Aahquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:08 schreef Ireth het volgende:
Mijn kind is vandaag voor het eerst naar groep 1...![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:08 schreef Ireth het volgende:
Mijn kind is vandaag voor het eerst naar groep 1...![]()
Aaahhhquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:15 schreef Ireth het volgende:
Ze vond het schitterend en fantastisch en spannend en leuk en en en ... "ga maar naar huis mama!!"
En ik.. heb de halve nacht liggen dromen dat ik achtervolgd werd door afgeknipte vingertopjes en oorlellen...![]()
Iddquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:49 schreef p_iglet het volgende:
[..]
ET, wat je bedoelt als koel/kolftasje zijn de lunchkoffertjes die ze daar hebben staan??
Ik zoek namelijk nog een leuk (koel)tasje om Pepijn zijn melk mee naar het kdv te geven, en dit ziet er wel erg leuk uit!
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, ik ben toch altijd zo'n muts met dit soort dingen.
Die werklui, wilden even binnen eten, geen probleem, kopje koffie erbij.
Maar ik maak me dan altijd heel druk over 'moet ik een praatje met ze maken, of niet' etc. etc. Pffff, ik ben daar echt niet goed in.
Zucht wat wordt je ongelofelijk hebberig van dat mama wordenquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:27 schreef E.T. het volgende:
[..]
Iddzijn leuke koeltasjes en worden dus veel gebruikt door kolvende mama's
![]()
Dat is idd heel erg, ze stellen dan ook altijd van die standaard vragen waarvan je merkt dat ze niet eens écht geinteresseerd zijn (en ik ook niet, dus houd dan gewoon je klep ofzo) of ze maken stomme opmerkingen, zoals: (tegen mijn moeder met uitgezaaide borstkanker waar je echter niets aan ziet verder) "Als je maar gezond bent! " Ehh, Mja..quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:54 schreef MeNicole het volgende:
Dat heb ik altijd bij de kapper
Soms heb je van die zeurkappers dat ik echt denk hou je smoel ik kom hier om mij haren te laten knippen. Als ik praten wil ga ik wel naar iemand die daarvoor geleerd heeft.
![]()
Ik weet nog goed dat ik kort na het overlijden van thijs echt keertje naar de kapper moest, zit je daar in de stoel, je zegt weinig tot niets, alleen dat er wel een stukje af magquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat is idd heel erg, ze stellen dan ook altijd van die standaard vragen waarvan je merkt dat ze niet eens écht geinteresseerd zijn (en ik ook niet, dus houd dan gewoon je klep ofzo) of ze maken stomme opmerkingen, zoals: (tegen mijn moeder met uitgezaaide borstkanker waar je echter niets aan ziet verder) "Als je maar gezond bent! " Ehh, Mja..
je mag die van mij wel hebbenquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:08 schreef p_iglet het volgende:
Ow Jakkie Bar dat is dan wel echt een rotsituatie.
Ik heb ook helemaal niets met werklui en ook de kapper vind ik niets... Maar voor dat laatste heb ik nu een oplossing. Mijn haar moet altijd gewoon op 1 lengte kort. Dus niets moeilijks, maar duurt wel ff met mijn lange haar. Ik laat het tegenwoordig altijd knippen bij de kappersopleiding, koste een stuk minder (maar 8 euro) en die leerlingen zijn zo druk bezig met knippen dat ze meestal geen tijd hebben voor onzinnige gesprekken.
Iemand een beetje concentratievermogen over???
Ik moet eigenlijk 24/7 studeren t/m vrijdag, dan belangrijk tentamen. Maar mijn concentratie en opname vermogen is echt ronduit klote op dit moment. Na 3 keer lezen ofzo blijft het nog niet hangen.
Nee, er staat alleen nog maar een steiger in de achtertuin en er ligt een berg materiaal. That's all. Morgen doen ze het meeste werk.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:11 schreef E.T. het volgende:
Huh?? Zit die dakkapel er nu al op???????![]()
Dat doen ze snel![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, er staat alleen nog maar een steiger in de achtertuin en er ligt een berg materiaal. That's all. Morgen doen ze het meeste werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |