Geen idee, ik had ze ook bijna gemaaktquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:53 schreef Pruk het volgende:
Wat heeft iedereen vandaag toch met pannenkoeken
Ik vind de combi ook niet zo heel erg lekker klinkenquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Geen idee, ik had ze ook bijna gemaakt![]()
Maar bij nader inzien werden het kaassouffle's met erwtensoep.
Als ik het zo teruglees denk ikmaar het was heus wel lekker
(eerst de kaasdingen pas daarna de soep).
Ieuw!quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Geen idee, ik had ze ook bijna gemaakt![]()
Maar bij nader inzien werden het kaassouffle's met erwtensoep.
Als ik het zo teruglees denk ikmaar het was heus wel lekker
(eerst de kaasdingen pas daarna de soep).
Ik ben wel van de rare combinatiesquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ieuw!
Ik had overigens eerst om 5 uur een ceasar salad op en toen om 7 uur de pannekoeken. Te dicht op elkaar leek me ook niet lekker.
Hoe is het met je lover? Is het al een beetje leuker daar?
misschien een rare vraag, maar is t dan nu weer goed tussen jullie?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben wel van de rare combinatiesEn te lui om echt te koken, of beter, te benauwd
Krijg al een week geen lucht, maar het wordt niet erger of beter. Heul raar.
Vandaag weer met de lover gebeldHet wordt al een beetje leuker, hij heeft aapjes gezien en hele grote vlinders (huuh). En tijdens het bellen zat het babietje van de dochter daar aan zijn voet te voelen. Ze is 8 maanden "En heel schattig!". En gelukkig ook erg rustig enzo
dus hopelijk maakt het fenomeen "baby" nu een goeie indruk op 'm.
En daarna moest hij weer ouderwets mopperen op alles. Dat er niks geregeld is, de Amerikaanse dames er alleen zijn om te feesten en om achter de lokale keerls aan te zitten. En toen zei ik dat ik dat niet raar vond, ik ben zelf 19-20 geweest. Dus. Nog twee maanden, twee weken en een paar dagen.
ik had t gewoon niet meegekregenquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:16 schreef Syrena het volgende:
Verdorie, tik ik een heel bericht, druk op verzenden, error
Fok doet de hele tijd al raar *klaag*
Maar het is nog aan dus Ynske. We hebben in de dagen dat hij nog hier was veel gepraat en ook nu nog via mail en de telefoon.
als je daar niets voor voelt moet je dat zeker niet doen.quote:Ik had niet echt trek om een tweede topic te openen omdat het eerste op het eind gewoonweg "je post in OUD dus we gaan je bashen" was geworden. En probeer ze in R&P maar eens aan hun verstand te peuteren hoe je dingen ziet als zij al bepaald hebben hoe het in elkaar zit en hoe je het moet zien
Gewoon met water ipv met melk chaca, ik weet eigenlijk van huis uit niet beter.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:11 schreef chacama het volgende:
Pannenkoeken. Denk dat ik binnenkort maar eens ga kijken of dat ook met rijstmelk kan. Misschien dat Maud dat lust.
ik wil ook zo'n grote bankquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:26 schreef cattie het volgende:
Nog even aftellen dus Syrena!
Pannekoeken, die ga ik binnenkort ook maar weer eens bakken. Of we gaan met zijn 3-en naar een pannenkoekenrestaurant, ook leuk. Voor het eerst "uit eten" met Ive.
Mag ik jullie trouwens voorstellen aan mijn nieuwe bank:
[ afbeelding ]
Hij is erg groot! Ik schrok er eerst wel van, maar nu ben ik er erg blij mee.
Dat zwarte hoopje is trouwens poes Nala.
chacama, uit ervaring kan ik je melden dat pannekoeken met rijstmelk prima gaat! Sojamelk gaat nog beter, maar weet niet of maud dat mag hebben. Rijstmelkpannenoeken worden wel wat minder snel bruin als gewone.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:11 schreef chacama het volgende:
Pannenkoeken. Denk dat ik binnenkort maar eens ga kijken of dat ook met rijstmelk kan. Misschien dat Maud dat lust.
dat lijkt me nu echt leukquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 06:13 schreef Belana het volgende:
Ik ga wel binnenkort met Lois samen naar een cursus bonbons maken
dat lijkt me vooral lekker
Ja maar als ik niet ga, dan krijgt Jolietje geen cadeautje. Dat kan toch niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:04 schreef Leah het volgende:
Je doet het hartstikke goed mens! Ik wil nog niet dood gevonden worden op zo'n knutselavond, ik ga dus ook nooitDat doe je dan toch maar weer.
Ik wil wèl computermoeder zijn, maar die hebben ze vooralsnog niet nodig op de school van mijn kind.
ik had het eerlijk gezegd op het eerste gezicht niet als kerststalletje herkend. ik dacht dat het een open haard moest voorstellenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:56 schreef miss_sly het volgende:
Fout of niet, ik vind het echt ontzettend knap, die kaars! Ik zou het niet voor elkaar krijgen, er zou echt geen kerststalletje van te maken zijn
Zullen we samen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
cursus bonbons makendat wil ik ook eens doen!
Het is heel makkelijk. Je hebt was die je gewoon tussen je handen kunt laten smelten en dan opplakt op een kaars.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:52 schreef phluphy het volgende:
Wat nou, foute kaars?Stelletje cultuurbarbaren!
Het is potdomme een unicum!![]()
Ik krijg er creakriebels van. Ik zou wel willen weten hoe je zoiets doet, dan wil ik kaarsen met groene bloemen maken.![]()
quote:Versierde kaarsen
Dit heb je nodig
stevige, dikke kaarsen
was
waskrijtjes
waxinelichtjes
Zo ga je te werk
Zorg zelf voor stevige, dikke kaarsen of laat ieder kind er één van thuis meenemen. De kaarsen
kunnen worden versierd met gekleurde was, bijv. stockmar kneed- of versierwas, te verkrijgen bij
een hobbywinkel. De was is niet goedkoop, maar je hebt per kind maar weinig nodig. De kinderen
kunnen de in stukjes gesneden was op de kaars plakken. Door de warmte van de handen wordt de
was zacht en blijft het kleven. Ze kunnen ook zelf met de zachte was figuurtjes boetseren of de
was heel dun over de kaars uitwrijven. Ook is het leuk om de kaarsen te versieren met waskrijtjes.
Laat de kinderen eerst duidelijk zien wat de bedoeling is, voor je ze in kleine groepjes aan
Verwijder de papiertjes. Steek een waxinelichtje aan en verwarm het uiteinde van een krijtje.
Breng er dan stippen mee aan op de kaars. Dan gaan de kleuren smelten en door elkaar lopen.
Houdt de kaars hierbij niet te lang stil, anders smelt hij zelf!!
Zet de versierde kaarsen in een zelfgemaakt kerststukje of standaardje (gemaakt van gips of klei)
of geef ze, versierd met een lint en kerstwens, aan de kinderen mee naar huis.
quote:
Sorry.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:17 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
![]()
Maar zo werkt het inderdaad. In theorie vooral. Mijn handen waren uiteraardniet warm genoeg om die was echt soepel te krijgen. En dan probeer je het echt te scheppen ja
met warmte
lichaamswarmte
voor het kroost
Gelukkig had ik een kopje thee om het aan te warmen.
Pannenkoeken zijn ook prima te maken met waterquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:11 schreef chacama het volgende:
je kan vellen bijenwas kopen in allerlei kleuren. ik ga voor je bedenken hoe het heet.... (*dement is)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:52 schreef phluphy het volgende:
Wat nou, foute kaars?Stelletje cultuurbarbaren!
Het is potdomme een unicum!![]()
Ik krijg er creakriebels van. Ik zou wel willen weten hoe je zoiets doet, dan wil ik kaarsen met groene bloemen maken.![]()
Weet je ook toevallig waar in Amsterdam? Ben benieuwd hoe het isquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:26 schreef Belana het volgende:
het is een cursus via onze personeelsvereniging, die organiseren altijd wel leuke dingen.
het is in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |