegt. Sommige woningen worden verloot (je kan ook reageren via wooningstichting via inschrijving, amar aangezien ik nog maar net ingeschreven staat duurt dat nog jaren)
Vorige keren was ik 35e en 11e met de loting en nu dus 2e.
En meestal vallen er wel mensen af.
Duimen jullie voor me mee.
Morgen ga ik gelijk de woningstichting bellen.
Ik was half 7 uit me werk ik gelijk kijken op internet hoeveelste ik was geworden. 2e dus. Ik wilde het niet geloven heb al tig keer gekeken amarhet is echt zo.
Het is op een flat, maar dan op de 1e etage. Is zeg maar een halve etage, dus halve trap en dan ben je er al.
Woonkamer 21 vierkante meter, en dan 3!!!! slaapkamers. 9, 10 en 13 vierkante meter. Balkon kijkt uit op een groot grasveld wat tussen de flats ligt. Echt super leuk. 10 minuutjes fietsen hiervandaan. Dus ook vlak bij mijn werk enzo.
Ik ben hyper en kan vast niet slapen vanavond
Een klok? En hangklok, staande klok? Succesquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:59 schreef lady-wrb het volgende:
ik krijg zo visite van mijn vroegere buurvrouw en die neemt dr 3jarige slopertje zoontje mee.
vorige keer kostte het me een klok
nu hoop ik dat ik alles goed weggezet heb (en we hebben de vitrinekast metzijn racebaanautoverzameling dichtgeplakt met plakband
)
ik ben de grijpgrage handjes een beetje ontgroeid vrees ik
eentje die nog opgehangen moest worden. (eentje van expo, dus nog een dure ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:06 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Een klok? En hangklok, staande klok? Succes
Die voorstelling is echt super jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:54 schreef MeNicole het volgende:
MibosKen het precies. Mijn oma was toen ze dood ging ook al jaren heel dement. Toen ze dus dood ging (3 keer
) was ze eigenlijk alleen lichamelijk niet meer aanwezig.
Ben gister ook met een vriendin naar het theater geweest, na Sexual Perversity. Die was zo gaaf. Als je de kans krijgt om er na toe te kunnen moet je zeker gaan. Gaat over sex en relaties enzo. Was super![]()
Mibos gecondoleerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Mibos![]()
Bar, we vieren het in 2 keer. Vrijdag de opa's, oma's en zijn ooms en tantes en dan zondag onze vrienden en hun kids. En dan nog denk ik dat het hartstikke druk wordt voor hem... dus ik zie er een beetje tegenop. Ik vermoed dat er zelfs een 3e middagje aan zit te komen.
ehm nou.... de duplo vloog laag vandaag, hij heeft geprobeerd om mijn kauwgomballenautomaat te slopen, kreeg een woedeaanval toen zijn moeder hem iets verbood en stond toen op de duplo te stampen.quote:
Het stomme is dat ik dat ook prima kan (wel geroerd, maar ik kan er wel naar luisteren), terwijl ik bij de meest onverwachte liedjes gewoon volkomen onderuit ga... Wat dat betreft ben ik echt weer het emo diertje geworden dat ik vroeger ook was. Ik raak ontroerd door de meest onverwachte situaties en muziek, en de hele serie Evita heb ik niet met droge ogen kunnen kijken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:12 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ is verbaasd, ik zit muziek te luisteren, komt schijnbaar de hele lijst nummers voorbij die tijdens de begrafenis gedraaid zijn, en kan er gewoon naar luisteren zonder in huilen uit te barsten....
Wat een vooruitgang
Ik wil daar best graag eens een leuke foto van zienquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:30 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Hier konden we de verjaardag van Thijs in 1 keer vieren, lekker met zijn allen in de tuin, was gezellig en er was maar 1 kindje bij dus dat was goed te overzien
Maar kan me voorstellen dat je het te druk vind met vrienden en kinderen, hihi s6 in elk geval met een eventuele 3de verjaardags feestje
uhmm ja dat zou wel kunnen maar dan moet ik ze opnieuw inscannen denk ik.... ik ga zo eens spieken voor je, ben net thuis van een toppie avond werkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:46 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik wil daar best graag eens een leuke foto van zien![]()
Ons huis is echt te klein voor feestjes. Er kan hooguit met extra stoelen erbij gepakt een man of 8-9 in de woonkamer zitten en dan is het vol.... We doen morgen trouwens wel een herfstbbqEn er komt ook nog een wintervariant, en ook oliebolls gaan we lekker buiten bakken. ***gezellig!***
Heel herkenbaar, mijn moeder is alweer 7 jr geleden overleden, en ik heb haar winterjassen en 1 daarvan is een knal gele skijas, die hangt in het halletje, en hoe vaak die ook al gewassen is, telkens hangt daar de geur van mijn moeder, de ene keer gaat dat goed, en de andere keer schieten de tranen door mijn ogen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:50 schreef RockabeIIa het volgende:
En bar en buzz, sommige nummers zullen je hoe dan ook altijd kippenvel blijven bezorgen of je terug nemen naar een andere tijd voor heel even... Tenminste dat is wat ik ervaar. Ik heb dat trouwens ook bij parfum, etensluchtjes e.d.![]()
Maar natuurlijk.... no problem. Maar ik moet nog eerst even bij jou een gebakje komen halen....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Diaan, hoe staat het met dat mooie huis van je? Mag er al visite komen?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 08:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.... no problem. Maar ik moet nog eerst even bij jou een gebakje komen halen....
Wat een zalig vooruitzichtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:10 schreef phluphy het volgende:
Ben blij dat ik het lees. Dat zou ik dus glad vergeten zijn!
Vicky, you just saved me a lot of trouble!
Dank allemaal voor de felicitaties. Ik ben nog helemaal confuus. Toen ik wakker werd vanochtend, realiseerde ik me dat ik mijn all-time-droomhuis heb gekocht. Dat gelóóf je toch niet?![]()
![]()
![]()
Snelle akties zijn cool!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:25 schreef E.T. het volgende:
zo'n snelle actie zou hier ook niet misstaan, phluphWij doen ook vaak dingen intuitief en snel
![]()
Gefeliciteerd!
Dat roept om een spontane verwen-jezelf-dag!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:18 schreef _Bar_ het volgende:
ik ben vrij vandaag, en wil wat doen ipv alleen maar opruimen.... denk denk
Oeh dit is wel heeel verleidelijk hoor, vooral omdat ik maar alleen thuis ben.... hmmm wijntje halen vanmiddag, en mezelf verwennen met lekker eten, en straks shoppen... moet toch nog andere schoenen hebbenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:22 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat roept om een spontane verwen-jezelf-dag!
Uitgebreid badderen of douchen, shoppen en leuke dingen kopen, hondje extra verwennen, wandelen of lezen, iets lekkers koken of halen, lekker wijntje.
Je verdient het! Je nieuwe baan moet toch (nog / alweer) gevierd worden?![]()
Nou, dan is het gewoon een voorproefje op je officiele aanvang.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:25 schreef _Bar_ het volgende:
Oeh dit is wel heeel verleidelijk hoor, vooral omdat ik maar alleen thuis ben.... hmmm wijntje halen vanmiddag, en mezelf verwennen met lekker eten, en straks shoppen... moet toch nog andere schoenen hebben![]()
Hondje is vanmorgen al lekker verwend met heerlijke wandeling langs het water op
Mijn nieuwe baan moet nog steeds gevierd wordende opening moet nog officieel worden he
![]()
http://www.e-gezondheid.b(...)en-11719-874-art.htmquote:Bel een dokter als:
#
het meer dan 39,5°C koorts heeft;
#
het jonger is dan drie maanden;
#
het uitslag heeft: rode vlekken of (streperige) blauwe plekken;
#
het moet braken of te diep slaapt;
#
de koorts niet binnen 24 uur daalt.
Dank, ik bel de dokter even.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:32 schreef gronk het volgende:
[..]
http://www.e-gezondheid.b(...)en-11719-874-art.htm
Nou mijn rose smaakt heerlijk, ach je moet toch wat he als je maar alleen thuis bentquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:07 schreef Sugar het volgende:
Een uur dauwtrappen?
Enne, bar, dat jij heerlijk bent wisten we al, maar wat heeft dat met die rosé te maken?![]()
![]()
![]()
Ik kies rood.
Voor 2003 vond ik het altijd heerlijk als de klok een uur terug gingquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:47 schreef Belana het volgende:
de klok gaat achteruit sugar.
en dat is niet leuk
dat betekent dat wij morgenochtend ws om 5 uur al wakker zijn
ik zeg: afschaffen die onzin
hahahhaha, ben je aan het knutselen geslagen Ingrid?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:10 schreef _Ingrid_ het volgende:Zijn er hier ook scrapbookers?
Hier zit een hyper meisje naast me. Ze vind de avatars wel heel mooi.
Yep. De pompoen is dus af en herfststukjes ook. Wil iets leuks doen met de foto's van oa Kim.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:11 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
hahahhaha, ben je aan het knutselen geslagen Ingrid?
Scrapbookers ik moet er nog steeds aan verder maar het lukt me nog niet zo goed
dat jou dochter zo maar lekker zal gaan slapen
scrapbooken hoeft helemaal niet duur te zijn ingrid...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Yep. De pompoen is dus af en herfststukjes ook. Wil iets leuks doen met de foto's van oa Kim.
Die zijn nog steeds niet ingeplakt. Ik vind scrapbooken er leuk uit zien. Maar is wel duur. Denk dat dat best goedkoper kan, moet nog uitzoeken hoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |