Wat een onzin dat Brian daar bij aanwezig moet zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:09 schreef beequeen het volgende:
Wat leest Huub nu op het rooster: Iets van Amanda en Brian off cam?
Edit: Ik snap het al. Brian mag bij de logopedie van Amanda aanwezig zijn, Huub baalt dat dat off cam mag.
Wat een onzin dat het off cam moet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:14 schreef Clank het volgende:
[..]
Wat een onzin dat Brian daar bij aanwezig moet zijn![]()
Gisteren had ze ook hulp nodig bij de les, Lieke heeft toen geholpen. Assistentie voor :quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:14 schreef Clank het volgende:
[..]
Wat een onzin dat Brian daar bij aanwezig moet zijn![]()
Ik denk dat de agende en de werkelijkheid wat uit elkaar lopen. Gisteren was het gewoon on-cam. En niet Brian maar Lieke had haar geholpen. Ze hadden zelfs afgesproken dat vaker samen te doen omdat Lieke dan meteen haar strekoefeningen doet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een onzin dat het off cam moet.![]()
Ik vind het anders meestal wel hilarisch als Amanda vragen moet beantwoorden of dingen moet doen van een buitenstaander.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik denk dat de agende en de werkelijkheid wat uit elkaar lopen. Gisteren was het gewoon on-cam. En niet Brian maar Lieke had haar geholpen. Ze hadden zelfs afgesproken dat vaker samen te doen omdat Lieke dan meteen haar strekoefeningen doet.
Overigens nauwelijks boeiend op de streams, je zult er niet veel aan missen.
Die heeft vast nog 2 kaartjes die hij moet lezen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is de heer Bax reeds ingestort, heeft ie al een canvas jasje aan met te lange mouwen? Ze durven hem niet meer te laten zien.![]()
Ik denk dat Thijs woensdag en donderdag komt ipv Herma.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:40 schreef noekje het volgende:
Is Herma er eigenlijk nog wel?
Geen idee, er is wel een nieuwe jongen in het team voor woensdag en donderdag.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:40 schreef noekje het volgende:
Is Herma er eigenlijk nog wel?
Oké dan. Ik dacht ze er misschien uitgeschopt was omdat ze in opdracht van Natasia een bom onder Huub en Lieke hun bed wilde leggen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Thijs woensdag en donderdag komt ipv Herma.
Thijs zegt dat hij niet camerageil is, hij heeft al eerder schoongemaakt bij het Mediapark.
ook een manier om blauwe plekken te krijgen, kunnen straks natuurlijk opgevoerd worden als bewijs van het agressieve gedrag van ons aller niksjequote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia knalt riant tegen de deur van de douche
Palma : "Het is nog steeds geen draaideur, schat"
Brian zelfspot? Zonder dat ie het zelf in de gaten heeft dan. Ik heb hem nooit op enige zelfreflectie, laat staan zelfspot kunnen betrappen. Maar onverdachte zelfspot is wellicht wel de leukste zelfspotquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:00 schreef T-lex het volgende:
Van Brian verwacht ik wel wat grappigs als ik eerlijk ben. Zelfspot is hem niet vreemd en die oproepvideo van de Bikinicontest was ook wel grappig. Ben benieuwd...![]()
Dan moet ze ook naar een kliniek en de steken laten vervangen door hersens.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:11 schreef Clank het volgende:
Amanda: Skattieeee hoe is het?
Nadia: Ik heb rugpijn
Amanda: Weet je wat ík heb?! Steken in mijn hoofd!
Voor het geval dat hij wel gaat :quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:22 schreef itsme het volgende:
Nadia laat hem er in. Ze weet dat als ze maar even gaat janken iedereen het weer vergeeft.![]()
Daar geloof ik niks van, ze krijgt echt de hele groep over zich heen als ze hem niet wegstemt, vooral Brian en Amanda.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:22 schreef itsme het volgende:
Nadia laat hem er in. Ze weet dat als ze maar even gaat janken iedereen het weer vergeeft.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |