quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:48 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Bijgelezen en deze uitspraak kwam ik tegen op Vol, vannacht gepost door Ladynight.
Nadia vindt het niet normaal zoals Amanda douched...1 minuut.
hehe dat zegt ze alleen omdat ze gisteren zelf heel toevallig 2x gedouched heeftquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:48 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Bijgelezen en deze uitspraak kwam ik tegen op Vol, vannacht gepost door Ladynight.
Ook Goedemorgenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:48 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Precies, ook bij Naad is zelfreflectie ver te zoeken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Vond hem ook wel grappig. Mevrouw keurt haar eigen gedrag af, als anderen het doen.
Denk bv aan toen ze binnenkwam en Amanda ordinair en hoerig vond..
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ook Goedemorgen![]()
Essentieel verschil tussen Amanda en Nadia onder de douce is dat Amanda de kraan open draait ......
Of zou het belangrijk voor haar zijn dat ze Dennix volledig in haar macht heeft als haar slaaf ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:57 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Nadia laat zich dus óf paaien voor een stel Chanel oorbellen óf ze doet alsof ze zich laat paaien en neemt de Chanel oorbellen maar wat graag als onderpand.
Mooie, integere vrouw.
Oh ja, dat ook. Bijna net zo belangrijk als Chanel oorbellen. Maar belangrijker als de Chanel oorbellen die ze kreeg, want dat waren niet de bellen die ze bliefde, toch?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Of zou het belangrijk voor haar zijn dat ze Dennix volledig in haar macht heeft als haar slaaf ?
Ik heb hem ook net zitten kijken, er klopt helemaal niets van dat verkrachtingsverhaal, ik snapte eerst niet waarom Dennis zich niet verdedigt daarover maar hij was waarschijnlijk zo bezopen dat hij er niets meer met zekerheid kon zeggen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
Bon Giorno. Net even filmpje "verkrachting Shanti door Dennis" gezien. Begint met vuile sneaky rat Brian die vertelt met zijn zalvende schjmoel en quasi antilliaans: heerlijke ergenis. Fijn bij een kopje koffie. Maar dan begint Lieke te praten. Arggggghhhhhhhh. Gadverdamme, opeens smaakt de koffie niet meer.
[ afbeelding ]
Voor de broodnodige zelfkastijding staat zij op nummer 1 bij mij.
Nope ze wilde liever anderen, ik hoop dat ze hem daar vanavond dan wel op afrekent.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook. Bijna net zo belangrijk als Chanel oorbellen. Maar belangrijker als de Chanel oorbellen die ze kreeg, want dat waren niet de bellen die ze bliefde, toch?
Wat een enge foto van Lieke, IkWeetNiets!
Hij kan toch wel iets doen bij zo'n beschuldiging? Naar achter toe en eisen dat hij die beelden te zien krijgt, men wat een looser is het ook.....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hem ook net zitten kijken, er klopt helemaal niets van dat verkrachtingsverhaal, ik snapte eerst niet waarom Dennis zich niet verdedigt daarover maar hij was waarschijnlijk zo bezopen dat hij er niets meer met zekerheid kon zeggen.
Dat dacht ik ook. Hoor daar die stem bij en het koude zweet breekt je uit. Deze foto is prominent op www.miljonairlieke.com gezet door haar broer. Die relatie zal dus ook wel niet al te best zijn. Ik daag iereen uit een afbeelding te vinden waar ze slechter op staat.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook. Bijna net zo belangrijk als Chanel oorbellen. Maar belangrijker als de Chanel oorbellen die ze kreeg, want dat waren niet de bellen die ze bliefde, toch?
Wat een enge foto van Lieke, IkWeetNiets!
Leuk bedacht, maar 'achter' trapt daar niet in. Als ze beelden terugvragen krijgen ze standaard het antwoord "Je zoekt het maar lekker zelf uit. Thuis kun je ook geen beelden terugkijken".quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:05 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hij kan toch wel iets doen bij zo'n beschuldiging? Naar achter toe en eisen dat hij die beelden te zien krijgt, men wat een looser is het ook.....
Wow, zal Lieke echt zo onvrouwelijk willen worden. Volgens mij moet ze dan ook mannenlijke hormonen gaan slikken. Dat ziet er echt niet mooi uit voor een vrouw.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
Op die foto zie je al een beetje de " anabole" kop die ze over een paar jaar waarschijnlijk heeft
[ afbeelding ]
Ja en wordt hier wakker gemaakt door Palmaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:08 schreef grazygirl het volgende:
goedemorgen allen,
is luc al terug?
En toch zie ik haar er voor aan dat ze hem er zonder pardon er uit stemt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:16 schreef petraa het volgende:
Vandaag ontslagdag. Nadia heeft gisteravond heel duidelijk tegen Dennis gezegd dat ze hem erin houdt. Dus we wachten maar af. Ze wilde de anderen laten denken dat ze hem eruit stuurt, daarom praat ze met de anderen mee. Nu maar hopen dat Luc info heeft gekregen en dit ook weet.
Natuurlijk, dat kan ze zonder problemen. Alleen nix is de ultieme dekking voor Nadia en die moet je koesteren in de kooi. Als ze hem erin houdt is het volgens mij puur eigen belang.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:24 schreef Ning het volgende:
[..]
En toch zie ik haar er voor aan dat ze hem er zonder pardon er uit stemt.
nou afwachten dan maar of hij iets heeft meegekregenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja en wordt hier wakker gemaakt door Palma
[ afbeelding ]
Desondanks heeft de glunderende oldenzaler later keurig mee gedaan met het uitzoeken van de plek waar het moet gebeuren hoor. Gisteren waren de Huubfans nog zo trots dat hij het plan afkeurdequote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:53 schreef beequeen het volgende:
VV was gisteravond weer goed bezig.![]()
23:43 - Spannende dag!
Dat plan kwam van Lieke.
Maar de stront is toch veranderd in honing, begreep ik?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:39 schreef Taurus het volgende:
Desondanks heeft de glunderende oldenzaler later keurig mee gedaan met het uitzoeken van de plek waar het moet gebeuren hoor. Gisteren waren de Huubfans nog zo trots dat hij het plan afkeurdeEn die heks Lieke had het allemaal gedaan
![]()
Overigens, het feit dat de FEBO dit plan heeft goedgekeurd doet mij alleen maar meer vermoeden dat nixje vanavond nergens heen gaat...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar de stront is toch veranderd in honing, begreep ik?
En als ik me niet vergis heeft Huub Murray's als pek en Lieke pakt een kussen voor de veren.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan zo zijn, maar dan nog is het niet erg "RTL-stijl"quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:45 schreef Gercos het volgende:
nee de febo heeft gezegt "bij spelers mag dit niet maar als hij weggestemd is is hij geen speler meer" daarom zou deze actie mogen
Die variant las ik inderdaad ook nog ergens. De symboliek van 'met pek en veren de stad uitjagen' kan ik me nog wel in vinden, maar om dat met stront te doen vind ik echt getuigen van laag allooi.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En als ik me niet vergis heeft Huub Murray's als pek en Lieke pakt een kussen voor de veren.
Ga maar eens een emmer honing of murray's gooien.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Voordat die honing of Murray's beneden is, zit Dennis al hoog en droog in Alphen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:51 schreef dl3b het volgende:
Ga maar eens een emmer honing of murray's gooien.
Kan je beter fritessaus nemen.
http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article1772105.ece
Iemand riep hier op het forum wel over stront, maar volgens mij wilde Japio dat niet doen. Het was al gedaan en hij had dat personage inmiddels achter zich gelaten.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die variant las ik inderdaad ook nog ergens. De symboliek van 'met pek en veren de stad uitjagen' kan ik me nog wel in vinden, maar om dat met stront te doen vind ik echt getuigen van laag allooi.
Huub en Jaap vonden dat te rancuneus, ook omdat Dennis geen speler meer is als ie de kooi moet verlaten.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die variant las ik inderdaad ook nog ergens. De symboliek van 'met pek en veren de stad uitjagen' kan ik me nog wel in vinden, maar om dat met stront te doen vind ik echt getuigen van laag allooi.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:09 schreef beequeen het volgende:
Wat leest Huub nu op het rooster: Iets van Amanda en Brian off cam?
Lees mijn edit.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gesprek met Anita, als ik het goed begrijp.
Wat een onzin dat Brian daar bij aanwezig moet zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:09 schreef beequeen het volgende:
Wat leest Huub nu op het rooster: Iets van Amanda en Brian off cam?
Edit: Ik snap het al. Brian mag bij de logopedie van Amanda aanwezig zijn, Huub baalt dat dat off cam mag.
Wat een onzin dat het off cam moet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:14 schreef Clank het volgende:
[..]
Wat een onzin dat Brian daar bij aanwezig moet zijn![]()
Gisteren had ze ook hulp nodig bij de les, Lieke heeft toen geholpen. Assistentie voor :quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:14 schreef Clank het volgende:
[..]
Wat een onzin dat Brian daar bij aanwezig moet zijn![]()
Ik denk dat de agende en de werkelijkheid wat uit elkaar lopen. Gisteren was het gewoon on-cam. En niet Brian maar Lieke had haar geholpen. Ze hadden zelfs afgesproken dat vaker samen te doen omdat Lieke dan meteen haar strekoefeningen doet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een onzin dat het off cam moet.![]()
Ik vind het anders meestal wel hilarisch als Amanda vragen moet beantwoorden of dingen moet doen van een buitenstaander.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik denk dat de agende en de werkelijkheid wat uit elkaar lopen. Gisteren was het gewoon on-cam. En niet Brian maar Lieke had haar geholpen. Ze hadden zelfs afgesproken dat vaker samen te doen omdat Lieke dan meteen haar strekoefeningen doet.
Overigens nauwelijks boeiend op de streams, je zult er niet veel aan missen.
Die heeft vast nog 2 kaartjes die hij moet lezen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is de heer Bax reeds ingestort, heeft ie al een canvas jasje aan met te lange mouwen? Ze durven hem niet meer te laten zien.![]()
Ik denk dat Thijs woensdag en donderdag komt ipv Herma.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:40 schreef noekje het volgende:
Is Herma er eigenlijk nog wel?
Geen idee, er is wel een nieuwe jongen in het team voor woensdag en donderdag.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:40 schreef noekje het volgende:
Is Herma er eigenlijk nog wel?
Oké dan. Ik dacht ze er misschien uitgeschopt was omdat ze in opdracht van Natasia een bom onder Huub en Lieke hun bed wilde leggen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Thijs woensdag en donderdag komt ipv Herma.
Thijs zegt dat hij niet camerageil is, hij heeft al eerder schoongemaakt bij het Mediapark.
ook een manier om blauwe plekken te krijgen, kunnen straks natuurlijk opgevoerd worden als bewijs van het agressieve gedrag van ons aller niksjequote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia knalt riant tegen de deur van de douche
Palma : "Het is nog steeds geen draaideur, schat"
Brian zelfspot? Zonder dat ie het zelf in de gaten heeft dan. Ik heb hem nooit op enige zelfreflectie, laat staan zelfspot kunnen betrappen. Maar onverdachte zelfspot is wellicht wel de leukste zelfspotquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:00 schreef T-lex het volgende:
Van Brian verwacht ik wel wat grappigs als ik eerlijk ben. Zelfspot is hem niet vreemd en die oproepvideo van de Bikinicontest was ook wel grappig. Ben benieuwd...![]()
Dan moet ze ook naar een kliniek en de steken laten vervangen door hersens.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:11 schreef Clank het volgende:
Amanda: Skattieeee hoe is het?
Nadia: Ik heb rugpijn
Amanda: Weet je wat ík heb?! Steken in mijn hoofd!
Voor het geval dat hij wel gaat :quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:22 schreef itsme het volgende:
Nadia laat hem er in. Ze weet dat als ze maar even gaat janken iedereen het weer vergeeft.![]()
Daar geloof ik niks van, ze krijgt echt de hele groep over zich heen als ze hem niet wegstemt, vooral Brian en Amanda.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:22 schreef itsme het volgende:
Nadia laat hem er in. Ze weet dat als ze maar even gaat janken iedereen het weer vergeeft.![]()
Toch heeft een legging wel een voordeel. Als je een scheet laat met een panty aan, vliegen je schoenen uit. Bij een legging heb je dat probleem nooit.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:28 schreef beequeen het volgende:
Wat ontzettend ordinair die legging en gouden pumps van Lieke, ziet er echt niet uit.
ha Amanda. Die vergeeft haar zo weer. Te desperate voor een vriendin, net als ze de rat altijd vergeeft.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van, ze krijgt echt de hele groep over zich heen als ze hem niet wegstemt, vooral Brian en Amanda.
Wat een vieze kindjes van Godquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:20 schreef beequeen het volgende:
Brian vindt een douche niet nodig? Hij heeft vannacht Amanda weer anaal genomen heb ik begrepen uit het SV van VOL, hij is dus net zo onfris als Amanda, soort zoekt soort.
100%, maar dat zien we morgen....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
![]()
Zou hij dit bedoelen met de nieuwe Dennix ?![]()
Ik begreep ook niet wat ze daarmee bedoelde.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:33 schreef Kaleddis het volgende:
Nadia d'r vriendin was gisteren in de kooi ? (met hem) En ze heeft alleen hem gesproken ofzo...
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:36 schreef noekje het volgende:
Wat vroeg Brian over volgende maand. Of het volgende maand wel mocht?
Die vriendin is toch niet Flens he? En dat Dennis er deze maand nog niet uit mag he?
Zou me helemaal niets verbazen. Ondanks dat ik geen yota snap van de beweegredenen van achter.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:36 schreef noekje het volgende:
Die vriendin is toch niet Flens he? En dat Dennis er deze maand nog niet uit mag he?
Ik kon het niet goed volgen, het was nogal cryptisch.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Zo kwam het gesprek echt op mij over hoor.![]()
Het zal toch niet hequote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:36 schreef noekje het volgende:
Daarom juist! Brian die vraagt of het volgende maand wel mag en volgens mij is de boze buurvrouw verhaspelt in de term vriendin want die heb ik al eens eerder gehoord.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kon het niet goed volgen, het was nogal cryptisch.
Iedereen weet na die Chanel oorbellen al lang genoeg ......quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:40 schreef Clank het volgende:
De anderen moeten toch duidelijk kunnen merken dat Dennis zich helemaal niet zo druk maakt voor vanavond.. en dat Nadia bluft met haar 'ik stem hem er uit verhaal'...
Denk je? Dennis voegt niets tot aan het spel dus ik denk juist dat zijn blijven ook weinig toe gaat voegen tot het spel van de anderen. Ik ben eerder bang dat je zo heel saaie berusting creëert. Want, hoe graag iedereen iemand ook weg wil stemmen, achter zet de frustrerende lijnen uit.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:41 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Ik denk dat die beweegreden is dat wanneer Dennis blijft, er een situatie ontstaat die echt 'voer' is voor psychologen enzo. Dat was toch ook de bedoeling van het spel, het hele psychische gebeuren? Als Dennix blijft, dan wordt iedereen wanhopig en gaan ze rare dingen doen. (terror, opstappen, meer ruzies)
In de Talpatijd kan ik me dat voorstellen maar RTL heeft hiet helemaal geen zin in, lijkt me dus nogal onwaarschijnlijk , dat komt nl neer op de ene SL na de andere.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:41 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Ik denk dat die beweegreden is dat wanneer Dennis blijft, er een situatie ontstaat die echt 'voer' is voor psychologen enzo. Dat was toch ook de bedoeling van het spel, het hele psychische gebeuren? Als Dennix blijft, dan wordt iedereen wanhopig en gaan ze rare dingen doen. (terror, opstappen, meer ruzies)
Wij vinden dat Dennis niets toevoegt maar de uitzendingen zijn voorlopig wel gevuld met Nadia en Dennis denk ik.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk je? Dennis voegt niets tot aan het spel dus ik denk juist dat zijn blijven ook weinig toe gaat voegen tot het spel van de anderen. Ik ben eerder bang dat je zo heel saaie berusting creëert. Want, hoe graag iedereen iemand ook weg wil stemmen, achter zet de frustrerende lijnen uit.
Ja, daar ben ik ook bang voor. De afleveringen die ik eens zie, gaan bijna alleen maar over hen. Voor mij altijd reden om weer verder te zappen, want ik trek dat suffe duo al lang niet meer.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:44 schreef noekje het volgende:
Wij vinden dat Dennis niets toevoegt maar de uitzendingen zijn voorlopig wel gevuld met Nadia en Dennis denk ik.
Ik heb wel gezien dat Naad naar het hokje werd geroepen gisteren maar niet samen met Dennix.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:42 schreef noekje het volgende:
en die hij waar ze het over hadden, dat is volgens mij Dennis. Nadia en Dennis hebben samen een gesprek gehad achter denk ik.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:45 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Werd er bij Big Brother eigenlijk ook zo gemanipuleerd van 'achteren'?
En Dennis loopt zoals gewoonlijk met zijn ziel onder de arm.. (of mss zit díe in z'n broekzakken!)quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vanmiddag verwacht ik weinig van stratgisch overleg. Nadia is de hele middag naar de kliniek, Huub is lang naar de tandarts. Japio en Lieke gaan een opname van het stuk van Japio doen voor de internetshow. Brian en Amanda hebben de logopodist op bezoek.........
Maar nu is de vraag ook, vinden de mensen het interessant?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Wij vinden dat Dennis niets toevoegt maar de uitzendingen zijn voorlopig wel gevuld met Nadia en Dennis denk ik.
Dat spraken gisteren Amanda en Brian ook al uit.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:45 schreef diedirk het volgende:
Ze moeten er ook rekening mee houden dat de andere bewoners dan ook steed passiever worden net zoals Dennis.
Als Naad Dennis erin houdt, hebben we officieel een ChanelDELquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Iedereen weet na die Chanel oorbellen al lang genoeg ......
Werkt natuurlijk ongeloofelijk frustrerend als je er alles aan doet iemand weg te ktrijgen en het dan gewoon niet mag van achter.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:52 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat spraken gisteren Amanda en Brian ook al uit.
Amanda zei iets van: 'Speel, speel, speel....je kan je beter gewoon op jezelf concentreren"
Brian keek daarbij vol onbegrip.
Denk dat ze daarbij bedoelde, dat het geen zin heeft om op deze manier iemand er uit proberen te krijgen.
Je zet je weken in om een exit voor mekaar te krijgen en als het dan de goeie kant op gaat, dan krijg je zoiets.![]()
Er zijn ook al heel lang geen boeiende stemrondes en exitrondes meer!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:52 schreef diedirk het volgende:
Er moet gewoon tempo komen in het programma.
Het is nu al weer lange tijd op RTL en de kijkcijfers dalen alleen maar ipv stijgen.
Mensen willen iets zien waarvan ze weten dat het een wedstrijd is ern er dus mensen afvallen en weggestemd worden anders wordt het steeds minder interessant en spannend
Is geen enkel bewijs van.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:50 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Serieus? Welke SMS-uitslagen werden er dan vervalsd? En stond het daar ook van tevoren al vast wie er die week uit zou gaan enzo? (big brother)
goed planquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Er zijn ook al heel lang geen boeiende stemrondes en exitrondes meer!
Het script van mij zou zijn - Dennis er vanavond uit - over een paar dagen een brief in die tent waarin staat, dat de bewoners volgende exit moeten kiezen tussen 2 bewoners die het laagst in de popoll staan.
Nu Jaap bij Huub en Lieke zit, zal de strijd waarschijnlijk om Naad en Amanda gaan, dan krijg je pas ECHT DRAMA!
De rest van de tijd - tot december - opvullen met gastspelers, voor de broodnodige variatie.![]()
Droomscenario.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Het script van mij zou zijn - Dennis er vanavond uit - over een paar dagen een brief in die tent waarin staat, dat de bewoners volgende exit moeten kiezen tussen 2 bewoners die het laagst in de popoll staan.
Nu Jaap bij Huub en Lieke zit, zal de strijd waarschijnlijk om Naad en Amanda gaan, dan krijg je pas ECHT DRAMA!
De rest van de tijd - tot december - opvullen met gastspelers, voor de broodnodige variatie.![]()
Enige reden om het na december nog uit te zenden zou zijn als de kijkcijfers omhoog zouden gaan, zei Ome Fons bij de overname. Op deze manier zijn ze zeker dat dat niet zal gebeuren. Einde DGK.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:52 schreef diedirk het volgende:
Er moet gewoon tempo komen in het programma.
Het is nu al weer lange tijd op RTL en de kijkcijfers dalen alleen maar ipv stijgen.
Mensen willen iets zien waarvan ze weten dat het een wedstrijd is ern er dus mensen afvallen en weggestemd worden anders wordt het steeds minder interessant en spannend
Heerlijk planquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik stem voor!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:59 schreef Dark het volgende:
[..]
In plaats van dat hij NU ff ging knallen, laten zien wat hij waard is, nee hoor, doet gewoon waar hij zin in heeft (niets doen).. Als ik 1% was had ik het wel geweten...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:05 schreef akveor het volgende:
0: Het hart zit fokking in mijn keel.
Nadia: Goed zo.
Nee, dat begrijp je verkeerd. Dennis laat nu zien dat hij een 'man' is.. hij moet vandaag aan haar laten zien wat hij waard is.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:08 schreef mspoez het volgende:
Het doet onaardig tegen Naad; 'doe neit zo zielig met je doekje als je moet spoelen, blabla' Zo gaat ze hem er wel uit gooien.
Nee hoor, net zei Naad tussendoor nog met een mond vol tandpasta, ze zijn ervan overtuigd ik je eruit stem vanavond.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:08 schreef mspoez het volgende:
Het doet onaardig tegen Naad; 'doe neit zo zielig met je doekje als je moet spoelen, blabla' Zo gaat ze hem er wel uit gooien.
Doe maar, kun je ons mooi op de hoogte houden van wat er speeltquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:07 schreef Dark het volgende:
[..]
Zal ik solliciteren bij de DGK_Redactie?![]()
Daar schept hij zelf ook nogal is mee op.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:10 schreef arneaux het volgende:
Je kan zeggen van Dennis wat je wilt, maar hij heeft wel stand gehouden. Dat gaat Nadia nooit lukken.
False hopequote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:16 schreef SiRojK het volgende:
PS Ik hoop dat ze de volle laag krijgt van Amanda als 1% 0% er in houdt
Het is andersom zegt Naad - Lieke, de pichiri, heeft slipjes van Naad in haar la.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:17 schreef Kaleddis het volgende:
nix probeert mannelijk te doen![]()
Nadia jat weer een slipje uit de la van Lieke![]()
het is juist veel mooier als ze haar de huid volschelden als ze haar vriendje wel wegstemdquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:16 schreef SiRojK het volgende:
PS Ik hoop dat ze de volle laag krijgt van Amanda als 1% 0% er in houdt
Volgens mij moet ze om 17.00 al vertellen of ze hem er in houdt of niet (ivm achter, familie e.d.).. Ze is tot 16.00 thuis, dus er is nog hooguit een uurtje om haar in te lullenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:23 schreef Vlindur het volgende:
Rond welke tijd wordt het bekend of ie blijft of optieft?
moet zeggen dat ze daar gelijk hebbenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:
Dennix zegt: Ze zeggen daar ook, je kan nog niet naar huis.
Dat is mij ook al opgevallen!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:20 schreef beequeen het volgende:
Luc zei net tegen Huub dat Naad zich volkomen voorschut zet t.o. de groep maar name t.o. half Nederland als ze Dennix er vanavond niet uitstemt.
Naad zit weer in het laadje van Lieke en zegt dat haar slipjes daarin liggen, wat kan dat wijf liegen.
Ach, BS, hijg aat naar huis, krijgt nog een paar verwijten en voor de rest zegt niemand wat.. Hooguit dat ze in Alpen met hem zullen ouwehoerenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:25 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
moet zeggen dat ze daar gelijk hebben
als die nix er nu uit zou komen wordt ie soort nationale boksbal
letterlijk
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:23 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, hij helpt haar haar schoenen aatrekken.
Binnenkort gaat hij hele mooie schoentjes van Gucci voor haar kopen.![]()
Ik vind dennis ook wel triest, en een slachtoffer van het programma.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:10 schreef DrsH het volgende:-knip-
Psychologen zoals Anita hebben op dit soort psychiatrische patienten totaal geen grip en worden simpelweg in het ootje genomen.
Veel plezier bij DGK vandaag
Zou haar kont in Liekes maatje 34 passen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:17 schreef Kaleddis het volgende:
nix probeert mannelijk te doen![]()
Nadia jat weer een slipje uit de la van Lieke![]()
vanaf 20 uur, misschien 21 uurquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:34 schreef Deisyy het volgende:
Hoelaat is de ontslagronde meestal?
!!! AMEN !!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:32 schreef diedirk het volgende:
ZE mag hem er dus echt niet uitstemmen, ik stop ermee
Dit is echte gescritp, als zelfs uitstemmen wordt gescript is het voor mij klaar
Hear, hear.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind dennis ook wel triest, en een slachtoffer van het programma.
Zeker heeft hij erge dingen gedaan, maar die pasten wel bij de ontstane sfeer van de Gouden Kooi. Ik vind Dennis vrij normaal, maar wel errug onvolwassen en passief. Hij doet bijvoorbeeld absoluut niets voor zijn zangcarriere (contacten leggen, liedjes uitzoeken, toonladders, whatever). De idioterie die hij nu vertoont is het gevolg van complete verwarring die gezaaid wordt door het programma, de locatie en de leugenachtigheid van de medebewoners. Niet van gekte, denk ik.
Hij heeft zeker hulp nodig, en zal er baat bij hebben.
Maar Nadia is beyond help. Wat kan dat nog worden? Wat er niet in zit (compassie, respect voor anderen) kan er ook niet uitkomen. Het enige wat we kunnen hopen is dat zij (net als Natasia) nooit een gevaar voor de samenleving en de mensen om haar heen wordt.
Uiteraard kiest Talpa JUIST deze mensen vanwege hun freakgehalte.
De enige taak die Anita heeft is "pappen en nat houden". Huub heeft meerdere keren om een ander gevraagd, omdat het niet klikt met Anita, doch dat is afgewezen. Ziehier dat het belang van de client er niet toe doet.
Vind deze caps niet kunnen, TE misselijk makendquote:
En het ergste is dat ze Jaap,Brian en Huub laten geloven dat de kijkcijfers zo omhoog gegaan zijn door de verhaallijn Nadia.Dus Huub en Jaap pikken het wel,die denken dat ze veel meer scoren.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:36 schreef diedirk het volgende:
Werkelijk om te kotsen dit, we gaan nu dus weer naar de nep relatie van DEnnis en Nadia kijken waar iedereen van moet kotsen.
Ze gaan dus echt proberen de kijkcijfers nog meer te laten dalen, RTL verneukt een zo moi concept jammer!
Oh jezus, heb je hem ook weerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:40 schreef dgk_fan het volgende:
Dennis is LIEF zoals hij nu is !! Een SUPERGROTE bos rozen voor Nadia !!!
Ik had hem gelijk ALLES vergeven als ik zo'n bos van hem kreeg
(Goeiemorgen Fok!ertjes !!)
en daarom en alleen daarom houdt ze hem er vanavond in.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:06 schreef Clank het volgende:
Nadia geniet van haar macht.
Goedemiddag, ik zou toch mijn Puch van stal halen voor het geval dat.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:40 schreef dgk_fan het volgende:
And who is she kidding?quote:
Precies ze groeit van die macht en het idee dat twee mannen in de kooi haar willen hebben. Van mij mag ze hem erin houden en dan dat Luc vanavond nog vertrekt en dan alle ballen op de onderste regionen!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:43 schreef avonne het volgende:
[..]
en daarom en alleen daarom houdt ze hem er vanavond in.
waarom geef je je niet op als gastspeler?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:40 schreef dgk_fan het volgende:
Ja, dat dat 'gestuurd' wordt is wel duidelijk. Alleen was ik nu in de volle overtuiging dat de FEBO Dennis kwijt wilde. Ze hebben er zóveel aan gedaan om Nadia duidelijk te maken wat voor een loser Dennis is.. dat het nu heel ongeloofwaardig wordt als zij hem er wel in moet houden.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:38 schreef Darklight het volgende:
dat uitstemmen gescript is, is toch al maanden duidelijk?
Lieve schat, dat is zn hele probleem. Hij is te lief.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:40 schreef dgk_fan het volgende:
Draai het eens om . Als 0% vanavond weggaat kan hji z'n gezicht buiten alphen a/d rijn niet meer laten zien. als hij nog langer blijft zelf daar niet meerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:50 schreef Darklight het volgende:
Maar als Dennix niet weggaat vanavond, schiet het spel toch ook niet op? Nog 2maanden...
Ze willen hem misschien wel kwijt, maar het is voor zijn eigen gezondheid beter dat hij er nu niet uitgaat.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:46 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, dat dat 'gestuurd' wordt is wel duidelijk. Alleen was ik nu in de volle overtuiging dat de FEBO Dennis kwijt wilde. Ze hebben er zóveel aan gedaan om Nadia duidelijk te maken wat voor een loser Dennis is.. dat het nu heel ongeloofwaardig wordt als zij hem er wel in moet houden.
En het is voor het programma toch ook veel beter als Dennis d'r uit moet? Nóg een maand kijken/luisteren naar de 'diepe gesprekken' van 'Skattie en Babyyyyy".. daar schieten de kijkcijfers echt niet van omhoog![]()
Als de hele wereld uit Dennis-en zou bestaan zou er inderdaad geenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Lieve schat, dat is zn hele probleem. Hij is te lief.
Nee we zitten inderdaad met zn allen te wachten om latente homos zonder welke eigen mening dan ook, die Gucci schoentjes koopt, voor een ander, om in een kooi te blijven.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als de hele wereld uit Dennis-en zou bestaan zou er inderdaad geen
oorlog meer zijn op deze planeet.............
Wel als ie drank op heeftquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als de hele wereld uit Dennis-en zou bestaan zou er inderdaad geen
oorlog meer zijn op deze planeet.............
En hij heeft groot gelijk.Jaap en Huub zijn omgepraat door hoge kijkcijfers,wat dus een vette leugen is.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda maakt Brian voorzichtig duidelijk dat Nadia "het nog niet weet", met een ondertoon van 'ze stemt hem niet weg'. De reactie van Brian is "Ik laat het er niet bij zitten", dus niet 'ik ga met Nadia praten' of zo. Te duidelijk doelde hij op 'achter'.
Ik heb vorige week een keer gebeld of ik zijn manager mag worden en daar werd ikquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:46 schreef avonne het volgende:
[..]
waarom geef je je niet op als gastspeler?
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En hij heeft groot gelijk.Jaap en Huub zijn omgepraat door hoge kijkcijfers, wat dus een vette leugen is.
onzin, natuurlijk willen ze geen manager, want die taken willen ze zelf in handen houden.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:58 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een keer gebeld of ik zijn manager mag worden en daar werd ik
vrij resoluut van de lijn weggewimpeld. Denk niet dat ze me nu als gastspeler nog
willen....
Ja hallo, als dat de reden is om hem in het spel te houden zou dat wel diep droevig zijn. De fout ligt bij het hokje en de screening. Ze hebben een enorme fout gemaakt door Dennix in det hok te plaatsen, nu maken ze het zelf maar goed ook, alleen niet op deze manier, dat is gewoon streamers kwellen en TV kijkers ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze willen hem misschien wel kwijt, maar het is voor zijn eigen gezondheid beter dat hij er nu niet uitgaat.
Die jongen is zo uitgekakt, dat hij geen kans maakt op een gezonde terugkeer in de maatschappij.
Zowel Naad als Dennis zelf geven aan dat hij er niet zo uit kan.
Huub en Jaap hebben het steeds over de hoge kijkcijfers .Sinds de verhaallijn van Nadia.En Jaap en Huub hebben alles voor de show over en denken dat alles heel goed gaat en het spel nu langer gaat duren.Maar ze weten niet dat juist de verhaallijn Nadia en dennis de show kapot maakt,als Huub en Jaap dat wisten,dan zouden ze echt alles in de strijd gooien.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:58 schreef avonne het volgende:
[..]kun je dat even uitleggen? Zijn ze omgepraat?
Hee: Luc is fokking streetwise ja!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:58 schreef kit2u het volgende:
Heerlijk , lulletje luc gaat een analyse geven.
Dat krijg je als je als jongetje opgroeit met mama's viva en margriet.
Ik zie 'm al zitten in z'n korte broek met mama's pumps aan.
Daar houd ik je aanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:04 schreef Oma1 het volgende:
Als hij er in blijft vanavond komen we met vijftig strontkarren naar de kooi dan kunnen ze likken wat een lui daar achter zeg,
Okee, heb net een mailtje gestuurd waarin ik mezelf als gastspeler voor eenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:59 schreef avonne het volgende:
[..]
onzin, natuurlijk willen ze geen manager, want die taken willen ze zelf in handen houden.
Een gastspeler willen ze echter heel graag
Wat denk je zelf ? dat ze je komend weekend even in de kooi zetten ? hahahahahahahaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:09 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Okee, heb net een mailtje gestuurd waarin ik mezelf als gastspeler voor een
weekend aanbied (heb mijn laatste vakantiedagen eergisteren opgenomen zodat ik tot
dinsdag vrij ben voor het geval Dennis de poort uitmoet, dus langer dan een weekend
kan ik De Kooi niet in)
Hij zei natuurlijk bij de screening dat hij 100% gaat knallen en het zegt wel wat over de screeners dat ze hem geloofden.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hallo, als dat de reden is om hem in het spel te houden zou dat wel diep droevig zijn. De fout ligt bij het hokje en de screening. Ze hebben een enorme fout gemaakt door Dennix in det hok te plaatsen, nu maken ze het zelf maar goed ook, alleen niet op deze manier, dat is gewoon streamers kwellen en TV kijkers ook.
Een Witness Protection Program bestaat in Nederland toch ook?![]()
Val ook niet mee he met twee van die ballonnen er in.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:12 schreef beequeen het volgende:
De rits van Amanda's jurk is nu al kapot. Kwaliteitskleding kopen ze daar zeg.![]()
Moeder Theresaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gaat de Messias nu verder als Maagd Maria ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De keuze is dus helder. Ze laat Dennis erin!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Tja, mischien naar huis vanavond ..... "
Dennix : "Aljeblieft, ik flip helemaal door als ik weg moet"
Sharon : "Zware keuze he"
Nadia : "Als ik hem erin laat dan krijg ik zeker iedereen over me heen"
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
De keuze is dus helder. Ze laat Dennis erin!
Mooie woordspeling.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
De keuze is dus helder. Ze laat Dennis erin!
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
Dennix gaat met zijn rimpelige harses nog even een gezichtsbruinertje nemen.
Moet hij die met de PC aansturen of zo?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
Dennix gaat met zijn rimpelige harses nog even een gezichtsbruinertje nemen.
Muziekje erbijquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Moet hij die met de PC aansturen of zo?
Dat is het dus, hij zit in een winterdip.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat is zo'n lichtbak tegen depressies![]()
Ooooh, OK. Dan kan hij beter het ding meteen inslikken en doorspoelen met een glaasje water.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat is zo'n lichtbak tegen depressies![]()
hij voede zich wat loom en passief worden en zorgt zo dat hij de komende maand weer de sprankelende persoonlijkheid is die hij tot nu toe is geblekenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is het dus, hij zit in een winterdip.
Hij gaat knallen na zo'n therapeutische sessie met de lichtbakquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:28 schreef pullup het volgende:
[..]
hij voede zich wat loom en passief worden en zorgt zo dat hij de komende maand weer de sprankelende persoonlijkheid is die hij tot nu toe is gebleken
Denk dat De FEBO echt moet vrezen dat het programma niet doodbloed in saaiheid, kijkcijfers dalen al, niemand wilt nadia en Dennis samen zien...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda maakt Brian voorzichtig duidelijk dat Nadia "het nog niet weet", met een ondertoon van 'ze stemt hem niet weg'. De reactie van Brian is "Ik laat het er niet bij zitten", dus niet 'ik ga met Nadia praten' of zo. Te duidelijk doelde hij op 'achter'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |