False hopequote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:16 schreef SiRojK het volgende:
PS Ik hoop dat ze de volle laag krijgt van Amanda als 1% 0% er in houdt
Het is andersom zegt Naad - Lieke, de pichiri, heeft slipjes van Naad in haar la.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:17 schreef Kaleddis het volgende:
nix probeert mannelijk te doen![]()
Nadia jat weer een slipje uit de la van Lieke![]()
het is juist veel mooier als ze haar de huid volschelden als ze haar vriendje wel wegstemdquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:16 schreef SiRojK het volgende:
PS Ik hoop dat ze de volle laag krijgt van Amanda als 1% 0% er in houdt
Volgens mij moet ze om 17.00 al vertellen of ze hem er in houdt of niet (ivm achter, familie e.d.).. Ze is tot 16.00 thuis, dus er is nog hooguit een uurtje om haar in te lullenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:23 schreef Vlindur het volgende:
Rond welke tijd wordt het bekend of ie blijft of optieft?
moet zeggen dat ze daar gelijk hebbenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:
Dennix zegt: Ze zeggen daar ook, je kan nog niet naar huis.
Dat is mij ook al opgevallen!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:20 schreef beequeen het volgende:
Luc zei net tegen Huub dat Naad zich volkomen voorschut zet t.o. de groep maar name t.o. half Nederland als ze Dennix er vanavond niet uitstemt.
Naad zit weer in het laadje van Lieke en zegt dat haar slipjes daarin liggen, wat kan dat wijf liegen.
Ach, BS, hijg aat naar huis, krijgt nog een paar verwijten en voor de rest zegt niemand wat.. Hooguit dat ze in Alpen met hem zullen ouwehoerenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:25 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
moet zeggen dat ze daar gelijk hebben
als die nix er nu uit zou komen wordt ie soort nationale boksbal
letterlijk
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:23 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, hij helpt haar haar schoenen aatrekken.
Binnenkort gaat hij hele mooie schoentjes van Gucci voor haar kopen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |