quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En hij heeft groot gelijk.Jaap en Huub zijn omgepraat door hoge kijkcijfers, wat dus een vette leugen is.
onzin, natuurlijk willen ze geen manager, want die taken willen ze zelf in handen houden.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:58 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een keer gebeld of ik zijn manager mag worden en daar werd ik
vrij resoluut van de lijn weggewimpeld. Denk niet dat ze me nu als gastspeler nog
willen....
Ja hallo, als dat de reden is om hem in het spel te houden zou dat wel diep droevig zijn. De fout ligt bij het hokje en de screening. Ze hebben een enorme fout gemaakt door Dennix in det hok te plaatsen, nu maken ze het zelf maar goed ook, alleen niet op deze manier, dat is gewoon streamers kwellen en TV kijkers ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze willen hem misschien wel kwijt, maar het is voor zijn eigen gezondheid beter dat hij er nu niet uitgaat.
Die jongen is zo uitgekakt, dat hij geen kans maakt op een gezonde terugkeer in de maatschappij.
Zowel Naad als Dennis zelf geven aan dat hij er niet zo uit kan.
Huub en Jaap hebben het steeds over de hoge kijkcijfers .Sinds de verhaallijn van Nadia.En Jaap en Huub hebben alles voor de show over en denken dat alles heel goed gaat en het spel nu langer gaat duren.Maar ze weten niet dat juist de verhaallijn Nadia en dennis de show kapot maakt,als Huub en Jaap dat wisten,dan zouden ze echt alles in de strijd gooien.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:58 schreef avonne het volgende:
[..]kun je dat even uitleggen? Zijn ze omgepraat?
Hee: Luc is fokking streetwise ja!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:58 schreef kit2u het volgende:
Heerlijk , lulletje luc gaat een analyse geven.
Dat krijg je als je als jongetje opgroeit met mama's viva en margriet.
Ik zie 'm al zitten in z'n korte broek met mama's pumps aan.
Daar houd ik je aanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:04 schreef Oma1 het volgende:
Als hij er in blijft vanavond komen we met vijftig strontkarren naar de kooi dan kunnen ze likken wat een lui daar achter zeg,
Okee, heb net een mailtje gestuurd waarin ik mezelf als gastspeler voor eenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:59 schreef avonne het volgende:
[..]
onzin, natuurlijk willen ze geen manager, want die taken willen ze zelf in handen houden.
Een gastspeler willen ze echter heel graag
Wat denk je zelf ? dat ze je komend weekend even in de kooi zetten ? hahahahahahahaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:09 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Okee, heb net een mailtje gestuurd waarin ik mezelf als gastspeler voor een
weekend aanbied (heb mijn laatste vakantiedagen eergisteren opgenomen zodat ik tot
dinsdag vrij ben voor het geval Dennis de poort uitmoet, dus langer dan een weekend
kan ik De Kooi niet in)
Hij zei natuurlijk bij de screening dat hij 100% gaat knallen en het zegt wel wat over de screeners dat ze hem geloofden.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hallo, als dat de reden is om hem in het spel te houden zou dat wel diep droevig zijn. De fout ligt bij het hokje en de screening. Ze hebben een enorme fout gemaakt door Dennix in det hok te plaatsen, nu maken ze het zelf maar goed ook, alleen niet op deze manier, dat is gewoon streamers kwellen en TV kijkers ook.
Een Witness Protection Program bestaat in Nederland toch ook?![]()
Val ook niet mee he met twee van die ballonnen er in.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:12 schreef beequeen het volgende:
De rits van Amanda's jurk is nu al kapot. Kwaliteitskleding kopen ze daar zeg.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |