abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator donderdag 25 oktober 2007 @ 20:06:37 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54166681
Sorry ik kreeg even telefoon, net toen ik een nieuwe wilde openen.

Game on!
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 19:42 schreef jessie het volgende:
Lady S gefeliciteert met je baan!!!!!

En verder kom ik hier na een poosje weer ff binnenvallen.
Ik sta 2e voor een huis!!!!!
Oooooooo ik hoop zo dat de 1e t afzegt. Sommige woningen worden verloot (je kan ook reageren via wooningstichting via inschrijving, amar aangezien ik nog maar net ingeschreven staat duurt dat nog jaren)
Vorige keren was ik 35e en 11e met de loting en nu dus 2e.
En meestal vallen er wel mensen af.
Duimen jullie voor me mee.
Morgen ga ik gelijk de woningstichting bellen.
Ik was half 7 uit me werk ik gelijk kijken op internet hoeveelste ik was geworden. 2e dus. Ik wilde het niet geloven heb al tig keer gekeken amarhet is echt zo.
Het is op een flat, maar dan op de 1e etage. Is zeg maar een halve etage, dus halve trap en dan ben je er al.
Woonkamer 21 vierkante meter, en dan 3!!!! slaapkamers. 9, 10 en 13 vierkante meter. Balkon kijkt uit op een groot grasveld wat tussen de flats ligt. Echt super leuk. 10 minuutjes fietsen hiervandaan. Dus ook vlak bij mijn werk enzo.
Ik ben hyper en kan vast niet slapen vanavond
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 25 oktober 2007 @ 20:12:41 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54166817
Jessie!
Wat spannend joh! Ik ga voor je duimen hoor!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 20:18:12 #3
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_54166936
Spannend Jessie
pi_54166962
Whoei, spannend Jessie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_54167241
Spannend Jessie!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 20:57:45 #6
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_54167834
Aan het duimen slaat

Hier gaan wij morgen een heerlijke weekendje weg en ben er ook echt aan toe. Pffff wat kan je het soms zat zijn zeg
pi_54167859
Dan komt dat weekendje dus net op tijd Rottdog! Veel plezier.
pi_54168411
veel plezier rottdog!

jessie, succes, ik duim met je mee!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 21:31:18 #9
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_54168647
Mag ik even crossen?

De leukste kinderboeken .. Omdat het betreffende topic snel zakt, en ik het voor zondag al hebben moet..

Jessie.. ik duim mee !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_54168991
Ik duim voor je Jessie
Saartje
  donderdag 25 oktober 2007 @ 21:45:07 #11
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54168992
Jessie, spannend!
Fijn dat het zo dichtbij is, dat lijkt me voor je meiden best prettig
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54169006
Veel plezier Rottdog!

Jessie, ik hoop voor je dat je geluk hebt!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 21:45:45 #13
3011 E.T.
pi_54169015
Veel plezier Rottdog!
Waar ga je heen? (of heb ik daar overheen gelezen?)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 23:41:22 #14
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54172235
Het is wel echt verhuistijd he? Veel geluk Jessie
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 00:54:28 #15
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54173726
Jessie ook hier word voor je geduimt

Rockabella wanneer vier je de verjaardag van je zoon?

* _Bar_ is net een goed half uurtje thuis van een werk/proefavondje
heb overgens meer gezeten, gedronken, en gegeten dan echt gewerkt te hebben, maar werd telkens terug naar de stoel gefloten als ik wat wilde gaan doen, door de eigenares

Het was super en leuk, en heb weer veel geleerd, en omdat het nu offcieel is er staat namelijk een personeelsadvertentie in het advertentieblad ga ik ook hier nu maar de naam bekend maken
De zaak voormalige naam/tot halverwege november heet nu nog de bomvrije en Anno1840
En vanaf half november gaan we verder onder de naam SYDNEY Greet & Eat
We serveren door de naam tappas van over de hele wereld, wijnen van door de hele wereld, drankjes van door de hele wereld, en loungen kunt u bij ons ook
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 01:43:26 #16
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54174551
Bar, ik vind het fijn dat het zo goed met je gaat.

En lieve Jessie, ik zal voor je duimen. Spannend!
pi_54175809
Bar wat fijn en een leuke naam trouwens...

Hier werden vanmorgen om half zes uit bed gebeld met de mededeling dat mijn oma is overleden. Had Alzheimer en Parkinson en zat in een gesloten afdeling van het verzorgingstehuis maar juist de laatste weken ging het goed. Was vorige week nog mee geweest op bewonersvakantie dus naar Dolfinarium, de Apenheul en een huifkartocht maar vannacht ging ze plassen met een zuster en de zuster zet haar op bed en ze zit op de rand en zegt ik vind het genoeg ik ga. Ze gaat liggen en sluit haar ogen om ze nooit meer open te doen. Verpleging helemaal verbaasd omdat ze verreweg de helderste patient was die verder nooit ziek was. Aankomende week begraven we mijn oma maar in 2000 heb ik mijn gevoelsoma al begraven. Is dit nog duidelijk?

De laatste zes/zeven jaar was er geen conversatie meer mogelijk behalve over koekjes bij de koffie..
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  † In Memoriam † vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:46:03 #18
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54175847
klinkt misschien heel raar, maar ik vind het wel een hele mooie manier van doodgaan.

maar ik kan me voorstellen dat de achterblijvers verbijsterd en geschrokken zijn omdat het zo plotseling is.
sterkte mibos.
  † In Memoriam † vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:47:13 #19
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54175863
waar is spuuglokje eigenlijk? ik kom hier niet meer zo heel vaak, maar volgens mij heb ik 'r al een tijdje gemist.

joehoe spuuglokje, hoe is het met de oude tangen en is je rokje voor sterre al af?
pi_54175871
Lady-wrb wij (spreek ik namens mijzelf/manlief/ouders en zussen met fam) dat dit veel beter is dan helemaal in een rolstoel en niks meer kunnen. Wij tekenen er ook voor zeg maar om zo uit te kunnen stappen...

Nou het komt nooit gelegen maar dit is alles beter dan lijden!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:50:03 #21
24188 Belana
kloon van belana
pi_54175888
mibos gecondoleerd. op zich vind ik het ook wel mooi zoals ze gegaan is en ik snap wel wat je bedoeld, je was haar al kwijt natuurlijk.
stormy waters...
sailin'
pi_54175916
Daarom en nu heb ik nog drie oma's over en kaith nog drie opoe's en 2 oma's...
pi_54175938
Mibos, gecondoleerd. Wat stoer van je oma om zo het leven uit te stappen.

LadyS, nog gefeliciteerd met je baan.

Jessie, ik ken het gevoel. Zeker als zo'n huis helemaal te mooi is.

Rottdog, lekker ff weg. Zij wel

Ik begin maandag met stage en dan moet ik heel vroeg van huis weg. Ik probeer dan om 08:15 op de stageschool te zijn.... in Utrecht
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  † In Memoriam † vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:59:12 #24
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54175993
ik krijg zo visite van mijn vroegere buurvrouw en die neemt dr 3jarige slopertje zoontje mee.
vorige keer kostte het me een klok
nu hoop ik dat ik alles goed weggezet heb (en we hebben de vitrinekast met zijn racebaanautoverzameling dichtgeplakt met plakband )

ik ben de grijpgrage handjes een beetje ontgroeid vrees ik
pi_54176077
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 08:59 schreef lady-wrb het volgende:
ik krijg zo visite van mijn vroegere buurvrouw en die neemt dr 3jarige slopertje zoontje mee.
vorige keer kostte het me een klok
nu hoop ik dat ik alles goed weggezet heb (en we hebben de vitrinekast met zijn racebaanautoverzameling dichtgeplakt met plakband )

ik ben de grijpgrage handjes een beetje ontgroeid vrees ik
Een klok? En hangklok, staande klok? Succes
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:07:16 #26
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_54176094
Rottdog, heel veel plezier. lekker hoor een weekendje weg.

Jessie, spannend hoor, ik ga voor je duimen.

Mibos, gecondoleerd!!

Ik heb bericht gehad dat de baan definitief niet doorgaat, niet omdat ik niet goed was, integendeel zelfs, maar omdat ze niet om de interne kandidaat heen kunnen. Over mij was er niets dan lof en ik had de baan ook gekregen als de interne kandidaat er niet was geweest. Wel balen en een beetje rotgevoel omdat het op deze manier is gegaan...... gelukkig hoef ik hier niet weg en heb ik nu ook een leuke baan. Deze nieuwe baan was gewoon een leuke en mooie stap vooruit geweest.

Maar wie weet wat er nog op mijn pad komt...

Gisterenavond naar Leo Blokhuis en Ricky Koole geweest, dat was erg leuk en bijzonder. Na de voorstelling nog even met ze gepraat en LP en boek laten signeren...

Ow, lady_wrb sterkte straks!! Hopelijk blijft alles heel.
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:10:39 #27
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54176147
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 09:06 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Een klok? En hangklok, staande klok? Succes
eentje die nog opgehangen moest worden. (eentje van expo, dus nog een dure ook )
hij had hem op de grond neergelegd, was erop gaan zitten en had de wijzers gesloopt.

ik heb nu een megavoorraad duplo neergezet en nu maar hopen dat hij zich daarmee kan vermaken.
pi_54176464
Oh Diaan, wat k*t zeg!
Nja, je hebt idd je baan nog. Maar toch heel jammer.

Lady-wrb: Hopen dattie idd de duplo ziet staan.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:46:23 #29
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54176644
Mibos sterkte met alles wat nog gaat komen

Jessie wat onwijs spannend zeg dat je 2de geworden bent! Ik zal duimen dat nummer 1 hem niet neemt.
Zou wel fijn zijn als je zo snel iets voor jezelf en de meiden hebt gevonden!

Succes Lady-wrb met de visite hopelijk krijgt de duplo de aandacht en laat hij de rest met rust!

Bar wat klink je super blij met je nieuwe baan! Geniet ervan!

Diaan wat jammer dat ze niet om de interne kandidaad heen konden, balen zeg
pi_54176646
gecondoleerd Mibos!
Lady-wrb sterkte vandaag
Saartje
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:49:39 #31
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_54176688
LadyS, ik had helemaal over je baan heengelezen. Gefeliciteerd

Diaan, jammer van die baan maar ik kan me voorstellen dat je goed kan leven met de reden waarom je het niet bent geworden. Volgende keer beter. Die theatervoorstelling leek me ook geweldig. Toch maar eens kijken of die hier in de buurt ook een keertje komt (al zal het wel helemaal uitverkocht zijn).

Lady-wrb, kan je dat joch niet vastplakken met plakband?

Lekker al die vakantieplannen hier zeg. Geniet ervan Rottdog

Mibos, gecondoleerd

Jessie, ik ga heel hard voor je duimen. Een eigen huis is heeeeeeeeeeeeeeeerlijk
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_54176755
Mibos Ken het precies. Mijn oma was toen ze dood ging ook al jaren heel dement. Toen ze dus dood ging (3 keer ) was ze eigenlijk alleen lichamelijk niet meer aanwezig.

Ben gister ook met een vriendin naar het theater geweest, na Sexual Perversity. Die was zo gaaf. Als je de kans krijgt om er na toe te kunnen moet je zeker gaan. Gaat over sex en relaties enzo. Was super
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:28:31 #33
190853 RockabeIIa
pi_54177338
Mibos

Bar, we vieren het in 2 keer. Vrijdag de opa's, oma's en zijn ooms en tantes en dan zondag onze vrienden en hun kids. En dan nog denk ik dat het hartstikke druk wordt voor hem... dus ik zie er een beetje tegenop. Ik vermoed dat er zelfs een 3e middagje aan zit te komen.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:02:20 #34
114177 Diaan73
pi_54177986
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 09:54 schreef MeNicole het volgende:
Mibos Ken het precies. Mijn oma was toen ze dood ging ook al jaren heel dement. Toen ze dus dood ging (3 keer ) was ze eigenlijk alleen lichamelijk niet meer aanwezig.

Ben gister ook met een vriendin naar het theater geweest, na Sexual Perversity. Die was zo gaaf. Als je de kans krijgt om er na toe te kunnen moet je zeker gaan. Gaat over sex en relaties enzo. Was super
Die voorstelling is echt super ja Wij hebben die begin dit jaar gezien. Wij zaten toen zelfs op de 1e rij.

Op mijn huidige werk wisten ze dat ik een gesprek had en zijn nu erg blij dat het niet doorgaat en ik dus blijf. Ze vonden het voor mij een geweldige kans.... maar vonden het wel erg jammer dat ik misschien weg zou gaan. Dat doet me ook erg goed.
Make love, not war ☮
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:30:00 #35
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54178660
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 10:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Mibos

Bar, we vieren het in 2 keer. Vrijdag de opa's, oma's en zijn ooms en tantes en dan zondag onze vrienden en hun kids. En dan nog denk ik dat het hartstikke druk wordt voor hem... dus ik zie er een beetje tegenop. Ik vermoed dat er zelfs een 3e middagje aan zit te komen.
Mibos gecondoleer

Hier konden we de verjaardag van Thijs in 1 keer vieren, lekker met zijn allen in de tuin, was gezellig en er was maar 1 kindje bij dus dat was goed te overzien

Maar kan me voorstellen dat je het te druk vind met vrienden en kinderen, hihi s6 in elk geval met een eventuele 3de verjaardags feestje
pi_54180129
Mibos gecondoleerd
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:12:55 #37
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54180783
* _Bar_ is verbaasd, ik zit muziek te luisteren, komt schijnbaar de hele lijst nummers voorbij die tijdens de begrafenis gedraaid zijn, en kan er gewoon naar luisteren zonder in huilen uit te barsten....
Wat een vooruitgang
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:44:24 #38
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54181351
Bar, wat moet dat bijzonder zijn, maar ook fijn denk ik?

Mibos, gecondoleerd met het verlies van je oma.

Ik ben gisteren bij de HEMA geweest, maar de tentjes waren op, zoals verwacht. Wel vreemd dat die tv-reclame nog steeds op is daarvan.

En ik ben gisteren naar Carel Kraayenhof geweest, erg mooi was het

PV, succes met je stage-reis!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:28:51 #39
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54182094
Hoi Lady-wrb , ik was even een weekje naar Egypte! Woensdag waren we weer terug en ik kom nu pas weer een beetje aan computeren toe. Ik ben afgelopen woensdag niet naar naailes gegaan, want ik kon mijn ogen bijna niet openhouden 's avonds.
  † In Memoriam † vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:41:17 #40
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54183355
wat leuk : naar egypte
met het hele gezin?
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:42:27 #41
114177 Diaan73
pi_54184538
Egypte, is zo mooi ik wil graag nog een keer met Peaceman.

Bar leuk om te lezen dat het zo goed met je gaat!!!
Make love, not war ☮
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:52:16 #42
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54184705
Mijn ouders hadden ons meegevraagd omdat ze volgende week 40 jaar getrouwd zijn, en mijn zus met haar vriend en hun kind ook. Dus we waren er met z'n tienen. Echt zó lekker, de hele dag in het zwembad en snorkelen in zee en eten en drinken. Heerlijk!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:08:34 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54186065
Wat balen Diaan... En idd gek dat het zo gegaan is...

Mibos, gecondoleerd...

Lady-wrb, hoe is het gegaan?
  † In Memoriam † vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:34:01 #44
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54190241
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:08 schreef Brighteyes het volgende:
...

Lady-wrb, hoe is het gegaan?
ehm nou.... de duplo vloog laag vandaag, hij heeft geprobeerd om mijn kauwgomballenautomaat te slopen, kreeg een woedeaanval toen zijn moeder hem iets verbood en stond toen op de duplo te stampen.
hij was idd helemaal gek op de vitrine met racebaanautootjes, maar die was gelukkig goed dichtgeplakt.
en hij wou van alles mee naar huis nemen: een paperclip, smarties, de bak met duplo en zelfs de spongebob-billendoekjes van het toilet
maar verder was het wel gezellig

(o en hij was geen 3, maar net 2,5 )

en komt het bekend voor dat als kleine kinderen op bezoek zijn geweest, je je inboedel op de gekste plaatsen terugvindt?
pi_54190542
Ligt er aan welke kleine kinderen denk ik Mijn moeder had vroeger een vriendin, als die kwam gingen zij en mijn vader eerst alle breekbare zaken op ooghoogte zetten.

Mijn zus en ik waren van die dooien. Wij deden niks. Mijn zus ging alleen keihard huilen als er onverwacht geluiden werden gemaakt
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:54:08 #46
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54190681
Lieve mensen, ik kom even zomaar binnenvallen. Heel egoïstisch, zonder bijgelezen te zijn en zo.
De afgelopen weken zijn we erg bezig geweest met het "wijzigen van onze woonsituatie op hopelijk korte termijn".

En.... dat is gelukt. Sorry voor het crossposten, maar ik moet het even kwijt! phluphy heeft een huis gevonden!
... ♥ ik mis je ♥
pi_54190903
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:38:08 #48
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_54191593
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 13:12 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ is verbaasd, ik zit muziek te luisteren, komt schijnbaar de hele lijst nummers voorbij die tijdens de begrafenis gedraaid zijn, en kan er gewoon naar luisteren zonder in huilen uit te barsten....
Wat een vooruitgang
Het stomme is dat ik dat ook prima kan (wel geroerd, maar ik kan er wel naar luisteren), terwijl ik bij de meest onverwachte liedjes gewoon volkomen onderuit ga... Wat dat betreft ben ik echt weer het emo diertje geworden dat ik vroeger ook was. Ik raak ontroerd door de meest onverwachte situaties en muziek, en de hele serie Evita heb ik niet met droge ogen kunnen kijken.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:46:34 #49
190853 RockabeIIa
pi_54191767
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 11:30 schreef _Bar_ het volgende:

[..]
Hier konden we de verjaardag van Thijs in 1 keer vieren, lekker met zijn allen in de tuin, was gezellig en er was maar 1 kindje bij dus dat was goed te overzien

Maar kan me voorstellen dat je het te druk vind met vrienden en kinderen, hihi s6 in elk geval met een eventuele 3de verjaardags feestje
Ik wil daar best graag eens een leuke foto van zien
Ons huis is echt te klein voor feestjes. Er kan hooguit met extra stoelen erbij gepakt een man of 8-9 in de woonkamer zitten en dan is het vol.... We doen morgen trouwens wel een herfstbbq En er komt ook nog een wintervariant, en ook oliebolls gaan we lekker buiten bakken. ***gezellig!***
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:50:46 #50
190853 RockabeIIa
pi_54191869
phlupher van harte met je nieuwe woning!

En bar en buzz, sommige nummers zullen je hoe dan ook altijd kippenvel blijven bezorgen of je terug nemen naar een andere tijd voor heel even... Tenminste dat is wat ik ervaar. Ik heb dat trouwens ook bij parfum, etensluchtjes e.d.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:08:57 #51
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54192325
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 22:46 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik wil daar best graag eens een leuke foto van zien
Ons huis is echt te klein voor feestjes. Er kan hooguit met extra stoelen erbij gepakt een man of 8-9 in de woonkamer zitten en dan is het vol.... We doen morgen trouwens wel een herfstbbq En er komt ook nog een wintervariant, en ook oliebolls gaan we lekker buiten bakken. ***gezellig!***
uhmm ja dat zou wel kunnen maar dan moet ik ze opnieuw inscannen denk ik.... ik ga zo eens spieken voor je, ben net thuis van een toppie avond werk

Hmm kan ze niet meer vinden op de pc hier.... wel van ervoor en van ernaa, maar tijdens zijn verjaardag geen enkele.... zelf niet meer van detaart, en ik weet dat ze er zijn, heb ze maandag nog in mijn handen gehad

[ Bericht 12% gewijzigd door _Bar_ op 26-10-2007 23:23:29 ]
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:10:53 #52
190853 RockabeIIa
pi_54192372
Ik ben ook net thuis van 't werk! Doe maar rustig an hoor Ik kijk morgen wel weer.. Zo lekker op mijn donzen onderdek liggen.. zo lekker warm <3
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:11:49 #53
190853 RockabeIIa
pi_54192393
Diaan, hoe staat het met dat mooie huis van je? Mag er al visite komen?
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:30:21 #54
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54192837
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 22:50 schreef RockabeIIa het volgende:

En bar en buzz, sommige nummers zullen je hoe dan ook altijd kippenvel blijven bezorgen of je terug nemen naar een andere tijd voor heel even... Tenminste dat is wat ik ervaar. Ik heb dat trouwens ook bij parfum, etensluchtjes e.d.
Heel herkenbaar, mijn moeder is alweer 7 jr geleden overleden, en ik heb haar winterjassen en 1 daarvan is een knal gele skijas, die hangt in het halletje, en hoe vaak die ook al gewassen is, telkens hangt daar de geur van mijn moeder, de ene keer gaat dat goed, en de andere keer schieten de tranen door mijn ogen...
Zo ook met een foto van mijn pa en mij ma die hier in de woonkamer hangt, de ene keer kan ik er uren naar kijken zonder maar 1 traan te laten en de andere keer stort ik in.
pi_54196999
Mag ik ff op het bankje storten ? Ben gesloopt na een week school en stagebezoeken...
En leuk die leerlingen die besluiten hun schoolloopbaan maar de vernieling in te helpen door geen stage te doen maar thuis te hangen (hadden blijkbaar het idee dat er toch niet gecontroleerd werd...wel dus)

pfffffffffff......

(zorry voor het ego praatje)
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 08:03:06 #56
114177 Diaan73
pi_54197048
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 23:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Diaan, hoe staat het met dat mooie huis van je? Mag er al visite komen?
Maar natuurlijk.... no problem. Maar ik moet nog eerst even bij jou een gebakje komen halen....
Make love, not war ☮
pi_54197254
Balen Diaan!

Jessie, ik duim ook voor je!

Pluph, gefeliciteerd met je huis!!

Mibos, gecondoleerd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_54197313
Oh oh oh vergeten jullie de klok niet!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_54197432
Komende nacht toch pas Vicky?
Fake it till you make it...
pi_54197476
ja idd komende nacht
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:10:30 #61
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54197482
Ben blij dat ik het lees. Dat zou ik dus glad vergeten zijn!
Vicky, you just saved me a lot of trouble!

Dank allemaal voor de felicitaties. Ik ben nog helemaal confuus. Toen ik wakker werd vanochtend, realiseerde ik me dat ik mijn all-time-droomhuis heb gekocht. Dat gelóóf je toch niet?
... ♥ ik mis je ♥
pi_54197514
phluphy gefeliciteerd! Heb gisteren je topic even doorgelezen en er vannacht van gedroomd Maar droomde dat ik zelf een huis had gekocht in Dld en het afschuwelijk vond, en maar hoopte dat jij en Rewimo snel langs zouden komen om me wegwijs te maken
Saartje
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:15:28 #63
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54197532
Maneki je FOK!t te veel hoor!
Maar mócht het realiteit worden, dan zorg ik wel voor je hoor!
... ♥ ik mis je ♥
pi_54197536
geweldig phluph, gefeliciteerd! ziet er echt hartstikke mooi uit. maar niet naar Limburg dus, of had ik verkeerd onthouden dat je dat ook wel eens overwogen hebt?
pi_54197558
Phluphy, huis gekocht super !
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:20:30 #66
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54197596
Goed onthouden, Bixis! Tot 2 maanden geleden waren dat de plannen. Maar het voelde toch niet helemaal tof, en we besloten om in Gelderland te blijven. Vorig weekend nog dachten we na over een huis in Dieren.

Afgelopen maandag liet iemand de term "Duitsland" vallen, en gisteren hebben we er een huis gekocht.
Voor sommigen/velen zou dit veel te snel gaan, maar ach, zo zitten wij in mekaar.
We gaan af op intuïtie, en door alles rondom Danyel zijn we gewend raakt aan "snel omschakelen".
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:25:40 #67
3011 E.T.
pi_54197660
zo'n snelle actie zou hier ook niet misstaan, phluph Wij doen ook vaak dingen intuitief en snel

Gefeliciteerd!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:32:20 #68
190853 RockabeIIa
pi_54197737
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 08:03 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Maar natuurlijk.... no problem. Maar ik moet nog eerst even bij jou een gebakje komen halen....

Voor mij of voor Brent? Want dan ben je 2x aan de beurt!
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 10:10 schreef phluphy het volgende:
Ben blij dat ik het lees. Dat zou ik dus glad vergeten zijn!
Vicky, you just saved me a lot of trouble!

Dank allemaal voor de felicitaties. Ik ben nog helemaal confuus. Toen ik wakker werd vanochtend, realiseerde ik me dat ik mijn all-time-droomhuis heb gekocht. Dat gelóóf je toch niet?
Wat een zalig vooruitzicht Richting Kleve ergens ofzo?

Bar, ik heb heel veel geurtjes (ook niet te omschrijven geuren) die terug reiken in het verleden. Ik heb er in bed nog een tijdje over nagedacht en dan ruik het zelfs bijna weer. Eigenlijk wel een mooi iets, toch? Dat je emotioneel kunt worden van kleine dingen helemaal van jezelf uit.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:43:58 #69
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54197907
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 10:25 schreef E.T. het volgende:
zo'n snelle actie zou hier ook niet misstaan, phluph Wij doen ook vaak dingen intuitief en snel

Gefeliciteerd!
Snelle akties zijn cool! Ik hou niet van lang nadenken, dat creëert allleen dilemma's!

Rock, nog dichter bij Ned dan Kleve. Bij Zevenaar nét over de grens (ook vlakbij Arnhem dus).
Jeroen woont daar dichter bij zijn werk dan waar we nu wonen!
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:50:30 #70
190853 RockabeIIa
pi_54197997
pi_54198322
ik ben vrij vandaag, en wil wat doen ipv alleen maar opruimen.... denk denk

Pluphy, geniet van alle voorpret
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:22:46 #72
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54198388
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 11:18 schreef _Bar_ het volgende:
ik ben vrij vandaag, en wil wat doen ipv alleen maar opruimen.... denk denk
Dat roept om een spontane verwen-jezelf-dag!
Uitgebreid badderen of douchen, shoppen en leuke dingen kopen, hondje extra verwennen, wandelen of lezen, iets lekkers koken of halen, lekker wijntje.

Je verdient het! Je nieuwe baan moet toch (nog / alweer) gevierd worden?
... ♥ ik mis je ♥
pi_54198433
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 11:22 schreef phluphy het volgende:

[..]

Dat roept om een spontane verwen-jezelf-dag!
Uitgebreid badderen of douchen, shoppen en leuke dingen kopen, hondje extra verwennen, wandelen of lezen, iets lekkers koken of halen, lekker wijntje.

Je verdient het! Je nieuwe baan moet toch (nog / alweer) gevierd worden?
Oeh dit is wel heeel verleidelijk hoor, vooral omdat ik maar alleen thuis ben.... hmmm wijntje halen vanmiddag, en mezelf verwennen met lekker eten, en straks shoppen... moet toch nog andere schoenen hebben
Hondje is vanmorgen al lekker verwend met heerlijke wandeling langs het water op

Mijn nieuwe baan moet nog steeds gevierd worden de opening moet nog officieel worden he
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:30:00 #74
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54198504
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 11:25 schreef _Bar_ het volgende:
Oeh dit is wel heeel verleidelijk hoor, vooral omdat ik maar alleen thuis ben.... hmmm wijntje halen vanmiddag, en mezelf verwennen met lekker eten, en straks shoppen... moet toch nog andere schoenen hebben
Hondje is vanmorgen al lekker verwend met heerlijke wandeling langs het water op

Mijn nieuwe baan moet nog steeds gevierd worden de opening moet nog officieel worden he
Nou, dan is het gewoon een voorproefje op je officiele aanvang.

Andere redenen voor een verwen-jezelf-dag:
Het is de laatste dag van de zomertijd.
Een heleboel mensen zijn jarig vandaag.
FOK! is best snel vanochtend.
etc. etc.

Go for it.
... ♥ ik mis je ♥
pi_54198545
hehehe het moet helemaal goed komen met me

En jij nog leuke plannen Pluphy? ideeen opdoen voor de nieuwe woning? of heb je em al helemaal voorjezelf in gedachten ingericht?
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:46:07 #76
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54198735
Zoveel plannen en ideeën dat mijn hoofd overloopt. Ik weet niet waar te beginnen.
Met mij zit het voorlopig ook wel snor, dus.

Nou, geniet ze vandaag hé! En denk erom jezelf goed te verwennen, heur!
... ♥ ik mis je ♥
pi_54200314
Mooi huis Phluphy!
pi_54200712
Wat mooi Phluph! Gefeliciteerd!
En apart, zo'n verzonken bad
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:28:25 #79
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54209331
Weet iemand bij welke koortstemperatuur je het ziekenhuis belt bij een zuigeling van twee maanden?
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:32:51 #80
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54209450
quote:
Bel een dokter als:
#
het meer dan 39,5°C koorts heeft;
#
het jonger is dan drie maanden;
#
het uitslag heeft: rode vlekken of (streperige) blauwe plekken;
#
het moet braken of te diep slaapt;
#
de koorts niet binnen 24 uur daalt.
http://www.e-gezondheid.b(...)en-11719-874-art.htm
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:45:16 #81
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54209724
Ik weet zulke dingen nooit, Floripas. Sterkte ermee.

Moet de klok nou vooruit vannacht of achteruit? Ben alleen met de kinderen tot morgenochtend laat, dus wel handig om het goed te doen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:47:15 #82
24188 Belana
kloon van belana
pi_54209766
de klok gaat achteruit sugar.
en dat is niet leuk
dat betekent dat wij morgenochtend ws om 5 uur al wakker zijn

ik zeg: afschaffen die onzin
stormy waters...
sailin'
pi_54209811
ow ja klok achteruit... . Ga ik zo dan maar vast even doen hier boven, want ik ga zo mn bed in.
Was het alweer vergeten.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:51:12 #84
130955 Floripas
Blast from the past
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:54:30 #85
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54209914
Ja, dat wordt het hier ook, Belana. Gezellig vroeg op.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54209988
* _Bar_ schenkt de dames van het vroege opstaan een glas wijn in zomaar
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:01:49 #87
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54210064
Nou, nu je het zegt, bar... Ik heb nog rode wijn open én rosé! Even kiezen.
pi_54210116
* _Bar_ heeft rose openstaan en is heerlijk
pi_54210124
zuip ze gewoon lekker alletwee leeg joh
Saartje
pi_54210153
achteruit is juist heerlijk: zomaar een uur kado!!
pi_54210178
klopt, morgen uurtje langer blijven liggen
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:07:10 #92
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54210183
Een uur dauwtrappen?

Enne, bar, dat jij heerlijk bent wisten we al, maar wat heeft dat met die rosé te maken?

Ik kies rood.
pi_54210198
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:07 schreef Sugar het volgende:
Een uur dauwtrappen?

Enne, bar, dat jij heerlijk bent wisten we al, maar wat heeft dat met die rosé te maken?

Ik kies rood.
Nou mijn rose smaakt heerlijk, ach je moet toch wat he als je maar alleen thuis bent
pi_54210215
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 21:47 schreef Belana het volgende:
de klok gaat achteruit sugar.
en dat is niet leuk
dat betekent dat wij morgenochtend ws om 5 uur al wakker zijn

ik zeg: afschaffen die onzin
Voor 2003 vond ik het altijd heerlijk als de klok een uur terug ging
Maar zondag is mijn uitslaapdag dus morgen moet dat vast goedkomen (alleen de rest van de week/het jaar zal het wel weer even duren voor het uur teruggewonnen is, en het stomme is, met de zomertijd werkt dat niet andersom )
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_54210249
Zijn er hier ook scrapbookers?
Hier zit een hyper meisje naast me. Ze vind de avatars wel heel mooi.
pi_54210277
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:10 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zijn er hier ook scrapbookers?
Hier zit een hyper meisje naast me. Ze vind de avatars wel heel mooi.
hahahhaha, ben je aan het knutselen geslagen Ingrid?
Scrapbookers ik moet er nog steeds aan verder maar het lukt me nog niet zo goed

dat jou dochter zo maar lekker zal gaan slapen
pi_54210335
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:11 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

hahahhaha, ben je aan het knutselen geslagen Ingrid?
Scrapbookers ik moet er nog steeds aan verder maar het lukt me nog niet zo goed

dat jou dochter zo maar lekker zal gaan slapen
Yep. De pompoen is dus af en herfststukjes ook. Wil iets leuks doen met de foto's van oa Kim.
Die zijn nog steeds niet ingeplakt. Ik vind scrapbooken er leuk uit zien. Maar is wel duur. Denk dat dat best goedkoper kan, moet nog uitzoeken hoe.
pi_54210367
easy, jij hebt het ook al over 'het uur terugwinnen'? ik ervaar het juist echt als extra, dat uur. voor jezelf is het dan de komende tijd toch ook minder erg om vroeg op te staan bijvoorbeeld, als je nog een beetje in het zomertijd ritme zit. de omschakeling naar zomertijd vind ik wel een probleem. zomaar een uur inleveren, bwehgk.

ingrid ik dacht even dat je een scrapbook meisje naast je had zitten , maar je hebt 't over kim neem ik aan. nee ik scrapbook niet.

ik heb ook nog wijn open staan, goed idee meiden!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:18:09 #99
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54210429
ik sluit me even bij de wijndrinkenkende clan aan...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:18:11 #100
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54210430
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 22:14 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Yep. De pompoen is dus af en herfststukjes ook. Wil iets leuks doen met de foto's van oa Kim.
Die zijn nog steeds niet ingeplakt. Ik vind scrapbooken er leuk uit zien. Maar is wel duur. Denk dat dat best goedkoper kan, moet nog uitzoeken hoe.
scrapbooken hoeft helemaal niet duur te zijn ingrid...
serieus je kunt gewoon frutsels gebruiken die wel ergens in huis te vinden zijn, knoopjes, draadjes, stukjes pappier enzenz je kunt het zo gek en erg maken als je zelf wilt
en ook zo duur als je zelf wilt....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')