quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:48 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Bijgelezen en deze uitspraak kwam ik tegen op Vol, vannacht gepost door Ladynight.
Nadia vindt het niet normaal zoals Amanda douched...1 minuut.
hehe dat zegt ze alleen omdat ze gisteren zelf heel toevallig 2x gedouched heeftquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:48 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Bijgelezen en deze uitspraak kwam ik tegen op Vol, vannacht gepost door Ladynight.
Ook Goedemorgenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:48 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Precies, ook bij Naad is zelfreflectie ver te zoeken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Vond hem ook wel grappig. Mevrouw keurt haar eigen gedrag af, als anderen het doen.
Denk bv aan toen ze binnenkwam en Amanda ordinair en hoerig vond..
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ook Goedemorgen![]()
Essentieel verschil tussen Amanda en Nadia onder de douce is dat Amanda de kraan open draait ......
Of zou het belangrijk voor haar zijn dat ze Dennix volledig in haar macht heeft als haar slaaf ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:57 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Nadia laat zich dus óf paaien voor een stel Chanel oorbellen óf ze doet alsof ze zich laat paaien en neemt de Chanel oorbellen maar wat graag als onderpand.
Mooie, integere vrouw.
Oh ja, dat ook. Bijna net zo belangrijk als Chanel oorbellen. Maar belangrijker als de Chanel oorbellen die ze kreeg, want dat waren niet de bellen die ze bliefde, toch?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Of zou het belangrijk voor haar zijn dat ze Dennix volledig in haar macht heeft als haar slaaf ?
Ik heb hem ook net zitten kijken, er klopt helemaal niets van dat verkrachtingsverhaal, ik snapte eerst niet waarom Dennis zich niet verdedigt daarover maar hij was waarschijnlijk zo bezopen dat hij er niets meer met zekerheid kon zeggen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
Bon Giorno. Net even filmpje "verkrachting Shanti door Dennis" gezien. Begint met vuile sneaky rat Brian die vertelt met zijn zalvende schjmoel en quasi antilliaans: heerlijke ergenis. Fijn bij een kopje koffie. Maar dan begint Lieke te praten. Arggggghhhhhhhh. Gadverdamme, opeens smaakt de koffie niet meer.
[ afbeelding ]
Voor de broodnodige zelfkastijding staat zij op nummer 1 bij mij.
Nope ze wilde liever anderen, ik hoop dat ze hem daar vanavond dan wel op afrekent.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook. Bijna net zo belangrijk als Chanel oorbellen. Maar belangrijker als de Chanel oorbellen die ze kreeg, want dat waren niet de bellen die ze bliefde, toch?
Wat een enge foto van Lieke, IkWeetNiets!
Hij kan toch wel iets doen bij zo'n beschuldiging? Naar achter toe en eisen dat hij die beelden te zien krijgt, men wat een looser is het ook.....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hem ook net zitten kijken, er klopt helemaal niets van dat verkrachtingsverhaal, ik snapte eerst niet waarom Dennis zich niet verdedigt daarover maar hij was waarschijnlijk zo bezopen dat hij er niets meer met zekerheid kon zeggen.
Dat dacht ik ook. Hoor daar die stem bij en het koude zweet breekt je uit. Deze foto is prominent op www.miljonairlieke.com gezet door haar broer. Die relatie zal dus ook wel niet al te best zijn. Ik daag iereen uit een afbeelding te vinden waar ze slechter op staat.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook. Bijna net zo belangrijk als Chanel oorbellen. Maar belangrijker als de Chanel oorbellen die ze kreeg, want dat waren niet de bellen die ze bliefde, toch?
Wat een enge foto van Lieke, IkWeetNiets!
Leuk bedacht, maar 'achter' trapt daar niet in. Als ze beelden terugvragen krijgen ze standaard het antwoord "Je zoekt het maar lekker zelf uit. Thuis kun je ook geen beelden terugkijken".quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:05 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hij kan toch wel iets doen bij zo'n beschuldiging? Naar achter toe en eisen dat hij die beelden te zien krijgt, men wat een looser is het ook.....
Wow, zal Lieke echt zo onvrouwelijk willen worden. Volgens mij moet ze dan ook mannenlijke hormonen gaan slikken. Dat ziet er echt niet mooi uit voor een vrouw.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
Op die foto zie je al een beetje de " anabole" kop die ze over een paar jaar waarschijnlijk heeft
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |