Waarom gaat Dennis nou niet even met Jaap praten? Hij heeft een mooie backup in de aanbieding, toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:39 schreef akveor het volgende:
Luc is alles wat jij niet bent. Kom op 0 hou de eer aan jezelf en ga lekker naar huis. Wat wil ie na donderdag doen dan... de hele dag persoonlijke slaaf zijn van Nadia....? Wat een lachertje deze deelnemer aan DGK. En wat een blamage van en ook voor de febo.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:43 schreef Soury het volgende:
Dennis wees een vent trek je broek uit en stop je frambozensnikkel in die varkensmuil. Zij blij en WiJ blij![]()
Precies... in principe staan 0 en 1 precies even sterk... niet meer niet minder...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:43 schreef misslady83 het volgende:
maar eigenlijk is het voor nadia wel verstandig om dennix er in te houden toch, met het oog op back up of niet?:)
Ja, ik vraag me dat ook af...wie houdt Nadia er in als Dennis weg is?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:43 schreef misslady83 het volgende:
maar eigenlijk is het voor nadia wel verstandig om dennix er in te houden toch, met het oog op back up of niet?:)
Je lijkt Lobasca welquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:43 schreef Soury het volgende:
Dennis wees een vent trek je broek uit en stop je frambozensnikkel in die varkensmuil. Zij blij en WiJ blij![]()
Voor mij maakt het veel uit.... ik kots ervan dat er zoveel aandacht aan dat stel besteed wordt terwijl ze samen maar 4% van de SMS-jes hebben.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:45 schreef avonne het volgende:
In feite maakt het me geen ruk uit of ze Dennis er in houdt of niet.
Over 24 uur uur is zij doelwit !
Janken mot ze
Van ellende....
Hij is het alweer vergeten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Naad wil nog twee dingen tegen Dennis zeggen![]()
Oortjes gepitst.![]()
Lieke en Huub hebben al meerdere keren gezegd dat ze zich echt moeten inhouden om Nadia niet aan te pakken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:38 schreef mootie het volgende:
Ik hoop dat de groep haar als een baksteen laat vallen als ze die loser er in houdt.
Hhahahahahaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:49 schreef Dreamboy het volgende:
Huub. leuk dat varkensleer alleen jammer dat de kop er nog op zit
Alleen jammer dat Amanda zo'n kort geheugen heeft.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:50 schreef avonne het volgende:
[..]
Lieke en Huub hebben al meerdere keren gezegd dat ze zich echt moeten inhouden om Nadia niet aan te pakken.
Dus dat doen ze zowiezo vanaf morgenavond.
Amanda en Brian trekken Dennis écht niet meer, dus als Nadia hem er inhoudt heb je een goede kans dat zij dit haar erg kwalijk gaan nemen.
Ze heeft Brain helemaal niet nodig, een hoek van Nadia zelf is al dodelijkquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:49 schreef tipsch het volgende:
Nadia, waar Dennis naast staat, roept naar Brian:"Als ie slaat Brian, dan roep ik je!"![]()
Dennis pikt het.![]()
Lieverd, je weet toch, daar stond de camera al opgesteld!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:50 schreef beequeen het volgende:
Waarom moeten die gesprekken plaatsvinden in de kou, plaatsgenoeg in dat hok toch?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |