abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54155621
Dennis denkt dat Naad hem erin houdt. Ik hoop toch echt dat hij opflikkert vanavond.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 11:31:57 #102
135305 beequeen
Lost.
pi_54155622
Naad hoopt dat haar moeder bij de Vanraathkliniek aanwezig is. Ik mag toch hopen dat ze dat niet toestaan.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54155626
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:28 schreef beequeen het volgende:
Wat ontzettend ordinair die legging en gouden pumps van Lieke, ziet er echt niet uit.
Toch heeft een legging wel een voordeel. Als je een scheet laat met een panty aan, vliegen je schoenen uit. Bij een legging heb je dat probleem nooit.
Keep the Sunny Side Up
pi_54155633
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:24 schreef beequeen het volgende:

[..]

Daar geloof ik niks van, ze krijgt echt de hele groep over zich heen als ze hem niet wegstemt, vooral Brian en Amanda.
ha Amanda. Die vergeeft haar zo weer. Te desperate voor een vriendin, net als ze de rat altijd vergeeft.
Nadia zal het even lastig krijgen, zal janken en dan als iedereen tegen haar gaat (lees Huub) dan gaat dellie weer voor haar opkomen.
  Admin donderdag 25 oktober 2007 @ 11:32:52 #105
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_54155645
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:20 schreef beequeen het volgende:
Brian vindt een douche niet nodig? Hij heeft vannacht Amanda weer anaal genomen heb ik begrepen uit het SV van VOL, hij is dus net zo onfris als Amanda, soort zoekt soort.
Wat een vieze kindjes van God

Bleugh
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_54155651
Nadia d'r vriendin was gisteren in de kooi ? (met hem ) En ze heeft alleen hem gesproken ofzo...
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_54155654
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:29 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Zou hij dit bedoelen met de nieuwe Dennix ?
100%, maar dat zien we morgen....
Karper diem, vis van de dag
pi_54155663
Ongeloofelijk, zelfs van de huishulp is Dennis doodsbang en komt niet verder dan; komt wel goed en we zullen zien...

Wat een miscast die gast eruit en dan kan het spel weer gespeeld worden en kan er weer eens tempo inkomen dit bashen van een nietsnut is leuk geweest, maar is voor iedereen beter dat hij vertrekt.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 11:34:40 #109
135305 beequeen
Lost.
pi_54155688
Naad heeft het over een vriendin die het moeilijk heeft. Ze zegt dat het geen zin heeft in dat hok te blijven als het zo slecht met haar gaat.
Vaag verhaal.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 11:35:29 #110
135305 beequeen
Lost.
pi_54155705
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:33 schreef Kaleddis het volgende:
Nadia d'r vriendin was gisteren in de kooi ? (met hem ) En ze heeft alleen hem gesproken ofzo...
Ik begreep ook niet wat ze daarmee bedoelde.
― Mark Twain
pi_54155724
Wat vroeg Brian over volgende maand. Of het volgende maand wel mocht?
Die vriendin is toch niet Flens he? En dat Dennis er deze maand nog niet uit mag he?
Go hard or go home
pi_54155742
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:36 schreef noekje het volgende:
Die vriendin is toch niet Flens he? En dat Dennis er deze maand nog niet uit mag he?
pi_54155761
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:37 schreef itsme het volgende:

[..]

Zo kwam het gesprek echt op mij over hoor.
Go hard or go home
pi_54155787
staat dgk_fan trouwens al klaar met zijn brommer ? Dennis kan natuurlijk niet het hele stuk naar huis lopen
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:39:18 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54155789
quote:
Zou me helemaal niets verbazen. Ondanks dat ik geen yota snap van de beweegredenen van achter.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 11:39:30 #116
135305 beequeen
Lost.
pi_54155796
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:38 schreef noekje het volgende:

[..]

Zo kwam het gesprek echt op mij over hoor.
Ik kon het niet goed volgen, het was nogal cryptisch.
― Mark Twain
pi_54155800
quote:
Het zal toch niet he
pi_54155808
De anderen moeten toch duidelijk kunnen merken dat Dennis zich helemaal niet zo druk maakt voor vanavond.. en dat Nadia bluft met haar 'ik stem hem er uit verhaal'...
pi_54155822
Ik denk dat die beweegreden is dat wanneer Dennis blijft, er een situatie ontstaat die echt 'voer' is voor psychologen enzo. Dat was toch ook de bedoeling van het spel, het hele psychische gebeuren? Als Dennix blijft, dan wordt iedereen wanhopig en gaan ze rare dingen doen. (terror, opstappen, meer ruzies)
pi_54155831
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:39 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik kon het niet goed volgen, het was nogal cryptisch.
Daarom juist! Brian die vraagt of het volgende maand wel mag en volgens mij is de boze buurvrouw verhaspelt in de term vriendin want die heb ik al eens eerder gehoord.
Go hard or go home
pi_54155849
Gisteren maakte Brian en Amanda ook al van dat soort opmerkingen. Dat Nix er niet uit "mag".
Maar gisteren avond leken ze nog steeds goeie hoop te hebben, aangezien Naad goed toneel speelde.

Maar weten ze het nu al zeker dat Nix nergens heen gaat vanavond? Naad zou geloof ik met Amanda gaan praten vandaag om het al aan haar te vertellen. Zoiets zei ze tegen Nix.
Zou wel slim zijn, want als ze dat toneelstukje tot de ontslagronde vol gaat houden dan is de reactie van Amanda en Brian mogelijk ook wat minder prettig.
Maarja als Brian het weet dan weet de rest het denk ik ook snel genoeg.
pi_54155863
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:40 schreef Clank het volgende:
De anderen moeten toch duidelijk kunnen merken dat Dennis zich helemaal niet zo druk maakt voor vanavond.. en dat Nadia bluft met haar 'ik stem hem er uit verhaal'...
Iedereen weet na die Chanel oorbellen al lang genoeg ......
Keep the Sunny Side Up
pi_54155865
en die hij waar ze het over hadden, dat is volgens mij Dennis. Nadia en Dennis hebben samen een gesprek gehad achter denk ik.
Go hard or go home
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:43:21 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54155868
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:41 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Ik denk dat die beweegreden is dat wanneer Dennis blijft, er een situatie ontstaat die echt 'voer' is voor psychologen enzo. Dat was toch ook de bedoeling van het spel, het hele psychische gebeuren? Als Dennix blijft, dan wordt iedereen wanhopig en gaan ze rare dingen doen. (terror, opstappen, meer ruzies)
Denk je? Dennis voegt niets tot aan het spel dus ik denk juist dat zijn blijven ook weinig toe gaat voegen tot het spel van de anderen. Ik ben eerder bang dat je zo heel saaie berusting creëert. Want, hoe graag iedereen iemand ook weg wil stemmen, achter zet de frustrerende lijnen uit.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 11:43:33 #125
135305 beequeen
Lost.
pi_54155872
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:41 schreef HuubLiekeFan het volgende:
In de Talpatijd kan ik me dat voorstellen maar RTL heeft hiet helemaal geen zin in, lijkt me dus nogal onwaarschijnlijk , dat komt nl neer op de ene SL na de andere.
― Mark Twain
pi_54155890
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Denk je? Dennis voegt niets tot aan het spel dus ik denk juist dat zijn blijven ook weinig toe gaat voegen tot het spel van de anderen. Ik ben eerder bang dat je zo heel saaie berusting creëert. Want, hoe graag iedereen iemand ook weg wil stemmen, achter zet de frustrerende lijnen uit.
Wij vinden dat Dennis niets toevoegt maar de uitzendingen zijn voorlopig wel gevuld met Nadia en Dennis denk ik.
Go hard or go home
pi_54155905
Als ze DEnnis er nu weer niet uit mogen stemmen van achter dan bloed de DGK echt dood!
Ze moeten er ook rekening mee houden dat de andere bewoners dan ook steed passiever worden net zoals Dennis.

Jaap heeft het al en keer over een staking gehad en ik denk dat de rest ook lamlendiger als alles door achter wordt beslist. Ook Huub vertelde eer steeds minder zin in te hebben op deze manier
pi_54155920
Werd er bij Big Brother eigenlijk ook zo gemanipuleerd van 'achteren'?
pi_54155921
Vanmiddag verwacht ik weinig van stratgisch overleg. Nadia is de hele middag naar de kliniek, Huub is lang naar de tandarts. Japio en Lieke gaan een opname van het stuk van Japio doen voor de internetshow. Brian en Amanda hebben de logopodist op bezoek.........
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:46:20 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54155928
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:44 schreef noekje het volgende:
Wij vinden dat Dennis niets toevoegt maar de uitzendingen zijn voorlopig wel gevuld met Nadia en Dennis denk ik.
Ja, daar ben ik ook bang voor. De afleveringen die ik eens zie, gaan bijna alleen maar over hen. Voor mij altijd reden om weer verder te zappen, want ik trek dat suffe duo al lang niet meer.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 11:46:24 #131
135305 beequeen
Lost.
pi_54155930
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:42 schreef noekje het volgende:
en die hij waar ze het over hadden, dat is volgens mij Dennis. Nadia en Dennis hebben samen een gesprek gehad achter denk ik.
Ik heb wel gezien dat Naad naar het hokje werd geroepen gisteren maar niet samen met Dennix.
― Mark Twain
pi_54155956
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:45 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Werd er bij Big Brother eigenlijk ook zo gemanipuleerd van 'achteren'?
compleet vervalsen van SMS uitslagen .....
Keep the Sunny Side Up
pi_54155999
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vanmiddag verwacht ik weinig van stratgisch overleg. Nadia is de hele middag naar de kliniek, Huub is lang naar de tandarts. Japio en Lieke gaan een opname van het stuk van Japio doen voor de internetshow. Brian en Amanda hebben de logopodist op bezoek.........
En Dennis loopt zoals gewoonlijk met zijn ziel onder de arm.. (of mss zit díe in z'n broekzakken!)
pi_54156007
Lieke gaat ook voor de Albert Cuyp look tegenwoordig zie ik.
Go hard or go home
pi_54156028
nadia heeft weer d r eigen prive stream?
pi_54156030
Serieus? Welke SMS-uitslagen werden er dan vervalsd? En stond het daar ook van tevoren al vast wie er die week uit zou gaan enzo? (big brother)
pi_54156043
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:44 schreef noekje het volgende:

[..]

Maar nu is de vraag ook, vinden de mensen het interessant?
pi_54156060
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:45 schreef diedirk het volgende:
Ze moeten er ook rekening mee houden dat de andere bewoners dan ook steed passiever worden net zoals Dennis.
Dat spraken gisteren Amanda en Brian ook al uit.
Amanda zei iets van: 'Speel, speel, speel....je kan je beter gewoon op jezelf concentreren"
Brian keek daarbij vol onbegrip.

Denk dat ze daarbij bedoelde, dat het geen zin heeft om op deze manier iemand er uit proberen te krijgen.
Je zet je weken in om een exit voor mekaar te krijgen en als het dan de goeie kant op gaat, dan krijg je zoiets.
pi_54156061
Er moet gewoon tempo komen in het programma.
Het is nu al weer lange tijd op RTL en de kijkcijfers dalen alleen maar ipv stijgen.
Mensen willen iets zien waarvan ze weten dat het een wedstrijd is ern er dus mensen afvallen en weggestemd worden anders wordt het steeds minder interessant en spannend
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:54:00 #140
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54156090
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Iedereen weet na die Chanel oorbellen al lang genoeg ......
Als Naad Dennis erin houdt, hebben we officieel een ChanelDEL
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54156092
PFffff, wat zou ik chagrijnig worden daar..

Iedereen zit rustig te ontbijten en dan heb je Palma er bij zitten:

'HEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, WAT GEZELLIG HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE'

Kraaaa kraaaaaaa kraaaaaaaaaa, wat een heks!
pi_54156133
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:52 schreef T-lex het volgende:

[..]

Dat spraken gisteren Amanda en Brian ook al uit.
Amanda zei iets van: 'Speel, speel, speel....je kan je beter gewoon op jezelf concentreren"
Brian keek daarbij vol onbegrip.

Denk dat ze daarbij bedoelde, dat het geen zin heeft om op deze manier iemand er uit proberen te krijgen.
Je zet je weken in om een exit voor mekaar te krijgen en als het dan de goeie kant op gaat, dan krijg je zoiets.
Werkt natuurlijk ongeloofelijk frustrerend als je er alles aan doet iemand weg te ktrijgen en het dan gewoon niet mag van achter.
Dit zou eigenlijk eens naar wat media moeten worden doorgespeeld
pi_54156161
Ach die Chanel oorbellen is een zoethoudertje....ze moest ook die borstvergroting nog verdienen. Dat zal na de ontslagronde van vanavond wel goed komen.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:59:56 #144
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54156209
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:52 schreef diedirk het volgende:
Het is nu al weer lange tijd op RTL en de kijkcijfers dalen alleen maar ipv stijgen.
Mensen willen iets zien waarvan ze weten dat het een wedstrijd is ern er dus mensen afvallen en weggestemd worden anders wordt het steeds minder interessant en spannend
Er zijn ook al heel lang geen boeiende stemrondes en exitrondes meer!

Het script van mij zou zijn - Dennis er vanavond uit - over een paar dagen een brief in die tent waarin staat, dat de bewoners volgende exit moeten kiezen tussen 2 bewoners die het laagst in de popoll staan.
Nu Jaap bij Huub en Lieke zit, zal de strijd waarschijnlijk om Naad en Amanda gaan, dan krijg je pas ECHT DRAMA!
De rest van de tijd - tot december - opvullen met gastspelers, voor de broodnodige variatie.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 12:01:07 #145
135305 beequeen
Lost.
pi_54156245
Dennix houdt niet zo van slagroomtaart.

― Mark Twain
pi_54156249
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:50 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Serieus? Welke SMS-uitslagen werden er dan vervalsd? En stond het daar ook van tevoren al vast wie er die week uit zou gaan enzo? (big brother)
Is geen enkel bewijs van.
Gewoon een slag in de lucht, is een gewoonte van dat ei.
Karper diem, vis van de dag
pi_54156254
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:59 schreef Dark het volgende:

[..]

Het script van mij zou zijn - Dennis er vanavond uit - over een paar dagen een brief in die tent waarin staat, dat de bewoners volgende exit moeten kiezen tussen 2 bewoners die het laagst in de popoll staan.
Nu Jaap bij Huub en Lieke zit, zal de strijd waarschijnlijk om Naad en Amanda gaan, dan krijg je pas ECHT DRAMA!
De rest van de tijd - tot december - opvullen met gastspelers, voor de broodnodige variatie.
goed plan

redactie lezen jullie mee?
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:02:59 #148
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54156303
Zwaan kleef aan staat weer bij zijn chickie.
Naad zegt - Ze zijn er heilig van overtuigd dat je naar huis gaat.
pi_54156310
Dennis: Hebben ze nog geprobeerd om te praten?
Nadia: Ze zijn er heilig van overtuigd dat ik je weg stem.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 12:03:35 #150
135305 beequeen
Lost.
pi_54156322
quote:

[..]

Droomscenario.
― Mark Twain
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:03:46 #151
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_54156326
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:52 schreef diedirk het volgende:
Enige reden om het na december nog uit te zenden zou zijn als de kijkcijfers omhoog zouden gaan, zei Ome Fons bij de overname. Op deze manier zijn ze zeker dat dat niet zal gebeuren. Einde DGK.
Prrrrr
pi_54156342
quote:

[..]

Heerlijk plan
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:04:39 #153
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54156347
Nadia in het zwart. Laat het een voorteken zijn dat het vandaag de begrafenis van 0 is.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:04:53 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54156354
quote:

[..]

Ik stem voor!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:05:53 #155
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54156378
0: Het hart zit fokking in mijn keel.
Nadia: Goed zo.
Dennis: Doe eens normaal!! Mijn hart zit in mijn keel...
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:06:07 #157
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54156385
Dennis zijn hart zit fokking in zijn keel.

Naad doet weer zogenaamd boos tegen Dennis.
pi_54156398
Nadia geniet van haar macht.
pi_54156402
Goedzo nix, vooral blijven zeiken en zielig doen.
pi_54156422
Eigenlijk is de enige op wie Dennis wel eens boos wordt en uitvalt nadia...

Te triest voor woorden van een angsthaas het is
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:07:58 #161
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54156426
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:04 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Heerlijk plan
Zal ik solliciteren bij de DGK_Redactie?
pi_54156428
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:05 schreef akveor het volgende:
0: Het hart zit fokking in mijn keel.
Nadia: Goed zo.
In plaats van dat hij NU ff ging knallen, laten zien wat hij waard is, nee hoor, doet gewoon waar hij zin in heeft (niets doen).. Als ik 1% was had ik het wel geweten...
pi_54156433
Huub, Luc en Dennis zitten in de huiskamer en hebben het er over wat Nadia zal gaan doen.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:08:27 #164
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_54156438
Het doet onaardig tegen Naad; 'doe neit zo zielig met je doekje als je moet spoelen, blabla' Zo gaat ze hem er wel uit gooien.
Prrrrr
pi_54156440
Brian: Dennis is de Chinhuahua van Nadia.
pi_54156455
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:08 schreef mspoez het volgende:
Het doet onaardig tegen Naad; 'doe neit zo zielig met je doekje als je moet spoelen, blabla' Zo gaat ze hem er wel uit gooien.
Nee, dat begrijp je verkeerd. Dennis laat nu zien dat hij een 'man' is.. hij moet vandaag aan haar laten zien wat hij waard is.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:10:45 #167
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_54156478
Het is juist helemaal goed dat Nadia tegen iedereen liegt dat ze Dennis eruit stemt. Op die manier weten ze dat ze Nadia ook niet kunnen vertrouwen en zullen ze zich ook tegen haar keren. Je kan zeggen van Dennis wat je wilt, maar hij heeft wel stand gehouden. Dat gaat Nadia nooit lukken.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:11:54 #168
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54156501
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:08 schreef mspoez het volgende:
Nee hoor, net zei Naad tussendoor nog met een mond vol tandpasta, ze zijn ervan overtuigd ik je eruit stem vanavond.

Dennis gaat nergens, we worden geplayed
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:12:53 #169
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54156523
Huub gaat ook weg, begrijp ik, misschien kan iemand hem even op de hoogte brengen?
pi_54156525
doodziek, moeten we verplicht nog een maand tegen die 2 mongolen aankijken:(
pi_54156541
Waarom is er nu in godsnaam niemand bij Nadia en Dennis?
pi_54156560
Als 1% 0% er in houdt, zoals al heel vaak gezegd, HOE moet ze dat nu uitleggen dan? Ze laat zich voor schut zetten door hem, hij doet niets, hij laat niets zien..

De enige reden die ze heeft om hem er in te houden is dat hij heeft beloofd te gaan knallen...

Maar dat heeft hij al zo vaak gezegd
pi_54156594
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:07 schreef Dark het volgende:

[..]

Zal ik solliciteren bij de DGK_Redactie?
Doe maar, kun je ons mooi op de hoogte houden van wat er speelt
pi_54156597
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:10 schreef arneaux het volgende:
Je kan zeggen van Dennis wat je wilt, maar hij heeft wel stand gehouden. Dat gaat Nadia nooit lukken.
Daar schept hij zelf ook nogal is mee op. Maar echt los zijn ze nog niet op hem gegaan. Hoop dat na vanavond het echte vuurwerk komt. (dan ga ik er even vanuit dat hij nergens heen gaat vanavond)
pi_54156598
PS Ik hoop dat ze de volle laag krijgt van Amanda als 1% 0% er in houdt
pi_54156638
nix probeert mannelijk te doen

Nadia jat weer een slipje uit de la van Lieke
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:18:24 #177
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54156647
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:16 schreef SiRojK het volgende:
False hope

Amanda is helemaal gek op Naad, die wordt nooit boos op haar!
pi_54156651
Hij moest geen blok aan haar been meer zijn... Nu is hij een vlieg bij haar reet ofzo
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:19:24 #179
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54156669
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:17 schreef Kaleddis het volgende:
nix probeert mannelijk te doen

Nadia jat weer een slipje uit de la van Lieke
Het is andersom zegt Naad - Lieke, de pichiri, heeft slipjes van Naad in haar la.
pi_54156687
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:16 schreef SiRojK het volgende:
het is juist veel mooier als ze haar de huid volschelden als ze haar vriendje wel wegstemd
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 12:20:09 #181
135305 beequeen
Lost.
pi_54156695
Luc zei net tegen Huub dat Naad zich volkomen voorschut zet t.o. de groep maar name t.o. half Nederland als ze Dennix er vanavond niet uitstemt.

Naad zit weer in het laadje van Lieke en zegt dat haar slipjes daarin liggen, wat kan dat wijf liegen.
― Mark Twain
pi_54156743
nix versprak zich, dat zeiden ze "daar"ook dat ik niet naar huis kan
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 12:22:38 #183
135305 beequeen
Lost.
pi_54156750
Dennix zegt: Ze zeggen daar ook, je kan nog niet naar huis.
― Mark Twain
pi_54156752
Hoe kunnen ze nu hun alleen laten?!!!
pi_54156773
Rond welke tijd wordt het bekend of ie blijft of optieft?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_54156782
Hij betuttelt haar weer..

'Ik koop hele mooie schoentjes voor je, van gucci'

Oké, ze is verkocht!
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 12:23:55 #187
135305 beequeen
Lost.
pi_54156783
Goffer de goffer, hij helpt haar haar schoenen aatrekken.

Binnenkort gaat hij hele mooie schoentjes van Gucci voor haar kopen.
― Mark Twain
pi_54156794
Dennix gaat Gucci-schoentjes voor Nadia kopen....
pi_54156819
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:23 schreef Vlindur het volgende:
Rond welke tijd wordt het bekend of ie blijft of optieft?
Volgens mij moet ze om 17.00 al vertellen of ze hem er in houdt of niet (ivm achter, familie e.d.).. Ze is tot 16.00 thuis, dus er is nog hooguit een uurtje om haar in te lullen

PS: Ze noemt hem al weer schatje, dit is fout.......

DAMN, KUTSHOW
pi_54156824
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:
Dennix zegt: Ze zeggen daar ook, je kan nog niet naar huis.
moet zeggen dat ze daar gelijk hebben
als die nix er nu uit zou komen wordt ie soort nationale boksbal
letterlijk
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_54156836
Luc gaat toch zeker ook wel naar huis als vanavond Nix blijft.
Zou zelf echt zoiets hebben van...jullie verdienen mekaar, veel plezier en tot nooit meer ziens.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 12:26:34 #192
135305 beequeen
Lost.
pi_54156839
Huub heeft de rest van de groep gevraagd om Dennix helemaal gek te maken zodat er niks van hem overblijft.

Het komt wel verdomde goed uit voor het hokje dat Huub nu naar de tandarts moet, volgens mij baalt Huub als een stekker dat hij uitgerekend nu weg moet.
― Mark Twain
pi_54156878
schandalig Nadia zegt nu weer je weet toch hoe het zit; ze MOET hem erin houden
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:28:49 #194
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54156881
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:20 schreef beequeen het volgende:
Luc zei net tegen Huub dat Naad zich volkomen voorschut zet t.o. de groep maar name t.o. half Nederland als ze Dennix er vanavond niet uitstemt.

Naad zit weer in het laadje van Lieke en zegt dat haar slipjes daarin liggen, wat kan dat wijf liegen.
Dat is mij ook al opgevallen!

Zelden zo'n geraffineerde leugenaar en player gezien zoals Naad!

En Anita, de geitenwollensokkenhuispsychologe, maar zeggen tegen Naad dat ze een pleaser is......
MY ASS! Ze pleased alleen zichzelf!

Dr.H schreef vanochtend een mooi stukje van Naad als kind, dat gillend en krijsend op de grond ligt bij de supermarkt om snoepjes te krijgen en als ze haar zin heeft gekregen......gaat ze huilen en 100 excuses aanbieden, ik bedoelde het niet zo, mammie, echt niet, het spijt me zo mammie, ik zal het nooit meer doen, mammie, ik hou zoveel van jou, jij bent de liefste mammie van de hele wereld, ben je nou niet meer boos op mij, mammie?
pi_54156883
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:25 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

moet zeggen dat ze daar gelijk hebben
als die nix er nu uit zou komen wordt ie soort nationale boksbal
letterlijk
Ach, BS, hijg aat naar huis, krijgt nog een paar verwijten en voor de rest zegt niemand wat.. Hooguit dat ze in Alpen met hem zullen ouwehoeren
pi_54156925
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:23 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, hij helpt haar haar schoenen aatrekken.

Binnenkort gaat hij hele mooie schoentjes van Gucci voor haar kopen.
En zij geniet hiervan
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:31:15 #197
168159 FSR
Just myself
pi_54156928
Het is mij wel duidelijk...
Nadia zegt dat het haar eigenwaarde voorbij gaat... Ze MOET Anix er in hoouden van de FeBo...

Dit programma wordt steeds triester...het is geen spel meer, het is gewoon een soap met acteurs...!!
When exist, things are inévitable
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:31:24 #198
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54156932
Luc stelt voor dat Naad Dennis als slaaf gaat gebruiken als ze hem erin houdt.........??????????

Pardon Luc, dat doet ze toch al?
pi_54156939
Ik denk trouwens dat ze allang weet dat ze hem eruit gaat stemmen. Maar doet alsof ze nog twijfelt.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_54156958
ZE mag hem er dus echt niet uitstemmen, ik stop ermee
Dit is echte gescritp, als zelfs uitstemmen wordt gescript is het voor mij klaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')