Ze neemt het maar al te graag aanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
WhaaaaatHij gaat op zijn knieën haar voeten likken
Kadootje
![]()
Maar niet zonder te melden dat het niet betekend dat ze hem er niet uitstemtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:52 schreef Stupidisco het volgende:
en ook gewoon aannemen he....zucht
Ik weet niet wat het is maar.....MOOIquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:54 schreef Myriam1978 het volgende:
Idee van Lieke is echt verwerpelijk!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:54 schreef T-lex het volgende:
Zal je zien...heeft de FEBO geregeld en betaald...BAH BAH!
Die snapt weinig van het spel. Haalt teveel dingen door elkaar.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:52 schreef Desii het volgende:
Wijze woorden van Huub en Jaap tegen Lieke
Lieke is veel te racuneus
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:52 schreef Desii het volgende:
Wijze woorden van Huub en Jaap tegen Lieke
Lieke is veel te racuneus
Vertel, ik val nu pas in het gesprek. Ik weet dat Huub kotst van haar plan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:54 schreef Myriam1978 het volgende:
En terecht. Gewoon pakken op dat lelijke lijf van d'rquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:53 schreef jassy het volgende:
En Dennix is vrijdag nog steeds in DGK. ERG jammer!! Denk dat nadia vanaf donderdag de lul is.
Wat was dat?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:54 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar er is ook verders NIEMAND in de groep die Nadia backup biedt...dus wat zijn haar keuzes eigenlijk?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:53 schreef jassy het volgende:
En Dennix is vrijdag nog steeds in DGK. ERG jammer!! Denk dat nadia vanaf donderdag de lul is.
Daar kan hij nooit zelf op gekomen zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:54 schreef T-lex het volgende:
Zal je zien...heeft de FEBO geregeld en betaald...BAH BAH!
Wat een topidee.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:55 schreef Desii het volgende:
Lieke wil een emmer stront over Dennix heen gooien als hij eruit gestemt wordt
Huub vind het schandalig..... en ze zakt in zijn achting als tie dat gaat doen en raad het haar af.
Lieke wil hem perse doordrukken... Huub zegt het siert je niet
Brian en Amanda wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:56 schreef agter het volgende:
[..]
Maar er is ook verders NIEMAND in de groep die Nadia backup biedt...dus wat zijn haar keuzes eigenlijk?
hoop dat ze deze vanaf morgen keihard terug krijgt!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:56 schreef noekje het volgende:
Nadia liegt tegen Brian en Amanda.
Wat dacht je van Amanda, haar vriendinnetje for ever.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:56 schreef agter het volgende:
[..]
Maar er is ook verders NIEMAND in de groep die Nadia backup biedt...dus wat zijn haar keuzes eigenlijk?
Prima laat ze het maar doen.... mocht 0 weggaaan dan hoop ik dat zij de volgende is. Wat mij betreft mag ze morgen ook...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:55 schreef Desii het volgende:
Huub vind het schandalig..... en ze zakt in zijn achting als tie dat gaat doen en raad het haar af.
Nah, ik zou het leuker vinden als ze een emmer stront over die smerige rat van een Brian gooit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:55 schreef Desii het volgende:
waar zijn de tijden dat een bosjebloemen genoeg was om een vrouw haar furie af te kopenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:55 schreef AnTjUh het volgende:
als je mij chaneloorbellen geeft kan ik toch niet boos blijven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |