abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54238376
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 09:08 schreef Ireth het volgende:
Mijn kind is vandaag voor het eerst naar groep 1...
Aah groep 1 al.. wat spannend voor d'r! Hoe vond ze het zelf vanmorgen?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 29 oktober 2007 @ 09:15:05 #202
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_54238403
Ze vond het schitterend en fantastisch en spannend en leuk en en en ... "ga maar naar huis mama!!"

En ik.. heb de halve nacht liggen dromen dat ik achtervolgd werd door afgeknipte vingertopjes en oorlellen...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_54238484
meestal krijg je ze weer onbeschadigd thuis hoor Ireth
Sterkte met het doden van de tijd
Saartje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 oktober 2007 @ 09:23:36 #204
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54238530
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 09:08 schreef Ireth het volgende:
Mijn kind is vandaag voor het eerst naar groep 1...
ze word snel groot he
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_54238544
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 09:15 schreef Ireth het volgende:
Ze vond het schitterend en fantastisch en spannend en leuk en en en ... "ga maar naar huis mama!!"

En ik.. heb de halve nacht liggen dromen dat ik achtervolgd werd door afgeknipte vingertopjes en oorlellen...
Aaahhh
Fijn dat Suus het zo leuk vond! Je went er wel aan meissie
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 29 oktober 2007 @ 09:27:45 #206
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54238594
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 08:49 schreef p_iglet het volgende:

[..]

ET, wat je bedoelt als koel/kolftasje zijn de lunchkoffertjes die ze daar hebben staan??
Ik zoek namelijk nog een leuk (koel)tasje om Pepijn zijn melk mee naar het kdv te geven, en dit ziet er wel erg leuk uit!
Idd zijn leuke koeltasjes en worden dus veel gebruikt door kolvende mama's
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 29 oktober 2007 @ 09:34:13 #207
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54238688
Ireth wat spannend!
  maandag 29 oktober 2007 @ 09:51:57 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54238988
Oh, ik ben toch altijd zo'n muts met dit soort dingen.
Die werklui, wilden even binnen eten, geen probleem, kopje koffie erbij.
Maar ik maak me dan altijd heel druk over 'moet ik een praatje met ze maken, of niet' etc. etc. Pffff, ik ben daar echt niet goed in.

Ireth, het komt vast goed!
pi_54239144
Ik ben contactgestoord genoeg om m`n eigen ding te gaan doen BE, maar weet uit ervaring dat het wel leuk is als je een beetje aandacht krijgt van de mensen waar je aan het werk bent
Saartje
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:03:59 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54239203
Ja, ik ben op de bank gaan zitten met mijn lapje, maar heb idd wel een soort van praatje gemaakt.
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:06:01 #211
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54239243
Dat is dan een voordeel van kinderen hebben, BE. Ik ben er ook slecht in, maar toen we vorig jaar de verbouwing hadden hielden de kinderen de aannemer met zijn jongens wel aangenaam bezig in de koffie/lunchpauzes.

Katja en Job vonden het ook echt jammer toen het was afgelopen. Ze hebben nog wel een tijd lang gevraagd wanneer Wilco (de aannemer) weer eens zou komen. Voor hen natuurlijk ook best onbegrijpelijk. Zo zie je iemand wekenlang elke dag en dan ineens nooit meer.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_54239397
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, ik ben toch altijd zo'n muts met dit soort dingen.
Die werklui, wilden even binnen eten, geen probleem, kopje koffie erbij.
Maar ik maak me dan altijd heel druk over 'moet ik een praatje met ze maken, of niet' etc. etc. Pffff, ik ben daar echt niet goed in.
Mijn beste vriendinnetje en ik hadden het daar laatst ook over, dat we dan gewoon niet weten wat we moeten met die mensen En jezelf maar opfokken en heel blij zijn als ze weg zijn, niet omdat ze niet aardig zijn, maar gewoon, omdat je denkt dat je je als een ei hebt gedragen.

En toen ging de meneer die bij mij wat dingetjes kwam fixxen ook nog eens 30 minuten op m'n wc zitten. te poepen denk ik En ik zat maar te wachten, want ik wilde nog weg. "Jezus. Hij zit toch niet te sch*?! Hij blijft wel erg lang weg..."
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_54239443
Ireth, spannend! Fijn dat Suus er zelf in elk geval zin in had, maar voor mama lijkt het me lastig .

Kan ik hier iemand verblijden met 18 superdeboer-boodschappen-pakket-zegels?
Ik ga even een klein meiske badderen .
Fake it till you make it...
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:17:48 #214
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54239463
Syrena heb jij weer, een poepende fixxer op je wc.
Brighteyes, lastig he, ik kan niet zomaar gaan zitten kleppen dan hoor, ik zou ook de laptop pakken, of tussen een stapel papieren gaan zitten bladeren, alsof ik iets héél belangrijks aan het doen ben.
pi_54239508
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 09:27 schreef E.T. het volgende:

[..]

Idd zijn leuke koeltasjes en worden dus veel gebruikt door kolvende mama's
Zucht wat wordt je ongelofelijk hebberig van dat mama worden

Ow dit is leuk, ow en dit is ook leuk, ow en dat wil ik ook wel....
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:21:19 #216
62233 Jelief
ikke lief!
pi_54239529
Daar ben ik ook zo verschrikkelijk slecht in. Meestal lukt het mij nog net om te informeren of het werk een beetje vlot maar verder
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_54239554
Ja dat dacht ik dus ook ja, heb ik weer. Gelukkig heb ik twee wc's, en die waar hij op zat gebruik ik zelf amper. Alleen om te poetsen.

Ik heb die dag mijn was maar opgehangen enzo En toen de meneer van de CV-ketel er was ben ik maar achter de pc gekropen. Ging ie me nog even uitleggen hoe Bitlord werkte Ja wist hij veel dat ik een nerdmeisje ben en dat zelf wel weet Ik heb maar braaf geknikt met grote hertenoogjes.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_54239569
Spannend Ireth!

Tot vrijdag! WIj gaan zo richting Center Parcs
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_54239584
veel plezier Vicky!
Saartje
pi_54239597
Veel plezier !!!
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:27:30 #221
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54239640
Geniet ervan, Vicky
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:32:08 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54239728
Veel plezier Vicky!

Syrena!
Ik ben iig blij te lezen dat ik niet de enige ben die dat lastig vind.
Livelink, idd zijn kinderen wat dat betreft heerlijke bliksemafleiders.
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:33:26 #223
108648 cattie
lieve moeder
pi_54239754
Veel plezier Vicky!

Ik ben niet de enige die niet om kan gaan met werkers in eigen huis. Ik weet nooit wat ik met ze aan moet. Wel drinken aanbieden of niet? En wat dan? Dan moet ik met ze praten, maar waarover? Enz.
Syrena, dat heb jij weer, een sch**tende fixxer!

Onze bank komt vanmiddag tussen 3 en 7.
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:33:49 #224
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_54239761
Ik heb altijd het 'geluk' dat ik een praatgrage klusser treft. Hoe vaak er niet 1 na zijn werkzaamheden mijn huis verliet terwijl ik bijna van zijn hele leven op de hoogte was gebracht... Tot aan prostaatoperaties aan toe... Jottum...

Veel plezier Vick!

(is het al kwart voor 12??? )
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:40:02 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54239883
Ow... ze zijn al weer klaar...
Heb ik daar een hele dag vrij voor genomen...

Hmm... nu zou ik in theorie nog wel naar mijn werk kunnen gaan... maar ja, daar ben ik dan ook pas over een uur... Dat schiet ook niet op, voordat ik dan daar eens op gang ben...

Ik kan ook gewoon lekker hier op de bank blijven zitten en vanmiddag wat lekkere meidenfilms huren ofzo.
stinkie gaat straks paintballen met zijn werk en is dus ook pas laat thuis, dus ik heb het huis voor mezelf.
pi_54239927
Veel plezier Vicky!

Dat van klussers in huis, ik weet ook nooit wat ik ermee moet. Lastig hoor, ik bied ze altijd maar wat koffie aan, maar als ze echt hele verhalen gaan houden over technische zaken, pffff.
Soms heb je ook hele gezellige, waar je echt 'leuk' mee kan kletsen zeg maar

Eigenlijk is dat net zo als in een taxi zitten, kweet ook nooit wat ik met zo'n chauffeur moet.
Sara
Merel
Ukje
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:47:32 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54240021
Dat heb ik idd ook Fuente! Ik heb daar echt een enorme hekel aan!
Laat mij maar gewoon lekker zitten dan!
pi_54240119
Dat heb ik altijd bij de kapper Soms heb je van die zeurkappers dat ik echt denk hou je smoel ik kom hier om mij haren te laten knippen. Als ik praten wil ga ik wel naar iemand die daarvoor geleerd heeft.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54240408
Oh ja, kappers ook. Ik vind dit soort dingen echt afschuwelijk, ik ben denk ik niet zo sociaal
Sara
Merel
Ukje
  maandag 29 oktober 2007 @ 11:11:33 #230
3011 E.T.
pi_54240493
Huh?? Zit die dakkapel er nu al op???????

Dat doen ze snel
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54240603
Meestal zet ik koffie of iets dergelijks klaar, maar ik ben ooit zo dom geweest om een schilder te melden dat als hij wat drinken wilde, dat hij dat maar moest pakken (tenslotte stonden er wat flessen frisdrank op het aanrecht met een glas). Waardoor hij dus echt in mijn voorraadschuur heeft zitten graaien en aan de Extran ging die daar helemaal achterin stond en een krentenbol en een heleboel mini-chocolaatjes ophad.
pi_54241021
Pruk DIe nam het dus wel heel letterlijk.

Ik kwam zojuist tot de ontdekking dat je een bed verschonen veeeel beter alleen kunt doen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 29 oktober 2007 @ 14:25:45 #233
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54244357
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 10:54 schreef MeNicole het volgende:
Dat heb ik altijd bij de kapper Soms heb je van die zeurkappers dat ik echt denk hou je smoel ik kom hier om mij haren te laten knippen. Als ik praten wil ga ik wel naar iemand die daarvoor geleerd heeft.
Dat is idd heel erg, ze stellen dan ook altijd van die standaard vragen waarvan je merkt dat ze niet eens écht geinteresseerd zijn (en ik ook niet, dus houd dan gewoon je klep ofzo) of ze maken stomme opmerkingen, zoals: (tegen mijn moeder met uitgezaaide borstkanker waar je echter niets aan ziet verder) "Als je maar gezond bent! " Ehh, Mja..

Of van die insinuerende opmerkingen : "Kleur je je haar altijd zelf?" "het is wel droog he.." óf ze proberen je een of ander 85,-- euro kostende cremespoeling aan te smeren.

Ik heb wel eens geprobeerd om hardnekkig in een roddelblad te duiken maar dan ben ik altijd bang dat ze expres mijn haar verknippen omdat ze me niet aardig vindt ofzo

Werklui vind ik nooit zo erg, die zijn meestal wel lekker joviaal dus daar blaat ik wel een end mee weg, al haaaaaaaaaaat ik het als iemand op mijn toilet "moet" (ik haat het al als mijn eigen vriend moet )
maar ik vind het gewoon onbeschoft om bij een klant te gaan zitten poepen hoor!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 29 oktober 2007 @ 14:52:04 #234
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54244824
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 14:25 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat is idd heel erg, ze stellen dan ook altijd van die standaard vragen waarvan je merkt dat ze niet eens écht geinteresseerd zijn (en ik ook niet, dus houd dan gewoon je klep ofzo) of ze maken stomme opmerkingen, zoals: (tegen mijn moeder met uitgezaaide borstkanker waar je echter niets aan ziet verder) "Als je maar gezond bent! " Ehh, Mja..
Ik weet nog goed dat ik kort na het overlijden van thijs echt keertje naar de kapper moest, zit je daar in de stoel, je zegt weinig tot niets, alleen dat er wel een stukje af mag
gaat het gesprek ineens over "goh wat erg he van dat vrouwtje dat haar zoontje verloren heeft"
Ik zou niet weten wat ik tegen haar zeggen moet....
Ja heel erg mevrouw
Maar hoe is het met jou kindje? jij hebt toch ook een kindje toch?

Jawel alleen is mijn zoontje onlangs overleden...
Stilte
(ergens hielp het wel)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 29 oktober 2007 @ 15:08:29 #235
62233 Jelief
ikke lief!
pi_54245083
Oh Bar dat is wel heel ongelukkig.

Ik ben met Emma aankleden aan het oefenen in het kader van de zelfstandigheid. Nou is mijn meisje dus zo zelfstandig dat ze persé bretels aanwilde. Met dit als resultaat:

Let vooral op de haren zonder staart en de broek op hoog water
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_54245088
Ow Jakkie Bar dat is dan wel echt een rotsituatie.

Ik heb ook helemaal niets met werklui en ook de kapper vind ik niets... Maar voor dat laatste heb ik nu een oplossing. Mijn haar moet altijd gewoon op 1 lengte kort. Dus niets moeilijks, maar duurt wel ff met mijn lange haar. Ik laat het tegenwoordig altijd knippen bij de kappersopleiding, koste een stuk minder (maar 8 euro) en die leerlingen zijn zo druk bezig met knippen dat ze meestal geen tijd hebben voor onzinnige gesprekken.

Iemand een beetje concentratievermogen over???
Ik moet eigenlijk 24/7 studeren t/m vrijdag, dan belangrijk tentamen. Maar mijn concentratie en opname vermogen is echt ronduit klote op dit moment. Na 3 keer lezen ofzo blijft het nog niet hangen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 oktober 2007 @ 15:11:40 #237
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54245134
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 15:08 schreef p_iglet het volgende:
Ow Jakkie Bar dat is dan wel echt een rotsituatie.

Ik heb ook helemaal niets met werklui en ook de kapper vind ik niets... Maar voor dat laatste heb ik nu een oplossing. Mijn haar moet altijd gewoon op 1 lengte kort. Dus niets moeilijks, maar duurt wel ff met mijn lange haar. Ik laat het tegenwoordig altijd knippen bij de kappersopleiding, koste een stuk minder (maar 8 euro) en die leerlingen zijn zo druk bezig met knippen dat ze meestal geen tijd hebben voor onzinnige gesprekken.

Iemand een beetje concentratievermogen over???
Ik moet eigenlijk 24/7 studeren t/m vrijdag, dan belangrijk tentamen. Maar mijn concentratie en opname vermogen is echt ronduit klote op dit moment. Na 3 keer lezen ofzo blijft het nog niet hangen.
je mag die van mij wel hebben is ook nul komma nul
krijg mezelf niet echt gemotiveerd om iets te doen, jah in bed hangen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_54245236
Dan is het toch wel handig dat de latten weer in je bed zitten
  maandag 29 oktober 2007 @ 15:19:55 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54245281
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 11:11 schreef E.T. het volgende:
Huh?? Zit die dakkapel er nu al op???????

Dat doen ze snel
Nee, er staat alleen nog maar een steiger in de achtertuin en er ligt een berg materiaal. That's all. Morgen doen ze het meeste werk.

Bar, volgens mij heb je dat van de kapper wel eens verteld ja. Lijkt me vreselijk...

Emma! Lekkertje!

* Brighteyes heeft net een tukkie liggen doen op de bank hier...
Mja, volgens mij gaat dat wel lukken zo met mijn verlof over 2 weken.
  maandag 29 oktober 2007 @ 15:20:46 #240
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54245297
Bar jeetje, dat lijkt me echt moeilijk zeg! En voor hun uiteindelijk ook natuurlijk.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 29 oktober 2007 @ 15:31:07 #241
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54245483
* _Bar_ is internet aan het afzoeken opzoek naar een goed voorbeeld voor het maken van een lantaarntje..
kan nergens een echt duidelijk voorbeeld vinden helaas...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 29 oktober 2007 @ 15:39:58 #242
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54245657
wat voor een lantaarntje zoek je bar?
pi_54245743
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 15:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, er staat alleen nog maar een steiger in de achtertuin en er ligt een berg materiaal. That's all. Morgen doen ze het meeste werk.

Ik voelde al een lichte blijdschap opkomen ivm onze a.s. dakkapel over een week of 10.

Nou ja ik reken maar op een dag of twee aan werk. En wat betreft het kletsen met klussers, ik laat dat meestal aan mijn over. Die is wel van de technische dingen en prietpraat. Nou ben ik zelf ook niet zo moeilijk met praatjes houden, maar heb er niet altijd zin in.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_54246363
Mijn mams heeft vandaag ook een dakkapel gekregen. Man o man, ze stuurde net foto's, kep gewoon medelijden!
Sara
Merel
Ukje
  maandag 29 oktober 2007 @ 17:40:20 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54247696
Hoezo? Zo'n zooitje?

Ik ga morgen werken en dan mag stinkie hier de honneurs waarnemen.
Ze hadden sowieso al wel gezegd 2 dagen, maar wij dachten 1 dag plaatsen, 1 dag afwerken, maar het is dus andersom. Althans, dat hoop ik maar, want stinkie heeft niet veel dagen meer en ik vind het lullig om zo kort voor mijn verlof nog meer vrij te nemen. Sowieso kan dat woensdag echt niet, dan heb ik allemaal afspraken.

Nou ja goed, we gaan er maar gewoon vanuit dat het morgen niet te veel regent, want anders gaan ze sowieso niet beginnen.
  maandag 29 oktober 2007 @ 19:20:42 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54249630
Hmmm... ik had al een paar dagen trek in pannekoeken, maar geen zin om ze te bakken.
Dus ik dacht vandaag 'ik haal van die kant en klare dingen'.
Op zich ruiken ze prima, maar ze zijn net even iets te gezoet om lekker te zijn met kaas erop.
Beetje tegenvaller...
pi_54250960
Mijn oom bakt pannenkoeken die weinig gesuikerd zijn zodat ze nog in restaurants kunnen gebruikt worden

Maar daar ben jij nu natuurlijk niets mee, BE

Maar euh, pannenkoeken met kaas? Met bruine suiker toch gewoon
  maandag 29 oktober 2007 @ 20:30:49 #248
3011 E.T.
pi_54251035
c1000 heeft kant en klare kaaspannenkoeken (en ook kant en klare spekpannenkoeken)
  maandag 29 oktober 2007 @ 20:39:15 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54251220
Ga ik daar de volgende keer eens kijken dan E.T.

Leonieke, ik bak ze normaal ook zelf hoor, maar nu zo voor mezelf alleen vond ik dat echt even te veel werk.
Enneh... natuuuuuurlijk pannekoeken met kaas!
Met stroop bleken deze het lekkerst.
pi_54251583
Wat heeft iedereen vandaag toch met pannenkoeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')