abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54155621
Dennis denkt dat Naad hem erin houdt. Ik hoop toch echt dat hij opflikkert vanavond.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 11:31:57 #102
135305 beequeen
Lost.
pi_54155622
Naad hoopt dat haar moeder bij de Vanraathkliniek aanwezig is. Ik mag toch hopen dat ze dat niet toestaan.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54155626
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:28 schreef beequeen het volgende:
Wat ontzettend ordinair die legging en gouden pumps van Lieke, ziet er echt niet uit.
Toch heeft een legging wel een voordeel. Als je een scheet laat met een panty aan, vliegen je schoenen uit. Bij een legging heb je dat probleem nooit.
Keep the Sunny Side Up
pi_54155633
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:24 schreef beequeen het volgende:

[..]

Daar geloof ik niks van, ze krijgt echt de hele groep over zich heen als ze hem niet wegstemt, vooral Brian en Amanda.
ha Amanda. Die vergeeft haar zo weer. Te desperate voor een vriendin, net als ze de rat altijd vergeeft.
Nadia zal het even lastig krijgen, zal janken en dan als iedereen tegen haar gaat (lees Huub) dan gaat dellie weer voor haar opkomen.
  Admin donderdag 25 oktober 2007 @ 11:32:52 #105
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_54155645
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:20 schreef beequeen het volgende:
Brian vindt een douche niet nodig? Hij heeft vannacht Amanda weer anaal genomen heb ik begrepen uit het SV van VOL, hij is dus net zo onfris als Amanda, soort zoekt soort.
Wat een vieze kindjes van God

Bleugh
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_54155651
Nadia d'r vriendin was gisteren in de kooi ? (met hem ) En ze heeft alleen hem gesproken ofzo...
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_54155654
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:29 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Zou hij dit bedoelen met de nieuwe Dennix ?
100%, maar dat zien we morgen....
Karper diem, vis van de dag
pi_54155663
Ongeloofelijk, zelfs van de huishulp is Dennis doodsbang en komt niet verder dan; komt wel goed en we zullen zien...

Wat een miscast die gast eruit en dan kan het spel weer gespeeld worden en kan er weer eens tempo inkomen dit bashen van een nietsnut is leuk geweest, maar is voor iedereen beter dat hij vertrekt.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 11:34:40 #109
135305 beequeen
Lost.
pi_54155688
Naad heeft het over een vriendin die het moeilijk heeft. Ze zegt dat het geen zin heeft in dat hok te blijven als het zo slecht met haar gaat.
Vaag verhaal.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 11:35:29 #110
135305 beequeen
Lost.
pi_54155705
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:33 schreef Kaleddis het volgende:
Nadia d'r vriendin was gisteren in de kooi ? (met hem ) En ze heeft alleen hem gesproken ofzo...
Ik begreep ook niet wat ze daarmee bedoelde.
― Mark Twain
pi_54155724
Wat vroeg Brian over volgende maand. Of het volgende maand wel mocht?
Die vriendin is toch niet Flens he? En dat Dennis er deze maand nog niet uit mag he?
Go hard or go home
pi_54155742
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:36 schreef noekje het volgende:
Die vriendin is toch niet Flens he? En dat Dennis er deze maand nog niet uit mag he?
pi_54155761
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:37 schreef itsme het volgende:

[..]

Zo kwam het gesprek echt op mij over hoor.
Go hard or go home
pi_54155787
staat dgk_fan trouwens al klaar met zijn brommer ? Dennis kan natuurlijk niet het hele stuk naar huis lopen
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:39:18 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54155789
quote:
Zou me helemaal niets verbazen. Ondanks dat ik geen yota snap van de beweegredenen van achter.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 11:39:30 #116
135305 beequeen
Lost.
pi_54155796
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:38 schreef noekje het volgende:

[..]

Zo kwam het gesprek echt op mij over hoor.
Ik kon het niet goed volgen, het was nogal cryptisch.
― Mark Twain
pi_54155800
quote:
Het zal toch niet he
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_54155808
De anderen moeten toch duidelijk kunnen merken dat Dennis zich helemaal niet zo druk maakt voor vanavond.. en dat Nadia bluft met haar 'ik stem hem er uit verhaal'...
pi_54155822
Ik denk dat die beweegreden is dat wanneer Dennis blijft, er een situatie ontstaat die echt 'voer' is voor psychologen enzo. Dat was toch ook de bedoeling van het spel, het hele psychische gebeuren? Als Dennix blijft, dan wordt iedereen wanhopig en gaan ze rare dingen doen. (terror, opstappen, meer ruzies)
pi_54155831
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:39 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik kon het niet goed volgen, het was nogal cryptisch.
Daarom juist! Brian die vraagt of het volgende maand wel mag en volgens mij is de boze buurvrouw verhaspelt in de term vriendin want die heb ik al eens eerder gehoord.
Go hard or go home
pi_54155849
Gisteren maakte Brian en Amanda ook al van dat soort opmerkingen. Dat Nix er niet uit "mag".
Maar gisteren avond leken ze nog steeds goeie hoop te hebben, aangezien Naad goed toneel speelde.

Maar weten ze het nu al zeker dat Nix nergens heen gaat vanavond? Naad zou geloof ik met Amanda gaan praten vandaag om het al aan haar te vertellen. Zoiets zei ze tegen Nix.
Zou wel slim zijn, want als ze dat toneelstukje tot de ontslagronde vol gaat houden dan is de reactie van Amanda en Brian mogelijk ook wat minder prettig.
Maarja als Brian het weet dan weet de rest het denk ik ook snel genoeg.
pi_54155863
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:40 schreef Clank het volgende:
De anderen moeten toch duidelijk kunnen merken dat Dennis zich helemaal niet zo druk maakt voor vanavond.. en dat Nadia bluft met haar 'ik stem hem er uit verhaal'...
Iedereen weet na die Chanel oorbellen al lang genoeg ......
Keep the Sunny Side Up
pi_54155865
en die hij waar ze het over hadden, dat is volgens mij Dennis. Nadia en Dennis hebben samen een gesprek gehad achter denk ik.
Go hard or go home
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:43:21 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54155868
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:41 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Ik denk dat die beweegreden is dat wanneer Dennis blijft, er een situatie ontstaat die echt 'voer' is voor psychologen enzo. Dat was toch ook de bedoeling van het spel, het hele psychische gebeuren? Als Dennix blijft, dan wordt iedereen wanhopig en gaan ze rare dingen doen. (terror, opstappen, meer ruzies)
Denk je? Dennis voegt niets tot aan het spel dus ik denk juist dat zijn blijven ook weinig toe gaat voegen tot het spel van de anderen. Ik ben eerder bang dat je zo heel saaie berusting creëert. Want, hoe graag iedereen iemand ook weg wil stemmen, achter zet de frustrerende lijnen uit.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 11:43:33 #125
135305 beequeen
Lost.
pi_54155872
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:41 schreef HuubLiekeFan het volgende:
In de Talpatijd kan ik me dat voorstellen maar RTL heeft hiet helemaal geen zin in, lijkt me dus nogal onwaarschijnlijk , dat komt nl neer op de ene SL na de andere.
― Mark Twain
pi_54155890
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Denk je? Dennis voegt niets tot aan het spel dus ik denk juist dat zijn blijven ook weinig toe gaat voegen tot het spel van de anderen. Ik ben eerder bang dat je zo heel saaie berusting creëert. Want, hoe graag iedereen iemand ook weg wil stemmen, achter zet de frustrerende lijnen uit.
Wij vinden dat Dennis niets toevoegt maar de uitzendingen zijn voorlopig wel gevuld met Nadia en Dennis denk ik.
Go hard or go home
pi_54155905
Als ze DEnnis er nu weer niet uit mogen stemmen van achter dan bloed de DGK echt dood!
Ze moeten er ook rekening mee houden dat de andere bewoners dan ook steed passiever worden net zoals Dennis.

Jaap heeft het al en keer over een staking gehad en ik denk dat de rest ook lamlendiger als alles door achter wordt beslist. Ook Huub vertelde eer steeds minder zin in te hebben op deze manier
pi_54155920
Werd er bij Big Brother eigenlijk ook zo gemanipuleerd van 'achteren'?
pi_54155921
Vanmiddag verwacht ik weinig van stratgisch overleg. Nadia is de hele middag naar de kliniek, Huub is lang naar de tandarts. Japio en Lieke gaan een opname van het stuk van Japio doen voor de internetshow. Brian en Amanda hebben de logopodist op bezoek.........
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:46:20 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54155928
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:44 schreef noekje het volgende:
Wij vinden dat Dennis niets toevoegt maar de uitzendingen zijn voorlopig wel gevuld met Nadia en Dennis denk ik.
Ja, daar ben ik ook bang voor. De afleveringen die ik eens zie, gaan bijna alleen maar over hen. Voor mij altijd reden om weer verder te zappen, want ik trek dat suffe duo al lang niet meer.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 11:46:24 #131
135305 beequeen
Lost.
pi_54155930
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:42 schreef noekje het volgende:
en die hij waar ze het over hadden, dat is volgens mij Dennis. Nadia en Dennis hebben samen een gesprek gehad achter denk ik.
Ik heb wel gezien dat Naad naar het hokje werd geroepen gisteren maar niet samen met Dennix.
― Mark Twain
pi_54155956
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:45 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Werd er bij Big Brother eigenlijk ook zo gemanipuleerd van 'achteren'?
compleet vervalsen van SMS uitslagen .....
Keep the Sunny Side Up
pi_54155999
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vanmiddag verwacht ik weinig van stratgisch overleg. Nadia is de hele middag naar de kliniek, Huub is lang naar de tandarts. Japio en Lieke gaan een opname van het stuk van Japio doen voor de internetshow. Brian en Amanda hebben de logopodist op bezoek.........
En Dennis loopt zoals gewoonlijk met zijn ziel onder de arm.. (of mss zit díe in z'n broekzakken!)
pi_54156007
Lieke gaat ook voor de Albert Cuyp look tegenwoordig zie ik.
Go hard or go home
pi_54156028
nadia heeft weer d r eigen prive stream?
pi_54156030
Serieus? Welke SMS-uitslagen werden er dan vervalsd? En stond het daar ook van tevoren al vast wie er die week uit zou gaan enzo? (big brother)
pi_54156043
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:44 schreef noekje het volgende:

[..]

Maar nu is de vraag ook, vinden de mensen het interessant?
pi_54156060
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:45 schreef diedirk het volgende:
Ze moeten er ook rekening mee houden dat de andere bewoners dan ook steed passiever worden net zoals Dennis.
Dat spraken gisteren Amanda en Brian ook al uit.
Amanda zei iets van: 'Speel, speel, speel....je kan je beter gewoon op jezelf concentreren"
Brian keek daarbij vol onbegrip.

Denk dat ze daarbij bedoelde, dat het geen zin heeft om op deze manier iemand er uit proberen te krijgen.
Je zet je weken in om een exit voor mekaar te krijgen en als het dan de goeie kant op gaat, dan krijg je zoiets.
pi_54156061
Er moet gewoon tempo komen in het programma.
Het is nu al weer lange tijd op RTL en de kijkcijfers dalen alleen maar ipv stijgen.
Mensen willen iets zien waarvan ze weten dat het een wedstrijd is ern er dus mensen afvallen en weggestemd worden anders wordt het steeds minder interessant en spannend
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:54:00 #140
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54156090
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Iedereen weet na die Chanel oorbellen al lang genoeg ......
Als Naad Dennis erin houdt, hebben we officieel een ChanelDEL
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54156092
PFffff, wat zou ik chagrijnig worden daar..

Iedereen zit rustig te ontbijten en dan heb je Palma er bij zitten:

'HEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, WAT GEZELLIG HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE'

Kraaaa kraaaaaaa kraaaaaaaaaa, wat een heks!
pi_54156133
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:52 schreef T-lex het volgende:

[..]

Dat spraken gisteren Amanda en Brian ook al uit.
Amanda zei iets van: 'Speel, speel, speel....je kan je beter gewoon op jezelf concentreren"
Brian keek daarbij vol onbegrip.

Denk dat ze daarbij bedoelde, dat het geen zin heeft om op deze manier iemand er uit proberen te krijgen.
Je zet je weken in om een exit voor mekaar te krijgen en als het dan de goeie kant op gaat, dan krijg je zoiets.
Werkt natuurlijk ongeloofelijk frustrerend als je er alles aan doet iemand weg te ktrijgen en het dan gewoon niet mag van achter.
Dit zou eigenlijk eens naar wat media moeten worden doorgespeeld
pi_54156161
Ach die Chanel oorbellen is een zoethoudertje....ze moest ook die borstvergroting nog verdienen. Dat zal na de ontslagronde van vanavond wel goed komen.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:59:56 #144
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54156209
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:52 schreef diedirk het volgende:
Er moet gewoon tempo komen in het programma.
Het is nu al weer lange tijd op RTL en de kijkcijfers dalen alleen maar ipv stijgen.
Mensen willen iets zien waarvan ze weten dat het een wedstrijd is ern er dus mensen afvallen en weggestemd worden anders wordt het steeds minder interessant en spannend
Er zijn ook al heel lang geen boeiende stemrondes en exitrondes meer!

Het script van mij zou zijn - Dennis er vanavond uit - over een paar dagen een brief in die tent waarin staat, dat de bewoners volgende exit moeten kiezen tussen 2 bewoners die het laagst in de popoll staan.
Nu Jaap bij Huub en Lieke zit, zal de strijd waarschijnlijk om Naad en Amanda gaan, dan krijg je pas ECHT DRAMA!
De rest van de tijd - tot december - opvullen met gastspelers, voor de broodnodige variatie.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 12:01:07 #145
135305 beequeen
Lost.
pi_54156245
Dennix houdt niet zo van slagroomtaart.

― Mark Twain
pi_54156249
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:50 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Serieus? Welke SMS-uitslagen werden er dan vervalsd? En stond het daar ook van tevoren al vast wie er die week uit zou gaan enzo? (big brother)
Is geen enkel bewijs van.
Gewoon een slag in de lucht, is een gewoonte van dat ei.
Karper diem, vis van de dag
pi_54156254
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:59 schreef Dark het volgende:

[..]

Het script van mij zou zijn - Dennis er vanavond uit - over een paar dagen een brief in die tent waarin staat, dat de bewoners volgende exit moeten kiezen tussen 2 bewoners die het laagst in de popoll staan.
Nu Jaap bij Huub en Lieke zit, zal de strijd waarschijnlijk om Naad en Amanda gaan, dan krijg je pas ECHT DRAMA!
De rest van de tijd - tot december - opvullen met gastspelers, voor de broodnodige variatie.
goed plan

redactie lezen jullie mee?
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:02:59 #148
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54156303
Zwaan kleef aan staat weer bij zijn chickie.
Naad zegt - Ze zijn er heilig van overtuigd dat je naar huis gaat.
pi_54156310
Dennis: Hebben ze nog geprobeerd om te praten?
Nadia: Ze zijn er heilig van overtuigd dat ik je weg stem.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 12:03:35 #150
135305 beequeen
Lost.
pi_54156322
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:59 schreef Dark het volgende:

[..]

Droomscenario.
― Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')