Een ander zou zeggen "my ass" maar Dennis geeft een opening...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:12 schreef Nostalgist het volgende:
"Dit is absoluut niet goed te praten "
hij geeft een opening......
Meschien wordt het dan wel iets harderquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:13 schreef SiRojK het volgende:
Ik denk echt dat ze hem er in houdt! Ze geeft hem nog het voordeel van de twijfel en houdt hem er morgen in!
Wat kost dat tegenwoordig?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jep, ik heb wel iets met die types, inmiddels had ik het gewenste contact echter terug gebracht tot 30 minuten per maand. En je mag er van uitgaan dat mijn grenzen anders liggen dan bij Dennis.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een ander zou zeggen "my ass" maar Dennis geeft een opening...
Lekker snel![]()
![]()
Ik snap het niet meerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:18 schreef Soury het volgende:
Zijn het eigenlijk wel echte mensen. Als ik nu zo lang buiten stil ga zitten ben ik stijf bevroren![]()
I feel youquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:18 schreef Soury het volgende:
Zijn het eigenlijk wel echte mensen. Als ik nu zo lang buiten stil ga zitten ben ik stijf bevroren![]()
Het is triest.......maar ja, hoe lang kan iemand kruipen voor roem en een miljoen, hoe diep kan iemand gaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan niet geloven dat ik naar dit gesprek zit te luisteren, het is te triest voor woorden, het gedrag van N was duizend keer erger dan dat van D vannacht. Maar D zal en moet kruipen voor die bitch, dus heb ik alvast een kruippakje voor hem uitgezocht.
[ afbeelding ]
Nadia doet me wel denken aan de serie "V"quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:18 schreef Soury het volgende:
En anders trekt nix het maar aan..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan niet geloven dat ik naar dit gesprek zit te luisteren, het is te triest voor woorden, het gedrag van N was duizend keer erger dan dat van D vannacht. Maar D zal en moet kruipen voor die bitch, dus heb ik alvast een kruippakje voor hem uitgezocht.
[ afbeelding ]
De rest kan het niet eens opbrengen om die 2 een dagje geen minuut alleen te laten, dat was vanmorgen nog het plan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is triest.......maar ja, hoe lang kan iemand kruipen voor roem en een miljoen, hoe diep kan iemand gaan.
Dat klopt niet helemaal, er wordt wel degelijk naar Ip-adressen gekeken, want ze willen voorkomen dat de hitlijsten gemanipuleerd worden. Een fan van Dries Roelvink had 40x zijn single had gedowload is op zijn vingers getikt door de Megacharts en werd maar voor 1x geteld. Maar goed, als je een paar keer download, valt het vast niet opquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het wordt geteld per keer dat je betaald. Welke pc die download doet is niet van belang.
Maar dat vindt Dennix nu net lekker.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een ander zou zeggen "my ass" maar Dennis geeft een opening...
Lekker snel![]()
![]()
Yep, de kracht van het hokje.quote:
Ik denk dat ze zich binnen straks wel voor hun kop kunnen slaan.quote:
Boosquote:
Ik denk dat ik onze weddenschap ga winnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis zit zich zelf te vernederen tot en met en Nadia blijft maar knallen met haar zweepje. Dennis stikt al bijna vanwege het stof waar hij al door heen is gegaan.
Als het hokje nog wat accesoires toereikt, leren onthullende outfitjes, zweepjes en wat kettingen is de set helemaal compleet.![]()
OHW wacht...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:23 schreef SiRojK het volgende:
1%: Ik geef jou één kans, je allerlaatste kans, ik wil je zien kruipen, letterlijk! En dat gaat niet om één dag, ook niet over volgende week
Een doodschop bittequote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:26 schreef beequeen het volgende:
Kan iemand in dat hok Naad een enorme rotschop geven?![]()
Ik vind het mensonterend (vooral wat hij zichzelf aandoet)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit wordt de afgang van de eeuw. Dennis moet morgen kruipen voor Nadia, zo opzichtig mogelijk en dan krijgt hij alsnog een trap na?
van die zanger kan onze nixje nog een hoop lerenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:21 schreef beequeen het volgende:
Dennix, ik adviseer je deze clip.
http://www.youtube.com/watch?v=hMenB9Ywh2Q
Ik ben er ook bang voorquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:20 schreef Zora01 het volgende:
ze gaat hem erin houden..weet et zeker.
Dat is DImi skattie!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:30 schreef Prospera het volgende:
Wel gezellig dat Mitch er is
[ afbeelding ]
Geloof nooit dit dit 100% uit Naad komt, Nix mag niet naar buitenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:26 schreef beequeen het volgende:
Kan iemand in dat hok Naad een enorme rotschop geven?![]()
Ah de videoclip... ook al lowbudget....quote:
En Nadia voor de vrouwen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:31 schreef pullup het volgende:
Nu is het persoonlijk aan het worden. Ik schaam me plaatsvervangend kapot Die vent is een schande voor het mannelijk ras.
Soms, heel soms had ik de neiging Dennis een beetje zielig te vinden, maar dat punt ben ik nu definitef voorbij, die malloot doet het zichzelf allemaal aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het mensonterend (vooral wat hij zichzelf aandoet)![]()
jammer dat er alweer geen samenvatting in de OP staat.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:15 schreef Nostalgist het volgende:
En Vast !![]()
Dennis dus...
In een lang gesprek met Nadia..
dat schreef ik ook tussen de haakjesquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms, heel soms had ik de neiging Dennis een beetje zielig te vinden, maar dat punt ben ik nu definitef voorbij, die malloot doet het zichzelf allemaal aan.![]()
Ik ben een vrouw en schaam me voor het walgelijke vertoning van Naad.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:31 schreef pullup het volgende:
Nu is het persoonlijk aan het worden. Ik schaam me plaatsvervangend kapot Die vent is een schande voor het mannelijk ras.
Ze hebben sowieso niet echt een hoog gespreksniveau naar mijn mening...............quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:17 schreef SiRojK het volgende:
Gesprek is al 30 minuten bezig..
Zegt 0%: en dit meen ik echt..
Lekker dan, de rest niet? Jammer dat 1% niet zo scherp is
Maar hoe kan hij nou haar echte liefje zijn ? zo'n pussy past toch helemaal niet bij Nadia. Nadia moet een echte stoere vent.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:32 schreef Clank het volgende:
'k Krijg het idee dat Nadia zich niet laat sturen door het hokje.. die wil voor de Bergmankliniek wel een verhaallijn met Luc op poten zetten. Maar haar echte liefje laat ze niet gaan.
En aan wie heeft zij het gezegd dat jij dat weet?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:33 schreef riri het volgende:
ze heeft allang tegen amanda gezegd dat ze dennix eruit stemt morgen...amanda mocht het tegen niemand zeggen
Dat geloof ik echt niet. Jeetje, wat moet een moeder verwerken als ze haar zoon zo ziet vernederenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vraag mij af of Nadia enig besef heeft hoe de buitenwereld over haar denkt![]()
Veel is er niet gebeurd.... alléén de videoclip van LL, en daarna een tenenkrommend gesprek van D&N....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:32 schreef avonne het volgende:
[..]
jammer dat er alweer geen samenvatting in de OP staat.
Ik heb nauwelijks iets kunnen volgen vanavond. en had het graag gelezen
ze heeft tegen dennis ook gezegd dat ze van hem houdt, met hem wil trouwen, hem er nooooit uit stemt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:33 schreef riri het volgende:
ze heeft allang tegen amanda gezegd dat ze dennix eruit stemt morgen...amanda mocht het tegen niemand zeggen
aan amandaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:34 schreef akveor het volgende:
[..]
En aan wie heeft zij het gezegd dat jij dat weet?
Vol streamverslagen, die link hoeft er alleen maar in.... Als je een beetje op de hoogte wil blijven dan lees je maar gewoon de COSquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:32 schreef avonne het volgende:
[..]
jammer dat er alweer geen samenvatting in de OP staat.
Ik heb nauwelijks iets kunnen volgen vanavond. en had het graag gelezen
ik hoop dat Brian mee mag luisteren naar het gesprek tussen N&Dquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:36 schreef Stupidisco het volgende:
vraag me af wat Amanda en Brian aan het doen zijn...
Die hoop heb ik ookquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:37 schreef Desii het volgende:
[..]
ik hoop dat Brian mee mag luisteren naar het gesprek tussen N&D![]()
hoe lang wilde je haar nu ook weer hebben een half uurtje per weekquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan ga je nu maar in therapie zegt Nadia. Op zeker dat al haar exen in therapie zitten, als ze al niet gek zijn, dan worden ze het wel van haar
Geen idee. Maar ze vindt hem wel héél erg knap.. en zijn familie zit wel goed in de slappe was en ze denkt mss dat hij buiten de villa een beroemde zanger gaat worden... weet ik veelquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:34 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Maar hoe kan hij nou haar echte liefje zijn ? zo'n pussy past toch helemaal niet bij Nadia. Nadia moet een echte stoere vent.
Je smileys kloppen helemaal, het is huilen en lachen tegelijk. En nu mag Naad onder de groene zoden, ze jankt weer en Dennix heeft plotseling potentie om te knallen.quote:
Dan kan ze gelijk meer bewoners meenemen................quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:38 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat Nadia beter in therapie kan gaan. Dat wijf is niet goed snik.
Ik kan er niets aan doen, maar ik vind eerder 0% haar chanteert... Alles beloven, maar niets doen... Dat is geen chantage, maar hij heeft haar onder de duim, waardoor? Ik zou het niet weten.. Bedoel, die gast ziet er uit als een 50-jarige chileense Drugsdealer ( (c) VanDenBerg )quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia chanteert Nix gewoon, niks meer en niks minder
Ik denk van niet....die ene kans heeft hij morgen natuurlijk niet gepakt...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:39 schreef schatje het volgende:
We kunnen dus langer van Dennis genieten.
Een man moet een vrouw toch ook als een prinsesje behandelenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:37 schreef Lobasca het volgende:
Wat een giller!.. nada vindt dat zij op handen moet worden gedragen...
Wat een geweldige mascara heeft dat kreng toch... ik weet niet welk merk het is, maar al is ze nergens geschikt voor, ze is wel geschikt voor water and tearproof mascara reclame...quote:
Ik ben net van mening veranderd dat ze hem morgen wel wegstemt...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:41 schreef jassy het volgende:
NADIA HOUD DENNIX ER IN? ?!?!?!?!?!?!
Waarom gaat Dennis nou niet even met Jaap praten? Hij heeft een mooie backup in de aanbieding, toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:39 schreef akveor het volgende:
Luc is alles wat jij niet bent. Kom op 0 hou de eer aan jezelf en ga lekker naar huis. Wat wil ie na donderdag doen dan... de hele dag persoonlijke slaaf zijn van Nadia....? Wat een lachertje deze deelnemer aan DGK. En wat een blamage van en ook voor de febo.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:43 schreef Soury het volgende:
Dennis wees een vent trek je broek uit en stop je frambozensnikkel in die varkensmuil. Zij blij en WiJ blij![]()
Precies... in principe staan 0 en 1 precies even sterk... niet meer niet minder...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:43 schreef misslady83 het volgende:
maar eigenlijk is het voor nadia wel verstandig om dennix er in te houden toch, met het oog op back up of niet?:)
Ja, ik vraag me dat ook af...wie houdt Nadia er in als Dennis weg is?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:43 schreef misslady83 het volgende:
maar eigenlijk is het voor nadia wel verstandig om dennix er in te houden toch, met het oog op back up of niet?:)
Je lijkt Lobasca welquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:43 schreef Soury het volgende:
Dennis wees een vent trek je broek uit en stop je frambozensnikkel in die varkensmuil. Zij blij en WiJ blij![]()
Voor mij maakt het veel uit.... ik kots ervan dat er zoveel aandacht aan dat stel besteed wordt terwijl ze samen maar 4% van de SMS-jes hebben.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:45 schreef avonne het volgende:
In feite maakt het me geen ruk uit of ze Dennis er in houdt of niet.
Over 24 uur uur is zij doelwit !
Janken mot ze
Van ellende....
Hij is het alweer vergeten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Naad wil nog twee dingen tegen Dennis zeggen![]()
Oortjes gepitst.![]()
Lieke en Huub hebben al meerdere keren gezegd dat ze zich echt moeten inhouden om Nadia niet aan te pakken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:38 schreef mootie het volgende:
Ik hoop dat de groep haar als een baksteen laat vallen als ze die loser er in houdt.
Hhahahahahaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:49 schreef Dreamboy het volgende:
Huub. leuk dat varkensleer alleen jammer dat de kop er nog op zit
Alleen jammer dat Amanda zo'n kort geheugen heeft.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:50 schreef avonne het volgende:
[..]
Lieke en Huub hebben al meerdere keren gezegd dat ze zich echt moeten inhouden om Nadia niet aan te pakken.
Dus dat doen ze zowiezo vanaf morgenavond.
Amanda en Brian trekken Dennis écht niet meer, dus als Nadia hem er inhoudt heb je een goede kans dat zij dit haar erg kwalijk gaan nemen.
Ze heeft Brain helemaal niet nodig, een hoek van Nadia zelf is al dodelijkquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:49 schreef tipsch het volgende:
Nadia, waar Dennis naast staat, roept naar Brian:"Als ie slaat Brian, dan roep ik je!"![]()
Dennis pikt het.![]()
Lieverd, je weet toch, daar stond de camera al opgesteld!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:50 schreef beequeen het volgende:
Waarom moeten die gesprekken plaatsvinden in de kou, plaatsgenoeg in dat hok toch?![]()
Ze neemt het maar al te graag aanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
WhaaaaatHij gaat op zijn knieën haar voeten likken
Kadootje
![]()
Maar niet zonder te melden dat het niet betekend dat ze hem er niet uitstemtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:52 schreef Stupidisco het volgende:
en ook gewoon aannemen he....zucht
Ik weet niet wat het is maar.....MOOIquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:54 schreef Myriam1978 het volgende:
Idee van Lieke is echt verwerpelijk!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:54 schreef T-lex het volgende:
Zal je zien...heeft de FEBO geregeld en betaald...BAH BAH!
Die snapt weinig van het spel. Haalt teveel dingen door elkaar.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:52 schreef Desii het volgende:
Wijze woorden van Huub en Jaap tegen Lieke
Lieke is veel te racuneus
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:52 schreef Desii het volgende:
Wijze woorden van Huub en Jaap tegen Lieke
Lieke is veel te racuneus
Vertel, ik val nu pas in het gesprek. Ik weet dat Huub kotst van haar plan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:54 schreef Myriam1978 het volgende:
En terecht. Gewoon pakken op dat lelijke lijf van d'rquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:53 schreef jassy het volgende:
En Dennix is vrijdag nog steeds in DGK. ERG jammer!! Denk dat nadia vanaf donderdag de lul is.
Wat was dat?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:54 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar er is ook verders NIEMAND in de groep die Nadia backup biedt...dus wat zijn haar keuzes eigenlijk?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:53 schreef jassy het volgende:
En Dennix is vrijdag nog steeds in DGK. ERG jammer!! Denk dat nadia vanaf donderdag de lul is.
Daar kan hij nooit zelf op gekomen zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:54 schreef T-lex het volgende:
Zal je zien...heeft de FEBO geregeld en betaald...BAH BAH!
Wat een topidee.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:55 schreef Desii het volgende:
Lieke wil een emmer stront over Dennix heen gooien als hij eruit gestemt wordt
Huub vind het schandalig..... en ze zakt in zijn achting als tie dat gaat doen en raad het haar af.
Lieke wil hem perse doordrukken... Huub zegt het siert je niet
Brian en Amanda wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:56 schreef agter het volgende:
[..]
Maar er is ook verders NIEMAND in de groep die Nadia backup biedt...dus wat zijn haar keuzes eigenlijk?
hoop dat ze deze vanaf morgen keihard terug krijgt!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:56 schreef noekje het volgende:
Nadia liegt tegen Brian en Amanda.
Wat dacht je van Amanda, haar vriendinnetje for ever.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:56 schreef agter het volgende:
[..]
Maar er is ook verders NIEMAND in de groep die Nadia backup biedt...dus wat zijn haar keuzes eigenlijk?
Prima laat ze het maar doen.... mocht 0 weggaaan dan hoop ik dat zij de volgende is. Wat mij betreft mag ze morgen ook...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:55 schreef Desii het volgende:
Huub vind het schandalig..... en ze zakt in zijn achting als tie dat gaat doen en raad het haar af.
Nah, ik zou het leuker vinden als ze een emmer stront over die smerige rat van een Brian gooit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:55 schreef Desii het volgende:
waar zijn de tijden dat een bosjebloemen genoeg was om een vrouw haar furie af te kopenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:55 schreef AnTjUh het volgende:
als je mij chaneloorbellen geeft kan ik toch niet boos blijven![]()
Tjonge, wat is ze toch walgelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:55 schreef Desii het volgende:
Vertel, wat zei ze?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:56 schreef noekje het volgende:
Nadia liegt tegen Brian en Amanda.
Naar trekje van Lieke. Ze daalt in mijn achting.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:55 schreef Desii het volgende:
Het ondankbare stuk vreten... hou dat voor je tot je je vriendinnetje spreekt ofzo, maar sjezus, dit is gewoon heel grofquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:53 schreef Deisyy het volgende:
N krijgt Chanel-oorbellen van D, ze zijn niet welke ze liever wilde, zegt ze maar ze vind ze wel mooi.
als dennis met de koffers buiten staat een emmer met stront van het dak af over hem heen gooienquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel, ik val nu pas in het gesprek. Ik weet dat Huub kotst van haar plan.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:55 schreef Desii het volgende:
dat is ook wat Huub tegen der zegtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:58 schreef agter het volgende:
[..]
Naar trekje van Lieke. Ze daalt in mijn achting.
Laat iemand gewoon lekker zelf in zijn eigen waarde vertrekken...
weg = weg, toch.
Ja, jij, maar Dennis niet, op zijn vroegst morgen, maar dan stelt het het weer uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij is Dennis pas geen speler meer nadat hij buiten de poort is. Mocht het anders zijn, dan wist ik het wel, hem zijnde. Ik zou een paar tikjes uitdelen!
Dan val ik van mijn stoel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:00 schreef ruby het volgende:
Ik vrees dat Dennix vanaf nu echt gaat knallen.
Ja hij heeft weer helemaal de draad opgepikt.... Nog minimaal een maand die klote gesprekken..... FEBOquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:00 schreef ruby het volgende:
'hij had ze al langer liggen voor een andere gelegenheid maar omdat hij weet dat hij er morgen naar huis gaat, heeft hij ze nu gegeven' Zoiets hoorde ik haar volgens mij echt zeggen.quote:
ja, precies. Lieke neemt het weer zo persoonlijk op. Dit klinkt wel heel rancuneus. Dat is geen goed trekje.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:59 schreef Desii het volgende:
[..]
dat is ook wat Huub tegen der zegt
Op het moment dat hij eruit gestemt wordt, is hij voor mij geen speler meer.
Ja aan de eerste de beste boom die hij tegen komt, of iets anders wat niks terug kan doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij is Dennis pas geen speler meer nadat hij buiten de poort is. Mocht het anders zijn, dan wist ik het wel, hem zijnde. Ik zou een paar tikjes uitdelen!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Naad: "Ik ben echt boos, hihihi"
En Ik ben de toekomstige koning van Zamunda.![]()
Maar Nadia zegt van Dennis te houdenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Jezus, als ik echt iemand niet leuk vind en hij biedt me een tropisch eiland aan, dan zal ik nog weigeren.... Heel dom maar je hebt verdomme je trots toch??
Maar ja Nadia heeft geen trots
Jij hebt niet echt meegeteld hè.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:01 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dan val ik van mijn stoel.
keer nummertje 1000 dat hij zegt te gaan knallen
Dennix is de toekomstige koning van Sambuca.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Naad: "Ik ben echt boos, hihihi"
En Ik ben de toekomstige koning van Zamunda.![]()
hij zegt net "vanaf morgen gaat er veel veranderen"quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:00 schreef ruby het volgende:
Sorry, ben een aantal nullen vergetenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij hebt niet echt meegeteld hè.![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Meneer Murphy, ik wist niet dat u nederlands kon
![]()
Aha, thnxquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:02 schreef noekje het volgende:
[..]
'hij had ze al langer liggen voor een andere gelegenheid maar omdat hij weet dat hij er morgen naar huis gaat, heeft hij ze nu gegeven' Zoiets hoorde ik haar volgens mij echt zeggen.
Vnd ik ook wel lekkerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix is de toekomstige koning van Sambuca.![]()
Iid hij krijgt al genoeg stront over zich heen de laatste tijdquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:04 schreef agter het volgende:
Nou, de enige die een emmer stront verdient, is ZDNGMW.
Als Dennis de poort uuit loopt, dan verdient hij het om vergeten te worden.
Dit zal het eerste momentje van Terror zijn voor hem, kan hij nog één keer knallen, BOEM BOEM BOEM, 100%quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:04 schreef agter het volgende:
Nou, de enige die een emmer stront verdient, is ZDNGMW.
Als Dennis de poort uuit loopt, dan verdient hij het om vergeten te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |