abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54153035
Vandaag is er de maandelikse ontslagronde, gaat Dennis er wel of niet uit?
Van wat ik heb gelezen, schijnt Nadia tegen Dennis gisteravond gezegd te hebben, dat ze de anderen wijsmaakt dat ze hem eruit stemt, maar hem uiteindelijk erin zal houden.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54153044
You're fired!!
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 08:48:24 #3
135305 beequeen
Lost.
pi_54153057
Goedemorgen
Bijgelezen en deze uitspraak kwam ik tegen op Vol, vannacht gepost door Ladynight.

Nadia vindt het niet normaal zoals Amanda douched...1 minuut.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54153107
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 08:48 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen
Bijgelezen en deze uitspraak kwam ik tegen op Vol, vannacht gepost door Ladynight.

Vond hem ook wel grappig. Mevrouw keurt haar eigen gedrag af, als anderen het doen.
Denk bv aan toen ze binnenkwam en Amanda ordinair en hoerig vond..
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 08:53:46 #5
135305 beequeen
Lost.
pi_54153126
VV was gisteravond weer goed bezig.

23:43 - Spannende dag!

Het wordt morgen een spannende dag. De grote vraag is natuurlijk of Dennis naar huis gaat of niet. Zoals het er nu voor staat lijkt het erop dat hij zal gaan vertrekken. Maar Nadia is niet helemaal overtuigt van zijn vertrek, de brunette wil hem nog een laatste kans geven. Maar zal ze die hem ook echt geven, of zal zij hem toch wegstemmen? De ijdele Miljonair probeert met een paar Chanel oorbellen zijn gedrag goed te praten. Ondertussen zijn Lieke Jaap en Huub al zijn afscheid aan het voorbereiden. “We gaan gewoon film kijken als hij weggaat”, oppert Jaap. “Of Jaap gooit een emmer vol troep over hem heen”, glundert de Oldenzaler. “Maar dan moet ik wel wegrennen als ik dat doe, o nee, die klappen van Dennis kan ik wel incasseren”, aldus een grappende Briellenaar. Hoe het ook went of keert, morgen zullen we het zien!

Dat plan kwam van Lieke.
― Mark Twain
  donderdag 25 oktober 2007 @ 08:53:46 #6
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_54153127
quote:
Goedemorgen

hehe dat zegt ze alleen omdat ze gisteren zelf heel toevallig 2x gedouched heeft
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_54153133
quote:
Goedemorgen

Ook Goedemorgen

Essentieel verschil tussen Amanda en Nadia onder de douce is dat Amanda de kraan open draait ......
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 08:55:39 #8
135305 beequeen
Lost.
pi_54153149
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 08:52 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Vond hem ook wel grappig. Mevrouw keurt haar eigen gedrag af, als anderen het doen.
Denk bv aan toen ze binnenkwam en Amanda ordinair en hoerig vond..
Precies, ook bij Naad is zelfreflectie ver te zoeken.
― Mark Twain
  donderdag 25 oktober 2007 @ 08:56:35 #9
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_54153161
wie is die jongen dan???
nieuwe schoonmaakhulp??
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 08:57:00 #10
135305 beequeen
Lost.
pi_54153166
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 08:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Ook Goedemorgen

Essentieel verschil tussen Amanda en Nadia onder de douce is dat Amanda de kraan open draait ......
― Mark Twain
  donderdag 25 oktober 2007 @ 08:57:55 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54153172
Goedemorgen!
Nadia laat zich dus óf paaien voor een stel Chanel oorbellen óf ze doet alsof ze zich laat paaien en neemt de Chanel oorbellen maar wat graag als onderpand.
Mooie, integere vrouw .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54153193
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 08:57 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Nadia laat zich dus óf paaien voor een stel Chanel oorbellen óf ze doet alsof ze zich laat paaien en neemt de Chanel oorbellen maar wat graag als onderpand.
Mooie, integere vrouw .
Of zou het belangrijk voor haar zijn dat ze Dennix volledig in haar macht heeft als haar slaaf ?
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 25 oktober 2007 @ 09:00:02 #13
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_54153200
Bon Giorno. Net even filmpje "verkrachting Shanti door Dennis" gezien. Begint met vuile sneaky rat Brian die vertelt met zijn zalvende schjmoel en quasi antilliaans: heerlijke ergenis. Fijn bij een kopje koffie. Maar dan begint Lieke te praten. Arggggghhhhhhhh. Gadverdamme, opeens smaakt de koffie niet meer.

Voor de broodnodige zelfkastijding staat zij op nummer 1 bij mij.
Er kan er maar één de domste zijn
  Moderator donderdag 25 oktober 2007 @ 09:00:55 #14
184769 crew  Deisyy
pi_54153210
Goedemorgen

Vannacht lag Nadia te miepen in bed dat ze zo moe was en wilde gaan slapen, maar dat ze eigenljk nog moest gaan douchen, omdat Palma tegen haar gezegd had dat ze te weinig doucht.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_54153212
Ik denk dat dat valse loeder hem wel weg stemt, trek niet nog een maand klef en bef
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  donderdag 25 oktober 2007 @ 09:02:30 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54153230
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 08:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Of zou het belangrijk voor haar zijn dat ze Dennix volledig in haar macht heeft als haar slaaf ?
Oh ja, dat ook. Bijna net zo belangrijk als Chanel oorbellen. Maar belangrijker als de Chanel oorbellen die ze kreeg, want dat waren niet de bellen die ze bliefde, toch?

Wat een enge foto van Lieke, IkWeetNiets !
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator donderdag 25 oktober 2007 @ 09:03:12 #17
184769 crew  Deisyy
pi_54153238
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
Bon Giorno. Net even filmpje "verkrachting Shanti door Dennis" gezien. Begint met vuile sneaky rat Brian die vertelt met zijn zalvende schjmoel en quasi antilliaans: heerlijke ergenis. Fijn bij een kopje koffie. Maar dan begint Lieke te praten. Arggggghhhhhhhh. Gadverdamme, opeens smaakt de koffie niet meer.

[ afbeelding ]

Voor de broodnodige zelfkastijding staat zij op nummer 1 bij mij.
Ik heb hem ook net zitten kijken, er klopt helemaal niets van dat verkrachtingsverhaal, ik snapte eerst niet waarom Dennis zich niet verdedigt daarover maar hij was waarschijnlijk zo bezopen dat hij er niets meer met zekerheid kon zeggen.
  Moderator donderdag 25 oktober 2007 @ 09:04:33 #18
184769 crew  Deisyy
pi_54153253
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh ja, dat ook. Bijna net zo belangrijk als Chanel oorbellen. Maar belangrijker als de Chanel oorbellen die ze kreeg, want dat waren niet de bellen die ze bliefde, toch?

Nope ze wilde liever anderen, ik hoop dat ze hem daar vanavond dan wel op afrekent.

[ Bericht 1% gewijzigd door Deisyy op 25-10-2007 09:14:22 ]
pi_54153275
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik heb hem ook net zitten kijken, er klopt helemaal niets van dat verkrachtingsverhaal, ik snapte eerst niet waarom Dennis zich niet verdedigt daarover maar hij was waarschijnlijk zo bezopen dat hij er niets meer met zekerheid kon zeggen.
Hij kan toch wel iets doen bij zo'n beschuldiging? Naar achter toe en eisen dat hij die beelden te zien krijgt, men wat een looser is het ook.....
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  donderdag 25 oktober 2007 @ 09:07:12 #20
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_54153293
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook. Hoor daar die stem bij en het koude zweet breekt je uit. Deze foto is prominent op www.miljonairlieke.com gezet door haar broer. Die relatie zal dus ook wel niet al te best zijn. Ik daag iereen uit een afbeelding te vinden waar ze slechter op staat.

Op die foto zie je al een beetje de " anabole" kop die ze over een paar jaar waarschijnlijk heeft
Er kan er maar één de domste zijn
pi_54153314
goedemorgen allen,
is luc al terug?
  donderdag 25 oktober 2007 @ 09:09:46 #22
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_54153333
nadia is als de dood dat ze alleen word gelaten of de hele tijd met iemand moet rondhangen die anderen maar een sukkel vinden. En ze wil een van de "populaire" meidengroepje zijn. Zie het maar al de middelbare school kwesties. Gaat een "populair" meisje opeens om met iemand die haar clubje maar een sukkel vinden dan is ze dat zelf opgeven moment ook en laten ze haar vallen.

De enigste die nadia kan ompraten nog is amanda. Ik denk zelfs dat ze van amanda eerder iets zou aannemen dan van nix. Van de overige vier zal nadia niets/weining van aannemen. Jammer dat amanda er geen gebruik van maakt.

nadia en amanda hebben ongeveer zelfde denknivo klasse dus denk niet dat nadia dat graag ziet wegvallen. Als amanda haar zou dreigen dat ze nadia geheel laat vallen als ze nix erin houd dan zal nadia nix wel wegstemmen. Dat kan ik 80% duidelijk zeggen, want nadia wil niet alleen afhankelijk zijn van nobody-looser.

20% de kan dat ze de gok neemt omdat amanda niet echt standvastig is met haar woorden. Ik ben ook bang dat het weleens die 20% kans zou kunnen worden, want ze zou ook wel weten dat amanda snel vergeet.

Maar goed we zullen het vanavond wel zien. Ik durf bijna niet te kijken eigelijk. Zo gespannen word ik ervan.
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
  donderdag 25 oktober 2007 @ 09:10:28 #23
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_54153343
Dennix is gewoon een in en in trieste jongen uit een verwend nest. Deze knul heeft nog nooit iets hoeven presteren om doelen te bereiken en weet er dus ook niet met prestaties om te gaan, laat staan ze te initieren. Dit is dan ook de reden dat hij in het dagelijks leven als een mislukkeling in de maatschappij staat.
Natte Naad komt ook uit een verwend nest en is een typetje dat gewend is alles te realiseren door zich zielig op te stellen, het type kind dat jankend en schreeuwend met mama en pappa door de supermarkt loopt omdat hij/zij de gewenste snoepjes niet krijgt. Uiteindelijk zwichten mama en pappa voor de passieve agressie en krijgt het kind zijn/haar zin. Op deze wijze is Naad opgegroeid en heeft zij altijd alles verkregen door enerzijds in de slachtoffer rol te kruipen en anderzijds het middel van passief geweld toe te passen zij doet dit door het stellen van onmogelijk te realiseren eisen aan mensen, in dit geval Dennix. Daarbij komt dat Natte Naad een complexe psychiatrische patiente is met meerdere psychische stoornissen waaronder,narcisme, borderline, eetstoornissen een obsessie voor uiterlijkheden en grootheidswaanzin. Hoe heeft Talpa haar kunnen casten ik vermoed haast de medewerking van een collega. Ik heb dan ook besloten niet mee te speculeren over de uitkomst van de ontslagronde omdat er teveel onvoorspelbare factoren een rol spelen. Wat duidelijk is is dat Dennix blijvende schade zal ondervinden van zijn deelname aan DGK en dat Natte Naad dringende psychologische hulp nodig heeft van een "niet geitenwollensokken" psycholoog. Psychologen zoals Anita hebben op dit soort psychiatrische patienten totaal geen grip en worden simpelweg in het ootje genomen.

Veel plezier bij DGK vandaag
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_54153364
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:05 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Hij kan toch wel iets doen bij zo'n beschuldiging? Naar achter toe en eisen dat hij die beelden te zien krijgt, men wat een looser is het ook.....
Leuk bedacht, maar 'achter' trapt daar niet in. Als ze beelden terugvragen krijgen ze standaard het antwoord "Je zoekt het maar lekker zelf uit. Thuis kun je ook geen beelden terugkijken".

Alleen bij extreme voorvallen gebruikt 'achter' de beelden als bewijsstuk of om bewoners te laten zien dat de grenzen zijn overschreden.
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 25 oktober 2007 @ 09:13:13 #25
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_54153375
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:07 schreef IkWeetNiets het volgende:

Op die foto zie je al een beetje de " anabole" kop die ze over een paar jaar waarschijnlijk heeft
[ afbeelding ]
Wow, zal Lieke echt zo onvrouwelijk willen worden. Volgens mij moet ze dan ook mannenlijke hormonen gaan slikken. Dat ziet er echt niet mooi uit voor een vrouw.
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')