abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54153035
Vandaag is er de maandelikse ontslagronde, gaat Dennis er wel of niet uit?
Van wat ik heb gelezen, schijnt Nadia tegen Dennis gisteravond gezegd te hebben, dat ze de anderen wijsmaakt dat ze hem eruit stemt, maar hem uiteindelijk erin zal houden.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54153044
You're fired!!
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 08:48:24 #3
135305 beequeen
Lost.
pi_54153057
Goedemorgen
Bijgelezen en deze uitspraak kwam ik tegen op Vol, vannacht gepost door Ladynight.

Nadia vindt het niet normaal zoals Amanda douched...1 minuut.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54153107
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 08:48 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen
Bijgelezen en deze uitspraak kwam ik tegen op Vol, vannacht gepost door Ladynight.

Vond hem ook wel grappig. Mevrouw keurt haar eigen gedrag af, als anderen het doen.
Denk bv aan toen ze binnenkwam en Amanda ordinair en hoerig vond..
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 08:53:46 #5
135305 beequeen
Lost.
pi_54153126
VV was gisteravond weer goed bezig.

23:43 - Spannende dag!

Het wordt morgen een spannende dag. De grote vraag is natuurlijk of Dennis naar huis gaat of niet. Zoals het er nu voor staat lijkt het erop dat hij zal gaan vertrekken. Maar Nadia is niet helemaal overtuigt van zijn vertrek, de brunette wil hem nog een laatste kans geven. Maar zal ze die hem ook echt geven, of zal zij hem toch wegstemmen? De ijdele Miljonair probeert met een paar Chanel oorbellen zijn gedrag goed te praten. Ondertussen zijn Lieke Jaap en Huub al zijn afscheid aan het voorbereiden. “We gaan gewoon film kijken als hij weggaat”, oppert Jaap. “Of Jaap gooit een emmer vol troep over hem heen”, glundert de Oldenzaler. “Maar dan moet ik wel wegrennen als ik dat doe, o nee, die klappen van Dennis kan ik wel incasseren”, aldus een grappende Briellenaar. Hoe het ook went of keert, morgen zullen we het zien!

Dat plan kwam van Lieke.
― Mark Twain
  donderdag 25 oktober 2007 @ 08:53:46 #6
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_54153127
quote:
Goedemorgen

hehe dat zegt ze alleen omdat ze gisteren zelf heel toevallig 2x gedouched heeft
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_54153133
quote:
Goedemorgen

Ook Goedemorgen

Essentieel verschil tussen Amanda en Nadia onder de douce is dat Amanda de kraan open draait ......
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 08:55:39 #8
135305 beequeen
Lost.
pi_54153149
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 08:52 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Vond hem ook wel grappig. Mevrouw keurt haar eigen gedrag af, als anderen het doen.
Denk bv aan toen ze binnenkwam en Amanda ordinair en hoerig vond..
Precies, ook bij Naad is zelfreflectie ver te zoeken.
― Mark Twain
  donderdag 25 oktober 2007 @ 08:56:35 #9
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_54153161
wie is die jongen dan???
nieuwe schoonmaakhulp??
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 08:57:00 #10
135305 beequeen
Lost.
pi_54153166
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 08:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Ook Goedemorgen

Essentieel verschil tussen Amanda en Nadia onder de douce is dat Amanda de kraan open draait ......
― Mark Twain
  donderdag 25 oktober 2007 @ 08:57:55 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54153172
Goedemorgen!
Nadia laat zich dus óf paaien voor een stel Chanel oorbellen óf ze doet alsof ze zich laat paaien en neemt de Chanel oorbellen maar wat graag als onderpand.
Mooie, integere vrouw .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54153193
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 08:57 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Nadia laat zich dus óf paaien voor een stel Chanel oorbellen óf ze doet alsof ze zich laat paaien en neemt de Chanel oorbellen maar wat graag als onderpand.
Mooie, integere vrouw .
Of zou het belangrijk voor haar zijn dat ze Dennix volledig in haar macht heeft als haar slaaf ?
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 25 oktober 2007 @ 09:00:02 #13
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_54153200
Bon Giorno. Net even filmpje "verkrachting Shanti door Dennis" gezien. Begint met vuile sneaky rat Brian die vertelt met zijn zalvende schjmoel en quasi antilliaans: heerlijke ergenis. Fijn bij een kopje koffie. Maar dan begint Lieke te praten. Arggggghhhhhhhh. Gadverdamme, opeens smaakt de koffie niet meer.

Voor de broodnodige zelfkastijding staat zij op nummer 1 bij mij.
Er kan er maar één de domste zijn
  Moderator donderdag 25 oktober 2007 @ 09:00:55 #14
184769 crew  Deisyy
pi_54153210
Goedemorgen

Vannacht lag Nadia te miepen in bed dat ze zo moe was en wilde gaan slapen, maar dat ze eigenljk nog moest gaan douchen, omdat Palma tegen haar gezegd had dat ze te weinig doucht.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_54153212
Ik denk dat dat valse loeder hem wel weg stemt, trek niet nog een maand klef en bef
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  donderdag 25 oktober 2007 @ 09:02:30 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54153230
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 08:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Of zou het belangrijk voor haar zijn dat ze Dennix volledig in haar macht heeft als haar slaaf ?
Oh ja, dat ook. Bijna net zo belangrijk als Chanel oorbellen. Maar belangrijker als de Chanel oorbellen die ze kreeg, want dat waren niet de bellen die ze bliefde, toch?

Wat een enge foto van Lieke, IkWeetNiets !
  Moderator donderdag 25 oktober 2007 @ 09:03:12 #17
184769 crew  Deisyy
pi_54153238
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
Bon Giorno. Net even filmpje "verkrachting Shanti door Dennis" gezien. Begint met vuile sneaky rat Brian die vertelt met zijn zalvende schjmoel en quasi antilliaans: heerlijke ergenis. Fijn bij een kopje koffie. Maar dan begint Lieke te praten. Arggggghhhhhhhh. Gadverdamme, opeens smaakt de koffie niet meer.

[ afbeelding ]

Voor de broodnodige zelfkastijding staat zij op nummer 1 bij mij.
Ik heb hem ook net zitten kijken, er klopt helemaal niets van dat verkrachtingsverhaal, ik snapte eerst niet waarom Dennis zich niet verdedigt daarover maar hij was waarschijnlijk zo bezopen dat hij er niets meer met zekerheid kon zeggen.
  Moderator donderdag 25 oktober 2007 @ 09:04:33 #18
184769 crew  Deisyy
pi_54153253
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh ja, dat ook. Bijna net zo belangrijk als Chanel oorbellen. Maar belangrijker als de Chanel oorbellen die ze kreeg, want dat waren niet de bellen die ze bliefde, toch?

Nope ze wilde liever anderen, ik hoop dat ze hem daar vanavond dan wel op afrekent.

[ Bericht 1% gewijzigd door Deisyy op 25-10-2007 09:14:22 ]
pi_54153275
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik heb hem ook net zitten kijken, er klopt helemaal niets van dat verkrachtingsverhaal, ik snapte eerst niet waarom Dennis zich niet verdedigt daarover maar hij was waarschijnlijk zo bezopen dat hij er niets meer met zekerheid kon zeggen.
Hij kan toch wel iets doen bij zo'n beschuldiging? Naar achter toe en eisen dat hij die beelden te zien krijgt, men wat een looser is het ook.....
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  donderdag 25 oktober 2007 @ 09:07:12 #20
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_54153293
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook. Hoor daar die stem bij en het koude zweet breekt je uit. Deze foto is prominent op www.miljonairlieke.com gezet door haar broer. Die relatie zal dus ook wel niet al te best zijn. Ik daag iereen uit een afbeelding te vinden waar ze slechter op staat.

Op die foto zie je al een beetje de " anabole" kop die ze over een paar jaar waarschijnlijk heeft
Er kan er maar één de domste zijn
pi_54153314
goedemorgen allen,
is luc al terug?
  donderdag 25 oktober 2007 @ 09:09:46 #22
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_54153333
nadia is als de dood dat ze alleen word gelaten of de hele tijd met iemand moet rondhangen die anderen maar een sukkel vinden. En ze wil een van de "populaire" meidengroepje zijn. Zie het maar al de middelbare school kwesties. Gaat een "populair" meisje opeens om met iemand die haar clubje maar een sukkel vinden dan is ze dat zelf opgeven moment ook en laten ze haar vallen.

De enigste die nadia kan ompraten nog is amanda. Ik denk zelfs dat ze van amanda eerder iets zou aannemen dan van nix. Van de overige vier zal nadia niets/weining van aannemen. Jammer dat amanda er geen gebruik van maakt.

nadia en amanda hebben ongeveer zelfde denknivo klasse dus denk niet dat nadia dat graag ziet wegvallen. Als amanda haar zou dreigen dat ze nadia geheel laat vallen als ze nix erin houd dan zal nadia nix wel wegstemmen. Dat kan ik 80% duidelijk zeggen, want nadia wil niet alleen afhankelijk zijn van nobody-looser.

20% de kan dat ze de gok neemt omdat amanda niet echt standvastig is met haar woorden. Ik ben ook bang dat het weleens die 20% kans zou kunnen worden, want ze zou ook wel weten dat amanda snel vergeet.

Maar goed we zullen het vanavond wel zien. Ik durf bijna niet te kijken eigelijk. Zo gespannen word ik ervan.
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
  donderdag 25 oktober 2007 @ 09:10:28 #23
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_54153343
Dennix is gewoon een in en in trieste jongen uit een verwend nest. Deze knul heeft nog nooit iets hoeven presteren om doelen te bereiken en weet er dus ook niet met prestaties om te gaan, laat staan ze te initieren. Dit is dan ook de reden dat hij in het dagelijks leven als een mislukkeling in de maatschappij staat.
Natte Naad komt ook uit een verwend nest en is een typetje dat gewend is alles te realiseren door zich zielig op te stellen, het type kind dat jankend en schreeuwend met mama en pappa door de supermarkt loopt omdat hij/zij de gewenste snoepjes niet krijgt. Uiteindelijk zwichten mama en pappa voor de passieve agressie en krijgt het kind zijn/haar zin. Op deze wijze is Naad opgegroeid en heeft zij altijd alles verkregen door enerzijds in de slachtoffer rol te kruipen en anderzijds het middel van passief geweld toe te passen zij doet dit door het stellen van onmogelijk te realiseren eisen aan mensen, in dit geval Dennix. Daarbij komt dat Natte Naad een complexe psychiatrische patiente is met meerdere psychische stoornissen waaronder,narcisme, borderline, eetstoornissen een obsessie voor uiterlijkheden en grootheidswaanzin. Hoe heeft Talpa haar kunnen casten ik vermoed haast de medewerking van een collega. Ik heb dan ook besloten niet mee te speculeren over de uitkomst van de ontslagronde omdat er teveel onvoorspelbare factoren een rol spelen. Wat duidelijk is is dat Dennix blijvende schade zal ondervinden van zijn deelname aan DGK en dat Natte Naad dringende psychologische hulp nodig heeft van een "niet geitenwollensokken" psycholoog. Psychologen zoals Anita hebben op dit soort psychiatrische patienten totaal geen grip en worden simpelweg in het ootje genomen.

Veel plezier bij DGK vandaag
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_54153364
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:05 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Hij kan toch wel iets doen bij zo'n beschuldiging? Naar achter toe en eisen dat hij die beelden te zien krijgt, men wat een looser is het ook.....
Leuk bedacht, maar 'achter' trapt daar niet in. Als ze beelden terugvragen krijgen ze standaard het antwoord "Je zoekt het maar lekker zelf uit. Thuis kun je ook geen beelden terugkijken".

Alleen bij extreme voorvallen gebruikt 'achter' de beelden als bewijsstuk of om bewoners te laten zien dat de grenzen zijn overschreden.
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 25 oktober 2007 @ 09:13:13 #25
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_54153375
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:07 schreef IkWeetNiets het volgende:

Op die foto zie je al een beetje de " anabole" kop die ze over een paar jaar waarschijnlijk heeft
[ afbeelding ]
Wow, zal Lieke echt zo onvrouwelijk willen worden. Volgens mij moet ze dan ook mannenlijke hormonen gaan slikken. Dat ziet er echt niet mooi uit voor een vrouw.
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
pi_54153431
Vandaag ontslagdag. Nadia heeft gisteravond heel duidelijk tegen Dennis gezegd dat ze hem erin houdt. Dus we wachten maar af. Ze wilde de anderen laten denken dat ze hem eruit stuurt, daarom praat ze met de anderen mee. Nu maar hopen dat Luc info heeft gekregen en dit ook weet.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  Moderator donderdag 25 oktober 2007 @ 09:17:33 #27
184769 crew  Deisyy
pi_54153447
Het lijkt wel of Palma elke dag dikker wordt
pi_54153448
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:08 schreef grazygirl het volgende:
goedemorgen allen,
is luc al terug?
Ja en wordt hier wakker gemaakt door Palma

Keep the Sunny Side Up
pi_54153538
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:16 schreef petraa het volgende:
Vandaag ontslagdag. Nadia heeft gisteravond heel duidelijk tegen Dennis gezegd dat ze hem erin houdt. Dus we wachten maar af. Ze wilde de anderen laten denken dat ze hem eruit stuurt, daarom praat ze met de anderen mee. Nu maar hopen dat Luc info heeft gekregen en dit ook weet.
En toch zie ik haar er voor aan dat ze hem er zonder pardon er uit stemt.
pi_54153581
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:24 schreef Ning het volgende:

[..]

En toch zie ik haar er voor aan dat ze hem er zonder pardon er uit stemt.
Natuurlijk, dat kan ze zonder problemen. Alleen nix is de ultieme dekking voor Nadia en die moet je koesteren in de kooi. Als ze hem erin houdt is het volgens mij puur eigen belang.
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_54153593
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Ja en wordt hier wakker gemaakt door Palma

[ afbeelding ]
nou afwachten dan maar of hij iets heeft meegekregen
pi_54153729
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 08:53 schreef beequeen het volgende:
VV was gisteravond weer goed bezig.

23:43 - Spannende dag!

Dat plan kwam van Lieke.
Desondanks heeft de glunderende oldenzaler later keurig mee gedaan met het uitzoeken van de plek waar het moet gebeuren hoor. Gisteren waren de Huubfans nog zo trots dat hij het plan afkeurde En die heks Lieke had het allemaal gedaan
pi_54153744
Zo te zien is de tweede plasma aan de keukenmuur nu echt kapot. Al een tijdje stond het ding op zwart en is nu helemaal weg.

Keep the Sunny Side Up
  donderdag 25 oktober 2007 @ 09:41:22 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54153758
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:39 schreef Taurus het volgende:
Desondanks heeft de glunderende oldenzaler later keurig mee gedaan met het uitzoeken van de plek waar het moet gebeuren hoor. Gisteren waren de Huubfans nog zo trots dat hij het plan afkeurde En die heks Lieke had het allemaal gedaan
Maar de stront is toch veranderd in honing, begreep ik?
pi_54153795
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Overigens, het feit dat de FEBO dit plan heeft goedgekeurd doet mij alleen maar meer vermoeden dat nixje vanavond nergens heen gaat...
pi_54153815
nee de febo heeft gezegt "bij spelers mag dit niet maar als hij weggestemd is is hij geen speler meer" daarom zou deze actie mogen
pi_54153829
quote:

[..]

En als ik me niet vergis heeft Huub Murray's als pek en Lieke pakt een kussen voor de veren.
Keep the Sunny Side Up
pi_54153862
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:45 schreef Gercos het volgende:
nee de febo heeft gezegt "bij spelers mag dit niet maar als hij weggestemd is is hij geen speler meer" daarom zou deze actie mogen
Kan zo zijn, maar dan nog is het niet erg "RTL-stijl"
  donderdag 25 oktober 2007 @ 09:50:14 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54153878
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

En als ik me niet vergis heeft Huub Murray's als pek en Lieke pakt een kussen voor de veren.
Die variant las ik inderdaad ook nog ergens. De symboliek van 'met pek en veren de stad uitjagen' kan ik me nog wel in vinden, maar om dat met stront te doen vind ik echt getuigen van laag allooi.
pi_54153904
quote:

[..]

Ga maar eens een emmer honing of murray's gooien.
Kan je beter fritessaus nemen.
http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article1772105.ece
Karper diem, vis van de dag
  donderdag 25 oktober 2007 @ 09:53:11 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54153929
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:51 schreef dl3b het volgende:

Ga maar eens een emmer honing of murray's gooien.
Kan je beter fritessaus nemen.
http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article1772105.ece
Daar zit wat in. Voordat die honing of Murray's beneden is, zit Dennis al hoog en droog in Alphen.
pi_54153937
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die variant las ik inderdaad ook nog ergens. De symboliek van 'met pek en veren de stad uitjagen' kan ik me nog wel in vinden, maar om dat met stront te doen vind ik echt getuigen van laag allooi.
Iemand riep hier op het forum wel over stront, maar volgens mij wilde Japio dat niet doen. Het was al gedaan en hij had dat personage inmiddels achter zich gelaten.
Keep the Sunny Side Up
pi_54153981
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Huub en Jaap vonden dat te rancuneus, ook omdat Dennis geen speler meer is als ie de kooi moet verlaten.
pi_54154035
Zoals vaker steekt Palma weer het nodige in haar mond als ze de kaas en vleeswaren op tafel gaat zetten.

Keep the Sunny Side Up
  donderdag 25 oktober 2007 @ 10:03:09 #45
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54154077
Is Palma de nieuwe streamlock?

Waar is iedereen?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 10:09:54 #46
135305 beequeen
Lost.
pi_54154181
Wat leest Huub nu op het rooster: Iets van Amanda en Brian off cam?

Edit: Ik snap het al. Brian mag bij de logopedie van Amanda aanwezig zijn, Huub baalt dat dat off cam mag.
― Mark Twain
pi_54154202
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:09 schreef beequeen het volgende:
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 10:11:57 #48
135305 beequeen
Lost.
pi_54154210
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:11 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Gesprek met Anita, als ik het goed begrijp.
Lees mijn edit.
― Mark Twain
pi_54154218
Japio wijst Huub op een stukje in de agenda. Brian en Amanda hebben 'iets' off-cam (en dus off-stream). Huub en Lieke hadden een paar dagen gevraagd om het gesprek met Anaita off-cam te mogen doen; dat werd geweigerd. Japio zegt "Vraag het gewoon aan Brian", maar Huub kent wel andere mensen om opheldering te vragen.

Ik heb vaag vermoeden dat het iets met cursus, training of logopodie van Amanda te maken heeft.
Keep the Sunny Side Up
pi_54154226
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:11 schreef beequeen het volgende:

[..]

Lees mijn edit.
Kijk naar de mijne
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54154244
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:09 schreef beequeen het volgende:

Edit: Ik snap het al. Brian mag bij de logopedie van Amanda aanwezig zijn, Huub baalt dat dat off cam mag.
Wat een onzin dat Brian daar bij aanwezig moet zijn
pi_54154280
Deze cameraploeg heb ik al vaker gezien voor de kalender. Ik gok de winter-editie of de clip van Huub. Huub moet wat spullen neerzetten voor een apres-ski sfeer.

Keep the Sunny Side Up
pi_54154303
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:14 schreef Clank het volgende:

[..]

Wat een onzin dat het off cam moet.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_54154328
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:14 schreef Clank het volgende:

[..]

Gisteren had ze ook hulp nodig bij de les, Lieke heeft toen geholpen. Assistentie voor :
- kijken op de stopwatch
- in de gaten houden dat ze goed ademt
- uitrekenen gemiddelde van 5 getallen (tijden)
Keep the Sunny Side Up
pi_54154351
Leuke nieuwe SL, een lege huiskamer en een tangende Amanda
pi_54154363
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:18 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Wat een onzin dat het off cam moet.
Ik denk dat de agende en de werkelijkheid wat uit elkaar lopen. Gisteren was het gewoon on-cam. En niet Brian maar Lieke had haar geholpen. Ze hadden zelfs afgesproken dat vaker samen te doen omdat Lieke dan meteen haar strekoefeningen doet.

Overigens nauwelijks boeiend op de streams, je zult er niet veel aan missen.
Keep the Sunny Side Up
pi_54154428
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Ik denk dat de agende en de werkelijkheid wat uit elkaar lopen. Gisteren was het gewoon on-cam. En niet Brian maar Lieke had haar geholpen. Ze hadden zelfs afgesproken dat vaker samen te doen omdat Lieke dan meteen haar strekoefeningen doet.

Overigens nauwelijks boeiend op de streams, je zult er niet veel aan missen.
Ik vind het anders meestal wel hilarisch als Amanda vragen moet beantwoorden of dingen moet doen van een buitenstaander.
pi_54154463
Go hard or go home
pi_54154470
Wat zal de rest lekker uitslapen
pi_54154474
Ik mag toch hopen dat hij nooit live optredens gaat doen. Hij is net zo toonvast als Brian.
Go hard or go home
pi_54154482
Huub maakt een opname voor zijn clip

Keep the Sunny Side Up
pi_54154485
Opnames voor de clip van Huub

Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54154505
Ik moet ook altijd lachen als die zo gaat springen.
Huub: *zucht* wat vreulijk!
Go hard or go home
pi_54154519
Jawel

pi_54154591
Is de heer Bax reeds ingestort, heeft ie al een canvas jasje aan met te lange mouwen? Ze durven hem niet meer te laten zien.
pi_54154607
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is de heer Bax reeds ingestort, heeft ie al een canvas jasje aan met te lange mouwen? Ze durven hem niet meer te laten zien.
Die heeft vast nog 2 kaartjes die hij moet lezen.
Go hard or go home
pi_54154638
Amanda vertelde gister dat de logopedist niet wilde komen als het op streams/tv was. Ze vertelde ook dat het gewoon heel moeilijk was om iemand te vinden die dat wel on stream wil doen.
Aangezien het medisch een noodzakelijke behandeling is, is het wel logisch dat het dan zonder stream mag.
Aangezien Amanda te dom is om te onthouden wat ze het afgelopen half uur gedaan heeft, is het ook weer logisch dat Brian mee moet....
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 10:38:24 #68
135305 beequeen
Lost.
pi_54154646
Nog 4 of 5 lesjes dan mag Amanda haar examen visagie afleggen.
― Mark Twain
pi_54154649
Hou je maar vast voor vanavond. Ricardo is jarig, Amanda weet nog niet of ze een boxer of een string voor hem moet kopen. En Palma is persoonlijk butler voor huub. Ze heeft gisteren al allerlei spullen besteld; laten zien hoe een echte buttler moet zijn. "Wel pikant maar toch netjes" aldus Palma ......
Keep the Sunny Side Up
pi_54154680
Is Herma er eigenlijk nog wel?
Go hard or go home
pi_54154728
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 10:45:25 #72
135305 beequeen
Lost.
pi_54154754
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:40 schreef noekje het volgende:
Ik denk dat Thijs woensdag en donderdag komt ipv Herma.

Thijs zegt dat hij niet camerageil is, hij heeft al eerder schoongemaakt bij het Mediapark.
― Mark Twain
pi_54154768
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:40 schreef noekje het volgende:
Geen idee, er is wel een nieuwe jongen in het team voor woensdag en donderdag.
Pizzabezorger uit Bussum.
pi_54154804
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:45 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik denk dat Thijs woensdag en donderdag komt ipv Herma.

Thijs zegt dat hij niet camerageil is, hij heeft al eerder schoongemaakt bij het Mediapark.
Oké dan. Ik dacht ze er misschien uitgeschopt was omdat ze in opdracht van Natasia een bom onder Huub en Lieke hun bed wilde leggen.
Go hard or go home
pi_54154818
Nadia knalt riant tegen de deur van de douche
Palma : "Het is nog steeds geen draaideur, schat"
Keep the Sunny Side Up
pi_54154827
Weer terug in bed

pi_54154844
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia knalt riant tegen de deur van de douche
Palma : "Het is nog steeds geen draaideur, schat"
ook een manier om blauwe plekken te krijgen, kunnen straks natuurlijk opgevoerd worden als bewijs van het agressieve gedrag van ons aller niksje
pi_54154856
Wat zingt hij vals zeg
pi_54154870
Amanda gaat Brian wakker maken ...... nou ja, wakker maken ?

Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 10:57:02 #80
135305 beequeen
Lost.
pi_54154938
Dennix heeft met zijn verjaardagskaarten geslapen, hoe schattig.
― Mark Twain
pi_54154977
Jeuk ? Och, geeft niets, het is toch de laatste dag.

Keep the Sunny Side Up
pi_54154987
Volgens mij kan Huub beter geen clip opnemen. Is misschien beter voor de verkoop.
Voegt nou niet echt iets toe, zo'n springerig jongetje wat hyper staat te doen achter de draaitrafels.

Van Brian verwacht ik wel wat grappigs als ik eerlijk ben. Zelfspot is hem niet vreemd en die oproepvideo van de Bikinicontest was ook wel grappig. Ben benieuwd...
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 11:04:09 #83
135305 beequeen
Lost.
pi_54155050
Goedemorgen Brian.

― Mark Twain
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:04:27 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54155058
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:00 schreef T-lex het volgende:
Van Brian verwacht ik wel wat grappigs als ik eerlijk ben. Zelfspot is hem niet vreemd en die oproepvideo van de Bikinicontest was ook wel grappig. Ben benieuwd...
Brian zelfspot? Zonder dat ie het zelf in de gaten heeft dan. Ik heb hem nooit op enige zelfreflectie, laat staan zelfspot kunnen betrappen. Maar onverdachte zelfspot is wellicht wel de leukste zelfspot .
pi_54155069
Nadia : "Tja, mischien naar huis vanavond ..... "
Dennix : "Aljeblieft, ik flip helemaal door als ik weg moet"
Sharon : "Zware keuze he"
Nadia : "Als ik hem erin laat dan krijg ik zeker iedereen over me heen"
Keep the Sunny Side Up
pi_54155175
Amanda: Skattieeee hoe is het?
Nadia: Ik heb rugpijn
Amanda: Weet je wat ík heb?! Steken in mijn hoofd!
pi_54155237
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:11 schreef Clank het volgende:
Amanda: Skattieeee hoe is het?
Nadia: Ik heb rugpijn
Amanda: Weet je wat ík heb?! Steken in mijn hoofd!
Dan moet ze ook naar een kliniek en de steken laten vervangen door hersens.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 11:20:39 #88
135305 beequeen
Lost.
pi_54155371
Brian vindt een douche niet nodig? Hij heeft vannacht Amanda weer anaal genomen heb ik begrepen uit het SV van VOL, hij is dus net zo onfris als Amanda, soort zoekt soort.
― Mark Twain
pi_54155407
Nadia laat hem er in. Ze weet dat als ze maar even gaat janken iedereen het weer vergeeft.
pi_54155424
Dat haar van Dennix
pi_54155455
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:22 schreef itsme het volgende:
Nadia laat hem er in. Ze weet dat als ze maar even gaat janken iedereen het weer vergeeft.
Voor het geval dat hij wel gaat :
Dennix naar huis, Dennix naar huis, Dennix, Dennix, Dennix naar huis
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 11:24:27 #92
135305 beequeen
Lost.
pi_54155460
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:22 schreef itsme het volgende:
Daar geloof ik niks van, ze krijgt echt de hele groep over zich heen als ze hem niet wegstemt, vooral Brian en Amanda.
― Mark Twain
pi_54155462
Heeft die Naadmuts geen eigen spullen. Ik lees net de naam Lieke op die badjas.
pi_54155469
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:23 schreef Kaleddis het volgende:
Dat haar van Dennix
Keep the Sunny Side Up
pi_54155483
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:23 schreef Kaleddis het volgende:
Dat haar van Dennix
Coupe knallen.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 11:28:46 #96
135305 beequeen
Lost.
pi_54155550
Wat ontzettend ordinair die legging en gouden pumps van Lieke, ziet er echt niet uit.
― Mark Twain
pi_54155564
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:25 schreef dl3b het volgende:

[..]

Coupe knallen.

Zou hij dit bedoelen met de nieuwe Dennix ?
pi_54155596
Dennis gaat vanavond weg
pi_54155605
Sharon vraagt Dennis wat hij denkt dat Nadia vanavond gaat doen.
Dennis: Ik denk dat ze me er in houdt.
pi_54155620
Zo, wordt daar weer even alles cryptisch besproken.
Go hard or go home
pi_54155621
Dennis denkt dat Naad hem erin houdt. Ik hoop toch echt dat hij opflikkert vanavond.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 11:31:57 #102
135305 beequeen
Lost.
pi_54155622
Naad hoopt dat haar moeder bij de Vanraathkliniek aanwezig is. Ik mag toch hopen dat ze dat niet toestaan.
― Mark Twain
pi_54155626
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:28 schreef beequeen het volgende:
Wat ontzettend ordinair die legging en gouden pumps van Lieke, ziet er echt niet uit.
Toch heeft een legging wel een voordeel. Als je een scheet laat met een panty aan, vliegen je schoenen uit. Bij een legging heb je dat probleem nooit.
Keep the Sunny Side Up
pi_54155633
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:24 schreef beequeen het volgende:

[..]

Daar geloof ik niks van, ze krijgt echt de hele groep over zich heen als ze hem niet wegstemt, vooral Brian en Amanda.
ha Amanda. Die vergeeft haar zo weer. Te desperate voor een vriendin, net als ze de rat altijd vergeeft.
Nadia zal het even lastig krijgen, zal janken en dan als iedereen tegen haar gaat (lees Huub) dan gaat dellie weer voor haar opkomen.
  Admin donderdag 25 oktober 2007 @ 11:32:52 #105
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_54155645
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:20 schreef beequeen het volgende:
Brian vindt een douche niet nodig? Hij heeft vannacht Amanda weer anaal genomen heb ik begrepen uit het SV van VOL, hij is dus net zo onfris als Amanda, soort zoekt soort.
Wat een vieze kindjes van God

Bleugh
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_54155651
Nadia d'r vriendin was gisteren in de kooi ? (met hem ) En ze heeft alleen hem gesproken ofzo...
pi_54155654
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:29 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Zou hij dit bedoelen met de nieuwe Dennix ?
100%, maar dat zien we morgen....
pi_54155663
Ongeloofelijk, zelfs van de huishulp is Dennis doodsbang en komt niet verder dan; komt wel goed en we zullen zien...

Wat een miscast die gast eruit en dan kan het spel weer gespeeld worden en kan er weer eens tempo inkomen dit bashen van een nietsnut is leuk geweest, maar is voor iedereen beter dat hij vertrekt.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 11:34:40 #109
135305 beequeen
Lost.
pi_54155688
Naad heeft het over een vriendin die het moeilijk heeft. Ze zegt dat het geen zin heeft in dat hok te blijven als het zo slecht met haar gaat.
Vaag verhaal.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 11:35:29 #110
135305 beequeen
Lost.
pi_54155705
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:33 schreef Kaleddis het volgende:
Nadia d'r vriendin was gisteren in de kooi ? (met hem ) En ze heeft alleen hem gesproken ofzo...
Ik begreep ook niet wat ze daarmee bedoelde.
― Mark Twain
pi_54155724
Wat vroeg Brian over volgende maand. Of het volgende maand wel mocht?
Die vriendin is toch niet Flens he? En dat Dennis er deze maand nog niet uit mag he?
Go hard or go home
pi_54155742
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:36 schreef noekje het volgende:
Die vriendin is toch niet Flens he? En dat Dennis er deze maand nog niet uit mag he?
pi_54155761
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:37 schreef itsme het volgende:

[..]

Zo kwam het gesprek echt op mij over hoor.
Go hard or go home
pi_54155787
staat dgk_fan trouwens al klaar met zijn brommer ? Dennis kan natuurlijk niet het hele stuk naar huis lopen
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:39:18 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54155789
quote:
Zou me helemaal niets verbazen. Ondanks dat ik geen yota snap van de beweegredenen van achter.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 11:39:30 #116
135305 beequeen
Lost.
pi_54155796
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:38 schreef noekje het volgende:

[..]

Zo kwam het gesprek echt op mij over hoor.
Ik kon het niet goed volgen, het was nogal cryptisch.
― Mark Twain
pi_54155800
quote:
Het zal toch niet he
pi_54155808
De anderen moeten toch duidelijk kunnen merken dat Dennis zich helemaal niet zo druk maakt voor vanavond.. en dat Nadia bluft met haar 'ik stem hem er uit verhaal'...
pi_54155822
Ik denk dat die beweegreden is dat wanneer Dennis blijft, er een situatie ontstaat die echt 'voer' is voor psychologen enzo. Dat was toch ook de bedoeling van het spel, het hele psychische gebeuren? Als Dennix blijft, dan wordt iedereen wanhopig en gaan ze rare dingen doen. (terror, opstappen, meer ruzies)
pi_54155831
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:39 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik kon het niet goed volgen, het was nogal cryptisch.
Daarom juist! Brian die vraagt of het volgende maand wel mag en volgens mij is de boze buurvrouw verhaspelt in de term vriendin want die heb ik al eens eerder gehoord.
Go hard or go home
pi_54155849
Gisteren maakte Brian en Amanda ook al van dat soort opmerkingen. Dat Nix er niet uit "mag".
Maar gisteren avond leken ze nog steeds goeie hoop te hebben, aangezien Naad goed toneel speelde.

Maar weten ze het nu al zeker dat Nix nergens heen gaat vanavond? Naad zou geloof ik met Amanda gaan praten vandaag om het al aan haar te vertellen. Zoiets zei ze tegen Nix.
Zou wel slim zijn, want als ze dat toneelstukje tot de ontslagronde vol gaat houden dan is de reactie van Amanda en Brian mogelijk ook wat minder prettig.
Maarja als Brian het weet dan weet de rest het denk ik ook snel genoeg.
pi_54155863
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:40 schreef Clank het volgende:
De anderen moeten toch duidelijk kunnen merken dat Dennis zich helemaal niet zo druk maakt voor vanavond.. en dat Nadia bluft met haar 'ik stem hem er uit verhaal'...
Iedereen weet na die Chanel oorbellen al lang genoeg ......
Keep the Sunny Side Up
pi_54155865
en die hij waar ze het over hadden, dat is volgens mij Dennis. Nadia en Dennis hebben samen een gesprek gehad achter denk ik.
Go hard or go home
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:43:21 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54155868
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:41 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Ik denk dat die beweegreden is dat wanneer Dennis blijft, er een situatie ontstaat die echt 'voer' is voor psychologen enzo. Dat was toch ook de bedoeling van het spel, het hele psychische gebeuren? Als Dennix blijft, dan wordt iedereen wanhopig en gaan ze rare dingen doen. (terror, opstappen, meer ruzies)
Denk je? Dennis voegt niets tot aan het spel dus ik denk juist dat zijn blijven ook weinig toe gaat voegen tot het spel van de anderen. Ik ben eerder bang dat je zo heel saaie berusting creëert. Want, hoe graag iedereen iemand ook weg wil stemmen, achter zet de frustrerende lijnen uit.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 11:43:33 #125
135305 beequeen
Lost.
pi_54155872
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:41 schreef HuubLiekeFan het volgende:
In de Talpatijd kan ik me dat voorstellen maar RTL heeft hiet helemaal geen zin in, lijkt me dus nogal onwaarschijnlijk , dat komt nl neer op de ene SL na de andere.
― Mark Twain
pi_54155890
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Denk je? Dennis voegt niets tot aan het spel dus ik denk juist dat zijn blijven ook weinig toe gaat voegen tot het spel van de anderen. Ik ben eerder bang dat je zo heel saaie berusting creëert. Want, hoe graag iedereen iemand ook weg wil stemmen, achter zet de frustrerende lijnen uit.
Wij vinden dat Dennis niets toevoegt maar de uitzendingen zijn voorlopig wel gevuld met Nadia en Dennis denk ik.
Go hard or go home
pi_54155905
Als ze DEnnis er nu weer niet uit mogen stemmen van achter dan bloed de DGK echt dood!
Ze moeten er ook rekening mee houden dat de andere bewoners dan ook steed passiever worden net zoals Dennis.

Jaap heeft het al en keer over een staking gehad en ik denk dat de rest ook lamlendiger als alles door achter wordt beslist. Ook Huub vertelde eer steeds minder zin in te hebben op deze manier
pi_54155920
Werd er bij Big Brother eigenlijk ook zo gemanipuleerd van 'achteren'?
pi_54155921
Vanmiddag verwacht ik weinig van stratgisch overleg. Nadia is de hele middag naar de kliniek, Huub is lang naar de tandarts. Japio en Lieke gaan een opname van het stuk van Japio doen voor de internetshow. Brian en Amanda hebben de logopodist op bezoek.........
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:46:20 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54155928
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:44 schreef noekje het volgende:
Wij vinden dat Dennis niets toevoegt maar de uitzendingen zijn voorlopig wel gevuld met Nadia en Dennis denk ik.
Ja, daar ben ik ook bang voor. De afleveringen die ik eens zie, gaan bijna alleen maar over hen. Voor mij altijd reden om weer verder te zappen, want ik trek dat suffe duo al lang niet meer.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 11:46:24 #131
135305 beequeen
Lost.
pi_54155930
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:42 schreef noekje het volgende:
en die hij waar ze het over hadden, dat is volgens mij Dennis. Nadia en Dennis hebben samen een gesprek gehad achter denk ik.
Ik heb wel gezien dat Naad naar het hokje werd geroepen gisteren maar niet samen met Dennix.
― Mark Twain
pi_54155956
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:45 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Werd er bij Big Brother eigenlijk ook zo gemanipuleerd van 'achteren'?
compleet vervalsen van SMS uitslagen .....
Keep the Sunny Side Up
pi_54155999
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vanmiddag verwacht ik weinig van stratgisch overleg. Nadia is de hele middag naar de kliniek, Huub is lang naar de tandarts. Japio en Lieke gaan een opname van het stuk van Japio doen voor de internetshow. Brian en Amanda hebben de logopodist op bezoek.........
En Dennis loopt zoals gewoonlijk met zijn ziel onder de arm.. (of mss zit díe in z'n broekzakken!)
pi_54156007
Lieke gaat ook voor de Albert Cuyp look tegenwoordig zie ik.
Go hard or go home
pi_54156028
nadia heeft weer d r eigen prive stream?
pi_54156030
Serieus? Welke SMS-uitslagen werden er dan vervalsd? En stond het daar ook van tevoren al vast wie er die week uit zou gaan enzo? (big brother)
pi_54156043
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:44 schreef noekje het volgende:

[..]

Maar nu is de vraag ook, vinden de mensen het interessant?
pi_54156060
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:45 schreef diedirk het volgende:
Ze moeten er ook rekening mee houden dat de andere bewoners dan ook steed passiever worden net zoals Dennis.
Dat spraken gisteren Amanda en Brian ook al uit.
Amanda zei iets van: 'Speel, speel, speel....je kan je beter gewoon op jezelf concentreren"
Brian keek daarbij vol onbegrip.

Denk dat ze daarbij bedoelde, dat het geen zin heeft om op deze manier iemand er uit proberen te krijgen.
Je zet je weken in om een exit voor mekaar te krijgen en als het dan de goeie kant op gaat, dan krijg je zoiets.
pi_54156061
Er moet gewoon tempo komen in het programma.
Het is nu al weer lange tijd op RTL en de kijkcijfers dalen alleen maar ipv stijgen.
Mensen willen iets zien waarvan ze weten dat het een wedstrijd is ern er dus mensen afvallen en weggestemd worden anders wordt het steeds minder interessant en spannend
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:54:00 #140
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54156090
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Iedereen weet na die Chanel oorbellen al lang genoeg ......
Als Naad Dennis erin houdt, hebben we officieel een ChanelDEL
pi_54156092
PFffff, wat zou ik chagrijnig worden daar..

Iedereen zit rustig te ontbijten en dan heb je Palma er bij zitten:

'HEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, WAT GEZELLIG HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE'

Kraaaa kraaaaaaa kraaaaaaaaaa, wat een heks!
pi_54156133
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:52 schreef T-lex het volgende:

[..]

Dat spraken gisteren Amanda en Brian ook al uit.
Amanda zei iets van: 'Speel, speel, speel....je kan je beter gewoon op jezelf concentreren"
Brian keek daarbij vol onbegrip.

Denk dat ze daarbij bedoelde, dat het geen zin heeft om op deze manier iemand er uit proberen te krijgen.
Je zet je weken in om een exit voor mekaar te krijgen en als het dan de goeie kant op gaat, dan krijg je zoiets.
Werkt natuurlijk ongeloofelijk frustrerend als je er alles aan doet iemand weg te ktrijgen en het dan gewoon niet mag van achter.
Dit zou eigenlijk eens naar wat media moeten worden doorgespeeld
pi_54156161
Ach die Chanel oorbellen is een zoethoudertje....ze moest ook die borstvergroting nog verdienen. Dat zal na de ontslagronde van vanavond wel goed komen.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:59:56 #144
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54156209
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:52 schreef diedirk het volgende:
Het is nu al weer lange tijd op RTL en de kijkcijfers dalen alleen maar ipv stijgen.
Mensen willen iets zien waarvan ze weten dat het een wedstrijd is ern er dus mensen afvallen en weggestemd worden anders wordt het steeds minder interessant en spannend
Er zijn ook al heel lang geen boeiende stemrondes en exitrondes meer!

Het script van mij zou zijn - Dennis er vanavond uit - over een paar dagen een brief in die tent waarin staat, dat de bewoners volgende exit moeten kiezen tussen 2 bewoners die het laagst in de popoll staan.
Nu Jaap bij Huub en Lieke zit, zal de strijd waarschijnlijk om Naad en Amanda gaan, dan krijg je pas ECHT DRAMA!
De rest van de tijd - tot december - opvullen met gastspelers, voor de broodnodige variatie.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 12:01:07 #145
135305 beequeen
Lost.
pi_54156245
Dennix houdt niet zo van slagroomtaart.

― Mark Twain
pi_54156249
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:50 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Serieus? Welke SMS-uitslagen werden er dan vervalsd? En stond het daar ook van tevoren al vast wie er die week uit zou gaan enzo? (big brother)
Is geen enkel bewijs van.
Gewoon een slag in de lucht, is een gewoonte van dat ei.
pi_54156254
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:59 schreef Dark het volgende:

[..]

Het script van mij zou zijn - Dennis er vanavond uit - over een paar dagen een brief in die tent waarin staat, dat de bewoners volgende exit moeten kiezen tussen 2 bewoners die het laagst in de popoll staan.
Nu Jaap bij Huub en Lieke zit, zal de strijd waarschijnlijk om Naad en Amanda gaan, dan krijg je pas ECHT DRAMA!
De rest van de tijd - tot december - opvullen met gastspelers, voor de broodnodige variatie.
goed plan

redactie lezen jullie mee?
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:02:59 #148
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54156303
Zwaan kleef aan staat weer bij zijn chickie.
Naad zegt - Ze zijn er heilig van overtuigd dat je naar huis gaat.
pi_54156310
Dennis: Hebben ze nog geprobeerd om te praten?
Nadia: Ze zijn er heilig van overtuigd dat ik je weg stem.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 12:03:35 #150
135305 beequeen
Lost.
pi_54156322
quote:

[..]

Droomscenario.
― Mark Twain
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:03:46 #151
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_54156326
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:52 schreef diedirk het volgende:
Enige reden om het na december nog uit te zenden zou zijn als de kijkcijfers omhoog zouden gaan, zei Ome Fons bij de overname. Op deze manier zijn ze zeker dat dat niet zal gebeuren. Einde DGK.
Prrrrr
pi_54156342
quote:

[..]

Heerlijk plan
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:04:39 #153
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54156347
Nadia in het zwart. Laat het een voorteken zijn dat het vandaag de begrafenis van 0 is.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:04:53 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54156354
quote:

[..]

Ik stem voor!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:05:53 #155
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54156378
0: Het hart zit fokking in mijn keel.
Nadia: Goed zo.
Dennis: Doe eens normaal!! Mijn hart zit in mijn keel...
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:06:07 #157
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54156385
Dennis zijn hart zit fokking in zijn keel.

Naad doet weer zogenaamd boos tegen Dennis.
pi_54156398
Nadia geniet van haar macht.
pi_54156402
Goedzo nix, vooral blijven zeiken en zielig doen.
pi_54156422
Eigenlijk is de enige op wie Dennis wel eens boos wordt en uitvalt nadia...

Te triest voor woorden van een angsthaas het is
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:07:58 #161
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54156426
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:04 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Heerlijk plan
Zal ik solliciteren bij de DGK_Redactie?
pi_54156428
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:05 schreef akveor het volgende:
0: Het hart zit fokking in mijn keel.
Nadia: Goed zo.
In plaats van dat hij NU ff ging knallen, laten zien wat hij waard is, nee hoor, doet gewoon waar hij zin in heeft (niets doen).. Als ik 1% was had ik het wel geweten...
pi_54156433
Huub, Luc en Dennis zitten in de huiskamer en hebben het er over wat Nadia zal gaan doen.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:08:27 #164
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_54156438
Het doet onaardig tegen Naad; 'doe neit zo zielig met je doekje als je moet spoelen, blabla' Zo gaat ze hem er wel uit gooien.
Prrrrr
pi_54156440
Brian: Dennis is de Chinhuahua van Nadia.
pi_54156455
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:08 schreef mspoez het volgende:
Het doet onaardig tegen Naad; 'doe neit zo zielig met je doekje als je moet spoelen, blabla' Zo gaat ze hem er wel uit gooien.
Nee, dat begrijp je verkeerd. Dennis laat nu zien dat hij een 'man' is.. hij moet vandaag aan haar laten zien wat hij waard is.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:10:45 #167
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_54156478
Het is juist helemaal goed dat Nadia tegen iedereen liegt dat ze Dennis eruit stemt. Op die manier weten ze dat ze Nadia ook niet kunnen vertrouwen en zullen ze zich ook tegen haar keren. Je kan zeggen van Dennis wat je wilt, maar hij heeft wel stand gehouden. Dat gaat Nadia nooit lukken.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:11:54 #168
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54156501
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:08 schreef mspoez het volgende:
Nee hoor, net zei Naad tussendoor nog met een mond vol tandpasta, ze zijn ervan overtuigd ik je eruit stem vanavond.

Dennis gaat nergens, we worden geplayed
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:12:53 #169
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54156523
Huub gaat ook weg, begrijp ik, misschien kan iemand hem even op de hoogte brengen?
pi_54156525
doodziek, moeten we verplicht nog een maand tegen die 2 mongolen aankijken:(
pi_54156541
Waarom is er nu in godsnaam niemand bij Nadia en Dennis?
pi_54156560
Als 1% 0% er in houdt, zoals al heel vaak gezegd, HOE moet ze dat nu uitleggen dan? Ze laat zich voor schut zetten door hem, hij doet niets, hij laat niets zien..

De enige reden die ze heeft om hem er in te houden is dat hij heeft beloofd te gaan knallen...

Maar dat heeft hij al zo vaak gezegd
pi_54156594
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:07 schreef Dark het volgende:

[..]

Zal ik solliciteren bij de DGK_Redactie?
Doe maar, kun je ons mooi op de hoogte houden van wat er speelt
pi_54156597
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:10 schreef arneaux het volgende:
Je kan zeggen van Dennis wat je wilt, maar hij heeft wel stand gehouden. Dat gaat Nadia nooit lukken.
Daar schept hij zelf ook nogal is mee op. Maar echt los zijn ze nog niet op hem gegaan. Hoop dat na vanavond het echte vuurwerk komt. (dan ga ik er even vanuit dat hij nergens heen gaat vanavond)
pi_54156598
PS Ik hoop dat ze de volle laag krijgt van Amanda als 1% 0% er in houdt
pi_54156638
nix probeert mannelijk te doen

Nadia jat weer een slipje uit de la van Lieke
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:18:24 #177
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54156647
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:16 schreef SiRojK het volgende:
False hope

Amanda is helemaal gek op Naad, die wordt nooit boos op haar!
pi_54156651
Hij moest geen blok aan haar been meer zijn... Nu is hij een vlieg bij haar reet ofzo
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:19:24 #179
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54156669
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:17 schreef Kaleddis het volgende:

Het is andersom zegt Naad - Lieke, de pichiri, heeft slipjes van Naad in haar la.
pi_54156687
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:16 schreef SiRojK het volgende:
het is juist veel mooier als ze haar de huid volschelden als ze haar vriendje wel wegstemd
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 12:20:09 #181
135305 beequeen
Lost.
pi_54156695
Luc zei net tegen Huub dat Naad zich volkomen voorschut zet t.o. de groep maar name t.o. half Nederland als ze Dennix er vanavond niet uitstemt.

Naad zit weer in het laadje van Lieke en zegt dat haar slipjes daarin liggen, wat kan dat wijf liegen.
― Mark Twain
pi_54156743
nix versprak zich, dat zeiden ze "daar"ook dat ik niet naar huis kan
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 12:22:38 #183
135305 beequeen
Lost.
pi_54156750
Dennix zegt: Ze zeggen daar ook, je kan nog niet naar huis.
― Mark Twain
pi_54156752
Hoe kunnen ze nu hun alleen laten?!!!
pi_54156773
Rond welke tijd wordt het bekend of ie blijft of optieft?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_54156782
Hij betuttelt haar weer..

'Ik koop hele mooie schoentjes voor je, van gucci'

Oké, ze is verkocht!
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 12:23:55 #187
135305 beequeen
Lost.
pi_54156783
Goffer de goffer, hij helpt haar haar schoenen aatrekken.

Binnenkort gaat hij hele mooie schoentjes van Gucci voor haar kopen.
― Mark Twain
pi_54156794
Dennix gaat Gucci-schoentjes voor Nadia kopen....
pi_54156819
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:23 schreef Vlindur het volgende:
Rond welke tijd wordt het bekend of ie blijft of optieft?
Volgens mij moet ze om 17.00 al vertellen of ze hem er in houdt of niet (ivm achter, familie e.d.).. Ze is tot 16.00 thuis, dus er is nog hooguit een uurtje om haar in te lullen

PS: Ze noemt hem al weer schatje, dit is fout.......

DAMN, KUTSHOW
pi_54156824
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:
Dennix zegt: Ze zeggen daar ook, je kan nog niet naar huis.
moet zeggen dat ze daar gelijk hebben
als die nix er nu uit zou komen wordt ie soort nationale boksbal
letterlijk
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_54156836
Luc gaat toch zeker ook wel naar huis als vanavond Nix blijft.
Zou zelf echt zoiets hebben van...jullie verdienen mekaar, veel plezier en tot nooit meer ziens.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 12:26:34 #192
135305 beequeen
Lost.
pi_54156839
Huub heeft de rest van de groep gevraagd om Dennix helemaal gek te maken zodat er niks van hem overblijft.

Het komt wel verdomde goed uit voor het hokje dat Huub nu naar de tandarts moet, volgens mij baalt Huub als een stekker dat hij uitgerekend nu weg moet.
― Mark Twain
pi_54156878
schandalig Nadia zegt nu weer je weet toch hoe het zit; ze MOET hem erin houden
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:28:49 #194
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54156881
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:20 schreef beequeen het volgende:
Luc zei net tegen Huub dat Naad zich volkomen voorschut zet t.o. de groep maar name t.o. half Nederland als ze Dennix er vanavond niet uitstemt.

Naad zit weer in het laadje van Lieke en zegt dat haar slipjes daarin liggen, wat kan dat wijf liegen.
Dat is mij ook al opgevallen!

Zelden zo'n geraffineerde leugenaar en player gezien zoals Naad!

En Anita, de geitenwollensokkenhuispsychologe, maar zeggen tegen Naad dat ze een pleaser is......
MY ASS! Ze pleased alleen zichzelf!

Dr.H schreef vanochtend een mooi stukje van Naad als kind, dat gillend en krijsend op de grond ligt bij de supermarkt om snoepjes te krijgen en als ze haar zin heeft gekregen......gaat ze huilen en 100 excuses aanbieden, ik bedoelde het niet zo, mammie, echt niet, het spijt me zo mammie, ik zal het nooit meer doen, mammie, ik hou zoveel van jou, jij bent de liefste mammie van de hele wereld, ben je nou niet meer boos op mij, mammie?
pi_54156883
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:25 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

moet zeggen dat ze daar gelijk hebben
als die nix er nu uit zou komen wordt ie soort nationale boksbal
letterlijk
Ach, BS, hijg aat naar huis, krijgt nog een paar verwijten en voor de rest zegt niemand wat.. Hooguit dat ze in Alpen met hem zullen ouwehoeren
pi_54156925
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:23 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, hij helpt haar haar schoenen aatrekken.

Binnenkort gaat hij hele mooie schoentjes van Gucci voor haar kopen.
En zij geniet hiervan
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:31:15 #197
168159 FSR
Just myself
pi_54156928
Het is mij wel duidelijk...
Nadia zegt dat het haar eigenwaarde voorbij gaat... Ze MOET Anix er in hoouden van de FeBo...

Dit programma wordt steeds triester...het is geen spel meer, het is gewoon een soap met acteurs...!!
When exist, things are inévitable
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:31:24 #198
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54156932
Luc stelt voor dat Naad Dennis als slaaf gaat gebruiken als ze hem erin houdt.........??????????

Pardon Luc, dat doet ze toch al?
pi_54156939
Ik denk trouwens dat ze allang weet dat ze hem eruit gaat stemmen. Maar doet alsof ze nog twijfelt.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_54156958
ZE mag hem er dus echt niet uitstemmen, ik stop ermee
Dit is echte gescritp, als zelfs uitstemmen wordt gescript is het voor mij klaar
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 12:32:41 #201
135305 beequeen
Lost.
pi_54156960
Naad tegen Amanda: Ik heb echt mijn best gedaan Manny, maar...........

M.a.w., ik wil hem wel wegstemmen maar het mag niet, althans, zo klonk het.
― Mark Twain
pi_54156968
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:10 schreef DrsH het volgende:-knip-
Psychologen zoals Anita hebben op dit soort psychiatrische patienten totaal geen grip en worden simpelweg in het ootje genomen.

Veel plezier bij DGK vandaag
Ik vind dennis ook wel triest, en een slachtoffer van het programma.
Zeker heeft hij erge dingen gedaan, maar die pasten wel bij de ontstane sfeer van de Gouden Kooi. Ik vind Dennis vrij normaal, maar wel errug onvolwassen en passief. Hij doet bijvoorbeeld absoluut niets voor zijn zangcarriere (contacten leggen, liedjes uitzoeken, toonladders, whatever). De idioterie die hij nu vertoont is het gevolg van complete verwarring die gezaaid wordt door het programma, de locatie en de leugenachtigheid van de medebewoners. Niet van gekte, denk ik.
Hij heeft zeker hulp nodig, en zal er baat bij hebben.

Maar Nadia is beyond help. Wat kan dat nog worden? Wat er niet in zit (compassie, respect voor anderen) kan er ook niet uitkomen. Het enige wat we kunnen hopen is dat zij (net als Natasia) nooit een gevaar voor de samenleving en de mensen om haar heen wordt.

Uiteraard kiest Talpa JUIST deze mensen vanwege hun freakgehalte.
De enige taak die Anita heeft is "pappen en nat houden". Huub heeft meerdere keren om een ander gevraagd, omdat het niet klikt met Anita, doch dat is afgewezen. Ziehier dat het belang van de client er niet toe doet.
  Moderator donderdag 25 oktober 2007 @ 12:34:12 #203
184769 crew  Deisyy
pi_54156999
Hoelaat is de ontslagronde meestal?
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:34:18 #204
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_54157000
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:17 schreef Kaleddis het volgende:

Zou haar kont in Liekes maatje 34 passen?
Prrrrr
pi_54157001
Ik feite vind ik dus dat Dennis het huis alleen al om medische redenen moet verlaten. Ik vrees dat hij over een maand zó getraumatiseerd is dat het nooit meer goed met hem komt.
pi_54157010
Nadia zegt nu ook dat het niet in haar handen ligt
pi_54157029
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:34 schreef Deisyy het volgende:
Hoelaat is de ontslagronde meestal?
vanaf 20 uur, misschien 21 uur
pi_54157045
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:35:43 #209
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54157048
Naad zegt dat ze misschien ook nog wel lippen krijgt als vergoeding, hoezo gescript??????????
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:35:49 #210
168159 FSR
Just myself
pi_54157051
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:32 schreef diedirk het volgende:
ZE mag hem er dus echt niet uitstemmen, ik stop ermee
Dit is echte gescritp, als zelfs uitstemmen wordt gescript is het voor mij klaar
!!! AMEN !!!
When exist, things are inévitable
pi_54157063
Na oorbellen wordt ze nu ook nog een keer omgekocht met een bosje bloemen

Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 12:36:05 #212
135305 beequeen
Lost.
pi_54157064
Jeeeeeeeez, nu staat Dennix weer met een enorme bos rozen onder aan de trap, verrotte slijmjurk en het hokje doet vrolijk mee.
― Mark Twain
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:36:21 #213
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_54157072
GVD, die kneus gaat blijven vanavond ...............
.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:36:47 #214
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54157082
0 geeft Nadia een bos rode rozen....

Ze gaan dus echt proberen de kijkcijfers nog meer te laten dalen, RTL verneukt een zo moi concept jammer!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:37:05 #216
17676 NG
98% sausage
pi_54157089
Nouja, als het zo doorgaat dan is er vanaf morgen 1 streamer minder... Kan nog beter naar GTST kijken dan naar dit gescript zooitje.
pi_54157098

† In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 12:37:30 #218
135305 beequeen
Lost.
pi_54157105
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:33 schreef avonne het volgende:

[..]

Ik vind dennis ook wel triest, en een slachtoffer van het programma.
Zeker heeft hij erge dingen gedaan, maar die pasten wel bij de ontstane sfeer van de Gouden Kooi. Ik vind Dennis vrij normaal, maar wel errug onvolwassen en passief. Hij doet bijvoorbeeld absoluut niets voor zijn zangcarriere (contacten leggen, liedjes uitzoeken, toonladders, whatever). De idioterie die hij nu vertoont is het gevolg van complete verwarring die gezaaid wordt door het programma, de locatie en de leugenachtigheid van de medebewoners. Niet van gekte, denk ik.
Hij heeft zeker hulp nodig, en zal er baat bij hebben.

Maar Nadia is beyond help. Wat kan dat nog worden? Wat er niet in zit (compassie, respect voor anderen) kan er ook niet uitkomen. Het enige wat we kunnen hopen is dat zij (net als Natasia) nooit een gevaar voor de samenleving en de mensen om haar heen wordt.

Uiteraard kiest Talpa JUIST deze mensen vanwege hun freakgehalte.
De enige taak die Anita heeft is "pappen en nat houden". Huub heeft meerdere keren om een ander gevraagd, omdat het niet klikt met Anita, doch dat is afgewezen. Ziehier dat het belang van de client er niet toe doet.
Hear, hear.
― Mark Twain
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:37:36 #219
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54157107
Dennis heeft zijn volgende omkoop attribuut alweer tevoorschijn getoverd, een mooie bos bloemen voor Naad, met welgemeende excuses.

Mijn hele badkuip is al volgekotst...........
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:38:23 #220
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_54157126
dat uitstemmen gescript is, is toch al maanden duidelijk? Snap echt niet dat mensen nog kijken, ik ben er al een poosje mee gestopt.
Volg af en toe de COS, maar wordt je ook niet veel vrolijker van
pi_54157139
Ik zit ook zwaar te twijfelen om nog door te gaan met kijken...... wat een gescript zooitje
Hopelijk krijgt Huub het één en ander mee bij de tandarts en schopt een heerlijke rel
pi_54157140
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:37 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Vind deze caps niet kunnen, TE misselijk makend
Iemand nog een teiltje over?
pi_54157150
Wat een onzin dit
pi_54157163
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:36 schreef diedirk het volgende:
Werkelijk om te kotsen dit, we gaan nu dus weer naar de nep relatie van DEnnis en Nadia kijken waar iedereen van moet kotsen.

Ze gaan dus echt proberen de kijkcijfers nog meer te laten dalen, RTL verneukt een zo moi concept jammer!
En het ergste is dat ze Jaap,Brian en Huub laten geloven dat de kijkcijfers zo omhoog gegaan zijn door de verhaallijn Nadia.Dus Huub en Jaap pikken het wel,die denken dat ze veel meer scoren.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:40:12 #225
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_54157177
Dennis is LIEF zoals hij nu is !! Een SUPERGROTE bos rozen voor Nadia !!!

Ik had hem gelijk ALLES vergeven als ik zo'n bos van hem kreeg

(Goeiemorgen Fok!ertjes !!)
pi_54157187
pi_54157204
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:40 schreef dgk_fan het volgende:

Oh jezus, heb je hem ook weer
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 12:43:00 #228
135305 beequeen
Lost.
pi_54157254
Ja Dennix, daar sta je dan in je uppie en het duurt wel even voordat je slavendrijver weer terug is.

Waar blijft de rest om Dennix te beige, ik begrijp hier niks van, aanpakken die hap.
― Mark Twain
  Moderator donderdag 25 oktober 2007 @ 12:43:05 #229
184769 crew  Deisyy
pi_54157257
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:35 schreef avonne het volgende:

[..]

vanaf 20 uur, misschien 21 uur
Bedankt, dat ga ik dan wel halen, hoop ik.
pi_54157258
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:06 schreef Clank het volgende:
Nadia geniet van haar macht.
en daarom en alleen daarom houdt ze hem er vanavond in.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 12:44:05 #231
135305 beequeen
Lost.
pi_54157285
quote:

Goedemiddag, ik zou toch mijn Puch van stal halen voor het geval dat.
― Mark Twain
  Moderator donderdag 25 oktober 2007 @ 12:44:22 #232
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_54157294
Het verbaast toch niet serieús nog iemand hier, dat achter volledig bepaalt wie er in de show zit?
Is dat jammer: ja da wel.
En vreemd ook, deze strategie.
Ze zouden m.i. nog een hoop reclamegeld kunnen binnen slepen door er een enerverende eindstrijd van te maken (waarbij dus ook af en toe een kop rolt).
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:44:47 #233
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_54157304
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:40 schreef Prospera het volgende:
[ afbeelding ]
And who is she kidding?
pi_54157314
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:43 schreef avonne het volgende:

[..]

en daarom en alleen daarom houdt ze hem er vanavond in.
Precies ze groeit van die macht en het idee dat twee mannen in de kooi haar willen hebben. Van mij mag ze hem erin houden en dan dat Luc vanavond nog vertrekt en dan alle ballen op de onderste regionen!
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_54157344
quote:

waarom geef je je niet op als gastspeler?
Kun jij lekker met Dennis omgaan en hem ECHTE vriendschap (of misschien wel meer....) bieden.
Fijne toegevoegde waarde voor ons fokkertjes is dat je Nadia he-le-maal mag verrot schelden
pi_54157347
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:38 schreef Darklight het volgende:
dat uitstemmen gescript is, is toch al maanden duidelijk?
Ja, dat dat 'gestuurd' wordt is wel duidelijk. Alleen was ik nu in de volle overtuiging dat de FEBO Dennis kwijt wilde. Ze hebben er zóveel aan gedaan om Nadia duidelijk te maken wat voor een loser Dennis is.. dat het nu heel ongeloofwaardig wordt als zij hem er wel in moet houden.
En het is voor het programma toch ook veel beter als Dennis d'r uit moet? Nóg een maand kijken/luisteren naar de 'diepe gesprekken' van 'Skattie en Babyyyyy".. daar schieten de kijkcijfers echt niet van omhoog
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:48:28 #237
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_54157395
quote:

Lieve schat, dat is zn hele probleem. Hij is te lief.
pi_54157417
Volgens mij moet Dennix er in blijven omdat hij over twee weken iets op zanggebied (ook een eigen single ?) gaat doen. Omdat die afspraken al stonden kan hij er nog niet uit in deze ontslagronde.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:50:04 #239
8898 Darklight
pi_54157428
Maar als Dennix niet weggaat vanavond, schiet het spel toch ook niet op? Nog 2maanden...
pi_54157492
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:50 schreef Darklight het volgende:
Maar als Dennix niet weggaat vanavond, schiet het spel toch ook niet op? Nog 2maanden...
Draai het eens om . Als 0% vanavond weggaat kan hji z'n gezicht buiten alphen a/d rijn niet meer laten zien. als hij nog langer blijft zelf daar niet meer
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
pi_54157505
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:46 schreef Clank het volgende:

[..]

Ja, dat dat 'gestuurd' wordt is wel duidelijk. Alleen was ik nu in de volle overtuiging dat de FEBO Dennis kwijt wilde. Ze hebben er zóveel aan gedaan om Nadia duidelijk te maken wat voor een loser Dennis is.. dat het nu heel ongeloofwaardig wordt als zij hem er wel in moet houden.
En het is voor het programma toch ook veel beter als Dennis d'r uit moet? Nóg een maand kijken/luisteren naar de 'diepe gesprekken' van 'Skattie en Babyyyyy".. daar schieten de kijkcijfers echt niet van omhoog
Ze willen hem misschien wel kwijt, maar het is voor zijn eigen gezondheid beter dat hij er nu niet uitgaat.
Die jongen is zo uitgekakt, dat hij geen kans maakt op een gezonde terugkeer in de maatschappij.

Zowel Naad als Dennis zelf geven aan dat hij er niet zo uit kan.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:54:35 #242
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_54157514
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:48 schreef arneaux het volgende:

[..]

Lieve schat, dat is zn hele probleem. Hij is te lief.
Als de hele wereld uit Dennis-en zou bestaan zou er inderdaad geen
oorlog meer zijn op deze planeet.............
pi_54157517
Ja, Dennix moet wel weg.. weer wat actie in het spel..
Kan niet wachten op het geschreeuw van vanavond
DGKStreams.nl - www.dgkstreams.nl
pi_54157520
Brian: "ik ga het er niet bij laten zitten"...en later herhaalde hij het nog een keer.
Amanda gaat vandaag een keer met Nadia praten...ze vraagt of Brian er dan bij wil zijn.
pi_54157522
hoorde net wel mannie en brian zeggen dat ze het er niet bij zouden laten zitten als hij niet weggaat?
pi_54157523
Amanda maakt Brian voorzichtig duidelijk dat Nadia "het nog niet weet", met een ondertoon van 'ze stemt hem niet weg'. De reactie van Brian is "Ik laat het er niet bij zitten", dus niet 'ik ga met Nadia praten' of zo. Te duidelijk doelde hij op 'achter'.
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:56:26 #247
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_54157551
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:54 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

Nee we zitten inderdaad met zn allen te wachten om latente homos zonder welke eigen mening dan ook, die Gucci schoentjes koopt, voor een ander, om in een kooi te blijven.
pi_54157553
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:54 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

Wel als ie drank op heeft
DGKStreams.nl - www.dgkstreams.nl
pi_54157562
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda maakt Brian voorzichtig duidelijk dat Nadia "het nog niet weet", met een ondertoon van 'ze stemt hem niet weg'. De reactie van Brian is "Ik laat het er niet bij zitten", dus niet 'ik ga met Nadia praten' of zo. Te duidelijk doelde hij op 'achter'.
En hij heeft groot gelijk.Jaap en Huub zijn omgepraat door hoge kijkcijfers,wat dus een vette leugen is.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:58:10 #250
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_54157604
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:46 schreef avonne het volgende:

[..]

waarom geef je je niet op als gastspeler?
Ik heb vorige week een keer gebeld of ik zijn manager mag worden en daar werd ik
vrij resoluut van de lijn weggewimpeld. Denk niet dat ze me nu als gastspeler nog
willen....
pi_54157607
Heerlijk , lulletje luc gaat een analyse geven.

Dat krijg je als je als jongetje opgroeit met mama's viva en margriet.

Ik zie 'm al zitten in z'n korte broek met mama's pumps aan.
pi_54157616
Luc. ik kan iedereen lezen hier alleen Jaap dat is de moeilijkste.
pi_54157618
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:56 schreef rooie3 het volgende:

[..]

En hij heeft groot gelijk.Jaap en Huub zijn omgepraat door hoge kijkcijfers, wat dus een vette leugen is.
kun je dat even uitleggen? Zijn ze omgepraat?
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:59:36 #254
8898 Darklight
pi_54157630
Dat die wordt uitgekakt is toch zn eigen schuld? Hij zet zichzelf voor lul op nationale tv
die gast moet gewoon weg vanavond, neem ik mss zelfs weer streams
pi_54157635
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:58 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

Ik heb vorige week een keer gebeld of ik zijn manager mag worden en daar werd ik
vrij resoluut van de lijn weggewimpeld. Denk niet dat ze me nu als gastspeler nog
willen....
onzin, natuurlijk willen ze geen manager, want die taken willen ze zelf in handen houden.
Een gastspeler willen ze echter heel graag
pi_54157645
Luc: van alle mensen heb ik de allergrootste klik met jou, jij bent een beetje zoals ik ben
Aman: jij bent een warm persoon, het is altijd gezellig met jou.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 13:00:23 #257
135305 beequeen
Lost.
pi_54157646
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:54 schreef Prospera het volgende:

[..]

Ze willen hem misschien wel kwijt, maar het is voor zijn eigen gezondheid beter dat hij er nu niet uitgaat.
Die jongen is zo uitgekakt, dat hij geen kans maakt op een gezonde terugkeer in de maatschappij.

Zowel Naad als Dennis zelf geven aan dat hij er niet zo uit kan.
Ja hallo, als dat de reden is om hem in het spel te houden zou dat wel diep droevig zijn. De fout ligt bij het hokje en de screening. Ze hebben een enorme fout gemaakt door Dennix in det hok te plaatsen, nu maken ze het zelf maar goed ook, alleen niet op deze manier, dat is gewoon streamers kwellen en TV kijkers ook.

Een Witness Protection Program bestaat in Nederland toch ook?
― Mark Twain
pi_54157678
pi_54157700
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:58 schreef avonne het volgende:

[..]

kun je dat even uitleggen? Zijn ze omgepraat?
Huub en Jaap hebben het steeds over de hoge kijkcijfers .Sinds de verhaallijn van Nadia.En Jaap en Huub hebben alles voor de show over en denken dat alles heel goed gaat en het spel nu langer gaat duren.Maar ze weten niet dat juist de verhaallijn Nadia en dennis de show kapot maakt,als Huub en Jaap dat wisten,dan zouden ze echt alles in de strijd gooien.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 13:02:45 #260
8898 Darklight
pi_54157701
En dat die niet naar buiten kan, zal allemaal wel meevallen
Natasia is toch ook gewoon opgerot? Die werd wel meer gehaat dan die Dennix
pi_54157705
  Moderator donderdag 25 oktober 2007 @ 13:03:39 #262
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_54157718
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:58 schreef kit2u het volgende:
Heerlijk , lulletje luc gaat een analyse geven.

Dat krijg je als je als jongetje opgroeit met mama's viva en margriet.

Ik zie 'm al zitten in z'n korte broek met mama's pumps aan.
Hee: Luc is fokking streetwise ja!
Hij weet alles van de mofo streets of the Tilburg getto!

Met z'n zajte j.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_54157730
Als hij er in blijft vanavond komen we met vijftig strontkarren naar de kooi dan kunnen ze likken wat een lui daar achter zeg,
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 13:09:04 #264
135305 beequeen
Lost.
pi_54157826
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:04 schreef Oma1 het volgende:
Als hij er in blijft vanavond komen we met vijftig strontkarren naar de kooi dan kunnen ze likken wat een lui daar achter zeg,
Daar houd ik je aan
― Mark Twain
  donderdag 25 oktober 2007 @ 13:09:38 #265
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_54157839
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:59 schreef avonne het volgende:

[..]

onzin, natuurlijk willen ze geen manager, want die taken willen ze zelf in handen houden.
Een gastspeler willen ze echter heel graag
Okee, heb net een mailtje gestuurd waarin ik mezelf als gastspeler voor een
weekend aanbied (heb mijn laatste vakantiedagen eergisteren opgenomen zodat ik tot
dinsdag vrij ben voor het geval Dennis de poort uitmoet, dus langer dan een weekend
kan ik De Kooi niet in)
pi_54157862
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:09 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

Okee, heb net een mailtje gestuurd waarin ik mezelf als gastspeler voor een
weekend aanbied (heb mijn laatste vakantiedagen eergisteren opgenomen zodat ik tot
dinsdag vrij ben voor het geval Dennis de poort uitmoet, dus langer dan een weekend
kan ik De Kooi niet in)
Wat denk je zelf ? dat ze je komend weekend even in de kooi zetten ? hahahahahahaha
pi_54157869
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:00 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ja hallo, als dat de reden is om hem in het spel te houden zou dat wel diep droevig zijn. De fout ligt bij het hokje en de screening. Ze hebben een enorme fout gemaakt door Dennix in det hok te plaatsen, nu maken ze het zelf maar goed ook, alleen niet op deze manier, dat is gewoon streamers kwellen en TV kijkers ook.

Een Witness Protection Program bestaat in Nederland toch ook?
Hij zei natuurlijk bij de screening dat hij 100% gaat knallen en het zegt wel wat over de screeners dat ze hem geloofden.

Nooit gehoord van het Witness Program hier, maar hij kan altijd een nieuwe identiteit krijgen en een facejob.

[ Bericht 1% gewijzigd door Prospera op 25-10-2007 13:19:56 ]
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 13:12:16 #268
135305 beequeen
Lost.
pi_54157878
De rits van Amanda's jurk is nu al kapot. Kwaliteitskleding kopen ze daar zeg.
― Mark Twain
pi_54157886
Dit gaat niet meer lukken ..... Het was een leuk jurkje

Keep the Sunny Side Up
pi_54157896
Brian loopt de hele tijd wel erg diep te zuchten...
pi_54157908
D'r rits is kapot

Brian: je hebt gewoon te grote tieten
Booby's en billen: ze laten je trillen
pi_54157927
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:12 schreef beequeen het volgende:
De rits van Amanda's jurk is nu al kapot. Kwaliteitskleding kopen ze daar zeg.
Val ook niet mee he met twee van die ballonnen er in.
pi_54157934
Gaat de Messias nu verder als Maagd Maria ?

Keep the Sunny Side Up
pi_54157988
Ik dacht dat Lieke alleen van die broekjes had.
pi_54158009
Palma doet Dennis na
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 13:18:30 #276
135305 beequeen
Lost.
pi_54158013
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gaat de Messias nu verder als Maagd Maria ?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Moeder Theresa
― Mark Twain
  donderdag 25 oktober 2007 @ 13:18:51 #277
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54158027
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Tja, mischien naar huis vanavond ..... "
Dennix : "Aljeblieft, ik flip helemaal door als ik weg moet"
Sharon : "Zware keuze he"
Nadia : "Als ik hem erin laat dan krijg ik zeker iedereen over me heen"
De keuze is dus helder. Ze laat Dennis erin!
pi_54158053
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:18 schreef Sonique het volgende:

[..]

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 13:20:12 #279
135305 beequeen
Lost.
pi_54158060
Dennix gaat met zijn rimpelige harses nog even een gezichtsbruinertje nemen.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 13:21:12 #280
135305 beequeen
Lost.
pi_54158086
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:18 schreef Sonique het volgende:

[..]

Mooie woordspeling.
― Mark Twain
pi_54158114
Tja hoe zet je een pc aan.
pi_54158118
Gaaf zeg, ze draaien daar ook Windows.
pi_54158127
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
Keep the Sunny Side Up
pi_54158135
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
Moet hij die met de PC aansturen of zo?
pi_54158142
pi_54158144
Neem nog een zonnebankje Dennis, huidkanker is so hot right now ...
pi_54158158
pi_54158163
Wat een wijf zeg .......

Keep the Sunny Side Up
pi_54158179
pi_54158180
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is zo'n lichtbak tegen depressies
  donderdag 25 oktober 2007 @ 13:25:15 #291
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_54158185
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:23 schreef tipsch het volgende:

[..]

Moet hij die met de PC aansturen of zo?
Muziekje erbij
Keep the Sunny Side Up
pi_54158198
Kan iemand een nieuwe COS maken??
Ik heb hier een hele zieke kat, dus heb geen tijd daarvoor.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 13:26:23 #294
135305 beequeen
Lost.
pi_54158205
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:25 schreef Prospera het volgende:

[..]

Dat is het dus, hij zit in een winterdip.
― Mark Twain
pi_54158212
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:25 schreef Prospera het volgende:

[..]

Ooooh, OK. Dan kan hij beter het ding meteen inslikken en doorspoelen met een glaasje water.
Keep the Sunny Side Up
pi_54158251
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat is het dus, hij zit in een winterdip.
hij voede zich wat loom en passief worden en zorgt zo dat hij de komende maand weer de sprankelende persoonlijkheid is die hij tot nu toe is gebleken
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_54158300
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:28 schreef pullup het volgende:

[..]

hij voede zich wat loom en passief worden en zorgt zo dat hij de komende maand weer de sprankelende persoonlijkheid is die hij tot nu toe is gebleken
Hij gaat knallen na zo'n therapeutische sessie met de lichtbak
pi_54158311
Aman: ik heb geen lipgloss, ik wordt er helemaal gek van.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 13:34:12 #299
135305 beequeen
Lost.
pi_54158367
Hij kruipt bijna in dat ding.

― Mark Twain
pi_54158368
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Denk dat De FEBO echt moet vrezen dat het programma niet doodbloed in saaiheid, kijkcijfers dalen al, niemand wilt nadia en Dennis samen zien...

En nu gaan de spelers Brian , Huub en vooral Jaap al steeds vaker speculeren om te staken en zich tegen de redactie te keren.
  Moderator donderdag 25 oktober 2007 @ 13:44:19 #301
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_54158562
foutje.
vol dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')