abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54158882
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:20 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee, 2 is beter dan 1.
II lijkt meer een bordspelletje.

Heb jij Rise of Nations nog gespeeld? Het moet je voldoening geven een Ballistic Missile op het Vrijheidsbeeld te gooien.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 14:01:51 #202
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_54158943
quote:
spam hoer!
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_54158980
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 14:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

spam hoer!
Oh, had ik het geschreven...
pi_54159015
Jouw wereldje gaat ook echt niet verder dan de huizenmarkt en Bush
pi_54159049
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:48 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat Calculusboek heb ik ook. Hoewel we integreren over mogen slaan.
Dat leer je toch al op de middelbare school?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 25 oktober 2007 @ 14:09:58 #206
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54159107
Hallo, smerige schimmelnageltjes
Pugna Pro Patria
pi_54159146
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 14:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat leer je toch al op de middelbare school?
Ik heb geen meervoudige of lijnintegralen gehad, nee.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54159211
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 14:05 schreef Fastmatti het volgende:
Huizenmarkt. Twistys. Ron Paul. Willem Middelkoop.
pi_54159254
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 14:05 schreef Fastmatti het volgende:
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh, wat een klein wereldje!

Veel kleiner dan Paris Hilton en Gordon. Wat ben ik toch narrow-minded!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 14:19:46 #210
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54159319
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 14:16 schreef pberends het volgende:

[..]

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh, wat een klein wereldje!

Veel kleiner dan Paris Hilton en Gordon. Wat ben ik toch narrow-minded!
Je zit inderdaad wel wat veel op de centen
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_54159356
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:59 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

II lijkt meer een bordspelletje.
Eén toch ook.
quote:
Heb jij Rise of Nations nog gespeeld?
Nee, ken ik niet.
quote:
Het moet je voldoening geven een Ballistic Missile op het Vrijheidsbeeld te gooien.
Waarom?
pi_54159572
pi_54159750
quote:
Maar Marokkaanse mannen, zegt Samira el Kandoussi, zijn zo schizofreen als wat: „Ze willen een vrouw met een eigen mening, maar die mag ze niet in het openbaar geven. Ze willen een stoere vrouw, maar ze moet nog wel thuis wonen. En ze willen een mooie, sexy vrouw, maar ze moet wel nog maagd zijn.”
Naar aanleiding van de steekpartij van Bilal B. werd vorige week aandacht geschonken aan het grote aantal Marokkaanse schizofrenen en mogelijk oorzaken hiervan. Ik had niet verwacht om een verklaring hiervan tegen te komen in een artikel over de moeilijkheden die moslima's in Nederland hebben om een geschikte man te vinden.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_54159783
Plotselinge Wolkersverering, .
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 14:48:18 #215
Stranger than fiction
pi_54159951
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 14:40 schreef Apropos het volgende:
Je kon het zien aankomen.
pi_54160038
quote:
Plotselinge Jeroen Brouwers-verering.
pi_54160082
quote:
"Your sweet voice is like the snap of a bra strap upon a sun burnt back."
pi_54160150
quote:
The descendants of the genetic upper class would be tall, slim, healthy, attractive, intelligent, and creative and a far cry from the "underclass" humans who would have evolved into dim-witted, ugly, squat goblin-like creatures.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/6057734.stm

Coo-hool.
pi_54160217

Ik zou van geen van beiden een tweedehands auto kopen.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 15:05:20 #220
Stranger than fiction
pi_54160254
Sjakie!
quote:
Tiener begint chocoladefabriek in de garage
Louis Barnett heeft zijn chocoladefabriek moeten verplaatsen van de garage van zijn ouders naar een fabriekspand in de buurt, want Sainsbury's en Waitrose willen met de kerst zijn chocolade in de schappen hebben liggen.
Op school werd hij gepest, en toen bleek dat hij dyslectisch was, haalden zijn ouders hem van school. Inmiddels zijn zijn ouders en de vrouw die hem thuis les gaf bij zijn bedrijf Chokolit (Louis' eigen fonetische spelling van het Engelse 'chocolate') in dienst.

Chocodoosjes
Hij staat al sinds zijn vijfde met zijn moeder in de keuken, vertelt Louis de BBC (bekijk een vorig jaar gemaakte tv-reportage). Na een cursus chocolade maken en wat financiële steun van zijn grootouders is hij begonnen. Reden voor zijn succes is zijn verpakking: de chocolaatjes zitten in doosjes van chocola.

Volgens de Britse krant The Sun hebben importeurs uit New York, Tokyo en Europese landen ook al interesse getoond. Vreemd vindt Louis zijn carrièrekeus niet: 'ik verwezenlijk mijn droom, net als David Beckam heeft gedaan', zegt hij in de krant.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 15:06:07 #221
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54160266
pinguins verkopen in de regel geen auto's
  donderdag 25 oktober 2007 @ 15:06:16 #222
Stranger than fiction
pi_54160271
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 15:02 schreef Apropos het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zou van geen van beiden een tweedehands auto kopen.
Waarom is klein zijn handig als je dom bent?
pi_54160282
Ik weet niet of dat Automatic Writing zo'n succes is:
quote:
Maar waar is dan die vertrouwde mening, zo ons toegedaan, dat er weinig meer te zeggen valt. O, die lijkbleke watervallen als smaragden in een julizon waarmee u de paarden bereed als hypochonders hun aardbeien huldebrengers.
pi_54162317
quote:
.

Die Oliver Curry heeft overigens wel veel goed onderzoek gedaan naar bijvoorbeeld evolutionaire oorzaken van moraliteit.

Wat serieuzer werk dan All men will have big willies!...
pi_54162661
quote:
Ik mis een X-factor.

Overigens zijn we in Nederland wat dit betreft al aardig op weg:
quote:
But in the nearer future, humans will evolve in 1,000 years into giants between 6ft and 7ft tall
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_54163452
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 17:39 schreef Fastmatti het volgende:
TS-bashtopic

Ventje bij dierenarts ophalen.
pi_54163819
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:28 schreef gronk het volgende:

[..]

I call bullshit. Dat is *de* manier voor akelige N=1-statistiekellende. 'Ik zie een man van 1.90, ergo alle mannen en vrouwen zijn 1.90'. De werkelijkheid is dat je een *verdeling* hebt van lengtes, en dat de gemiddelde en mediane lengtes van vrouwen en mannen inderdaad verschillen, maar dat dat niet zoveel is dat je plenty vrouwen hebt die langer zijn dan mannen (en omgekeerd).

En meer van dat soort shit. Ik denk daar een stuk genuanceerder over dan jij doet voorkomen.
Ik mag jou wel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_54163884
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 18:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik mag jou wel.
Jij bent ook niet mis hoor
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_54165289
Vergaderen.

pi_54165620
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Even tussendoor...

Wie dacht ook alweer dat 18000 euro per maand een modaal salaris was?
Van Basten heeft eens iets vergelijkbaar doms gezegd, misschien dit ook wel.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_54166015
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 19:26 schreef flugeltje het volgende:
Bupatih heeft wat uit te leggen, hij weet zelf wel waar ik op doel. Hij mag me mailen, voorlopig is hij in ieder geval weer even FOK!loos...
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 23:29 schreef Monidique het volgende:
Of 9Dam6ien is... Bupatih! En dit is een grap...
Had ik weer eens gelijk? Of niet? Hoe dan ook, gelijkspel met een man minder. Netjes.
pi_54166057
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 19:33 schreef Monidique het volgende:

[..]

[..]

Had ik weer eens gelijk? Of niet? Hoe dan ook, gelijkspel met een man minder. Netjes.
En lekker klaar gekomen?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  donderdag 25 oktober 2007 @ 19:40:01 #235
Stranger than fiction
pi_54166142
quote:
Vruchtbare erotische danseres krijgt meer fooi
Rotterdam, 25 okt. Erotische danseressen die in hun vruchtbare periode zijn, krijgen bijna twee keer zoveel fooi van hun mannelijke ‘gasten’ als danseressen die menstrueren: $335 tegen $185 per avond.

Dit blijkt uit een onderzoek onder 18 lapdancers in nachtclubs in de Amerikaanse stad Albuquerque. De vrouwen hielden een maand lang hun vruchtbaarheidsfase en fooien bij voor psychologen van de universiteit van New Mexico. Hun analyse van de gegevens van in totaal 5300 lapdancers in 296 avonden wordt binnenkort gepubliceerd in het tijdschrift Evolution and Human Behavior. Bij de danseressen die aan de pil waren, en dus geen vruchtbare periode doormaakten, bleven de fooien gelijk.
rest artikel: ttp://www.nrc.nl/wetenschap/article798151.ece/Vruchtbare_erotische_danseres_krijgt_meer_fooi

Goed om te weten.
pi_54166215
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 19:35 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

En lekker klaar gekomen?
Hm?
  donderdag 25 oktober 2007 @ 19:47:15 #237
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_54166298
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 19:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Van Basten heeft eens iets vergelijkbaar doms gezegd, misschien dit ook wel.
Nee, het was iemand op POL...
pi_54166497
quote:
Vaticaan pleit tempeliers vrij

door Aart Heering

25-10-2007

Zuipen als een tempelier: de kwalijke faam van de religieuze ridderorde die zeven eeuwen geleden door de paus werd ontbonden, leeft nog altijd voort in het dagelijkse spraakgebruik. Maar de vrome ridders zijn al die tijd ten onrechte zwart gemaakt. Dat erkent ook het Vaticaan, dat donderdag een uitgave heeft gepresenteerd van het Processus contro Templarios.

De documenten op grond waarvan de pauselijke rechtbank oordeelde over de tempeliers bevinden zich in het Vaticaanse Geheim Archief, maar zijn eeuwenlang onvindbaar geweest nadat een archivaris ze in de 16e eeuw verkeerd had opgeborgen. In 2001 stuitte de Italiaanse historica Barbara Frale er min of meer toevallig op. Bij bestudering bleek, dat paus Clemens V de ridders niet had veroordeeld wegens ketterij, zoals altijd was gedacht. De publicatie van de processtukken - in 799 luxe folianten - houdt daarmee tevens een verlate rehabilitatie in van de ridders, van wie er tientallen op de brandstapel eindigden.

Heilig Land
De orde van de Pauperes Commilitones Christi Templique Salomonis, de arme medestrijders van Christus en de tempel van Salomon, werd in 1118 opgericht door een groep Franse edelen die zich voornam om de enkele jaren daarvoor tijdens de Eerste Kruistocht veroverde christelijke bezittingen in het Heilig Land te verdedigen. Het hoofdkwartier van de orde, die in 1139 door de paus werd erkend, lag op de Tempelberg in Jeruzalem. De leden moesten leven als monniken en een gelofte afleggen van kuisheid, gehoorzaamheid en armoede. Bij hun intrede moesten zij hun bezittingen afgeven aan de orde, die daardoor schatrijk werd.

templar.jpg300x.jpg
De rijkdom en invloed van de orde, die haar oorspronkelijke functie kwijtraakte in 1296 toen het laatste christelijke bolwerk in Israël verloren ging, waren een doorn in het oog van de Franse koning Philips de Schone (1268-1312), die geen andere machten naast zich duldde.

Valse getuige
Om zich meester te maken van het bezit van de tempeliers probeerde hij eerst om zelf toe te treden. Toen de ridders hem weigerden, schakelde Philips een valse getuige in, die verklaarde dat de ordeleden zich systematisch schuldig maakten aan ketterij, sodomie, hovaardij en idolatrie. In plaats van de Heer zouden zij Baphomet aanbidden, een beeldje met vrouwenborsten en duvelsvleugels, en nieuwe leden zouden bij hun initiatie het achterwerk van de Grootmeester van de Orde moeten kussen. Ook zouden zij in het geheim muzelman zijn geworden.

Vrijdag de 13de
Op grond van die beschuldigingen liet Philips bijna alle tempeliers - alleen al 150 in Parijs - arresteren. Dat gebeurde op vrijdag 13 oktober 1307, en sindsdien is vrijdag de 13e nog steeds de ongeluksdag bij uitstek.

Onder de folteringen van de Inquisitie bekenden de meeste ridders al gauw. De Franse Kroon eigende zich hun bezit toe en in 1314 werden de laatste Grootmeester en zijn adjudant in Parijs verbrand. Dat zelfde jaar hief paus Clemens V de orde op. Eeuwenlang werd er niets meer van de tempeliers vernomen, totdat zij in de 19e eeuw werden herontdekt door romantische schrijvers die rond hen een stroom van fantastische verhalen in gang zetten, waarvan de Da Vinci Code een van de meest recente is.

De rol van de paus in de ondergang van de tempeliers is altijd gezien als die van zetbaas van Philips. Inderdaad was Clemens, een Fransman die in Avignon zetelde, op de pauselijke troon gekomen dankzij de Franse koning van wie hij volkomen afhankelijk was. Een pauselijke rechtbank was daarom gaarne bereid om de ridders te veroordelen. Maar daarbij werd de aanklacht wegens ketterij omgezet in die van afvalligheid, zoals blijkt uit de boven water gekomen processtukken van 1308. Het oordeel van de paus was dus minder zwaar dan in het verleden werd gedacht. Voor de ongelukkige ordeleden maakte het niet veel meer uit, maar zij zijn nu tenminste, zeven eeuwen na dato, vrijgepleit van de zwaarste beschuldiging die de kerk kent.
http://www.wereldomroep.nl/actua/europa/071025tempeliers
pi_54167216
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 19:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nee, het was iemand op POL...
Ik heb gezocht, en niet gevonden. Heb je iets meer aanwijzingen?
  donderdag 25 oktober 2007 @ 20:34:59 #241
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_54167296
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 20:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb gezocht, en niet gevonden. Heb je iets meer aanwijzingen?
Eerlijk gezegd niet anders dan dat het volgens mij vrij recent, als in de laatste paar maanden, was...
ik vraag het me nl zelf ook af... het is me ontschoten en ik weet zeker dat er zoiets beweerd werd (waarop uiteraard gelachen werd).
pi_54167420
damn ik ben kapot!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 20:44:30 #243
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54167509
GroenLinksige idioterie
quote:
AMSTERDAM - Collegepartij GroenLinks dreigt tegen het akkoord te stemmen tussen het kabinet en Amsterdam over de verbreding en ondertunneling van de A9.

Volgens het programma-akkoord tussen de PvdA en GroenLinks zijn de partijen vóór de aanpak waarover PvdA-wethouder Tjeerd Herrema overeenstemming heeft bereikt met minister Camiel Eurlings van Verkeer en Waterstaat. Maar in een raadsvergadering gisteravond zei GroenLinkser Barn Geurts dat de afspraken onvoldoende zijn zonder garanties over uitbreiding van het openbaar vervoer tussen Amsterdam en Almere, invoering van rekeningrijden en verbetering van de luchtkwaliteit.
Wederom denken onze groene vrinden weer eens niet na
pi_54167681
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 20:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd niet anders dan dat het volgens mij vrij recent, als in de laatste paar maanden, was...
ik vraag het me nl zelf ook af... het is me ontschoten en ik weet zeker dat er zoiets beweerd werd (waarop uiteraard gelachen werd).
Modaal
pi_54167774
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_54167823
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 15:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Sjakie!
[..]
Vriend van me heeft een eigen bedrijfje waarmee hij chocolade workshops geeft enzo. Recent is hij in een deel van een verbouwde melkfabriek getrokken, dat heet dan ook de Chocoladefabriek tegenwoordig. Hij heeft het goed voor elkaar .
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 20:57:40 #247
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54167831
quote:
Er is al 394 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 21:00:37 #248
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_54167896
quote:

[..]

Ik heb dat uitgeveegd.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 21:06:47 #249
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54168037
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 18:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik mag jou wel.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_54168078
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 20:57 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Er is al 394 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Er was ook een recenter topic over (ik meen van Diegoarmadamaradona)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')