Ze neemt het maar al te graag aanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
WhaaaaatHij gaat op zijn knieën haar voeten likken
Kadootje
![]()
Maar niet zonder te melden dat het niet betekend dat ze hem er niet uitstemtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:52 schreef Stupidisco het volgende:
en ook gewoon aannemen he....zucht
Ik weet niet wat het is maar.....MOOIquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:54 schreef Myriam1978 het volgende:
Idee van Lieke is echt verwerpelijk!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:54 schreef T-lex het volgende:
Zal je zien...heeft de FEBO geregeld en betaald...BAH BAH!
Die snapt weinig van het spel. Haalt teveel dingen door elkaar.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:52 schreef Desii het volgende:
Wijze woorden van Huub en Jaap tegen Lieke
Lieke is veel te racuneus
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:52 schreef Desii het volgende:
Wijze woorden van Huub en Jaap tegen Lieke
Lieke is veel te racuneus
Vertel, ik val nu pas in het gesprek. Ik weet dat Huub kotst van haar plan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:54 schreef Myriam1978 het volgende:
En terecht. Gewoon pakken op dat lelijke lijf van d'rquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:53 schreef jassy het volgende:
En Dennix is vrijdag nog steeds in DGK. ERG jammer!! Denk dat nadia vanaf donderdag de lul is.
Wat was dat?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:54 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar er is ook verders NIEMAND in de groep die Nadia backup biedt...dus wat zijn haar keuzes eigenlijk?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:53 schreef jassy het volgende:
En Dennix is vrijdag nog steeds in DGK. ERG jammer!! Denk dat nadia vanaf donderdag de lul is.
Daar kan hij nooit zelf op gekomen zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:54 schreef T-lex het volgende:
Zal je zien...heeft de FEBO geregeld en betaald...BAH BAH!
Wat een topidee.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:55 schreef Desii het volgende:
Lieke wil een emmer stront over Dennix heen gooien als hij eruit gestemt wordt
Huub vind het schandalig..... en ze zakt in zijn achting als tie dat gaat doen en raad het haar af.
Lieke wil hem perse doordrukken... Huub zegt het siert je niet
Brian en Amanda wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:56 schreef agter het volgende:
[..]
Maar er is ook verders NIEMAND in de groep die Nadia backup biedt...dus wat zijn haar keuzes eigenlijk?
hoop dat ze deze vanaf morgen keihard terug krijgt!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:56 schreef noekje het volgende:
Nadia liegt tegen Brian en Amanda.
Wat dacht je van Amanda, haar vriendinnetje for ever.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:56 schreef agter het volgende:
[..]
Maar er is ook verders NIEMAND in de groep die Nadia backup biedt...dus wat zijn haar keuzes eigenlijk?
Prima laat ze het maar doen.... mocht 0 weggaaan dan hoop ik dat zij de volgende is. Wat mij betreft mag ze morgen ook...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:55 schreef Desii het volgende:
Huub vind het schandalig..... en ze zakt in zijn achting als tie dat gaat doen en raad het haar af.
Nah, ik zou het leuker vinden als ze een emmer stront over die smerige rat van een Brian gooit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:55 schreef Desii het volgende:
waar zijn de tijden dat een bosjebloemen genoeg was om een vrouw haar furie af te kopenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:55 schreef AnTjUh het volgende:
als je mij chaneloorbellen geeft kan ik toch niet boos blijven![]()
Tjonge, wat is ze toch walgelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:55 schreef Desii het volgende:
Vertel, wat zei ze?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:56 schreef noekje het volgende:
Nadia liegt tegen Brian en Amanda.
Naar trekje van Lieke. Ze daalt in mijn achting.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:55 schreef Desii het volgende:
Het ondankbare stuk vreten... hou dat voor je tot je je vriendinnetje spreekt ofzo, maar sjezus, dit is gewoon heel grofquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:53 schreef Deisyy het volgende:
N krijgt Chanel-oorbellen van D, ze zijn niet welke ze liever wilde, zegt ze maar ze vind ze wel mooi.
als dennis met de koffers buiten staat een emmer met stront van het dak af over hem heen gooienquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel, ik val nu pas in het gesprek. Ik weet dat Huub kotst van haar plan.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:55 schreef Desii het volgende:
dat is ook wat Huub tegen der zegtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:58 schreef agter het volgende:
[..]
Naar trekje van Lieke. Ze daalt in mijn achting.
Laat iemand gewoon lekker zelf in zijn eigen waarde vertrekken...
weg = weg, toch.
Ja, jij, maar Dennis niet, op zijn vroegst morgen, maar dan stelt het het weer uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij is Dennis pas geen speler meer nadat hij buiten de poort is. Mocht het anders zijn, dan wist ik het wel, hem zijnde. Ik zou een paar tikjes uitdelen!
Dan val ik van mijn stoel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:00 schreef ruby het volgende:
Ik vrees dat Dennix vanaf nu echt gaat knallen.
Ja hij heeft weer helemaal de draad opgepikt.... Nog minimaal een maand die klote gesprekken..... FEBOquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:00 schreef ruby het volgende:
'hij had ze al langer liggen voor een andere gelegenheid maar omdat hij weet dat hij er morgen naar huis gaat, heeft hij ze nu gegeven' Zoiets hoorde ik haar volgens mij echt zeggen.quote:
ja, precies. Lieke neemt het weer zo persoonlijk op. Dit klinkt wel heel rancuneus. Dat is geen goed trekje.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:59 schreef Desii het volgende:
[..]
dat is ook wat Huub tegen der zegt
Op het moment dat hij eruit gestemt wordt, is hij voor mij geen speler meer.
Ja aan de eerste de beste boom die hij tegen komt, of iets anders wat niks terug kan doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij is Dennis pas geen speler meer nadat hij buiten de poort is. Mocht het anders zijn, dan wist ik het wel, hem zijnde. Ik zou een paar tikjes uitdelen!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Naad: "Ik ben echt boos, hihihi"
En Ik ben de toekomstige koning van Zamunda.![]()
Maar Nadia zegt van Dennis te houdenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Jezus, als ik echt iemand niet leuk vind en hij biedt me een tropisch eiland aan, dan zal ik nog weigeren.... Heel dom maar je hebt verdomme je trots toch??
Maar ja Nadia heeft geen trots
Jij hebt niet echt meegeteld hè.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:01 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dan val ik van mijn stoel.
keer nummertje 1000 dat hij zegt te gaan knallen
Dennix is de toekomstige koning van Sambuca.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Naad: "Ik ben echt boos, hihihi"
En Ik ben de toekomstige koning van Zamunda.![]()
hij zegt net "vanaf morgen gaat er veel veranderen"quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:00 schreef ruby het volgende:
Sorry, ben een aantal nullen vergetenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij hebt niet echt meegeteld hè.![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Meneer Murphy, ik wist niet dat u nederlands kon
![]()
Aha, thnxquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:02 schreef noekje het volgende:
[..]
'hij had ze al langer liggen voor een andere gelegenheid maar omdat hij weet dat hij er morgen naar huis gaat, heeft hij ze nu gegeven' Zoiets hoorde ik haar volgens mij echt zeggen.
Vnd ik ook wel lekkerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix is de toekomstige koning van Sambuca.![]()
Iid hij krijgt al genoeg stront over zich heen de laatste tijdquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:04 schreef agter het volgende:
Nou, de enige die een emmer stront verdient, is ZDNGMW.
Als Dennis de poort uuit loopt, dan verdient hij het om vergeten te worden.
Dit zal het eerste momentje van Terror zijn voor hem, kan hij nog één keer knallen, BOEM BOEM BOEM, 100%quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:04 schreef agter het volgende:
Nou, de enige die een emmer stront verdient, is ZDNGMW.
Als Dennis de poort uuit loopt, dan verdient hij het om vergeten te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |