abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54255857
gaat het verder wel goed met je?
Saartje
pi_54255883
die kabouters zijn vast ook als was in je handen. ik vind 't wel een lief kaars-stalletje!
  maandag 29 oktober 2007 @ 23:56:45 #278
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54255962
Het is ook best een lief dingetje hoor. Heus. Maar door dat goed enzo, is het zo viezig vind ik.

Dit is het enige goede dat ik gedaan heb, ja. Ik vind het altijd zo vervelend als niemand dan reageert als zo'n juf probeert ouders iets te laten doen.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 01:04:47 #279
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54256607
Je doet het hartstikke goed mens! Ik wil nog niet dood gevonden worden op zo'n knutselavond, ik ga dus ook nooit Dat doe je dan toch maar weer.

Ik wil wèl computermoeder zijn, maar die hebben ze vooralsnog niet nodig op de school van mijn kind .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 06:13:29 #280
24188 Belana
kloon van belana
pi_54257206
cattie wat een prachtige bank, ik zou willen dat zoiets hier zou passen, maar dat gaat niet helaas.

LB, wat een kunstwerk ik ben ook niet zo van het knutselen, dus ik heb al snel bewondering
Ik ga wel binnenkort met Lois samen naar een cursus bonbons maken
dat lijkt me vooral lekker
stormy waters...
sailin'
pi_54257293
Wauw Cattie wat een heerlijke mooie bank! Zo'n soort bank hebben wij ook. Nadeel vind ik (hier dan he) dat er snel vlekken op komen. Iemand nog tips over hoe die goed te verwijderen zijn?

LB, mooi gemaakt joh!

Ik heb gisteren bij de Lidl Winnie de Pooh bakfiguren gehaald. Ga komend weekend denk ik met Sara cakejes en koekjes bakken. Heb ook een aantal koekjesfiguren gemaakt. Heb d;r nu al zin in!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_54257317
Die bank is leuk Cattie, En gedurfd met dat wit. Wij hebben zoiets in het donkerblauw. Met hoezen die in de wasmachine passen.

Luchtbel. Had ik nou niet echter je gezocht. Ik vind zoiets echt leuk, hoe fouter hoe beter. En knutselen is toch al leuk.

Waar gaan jullie Belana? Wij gingen in Schiedam, dat was echt leuk. Ik heb maar weinig bonbon op tijdens die middag, maar het smaakte achteraf ook nog goed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 30 oktober 2007 @ 07:44:59 #283
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54257441
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 06:13 schreef Belana het volgende:

Ik ga wel binnenkort met Lois samen naar een cursus bonbons maken
dat lijkt me vooral lekker
dat lijkt me nu echt leuk
zou je ook mogen kiezen welke chocola je gebruikt? Ik lust geen puur

donderdag mag ik weer aansluiten bij mijn cursus, heb er zin in
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 07:56:00 #284
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54257520
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 01:04 schreef Leah het volgende:
Je doet het hartstikke goed mens! Ik wil nog niet dood gevonden worden op zo'n knutselavond, ik ga dus ook nooit Dat doe je dan toch maar weer.

Ik wil wèl computermoeder zijn, maar die hebben ze vooralsnog niet nodig op de school van mijn kind .
Ja maar als ik niet ga, dan krijgt Jolietje geen cadeautje. Dat kan toch niet.
  Moderator dinsdag 30 oktober 2007 @ 07:56:29 #285
5428 crew  miss_sly
pi_54257523
Fout of niet, ik vind het echt ontzettend knap, die kaars! Ik zou het niet voor elkaar krijgen, er zou echt geen kerststalletje van te maken zijn

Cursus bonbons maken lijkt me ook echt geweldig
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:22:35 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54257727
Tjesis LB!
Maar... idd wel heel goed dat je gedaan heb.
En in al zijn foutheid is hij stiekem echt leuk!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:26:45 #287
24188 Belana
kloon van belana
pi_54257751
het is een cursus via onze personeelsvereniging, die organiseren altijd wel leuke dingen.
het is in Amsterdam.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:52:28 #288
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54258074
Wat nou, foute kaars? Stelletje cultuurbarbaren!
Het is potdomme een unicum!

Ik krijg er creakriebels van. Ik zou wel willen weten hoe je zoiets doet, dan wil ik kaarsen met groene bloemen maken.
... ♥ ik mis je ♥
pi_54258081
cursus bonbons maken dat wil ik ook eens doen!
Saartje
  † In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:59:42 #290
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54258193
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 07:56 schreef miss_sly het volgende:
Fout of niet, ik vind het echt ontzettend knap, die kaars! Ik zou het niet voor elkaar krijgen, er zou echt geen kerststalletje van te maken zijn
ik had het eerlijk gezegd op het eerste gezicht niet als kerststalletje herkend. ik dacht dat het een open haard moest voorstellen
maar toen las ik dus: kerststalletje
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:02:15 #291
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54258226
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
cursus bonbons maken dat wil ik ook eens doen!
Zullen we samen?
pi_54258256
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:52 schreef phluphy het volgende:

Ik krijg er creakriebels van. Ik zou wel willen weten hoe je zoiets doet, dan wil ik kaarsen met groene bloemen maken.
Het is heel makkelijk. Je hebt was die je gewoon tussen je handen kunt laten smelten en dan opplakt op een kaars.
quote:
Versierde kaarsen
Dit heb je nodig
stevige, dikke kaarsen
was
waskrijtjes
waxinelichtjes

Zo ga je te werk
Zorg zelf voor stevige, dikke kaarsen of laat ieder kind er één van thuis meenemen. De kaarsen
kunnen worden versierd met gekleurde was, bijv. stockmar kneed- of versierwas, te verkrijgen bij
een hobbywinkel. De was is niet goedkoop, maar je hebt per kind maar weinig nodig. De kinderen
kunnen de in stukjes gesneden was op de kaars plakken. Door de warmte van de handen wordt de
was zacht en blijft het kleven. Ze kunnen ook zelf met de zachte was figuurtjes boetseren of de
was heel dun over de kaars uitwrijven. Ook is het leuk om de kaarsen te versieren met waskrijtjes.
Laat de kinderen eerst duidelijk zien wat de bedoeling is, voor je ze in kleine groepjes aan
Verwijder de papiertjes. Steek een waxinelichtje aan en verwarm het uiteinde van een krijtje.
Breng er dan stippen mee aan op de kaars. Dan gaan de kleuren smelten en door elkaar lopen.
Houdt de kaars hierbij niet te lang stil, anders smelt hij zelf!!
Zet de versierde kaarsen in een zelfgemaakt kerststukje of standaardje (gemaakt van gips of klei)
of geef ze, versierd met een lint en kerstwens, aan de kinderen mee naar huis.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_54258426
Voor de dames die graag bon bons wilen maken, ik heb het ook weleens gedaan in schiedam en dat is echt erg leuk!!

http://www.debontekoe.nl/
Forever yours, forever mine, forever ours...
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:17:09 #294
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54258492
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:03 schreef YPPY het volgende:

[..]

Het is heel makkelijk.

Maar zo werkt het inderdaad. In theorie vooral. Mijn handen waren uiteraard niet warm genoeg om die was echt soepel te krijgen. En dan probeer je het echt te scheppen ja met warmte lichaamswarmte voor het kroost Gelukkig had ik een kopje thee om het aan te warmen.
pi_54258501
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:02 schreef Yoni het volgende:

[..]

Zullen we samen?
Juaaah!
Saartje
pi_54258540
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:17 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Maar zo werkt het inderdaad. In theorie vooral. Mijn handen waren uiteraard niet warm genoeg om die was echt soepel te krijgen. En dan probeer je het echt te scheppen ja met warmte lichaamswarmte voor het kroost Gelukkig had ik een kopje thee om het aan te warmen.
Sorry. Het ligt er ook wel aan of je graag knutselt denk ik.
*OUD heilige*
pi_54258611
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 21:11 schreef chacama het volgende:
Pannenkoeken. Denk dat ik binnenkort maar eens ga kijken of dat ook met rijstmelk kan. Misschien dat Maud dat lust.
Pannenkoeken zijn ook prima te maken met water Het is even wennen, maar qua smaak is het echt nog prima te doen!

Spuit 11. heel duidelijk spuit 11
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:34:47 #298
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54258800
Ha ha ha Pruk!

Ik vind 'm mooi Luchtbel! Beetje apart (waarom ik 'm dan apart vind weet ik weer niet) maar mooi.
Knap gedaan zeg!

Hmmmmmmmmm.... Bonbons... Chooocooooolaaaaaaaaaaa..
(is het te merken dat ik weer 's ongesteld ben? Nee he? Valt niet op.. )
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:35:41 #299
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54258824
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:52 schreef phluphy het volgende:

je kan vellen bijenwas kopen in allerlei kleuren. ik ga voor je bedenken hoe het heet.... (*dement is)
heb in een verantwoorde bui ook van die bijenwas gekocht ipv klei. maar de vingers van de jongens zijn nog niet sterk genoeg.

-edit- Stockmar kneedwas dus. speciaal voor kaarsen. in het antroposofische segment.

[ Bericht 6% gewijzigd door debuurvrouw op 30-10-2007 09:38:01 (gevonden!) ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:35:46 #300
5428 crew  miss_sly
pi_54258827
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:26 schreef Belana het volgende:
het is een cursus via onze personeelsvereniging, die organiseren altijd wel leuke dingen.
het is in Amsterdam.
Weet je ook toevallig waar in Amsterdam? Ben benieuwd hoe het is
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')