Ik vind dennis ook wel triest, en een slachtoffer van het programma.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:10 schreef DrsH het volgende:-knip-
Psychologen zoals Anita hebben op dit soort psychiatrische patienten totaal geen grip en worden simpelweg in het ootje genomen.
Veel plezier bij DGK vandaag
Zou haar kont in Liekes maatje 34 passen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:17 schreef Kaleddis het volgende:
nix probeert mannelijk te doen![]()
Nadia jat weer een slipje uit de la van Lieke![]()
vanaf 20 uur, misschien 21 uurquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:34 schreef Deisyy het volgende:
Hoelaat is de ontslagronde meestal?
!!! AMEN !!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:32 schreef diedirk het volgende:
ZE mag hem er dus echt niet uitstemmen, ik stop ermee
Dit is echte gescritp, als zelfs uitstemmen wordt gescript is het voor mij klaar
Hear, hear.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind dennis ook wel triest, en een slachtoffer van het programma.
Zeker heeft hij erge dingen gedaan, maar die pasten wel bij de ontstane sfeer van de Gouden Kooi. Ik vind Dennis vrij normaal, maar wel errug onvolwassen en passief. Hij doet bijvoorbeeld absoluut niets voor zijn zangcarriere (contacten leggen, liedjes uitzoeken, toonladders, whatever). De idioterie die hij nu vertoont is het gevolg van complete verwarring die gezaaid wordt door het programma, de locatie en de leugenachtigheid van de medebewoners. Niet van gekte, denk ik.
Hij heeft zeker hulp nodig, en zal er baat bij hebben.
Maar Nadia is beyond help. Wat kan dat nog worden? Wat er niet in zit (compassie, respect voor anderen) kan er ook niet uitkomen. Het enige wat we kunnen hopen is dat zij (net als Natasia) nooit een gevaar voor de samenleving en de mensen om haar heen wordt.
Uiteraard kiest Talpa JUIST deze mensen vanwege hun freakgehalte.
De enige taak die Anita heeft is "pappen en nat houden". Huub heeft meerdere keren om een ander gevraagd, omdat het niet klikt met Anita, doch dat is afgewezen. Ziehier dat het belang van de client er niet toe doet.
Vind deze caps niet kunnen, TE misselijk makendquote:
En het ergste is dat ze Jaap,Brian en Huub laten geloven dat de kijkcijfers zo omhoog gegaan zijn door de verhaallijn Nadia.Dus Huub en Jaap pikken het wel,die denken dat ze veel meer scoren.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:36 schreef diedirk het volgende:
Werkelijk om te kotsen dit, we gaan nu dus weer naar de nep relatie van DEnnis en Nadia kijken waar iedereen van moet kotsen.
Ze gaan dus echt proberen de kijkcijfers nog meer te laten dalen, RTL verneukt een zo moi concept jammer!
Oh jezus, heb je hem ook weerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:40 schreef dgk_fan het volgende:
Dennis is LIEF zoals hij nu is !! Een SUPERGROTE bos rozen voor Nadia !!!
Ik had hem gelijk ALLES vergeven als ik zo'n bos van hem kreeg
(Goeiemorgen Fok!ertjes !!)
en daarom en alleen daarom houdt ze hem er vanavond in.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:06 schreef Clank het volgende:
Nadia geniet van haar macht.
Goedemiddag, ik zou toch mijn Puch van stal halen voor het geval dat.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:40 schreef dgk_fan het volgende:
And who is she kidding?quote:
Precies ze groeit van die macht en het idee dat twee mannen in de kooi haar willen hebben. Van mij mag ze hem erin houden en dan dat Luc vanavond nog vertrekt en dan alle ballen op de onderste regionen!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:43 schreef avonne het volgende:
[..]
en daarom en alleen daarom houdt ze hem er vanavond in.
waarom geef je je niet op als gastspeler?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:40 schreef dgk_fan het volgende:
Ja, dat dat 'gestuurd' wordt is wel duidelijk. Alleen was ik nu in de volle overtuiging dat de FEBO Dennis kwijt wilde. Ze hebben er zóveel aan gedaan om Nadia duidelijk te maken wat voor een loser Dennis is.. dat het nu heel ongeloofwaardig wordt als zij hem er wel in moet houden.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:38 schreef Darklight het volgende:
dat uitstemmen gescript is, is toch al maanden duidelijk?
Lieve schat, dat is zn hele probleem. Hij is te lief.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:40 schreef dgk_fan het volgende:
Draai het eens om . Als 0% vanavond weggaat kan hji z'n gezicht buiten alphen a/d rijn niet meer laten zien. als hij nog langer blijft zelf daar niet meerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:50 schreef Darklight het volgende:
Maar als Dennix niet weggaat vanavond, schiet het spel toch ook niet op? Nog 2maanden...
Ze willen hem misschien wel kwijt, maar het is voor zijn eigen gezondheid beter dat hij er nu niet uitgaat.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:46 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, dat dat 'gestuurd' wordt is wel duidelijk. Alleen was ik nu in de volle overtuiging dat de FEBO Dennis kwijt wilde. Ze hebben er zóveel aan gedaan om Nadia duidelijk te maken wat voor een loser Dennis is.. dat het nu heel ongeloofwaardig wordt als zij hem er wel in moet houden.
En het is voor het programma toch ook veel beter als Dennis d'r uit moet? Nóg een maand kijken/luisteren naar de 'diepe gesprekken' van 'Skattie en Babyyyyy".. daar schieten de kijkcijfers echt niet van omhoog![]()
Als de hele wereld uit Dennis-en zou bestaan zou er inderdaad geenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Lieve schat, dat is zn hele probleem. Hij is te lief.
Nee we zitten inderdaad met zn allen te wachten om latente homos zonder welke eigen mening dan ook, die Gucci schoentjes koopt, voor een ander, om in een kooi te blijven.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als de hele wereld uit Dennis-en zou bestaan zou er inderdaad geen
oorlog meer zijn op deze planeet.............
Wel als ie drank op heeftquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als de hele wereld uit Dennis-en zou bestaan zou er inderdaad geen
oorlog meer zijn op deze planeet.............
En hij heeft groot gelijk.Jaap en Huub zijn omgepraat door hoge kijkcijfers,wat dus een vette leugen is.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda maakt Brian voorzichtig duidelijk dat Nadia "het nog niet weet", met een ondertoon van 'ze stemt hem niet weg'. De reactie van Brian is "Ik laat het er niet bij zitten", dus niet 'ik ga met Nadia praten' of zo. Te duidelijk doelde hij op 'achter'.
Ik heb vorige week een keer gebeld of ik zijn manager mag worden en daar werd ikquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:46 schreef avonne het volgende:
[..]
waarom geef je je niet op als gastspeler?
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En hij heeft groot gelijk.Jaap en Huub zijn omgepraat door hoge kijkcijfers, wat dus een vette leugen is.
onzin, natuurlijk willen ze geen manager, want die taken willen ze zelf in handen houden.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:58 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een keer gebeld of ik zijn manager mag worden en daar werd ik
vrij resoluut van de lijn weggewimpeld. Denk niet dat ze me nu als gastspeler nog
willen....
Ja hallo, als dat de reden is om hem in het spel te houden zou dat wel diep droevig zijn. De fout ligt bij het hokje en de screening. Ze hebben een enorme fout gemaakt door Dennix in det hok te plaatsen, nu maken ze het zelf maar goed ook, alleen niet op deze manier, dat is gewoon streamers kwellen en TV kijkers ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze willen hem misschien wel kwijt, maar het is voor zijn eigen gezondheid beter dat hij er nu niet uitgaat.
Die jongen is zo uitgekakt, dat hij geen kans maakt op een gezonde terugkeer in de maatschappij.
Zowel Naad als Dennis zelf geven aan dat hij er niet zo uit kan.
Huub en Jaap hebben het steeds over de hoge kijkcijfers .Sinds de verhaallijn van Nadia.En Jaap en Huub hebben alles voor de show over en denken dat alles heel goed gaat en het spel nu langer gaat duren.Maar ze weten niet dat juist de verhaallijn Nadia en dennis de show kapot maakt,als Huub en Jaap dat wisten,dan zouden ze echt alles in de strijd gooien.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:58 schreef avonne het volgende:
[..]kun je dat even uitleggen? Zijn ze omgepraat?
Hee: Luc is fokking streetwise ja!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:58 schreef kit2u het volgende:
Heerlijk , lulletje luc gaat een analyse geven.
Dat krijg je als je als jongetje opgroeit met mama's viva en margriet.
Ik zie 'm al zitten in z'n korte broek met mama's pumps aan.
Daar houd ik je aanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:04 schreef Oma1 het volgende:
Als hij er in blijft vanavond komen we met vijftig strontkarren naar de kooi dan kunnen ze likken wat een lui daar achter zeg,
Okee, heb net een mailtje gestuurd waarin ik mezelf als gastspeler voor eenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:59 schreef avonne het volgende:
[..]
onzin, natuurlijk willen ze geen manager, want die taken willen ze zelf in handen houden.
Een gastspeler willen ze echter heel graag
Wat denk je zelf ? dat ze je komend weekend even in de kooi zetten ? hahahahahahahaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:09 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Okee, heb net een mailtje gestuurd waarin ik mezelf als gastspeler voor een
weekend aanbied (heb mijn laatste vakantiedagen eergisteren opgenomen zodat ik tot
dinsdag vrij ben voor het geval Dennis de poort uitmoet, dus langer dan een weekend
kan ik De Kooi niet in)
Hij zei natuurlijk bij de screening dat hij 100% gaat knallen en het zegt wel wat over de screeners dat ze hem geloofden.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hallo, als dat de reden is om hem in het spel te houden zou dat wel diep droevig zijn. De fout ligt bij het hokje en de screening. Ze hebben een enorme fout gemaakt door Dennix in det hok te plaatsen, nu maken ze het zelf maar goed ook, alleen niet op deze manier, dat is gewoon streamers kwellen en TV kijkers ook.
Een Witness Protection Program bestaat in Nederland toch ook?![]()
Val ook niet mee he met twee van die ballonnen er in.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:12 schreef beequeen het volgende:
De rits van Amanda's jurk is nu al kapot. Kwaliteitskleding kopen ze daar zeg.![]()
Moeder Theresaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gaat de Messias nu verder als Maagd Maria ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De keuze is dus helder. Ze laat Dennis erin!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Tja, mischien naar huis vanavond ..... "
Dennix : "Aljeblieft, ik flip helemaal door als ik weg moet"
Sharon : "Zware keuze he"
Nadia : "Als ik hem erin laat dan krijg ik zeker iedereen over me heen"
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
De keuze is dus helder. Ze laat Dennis erin!
Mooie woordspeling.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
De keuze is dus helder. Ze laat Dennis erin!
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
Dennix gaat met zijn rimpelige harses nog even een gezichtsbruinertje nemen.
Moet hij die met de PC aansturen of zo?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
Dennix gaat met zijn rimpelige harses nog even een gezichtsbruinertje nemen.
Muziekje erbijquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Moet hij die met de PC aansturen of zo?
Dat is het dus, hij zit in een winterdip.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat is zo'n lichtbak tegen depressies![]()
Ooooh, OK. Dan kan hij beter het ding meteen inslikken en doorspoelen met een glaasje water.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat is zo'n lichtbak tegen depressies![]()
hij voede zich wat loom en passief worden en zorgt zo dat hij de komende maand weer de sprankelende persoonlijkheid is die hij tot nu toe is geblekenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is het dus, hij zit in een winterdip.
Hij gaat knallen na zo'n therapeutische sessie met de lichtbakquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:28 schreef pullup het volgende:
[..]
hij voede zich wat loom en passief worden en zorgt zo dat hij de komende maand weer de sprankelende persoonlijkheid is die hij tot nu toe is gebleken
Denk dat De FEBO echt moet vrezen dat het programma niet doodbloed in saaiheid, kijkcijfers dalen al, niemand wilt nadia en Dennis samen zien...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda maakt Brian voorzichtig duidelijk dat Nadia "het nog niet weet", met een ondertoon van 'ze stemt hem niet weg'. De reactie van Brian is "Ik laat het er niet bij zitten", dus niet 'ik ga met Nadia praten' of zo. Te duidelijk doelde hij op 'achter'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |