abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54238484
meestal krijg je ze weer onbeschadigd thuis hoor Ireth
Sterkte met het doden van de tijd
Saartje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 oktober 2007 @ 09:23:36 #204
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54238530
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 09:08 schreef Ireth het volgende:
Mijn kind is vandaag voor het eerst naar groep 1...
ze word snel groot he
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_54238544
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 09:15 schreef Ireth het volgende:
Ze vond het schitterend en fantastisch en spannend en leuk en en en ... "ga maar naar huis mama!!"

En ik.. heb de halve nacht liggen dromen dat ik achtervolgd werd door afgeknipte vingertopjes en oorlellen...
Aaahhh
Fijn dat Suus het zo leuk vond! Je went er wel aan meissie
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 29 oktober 2007 @ 09:27:45 #206
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54238594
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 08:49 schreef p_iglet het volgende:

[..]

ET, wat je bedoelt als koel/kolftasje zijn de lunchkoffertjes die ze daar hebben staan??
Ik zoek namelijk nog een leuk (koel)tasje om Pepijn zijn melk mee naar het kdv te geven, en dit ziet er wel erg leuk uit!
Idd zijn leuke koeltasjes en worden dus veel gebruikt door kolvende mama's
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 29 oktober 2007 @ 09:34:13 #207
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54238688
Ireth wat spannend!
  maandag 29 oktober 2007 @ 09:51:57 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54238988
Oh, ik ben toch altijd zo'n muts met dit soort dingen.
Die werklui, wilden even binnen eten, geen probleem, kopje koffie erbij.
Maar ik maak me dan altijd heel druk over 'moet ik een praatje met ze maken, of niet' etc. etc. Pffff, ik ben daar echt niet goed in.

Ireth, het komt vast goed!
pi_54239144
Ik ben contactgestoord genoeg om m`n eigen ding te gaan doen BE, maar weet uit ervaring dat het wel leuk is als je een beetje aandacht krijgt van de mensen waar je aan het werk bent
Saartje
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:03:59 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54239203
Ja, ik ben op de bank gaan zitten met mijn lapje, maar heb idd wel een soort van praatje gemaakt.
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:06:01 #211
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54239243
Dat is dan een voordeel van kinderen hebben, BE. Ik ben er ook slecht in, maar toen we vorig jaar de verbouwing hadden hielden de kinderen de aannemer met zijn jongens wel aangenaam bezig in de koffie/lunchpauzes.

Katja en Job vonden het ook echt jammer toen het was afgelopen. Ze hebben nog wel een tijd lang gevraagd wanneer Wilco (de aannemer) weer eens zou komen. Voor hen natuurlijk ook best onbegrijpelijk. Zo zie je iemand wekenlang elke dag en dan ineens nooit meer.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_54239397
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, ik ben toch altijd zo'n muts met dit soort dingen.
Die werklui, wilden even binnen eten, geen probleem, kopje koffie erbij.
Maar ik maak me dan altijd heel druk over 'moet ik een praatje met ze maken, of niet' etc. etc. Pffff, ik ben daar echt niet goed in.
Mijn beste vriendinnetje en ik hadden het daar laatst ook over, dat we dan gewoon niet weten wat we moeten met die mensen En jezelf maar opfokken en heel blij zijn als ze weg zijn, niet omdat ze niet aardig zijn, maar gewoon, omdat je denkt dat je je als een ei hebt gedragen.

En toen ging de meneer die bij mij wat dingetjes kwam fixxen ook nog eens 30 minuten op m'n wc zitten. te poepen denk ik En ik zat maar te wachten, want ik wilde nog weg. "Jezus. Hij zit toch niet te sch*?! Hij blijft wel erg lang weg..."
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_54239443
Ireth, spannend! Fijn dat Suus er zelf in elk geval zin in had, maar voor mama lijkt het me lastig .

Kan ik hier iemand verblijden met 18 superdeboer-boodschappen-pakket-zegels?
Ik ga even een klein meiske badderen .
Fake it till you make it...
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:17:48 #214
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54239463
Syrena heb jij weer, een poepende fixxer op je wc.
Brighteyes, lastig he, ik kan niet zomaar gaan zitten kleppen dan hoor, ik zou ook de laptop pakken, of tussen een stapel papieren gaan zitten bladeren, alsof ik iets héél belangrijks aan het doen ben.
pi_54239508
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 09:27 schreef E.T. het volgende:

[..]

Idd zijn leuke koeltasjes en worden dus veel gebruikt door kolvende mama's
Zucht wat wordt je ongelofelijk hebberig van dat mama worden

Ow dit is leuk, ow en dit is ook leuk, ow en dat wil ik ook wel....
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:21:19 #216
62233 Jelief
ikke lief!
pi_54239529
Daar ben ik ook zo verschrikkelijk slecht in. Meestal lukt het mij nog net om te informeren of het werk een beetje vlot maar verder
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_54239554
Ja dat dacht ik dus ook ja, heb ik weer. Gelukkig heb ik twee wc's, en die waar hij op zat gebruik ik zelf amper. Alleen om te poetsen.

Ik heb die dag mijn was maar opgehangen enzo En toen de meneer van de CV-ketel er was ben ik maar achter de pc gekropen. Ging ie me nog even uitleggen hoe Bitlord werkte Ja wist hij veel dat ik een nerdmeisje ben en dat zelf wel weet Ik heb maar braaf geknikt met grote hertenoogjes.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_54239569
Spannend Ireth!

Tot vrijdag! WIj gaan zo richting Center Parcs
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_54239584
veel plezier Vicky!
Saartje
pi_54239597
Veel plezier !!!
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:27:30 #221
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54239640
Geniet ervan, Vicky
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:32:08 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54239728
Veel plezier Vicky!

Syrena!
Ik ben iig blij te lezen dat ik niet de enige ben die dat lastig vind.
Livelink, idd zijn kinderen wat dat betreft heerlijke bliksemafleiders.
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:33:26 #223
108648 cattie
lieve moeder
pi_54239754
Veel plezier Vicky!

Ik ben niet de enige die niet om kan gaan met werkers in eigen huis. Ik weet nooit wat ik met ze aan moet. Wel drinken aanbieden of niet? En wat dan? Dan moet ik met ze praten, maar waarover? Enz.
Syrena, dat heb jij weer, een sch**tende fixxer!

Onze bank komt vanmiddag tussen 3 en 7.
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:33:49 #224
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_54239761
Ik heb altijd het 'geluk' dat ik een praatgrage klusser treft. Hoe vaak er niet 1 na zijn werkzaamheden mijn huis verliet terwijl ik bijna van zijn hele leven op de hoogte was gebracht... Tot aan prostaatoperaties aan toe... Jottum...

Veel plezier Vick!

(is het al kwart voor 12??? )
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:40:02 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54239883
Ow... ze zijn al weer klaar...
Heb ik daar een hele dag vrij voor genomen...

Hmm... nu zou ik in theorie nog wel naar mijn werk kunnen gaan... maar ja, daar ben ik dan ook pas over een uur... Dat schiet ook niet op, voordat ik dan daar eens op gang ben...

Ik kan ook gewoon lekker hier op de bank blijven zitten en vanmiddag wat lekkere meidenfilms huren ofzo.
stinkie gaat straks paintballen met zijn werk en is dus ook pas laat thuis, dus ik heb het huis voor mezelf.
pi_54239927
Veel plezier Vicky!

Dat van klussers in huis, ik weet ook nooit wat ik ermee moet. Lastig hoor, ik bied ze altijd maar wat koffie aan, maar als ze echt hele verhalen gaan houden over technische zaken, pffff.
Soms heb je ook hele gezellige, waar je echt 'leuk' mee kan kletsen zeg maar

Eigenlijk is dat net zo als in een taxi zitten, kweet ook nooit wat ik met zo'n chauffeur moet.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:47:32 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54240021
Dat heb ik idd ook Fuente! Ik heb daar echt een enorme hekel aan!
Laat mij maar gewoon lekker zitten dan!
pi_54240119
Dat heb ik altijd bij de kapper Soms heb je van die zeurkappers dat ik echt denk hou je smoel ik kom hier om mij haren te laten knippen. Als ik praten wil ga ik wel naar iemand die daarvoor geleerd heeft.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54240408
Oh ja, kappers ook. Ik vind dit soort dingen echt afschuwelijk, ik ben denk ik niet zo sociaal
Sara
Merel
Ukje
  maandag 29 oktober 2007 @ 11:11:33 #230
3011 E.T.
pi_54240493
Huh?? Zit die dakkapel er nu al op???????

Dat doen ze snel
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54240603
Meestal zet ik koffie of iets dergelijks klaar, maar ik ben ooit zo dom geweest om een schilder te melden dat als hij wat drinken wilde, dat hij dat maar moest pakken (tenslotte stonden er wat flessen frisdrank op het aanrecht met een glas). Waardoor hij dus echt in mijn voorraadschuur heeft zitten graaien en aan de Extran ging die daar helemaal achterin stond en een krentenbol en een heleboel mini-chocolaatjes ophad.
pi_54241021
Pruk DIe nam het dus wel heel letterlijk.

Ik kwam zojuist tot de ontdekking dat je een bed verschonen veeeel beter alleen kunt doen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 29 oktober 2007 @ 14:25:45 #233
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54244357
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 10:54 schreef MeNicole het volgende:
Dat heb ik altijd bij de kapper Soms heb je van die zeurkappers dat ik echt denk hou je smoel ik kom hier om mij haren te laten knippen. Als ik praten wil ga ik wel naar iemand die daarvoor geleerd heeft.
Dat is idd heel erg, ze stellen dan ook altijd van die standaard vragen waarvan je merkt dat ze niet eens écht geinteresseerd zijn (en ik ook niet, dus houd dan gewoon je klep ofzo) of ze maken stomme opmerkingen, zoals: (tegen mijn moeder met uitgezaaide borstkanker waar je echter niets aan ziet verder) "Als je maar gezond bent! " Ehh, Mja..

Of van die insinuerende opmerkingen : "Kleur je je haar altijd zelf?" "het is wel droog he.." óf ze proberen je een of ander 85,-- euro kostende cremespoeling aan te smeren.

Ik heb wel eens geprobeerd om hardnekkig in een roddelblad te duiken maar dan ben ik altijd bang dat ze expres mijn haar verknippen omdat ze me niet aardig vindt ofzo

Werklui vind ik nooit zo erg, die zijn meestal wel lekker joviaal dus daar blaat ik wel een end mee weg, al haaaaaaaaaaat ik het als iemand op mijn toilet "moet" (ik haat het al als mijn eigen vriend moet )
maar ik vind het gewoon onbeschoft om bij een klant te gaan zitten poepen hoor!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 29 oktober 2007 @ 14:52:04 #234
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54244824
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 14:25 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat is idd heel erg, ze stellen dan ook altijd van die standaard vragen waarvan je merkt dat ze niet eens écht geinteresseerd zijn (en ik ook niet, dus houd dan gewoon je klep ofzo) of ze maken stomme opmerkingen, zoals: (tegen mijn moeder met uitgezaaide borstkanker waar je echter niets aan ziet verder) "Als je maar gezond bent! " Ehh, Mja..
Ik weet nog goed dat ik kort na het overlijden van thijs echt keertje naar de kapper moest, zit je daar in de stoel, je zegt weinig tot niets, alleen dat er wel een stukje af mag
gaat het gesprek ineens over "goh wat erg he van dat vrouwtje dat haar zoontje verloren heeft"
Ik zou niet weten wat ik tegen haar zeggen moet....
Ja heel erg mevrouw
Maar hoe is het met jou kindje? jij hebt toch ook een kindje toch?

Jawel alleen is mijn zoontje onlangs overleden...
Stilte
(ergens hielp het wel)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 29 oktober 2007 @ 15:08:29 #235
62233 Jelief
ikke lief!
pi_54245083
Oh Bar dat is wel heel ongelukkig.

Ik ben met Emma aankleden aan het oefenen in het kader van de zelfstandigheid. Nou is mijn meisje dus zo zelfstandig dat ze persé bretels aanwilde. Met dit als resultaat:

Let vooral op de haren zonder staart en de broek op hoog water
pi_54245088
Ow Jakkie Bar dat is dan wel echt een rotsituatie.

Ik heb ook helemaal niets met werklui en ook de kapper vind ik niets... Maar voor dat laatste heb ik nu een oplossing. Mijn haar moet altijd gewoon op 1 lengte kort. Dus niets moeilijks, maar duurt wel ff met mijn lange haar. Ik laat het tegenwoordig altijd knippen bij de kappersopleiding, koste een stuk minder (maar 8 euro) en die leerlingen zijn zo druk bezig met knippen dat ze meestal geen tijd hebben voor onzinnige gesprekken.

Iemand een beetje concentratievermogen over???
Ik moet eigenlijk 24/7 studeren t/m vrijdag, dan belangrijk tentamen. Maar mijn concentratie en opname vermogen is echt ronduit klote op dit moment. Na 3 keer lezen ofzo blijft het nog niet hangen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 oktober 2007 @ 15:11:40 #237
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54245134
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 15:08 schreef p_iglet het volgende:
Ow Jakkie Bar dat is dan wel echt een rotsituatie.

Ik heb ook helemaal niets met werklui en ook de kapper vind ik niets... Maar voor dat laatste heb ik nu een oplossing. Mijn haar moet altijd gewoon op 1 lengte kort. Dus niets moeilijks, maar duurt wel ff met mijn lange haar. Ik laat het tegenwoordig altijd knippen bij de kappersopleiding, koste een stuk minder (maar 8 euro) en die leerlingen zijn zo druk bezig met knippen dat ze meestal geen tijd hebben voor onzinnige gesprekken.

Iemand een beetje concentratievermogen over???
Ik moet eigenlijk 24/7 studeren t/m vrijdag, dan belangrijk tentamen. Maar mijn concentratie en opname vermogen is echt ronduit klote op dit moment. Na 3 keer lezen ofzo blijft het nog niet hangen.
je mag die van mij wel hebben is ook nul komma nul
krijg mezelf niet echt gemotiveerd om iets te doen, jah in bed hangen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_54245236
Dan is het toch wel handig dat de latten weer in je bed zitten
  maandag 29 oktober 2007 @ 15:19:55 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54245281
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 11:11 schreef E.T. het volgende:
Huh?? Zit die dakkapel er nu al op???????

Dat doen ze snel
Nee, er staat alleen nog maar een steiger in de achtertuin en er ligt een berg materiaal. That's all. Morgen doen ze het meeste werk.

Bar, volgens mij heb je dat van de kapper wel eens verteld ja. Lijkt me vreselijk...

Emma! Lekkertje!

* Brighteyes heeft net een tukkie liggen doen op de bank hier...
Mja, volgens mij gaat dat wel lukken zo met mijn verlof over 2 weken.
  maandag 29 oktober 2007 @ 15:20:46 #240
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54245297
Bar jeetje, dat lijkt me echt moeilijk zeg! En voor hun uiteindelijk ook natuurlijk.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 29 oktober 2007 @ 15:31:07 #241
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54245483
* _Bar_ is internet aan het afzoeken opzoek naar een goed voorbeeld voor het maken van een lantaarntje..
kan nergens een echt duidelijk voorbeeld vinden helaas...
  maandag 29 oktober 2007 @ 15:39:58 #242
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54245657
wat voor een lantaarntje zoek je bar?
pi_54245743
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 15:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, er staat alleen nog maar een steiger in de achtertuin en er ligt een berg materiaal. That's all. Morgen doen ze het meeste werk.

Ik voelde al een lichte blijdschap opkomen ivm onze a.s. dakkapel over een week of 10.

Nou ja ik reken maar op een dag of twee aan werk. En wat betreft het kletsen met klussers, ik laat dat meestal aan mijn over. Die is wel van de technische dingen en prietpraat. Nou ben ik zelf ook niet zo moeilijk met praatjes houden, maar heb er niet altijd zin in.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_54246363
Mijn mams heeft vandaag ook een dakkapel gekregen. Man o man, ze stuurde net foto's, kep gewoon medelijden!
Sara
Merel
Ukje
  maandag 29 oktober 2007 @ 17:40:20 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54247696
Hoezo? Zo'n zooitje?

Ik ga morgen werken en dan mag stinkie hier de honneurs waarnemen.
Ze hadden sowieso al wel gezegd 2 dagen, maar wij dachten 1 dag plaatsen, 1 dag afwerken, maar het is dus andersom. Althans, dat hoop ik maar, want stinkie heeft niet veel dagen meer en ik vind het lullig om zo kort voor mijn verlof nog meer vrij te nemen. Sowieso kan dat woensdag echt niet, dan heb ik allemaal afspraken.

Nou ja goed, we gaan er maar gewoon vanuit dat het morgen niet te veel regent, want anders gaan ze sowieso niet beginnen.
  maandag 29 oktober 2007 @ 19:20:42 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54249630
Hmmm... ik had al een paar dagen trek in pannekoeken, maar geen zin om ze te bakken.
Dus ik dacht vandaag 'ik haal van die kant en klare dingen'.
Op zich ruiken ze prima, maar ze zijn net even iets te gezoet om lekker te zijn met kaas erop.
Beetje tegenvaller...
pi_54250960
Mijn oom bakt pannenkoeken die weinig gesuikerd zijn zodat ze nog in restaurants kunnen gebruikt worden

Maar daar ben jij nu natuurlijk niets mee, BE

Maar euh, pannenkoeken met kaas? Met bruine suiker toch gewoon
  maandag 29 oktober 2007 @ 20:30:49 #248
3011 E.T.
pi_54251035
c1000 heeft kant en klare kaaspannenkoeken (en ook kant en klare spekpannenkoeken)
  maandag 29 oktober 2007 @ 20:39:15 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54251220
Ga ik daar de volgende keer eens kijken dan E.T.

Leonieke, ik bak ze normaal ook zelf hoor, maar nu zo voor mezelf alleen vond ik dat echt even te veel werk.
Enneh... natuuuuuurlijk pannekoeken met kaas!
Met stroop bleken deze het lekkerst.
pi_54251583
Wat heeft iedereen vandaag toch met pannenkoeken
pi_54251758
Ik niks hoor . Moet er niet aan denken, pannenkoeken... Maar goed op het moment is er maar weinig avondeten wat mn goedkeuring kan wegdragen (lees: wat ik niet met lange tanden naar binnen schuif).
Fake it till you make it...
  maandag 29 oktober 2007 @ 21:11:22 #252
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54252049
Pannenkoeken. Denk dat ik binnenkort maar eens ga kijken of dat ook met rijstmelk kan. Misschien dat Maud dat lust.
  Moderator maandag 29 oktober 2007 @ 21:16:48 #253
5428 crew  miss_sly
pi_54252183
Pannenkoeken met spek en kaas
maar ook met gewone suikerstroop

Hmmm, ook maar weer eens pannenkoeken bakken, hier.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_54252505
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 20:53 schreef Pruk het volgende:
Wat heeft iedereen vandaag toch met pannenkoeken
Geen idee, ik had ze ook bijna gemaakt
Maar bij nader inzien werden het kaassouffle's met erwtensoep.
Als ik het zo teruglees denk ik maar het was heus wel lekker (eerst de kaasdingen pas daarna de soep).
  Moderator maandag 29 oktober 2007 @ 21:37:47 #255
5428 crew  miss_sly
pi_54252651
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef Syrena het volgende:

[..]

Als ik het zo teruglees denk ik maar het was heus wel lekker (eerst de kaasdingen pas daarna de soep).
Ik vind de combi ook niet zo heel erg lekker klinken
Erwtensoep wil ik trouwens ook weer eens maken. Is jaaaaaren geleden, dus ben benieuwd of ik het nog kan
  maandag 29 oktober 2007 @ 21:40:42 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54252718
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ieuw!

Ik had overigens eerst om 5 uur een ceasar salad op en toen om 7 uur de pannekoeken. Te dicht op elkaar leek me ook niet lekker.

Hoe is het met je lover? Is het al een beetje leuker daar?
  maandag 29 oktober 2007 @ 21:44:51 #257
3011 E.T.
pi_54252803
kaassouffle's en erwtensoep..

....

nee.. ook zwanger niet echt een optie
pi_54253244
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 21:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ieuw!

Ik had overigens eerst om 5 uur een ceasar salad op en toen om 7 uur de pannekoeken. Te dicht op elkaar leek me ook niet lekker.

Hoe is het met je lover? Is het al een beetje leuker daar?
Ik ben wel van de rare combinaties En te lui om echt te koken, of beter, te benauwd Krijg al een week geen lucht, maar het wordt niet erger of beter. Heul raar.

Vandaag weer met de lover gebeld Het wordt al een beetje leuker, hij heeft aapjes gezien en hele grote vlinders (huuh). En tijdens het bellen zat het babietje van de dochter daar aan zijn voet te voelen. Ze is 8 maanden "En heel schattig!". En gelukkig ook erg rustig enzo dus hopelijk maakt het fenomeen "baby" nu een goeie indruk op 'm.

En daarna moest hij weer ouderwets mopperen op alles. Dat er niks geregeld is, de Amerikaanse dames er alleen zijn om te feesten en om achter de lokale keerls aan te zitten. En toen zei ik dat ik dat niet raar vond, ik ben zelf 19-20 geweest . Dus. Nog twee maanden, twee weken en een paar dagen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 oktober 2007 @ 22:06:28 #259
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54253310
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 22:03 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik ben wel van de rare combinaties En te lui om echt te koken, of beter, te benauwd Krijg al een week geen lucht, maar het wordt niet erger of beter. Heul raar.

Vandaag weer met de lover gebeld Het wordt al een beetje leuker, hij heeft aapjes gezien en hele grote vlinders (huuh). En tijdens het bellen zat het babietje van de dochter daar aan zijn voet te voelen. Ze is 8 maanden "En heel schattig!". En gelukkig ook erg rustig enzo dus hopelijk maakt het fenomeen "baby" nu een goeie indruk op 'm.

En daarna moest hij weer ouderwets mopperen op alles. Dat er niks geregeld is, de Amerikaanse dames er alleen zijn om te feesten en om achter de lokale keerls aan te zitten. En toen zei ik dat ik dat niet raar vond, ik ben zelf 19-20 geweest . Dus. Nog twee maanden, twee weken en een paar dagen.
misschien een rare vraag, maar is t dan nu weer goed tussen jullie?

Grote vlinders is dan wel weer
Today is life -

Dale Carnegie
pi_54253498
Verdorie, tik ik een heel bericht, druk op verzenden, error
Fok doet de hele tijd al raar *klaag*

Maar het is nog aan dus Ynske . We hebben in de dagen dat hij nog hier was veel gepraat en ook nu nog via mail en de telefoon. Ik had niet echt trek om een tweede topic te openen omdat het eerste op het eind gewoonweg "je post in OUD dus we gaan je bashen" was geworden. En probeer ze in R&P maar eens aan hun verstand te peuteren hoe je dingen ziet als zij al bepaald hebben hoe het in elkaar zit en hoe je het moet zien
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 oktober 2007 @ 22:23:58 #261
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54253681
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 22:16 schreef Syrena het volgende:
Verdorie, tik ik een heel bericht, druk op verzenden, error
Fok doet de hele tijd al raar *klaag*

Maar het is nog aan dus Ynske . We hebben in de dagen dat hij nog hier was veel gepraat en ook nu nog via mail en de telefoon.
ik had t gewoon niet meegekregen
quote:
Ik had niet echt trek om een tweede topic te openen omdat het eerste op het eind gewoonweg "je post in OUD dus we gaan je bashen" was geworden. En probeer ze in R&P maar eens aan hun verstand te peuteren hoe je dingen ziet als zij al bepaald hebben hoe het in elkaar zit en hoe je het moet zien
als je daar niets voor voelt moet je dat zeker niet doen.
en ach, zoals oud een kliekje is r&p dat net zo erg daar worden mensen ook weggepest
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 29 oktober 2007 @ 22:25:58 #262
62233 Jelief
ikke lief!
pi_54253727
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 21:11 schreef chacama het volgende:
Pannenkoeken. Denk dat ik binnenkort maar eens ga kijken of dat ook met rijstmelk kan. Misschien dat Maud dat lust.
Gewoon met water ipv met melk chaca, ik weet eigenlijk van huis uit niet beter.
  maandag 29 oktober 2007 @ 22:26:06 #263
108648 cattie
lieve moeder
pi_54253730
Nog even aftellen dus Syrena!
Pannekoeken, die ga ik binnenkort ook maar weer eens bakken. Of we gaan met zijn 3-en naar een pannenkoekenrestaurant, ook leuk. Voor het eerst "uit eten" met Ive.

Mag ik jullie trouwens voorstellen aan mijn nieuwe bank:

Hij is erg groot! Ik schrok er eerst wel van, maar nu ben ik er erg blij mee.
Dat zwarte hoopje is trouwens poes Nala.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 oktober 2007 @ 22:28:51 #264
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54253806
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 22:26 schreef cattie het volgende:
Nog even aftellen dus Syrena!
Pannekoeken, die ga ik binnenkort ook maar weer eens bakken. Of we gaan met zijn 3-en naar een pannenkoekenrestaurant, ook leuk. Voor het eerst "uit eten" met Ive.

Mag ik jullie trouwens voorstellen aan mijn nieuwe bank:
[ afbeelding ]

Hij is erg groot! Ik schrok er eerst wel van, maar nu ben ik er erg blij mee.
Dat zwarte hoopje is trouwens poes Nala.
ik wil ook zo'n grote bank
maar eerst een ruimte voor mezelf die groter is dan 14m2
Today is life -

Dale Carnegie
pi_54253864
quote:
chacama, uit ervaring kan ik je melden dat pannekoeken met rijstmelk prima gaat! Sojamelk gaat nog beter, maar weet niet of maud dat mag hebben. Rijstmelkpannenoeken worden wel wat minder snel bruin als gewone.
  Moderator maandag 29 oktober 2007 @ 22:35:47 #266
5428 crew  miss_sly
pi_54253942
Wat een heerlijke grote bank! Ik vind hem erg mooi
  maandag 29 oktober 2007 @ 23:09:13 #267
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54254874
Wat een gigantische bank, Cattie

Ik wil graag even terugkomen op de kerststalletjes. Ik ben net terug van vijfdecemberknutselcadeauvoorjeeigenkroostavond. Ook wij zullen dit jaar een kerststal in huis hebben Om het vervolgens te verbranden, me dunkt

pi_54255166
LB wat een wanstaltig ding Ik vind hem geweldig, omdat hij zo fout is

Cattie mooie bank
Saartje
  maandag 29 oktober 2007 @ 23:23:41 #269
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54255373
Cattie geef mij zo een bank lijkt me een heerlijke luier hang bank

Chacama ik zocht naar een Lantaarn die kabouters bij zich hebben maar ondertussen is er al 1tje als frame al helemaal af, dus komt wel goed
  maandag 29 oktober 2007 @ 23:26:11 #270
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54255439
Goed he Ik moest steeds zo lachen ondertussen Dat foute effect is maar weinig andere mensen geluk vanavond! Wat een karwei en wat heb je dan uiteindelijk Mijn kindje in kribbe ziet er in het echt overigens wel goed uit, ja!
pi_54255551
heb je dat met fimo gemaakt? of helemaal met kaarsenwas?
Saartje
  maandag 29 oktober 2007 @ 23:34:10 #272
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54255637
Die kaars ik vind em grappig
  maandag 29 oktober 2007 @ 23:36:54 #273
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54255680
Bijenwas. En dat had ik echt nog nooit eerder in handen gehad. Dus ik moest nog afkijken ook.
pi_54255708
Ik ben trots op je!
Saartje
  maandag 29 oktober 2007 @ 23:46:41 #275
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54255824
Ik bedoel maar. En om mijn stomme gedrag goed te maken, heb ik me vrijwillig aangeboden om kabouters te maken van stukjes hout. Tof.
pi_54255857
gaat het verder wel goed met je?
Saartje
pi_54255883
die kabouters zijn vast ook als was in je handen. ik vind 't wel een lief kaars-stalletje!
  maandag 29 oktober 2007 @ 23:56:45 #278
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54255962
Het is ook best een lief dingetje hoor. Heus. Maar door dat goed enzo, is het zo viezig vind ik.

Dit is het enige goede dat ik gedaan heb, ja. Ik vind het altijd zo vervelend als niemand dan reageert als zo'n juf probeert ouders iets te laten doen.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 01:04:47 #279
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54256607
Je doet het hartstikke goed mens! Ik wil nog niet dood gevonden worden op zo'n knutselavond, ik ga dus ook nooit Dat doe je dan toch maar weer.

Ik wil wèl computermoeder zijn, maar die hebben ze vooralsnog niet nodig op de school van mijn kind .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 06:13:29 #280
24188 Belana
kloon van belana
pi_54257206
cattie wat een prachtige bank, ik zou willen dat zoiets hier zou passen, maar dat gaat niet helaas.

LB, wat een kunstwerk ik ben ook niet zo van het knutselen, dus ik heb al snel bewondering
Ik ga wel binnenkort met Lois samen naar een cursus bonbons maken
dat lijkt me vooral lekker
stormy waters...
sailin'
pi_54257293
Wauw Cattie wat een heerlijke mooie bank! Zo'n soort bank hebben wij ook. Nadeel vind ik (hier dan he) dat er snel vlekken op komen. Iemand nog tips over hoe die goed te verwijderen zijn?

LB, mooi gemaakt joh!

Ik heb gisteren bij de Lidl Winnie de Pooh bakfiguren gehaald. Ga komend weekend denk ik met Sara cakejes en koekjes bakken. Heb ook een aantal koekjesfiguren gemaakt. Heb d;r nu al zin in!
Sara
Merel
Ukje
pi_54257317
Die bank is leuk Cattie, En gedurfd met dat wit. Wij hebben zoiets in het donkerblauw. Met hoezen die in de wasmachine passen.

Luchtbel. Had ik nou niet echter je gezocht. Ik vind zoiets echt leuk, hoe fouter hoe beter. En knutselen is toch al leuk.

Waar gaan jullie Belana? Wij gingen in Schiedam, dat was echt leuk. Ik heb maar weinig bonbon op tijdens die middag, maar het smaakte achteraf ook nog goed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 30 oktober 2007 @ 07:44:59 #283
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54257441
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 06:13 schreef Belana het volgende:

Ik ga wel binnenkort met Lois samen naar een cursus bonbons maken
dat lijkt me vooral lekker
dat lijkt me nu echt leuk
zou je ook mogen kiezen welke chocola je gebruikt? Ik lust geen puur

donderdag mag ik weer aansluiten bij mijn cursus, heb er zin in
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 07:56:00 #284
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54257520
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 01:04 schreef Leah het volgende:
Je doet het hartstikke goed mens! Ik wil nog niet dood gevonden worden op zo'n knutselavond, ik ga dus ook nooit Dat doe je dan toch maar weer.

Ik wil wèl computermoeder zijn, maar die hebben ze vooralsnog niet nodig op de school van mijn kind .
Ja maar als ik niet ga, dan krijgt Jolietje geen cadeautje. Dat kan toch niet.
  Moderator dinsdag 30 oktober 2007 @ 07:56:29 #285
5428 crew  miss_sly
pi_54257523
Fout of niet, ik vind het echt ontzettend knap, die kaars! Ik zou het niet voor elkaar krijgen, er zou echt geen kerststalletje van te maken zijn

Cursus bonbons maken lijkt me ook echt geweldig
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:22:35 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54257727
Tjesis LB!
Maar... idd wel heel goed dat je gedaan heb.
En in al zijn foutheid is hij stiekem echt leuk!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:26:45 #287
24188 Belana
kloon van belana
pi_54257751
het is een cursus via onze personeelsvereniging, die organiseren altijd wel leuke dingen.
het is in Amsterdam.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:52:28 #288
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54258074
Wat nou, foute kaars? Stelletje cultuurbarbaren!
Het is potdomme een unicum!

Ik krijg er creakriebels van. Ik zou wel willen weten hoe je zoiets doet, dan wil ik kaarsen met groene bloemen maken.
... ♥ ik mis je ♥
pi_54258081
cursus bonbons maken dat wil ik ook eens doen!
Saartje
  † In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:59:42 #290
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54258193
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 07:56 schreef miss_sly het volgende:
Fout of niet, ik vind het echt ontzettend knap, die kaars! Ik zou het niet voor elkaar krijgen, er zou echt geen kerststalletje van te maken zijn
ik had het eerlijk gezegd op het eerste gezicht niet als kerststalletje herkend. ik dacht dat het een open haard moest voorstellen
maar toen las ik dus: kerststalletje
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:02:15 #291
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54258226
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
cursus bonbons maken dat wil ik ook eens doen!
Zullen we samen?
pi_54258256
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:52 schreef phluphy het volgende:

Ik krijg er creakriebels van. Ik zou wel willen weten hoe je zoiets doet, dan wil ik kaarsen met groene bloemen maken.
Het is heel makkelijk. Je hebt was die je gewoon tussen je handen kunt laten smelten en dan opplakt op een kaars.
quote:
Versierde kaarsen
Dit heb je nodig
stevige, dikke kaarsen
was
waskrijtjes
waxinelichtjes

Zo ga je te werk
Zorg zelf voor stevige, dikke kaarsen of laat ieder kind er één van thuis meenemen. De kaarsen
kunnen worden versierd met gekleurde was, bijv. stockmar kneed- of versierwas, te verkrijgen bij
een hobbywinkel. De was is niet goedkoop, maar je hebt per kind maar weinig nodig. De kinderen
kunnen de in stukjes gesneden was op de kaars plakken. Door de warmte van de handen wordt de
was zacht en blijft het kleven. Ze kunnen ook zelf met de zachte was figuurtjes boetseren of de
was heel dun over de kaars uitwrijven. Ook is het leuk om de kaarsen te versieren met waskrijtjes.
Laat de kinderen eerst duidelijk zien wat de bedoeling is, voor je ze in kleine groepjes aan
Verwijder de papiertjes. Steek een waxinelichtje aan en verwarm het uiteinde van een krijtje.
Breng er dan stippen mee aan op de kaars. Dan gaan de kleuren smelten en door elkaar lopen.
Houdt de kaars hierbij niet te lang stil, anders smelt hij zelf!!
Zet de versierde kaarsen in een zelfgemaakt kerststukje of standaardje (gemaakt van gips of klei)
of geef ze, versierd met een lint en kerstwens, aan de kinderen mee naar huis.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_54258426
Voor de dames die graag bon bons wilen maken, ik heb het ook weleens gedaan in schiedam en dat is echt erg leuk!!

http://www.debontekoe.nl/
Forever yours, forever mine, forever ours...
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:17:09 #294
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54258492
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:03 schreef YPPY het volgende:

[..]

Het is heel makkelijk.

Maar zo werkt het inderdaad. In theorie vooral. Mijn handen waren uiteraard niet warm genoeg om die was echt soepel te krijgen. En dan probeer je het echt te scheppen ja met warmte lichaamswarmte voor het kroost Gelukkig had ik een kopje thee om het aan te warmen.
pi_54258501
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:02 schreef Yoni het volgende:

[..]

Zullen we samen?
Juaaah!
Saartje
pi_54258540
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:17 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Maar zo werkt het inderdaad. In theorie vooral. Mijn handen waren uiteraard niet warm genoeg om die was echt soepel te krijgen. En dan probeer je het echt te scheppen ja met warmte lichaamswarmte voor het kroost Gelukkig had ik een kopje thee om het aan te warmen.
Sorry. Het ligt er ook wel aan of je graag knutselt denk ik.
*OUD heilige*
pi_54258611
quote:
Pannenkoeken zijn ook prima te maken met water Het is even wennen, maar qua smaak is het echt nog prima te doen!

Spuit 11. heel duidelijk spuit 11
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:34:47 #298
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54258800
Ha ha ha Pruk!

Ik vind 'm mooi Luchtbel! Beetje apart (waarom ik 'm dan apart vind weet ik weer niet) maar mooi.
Knap gedaan zeg!

Hmmmmmmmmm.... Bonbons... Chooocooooolaaaaaaaaaaa..
(is het te merken dat ik weer 's ongesteld ben? Nee he? Valt niet op.. )
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:35:41 #299
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54258824
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:52 schreef phluphy het volgende:

je kan vellen bijenwas kopen in allerlei kleuren. ik ga voor je bedenken hoe het heet.... (*dement is)
heb in een verantwoorde bui ook van die bijenwas gekocht ipv klei. maar de vingers van de jongens zijn nog niet sterk genoeg.

-edit- Stockmar kneedwas dus. speciaal voor kaarsen. in het antroposofische segment.

[ Bericht 6% gewijzigd door debuurvrouw op 30-10-2007 09:38:01 (gevonden!) ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:35:46 #300
5428 crew  miss_sly
pi_54258827
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:26 schreef Belana het volgende:
het is een cursus via onze personeelsvereniging, die organiseren altijd wel leuke dingen.
het is in Amsterdam.
Weet je ook toevallig waar in Amsterdam? Ben benieuwd hoe het is
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:39:56 #301
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54258904
Ik heb het ook ooit eens gedaan, in A'dam idd.
Even nadenken of ik nog weet waar.
Ik weet wel dat het voornamelijk lekker was, behalve die met balsamico.

Heeft Spuuglokje niet ook bonbons gemaakt niet al te lang geleden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')