quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:42 schreef jessie het volgende:
Lady S gefeliciteert met je baan!!!!!
En verder kom ik hier na een poosje weer ff binnenvallen.
Ik sta 2e voor een huis!!!!!
Oooooooo ik hoop zo dat de 1e t afzegt. Sommige woningen worden verloot (je kan ook reageren via wooningstichting via inschrijving, amar aangezien ik nog maar net ingeschreven staat duurt dat nog jaren)
Vorige keren was ik 35e en 11e met de loting en nu dus 2e.
En meestal vallen er wel mensen af.
Duimen jullie voor me mee.
Morgen ga ik gelijk de woningstichting bellen.
Ik was half 7 uit me werk ik gelijk kijken op internet hoeveelste ik was geworden. 2e dus. Ik wilde het niet geloven heb al tig keer gekeken amarhet is echt zo.
Het is op een flat, maar dan op de 1e etage. Is zeg maar een halve etage, dus halve trap en dan ben je er al.
Woonkamer 21 vierkante meter, en dan 3!!!! slaapkamers. 9, 10 en 13 vierkante meter. Balkon kijkt uit op een groot grasveld wat tussen de flats ligt. Echt super leuk. 10 minuutjes fietsen hiervandaan. Dus ook vlak bij mijn werk enzo.
Ik ben hyper en kan vast niet slapen vanavond
Een klok? En hangklok, staande klok? Succesquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:59 schreef lady-wrb het volgende:
ik krijg zo visite van mijn vroegere buurvrouw en die neemt dr 3jarige slopertje zoontje mee.
vorige keer kostte het me een klok
nu hoop ik dat ik alles goed weggezet heb (en we hebben de vitrinekast metzijn racebaanautoverzameling dichtgeplakt met plakband
)
ik ben de grijpgrage handjes een beetje ontgroeid vrees ik
eentje die nog opgehangen moest worden. (eentje van expo, dus nog een dure ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:06 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Een klok? En hangklok, staande klok? Succes
Die voorstelling is echt super jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:54 schreef MeNicole het volgende:
MibosKen het precies. Mijn oma was toen ze dood ging ook al jaren heel dement. Toen ze dus dood ging (3 keer
) was ze eigenlijk alleen lichamelijk niet meer aanwezig.
Ben gister ook met een vriendin naar het theater geweest, na Sexual Perversity. Die was zo gaaf. Als je de kans krijgt om er na toe te kunnen moet je zeker gaan. Gaat over sex en relaties enzo. Was super![]()
Mibos gecondoleerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Mibos![]()
Bar, we vieren het in 2 keer. Vrijdag de opa's, oma's en zijn ooms en tantes en dan zondag onze vrienden en hun kids. En dan nog denk ik dat het hartstikke druk wordt voor hem... dus ik zie er een beetje tegenop. Ik vermoed dat er zelfs een 3e middagje aan zit te komen.
ehm nou.... de duplo vloog laag vandaag, hij heeft geprobeerd om mijn kauwgomballenautomaat te slopen, kreeg een woedeaanval toen zijn moeder hem iets verbood en stond toen op de duplo te stampen.quote:
Het stomme is dat ik dat ook prima kan (wel geroerd, maar ik kan er wel naar luisteren), terwijl ik bij de meest onverwachte liedjes gewoon volkomen onderuit ga... Wat dat betreft ben ik echt weer het emo diertje geworden dat ik vroeger ook was. Ik raak ontroerd door de meest onverwachte situaties en muziek, en de hele serie Evita heb ik niet met droge ogen kunnen kijken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:12 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ is verbaasd, ik zit muziek te luisteren, komt schijnbaar de hele lijst nummers voorbij die tijdens de begrafenis gedraaid zijn, en kan er gewoon naar luisteren zonder in huilen uit te barsten....
Wat een vooruitgang
Ik wil daar best graag eens een leuke foto van zienquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:30 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Hier konden we de verjaardag van Thijs in 1 keer vieren, lekker met zijn allen in de tuin, was gezellig en er was maar 1 kindje bij dus dat was goed te overzien
Maar kan me voorstellen dat je het te druk vind met vrienden en kinderen, hihi s6 in elk geval met een eventuele 3de verjaardags feestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |