Boosquote:
Ik denk dat ik onze weddenschap ga winnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis zit zich zelf te vernederen tot en met en Nadia blijft maar knallen met haar zweepje. Dennis stikt al bijna vanwege het stof waar hij al door heen is gegaan.
Als het hokje nog wat accesoires toereikt, leren onthullende outfitjes, zweepjes en wat kettingen is de set helemaal compleet.![]()
OHW wacht...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:23 schreef SiRojK het volgende:
1%: Ik geef jou één kans, je allerlaatste kans, ik wil je zien kruipen, letterlijk! En dat gaat niet om één dag, ook niet over volgende week
Een doodschop bittequote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:26 schreef beequeen het volgende:
Kan iemand in dat hok Naad een enorme rotschop geven?![]()
Ik vind het mensonterend (vooral wat hij zichzelf aandoet)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit wordt de afgang van de eeuw. Dennis moet morgen kruipen voor Nadia, zo opzichtig mogelijk en dan krijgt hij alsnog een trap na?
van die zanger kan onze nixje nog een hoop lerenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:21 schreef beequeen het volgende:
Dennix, ik adviseer je deze clip.
http://www.youtube.com/watch?v=hMenB9Ywh2Q
Ik ben er ook bang voorquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:20 schreef Zora01 het volgende:
ze gaat hem erin houden..weet et zeker.
Dat is DImi skattie!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:30 schreef Prospera het volgende:
Wel gezellig dat Mitch er is
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |