II lijkt meer een bordspelletje.quote:
spam hoer!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:58 schreef pberends het volgende:
[..]
'War on Terror gaat $2,4 biljoen kosten'
Oh, had ik het geschreven...quote:
Dat leer je toch al op de middelbare school?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:48 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat Calculusboek heb ik ook. Hoewel we integreren over mogen slaan.
Ik heb geen meervoudige of lijnintegralen gehad, nee.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat leer je toch al op de middelbare school?
Huizenmarkt. Twistys. Ron Paul. Willem Middelkoop.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:05 schreef Fastmatti het volgende:
Jouw wereldje gaat ook echt niet verder dan de huizenmarkt en Bush![]()
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh, wat een klein wereldje!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:05 schreef Fastmatti het volgende:
Jouw wereldje gaat ook echt niet verder dan de huizenmarkt en Bush![]()
Je zit inderdaad wel wat veel op de centenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh, wat een klein wereldje!
Veel kleiner dan Paris Hilton en Gordon. Wat ben ik toch narrow-minded!
Eén toch ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:59 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
II lijkt meer een bordspelletje.
Nee, ken ik niet.quote:Heb jij Rise of Nations nog gespeeld?
Waarom?quote:Het moet je voldoening geven een Ballistic Missile op het Vrijheidsbeeld te gooien.![]()
Naar aanleiding van de steekpartij van Bilal B. werd vorige week aandacht geschonken aan het grote aantal Marokkaanse schizofrenen en mogelijk oorzaken hiervan. Ik had niet verwacht om een verklaring hiervan tegen te komen in een artikel over de moeilijkheden die moslima's in Nederland hebben om een geschikte man te vinden.quote:Maar Marokkaanse mannen, zegt Samira el Kandoussi, zijn zo schizofreen als wat: „Ze willen een vrouw met een eigen mening, maar die mag ze niet in het openbaar geven. Ze willen een stoere vrouw, maar ze moet nog wel thuis wonen. En ze willen een mooie, sexy vrouw, maar ze moet wel nog maagd zijn.”
Je kon het zien aankomen.quote:
Plotselinge Jeroen Brouwers-verering.quote:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/6057734.stmquote:The descendants of the genetic upper class would be tall, slim, healthy, attractive, intelligent, and creative and a far cry from the "underclass" humans who would have evolved into dim-witted, ugly, squat goblin-like creatures.
quote:Tiener begint chocoladefabriek in de garage
Louis Barnett heeft zijn chocoladefabriek moeten verplaatsen van de garage van zijn ouders naar een fabriekspand in de buurt, want Sainsbury's en Waitrose willen met de kerst zijn chocolade in de schappen hebben liggen.
Op school werd hij gepest, en toen bleek dat hij dyslectisch was, haalden zijn ouders hem van school. Inmiddels zijn zijn ouders en de vrouw die hem thuis les gaf bij zijn bedrijf Chokolit (Louis' eigen fonetische spelling van het Engelse 'chocolate') in dienst.
Chocodoosjes
Hij staat al sinds zijn vijfde met zijn moeder in de keuken, vertelt Louis de BBC (bekijk een vorig jaar gemaakte tv-reportage). Na een cursus chocolade maken en wat financiële steun van zijn grootouders is hij begonnen. Reden voor zijn succes is zijn verpakking: de chocolaatjes zitten in doosjes van chocola.
Volgens de Britse krant The Sun hebben importeurs uit New York, Tokyo en Europese landen ook al interesse getoond. Vreemd vindt Louis zijn carrièrekeus niet: 'ik verwezenlijk mijn droom, net als David Beckam heeft gedaan', zegt hij in de krant.
Waarom is klein zijn handig als je dom bent?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:02 schreef Apropos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou van geen van beiden een tweedehands auto kopen.
quote:Maar waar is dan die vertrouwde mening, zo ons toegedaan, dat er weinig meer te zeggen valt. O, die lijkbleke watervallen als smaragden in een julizon waarmee u de paarden bereed als hypochonders hun aardbeien huldebrengers.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/6057734.stm
Coo-hool.
Ik mis een X-factor.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/6057734.stm
Coo-hool.
quote:But in the nearer future, humans will evolve in 1,000 years into giants between 6ft and 7ft tall
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |